11089 відвідувачів онлайн

Текст угоди зі США розглянуть сьогодні, вона напряму прив’язана до гарантій безпеки, - Шмигаль

Угоду зі США розглянуть сьогодні, заявив Шмигаль

Прем'єр-міністр України Денис Шмигаль заявив, що сьогодні уряд розгляне текст угоди зі США.

Про це він заявив в ефірі телемарафону, передає Цензор.НЕТ.

"Станом на сьогодні ця угода називається "Угодою про встановлення правил та умов інвестиційного фонду відбудови України". І фактично це попередній договір, який передбачає юридичну дію. Це майбутнє створення інвестиційного фонду для відбудови України, де Україна та США на рівних будуть управляти цим фондом, наповнювати його", - сказав глава уряду.

За словами Шмигаля, угода напряму прив'язана до гарантій безпеки. Ні президент, ні Кабмін не розглядатимуть цю угоду і підписання у відриві від гарантій безпеки України.

"Угода прив'язана до гарантій безпеки. У цій попередній угоді пункт 10 говорить про те, що ця угода про фонд становить невід'ємний елемент архітектури двосторонніх і багатосторонніх угод, а також конкретних кроків для встановлення тривалого миру, зміцнення економічно-безпекової стійкості та відображення цілей, визначених у преамбулі до цієї угоди. І уряд США підтримує зусилля України отримати гарантії безпеки, необхідні для створення тривалого миру", - пояснив він.

Прем'єр додав, що Кабмін сьогодні розгляне текст угоди зі США.

Угода про копалини зі США

Нагадаємо, Трамп заявив, що хоче укласти із президентом України Володимиром Зеленським угоду на 500 млрд доларів про доступ до рідкісноземельних ресурсів та природного газу в Україні в обмін на гарантії безпеки в будь-якому потенційному мирному врегулюванні.

Президент Зеленський заявив, що угода зі США про корисні копалини буде підписана на рівні міністрів за готовності і за умов гарантій. Наразі цей документ не готовий, щоб захистити інтерес України.

Згодом Трамп сказав, що Україна зірвала угоду щодо рідкісноземельних металів. Угода була потрібна, щоб США могли повернути витрачені на підтримку України кошти.

Адміністрація президента США Дональда Трампа передала Україні "покращений" проєкт угоди про корисні копалини, яка "відповідає українському законодавству".

Президент Володимир Зеленський заявив, що якщо США хочуть бачити в угоді про корисні копалини конкретні цифри, то згідно з українським законодавством необхідна буде ратифікація Верховною Радою.

25 лютого видання Financisl Times повідомило, що Україна та США узгодили умови угоди щодо корисних копалин, у Києві готові підписати документ.

Топ коментарі
+18
Вже мали один папірець з США. І шо воно нам сильно допомогло?
показати весь коментар
26.02.2025 13:31 Відповісти
+11
Вопрос не в этом. А в том, что пытаются втюхать как гарантии новую копию Будапештского меморандума. "Мир в обмен на недра" взамен "Мир в обмен на ЯО". Идиоты необучаемы.
показати весь коментар
26.02.2025 13:37 Відповісти
+9
Так США отказались от гарантий в этом договоре. Кто вешает плебсу лапшу на уши?
показати весь коментар
26.02.2025 13:34 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Вже мали один папірець з США. І шо воно нам сильно допомогло?
показати весь коментар
26.02.2025 13:31 Відповісти
На цьому підпису русні не передбачається.
показати весь коментар
26.02.2025 13:34 Відповісти
А шо США якимось чином порушили умови того папірця?
показати весь коментар
26.02.2025 13:34 Відповісти
Вопрос не в этом. А в том, что пытаются втюхать как гарантии новую копию Будапештского меморандума. "Мир в обмен на недра" взамен "Мир в обмен на ЯО". Идиоты необучаемы.
показати весь коментар
26.02.2025 13:37 Відповісти
Та я згіден. Але по обміну на ЯЗ все ок збоку США. Та й тут казали що це просто угода, без безпекових гарантій.
показати весь коментар
26.02.2025 14:22 Відповісти
Это была просто бумажка не о чем. Какие могут быть претензии?
показати весь коментар
26.02.2025 14:43 Відповісти
Так, от саме США та кацапстану цей папірець реально допоміг. США нас розброїти. Кацапії віджати 20% територій. Тобто, комусь, крім нас, він таки допоміг.
показати весь коментар
26.02.2025 13:37 Відповісти
Мы сами идиоты. Кравчук и Кучма прекрасно представляли что именно делают. Не дети малые.
показати весь коментар
26.02.2025 13:39 Відповісти
Ні, я ні у якому разі не знімаю відповідальність з наймудрєйшева наріду.
показати весь коментар
26.02.2025 13:42 Відповісти
Тем более, что все тактическое ЯО мы отдали рашке сами задолго до всяких меморандумов и без всяких обязательств. Кравчук гнида
показати весь коментар
26.02.2025 13:50 Відповісти
Гадаю, Кравчуку нормально так у свій час "закинули кешбеку". Але тепер з нього нічого не спитати. Тіпок прібарахлілся і тіха ушєл.
показати весь коментар
26.02.2025 14:05 Відповісти
Может быть. Жалко что подох и нельзя судить. Так и Кучму никто не заставлял отдавать носители для этого ЯО за искусственные газовые долги в 1999\2000 годах и опять-же без всяких меморандумов.
показати весь коментар
26.02.2025 14:08 Відповісти
Так цей теж не погано так "прібарахлілся". А зараз "поважна" людина на пожиттєвому державному забезпечені.
показати весь коментар
26.02.2025 14:11 Відповісти
И житель Монако, ****.
показати весь коментар
26.02.2025 14:18 Відповісти
Кучма підписував ..не тупіть

Будапештський меморандум - Підписанти Л. Кучма, Б. Єльцин, Дж. Мейджор, Б. Клінтон
показати весь коментар
26.02.2025 15:26 Відповісти
Почитайте внимательно о чем речь. И не тупите сами. И почитайте что-то о тех событиях для общего развития. Бывает полезно.
показати весь коментар
26.02.2025 15:30 Відповісти
почитав..при Кравчуку Кучма прем'єр ..а у нас парламентсько-президентська все ж таки

нема підпису - нема договору ..все.
показати весь коментар
26.02.2025 15:35 Відповісти
Нет. Тогда была президентская республика. Изменения внесли в 2004 году. Я же говорю - вначале почитайте что-нибудь.
показати весь коментар
26.02.2025 15:37 Відповісти
Не грубіть. Краще почитайте про ті події. І я не заперечую, що підписав меморандум Леонід Данилович.
показати весь коментар
26.02.2025 15:51 Відповісти
так Кучма ж Будапешт підписував..
показати весь коментар
26.02.2025 15:25 Відповісти
Кучма уже формализировал договор. Все согласовал еще Кравчук. Кучме осталось только поставить подпись. К тому моменту от ЯО уже и след простыл. Хотя, его гандона, Миттеран предупреждал, что это бумажка не о чем и ее нельзя подписывать.
показати весь коментар
26.02.2025 15:29 Відповісти
тим не менше ..Кучма був Президентом з 18 липня ..договір підписано 4 грудня
показати весь коментар
26.02.2025 15:31 Відповісти
От 2800 до 4200 тактических боеголовок ЯО Кравчук отдал рашке еще в 1992 году задолго до всяких меморандумов. Даже точно фиксировать число **** не стал. Стратегических боеголовок у нас было намного меньше - 1700 шт.
показати весь коментар
26.02.2025 15:34 Відповісти
"Последняя боеголовка с территории страны(Украины) была вывезена в Россию в июне 1996 года."
показати весь коментар
26.02.2025 15:42 Відповісти
Не было их уже. Читайте участников событий. Того-же генерала Скипальского - ех-руководителя контрразведки СБУ в то время.
показати весь коментар
26.02.2025 15:50 Відповісти
ну зрозумів ..кучма прекрасний )..а на труп кравчука можна вішати все що завгодно ))
показати весь коментар
26.02.2025 15:52 Відповісти
Висеть должны оба. Передача рашке сотен носителей, которыми обстреливают нас сейчас - это на все 200% **** Кучма. Это чисто его подляна Украине.
показати весь коментар
26.02.2025 15:54 Відповісти
до тих пір поки не підписано - все фігня..

міг за півроку вибити нормальні доповнення ..а не підмахувати як стара шльондра
показати весь коментар
26.02.2025 15:32 Відповісти
Мог поторговаться, но оружия уже не было в Украине. Уже все вывезли.
показати весь коментар
26.02.2025 15:35 Відповісти
Леонід Кучма - прем'єр-міністр України з 13 жовтня 1992 по 21 вересня 1993
і президент з 18.07.1994

Кучма має гнити на нарах ..все відбувалось при ньому
показати весь коментар
26.02.2025 15:37 Відповісти
Ну и как бы он вернул оружие с рашки? Каким образом? Кучма гнида, слов нет, но тут 90% Кравчук.
показати весь коментар
26.02.2025 15:39 Відповісти
останні ракеті вивозились до 1996 року..

знаходити відмазки можна завжди... не було підпису - нема про що говорити.

ну нехай погниє на 10% того часу що в нього залишилось - я не проти
показати весь коментар
26.02.2025 15:43 Відповісти
Ракеты - не боеголовки. И нахрен нам нужны были МБР? По Америке пулять болванками? Я же и говорю что у Кучмы свои 10%
показати весь коментар
26.02.2025 15:48 Відповісти
питання формалізації гарантій.. "Последняя боеголовка с территории страны была вывезена в Россию в июне 1996 годаhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%B5_%D0%BE%D1%80%D1%83%D0%B6%D0%B8%D0%B5_%D0%BD%D0%B0_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B8%D0%BD%D0%B5#cite_note-7 [7]"

ну як завжди кожен при своїй думці
показати весь коментар
26.02.2025 15:50 Відповісти
Можете считать как угодно. Я уже давно не читаю Вики по истории. Там много вранья и мифов. Орки правят статьи как хотят. Я читал воспоминания непосредственных участников тех событий. Например генерала Скипальского

https://www.radiosvoboda.org/a/skipalskyy-yak-********-vtratyla-taktychnu-yadernu-zbroyu/33286756.html Як Україна втратила тактичну ядерну зброю. Розповідає ветеран української військової розвідки генерал Скіпальський
показати весь коментар
26.02.2025 15:57 Відповісти
а в мене мало довіри до слів колишнього кгбіста сформованого при совку

кажете очолював ГУР в 1992-1994 ..ну ну

дуже зручно потім постфактум відбріхуватись
показати весь коментар
26.02.2025 16:02 Відповісти
Если бы это был он один. Это же подтверждал "руховец" Костенко, который был тогда в рабочей группе Рады. Это же подтверждал и Удовенко. Почитайте как-нибудь.
показати весь коментар
26.02.2025 16:09 Відповісти
до речі в статті мова про тактичну

а те що він "руховець" додає істинності словам ? ))..
показати весь коментар
26.02.2025 16:11 Відповісти
Нет, он был противником Кучмы и ему нет никакого резона его оправдывать. Скорее наоборот. И тактика - это то, чего рашка боялась больше всего. Американцев она не особенно волновала в отличие от стратегического ЯО, которое было нацелено на них. И тактика в отличие от стратегии могла храниться на складах десятки лет без всякого обслуживания.
показати весь коментар
26.02.2025 16:18 Відповісти
а їх тоже до крейсера треба
показати весь коментар
28.02.2025 19:45 Відповісти
Так США отказались от гарантий в этом договоре. Кто вешает плебсу лапшу на уши?
показати весь коментар
26.02.2025 13:34 Відповісти
ХТО-ХТО ? ЗЄЛЄНСКІЙ. Великий Лідор всіх часів та народів.
показати весь коментар
26.02.2025 13:44 Відповісти
Данунах..
показати весь коментар
26.02.2025 13:35 Відповісти
А кому ж вірити? Шмигалю чи заявам з Білого дому? Щось все дуже не зрозуміле. Може варто просто опублікувати повний текст з додатками цієї "угоди"...
показати весь коментар
26.02.2025 13:36 Відповісти
ТЕКСТУ УГОДИ ! Яку вам ніколи не покажуть, або закриють Додатками ваш вхід до Істини.
показати весь коментар
26.02.2025 13:45 Відповісти
Щось ця дірка від нужника з бейджиком "прем'єр-міністр" пізно вякнула.
Зеленського вже ніби викликали до США прикласти палець до угоди.
І що наш потєшний "кабмін" буде розглядати - свої пупки?
показати весь коментар
26.02.2025 13:37 Відповісти
Дивно, а що, зявився отой шмигаль, як КЕРОВНІК Уряду?
Єрмак дав дозвіл, покерувати?
показати весь коментар
26.02.2025 13:37 Відповісти
Хто в Україні окрім Зермаків та Шмигаля зможе ознайомитись із текстом цієї угоди?
Його, принаймі, мають прочитати депутати Верховної Ради.
Україна ПАРЛАМЕНТСЬКО-президентська республіка, а не ОФісно-гейклубівська.
показати весь коментар
26.02.2025 13:39 Відповісти
Краще б сказав. Мені подобаються Будапештські меморандуми ! Кучму не посадили, то його точно посадять. Не сумніваюсь. Нехай ставить підпис. Розстріляють і всю партію зєлєнскіх, якщо не втечуть в Африку до племені ліліпутів.
показати весь коментар
26.02.2025 13:40 Відповісти
Нікого не посадять та не ростріляють згадають табличку ділення із школи та і все... З часів Кучми всі олігархи зараз при владі та дійові особи дуже добре себе почувають...
з часів Яника один завгосп тільки попав, тому що ху..ло носиться з ним як з маріонеткою але всі решта, проти них вже зняті санкції і всі кошти в ЄС в безпеці...
показати весь коментар
26.02.2025 13:44 Відповісти
Санкції знімали при Лідорі. Тому заперечень не мало бути. Татаров все порішав. Після Ющенко та Пороха якщо у народу не з'явиться чергова ИЗВИЛИНА, то українцям жити вічно з януковичами та зєлєнскімі.
показати весь коментар
26.02.2025 13:48 Відповісти
Частина санкцій зняті ще за попередньої влади, тому що прокуратура за 5 років рослідування так і ніх... недовела, ні по одній справі, крім справи Яника...
показати весь коментар
26.02.2025 13:49 Відповісти
усі попєрєдніки такі ж гниди хоча мабуть розумніші за яника та зеленого
показати весь коментар
28.02.2025 19:50 Відповісти
Де ви бачили хорошу владу ? Є погана влада і ще найгірша. У нас зараз така, яку українці ще не бачили за Незалежність.
показати весь коментар
01.03.2025 14:21 Відповісти
до чого тупе це питання?...щоб у бесіду влізти? але дам відповідь зелена влада найгірша... то що?
показати весь коментар
01.03.2025 15:56 Відповісти
Який шанс, шо яйцяпосімнадцять як завди пздить і нічого подібного в договорі не буде? Я даю 100 відсотків.
А ось це
"Станом на сьогодні ця угода називається "Угодою про встановлення правил та умов інвестиційного фонду відбудови України". І фактично це попередній договір, який передбачає юридичну дію"
в рамочку і повісити в кожній аудиторії, де вивчають право...
показати весь коментар
26.02.2025 13:43 Відповісти
По суті ця "угода" не є інвестиційною в класичному розумінні. Й тим більше не є безпековою. А є лише своєрідним фінансовим інструментом з отримання пасивних доходів шляхом викачування коштів з України на користь США. Механізм доволі простий - якщо якась компанія з резиденцією будь-якої країни наважиться вкладатись у видобуток корисних копалин в Україні, то має віддавати у так званий новостворений "Фонд" 50% від усіх своїх доходів від продажу сировини чи готової продукції. Те саме стосується і % з доходів морських портів, що відвантажують руду, іншу стровину, напівфабрикати і готову продукцію за предметом цієї "угоди".
А якщо хтось не буде платити у "Фонд", то США враз заблокують експорт такої компанії.
Тож, зрозуміло, що після підписання цієї "угоди" США немає сенсу вкладатись в якісь інвестиції коли можна просто отримувати кеш зі свого права на український викопний ресурс.
показати весь коментар
26.02.2025 13:47 Відповісти
Отож. Лідор з угодами у минулому році влетів по самі яйця. Тепер він вирішив продати Україну заради підпису президента США на туалетному папірці. Бо торішні вже використали за призначенням. Трамп аж підскочив ! Йому й не снилось отримати такого блазня та ще й з країною.
показати весь коментар
26.02.2025 13:53 Відповісти
Про минулорічні безпекові угоди, підписані Зеленським, зокрема із США, вже всі забули. А це красномовно говорить про їх справжній статус, який Ви вже влучно охарактеризували.
Але оця теперішня "угода" - це справжня кабала для України, яка на десятиліття вперед ставить хрест на будь-яких вкладеннях вітчизняних і закордонних інвесторів у розробку нових й експлуатацію існуючих родовищ викопних ресурсів.
І що найбільш прикро, - ця кабала не лише безстрокова, але й міцна, бо її не вдасться розірвати без згоди США, а інакше - санкції!
показати весь коментар
26.02.2025 14:09 Відповісти
Чесно. Я не розумію цю угоду. Кабала вона чи ні. Одне ясно, що зєлєнскій хоче перетягти Трампа на свій бік. І нічим не гребує. Тобто, українське не моє - то чого б не поміняти чи продати. На папірці "його бажань" - гарантії. У мене немає ніяких гарантій, що я завтра буду живий. І ніхто мені не надасть гарантій у протилежному.
показати весь коментар
01.03.2025 14:26 Відповісти
Ціль Трампа і ***** забрати в України все за що б ми могли купувати зброю в інших країн. Тому що Тампакс категорично заявив що зброї від сша ми не отримаємо ні в якості допомоги ні даже за гроші. Також у Європи і інших країн пропаде всілякий інтерес допомагати Україні вижити так як все в Україні буде належати рашистам і трампістам і всі питання по Україні потрібно буде їхати вирішувати в моцкву або вашингтон. Одним словом рашисти окупували Україну фізично а Тампакс економічно. Це повний ******* а не угода.
показати весь коментар
26.02.2025 14:08 Відповісти
Договора еще и сам Трамп не видел, но ты уже все знаешь.
показати весь коментар
26.02.2025 15:16 Відповісти
https://www.eurointegration.com.ua/articles/2025/02/26/7205922/ Ось почитай.
показати весь коментар
26.02.2025 15:44 Відповісти
Гуд. Дякую.
показати весь коментар
01.03.2025 14:27 Відповісти
Ох і бреше обрізаний шмигаль - менеджер ахметки!!!!
показати весь коментар
26.02.2025 13:50 Відповісти
якщо угода така чудова - покажіть її народу України - власнику копалин. бо виглядає так що ковбої б"ють компроматом по пикам кошерних корупціонерів і чекають у Вашінгтоні щоб їм поцілували ноги і заплатили за колишні подарунки надрами. який фонд відновлення зараз потрібен коли путєн завтра проб"є коридор до придністров"я - окупує Одесу, і залишить без Чорного моря, і будуть вам і копалини, і рускіє реактори, і фонд відновлення. жодного рішення на користь України не було ніколи , ця угода з копалинами доб" є Україну до кінця.
показати весь коментар
26.02.2025 13:51 Відповісти
Не угода доб'є, а наш ******** Лідор. З його блазнями. Вони звалять, а нам тут вигрібати "авгієві конюшні".
показати весь коментар
26.02.2025 13:55 Відповісти
як ви можете знати -якщо ви не читали тієї угоди?
показати весь коментар
26.02.2025 14:04 Відповісти
Якщо не дають читати, то значить нечисто ? Чи не так ? Чесні договори завжди публічні. Проте, я проти взагалі БЕЗПЕКОВИХ угод. І меморандумів після історій. Я ЗА лише за двохсторонню угоду військового партнерства та використання ЗБРОЙНИХ СИЛ обох країн у разі нападу на одну із них. По пунктам, скільки і який контингент надсилається на відбиття агресії. Все інше - "стурбованість та занепокоєння".
показати весь коментар
26.02.2025 14:17 Відповісти
А ви чiтали?
показати весь коментар
26.02.2025 15:17 Відповісти
і шо там ? удар коаліції по путлеру?
показати весь коментар
28.02.2025 19:53 Відповісти
А прізвища, які прив'язані до гарантій безпеки ?..
показати весь коментар
26.02.2025 13:54 Відповісти
Царі не мають прізвищ. Зазвичай у них перелік земель та кличок як у собак.
показати весь коментар
26.02.2025 13:57 Відповісти
А кацапи заявляють , що жодної України не буде . І нам кажуть , що це конкретно їхня мета ! Але ж США хочуть підписати багаторічну угоду , отже - Україна буде ...?!
показати весь коментар
26.02.2025 13:56 Відповісти
Та ні не так в історії це відбувається. Немає країни - немає угоди ! І йдіть берегом Слонової кістки.
показати весь коментар
26.02.2025 13:58 Відповісти
Це нада бути зовсім конченим щоб в це повірити. Мало того що ця так звана угода абсолютно ніяких гарантій для України не несе так ще й Україна віддає свої ресурси половина коштів з яких заберуть трапісти а друга половина піде на відбудову окупованих територій. Тобто нас хочуть трахнути аж три рази в різних позах
показати весь коментар
26.02.2025 14:00 Відповісти
це не трамп вигадав а зелень...тому трахнути нас хоче саме він коли його трахне трамп
показати весь коментар
28.02.2025 19:38 Відповісти
-"обмін на гарантії безпеки в будь-якому потенційному мирному врегулюванні"-
Мирному врегулюванні?!!! А про воєнну допомогу, та озброєння взагалі не ідеться!!!
Як кажуть ''диявол ховається в деталях''!
показати весь коментар
26.02.2025 14:00 Відповісти
Фінансову угоду, тобто продаж країни трампістам, нам подають на блюдечку як ВІЙСЬКОВУ гарантію. Е, так Трамп не домовлявся !
показати весь коментар
26.02.2025 14:20 Відповісти
А почему не опубликовать текст в открытом доступе и не провести референдум по этому соглашению?
Естественно, после остановки войны и отмены военного положения.
показати весь коментар
26.02.2025 14:05 Відповісти
Коли привезуть ядерні тамагавки тоді і підписуйте
показати весь коментар
26.02.2025 14:42 Відповісти
гарантии безопасности - это когда над Хйлом 24\7 будет летать самолет\беспилотник\спутник и периодически стрелять - рядом, но немного мимо, чтобы в бункере стены немного падали. остальное это понты.
показати весь коментар
26.02.2025 14:53 Відповісти
І уряд США підтримує зусилля України отримати гарантії безпеки, необхідні для створення тривалого миру"
Ох...льні гарантії безпеки
показати весь коментар
26.02.2025 14:56 Відповісти
на шмигаля дивитися тошно....ніхто... звуть ніяк ...та ще тупе...але добре виходить лізати
показати весь коментар
28.02.2025 19:33 Відповісти