9563 відвідувача онлайн
1 371 47

Зеленський став президентом на легітимних виборах. Нове голосування через воєнний стан зараз провести неможливо, - президентка ПА ОБСЄ Каума

Каума про можливість проведення виборів в Україні

Президентка Парламентської Асамблеї ОБСЄ Піа Каума зазначила,  що через воєнний стан який нині діє в Україні, провести вибори наразі неможливо.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це пише Укрінформ.

Вона також прокоментувала висловлювання Трампа, який назвав президента України Володимира Зеленського "диктатором".

"Думаю, тут є щонайменше два способи інтерпретації ситуації. Один із них полягає в тому, що це – просто переговорна тактика, спроба "зберегти обличчя" Путіна на переговорах, а потім, можливо, більш реально оцінювати справжню відповідальність Росії у всьому цьому", -  пояснила Каума.

За її словами, другий варіант, "звичайно, найгірший" – "що пан Трамп насправді має на увазі те, що говорить".

"І я б була дуже занепокоєна, якби це було саме так. Тому що ми знаємо тут, у Парламентській асамблеї, що пан Зеленський був обраний на легітимних виборах", - зазначила президентка ПА ОБСЄ.

Каума також вказала на те, що оскільки в Україні нині діє воєнний стан, провести надійні вибори неможливо, "адже кандидати не можуть вести кампанію, а виборці не можуть безпечно дістатися до виборчих дільниць".

"Простіше кажучи, на теперішній момент це неможливо", - констатувала вона.

Нагадаємо, Зеленський вважає, що питання проведення виборів в Україні є форматом тиску.

Топ коментарі
+15
После того,как власть захватил ларечник-помощник тедеева вся эта легитимность исчезла как роса на солнце,чьи интересы теперь представляет артист-пианист неизвестно,но не большинства избирателей это точно.
показати весь коментар
27.02.2025 08:59 Відповісти
+11
Це були останні легітимні демократичні вибори, і організовані були тими самими клятими і у всьому винними попередниками. А тепер буде сЦарь. Навіщо охлосу якісь там вибори, якась демократія. Є сцарь Вован І, а кому щось не подобається, то нема людини - немає проблем.
показати весь коментар
27.02.2025 08:58 Відповісти
+10
воно насправді не президент,воно насрано
показати весь коментар
27.02.2025 08:56 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
воно насправді не президент,воно насрано
показати весь коментар
27.02.2025 08:56 Відповісти
Мир в Україні для європи більш небезпечніший ніж війна...шо ще добавити можна??
показати весь коментар
27.02.2025 08:57 Відповісти
Дуже хотілось би виборів.Але зараз це дійсно неможливо. Пані Каума цілком адекватно оцінює ситуацію.
показати весь коментар
27.02.2025 08:58 Відповісти
Це були останні легітимні демократичні вибори, і організовані були тими самими клятими і у всьому винними попередниками. А тепер буде сЦарь. Навіщо охлосу якісь там вибори, якась демократія. Є сцарь Вован І, а кому щось не подобається, то нема людини - немає проблем.
показати весь коментар
27.02.2025 08:58 Відповісти
После того,как власть захватил ларечник-помощник тедеева вся эта легитимность исчезла как роса на солнце,чьи интересы теперь представляет артист-пианист неизвестно,но не большинства избирателей это точно.
показати весь коментар
27.02.2025 08:59 Відповісти
Строк закінчився - далі продовжує керувати Рада. Строк ніхто не продовжував.
показати весь коментар
27.02.2025 09:01 Відповісти
Точно так говорить Конституція України і стаття 103 вказує, що президента вибирають виключно на 5 років, іншого немає. А стаття 83 говорить, що в данному випадку керування державою переходить до Верховної Ради, навіщо видумувати якийсь велосипед?
показати весь коментар
27.02.2025 09:05 Відповісти
Та клало воно на Конституцію рояльний інструмент. Воно керується Законом Про вибори..
показати весь коментар
27.02.2025 09:16 Відповісти
Стаття 83. Чергові сесії Верховної Ради України починаються першого вівторка лютого і першого вівторка вересня кожного року.

Позачергові сесії Верховної Ради України, із зазначенням порядку денного, скликаються Головою Верховної Ради України на вимогу Президента України або на вимогу не менш як третини народних депутатів України від конституційного складу Верховної Ради України.

У разі оголошення указу Президента України про введення воєнного чи надзвичайного стану в Україні або окремих її місцевостях Верховна Рада України збирається на засідання у дводенний строк без скликання.

У разі закінчення строку повноважень Верховної Ради України під час дії воєнного чи надзвичайного стану її повноваження продовжуються до дня першого засідання першої сесії Верховної Ради України, обраної після скасування воєнного чи надзвичайного стану.

Порядок роботи Верховної Ради України встановлюється Конституцією України та Регламентом Верховної Ради України.

У Верховній Раді України за результатами виборів і на основі узгодження політичних позицій формується коаліція депутатських фракцій, до складу якої входить більшість народних депутатів України від конституційного складу Верховної Ради України.

Коаліція депутатських фракцій у Верховній Раді України формується протягом одного місяця з дня відкриття першого засідання Верховної Ради України, що проводиться після чергових або позачергових виборів Верховної Ради України, або протягом місяця з дня припинення діяльності коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України.

Коаліція депутатських фракцій у Верховній Раді України відповідно до цієї Конституції вносить пропозиції Президенту України щодо кандидатури Прем'єр-міністра України, а також відповідно до цієї Конституції вносить пропозиції щодо кандидатур до складу Кабінету Міністрів України.

Засади формування, організації діяльності та припинення діяльності коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України встановлюються Конституцією України та Регламентом Верховної Ради України.

Депутатська фракція у Верховній Раді України, до складу якої входить більшість народних депутатів України від конституційного складу Верховної Ради України, має права коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України, передбачені цією Конституцією.
показати весь коментар
27.02.2025 09:16 Відповісти
Потрібно читати все, а не тільки бажане для вас. Ст.83 Конституції України -
У разі закінчення строку повноважень Верховної Ради України під час дії воєнного чи надзвичайного стану її повноваження продовжуються до дня першого засідання першої сесії Верховної Ради України, обраної після скасування воєнного чи надзвичайного стану.
показати весь коментар
27.02.2025 10:01 Відповісти
То де написано, що стаття 83 говорить, що в данному випадку керування державою переходить до Верховної Ради?
показати весь коментар
27.02.2025 10:07 Відповісти
В Україні парламентсько-президентська республіка і разі закінчення повноважень президента керування державою переходить до парламенту, що написано в Конституції, бо тільки парламент має свою легітимність і не перевибирається під час такого стану. Можливо керівництво переходить до офісу президента, десь пройшли зміни в Конституції?
показати весь коментар
27.02.2025 18:50 Відповісти
Тепер дивіться:

Стаття 108. Президент України виконує свої повноваження до вступу на пост новообраного Президента України.

Повноваження Президента України припиняються достроково у разі:

1) відставки;

2) неспроможності виконувати свої повноваження за станом здоров'я;

3) усунення з поста в порядку імпічменту;

4) смерті.
показати весь коментар
27.02.2025 10:09 Відповісти
Ну значить Конституція України це ворожа ІПСО.
''Конституційний Суд України наголошує, що положення статті 103 Конституції України та інших її статей, які визначають конституційно-правовий статус Президента України, не містять норм, які встановлювали б інший строк, крім п'ятирічного, на який громадяни України можуть обирати главу держави, незалежно від виду виборів (чергових або позачергових).''

"Президент України виконує свої повноваження до вступу на пост новообраного Президента України."
Так він виконує свої зобов'язання, невігласи! Якщо вже настала ситуація. І стає Виконуючим Обов'язки, як в свій час Турчинов. До обрання на виборах нового президента. Те що ви несете, це спроба встановлення диктатури! У Пороха повчіться узурпатори, гідно йти з посади і повертатись. І у всіх інших президентів. Крім Яника, який не пішов з посади, а його погнали копняками. Не може бути президента без виборів, не передбачено законом.
показати весь коментар
27.02.2025 11:35 Відповісти
а как быть с той статьей где написано, что не более пяти лет? Имеем противоречие. Кто ему виноват, что оно не обратилось в конституционный суд что бы тот вынес решение по этому противоречию?
показати весь коментар
27.02.2025 12:03 Відповісти
Стаття 106.

Президент України не може передавати свої повноваження іншим особам або органам.
показати весь коментар
27.02.2025 10:12 Відповісти
А если президент транслирует, что "Конституция" на паузе, нарушает ее положения и окружает себя гестапо то это чем может быть?🤔
показати весь коментар
27.02.2025 12:04 Відповісти
Ви навіщо тут брехенькаєте? Якому президеньту заборонено передавати свої повноваження, у якого закінчилися повноваження рік назад? Я Вам написав ст.103 Конституції, що стосуєхться президента - 5 років. Крапка. А Вкерховна Рада продовжує виконувати свої повноваження і ніякий президент не передаєх їй свої повноваження, все це записано в Конституціїї. А ст. 106 стосується передачі своїх повноважень, яких немабагато - пану єрмаку. І тут чітко видно, що порушені норми Конституціїї. За це має наступити відповідальність, але вона обовязково наступить, але після зміни влади.
показати весь коментар
27.02.2025 16:02 Відповісти
Стаття 108. Президент України виконує свої повноваження до вступу на пост новообраного Президента України.
показати весь коментар
28.02.2025 08:16 Відповісти
Так що ви праві. Потрібно читати все, а не тільки бажане для вас.
показати весь коментар
27.02.2025 10:13 Відповісти
Щось не видно у статті 83 того, що ви написали.
показати весь коментар
27.02.2025 09:18 Відповісти
Стаття 83. Чергові сесії Верховної Ради України починаються першого вівторка лютого і першого вівторка вересня кожного року.
У разі оголошення указу Президента України про введення воєнного чи надзвичайного стану в Україні або окремих її місцевостях Верховна Рада України збирається на засідання у дводенний строк без скликання.
У разі закінчення строку повноважень Верховної Ради України під час дії воєнного чи надзвичайного стану її повноваження продовжуються до дня першого засідання першої сесії Верховної Ради України, обраної після скасування воєнного чи надзвичайного стану.
Порядок роботи Верховної Ради України встановлюється Конституцією України та Регламентом Верховної Ради України....
показати весь коментар
27.02.2025 18:54 Відповісти
Оце так трагедія. А якщо він завтра помре, то що, назавжди залишимося без президента?
То може так буде навіть краще?
показати весь коментар
27.02.2025 09:01 Відповісти
Не помре , а здохне.
показати весь коментар
27.02.2025 09:42 Відповісти
Ніхто навіть і не подумав заперечувати, що Зеленський став президентом на легітімних виборах у 2019 році, які мабуть були останніми. Тут стоїть питання його легітімності після травня 2014 року, бо вибирається президент на 5 років, повторних виборів не було.
показати весь коментар
27.02.2025 09:07 Відповісти
Питання не стоїть. Читайте Конституцію України.
Стаття 108. Президент України виконує свої повноваження до вступу на пост новообраного Президента України.
показати весь коментар
27.02.2025 10:48 Відповісти
Но не более 5 лет. Черным по белому ж написано - Не более 5 лет.
показати весь коментар
27.02.2025 12:05 Відповісти
Президент виконує свої повноваження до вступу на пост новообраного, це коли відбувся факт, а виборів не булдо. Тому ця стаття не застосовується. Тут ст.103 Констититуції каже про строк 5 років. Про це каже і Конституційний суд. Там я вказав даті 2014, помилився, має бути дата 2024 року, коли закінчилися повноваженння президента Зеленського по Конституції.
показати весь коментар
27.02.2025 16:06 Відповісти
Фактично,центр прийняття рішень знаходиться у Монако,саме там зібралася уся корумпована наволоч,комунікація з фунтами відбувається через пінчучка,голова цього клубу недоторканих кучма,а ви й надалі повторюйте про неначасі.
показати весь коментар
27.02.2025 09:16 Відповісти
З одного боку законодавство забороняє вибори під час війни з іншого Конституція дає тільки 5 років і все...
тривожить те що нічого не було зроблено все саме по собі іде
- не рішення КСУ
- не рішення Верховної Ради

а тепер така незручна ситуація
показати весь коментар
27.02.2025 09:19 Відповісти
Є вже у нас один легітимний, в Ростові.
Але цей так не закінчить, цей пройде процедуру кадафі-лопата
показати весь коментар
27.02.2025 09:20 Відповісти
Це те обсе що з сеперами та руснею в Донецьку та Луганську по кабакам та баням бухали,де співробітників сросії більш ніж європейців?
показати весь коментар
27.02.2025 09:24 Відповісти
Та не згоден я
показати весь коментар
27.02.2025 09:27 Відповісти
Зараз - ні, підписує нехай угоду з трампом, припинення вогню, і вибори. Всі ж розуміють, що головна проблема України (у битві з рашнью, у відносинах з партнерами і на внутрішній арені, де мародер на мародерів, себто менеджер на менеджерові з ОПи) - зєлєнскій і єрмачня, яка керує цією маріонеткою, вбиваючи двох зайців: крадівництво і робота на ворога (козирна).
показати весь коментар
27.02.2025 09:31 Відповісти
у нас один "легітимний" - Віктор Федорович з погонялом "овощ"
показати весь коментар
27.02.2025 09:39 Відповісти
Гітлера теж став рейхканцлером в результаті виборів.

кандидати не можуть вести кампанію, а виборці не можуть безпечно дістатися до виборчих дільниць" не стільки через війну скільки через політику ЗЕ.

Але в принципі ЗЕ міг завжди піти у відставку добровільно
показати весь коментар
27.02.2025 09:44 Відповісти
Тоді дрб миттєво поміняє полюс своєї роботи.
показати весь коментар
27.02.2025 09:49 Відповісти
Тобто буде носитити хабарі навпаки ?)
показати весь коментар
27.02.2025 10:47 Відповісти
Про хабарі не йдеться,а про щось суттєвіше: те що тепер Пороху хочуть всунути, та лише хочуть,бо не мають чим.
показати весь коментар
27.02.2025 11:02 Відповісти
У воєнний стан неможливо,а в стані перемиря можливо,як це пропонував президент Трамп,через що на нього організували брудну кампанію.
показати весь коментар
27.02.2025 09:47 Відповісти
Особисто Я більше підтримую тут Трампа і поясню чому. Так президентські вибори зараз дійсно провести неможливо, але ж ми говоримо про Зеленського від позиції якого напряму залежить перемир'я в Україні. Формально Зе має повну повноту влади, яка дозволяє йому повністю відмовлятися від будь-яких перемовин з рашкою ( що доречі він сам-собі заборонив на законодавчому рівні). Виходить вони з Єрмаком створили - "мертву замкнену петлю". Він начеб-то і не зовсім диктатор, але може бути президентом України ще дуже-дуже багато років просто відмовляючись від перемовин - а для цього причину завжди можна знайти і знаходити ці причини в нинішніх реаліях можна безкінечно.....
показати весь коментар
27.02.2025 10:32 Відповісти
выборы-то как раз были не легитимными, т.к. были выиграны на брехне
показати весь коментар
27.02.2025 10:38 Відповісти
Президент не одної обіцянки не виконав. Треба було робити імпічмент ще в 2020 році.
показати весь коментар
27.02.2025 13:45 Відповісти
Ото здобули...маємо "врємєнно" легітимного...але на довгий час...триндець Україні...☹️
показати весь коментар
27.02.2025 11:18 Відповісти
Це вона пошутковала.
показати весь коментар
27.02.2025 13:44 Відповісти