11673 відвідувача онлайн
22 349 179

США треба менше перейматися Путіним, - Трамп

Президент США Дональд Трамп про Путіна

Сполучені Штати повинні менше перейматися російським диктатором Володимиром Путіним.

Як інформує Цензор.НЕТ,  таку думку висловив президент США Дональд Трамп у соцмережі Truth Social.

Він зазначив, що у США є важливіші проблеми.

"Ми повинні витрачати менше часу на переживання щодо Путіна. Більше [перейматись] про міграційні злочинні угруповання, наркобаронів, вбивць та людей із психічними розладами, які потрапляють до нашої країни. Щоб не закінчити, як Європа!", - йдеться у дописі.

Нагадаємо, Кремль привітав зміни у зовнішній політиці США під керівництвом президента  Трампа, заявивши, що американська точка зору зараз "значною мірою збігається" з позицією Росії щодо геополітики.

Топ коментарі
+43
https://t.me/voynareal/110770 👏 "Fuck Trump" - Роберт Де Ніро зі сцени «Оскара»
показати весь коментар
03.03.2025 07:56 Відповісти
+41
показати весь коментар
03.03.2025 08:02 Відповісти
+33
Щодо "людей з психічними розладами" - це Трамп мав на увазі себе та Маска?
показати весь коментар
03.03.2025 08:01 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Тобто після анексії Криму. Відвертий напад спровокував підвищення національного патріотизму. Що тут дивного? Це нормальна реакція на напад чужаків. Кацапам нічого запропонувати прагматичним українцям. Якщо захід пропонує розвиток і добробут, то кацапи пропонують ярмо, війну і бідність. Вибір українців очевидний.
показати весь коментар
04.03.2025 15:57 Відповісти
так звані націоналісти вилізли за часів Порошенка, а де вони раніше були?
показати весь коментар
04.03.2025 15:44 Відповісти
завод крупно каліберних ***********? а взагалі я вас не те питав.
показати весь коментар
04.03.2025 15:37 Відповісти
то виходить не я ідіот тупий. а ви. є иака сєкта обіжених патєрпєльцев. ви в ній
показати весь коментар
04.03.2025 15:09 Відповісти
Такого я не знаю. Є багато гідних українців, але жоден з них не є свідомим націоналістом який би був здатним обєднати націю. Для цього потрібно "три в одному" - освіта, харизма і бойовий досвід.
показати весь коментар
04.03.2025 12:39 Відповісти
ну назвіть мені прізвище націоналіста за якого б ви проголосували.
показати весь коментар
04.03.2025 12:31 Відповісти
У нас ідейних націоналістів, як свідомих та добре підготовлених людей з вищою освітою, майже немає. Націоналізм розвивається лише в протидії тиску на націю. Саме зараз зявляється нова генерація. Напавши на Україну ***** створив умови для відродження українського націоналізму на ********* історичному етапі. До 2014 року націоналістів суспільство розглядало як пришелепкуватих з "завищеною національною самоідентифікацією". Та й зараз в Україні існує велика кількість "толерастів-інтернаціоналістів" які проголосували за чужинця під час війни. І він за це підставив "рускоязичних" під кацапську арту в Маріуполі...
показати весь коментар
04.03.2025 12:16 Відповісти
то добре. а серед ваших націоналістів є досвічені політики? я серед них бачу одних балаболів.
показати весь коментар
04.03.2025 09:34 Відповісти
Так в свое время американцы и про Гитлера особо думать не хотели - не наше, мол, дела, пусть Европе голова болит. И чем закончилось?
показати весь коментар
03.03.2025 22:18 Відповісти
За вашою псевдо-логікою, якщо розглядати Віслюка, у владу також не можна пускати молодих їпанатів. Знайдіть десь зразок ідіота точно вашого віку - і картайте себе досхочу.
показати весь коментар
03.03.2025 21:31 Відповісти
Заблукали у степах України без "карт" і "компаса".
показати весь коментар
03.03.2025 20:14 Відповісти
Ми з вами на ти не переходили . Але вам , кацапам , тай ще на утриманні у Німеччини , це не зрозуміло
показати весь коментар
03.03.2025 19:11 Відповісти
Я голосую тільки за українських націоналістів, а не за представників етнічних меншин.
показати весь коментар
03.03.2025 15:22 Відповісти
Чому так категорично , у мене наприклад мозгі куди ясніші чим у молодих. У мене і в голову не могло прийти голосувать за нинішніх при владі, а молодь рішила приколотись. Тож не треба. Бажаю вам дожити до мого віку і мати світлу голову.
показати весь коментар
03.03.2025 14:46 Відповісти
а за кого ви голосували? мені аж цікаво стало....
показати весь коментар
03.03.2025 13:43 Відповісти
Яка трагедія? Особиста? З 2008 живу тут у внутрішній еміграції. Я не голосував за пєтю і за зелю принципово - один корупціонер, а другий тупий блазень... Трагедія в тому що я повернувся в "країну дурнів" які голосують за власну погибель і бідність...
показати весь коментар
03.03.2025 13:40 Відповісти
це особисто ваша трагедія.
показати весь коментар
03.03.2025 13:13 Відповісти
Ще раз тебе питаю , коли ви почнете розмовляти українською , а не тількі повчати як кому жити в країні ?
показати весь коментар
03.03.2025 13:10 Відповісти
Трамп вважає себе альфа-самцем планети. Другим після *****. Домовитися з ним неможливо. Він просто не чує і не бачить нічого і нікого крім ***** в віконці...
показати весь коментар
03.03.2025 12:42 Відповісти
Такі ідіоти як ви викликають огиду. Це ж треба бути таким тупим порохофілом!
показати весь коментар
03.03.2025 12:38 Відповісти
Плюс він все ж таки особисто знав багато американських та європейських політиків, знав, хто чим дихає, бо все ж тусувався в їх політтусовці (соррі, за тавтологію) довгий час. А зеленій команді, набраної переважно з новачків-дилетантів, довелося заново налагоджувати зв'язки, а це все втрачений час та можливості.
показати весь коментар
03.03.2025 12:37 Відповісти
Тут широке поле для дискусій. Можливо дійсно Порошенко повірив в народ після Майдану, можливо переграв в демократію, бо сам по собі лозунг "Армія, Мова, Віра" дуже правильний, але він не підходить для простих рішень, забаганок люмпену "прийде новий цар і дасть нам всього і багато". дуже вдало зіграла компанія по дескридитації проти Порошенка.
На жаль ми можемо констатувати факт і пожинати плоди вибору в 2019 році.
показати весь коментар
03.03.2025 12:33 Відповісти
*Піар-кампанії простого парня з народу Вові Зе ( коли нарешті на цензорі придумають редагування тексту...)
показати весь коментар
03.03.2025 12:20 Відповісти
*точніше збільшенням пенсійного стажу.
показати весь коментар
03.03.2025 12:18 Відповісти
Не переміг би. Народ дуже був невдоволений інфляцією гривні, збільшенням пенсійного віку та Ротердамом +. Та й протиставити всім обвинуваченням, які на нього лилися, з кожного каналу, крім власних, і піар кампанії просто парня з народу Вові Ще у нього б не вийшло. Мені й досі зустрічаються люди, що розповідають, як Порох брата вбив.
показати весь коментар
03.03.2025 12:17 Відповісти
На жаль, історія не працює по принципу "якби". Невідомо, що сталось в паралельному всесвіті, де переговори вів би порох.

Ясно що ми вже в жопі, як минуле не прокручуй
показати весь коментар
03.03.2025 12:16 Відповісти
Було б непогано, якби до того ще Ахметов долучився. А так все намагався всидіти на двох стільцях, думав, розширять повноваження Донбасу, і він буде мати ще більше впливу. В результаті втратив і Азов сталь, і Авдіївський коксохім. Все є таки наші політики та бізнесмени на диво недалекоглядні. І більше вкладатися в армію могли б. А тепер прийдеться ділитися корисними копалинами, якщо не з американськими, то з європейськими, китайськими чи російськими бізнесменами.
показати весь коментар
03.03.2025 12:02 Відповісти
Це курва верх цинізму "...Щоб не закінчити, як Європа!"?!!
А ніхто американцям не задав питання, що більша частина міграційної біди в Європі саме від дій США.
Амери чинять як завжди, розколотять чергову помийницю, зруйнують країну (Ірак, Сирія, Афганістан і т.д.), нічого не досягають зі своїх цілей, а потім поспіхом сідають в літаки, кинувши свої пожитки і зброю і тікають за океан.
І сидять там курви, вигадуючи момент для нової капості.
А всі ці люди їдуть не в США, бо туди потрапити проблематично, вони їдуть в Європу.
Тобто одні чудять а інші за це платять.
Гарна "...сдЄлка" нічого сказати.
Пора вже Європі порахувати збитки і виставити рахунок цьому обісцяному московськими повіями бізнес-президенту.
показати весь коментар
03.03.2025 12:02 Відповісти
Воно навіть само собі протирічить. З одного боку каже що треба менше перейматись російським диктатором, а з іншого боку каже що Европа має більше витрачати свого ВВП на НАТО, яке є стримуючим фактором від рф. Це треба бути ембіцилом, щоб таке ляпати...
показати весь коментар
03.03.2025 11:52 Відповісти
Ви когось бачите в майбутньому конкретного ? Бо щось не видно нікого достойного на крісло Президента воюючої країни...
показати весь коментар
03.03.2025 11:43 Відповісти
А якби ще ПОП не пожалів гроші на передвиборчу кампанію, взяв кращу команду в свій штаб і не такий недолугий лозунг як "Армія. Мова. Віра" (як можна було не приведену до стандартів НАТО і не чищену від совків-генералів армію чіпляти на свій лозунг?), то може і переміг би. Бо виглядає тепер ніби про повномасштабку він знав і влади з легкістю позбувся.
показати весь коментар
03.03.2025 11:39 Відповісти
якийсь дивний підхід у трампа, лозунги "мейк америка грейт егеін" - це шо малось на увазі з придурком пуйлом перш за все спробувати взаємодіяти і як страус не бачити які економічні зв'язки ти, не тобою створені, руйнуєш - ну тоді більше схоже що трамп профнепригодний неадекват котрий чомусь вирішив що кругом люди з меншими розумовими здібностями ніж він сам, і що головніше що люди теж вміють рахувати гроші і бачити перспективи... хай трамп починає підшукувати собі нерухомість в ростові
показати весь коментар
03.03.2025 11:33 Відповісти
таки да, час уже й трампоном зайнятися з його чудернацьким оточенням
показати весь коментар
03.03.2025 11:28 Відповісти
а чего еще вы ждали от агента КГБ трампа, завербованного в 1987 году. Колишній глава Комітету національної безпеки (КНБ) Казахстану Альнур Мусаєв стверджує, що нинішній президент США Дональд Трамп був нібито завербований радянськими спецслужбами.
Про це Мусаєв написав на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.
За словами Мусаєва, у 1987 році він служив у 6-му управлінні Комітету державної безпеки (КДБ) Радянського Союзу.
Мусаєв стверджує, що одним із найважливіших напрямків роботи вищевказаного управління КДБ було вербування бізнесменів із західних країн.
"Саме в той рік нашим управлінням було завербовано 40-річного бізнесмена зі США Дональда Трампа", - написав Мусаєв.
Він додав, що після вербування КДБ СРСР Трамп нібито отримав псевдонім "Краснов". Об этом же говорит генерал КГБ СБУ Омельченко. Есть его видео в youtube
показати весь коментар
03.03.2025 11:28 Відповісти
То коли рудий кричав на Зелю, що в "тебе нема козирів", то Зе міг перекласти: "в тебе нема трампів"? 🥴
показати весь коментар
03.03.2025 11:27 Відповісти
показати весь коментар
03.03.2025 11:27 Відповісти
НЕОБХОДИМО БОРОТЬСЯ С ТЕМИ КТО НЕ ПРОТИВ ПОДКУПА ЧИНОВНИКОВ !)
показати весь коментар
03.03.2025 11:27 Відповісти
В 1999, коли пуйло прийшло до влади.
показати весь коментар
03.03.2025 11:18 Відповісти
Якщо Трамп зникне, то замість нього буде Венс, а цей ще гірший цепний пес.
показати весь коментар
03.03.2025 11:15 Відповісти
Якщо зараз Зе почне ще вслід за Дєрмаком щось верзти про Китай америкосам, то нам в Україні тут кришка буде, бо США нас рашці швидше здадуть, ніж дозволять Китаю будувати через нас дорогу в Європу для китайського дешевого лайна. Адже війна в Україні через Китай і почалася: Януковоч в 2013 році заключив з китайцями договір про будівництво в Криму "перевалочного пункту" для їх товарів у Європу з метою повного її окучування. Звісно ні рашці, ні США це вигідно не було, тому Обама за нас не вступився, коли Путін анексував Крим і тим самим зірвав китайцям і Овочу таку вигідну "сдєлку". Ну, що тепер пазли склалися? Якщо зараз, не дай Боже, Зеля щось ляпне про допомогу Китаю, то америкоси нас тут же здадуть путіну. Бо пустити Китай у Європу - це остаточно підірвати вплив США! А Дєрмак про це вже звиздить на кожному кроці - є відео у Тікток.
показати весь коментар
03.03.2025 11:06 Відповісти
Щоправда, повстає питання незалежності психіатрів...
Та й проти масових психозів (комунізм, націонал-соціалізм, маоїзм etc.) психіатри безсилі...
показати весь коментар
03.03.2025 10:48 Відповісти
Що з нами твориться? Якщо не виходить уЗеленського, тоді наші надії на чесного Порошенка, а якщо у Порошенка промах - значить у Зеленського вийшло б краще. Самі себе топчемо і визнаємо, що являємося просто електоратом з надіями,що хтось за нас зробить рай. Не оглядаймось в минуле, дивімось в майбутнє.
показати весь коментар
03.03.2025 10:35 Відповісти
"Пісюаніст"? - ну, що сказати: потужно! Дуже потужно! 🤣
показати весь коментар
03.03.2025 10:33 Відповісти
Для безпеці існування людства
показати весь коментар
03.03.2025 10:30 Відповісти
Тоді Трамп, ще не був такий досвідчений (наглий і безцеремонний) як зараз. Тай з Пенсом можна було розмовляти, бо він був проукраїнським на відміну він Весна.
показати весь коментар
03.03.2025 10:28 Відповісти
Знаєте, у часи , коли є ядерна зброя у деяких країнах , перевірка у незалежних психиатрів кандидатів на високи посади- це вже необхідність
і цю ідею треба просувати
показати весь коментар
03.03.2025 10:28 Відповісти
Step by step , пані Інна .
але писати ПСЯЧОЮ соромно
показати весь коментар
03.03.2025 10:27 Відповісти
показати весь коментар
03.03.2025 10:25 Відповісти
Не знаю яке поганяло дали Донні у кремлі, але Trump перекладається як «козир», а ще один «козир» сидить в ОПі і веде себе як міністр закордонних справ. Тобто в куйла є 2 козиря.
показати весь коментар
03.03.2025 10:25 Відповісти
Те, що ПОП наробив чимало помилок з 2014 року (не перекупив сепарів на Донбасі як "Торнадо", яких потім можна було теж посадити як торнадівців, не передбачив тоді ж, що пуйло ЗС РФ на допомогу сепарам введе, тобто переоцінив свої сили, недооцінив пуйла - все можна було вирішити набагато дешевше, ніж тепер йому і Україні все це обходиться, крім того не привів до стандартів НАТО і не почистив від совкових генералів армію), але це не відміняє того, що він професійний дипломат (закінчив ІМВ разом з Мариною свою - це теж ще + один дипломат) і зараз на посаді Президента воюючої країни краще, щоб був ПОП, а не емоційно неврівноважений клоун.
показати весь коментар
03.03.2025 10:21 Відповісти
20 червня 2017

Президент США Дональд Трамп провів зустріч з Петром Порошенком у Вашингтоні.

"Відбулася повноцінна, детальна зустріч з президентом США Дональдом Трампом. Ми отримали тверду підтримку з боку США. Підтримку щодо суверенітету, територіальної цілісності, незалежності нашої держави", - повідомив український президент.
В Овальному кабінеті під час розмови із президентом України Петром Порошенком, пан Трамп заявив, що для нього ця зустріч "велика честь".

"Це велика честь зустрітися сьогодні з президентом Порошенком, президентом України - місця, де ми всі дуже сильно залучені, ви це бачите, і про це всі читають. Ми мали дуже-дуже хорошу дискусію і досягнуто значного прогресу", - сказав американський президент.
показати весь коментар
03.03.2025 10:21 Відповісти
Не, Ын не сможет - он на самолете не летает (это наследственное), а поезда из КНДР в Вашингтон пока не ходят.
показати весь коментар
03.03.2025 10:16 Відповісти
"Гарним підтвердженням нинішнього оптимізму глави Білого дому є новина, що Дональд Трамп погодився на зустріч із Петром Порошенком" - не зрозуміло то ця зустріч вже відбулася чи ще ні?
показати весь коментар
03.03.2025 10:10 Відповісти
Краще б він ці 400 тищ баксів заплатив сепарам в квітні 2014 року, щоб перекупити їх на свій бік та задушити конфлікт ще у зародку і тим збити всі плани пуйла. Так він тоді грошей пожалів і почав махати патріотичною шаблею, типу ми їх зброєю задушимо. Недалекоглядно з боку ПОП було не передбачити, що пуйло свою армію задіє! А тепер ці гроші нічого не вирішують...
показати весь коментар
03.03.2025 10:07 Відповісти
трамп хоче швидких і дешевих перемог, тому що трамп шоумен а не політик, трамп влаштовує шоу. Саме тому американська армія їде воювати з мексиканськими нелегалами, а не з путінськими терористами.
показати весь коментар
03.03.2025 10:06 Відповісти
Закарпаття коли її вже нарешті вивчить ? Хмельницький? Рівне ? Луцьк ? Ні , не те, якою вони зараз розмовляють , а саме мову ? Коли вже ?
показати весь коментар
03.03.2025 10:04 Відповісти
О! На побывку?
показати весь коментар
03.03.2025 10:04 Відповісти
Агент Краснов, а не Козир...
показати весь коментар
03.03.2025 09:59 Відповісти
В тебе надто сильна анальна фіксація, кацап.
США стало світовою державою через те що обирало і підтримувало правильних союзників.
Згіалтований палкою терорист до них не належав.
показати весь коментар
03.03.2025 09:59 Відповісти
Воно марить розробками копалин на наших окупованих територіях. Не вірте рудій паскуді. З пуйлом давно домовився. Зеленський мішає.
показати весь коментар
03.03.2025 09:57 Відповісти
А ти )(уйлосос теж проти грантососів?
показати весь коментар
03.03.2025 09:56 Відповісти
Все жду, когда же синепальцевый к Трампу выберется? Уж у него-то и костюм завидный, и галстук есть, и даже карты. Покажет на карте откуда на Беларусь готовилось нападение, глядишь, Трамп и его полюбит. А там и Ын подтянется с Мадуро...
показати весь коментар
03.03.2025 09:54 Відповісти
якими матеріальними ресурсами вимірюється капіталізація apple, microsoft, facebook/meta, google/alphabet та openai?
показати весь коментар
03.03.2025 09:52 Відповісти
Тільки куля може домовитися сьогодні з Трамповим Дормідонтом..
показати весь коментар
03.03.2025 09:52 Відповісти
Все на трампа бочку катят, но он верный своим словам... Сказал, шо в Украине , просто, конфликт и в 3 дне сходится , шо нет войны.
показати весь коментар
03.03.2025 09:51 Відповісти
В чому твоя велич? Я довбо...об планетарного масштабу...
показати весь коментар
03.03.2025 09:50 Відповісти
Я ж казала, що війна йому швидко набридне і він про неї просто забуде, тому що не знає, що з нею та з ****** робити.
показати весь коментар
03.03.2025 09:46 Відповісти
Таким счином Штаты развязали кремляди руки. Тобто , стравили Европу с каазлабадией.
показати весь коментар
03.03.2025 09:44 Відповісти
А чьо мог бы быть? - Будет !!!
показати весь коментар
03.03.2025 09:41 Відповісти
Забув дописати - ***** хотів змусити і Порошенка і Зеленського виконувати мінські угоди - на своїх умовах ! У тому варіанті який був вигідний йому .
показати весь коментар
03.03.2025 09:41 Відповісти
Виступи чиновників мало впливають на уми. Україна повинна вести сильні піар-акції, про Бучу тощо. Показувати фільми нон стоп. Через різні канали. на це не можна шкодувати гроші.
показати весь коментар
03.03.2025 09:39 Відповісти
Не, ну не поц?
показати весь коментар
03.03.2025 09:39 Відповісти
Краще б до 60, а таких, как трамп с вавой - после независимой медкомиссии.. А то один глаза на лоб пучит, другой своей мимикой чортиков из себя корчит.
показати весь коментар
03.03.2025 09:36 Відповісти
В 2019 до вдали прийшов клоун , якого ***** надіялось взяти нахрапом , обвести кругом пальця і змусити виконати Мінськ . То який сенс був вторгатись армією ?
Коли ж ***** усвідомив що клоун мінськ теж не збирається виконувати , тоді і пішов повномасштабною війною .
Якби мінські угоди діяли - війни б не було . Вона сталася через те що мінські угоди якраз не діяли .
показати весь коментар
03.03.2025 09:33 Відповісти
Дежавю! Ви праві! Апробація цього сценарію вже пройшла. Нагадайте в якому році вона почалась?
показати весь коментар
03.03.2025 09:26 Відповісти
Я кажу так як є . Я нічого не вигадую .
Війна сталася б навіть із замінованим Чонгаром .. Лише ситуація на півдні не склалася б на той час - так катастрофічно .
Війна сталася б у будь якому випадку , крім одного - коли б Україна перейшла під управління мацькви .
показати весь коментар
03.03.2025 09:26 Відповісти
а какая разница
показати весь коментар
03.03.2025 09:20 Відповісти
То воно чекало 9 років???? Чому не напало в 2019? Там же якраз формувався "новий бєспрєдєл" - все було в хаусі - можна було спокійно зайти, АЛЕ ... тоді БУЛА армія, БУЛО УСЕ заміноване....
6 років на мінські угоди - ну так вони діяли, чи ні?
Чому боневтік, так був проти них?
показати весь коментар
03.03.2025 09:18 Відповісти
Так, і коли треба було зустрітися з рудим шматком лайна, ППО не вмовляв європейських лідерів порішати про зустріч, а заплатив мовчки за неї 400 тисяч баксів (2018). Уявляєте, хрипату мерзоту, яка з свого кармана платить за це гроші, і поспішає в БД?
показати весь коментар
03.03.2025 09:16 Відповісти
Трмп відстоює інтереси Трмпа, тільки Трмпа і нікого, крім Трмпа.
показати весь коментар
03.03.2025 09:16 Відповісти
Я так розумію, це іронія. Х-уйло з Калатряном сказали, якого хочуть миру, ціною знищення України. Виходить Трампон теж хоче такого ж миру.
показати весь коментар
03.03.2025 09:15 Відповісти
Ні, Зєлєнскім. Того можна уламати, а результат може бути швидким, а пуцина можна лише знищити і це важко і довго.
показати весь коментар
03.03.2025 09:14 Відповісти
Не було б таким, по крайній мірі, як сталося. Криворогі баклани були б відсутні в СБУ, ніхто рашиста ще до обіду, 24.02 в Нову Казовку не пустив би, бо Чонгар був замінований і там стояли б війська. Пуйло попер тому, що хрипата мерзота своїм великим крадівництвом і дєрьмаками (ворожою агентурою у владі), відкрила ворогу двері. Припиняйте на біле казати чорне.
показати весь коментар
03.03.2025 09:13 Відповісти
Люто підтримую (має 70+).
показати весь коментар
03.03.2025 09:10 Відповісти
та тіпун тобі на язик!
показати весь коментар
03.03.2025 09:09 Відповісти
путін же сказав, що хоче миру, а Зеленський ні. Кому трамп більше повірить на слово? Звісно, такому самому м**аку-диктатору, як і він сам. Тобто путіну.
І це він до Сі з Ином ще навіть не підходив, а в них підошви черевиків теж на американські поцілунки чешуться...
показати весь коментар
03.03.2025 09:09 Відповісти
А тим часом:
"По телебаченню США пішов масовий тиск на свідомість громадян в дусі «яка ж українська влада неспроможна». Щоб ви зрозуміли масштаби промивки мізків американців - по різних ТБ каналах одночасно виступають: радник з національної безпеки, державний секретар, директор національної розвідки і подібні. І синхронність в них не тільки в часі виступу, а в далеко не проукраїнських наративах."
показати весь коментар
03.03.2025 09:09 Відповісти
І довідку від психіатра (після анонімного тестування кандидата в групі не менше ніж з 12 осіб).
показати весь коментар
03.03.2025 09:09 Відповісти
Вы кто - Трамп?
показати весь коментар
03.03.2025 09:08 Відповісти
Та досить вже з ПеПо робити святого та непереможного, що треба в голові мати щоб дурню таку з самого ранку пороти?
показати весь коментар
03.03.2025 09:07 Відповісти
США тільки після WW II стала супердержавою,не розореною війною як Європа і Азія,з ядерною зброєю і глобальним впливом.Були війни невдалі,Вьєтнам і Афганістан.До чого тут Каддафі,якого вбили його ж співгромадяни?
показати весь коментар
03.03.2025 09:06 Відповісти
Були провальні, були успішні. Всяке бувало. Незмінним був авторитет та всі похідні від нього плюшки.
Ізоляціонізм в ********* світі неможливий, хіба що вас дві сотні всратих тубільців на якихось островах, як в Індійському океані, до яких просто нікому (поки що) нема діла і які використовуються для спостереження над примітивними формами людини. Світ глобальний, не буде США - за ними вже черга бажаючих порулить. Тобто 3 світова.
І поясніть тоді, як з точки зору ізоляціонізму розцінюється оголошення війни (поки що словесно-економічної) Данії, Панамі та Канаді, а також членство в НАТО. Ілі ето другоє? )
показати весь коментар
03.03.2025 09:04 Відповісти
Сторінка 1 з 2