8308 відвідувачів онлайн

Перед Зеленським стоїть вибір: підписати "погану" угоду та отримувати допомогу, або ж залишитися без підтримки США, - The Economist

Перед Зеленським стоїть складний вибір у відносинах зі США

Президент Володимир Зеленський повинен зробити все, щоб врятувати стільки американської допомоги, скільки йому готовий надати Дональд Трамп.

Про це йдеться в матеріалі The Economist, інформує Цензор.НЕТ.

Зовнішня політика Трампа базується на формулі: чим більше ви залежите від США, тим гірше вони можуть із вами поводитися. Світ повинен винести цей урок після того, як стало відомо, що Штати призупинили військову допомогу Україні, доки вона не прийме умови Трампа щодо укладення миру з Росією.

"Як би це не було гірко, Володимир Зеленський, президент України, повинен тепер проковтнути свою гордість і зробити все, що він повинен, щоб врятувати стільки американської допомоги, скільки Трамп готовий надати. Не думайте, що результат буде хорошим для України, Європи чи навіть Америки. Він просто буде менш жахливим, ніж те, що може статися, внаслідок постійної непокори Зеленського", - пише видання.

У Трампа стверджують, що той працює заради миру, тому його тактика є виправданою. Він поділяє побоювання адміністрації Байдена, що конфлікт із ядерною Росією є дуже небезпечним, а Україна може втягнути США у Третю світову.

"Коли Зеленський вимагає американських гарантій безпеки, Трамп стверджує, що надає їх у вигляді інвестицій у гірничодобувну промисловість. Росія, стверджує він, не посміє вторгнутися, якщо це спричинить захоплення американських активів і вбивство американських робітників. ... Присутність американських компаній по всій країні не захистила Україну під час нападу Росії в 2014 чи 2022 роках. Якщо західна безпека в Україні зазнає невдачі, то Росія наважиться погрожувати й завдавати шкоди іншим країнам — тим паче, що Трамп стрімко нормалізує відносини з Москвою", - зазначають журналісти.

Трамп вважає, що Путін ніколи не перейде йому дорогу, але чому б і ні? Трамп показав, що за Україну не варто боротися. Тому для Зеленського було б дивно довіритися Трампу після того, як РФ порушила угоди про припинення вогню на Донбасі під час першого терміну Трампа, особливо після суперечки в Білому домі 28 лютого 2025 року, пише видання.

"І навіть якщо Путін стримуватиметься з поваги до Трампа протягом наступних 4 років, він може не відчувати себе зобов'язаним підтримувати мир після 2029 року", - наголошує Economist.

Із цих причин Зеленський мав право просити про американські гарантії безпеки у Вашингтоні, проте він їх не отримав та, ймовірно, не отримає.

Видання зазначає, що перед Зеленським стоїть вибір:

  • погана угода про видобуток копалин без гарантій безпеки, але з можливістю отримати принаймні деяку американську допомогу та військову присутність Європи;
  • відсутність угоди та відсутність американської підтримки.

Автори матеріалу вважають, що Зеленський повинен погодитися на угоду, оскільки це підвищує шанси на те, що він і надалі отримуватиме американські засоби зв'язку, розвідки й навіть деяку зброю.

Водночас Трамп також із більшою ймовірністю погодиться на те, щоб країни Європи купували зброю США для оснащення армії України, якщо Путін порушить режим припинення вогню. 

Україна ж матиме також певні важелі впливу на Трампа. Вона зможе погрожувати вийти з неї та поставити Трампа в незручне становище, якщо він спробує нав'язати неприйнятний для України мир.

Топ коментарі
+44
А ше є варіант підписати угоду і усе одно нічого не отримувати
показати весь коментар
05.03.2025 11:44 Відповісти
+39
Американський народ потужно просрав нашого союзника у 2024.
Хоча український охлос просрав нормального президента у 2019.
Тому маємо що маємо
показати весь коментар
05.03.2025 11:48 Відповісти
+35
нарід не президента просрав у 19-ому
нарід Україниу просрав у 19-ому
показати весь коментар
05.03.2025 11:50 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 3
У США по всему миру таких как Зеля пруд пруди, они вынуждены поступать жёстко, в противном случае остальные подумают что можно ввалиться в Белый дом одетым как обдергай, распушить пальцы и надерзить, всё сойдёт с рук.
показати весь коментар
05.03.2025 13:58 Відповісти
..а підписати ..і теж не виконувати ? Ця угода запряцює років через десять... Якщо запрацює!! А тоді вже і деменцію Трампа підтвердять..і зелений перший десяток в*язниці відмотає... Та й ***** може кісточкою подавитися... Все у світі непередбачено...
показати весь коментар
05.03.2025 13:58 Відповісти
Військовою допомогою можна тепер маніпулювати до повної капітуляції....- все що накаже хкуйло..
показати весь коментар
05.03.2025 13:56 Відповісти
Про теперішнє керівництво України висновок один: воно нікуди не годиться. А тих питань, де воно не робить того, що треба, - безліч.

Тяжко знайти хоч один приклад, де воно робить, що треба…
показати весь коментар
05.03.2025 13:54 Відповісти
якби хтось не крав осатаніло на великому крадівництві, то і залежність була би меншою.
а так хай їдуть і роблять там що хочуть заради тих, кого тепер посилають у бій з лопатами
показати весь коментар
05.03.2025 13:54 Відповісти
виконують, часто повторюючи " так, білий сахіб, буде зроблено, білий сахіб"
показати весь коментар
05.03.2025 13:50 Відповісти
Зелений вже не президент України,в нього зараз при підписанні статус як у Кучми,коли той Мінськ підписував.тобто приватна особа,яку уповноважили вислухати шантажистів
показати весь коментар
05.03.2025 13:48 Відповісти
Він і так не чинний голова України
показати весь коментар
05.03.2025 13:45 Відповісти
Звісно, як я мог позабути, куди ж без п'ятого.
показати весь коментар
05.03.2025 13:26 Відповісти
до війни треба готуватися - тоді втрати мінімальні, а може й війни не буде
"бажаєш миру, готуйся до війни" (С) - мудрі люди казали
а за лозунги - з мене вагнергейта вистачило, шоби усе зрозуміти
показати весь коментар
05.03.2025 13:25 Відповісти
наєва послухай, почитай інтерв'ю, першоджерело
належної підготовки взагалі не було, військовий стан не введений, підрозділи на ппд, за Чонгар вже не нагадую
нема аргументів за належну підготовку
ото звідси і втрати, відступ, просування ворога
якби Залужний на свій страх і ризик не повиводив на "навчання" бригади - було іще гірше
якби на півдні стояли рсзв - хрін би кацапи доперли до Херсона
якби, якби, якби ...
просрали підготовку до війни - ото і втрати
показати весь коментар
05.03.2025 13:24 Відповісти
показати весь коментар
05.03.2025 13:21 Відповісти
Так, всього 5 крадених лимонів - і ти громадянин найвеличнішої держави всесвіту.
показати весь коментар
05.03.2025 13:19 Відповісти
де речі, не переводь на "приклади", я тобі за "просрав" за фактом, не углубляймо вбік, бо ресурсу не вистачить
показати весь коментар
05.03.2025 13:17 Відповісти
я за першопричини нападу @уйла
а те, шо ти вважаєш, шо не треба готуватися до військової агресії ворога, тут я тобі вже нічим не допоможу
а приклад
за Пороха трамп впеше дав зброю, а за зелі зупинив військову допомогу
хєровато це все, далі буде ще гіршк і без прикладів
показати весь коментар
05.03.2025 13:16 Відповісти
Так ото ж те кожне 4 те й заслуговує на "нелітературщину" , якщо м`яко сказати.

А якщо по суті , коли клепки в голові немає - горе всім , державі Україна в першу чергу !
показати весь коментар
05.03.2025 13:16 Відповісти
Нас готовят наступить на те же грабли
показати весь коментар
05.03.2025 13:11 Відповісти
Бажано дожити до тих похорон, щоб простудитися, бо тільки з лопатами буде важкувато дожити...
показати весь коментар
05.03.2025 13:08 Відповісти
Перед зеленським є тільки такий вибір: більш короткий - у посадку і вдавитися; більш довгий - негайні перевибори і в тюрму.
показати весь коментар
05.03.2025 13:07 Відповісти
Не панікувати. Ми ще простудимося на їхніх похоронах. Вбережіть себе від інформаційних атак. Кремль і всі його ресурси зараз задіяні, як ніколи. Але і на їхніх похоронах ми теж будемо. Вони не такі сильні, як це демонструють. Колос на глиняних ногах. Росія ніколи б не погодилась ні на які так звані «мирні плани/перемирʼя», якщо була б спроможна воювати далі.
показати весь коментар
05.03.2025 13:05 Відповісти
Вже один раз США натиснули на нас - Будапештський меморандум! Результа на лице. Може досить?
показати весь коментар
05.03.2025 13:03 Відповісти
"...хто вчасно цього не зрозуміє той ризикує загинути!"
Хто зрозуміє, ризикує загинути першим. Бо "сільно умний".
показати весь коментар
05.03.2025 13:03 Відповісти
коли тебе усі попереджають про напад - ти готуєшься до оборони, а не обливаєш брудом союзників, та готуєш своїх громадян
коли у тебе на півдні ворожі війська - ти не залишаєш там півбригади та вісім саперів
коли у тебе на фронті стабілізація - ти не знімаєш головкома та 20 генералів, обезголювлюючи тим самим усе військове управління, що дає змогу ворогові просунутися
etc
подумай та прикинь із ким маємо справу та чим все наразі це обернулося для України - втрати, горе, сльози, а першопричина яка? - @уйло відчув слабкість, невпевненість перших осіб та виріши залити кров'ю
про події весни 14-го та участь майбутнього кандидата у президенти, його виступи, наративи, не нагадую, як і за історію з оманом
а напад та втрати - наслідки вибору 19-го
показати весь коментар
05.03.2025 13:02 Відповісти
"Китаю віддати половину копалин і 20% збіжжя, пільгові умови для китайських компаній..."
В одному колгоспі на поля напав довгоносик. Зжер вже 20% врожаю, просувається ланами далі... Скликав голова колгоспу загальні збори. Питає: "мудрий нарід, які будуть пропозиції щодо боротьби із довгоносиком?". Затихли всі, думку гадають... Аж тут вскакує один колгоспник: "А давайте проти довгоносика біологічну зброю застосуємо - сарану на поля запустимо! Сарана швиденько все з'їсть, і клятий довгоносик з голоду здохне!"
показати весь коментар
05.03.2025 13:00 Відповісти
Зрозуміло,а що тоді нелох збирався в Америці підписувати на минулому тижні ??
показати весь коментар
05.03.2025 12:54 Відповісти
1) Треба підписувати бо якщо не підписати, то чи буде США надавати Україні допомогу, а у нас же ж ВІЙНА?

2). Надра належать Державі і підлягають дії Угоди, земля ж над надрами належить громадянам України!

3). На впровадження проекту Угоди потрібні десятки років і сотні мільярдів $.

4). Подальшу долю Угоди буде вирішувати ВР.
5). Ходжа Насреддін; " Або осел здохне, або султан помре...!"
показати весь коментар
05.03.2025 12:54 Відповісти
Зливаюся
показати весь коментар
05.03.2025 12:53 Відповісти
за Зеленського все вірішує Єрмак. він сам не поиймає жодних рішень, лише озвучує
показати весь коментар
05.03.2025 12:53 Відповісти
В Україні за 5 років вкрали більше ніж американці могли б заробити на цих корисних копалинах за 5 наступних років. Але елєхторат хвилює не мільярди вкрадених Зекомандою , а мільярди нафантазованих Трампом...
Важко хвора країна ... Вона думає ,що можна красти в самих себе і виграти війну ,брехати собі і один одному - і вийти на кордони 1991 року...
показати весь коментар
05.03.2025 12:53 Відповісти
Зенелоху не треба було взагалі щось пропонувати ..бо він РАГУЛЬ в політиці та перемовинах

трампон побачив що може відкусити - відкусить ..йому пох

а Зенелох загрався в лідора

може то трампон розміновував Чонгар чи закривв ракетну програму?

злийся, зельона ботоферма
показати весь коментар
05.03.2025 12:51 Відповісти
вр проголосує більшистю
показати весь коментар
05.03.2025 12:51 Відповісти
Не Трмп винен, а Байден!
показати весь коментар
05.03.2025 12:50 Відповісти
Трамп є Трамп. він весь такий, яким його знають вже багато багато років. Всі його дії, рішення і поступки цілком передбачувані. І навіть його непердбачуваність є передбачувана...
А тому в спілкуванні з ним і його оточенням потрібні інтелект, грамотність, професіоналізм, витримка, розсудливість... перепрошую, а яким боком Зеленський до тих всіх вимог?
Він навчиться, верещав екзальтований натовп шість років тому! Дайте йому ще 100 днів, просили вони...
Катастрофа... але сталась вона не в минулу п`ятницю, і не цієї осені, і не 24.02.22... Сталась вона в квітні 19-го. Але попробуйте хоч одного зЄбаната в тому переконати...
показати весь коментар
05.03.2025 12:50 Відповісти
Фсьовиврьотьті-і-і-і! Амєріканскіх работнікаф убівают нєлєґальниє міґранти!!
показати весь коментар
05.03.2025 12:48 Відповісти
Підпис нелоха не має юридичної сили!Без ВР ця угода не можебути укладена
показати весь коментар
05.03.2025 12:47 Відповісти
включити вартість того ядерноі зброі яку забрали в 91 році і все буде гуд!
показати весь коментар
05.03.2025 12:47 Відповісти
Замечательно, что Америку открыли, но было бы куда более замечательно, если бы Колумб проплыл мимо. (с) М. Твен
показати весь коментар
05.03.2025 12:46 Відповісти
ботоферма заткнулась а ті хто вірив у казкі шашкличного в 2019р ще гребе...непопускає бідолаг, ідіть на "ВЛК" там з вас "інвалідів" за 10-15хв. зроблять здорових, може це буде вам відром холодної води.
показати весь коментар
05.03.2025 12:45 Відповісти
Зброя головніше, а ці угоди то все вилами по воді . Будуть інші адміністрації, будуть інші угоди.
показати весь коментар
05.03.2025 12:45 Відповісти
Якраз в цьому і справа! Зеленський відмовляється підписувати угоду не тому що не хоче давати метали, а тому що Трамп відмовляється взамін дававти гарантії безпеки.
показати весь коментар
05.03.2025 12:45 Відповісти
тепер з трампонами США показує своє справжнє обличчя, без зайвих мансів, час такий, фактично світова війна за сфери впливу і перерозподіл світу. Насправді, Штати завжди так поводилися, тільки приховували все гарними фразами про демократію.
показати весь коментар
05.03.2025 12:43 Відповісти
якщо для тебе Запоріжчина, Херсонщина, Луганщина, Донеччина та десятки тисяч вбитих і сотні тисяч зкалічених Українців це не Україна, то так - ти розумнику нічого не просрав, просто "пєрестал стрєлять, поїв шашликів, залишився вдома у Бучі, Ірпіні, Маріуполі, запустив шатли до Криму та зняв 17 бригад з Криму", - усе таким як ти згадаємо, не забудимо та не пробачимо
був би Порох - не було б війни та втрат взагалі
показати весь коментар
05.03.2025 12:42 Відповісти
Але винен Порошенко! Ну і Трамп.... (сарказм, якщо що).
показати весь коментар
05.03.2025 12:42 Відповісти
коротше.вірити трампу, себе не поважати.
недаремно його Маккейн прокляв та не дозволив бути присутнім на його похоронах
показати весь коментар
05.03.2025 12:41 Відповісти
Точно! На зло тежі виколю собі око, нехай в неї буде одноокий зять!
показати весь коментар
05.03.2025 12:40 Відповісти
Якщо українці розбіжуться як афганці, то будуть винні в цьому самі.
показати весь коментар
05.03.2025 12:38 Відповісти
все пропало
показати весь коментар
05.03.2025 12:38 Відповісти
У мене єдине питання - коли ти вже в ТЦК свою тушку направиш, свиня тупа? Позбавивши всіх твоїх ідіотських коментарів.
показати весь коментар
05.03.2025 12:37 Відповісти
дай БОг , дай БОг що хоча б з України він здриснув до кінця 2025.
показати весь коментар
05.03.2025 12:37 Відповісти
Ну Україна вже 4-й рік стримує наступ 2-ї армії світу ядерної держави. У 1941 році і 3 місяців не протримались проти неядерної держави. Тому я не розумію ким ти там посрав, але Україна є, була і буде.
показати весь коментар
05.03.2025 12:36 Відповісти
Вже перейшли.
показати весь коментар
05.03.2025 12:36 Відповісти
Що ти хрюкнуло?
показати весь коментар
05.03.2025 12:36 Відповісти
нуну не перегинайте шавновні, 73% з 40% наголосували за шашличного і його закочькі.
кожен 4й українець - наївний, якщо літературною мовою
показати весь коментар
05.03.2025 12:35 Відповісти
Для баригі наїпати - це провернути "гарну оборудку".
показати весь коментар
05.03.2025 12:34 Відповісти
Якщо цього не буде зроблено, то можна буде зробити висновок про підкуп керівництва України заради ігнорування цього питання.
показати весь коментар
05.03.2025 12:34 Відповісти
Рускає ІПСО!
показати весь коментар
05.03.2025 12:33 Відповісти
Таку саму угоду підписував президент Афганістану перед здачею країни і також з Трампом. Далі була мирна угода з талібами. Далі капітуляція, втеча американців і диктатура талібських головорізів. Все дзеркально.
показати весь коментар
05.03.2025 12:31 Відповісти
"він" хіба колись дума?
показати весь коментар
05.03.2025 12:31 Відповісти
Лаштунки відкрилися що король є голий! Виявляється,що США НЕ Є МОГУТНЬОЮ КРАЇНОЮ вони ПРОГРАЛИ війну із москалями!
показати весь коментар
05.03.2025 12:29 Відповісти
"І навіть якщо Путін стримуватиметься з поваги до Трампа протягом наступних 4 років, він може не відчувати себе зобов'язаним підтримувати мир після 2029 року", - наголошує Economist. Джерело: https://censor.net/ua/n3539353

А що будуть робити українці протягом 4 років ? Шашлики з стіною Яценюка чи ВПК та лінію Манергейма ?
Найкращі гарантії безпеки - це вільне володіння зброєю кожним притомним українцем , самодостатня економіка та ВПК, адекватна влада .
Це найкраща безпекова угода . Тоді до України в союзники буде шикуватися черга . І країни Натов тому числі.
А якщо надіятися на Нату ,СЕшу та інших дядьків - то це просто підшуковування собі іншого пана замість московського царя
показати весь коментар
05.03.2025 12:28 Відповісти
Я вважаю, що дасть. Інакше переходим до кам'яного віку і права дубини
показати весь коментар
05.03.2025 12:27 Відповісти
А ти кацапе вже австрічікусік!
показати весь коментар
05.03.2025 12:26 Відповісти
це як раз ті 4 роки, які дозволять ***** відновити сили. Ніякої поваги до *****-2 в *****-1 немає, просто передишка. Це просто мишоловка для нас.
показати весь коментар
05.03.2025 12:26 Відповісти
І навіть якщо Путін стримуватиметься з поваги до Трампа протягом наступних 4 років, він може не відчувати себе зобов'язаним підтримувати мир після 2029 року", - наголошує Economist


А давайте не загадувати наперед. Навіть 4 роки спокою і відсутності постійного загрози, це добре. А що буде у 2029 ніхто не знает.
показати весь коментар
05.03.2025 12:24 Відповісти
Та не стоїть такого вибору. Джинса звичайна від Трампа.
показати весь коментар
05.03.2025 12:24 Відповісти
Я вам даже більше скажу. Ця так звана угода принесе для України ще гіршу ситуацію чим зараз. Тому що після підписання угоди-капітуляції для України припинитьсі будь яка допомога і н тільки від Тампона а і від Європи. А що ще гірше що Тампон вже відкрито буде допомагати *****, зніме санкції і відкриє для нього нові можливості відновлювати запаси зброї і технологій.
показати весь коментар
05.03.2025 12:24 Відповісти
Угода про копалини нічого не варта, головна угода, це з рашкою, наскільки Україна з Європою підуть на поступки.
показати весь коментар
05.03.2025 12:23 Відповісти
Маячня і журналісткий вкид.
показати весь коментар
05.03.2025 12:22 Відповісти
Наприклад корисних копалин . Бо щоб їх видобути - то поітрібні роки та мільярди інвестицій - з незрозумілим результатом.
показати весь коментар
05.03.2025 12:22 Відповісти
Згоден, що не треба поки що не рипатися. А ще організувати витік, що ми пропонуємо цю угоду вже іншим гравцям.
показати весь коментар
05.03.2025 12:22 Відповісти
Ми ніколи не були союзником США.
показати весь коментар
05.03.2025 12:21 Відповісти
Все що зараз коється, наслідки вибору 1991 року, а там далі по календарю.. 1994, 1999 і т.д. і тп. Всі притомні у світі, як і у 1994 році так і потім казали: "Друзі, у випадку чого, ніхто за вас воювати не буде. Ніхто задарма вам нічого не надасть". Але ж "вумний наріт" продовжував вперто битись головою об стіну з лозунгами "а каму ми нужни!?", "какая разніца на каком ясикє! і вабщє какая расніца!", "рюзьгє наши братья!". А тепер більшість активно "вазмущєни", чому нас кидають... А тому, що слабких імбіцилів ніхто у світі не зобов'язаний поважати і рахуватися з ними. Як би не це прозвучало, але ж Рудий правий, у нас не має карт, якими ми можемо зараз гарно зіграти. Що ми можемо викласти "на стіл"? Потужні вечірні відосики? 5-6 потужних менеджерів на чолі з єрмаком? Може треба було зеленському з собою брати весь штат Хмельницької інвалідованої прокуратири з пані Крупою? Що Україна в обличі її президента може пред'явити ЄС чи США будучи повністю залежними від фінансової підтримки та зброї в умовах війни? Та ж нічого. Байден з тих чи інших причин особливо не "бикував". Трам захотів "биканути", віддайте природні ресурси і можливо далі щось будете від нас отримувати. От і все... сприймаймо як належне.
показати весь коментар
05.03.2025 12:20 Відповісти
'Отримати деяку американську допомогу...'. А на скільки вона буде 'деякою'? Завжди потрібна конкретика. Ніхто ж при здоровому глузді не купуватиме іржаві 'жигулі-копійку' по ціні 'Ролс-Ройса'. Якщо допомога буде явно не достатня, тоді навіщо вона взагалі потрібна, адже принципово нічого не змінить? Тоді треба шукати альтернативні варіанти: вийти з угоди про хімічну зброю (її можна виготовити у великих обсягах значно швидше, дешевше та простіше, ніж ядерну), спровокувати ситуацію так, щоб Трамп просто не міг не розпочати б/д проти Росії без повної втрати обличчя, зробити ще щось неординарне в неочікуване ні партнерами (не знаю чи є в нас повноцінні союзники), ні ворогами.
показати весь коментар
05.03.2025 12:18 Відповісти
Краще почекати поки Тампону голову свинцем нафарширують. В любому випадку даю 1000% що якщо Україна капітулює то ніхрена вже не отримає. Тампон перший скаже що навіщо вам зброя якщо я вам угоду дав. Ще й пригрозить іншим не давати нам зброю щоб ми не провокували рашистів. Даже якщо Тампон нам якісь остатки дасть які ще від Байдена остались то це нічого не змінить. Цих остатків хватить на пару тижнів. А Україні потрібно буде постійні поставки зброї на склади в такому ж обсязі в якому і до перемир'я. ***** ж не буде сидіти дивитись на вашу угоду, а буде накопичувати кожен день зброю і армію навколо наших кордонів.
показати весь коментар
05.03.2025 12:18 Відповісти
Шизік прийми пігулки.
показати весь коментар
05.03.2025 12:15 Відповісти
Є такі два небезпечних слова - давай давай!...
показати весь коментар
05.03.2025 12:13 Відповісти
А таки дивлячись на нашого Президента іноді починаєш сумніватися у власному існуванні...
показати весь коментар
05.03.2025 12:11 Відповісти
Верить трампу может только такой же дебил и параноик, как он сам.

Его подпись не стоит бумаги, на которой она будет стоять.

У меня нет никаких сомнений в том, что даже если Украина и подпишет этот кабальный договор, то Америка не будет поставлять нам оружие, и что вы ему тогда сделаете, горчицы на перец намажете?

Нужно выждать паузу, не писать, не звонить, не делать никаких заявлений!
показати весь коментар
05.03.2025 12:10 Відповісти
ну, наразі не Штати, а трамп. І не тільки призупинили військову допомогу Україні, трамп насрав всюди, Канаді, Китаю, НАТО, позакривав програми допомоги багатьом країнам, заявив про територіальні претензії до декількох країн. Тобто - насрав, де міг.
показати весь коментар
05.03.2025 12:10 Відповісти
"еленський повинен погодитися на угоду, оскільки це підвищує шанси на те, що він і надалі отримуватиме американські засоби зв'язку, розвідки й навіть деяку зброю." ми віддаємо останнє а це тільки підвищує шанси на отримання зв'язку, навіть не зброї?!!!!!! а воно нам нащо ці підвищені шанси??? а як ми будемо воювати?!!!! я так вважаю, що Штати зацікавлені в продовжені війни, бо ніхто не надає достатньої допомоги для перемоги України, вони думали що ми впадемо за два тижні, потім розраховували що без достатньої допомоги розвалимось за три роки, а ми, як би не було тяжко досі існуємо, тепер вони вирішили нас добить... навіть матюки не відображають теперішню реальність, не вистачає в словнику таких слів шоб висловити емоції.
показати весь коментар
05.03.2025 12:10 Відповісти
Нічого це вже не дасть. Yesterday is dead and gone…
показати весь коментар
05.03.2025 12:09 Відповісти
Угода підписана під шантажем і тиском... (далі всі знають що з такими угодами роблять).
показати весь коментар
05.03.2025 12:06 Відповісти
Печерський суд потім відмінить угоду, ще штатам борг намалює
показати весь коментар
05.03.2025 12:06 Відповісти
При будь якому варіанту виграє Лідорська команда, бо виконуються Оман, на відміну від легітимного.
А тепер до переліку країн куди можна втікти з мільйонними статками добавилась і Руді США.
показати весь коментар
05.03.2025 12:05 Відповісти
все по класиці-раз прогнувся-це коли вибачення написав-значить слабак-можна ще гнуть-так що хочем не хочем зброї вони не дадуть і тепер це друзі нашого ворога
показати весь коментар
05.03.2025 12:04 Відповісти
Цей текст - не найгірший. Але й він містить неадекватні оцінки.

There was a time when America's allies could count on it to do right by them, even if they got into arguments. These days, by contrast, America's allies have to prepare for the worst. Mr Trump says he is merely "pausing" the supply of weapons, but Ukraine's allies have to act as if this is about to become permanent, even if in doing so they annoy him.

Покладатися на Америку завжди було ризиковано (хай би автор навів приклади, коли та Америка когось зі своїх союзників не підставила…). Найгірше ще не настало, але може настати, коли Трампові стрельне в голову підтримувати москалів, не ховаючися. (До того, зрештою, недалеко, бо він і тепер майже не ховається).
They should seize Russian state assets in Europe and use them to pay for Ukraine's defence. It is time to purchase American arms for Ukraine, supposing Mr Trump will agree to it. They need to finance Ukraine's own arms producers. They need to increase Europe's own production of weapons. And they need to continue to back Mr Zelensky and to champion Ukrainians' right to self-determination.

От не треба перелічувати через і підтримку п. Зеленського та захист права українців на самовизначення.
NATO has been the most successful military alliance in history. But as Mr Trump continues to see his allies' dependency as a vulnerability to exploit-witness the 25% tariffs he has imposed on imports from Canada and Mexico-so Europe must prepare to be abandoned or extorted. Not to prepare for that could leave Europe vulnerable to Russia and to an increasingly hostile America. And yet to prepare for that will accelerate the very collapse of NATO that Europe most wants to avoid. Unfortunately, that is the tragedy of Mr Trump.

НАТО вже довело, що воно - паперовий тигр. Забагато в ньому членів із різноспрямованими інтересами.

Америка теж довела, що в ній будь-який недоумок може опинитися на чолі держави, - тож бути в союзі, де Америка відіграє провідну ролю, - дуже небезпечно. Гасло дня: притомні всіх країн, єднайтеся! А трагедія Трампа в тому, що він не належить до ґрона притомних.
показати весь коментар
05.03.2025 12:03 Відповісти
Вибір,насправді,важкий і страшний-не підписувати! Підписавши цю "угоду" можна відразу рахувати час до вимоги підписати собі смертний вирок без шансів й варіантів! Америка,зараз-"корабель" що отримав пробоїну й тоне під керуванням ірраціонального світогляду конспірологічно-протестантського бидла! Європі,Україні,іншим,хто покладався на США як на союзника,належить терміново "рубати кінці",інакше,цей "Титанік" неминуче потягне за собою всіх хто залишився до нього прикутим! І марно сподіватися на "демократичні процедури" чи "стримування й противаги"-це працює лише з тими хто на них зважає.Трамп демонстративно це все розтоптав і відкинув як непотріб-по суті у США відбулося те ж що у Росії у 1917році й змінити,або не змінити,це можна буде лише жорсткими й жорстокими заходами й потрясіннями! Світ змінився,назавжди,безповоротно-хто вчасно цього не зрозуміє той ризикує загинути!
показати весь коментар
05.03.2025 12:03 Відповісти
Вони праві на 100%.
ЗЕ змушують погодитись на умови "миру"-капітуляції, які намалював для України пуйло і намагається їх впихнути Україні силами невєбенного миротворця Трампа...
Ніяких розмов з США і трампом взагалі не має більше бути..., США нічого не вирішують і нічого по суті нам не можуть гарантувати..., а просто хочуть нас злити пуйлу і поставити собі галочку великих миротворців... отож користі з тих перемов буде нуль... єдиний реальний варіант, потрібно брати посередником Китай і домовлятись про мир..., яким він буде хто зна..., але сподіватись на допомогу Заходу марно... одні хочуть нас злити, інші даючи нам дві копійки (збою яка нам не дає суттєвої переваги на полі бою) щоб війна тривала безконечно бо наступні вони, жоден з цих варіантів нам не підходить...
Китаю віддати половину копалин і 20% збіжжя, пільгові умови для китайських компаній, за протекторат перед РФ і збереження суверенітету України під китайські "гарантії миру", Китай єдина країна яка тримає пуйла за яйця і може реально на нього повпливати.
показати весь коментар
05.03.2025 12:03 Відповісти
Якщо країна, обираючи між війною і безчестям, обирає безчестя, вона отримує і війну, і безчестя.

зе!падло зі своєю зе!шоблою докерувалося.
війну ми вже отримали, тепер залишилось отримати безчестя.
давай підписуй повну капітуляцію з втратою території та ресурсів.
від трампа україна не отримає більше нічого і ніколи.
трамп зневажає зе!поца. а в його особі всіх нас українців.
україни, як держави, для трампа не існує!
показати весь коментар
05.03.2025 12:02 Відповісти
Зельцу наплювати на те скільки загине українчиків. Так що він продовжить потужнічати.
показати весь коментар
05.03.2025 12:02 Відповісти
Сторінка 2 з 3