8987 відвідувачів онлайн

Понад 86% поляків виступають проти відправлення військ Польщі в Україну, - опитування

Понад 86% поляків виступають проти відправлення військ Польщі в Україну

Більшість поляків не хочуть, щоб війська їхньої країни відправляли в Україну.

Про це свідчать результати опитування компанії United Surveys для видання Wirtualna Polska, передає "ЄП", інформує Цензор.НЕТ.

86,5% поляків відповіли "ні" на питання, чи повинна Польща відправляти солдатів в Україну. З них 58,5% респондентів категорично проти такого рішення, а 28% "скоріше проти", аніж "за".

8,4% опитаних відповіли на питання ствердно. Відповідь "безумовно так" дали 0,8% респондентів, "скоріше так" – 7,6%. Ще 5,1% респондентів не визначилися із відповіддю.

"Серед виборців керівної коаліції (Громадянська коаліція, Ліві, Третій шлях) переважає негативна позиція – 80% опитаних проти відправки польських солдатів в Україну. У групі виборців керівної коаліції протилежної думки дотримуються 14% респондентів, а 6% опитаних у цій групі дали відповідь "не знаю/важко сказати", - зазначають автори дослідження.

Серед прихильників опозиційних партій ("Право і справедливість" та "Конфедерація") 95% виступають проти відправки польських військ в Україну. 60% цієї групи відповіли "точно ні", 30% – "скоріше ні". І лише 3% респондентів цієї групи не проти відправлення польських військ в Україну.

В опитуванні, яке проводилося з 21 по 24 лютого 2025 року, взяли участь 1 000 громадян Польщі. 

Топ коментарі
+21
По опросам прошлого года примерно столько же поляков готовы стать на лыжи в случае вторжения орков а не защищать свои дома.
показати весь коментар
09.03.2025 17:36 Відповісти
+18
Бо вони їм скоро самим ************ в Польщі.Не хочуть допомагати з під'їзду виганяти,то будуть вже зі своєї хати це робити.
показати весь коментар
09.03.2025 17:13 Відповісти
+17
Та вони і за свою Польщу не будуть воювати.
показати весь коментар
09.03.2025 17:18 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
в Польщі українців призовного віку достатньо.
показати весь коментар
09.03.2025 17:12 Відповісти
так, вони це бачать.
але вони забули, яка срачка була на кордоні коли ***** послало туда мігрантів з азії.
і це лиш мігранти, не війська...
показати весь коментар
09.03.2025 18:28 Відповісти
Полякам сподобалося коли Варшава була під гнітом династії Романових і тепер хочуть путіна
показати весь коментар
09.03.2025 18:29 Відповісти
Якщо росія захопить україну, 3СУ після указу януковича будуть воювати проти європи разом з бурятами. Через півроку буряти будуть в іспанії а європейські держави стануть білорусіями. Ядерної війни не буде, тому що після неї залишиться населення лише на півдні африки і америки. Сша не буде захищати Європу, як і від гітлера. Чеченці і буряти не німці - в Європі будуть українські бучі.
показати весь коментар
09.03.2025 19:24 Відповісти
Люта мачня. Якщо куйло нападе на Польщу, буде підписаний черговий Варшавський договір і все. Які буряти? При срср багато їх в Польщі було? Стільки і зараз буде.
показати весь коментар
09.03.2025 20:06 Відповісти
Бо вони їм скоро самим ************ в Польщі.Не хочуть допомагати з під'їзду виганяти,то будуть вже зі своєї хати це робити.
показати весь коментар
09.03.2025 17:13 Відповісти
Чемберлены 21 века, плешивый с ними по одному разделается. Снова как и в 1938 коллективная безопасность дала трещину в Европе
показати весь коментар
09.03.2025 17:17 Відповісти
По опросам прошлого года примерно столько же поляков готовы стать на лыжи в случае вторжения орков а не защищать свои дома.
показати весь коментар
09.03.2025 17:36 Відповісти
Ясен пень, хто б сумнівався, Одер чекає, шляхтечі!,(
показати весь коментар
09.03.2025 17:14 Відповісти
Теперь я не удивлен почему Польша первой пала при агрессии Гитлера
показати весь коментар
09.03.2025 17:15 Відповісти
несправедливо, образливо, і взагалі дарма ви це пишете.
поляки відбивалися досить мужньо і завдали німцям втрат. совок 17 вересня зайшов одразу залишив їх без надії
показати весь коментар
09.03.2025 17:22 Відповісти
Есть масса примеров когда небольшие страны противостояли Монстрам. Афганистан, Финляндия. Все зависит от настроений общества.
показати весь коментар
09.03.2025 17:27 Відповісти
аргументи рівня дитячого садку
Польша пала першою тому що Гітлер обрав її першою жертвою. А не тому що вам захотілося їх образити просто до слова.
ознайомтесь з вікі про бої та втрати під час Польської компанії.
і ще раз: подумайте чи доречно ображати нації союзників просто тому що наратив до слова прийшовся
показати весь коментар
09.03.2025 17:36 Відповісти
Це не аргумент, а факт. Ляхи завжди були сцикунами.
показати весь коментар
09.03.2025 17:45 Відповісти
В якій бригаді служиш, герой?
показати весь коментар
09.03.2025 18:13 Відповісти
Никто никогда не противостоял монстрам в захватнических войнах.

Если вы о финско-советской, то финны не очень-то и противостояли, совок все равно получил что хотел, просто Маннергейм оказался поумнее Зеленского + к тому же не был ничьей марионеткой.

Афганистан США не завоевывали, а поддерживали там свои власти. Это примерно как ставка на проигравшего боксера: да, ты потерял бабло, но по морде-то получил не ты, а боксер.

Вообще "противостояние" на мой взгляд - это когда одна из двух стран в процессе войны, подчиняет другую страну своей воле. Афганистан своей воле США не подчинил, Финляндия СССР тоже. А то, о чем говорите вы, в международных отношениях называется "status quo". Это и не победа, и не поражение.
показати весь коментар
09.03.2025 18:11 Відповісти
СССР хотел захватить и подчинить себе всю Финляндию и Афганистан. Это первоначальная цель ввода войск СССР в эти страны. Поэтому, говорить что СССР добился того чего хотел это не более чем попытка оправдать свои неудачи
показати весь коментар
09.03.2025 18:31 Відповісти
Предоставьте пожалуйста письменные доказательства.

Без этого - ваши утверждения голословны. С моей стороны доказательства:
1. Запрос президента Афганистана Н. М. Тараки советскому правительству о вводе войск для подавления мятежа с предупреждением что успех мятежа создаст трудности и СССР тоже, 18 марта 1979 г;
2. Протокол заседания комиссии Политбюро от 19 марта 1979 г, где тогдашний генсек Брежнев отказался вводить войска на запрос президента Афганистана;
3. Мемуары тогдашнего главы ЦРУ Р. Гейтса, в которых тот признает что США стали финансировать антиправительственные силы, с целью создания трудностей на границах, чтобы спровоцировать СССР на вторжение;
4. Доклад тогдашнего министра обороны СССР Д. Устинова от 5 декабря 1979 г. о необходимости переброски десанта в Афганистан с целью обеспечить Х. Амину, который сверг тогда Тараки, военную помощь.

И только в декабре 1979 было принято решение о вводе войск. И не против президента, а на стороне президента. И как раз против тех сил, против которых спустя некоторое время с той же целью введут войска уже США.

С Финляндией все было еще проще. Совок предложил вкусные большие территории в обмен на клаптык около Питера. Финляндия подстрекаемая извне - заартачилась. Получила по щщам. Отдала то что нужно. Но сохранила остальные территории, и жизни финнов - что главное.

Так что давайте ссылки на документы о захвате Афганистана и Финляндии. Оно уже открыто.
показати весь коментар
09.03.2025 20:09 Відповісти
Стосовно Фінляндії ви геть неправі. Мета ссср була встановлення контрольованого уряду. Не вводьте в оману читачів.
показати весь коментар
09.03.2025 23:06 Відповісти
Чомля?) Не гоните.

1.
https://www.histdoc.net/pdf/Cajander_23.11.1939.pdf

2. "Мы предложили тогда перейти к конкретным вопросам, в которых мы заинтересованы с точки зрения обеспечения безопасности СССР и, в особенности, безопасности Ленинграда, как со стороны моря-в Финском заливе, так и со стороны суши, ввиду чрезмерной близости пограничной линии к Ленинграду. Мы предложили договориться о том, чтобы отодвинуть на север от Ленинграда на несколько десятков километров советско-финскую границу на Карельском перешейке. Взамен этого мы предложили передать Финляндии часть территории Советской Карелии, превышающую в два раза территорию, передаваемую Финляндией Советскому Союзу". Доклад В. Молотова, от 31.10.1939 на V сессии ВС СССР.

Ну извините, прямым, задокументированным, запротоколированным словам наркома иностранных СССР тех лет, я доверяю больше, чем Виталию Мартину с его теорией заговора.

Впрочем Виталий Мартин может доказать мои заблуждения, и предоставить документ\ссылку на документ, подтверждающий его гипотезу.

А еще вы можете пропустить пункт "доказательства" и переходить к нарративам кремля, майору ФСБ, ольгинскому боту, ну и далее по методичке. Хотя исторических фактов это и не отменит, как и моего научного подхода к нашей дискуссии.
показати весь коментар
09.03.2025 23:44 Відповісти
ти тут головне забув написати. А Амін хіба просив совєтів вводити війська в Афганістан? Амін саме тому і прибрав того Таракі від влади, бо народ в країні бунтував проти совєтів.... тож не мели дурниць. без згоди Аміна совєти ввели свої війська в Афган у грудні 79-го. більше того спочатку вони послали в Кабул свій спецназ у вигляді мусульманського батальону для захоплення резиденції Аміна, якого перед штурмом траванули і на час штурму той вже помер від отрути. так що совєти не допомагали уряду Афганістана, а повалили його і на його місце поставили своїх маріонеток. Теж саме цапи хотіли зробити і в Києві за 3 дні.
показати весь коментар
10.03.2025 01:02 Відповісти
Звичайно просив.
Аж 7 разiв просив, що доречi також було задокументовано ЦРУ.
Тому це навряд чи радянський чи росiйський наратив.

Але все це не мае значення. СРСР не воював ПРОТИ Афганiстана, тому анi за перемогу, анi за поразку тут не йде мови.

Ну й найголовнiше: якiсть спротиву залежить вiд мiсцевостi \ кучностi населення. У разi Украiни, умовно 10 КАБiв забирають життя 100 людей. У разi Афганiстана цi 10 КАБiв заберуть життя 5 людей, або 0, бо супротивник ховаеться по печерам з кучнiстю iх в горах 5 чоловiк на 10 кв.км. Тому Афганiстану, навiть за умов прямоi вiйни тет-а-тет воювати простiше навiть з США. Як i В'етнаму. А ось Канадi буде важче, лол.
показати весь коментар
10.03.2025 02:45 Відповісти
ага, 700 разів просив... так просив, що совєти його самі і вбили... ага, і воювали совєти в Афганістані проти американців, африканців, азіатів та інших арабських найманців... тільки ось під час цієї війни загинуло щонайменше 3 млн афганців. ну то таке.. по документах совєти воювали проти бойовиків-моджахедів, які повстали проти "законного" уряду Афаністану. а те що Наджибула був посаджений у крісло вбитого совєтами Аміна - то то до сраки, бо по документах він був законним президентом Афганістану.. от тільки головне забули, що не народ афганський його обрав на виборах, а його тупо посадили із кремля, перед тим убивши їхнього діючого президента.
показати весь коментар
10.03.2025 02:54 Відповісти
Чекають коли кацапи самі до них прийдуть?
показати весь коментар
09.03.2025 17:15 Відповісти
Думаю Польше и немцы всунут нож в спину
показати весь коментар
09.03.2025 17:19 Відповісти
пшеки ніколи не любили українців... гендляри...
показати весь коментар
09.03.2025 17:17 Відповісти
Так а хто любив? Ніхто.
показати весь коментар
09.03.2025 17:34 Відповісти
Якщо поляки проти, то кацапи за, за те щоб увійти у польщу і помацати їх за їхнє вим'я, бо яєць там всього 13,5 проценти.
показати весь коментар
09.03.2025 17:18 Відповісти
Та вони і за свою Польщу не будуть воювати.
показати весь коментар
09.03.2025 17:18 Відповісти
100%
показати весь коментар
09.03.2025 17:19 Відповісти
Польша не готова противостоять внешним угрозам. И дело даже не в Украине, а в польском обществе. Они даже за свою страну не будут воевать.
показати весь коментар
09.03.2025 17:21 Відповісти
Чого тоді росія напала на Україну, а не на Польщу?
показати весь коментар
09.03.2025 17:28 Відповісти
Потому что Польша находится в НАТО. Рашка никогда не нападала на сильные страны. Рашка всегда нападала на слабые страны
показати весь коментар
09.03.2025 17:30 Відповісти
По тій же причині чому спочатку РФ напала на Грузію, а Третій Рейх у свій час почав з Чехословаччини.
показати весь коментар
09.03.2025 17:31 Відповісти
Пане Вікторе , якщо не дай Боже трамп розвалить НАТО , пуйло одразу ковтне і Польщу , і країни Балтії .
показати весь коментар
09.03.2025 17:36 Відповісти
А у першу чергу нас ковтне.
показати весь коментар
09.03.2025 17:43 Відповісти
Ну , після того як у нас вибрали ідіоти антимайдан , а в США агента Краснова , який хоче як і пуйло анексувати Канаду , Гренландію , і друг у нього пуйло , то звісно ковтнуть , можливо , а можливо і ні ! А що б було ні , потрібно тягнути час , а не підписувати копалини , і інші забаганки. Бо відчуваю, що трампа скоро знесуть з Капітолія , бо там не барани , як у нас 73 % .
показати весь коментар
09.03.2025 17:52 Відповісти
Майже з усім згоден, крім «знесення».
Назвете хоч одну причину для цього?
показати весь коментар
09.03.2025 18:10 Відповісти
Зміна світового порядку , в угоду пуйлу . Там є дуже розумні люди , які розуміють, що така політика трампа призведе до занепаду США , цього не допустять , ось побачите , так і буде .
показати весь коментар
09.03.2025 18:16 Відповісти
питання чи ми виживимо
показати весь коментар
09.03.2025 18:19 Відповісти
Пані , якщо ми не виживимо , то світ зникне . Тому що , обов'язково ,хтось використає ядерну зброю , бо Америка , якщо трампа не зметуть , уже не буде тим самим стримувачем , якого всі бояться .
показати весь коментар
09.03.2025 18:32 Відповісти
Розумні люди там дійсно є, але електорату зміна світового порядку по барабану, адже саме громадяни мають вийти на вулиці.
Законодавчо шансів на імпічмент Трампа нуль. Та й Трамп, схоже, зламав систему. Так що, надія лише на Робін Гуда і гвинтівку з оптикою…
показати весь коментар
09.03.2025 18:25 Відповісти
Що не зробив такого нинішній президент США Трамп,чого не зробив рашистсьскький агент "краснов" для3,14дерації???
показати весь коментар
09.03.2025 19:09 Відповісти
якщо проти відправки в Україну, то через деякий час прийдеться відправляти у Литву.
показати весь коментар
09.03.2025 17:22 Відповісти
Никто ничего не отправит, плешивый как войдет в страны Балтии посыпется вся Европа, история по спирали, Франция будет за себя с яо , Британия тоже самое, США скажут что это не их проблемы
показати весь коментар
09.03.2025 17:24 Відповісти
попытка не засчитана. Тебя выдали матрёшки, которые высыпаются из твоего туеса.
показати весь коментар
09.03.2025 18:01 Відповісти
По сути он сказал правильно.

Ну во-первых, плешивый никуда не войдет, потому что незачем.

Во-вторых, сюда он вошел по слишком удачному стечению обстоятельств, о чем свидетельствуют и показания очевидцев, и военно-парадная экипировка. Единственная причина нападения на Украину - а почему бы и нет. Ну а дальше уже получилось по тупому славянскому алгоритму "фраера назад не сдают".

Ну и в третьих, у Украины есть огромное преимущество, и только оно дало возможность оттянуть неизбежное - размеры. Было куда отступать и где накапливать войска. У Прибалтики такого нет, там у Литвы с востока до запада - меньше двух сотен км. Пугливое НАТО же максимум будет содержать правительство в изгнании, ну чтобы не эскалировать. Все эти 50 ракет с GPS'ом и попкорном конечно круто, но наша война показала что РФ до сих пор воюет мясом и железом.

Само собой что ни одна страна которая может воевать с РФ (а это Франция и Англия) не будут этого делать, потому что общих границ нет, а ядерки у русских хватит на 50 таких стран как эти две. Поэтому будут озабоченности и напыщенные разговоры о том что мы с Прибалтикой, и надо поднимать производство вооружения. Опять.
показати весь коментар
09.03.2025 18:21 Відповісти
по суті він озвучив поширений російський наратив.
Тому вашу довгу адвокацію навіть нема сенсу читати.
показати весь коментар
09.03.2025 18:24 Відповісти
А ну да ну да. В любой непонятной ситуации, быстрее говори что российский нарратив.

Жаль только что с американской властью это не прокати... ой, простите, это российский нарратив =)
показати весь коментар
09.03.2025 21:31 Відповісти
нє прокатіло, і вже довго не прокатить. Забудьте надовго про США як союзника. Це було зрозуміло у той момент, коли трамп тримав в руках світлини без хоч якоїсь долі емпатії. Тепер ні з якою владою довго нічого не ".прокатіт".
показати весь коментар
09.03.2025 21:46 Відповісти
Да господи, не было, нет и не будет у Украины союзников, пора бы это понять и наконец запомнить.

- Есть страны, которые извечные соперники РФии, им плевать на Украины, Молдовы, Грузии и прочие страны третьего мира. Угробить нацию, чтобы подгадить РФии? Запросто. Можно даже денег дать, но только немного;

- Есть страны, которые зарабатывают на войне, двумя основными методами. Первые подменили собой поставки с РФии, вторые поставляют\продают\списывают оружие Украине (и не только), при том не для формирования перевеса, а для продолжения боевых действий. Вы ж не думаете на полном серьезе, что США не могли поставить сразу 200 хаймерсов, и 2500 атакамсов?)) Да запросто. Или бритты сразу 500 Storm Shadow?

- Есть страны, которым кажется, что чем дольше РФ застрянет в Украине, тем меньше будет обращать внимание на них самих. Это разновидность первого варианта, а может и сателлиты первых вариантов. Мир в Украине хуже чем текущая война? Это каким же надо быть моральным уродом, чтобы такое заявить? Особенно рядом с "Det glæder danske forsvarsvirksomheder, at milliarderne kommer til at strømme - selv i fredstid" ? Это союзники? Ахахаха. А вы говорите что Трамп прямо заявляет ...

- Есть страны, которые используют РФ и войну как пугало, для обеспечения собственных политических баллов. К примеру знаю президента одной страны, который явно метит на пост комиссара обороны ЕС, и чуть ли не всю Европу готов под зонтик взять. Знаете, я понимаю что 200 самолетов предоставить трудно, военный контингент отправить сложно. Но рашкинское конфискованное бабло-то передать можно, или хотя бы оружия на него закупить? Тем более что даже Рашка уже не против. И вот по таким "действиям" и можно судить о союзнике.

Что касается США, то вы просто мыслите эмоционально, здесь и сейчас. Трамп, и его умные люди мыслят на годы вперед, прорабатывают каждый вариант, включая вариант который может быть если они не смогут договориться по Украине и Пыня форсирует события в непредсказуемую сторону. На переговорах можно торговаться сколько угодно. Можно предоставлять какие угодно аргументы. Даже рожи бить. Но за них нужно сесть. Это в наших же интересах.

Поймите, что РФ не остановится. Евро-шавки её не остановят - нечем, незачем, и к тому же четверть против категорически, потому что имеют шкурные интересы, всякие там Фицорбаны. США это незачем, своих забот полон рот. Бритты находятся на острове, на экономику РФ не завязаны (они вон даже с ЕС вышли). Китай вообще ждет проплывающих трупов. И только украинцы каждый день гибнут.

Поэтому ругаться с тем кто мыслит прагматически категориями остановки войны и парировать эти намерения тем, что если остановить войну, то возможно когда-нибудь война снова будет - это банальный недалекий ум.

Давайте уже за русские нарративы =)
показати весь коментар
09.03.2025 22:32 Відповісти
так, вибачаюсь, я не точно висловився - треба було вжити не слово "союзник", а "партнер". На даний момент від партнерства залишилось тільки "партнер по перемовинам".
І да, британці не могли поставити SS (я вже не кажу про фантастичну кількість у 500 штук), бо на ній стоїть американський TERCOM.
Щодо США, то адміністрація Білого дому зараз мислить емоційно, "тут і зараз" як взагалі і всі невігласи. Трамп і його прибічники не змозі мислити на роки вперед, і продумувати кожен варіант, тому іх рішення "тут і зараз" не приведуть до добра ні їх, ні економіку США.
І я розумію, що ви хочете тут донести думку, шо вас нічого не зупинить, але наврядчи вам це тут вдасться, бо як би ви не маскувались у своїх розлогих текстах, все одно балалайка стирчить у вас із за спини.
показати весь коментар
09.03.2025 22:57 Відповісти
На жаль, це виглядає просунутим місцевим під@ром на кшталт якогось умовного Іванова. Хоча балалайки в має принаймні дві.
показати весь коментар
10.03.2025 06:20 Відповісти
ну так, настільки просунутим, що навіть модерація не помічає як він палиться на смислових шибболєтах.
показати весь коментар
10.03.2025 07:41 Відповісти
Ви думаєте, якби в Польщі була війна, а в Україні провели таке опитування, результати були б сильно інші?) Певно б сказали - так, дуже хочемо десь під Гданськ на фронт.
показати весь коментар
09.03.2025 17:24 Відповісти
Только Макрон сказал правду, что Рашка реальная угроза, но в Европе не все хотят слышать Макрона и принимать реальные действия по коллективной обороне
показати весь коментар
09.03.2025 17:27 Відповісти
То може хай Дуда скаже, що Росія є реальною загрозою, а на війну в Україну їдуть французи? Або скажуть чехи, а воюватимуть іспанці, й так далі. Ніхто нікуди не приїде.
показати весь коментар
09.03.2025 17:42 Відповісти
Если Европа примет реальное коллективное политическое решение тогда да, а не так как сейчас, коалиция кто хочет, конечно никто не захочет и будет как в 1938, раскол Европы, и развязаные руки для агрессора
показати весь коментар
09.03.2025 17:45 Відповісти
Так і колективне рішення ж приймають добровільно, тобто по принципу "хто хоче") То чому окремо не хочуть а разом візьмуть і захочуть? Війна НАТО з РФ ще чи буде чи ні, то сенс її самим починати. А якщо й буде, то Україна все ж дасть ще кілька років Європі. То чому б і не отримати ці кілька років спокою. Все ж краще, ніж зараз вплутуватися. Тим більше по аналогії з Другою світовою - тоді багато країн прекрасно пропетляли аж до 1945 року, "отделавшись легким испугом". Макрон точно це знає.
показати весь коментар
09.03.2025 17:52 Відповісти
До чого тут фронт?
Мова не про участь в бойових діях, а про сили стримування.
показати весь коментар
09.03.2025 18:14 Відповісти
показати весь коментар
09.03.2025 17:28 Відповісти
в Чехії взагалі заявили "якщо б ми зіткнулися з такою війною як в Україні - в перший день підписали б капітуляцію"

тож в світі ніхто не хоче воювати , це природньо обезбашених мало
показати весь коментар
09.03.2025 17:28 Відповісти
Тоді поверніть хоча б втікачів що незаконно перетнули кордон.
показати весь коментар
09.03.2025 17:29 Відповісти
Який Закон вони порушили ?
показати весь коментар
09.03.2025 17:33 Відповісти
Тобто ти хочеш знищити український генофонд повністю,щоб і згадки про українців не залишилось,ніби й не було ніколи?
показати весь коментар
09.03.2025 17:34 Відповісти
Для чого?
показати весь коментар
09.03.2025 17:34 Відповісти
Щоб працювали, у панів доходи падають. А ще їх можна потім ловити і розувати на квартири та інше майно під загрозою утилізації.
показати весь коментар
09.03.2025 18:05 Відповісти
Як ви собі це уявляєте? Вони просто з кордону до військкоматів поїдуть?!
показати весь коментар
09.03.2025 18:15 Відповісти
Нехай фермерів відправлять-ми їх на кордонах поставимо, вони досвід мають
показати весь коментар
09.03.2025 17:30 Відповісти
86,5% поляків відповіли "ні" на питання, чи повинна буде Польща захищати свій суверенітет в разі нападу Россії.
показати весь коментар
09.03.2025 17:33 Відповісти
Так , бо якщо логічно , то тільки всім миром можна виграти цю війну , а якщо кожний за себе , то програш . Світ наче поїхав дахом ..
показати весь коментар
09.03.2025 17:38 Відповісти
Опитування ідіотське...
показати весь коментар
09.03.2025 17:35 Відповісти
Полякам варто поцікавитися в сусідніх країнах, який % населення цих країн готовий відправити власні війська в Польщу, якщо на неї нападуть кацапи. Думаю, результати їх, м'яко кажучи, здивують.
показати весь коментар
09.03.2025 17:35 Відповісти
Вони насправді і не потрібні. Краще за все англійці, потім німці, потім французи.
показати весь коментар
09.03.2025 17:39 Відповісти
Історія вчить тільки тому,що нікого нічому не вчить.
Поляків,при такі поведінці, як завжди,чекає доля українців,але трішечки пізніше.
показати весь коментар
09.03.2025 17:45 Відповісти
Ну це все передбачувано. Просто Україні після всього пздеця що відбувається, більше ніколи не потрібно відправляти ніяки контингенти і миротворців, щоб там з ким не відбувалося. Можна дати пару танків, два літаки і не забути про занепокоєння.
показати весь коментар
09.03.2025 17:45 Відповісти
Згадаєте про це, коли цапорилі почнуть крутити шарманку про «порушення прав рускагаварящіх в польше».
Можете навіть озброїтись гаслом «нада проста пєрєстать стрєлять».
показати весь коментар
09.03.2025 17:51 Відповісти
Ну і правильно, самим скоро війська ************ вони ж бачать, що НАТО їх захищати не буде
показати весь коментар
09.03.2025 18:01 Відповісти
16% - це мабуть понаєхавші українці.
показати весь коментар
09.03.2025 18:02 Відповісти
Ахахахаха🤣🤣
показати весь коментар
10.03.2025 05:39 Відповісти
А хто ж дороги перекриватиме, коли рашисти підуть війною гібридною!
Коли загримлять танки з московії по дорогах в Польщі, тоді і поляки хреститимуться!!
показати весь коментар
09.03.2025 18:06 Відповісти
НАТО п**** повна. Треба поставити питання, що альянс недієздатний. Щось не чув за останні роки хоча б про якісь потужні навчання.
показати весь коментар
09.03.2025 18:06 Відповісти
Я впевнен що ті ж самі 86.5% проти і відправляти польські війська воювати з кацапом у Польщі, щоб американці чи британці рятували їхні дупи замість їхніх квіточок.
Але ж, як Пан Десар казав вже 5-7 років ніхто за їхні дупи воювати не приїде.
показати весь коментар
09.03.2025 18:16 Відповісти
А зря..зважаючи на майбутнє, війна в Польші дуже можлива...і булоб непогано хочаб частину військ мати вже бойову, а не просто гарно одягнену та оснащену. Всій Європі давно пора думати де здобути той військовий досвід..і краще б це було не під час окупації їх власної території.Бо країна терлрист цей досвід вже здобула і продовжує здобувати і це велика різниця між "добре навченними" і між бойовими досвідченними..Бо як такового справжнього бойового досвіду у НАТО..хіба що дійсно спец операції?))і то цей досвідченний % військ складає 5% від загальної кількості..ну мб трохи більше
показати весь коментар
09.03.2025 18:42 Відповісти
Друга світова війна: гонорові поляки трималися чотири тижні. Наголошую- чотири тижні. Їм справді потрібно виступати проти, бо вони ніхто і звати їх ніяк.
показати весь коментар
09.03.2025 19:03 Відповісти
То будуть воювати в Польщі - за Сувалкський коридор
показати весь коментар
09.03.2025 19:14 Відповісти
Головне шоб пшеки потім не дивувалися, чого це 86% інших європейців проти відправки військ в Польшу
показати весь коментар
09.03.2025 19:48 Відповісти
вся європа так думає.
показати весь коментар
09.03.2025 19:54 Відповісти
пшеки забыли как их 45 лет топтали кацапские сапожищи!так рашка им враз напомнит!
показати весь коментар
09.03.2025 20:16 Відповісти
Какой идиот заказывает эту чушь, интересно было бы узнать.

Никаких войск никто не будет вводить в Украину, при любом раскладе!
показати весь коментар
09.03.2025 20:29 Відповісти
Оце закарбуйте собі в мізках - це "не їхня " війна ! Коли ми виганяли гітлера з польщі, це була наша війна. Тепер самі робіть висновки...
показати весь коментар
09.03.2025 20:55 Відповісти
А коли ви окуповували Польщу разом з гітлером в 1939 році, то чия то була війна?
показати весь коментар
10.03.2025 09:03 Відповісти
Як мовив один поляк мені,войско польське моцне,но серливе
показати весь коментар
09.03.2025 22:24 Відповісти
Хіба що, для офіцерів обмін досвідом.
показати весь коментар
10.03.2025 01:40 Відповісти
Поляки, як і їхні сусіди, в переважній більшості живуть іллюзіями, що війна почалася і закінчиться в Україні, навіть якщо Україна програє. Вони навіть не уявляють, яка кількість чоловіків, які проживають на території України, з задоволенням піде воювати на стороні росії проти тієї ж Польщі, якщо буде змога помародерити і при цьому європейці не чититимуть збройний супротив. У воєнкоматах стоятимуть кілометрові черги з бажаючих легко і швидко підзаробити, навіть зарплату платити буде непотрібно. А враховуючи, що на території Німеччини та Польщі куча зоробітчан та біженців з країн бувшого СССР, то знайдеться багато бажаючих відомстити панам за "роки поневолення". Чи хтось вважає, що коли європейці будуть тікати від війни при наближенні кацапської армії, вихідці з СССР цим не скористаються, чи будуть захищати панське майно? Пшекам, навпаки, потрібно по максимуму допомогати Україні, в тому числі і солдатами, щоб не отримати повну сраку на своїй території
показати весь коментар
10.03.2025 11:31 Відповісти
Хто зна з цими опитуваннями може як і у нас " всі українці хочуть щоб їх обкрадали більше "
показати весь коментар
17.03.2025 13:48 Відповісти