11763 відвідувача онлайн

Курська операція ЗСУ своє завдання виконала, - Зеленський

Президент України Володимир Зеленський

Курська операція досягла своєї головної мети - відтягнути значну частину російських військ з Покровського та Харківського напрямків.

Про це зявив президент України Володимир Зеленський під час зустрічі з журналістами, повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на РБК-Україна.

За словами президента, українські воїни виявили неабияку стійкість, витримавши потужний удар ворога, що дозволило послабити тиск на критично важливих ділянках фронту.

"Наші хлопці абсолютно героїчні, вони взяли на себе міцний удар. Першим тиск спав на Харківському напрямку - росіяни відтягнули на Курщину максимальну кількість військ. Потім вони почали забирати сили зі Сходу, але не полишали головної мети - Покровська", - зазначив Зеленський.

Президент підкреслив, що завдяки Курській операції ситуація на Покровському та Харківському напрямках стабілізувалася, а противнику буде "дуже непросто" знайти можливість знову загрожувати Покровську.

"Я можу тільки подякувати нашим воїнам за Курську операцію. Я вважаю, що вона своє завдання виконала", - підсумував він.

Топ коментарі
+59
Яке ж воно кончене!
От заради чого стільки народу поклали. Заради чого відягнули сили з Донбасу і Харківщини, а тим часом втратили десятки сіл і міст. То було її завдання?
Мало того, просрали курську через тебе, удобище, бо ж ти придуркувате в овальному кабінеті вирішило своє шоу розіграти. Ну і як? тепер хвалишся, мерзото?
показати весь коментар
14.03.2025 18:50 Відповісти
+43
досягла своєї головної мети - відтягнути значну частину російських військ з Покровського та Харківського напрямків. Джерело: https://censor.net/ua/n3541219

А тепер Сумщина зустрічай, називається 🤬
показати весь коментар
14.03.2025 18:46 Відповісти
+31
Головне шоб на Суми не поперли - фортифікаціі там набудував? - Суровікину пів - року хватило в Запорізькіи обл
показати весь коментар
14.03.2025 18:49 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Та ти що???! 😲
показати весь коментар
14.03.2025 18:46 Відповісти
Так, знаєм знаєм зеГнида ригівська, відтягнули найбоєздатніші частини від півдня та Донбасу та розпорошили там сили щоб побільше здати каЦапам території та вбити побільше Українців!!!
показати весь коментар
14.03.2025 22:26 Відповісти
досягла своєї головної мети - відтягнути значну частину російських військ з Покровського та Харківського напрямків. Джерело: https://censor.net/ua/n3541219

А тепер Сумщина зустрічай, називається 🤬
показати весь коментар
14.03.2025 18:46 Відповісти
так русня и пойдет на Суммы, просто 7 месяцев была зайнята.
показати весь коментар
14.03.2025 20:06 Відповісти
Русни там не было в таком количестве.
Головна мета этого придурка - оправдать путинскую мобилизацию и лояльность населения, типа "вон смотрите, укры полезли, а я вам говорил".

Сколько там похоронили техники и воинов, ппц.
Да, русских тоже. Но их можно было хоронить и на донецко-запорожском направлении, здесь хотя бы тыл обеспечен и земля своя, знакомая.
показати весь коментар
14.03.2025 20:39 Відповісти
а про технику я слышал. что дают новоутвореным неопытным бригадам и тем самим сливають, да и не только технику, я ж говорю. были мозги то Курск был могилой для рф,но у нас писюнист
показати весь коментар
14.03.2025 20:53 Відповісти
так и ЗСУ не было, но рф по мало просувались,
показати весь коментар
14.03.2025 20:55 Відповісти
Медведев пояснял,когда бухнул и язьік розвязался, что курская операция им нужна бьіла, посколько они попали в переговорньій капкан, гапомню, тогда шли переговорьі,китай давил заканчивать войну, у нас все удивлялись, что вьіплатьі и боевьіе бьіли росписаньі только до сентября,может помнишь такое?Ну кто -то их вьіручил,после етого они обьявили ,что уходят с переговоров.Кроме того,разрешения от ВР почему то не бьіло получено на курскую операцию,на чужой территории,что делает участников в не очень хорошем статусе,хотя путен сам за грался, со своими землями и своей имперской канституцией,где чего только не написано
показати весь коментар
14.03.2025 22:15 Відповісти
Воно то видно по результату-кому.
показати весь коментар
14.03.2025 18:46 Відповісти
У мене у знайомого син пішов в магазин за хлібом, а пропав безвісти на Курщині
показати весь коментар
14.03.2025 18:47 Відповісти
Головне шоб на Суми не поперли - фортифікаціі там набудував? - Суровікину пів - року хватило в Запорізькіи обл
показати весь коментар
14.03.2025 18:49 Відповісти
ніхєра вони там не побудували, скоріш за все, не буду стверджувати, але мабуть шо ні
показати весь коментар
14.03.2025 18:49 Відповісти
Так у суровікіна людського ресурсу було хоч відбавляй. Зеків пачками туди возили, аони як кроти там рились
показати весь коментар
14.03.2025 18:54 Відповісти
ну, хто винен, що таких розумних українців, під час війни, позбавлені від призову менти, зеки і попИ? мабуть тупі кацапи?
показати весь коментар
14.03.2025 20:02 Відповісти
Пропонуєш всих мєнтів відправити на фронт, а в тилу нехай ухилянти спокійно з кастетами ходять та людей грабують?
показати весь коментар
14.03.2025 20:28 Відповісти
ні! пропоную підняти їм зарплату у 2-3 рази, віддати їм свою хату, машину , жінку і, якщо треба дітей в прислугу а, по сусідству , поселити зеків, щоб їм комфортно було...
показати весь коментар
14.03.2025 20:31 Відповісти
Навіть під час другої світової в тилу мєнти були, хоча населення було зашугане до крайності. А зараз взагалі без них ніяк. Банальне ДТП і то без мєнтів не обходиться. Зараз без них ніяк. Буде хаос.
показати весь коментар
14.03.2025 21:01 Відповісти
та ніхто вже ментів на дтп не кличе, бо одразу здадуть в тцк за премію! хіба, смертельне, не дай Бог... найбільший хаос роблять якраз менти, почитайте скільки одних лише дтп роблять п"яні правоохоронці!
під час другої світової , людина в 35-40 років рідко призивалася примусово... а, нквд , безперечно в основному по тилам населення шугало і першими втікало якщо що достойні нащадки славних чекістів у нас виросли, еге ж?
показати весь коментар
14.03.2025 21:14 Відповісти
Було багато добровольців, по друге якщо принесли повістку з війсккомату то нікому і в голову не могло прийти ухилятись від призиву тому шо згноять в тюрмі та ще й родину ворогами народу зроблять. А зараз демократична розслабуха, можна і працівника ТЦК кастетом в голову зарядити.
показати весь коментар
14.03.2025 21:21 Відповісти
не можна, а, навіть треба! мене завжди дивує лицемірство нашого суспільства! кричати про клятий Совок і одночасно , всіма фібрами душі , бажати, щоб цей совок відродився , тільки під синьо-жовтим прапором і поліціянтом замість нквдшника!
показати весь коментар
14.03.2025 21:59 Відповісти
але, навіть тут , ви, якісь недолугі... бо , після війни , в ссср більшість ментів , були з тих хто хоч трохи нюхав пороху! повторюю МЕНТІВ , а не різноманітних вертухаїв... я вже мовчу про синів владної верхівки, та й самої тої верхівки...
показати весь коментар
14.03.2025 22:06 Відповісти
Я не про повернення совка. Я про те, якщо небуде кому відбиватись від кацапа, то цей совок повернеться в найгіршому варіанті. Прийде кацап і пожене сьогоднішніх ухилянтів воювати вже з поляками чи балтійськими країнами. Тільки тоді вже ніхто рота свого не відкриє. Бо зразу, або на підвал, або в расход.
показати весь коментар
14.03.2025 22:09 Відповісти
примітивні мантри... навіть не смішно. бо це совок у найвищому прояві... нагадує, казки про "угнєтьонних нєгров" і "загнівающій запад" ... то кацапи з палками на ішаках воюють і унітази крадуть, то завтра на польщу підуть! а, може краще хай ідуть на польщу? а не ми будем як у 1919-1921 рр. служити полякам ?
показати весь коментар
14.03.2025 22:30 Відповісти
Ти це розкажи тим хто під окупацію попав на лівому березі Херсонщини та Запоріжжя. Про Бамбас я вже і не згадую...
показати весь коментар
14.03.2025 22:43 Відповісти
продовжуй жити в своїй бульбашці... чим я тобі допоможу?
показати весь коментар
14.03.2025 23:04 Відповісти
Я бачу, що саме ти в цій бульбашці і живеш.
показати весь коментар
14.03.2025 23:31 Відповісти
В тилу людей немає,хто на фронті, хто за кордоном, а поліції прибавилося знатно,де вони набралися,не скажеш? І авто у них новенькі,не такі розвалюхи,які іноді в камуфляжі їздять.Замість поліції за порядком можуть слідкувати дружинники,жінки, пенсіонери, активісти.Нащо стільки поліції,коли в нас не поліцейська держава, чи така поліцейська?
показати весь коментар
14.03.2025 22:21 Відповісти
А дружинники повинні бути інвалідами, чи стариками? Мелиш херню всяку, аж противно читати. Може в тебе в селі і немає людей, не знаю...
показати весь коментар
14.03.2025 22:49 Відповісти
Звісно що нема в селах, всіх відловили в брендовані бусики "мясокомбінат"
показати весь коментар
14.03.2025 23:00 Відповісти
Ну тобі ж Німеччини видніше. Чи ти кацап під vpnом прийшов тут просто насрати?
показати весь коментар
14.03.2025 23:34 Відповісти
Чому я маю перебувати в Україні, щоб щось знати? Американська розвідка не в Україні, але чомусь усе знає і бачить краще за наших. І для цього звісно не потрібно бути розвідником.
показати весь коментар
15.03.2025 01:06 Відповісти
Нащо читаєш усіляку "херню", та ще й відповідаєш,ти що ,грантожер?
показати весь коментар
21.03.2025 15:27 Відповісти
Та який там граДожер? Просто бісять тупоголові
показати весь коментар
21.03.2025 17:33 Відповісти
Я таки да, пропоную. З ухилянтами з кастетами в тилу розберуться.
показати весь коментар
15.03.2025 07:35 Відповісти
Хто розбереться? Діди з клюками, чи жінки з внуками?
показати весь коментар
15.03.2025 07:55 Відповісти
так же "набудували" як і на Харківщині, були фото - купа "зубів дракона" вивалена посеред широкого поля...Зато керівники області і військових адміністрацій прибарахлились що і правнукам хватить
показати весь коментар
14.03.2025 19:19 Відповісти
попруть, теперь с сев корейцами. мяса там еще много.
показати весь коментар
14.03.2025 20:07 Відповісти
Схоже на договірняк
показати весь коментар
14.03.2025 18:49 Відповісти
ну если так то они должны с Харьковской области выйти хотя бы
показати весь коментар
14.03.2025 18:51 Відповісти
Це ж договорняк з трампонами, а не з ******, вони он допопомогу відновили.
показати весь коментар
14.03.2025 19:01 Відповісти
🤣🤣🤣
показати весь коментар
14.03.2025 18:49 Відповісти
И теперь можно слить и сдать }{уйлу Героев, которые её выполнили?
показати весь коментар
14.03.2025 18:49 Відповісти
точно як в Марику було - азовці виконали своє завдання і ...
показати весь коментар
14.03.2025 21:19 Відповісти
***** ?! )))

Зенелох потужно склонився над картою - ТАЛАНТІЩЕ..ГЕНІЙ свого часу
показати весь коментар
14.03.2025 18:50 Відповісти
Геній геніальний у всьому, таке йому колись мама Рімма казала і він це зробив своїм життєвим кредо.
Як заграв на піано всі послухали і аплодували, як сказав"я ваш вирок" всі повірили, якщо вирок, то що поробиш, як сказав "я верховний головнокомандуючий" генерали перед ним скорилися.
Це не сарказм , а ілюстрація нашого життя.
Хтось наржався до сходу, хтось загинув за те, щоб воно собі ржало і жрало в комфорті.
Деграданти стають більшістю і обирають своїми поводирями ідіотів.
Боже врятуй Україну!
показати весь коментар
14.03.2025 22:51 Відповісти
Яке ж воно кончене!
От заради чого стільки народу поклали. Заради чого відягнули сили з Донбасу і Харківщини, а тим часом втратили десятки сіл і міст. То було її завдання?
Мало того, просрали курську через тебе, удобище, бо ж ти придуркувате в овальному кабінеті вирішило своє шоу розіграти. Ну і як? тепер хвалишся, мерзото?
показати весь коментар
14.03.2025 18:50 Відповісти
В десятку.
показати весь коментар
14.03.2025 18:53 Відповісти
Зе , все правильно сказав і зробив , кончений на мою думку ті хто в даній ситуації пенку пускае…битва проходила на російській території , тому була знищена їх територія, а ти судячи б хотів , щоб ті всі снаряди летіли тільки в Україну?
показати весь коментар
14.03.2025 23:31 Відповісти
тому була знищена їх територія, (с.)
Іпануте, а тим часом скільки нашого народу полягло? Скільки наших міст і сіл знищено і втрачено?
Ну чого ж то, як зЄбанат, то повний...
показати весь коментар
15.03.2025 09:26 Відповісти
Таке враження, що на Курщині від ЗСУ була одна рота, а русня відтягнула 30 тисяч. Йому не казали скільки людей і ******** техніки туди було відправлено за цей час?
показати весь коментар
14.03.2025 18:51 Відповісти
Так а на що будем міняти захоплену частину Курщини? Хоча б на ЗАЄС махнем її?
показати весь коментар
14.03.2025 18:51 Відповісти
на перший поглід воно то так.
АЛЕ якби ми не ввели війська в курщину а тримали на даунбасі то все те що з раші лупило по курщині лупло б по території України. І війська р що на курщині воювали б на даунбасі.
7 місяців хло рівняв кабами артилерією і пр частину території раші а не України. Плюс є і немаленький. Інша справа що якби таки вдарили сильніше та захопили АЕС то стратегічно була б краща ситуація а так тіки тактично..
Порівняно з повною непотрібністю втрат в Кринках.....
Цапи вже збивають літаки дрони. То чому не застосовують реактивні з активною головкою запускаючи їх з Магур. Весь длиннючий берег рашіі під ударом ППО на реактивний дрон би не зреагувало.
показати весь коментар
14.03.2025 19:07 Відповісти
Пуйло кабами на курщині знищив боєздатні частини і техніку,що набагато важче було б зробити,якби ці слили були в обороні!!!
показати весь коментар
14.03.2025 19:24 Відповісти
На другий погляд , у генштаба були б резерви , вони б мали змогу накопичувати сили й засоби, на окремих ділянках підсилювати оборону , проводити контратаки та виконувати успішно інші завданняі, наприклад як зараз забезпечили Драпатого необхідною кількістю і стабілізувалась ситуація, але ж курський напрямок рухнув бо звідти забрали.Треба бути великим довбойобом щоб будучи обмеженим в силах і засобах , в умовах переваги противника ініціювати розширення лінії фронту , і бути великим негідником як сирський з драпатим , щоб покірно , мовчки виконувати цю маячню не рахуючись з життями підлеглих.
показати весь коментар
14.03.2025 20:29 Відповісти
Як би у х ла була п з да то він був би бабушкою.
Цікаво писе Гіркін що для робиття ЗСУ раші треба ще мін півмільона мяса. Це не проблема. А от ці пів мільона обмундирувати озброїти навчити неможливо навіть за рік....
Тому як би Буда пештські пЛідери дали досить зброї в 22 і 23 то рашу ми б розбили. А так ми в тому ж стані що й цапія не можемо озброїти досить солдатів. Он Бацька виявився найхитрож пішим ліг під Китай зробив Китаю величезний технопарк в Універах в Мінську вчать китайську а х ло робить вигляд що Білорусь йому втягувати в РФ ну зовсім не треба.
показати весь коментар
14.03.2025 21:30 Відповісти
"Якби "зараз проходить на покровському напрямку , але комусь все божа роса.Ніякі хоч будапешстські хоч інші лідери і ніякі стоси зброї,"мільйони армій" не допоможуть перемогти поки державою керують довбойои а армією і силовим блоком їхні перепуджені- перекуплені ручні бобіки. Про що Трамп вже , фактично, прямо й каже.
показати весь коментар
14.03.2025 23:58 Відповісти
Ще раз про Кринки навіщо це було
показати весь коментар
14.03.2025 21:32 Відповісти
На дирку від бублика
показати весь коментар
14.03.2025 19:33 Відповісти
Повна хєрня.
показати весь коментар
14.03.2025 18:52 Відповісти
Думаю треба дякувати Трампону.
показати весь коментар
14.03.2025 18:52 Відповісти
Ефекту від курської "операції"помітно не було. Марно втрачені ресурси людські й матеріальні.
показати весь коментар
14.03.2025 18:52 Відповісти
при умной голове Курск стал мясорубкой для рф, но мозгов нету, зато есть зеленый и сырскй.
показати весь коментар
14.03.2025 20:08 Відповісти
Оце стратег ! Така хитромудра операція, що ні ворог ані українці не можуть зрозуміти всю геніальність задуму
показати весь коментар
14.03.2025 18:52 Відповісти
ви не понімаєте! через 100 років курська операція буде внесена в підручники по тактиці і стратегії в військових академіях.
показати весь коментар
14.03.2025 22:07 Відповісти
Не впевнений я на всі 100, що послабив тиск цей раптовий наступ. Проте моральну роль виконав. Для ЗСУ, і самого лідора. А як успіх кацапів позначиться на них ніхто не задумувався ?
показати весь коментар
14.03.2025 18:54 Відповісти
Як для ділдов в серпні 1943 на Курвській дузі позначиться? Будуть на всіх каналах розказувать як вибили фошиздов з святой руськой землі, ось як
показати весь коментар
14.03.2025 19:05 Відповісти
7 місяців цапи довбали кабами та ін свою територію своїх громадян свою іфраструктуру. тактично це плюс.
показати весь коментар
14.03.2025 19:09 Відповісти
Хєрня то все. Депресивний райцентр з населенням 5000. Яка інфраструктура? Поцікавтесь скільки ЗСУ там людей і техніки втратили.
показати весь коментар
14.03.2025 19:57 Відповісти
а якби всі ті КАБи та снаряди та корейці гатили по ЗСУ десь на території України то що було б принципово краще? А якби х ло попер на Суми як на Харків і лупив КАБами по Сумах а так йому не до Сум було.
показати весь коментар
14.03.2025 21:23 Відповісти
І ще плюс довбали тими ж КАБами 4 района Сумщині але це не модна тема для багатьох.
показати весь коментар
14.03.2025 20:03 Відповісти
довбають КАБами і Харків хоч там немає наших військ в цапії.
показати весь коментар
14.03.2025 21:22 Відповісти
Я про те що до операції прикордоння Сумщини довбали мінометами а не КАБами. Ну а Харків в 2014 році вінницький спецназ на дав "освободить" при інертності місцевих, так тепер довбають.
показати весь коментар
14.03.2025 21:41 Відповісти
Правильно Зюзік! Тепер дорога на Суми-Полтаву відкрита!
показати весь коментар
14.03.2025 18:56 Відповісти
Такі ж завдання, як і в Кринках? Якщо так, то згоден - виконано на 100%
показати весь коментар
14.03.2025 18:56 Відповісти
Главную цель озвучивал некто Зеленский - территориальный торг с РФ. Этот же Зеленский озвучивает другую цель.
показати весь коментар
14.03.2025 18:57 Відповісти
...и разность во времени этого зебреда не составляет более 2-х недель.
показати весь коментар
14.03.2025 19:03 Відповісти
Два тижні? Так це ж дуже багато, враховуючи, що про "виконане завдання " мекає та істота. Воно хоч знає, яке те "завдання" було, а якщо те чмо щось і прочуло, то чи пам'ятає? Воно ж не пам'ятає, що гундосило з суфлера учора, та що там учора, воно речення не може без папірця закінчити, бо через пів хвилини забуло, з чого те речення починалося.
показати весь коментар
14.03.2025 19:25 Відповісти
мета була растягнути фронт, де у кацапів більше живої сили, проти ЗСУ поразка була прогназована Залужним, який був проти цієї авнтюри.
показати весь коментар
14.03.2025 18:59 Відповісти
А що ,він може не підкорятися кучі начальників? Сказали:"Контрнаступай!"Наступав,в армії саме так,яначалтник-ти дурак, хоча ти можеш і маршалом бути
показати весь коментар
14.03.2025 22:34 Відповісти
Це колись буде при наступній незевладі.
А сам буратінка опиниться біля вікторафьодорича.
показати весь коментар
14.03.2025 19:06 Відповісти
Ви що, й справді не проти, щоб гнида опинилася в Ростові? Після усьго, що вона натворила? Суд, і пожиттєве, з конфіскацією. У кращому випадку - варіант Каддафі. Тільки, боюсь, не буде ні першого, ні другого, придушать десь у кутку свої, бо гундос знає багато.
показати весь коментар
14.03.2025 19:29 Відповісти
Сьогодні зебидло лайном плювалося в коментах,що на Курщині все нормас,наші перемогають,ти агент кремля.Ну що зебобіки, відкривайте поширше рота,ваш яйцесяйний вже шеринку розтігнув,не встигаєте ви за зміною вказівок як гавкати😅😅😅
показати весь коментар
14.03.2025 19:01 Відповісти
Дурачьок, еще перед началом курского вторжения, было понятно, шо кацапы долго впрягают, но когда подтянут резервы, то аппендикс, с обеих сторон поднажав , вырвут с корнями и откроют новый северо-восточный фронт, котрый из нас последние соки вымотает. Поди перед началом операции, дурачьок необоснованно видел себя уже на Кр.площади... Столько уничтожить наших элитных войск и западной техники, забрав их с главных направлений, а потом утверждать шо курская операция свое выполнила (возбудила кацапов быть более собранными)... Получается не дурачьок, а пынин аджент, на все 100500.
показати весь коментар
14.03.2025 19:01 Відповісти
Довго вони тягнули резерви, більше ніж півроку.
До того були дві пафосні спроби "контрнаступлєнія", про них всі забули.
А зараз вони підтягнули купу дронів на оптиці та паралізували логістику.
Приблизно, як ЗСУ під час звільнення Херсону.
Тільки русня подає свій відступ з Херсону як неабияке досягнення.
показати весь коментар
14.03.2025 19:09 Відповісти
Все правильно. Главзеб деляет заявление согласно с пыня-методичкой, мол, курская операция своей цели достигла, теперь - за ненадобностью.
показати весь коментар
14.03.2025 19:13 Відповісти
А що він ще має казати?
Ізвінітє, дорогіє таваріщі, ********.
показати весь коментар
14.03.2025 19:16 Відповісти
нАЙ БУДЕ СОРОМНО ТИМ, ХТО ЗА НЬОГО ПРОГОЛОСУВАВ. голосувало б iх, та й не переставало.
показати весь коментар
14.03.2025 20:31 Відповісти
Це брехня, звичайно. Ніяких сил вони з Донбасу не відтягували. Вони створили потужне угрупування в Курській області майже з нуля. Максимальне просування ворога на Донбасі було як раз в розпал Курської операції.
показати весь коментар
14.03.2025 19:02 Відповісти
А оружие и людей тоже с нуля создали?
показати весь коментар
14.03.2025 19:23 Відповісти
Для Вас тайна что того и другого у них предостаточно?
показати весь коментар
14.03.2025 20:07 Відповісти
Где предостаточно?
показати весь коментар
14.03.2025 20:24 Відповісти
В рф. Вы, наверное, до сих пор считаете что там какие-то чмобики и на Т-62 воюют. Вероятно, у Вас нет профильного образования и не знаете что сейчас даже у воинственных орков процесс развертывания кадрированных частей или формирование новых проходит не за 3 дня как при совдепии а гораздо дольше. А по оружию, например, все заводы, которые производили стволы для стрелкового и артиллерийского вооружения, размещались в рф. И так все там делалось, даже киевский авиазавод делал первый военно-транспортный самолет АН новой серии а всю серию делали там. Так что если надо они сделают, они столетиями живут войной.
показати весь коментар
14.03.2025 20:47 Відповісти
Сторінка 1 з 2