7421 відвідувач онлайн

Чим більше зброї буде в легальному обігу, тим більше буде злочинів, - Нєбитов

Легалізація зброї в Україні. Що кажуть в Нацполіції

Збільшення кількості зброї в легальному обігу тягнутиме за собою збільшення кількості інцидентів з цією зброєю.

Про це в інтерв'ю Цензор.НЕТ заявив заступник голови Нацполіції Андрій Нєбитов.

"Є частина людей, які прагнуть отримати короткосволи, є ще частина, яка замасковано лобіює інтереси людей, які продають цю зброю. Але сьогодні вивченням питання, чи можна легалізувати короткоствольну зброю в Україні, займаються дуже багато експертів, кримінологів, криміналістів, законодавців. І це правильно, ми повинні тільки так, виважено, приймати рішення", - зазначив він.

Нєбитов пояснив, що деякі люди вважають, що з наявністю пістолета почуватимуться більш захищеними, але траплялись вбивства озброєних людей, які досконало вміли користуватись короткоствольною зброєю, – військових, правоохоронців, бодіґардів, охоронців.

"Під час раптового і підготовленого нападу пістолет, на жаль, не рятує. Я ще раз підкреслю: це не моя позиція "за" чи "проти", я довіряю фахівцям, які повинні це питання комплексно вивчити і надати оцінку. Я взагалі прихильник не кардинальних рішень, а поступових. У Верховній Раді є законопроєкти з приводу зброї, тому, як законодавці вирішать, так і буде. ...

Але повторюю: збільшення кількості зброї в легальному обігу буде тягнути за собою збільшення кількості інцидентів з цією зброєю, зокрема поранень і вбивств - як умисних, так і випадкових", - наголосив він.

Повний текст інтерв'ю із заступником голови Нацполіції Андрієм Нєбитовим для Цензор.НЕТ читайте за посиланням.

Топ коментарі
+49
цікава думка... тобто нелегальність зброї спонукає криміналітет та інших її не застосовувати?...
показати весь коментар
25.03.2025 16:00 Відповісти
+47
влада боїться лише за себе. чому тоді уже в кожного чинуші наградний пістолет? по їх задуму звичайний люд повинен бути беззбройним та беззахистним.
показати весь коментар
25.03.2025 16:02 Відповісти
+38
Так тому шо даєте нагородну зброю різним дегенератам...
показати весь коментар
25.03.2025 16:00 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
да.
стільки псіхів вокруг ходить, що це страшно, якщо всі будуть мати вогенпальну зброю.
а стільки драк по п'яні! то це ж вже будуть не битися, а стрілятися!
показати весь коментар
25.03.2025 16:01 Відповісти
Абсолютно виважена та стримана промова. Дуже професійно, як для посадовця МВС.
Вірне кожне слово, якщо, звісно їх читати та розуміти.

але по реакції наріду все видно. Ніяких коростволів такому населенню дозволяти не можна
показати весь коментар
25.03.2025 16:16 Відповісти
Друга поправка конституції США, 1791 рік.
https://www.project2025.org/policy/ Проєкт-2025 передбачає беспрецедентну концентрацію влади в руках президента з поверненням до типової для диктатур концепції "традиційних цінностей". https://tverezo.info/post/203585 Тут трохи розбору, кому ліньки всі 800+ сторінок англійською читати.
показати весь коментар
25.03.2025 16:20 Відповісти
цього вумного треба перетворити на ПАбітов
показати весь коментар
25.03.2025 16:20 Відповісти
неправда і перше, і друге
показати весь коментар
25.03.2025 16:25 Відповісти
ні. видавали лише убд та пенсіонерам мвс
і та зброя стріляла принаймні двічі
показати весь коментар
25.03.2025 16:28 Відповісти
Там глибше, ніж просто "влада-народ". Трампа підтримують широкі верстви населення, якраз з тих, які хапаються за "Кольт", і тільки після розбираються, що то було.
показати весь коментар
25.03.2025 16:29 Відповісти
а я не гуглив
показати весь коментар
25.03.2025 16:33 Відповісти
"Civil War" дивились?
показати весь коментар
25.03.2025 16:34 Відповісти
софізм
показати весь коментар
25.03.2025 16:35 Відповісти
Так, з вашого боку - софізм.
показати весь коментар
25.03.2025 16:38 Відповісти
і Ви за те, щоб ТТ або форт був у кожного сусіда в вашому бідику і перехожого біля ларька?
показати весь коментар
25.03.2025 16:40 Відповісти
ну ок
показати весь коментар
25.03.2025 16:41 Відповісти
Журналісти, за Законом, ще з 90х мали право на травмати.
показати весь коментар
25.03.2025 16:44 Відповісти
Друге
показати весь коментар
25.03.2025 16:47 Відповісти
ахаха, тоді перефразую.
і Ви за те, щоб ТТ або форт був у кожного сусіда в вашому будинку і перехожого біля ларька, які можуть собі це дозволити по грошах?
показати весь коментар
25.03.2025 16:50 Відповісти
В перших числах березня (наступного тижня після видачі) - на Правому, затримали одну ОПГ, що з тією зброєю скоїла злочин. То був одиничний випадок.
показати весь коментар
25.03.2025 16:51 Відповісти
Йдіть в дупу!
показати весь коментар
25.03.2025 16:52 Відповісти
Чому тоді в інших регіонах не перейшли?
показати весь коментар
25.03.2025 16:54 Відповісти
Ок. Про бригаду "Лють" чув?
показати весь коментар
25.03.2025 16:56 Відповісти
більш очевидний результат - ви в 95% не зможете втекти або уникнути раптової атаки ідіота з ксз
або якщо пощастить - влаштуєте з ним перестрілку на вулиці біля ларька. Або вб'єте його. Замість просто (як приклад) відбігти на десять кроків від нетверезого.
для взаємоповаги має бути спочатку рівень суспільної та правової свідомості
показати весь коментар
25.03.2025 16:58 Відповісти
він залишається спортивною/мисливською зюроєю.
мова ж про вільне носіння. І про форт-12 в кишені у кожного на вулиці
показати весь коментар
25.03.2025 17:03 Відповісти
Ганула вбив не кілер а військовий у счз
показати весь коментар
25.03.2025 17:06 Відповісти
показати весь коментар
25.03.2025 17:13 Відповісти
Як в анекдоті:
- Тут ще й з/п платять? А я думав - ствол дали - то й крутись, як хочеш."
показати весь коментар
25.03.2025 17:19 Відповісти
А можете мене випустити з цеї кончаної країни, я не хочу захищати в'язницю в якій я сиджу !
показати весь коментар
25.03.2025 17:20 Відповісти
Їпать - ти ображене
показати весь коментар
25.03.2025 17:23 Відповісти
Да да тільки на нашого сонцесчйного 40 нападів відбито))) Гітлєр отдихає )))
показати весь коментар
25.03.2025 17:26 Відповісти
Те всім відомо. Я спитав про інші області. Не про Крим та Дон. Луг.
показати весь коментар
25.03.2025 17:27 Відповісти
№6 ваш виход ))) звьозду дадуть.
Лижи гарно )))
показати весь коментар
25.03.2025 17:28 Відповісти
Так , гвинтівки, рушниці і ПМ травмат. Точніше перероблений з ПМ 1962 року виготовлення в "Вій".
Згоден, що травмат це дурниця, але хай собі вже буде
показати весь коментар
25.03.2025 17:31 Відповісти
Просто, ментів не треба коли буде власники зброї. От вони мелють що завгодно, аби залишити собі владу і контроль
показати весь коментар
25.03.2025 17:41 Відповісти
Воно бреше в кожного американця є зброя , мусорня задіяна і очолює увесь кримінал тому воно й боїться що люди дадуть відпір переверням
показати весь коментар
25.03.2025 17:41 Відповісти
Ви маєте на увазі Черкаську, Дніпрпетровську, Львівську і т. п. Мабуть тому,що ці області не захватили? Не знаю.
показати весь коментар
25.03.2025 17:43 Відповісти
похоже готовят холопов к новым \кремлевским\ физиономиям.
показати весь коментар
25.03.2025 17:45 Відповісти
Відповідь проста, бо остальні області не окупували. До окупації Криму та ОРДЛО , там теж все було чікі-пікі.
показати весь коментар
25.03.2025 17:45 Відповісти
показати весь коментар
25.03.2025 17:57 Відповісти
і не кажи, ще йди воюй, шоб воно там і надалі сиділо.
показати весь коментар
25.03.2025 18:03 Відповісти
сіллю чув що заряджали, вбить не вюєш а сісти на дупу незможе)
показати весь коментар
25.03.2025 18:05 Відповісти
Кому и кобыла невеста....
показати весь коментар
25.03.2025 18:12 Відповісти
багато танків з автоматів підбили?
показати весь коментар
25.03.2025 18:27 Відповісти
тут питання про короткоствол, бо звичайну вогнепальну, крім автоматично,ї може купити кожен бажаючий.
показати весь коментар
25.03.2025 18:28 Відповісти
+++
показати весь коментар
25.03.2025 19:09 Відповісти
заборона зброї заганяє зброю в тінь.та то й гарно - неможливісь владою прорахувати стволи дає фору народу в певні ситуації.така в нас влада - окупаційна.
показати весь коментар
25.03.2025 19:24 Відповісти
а це нормально, коли кожен наркоман буде діставати пістолет і направляти на тебе на зауваження, щоб він не орав?
показати весь коментар
25.03.2025 19:34 Відповісти
прикинь, що кожен дебіл (а 95% людей ідіоти) буде діставати пістолет і направляти на тебе, якщо ти десь не так , на його думку, припаркувався, неправильно біля нього пройшов, якось не так на нього подивився, взяв товар в магазині, який він хотів взять.

кожен же ідіот суб'єктивно на свою думку тебе оцінює, чи ти правий чи ти не правий.

а тепер ми надамо кожному ідіоту не тільки право оцінювати, а й виконавчу владу.

тобто окружаючі - інфузорії туфельки. в них ніфіга нема мозгів, щоб рішать, хто правий, а хто ні. а тепер ми безмозглим дамо право рішать кому жить, а кому ні.
показати весь коментар
25.03.2025 19:43 Відповісти
я теж коли був молодий зелений як ти, то виступав за свободу на зброю.
а потім я поняв, що 95% людей ідіоти.
показати весь коментар
25.03.2025 19:45 Відповісти
отут ти участвуєш в мітингу.
приїжджає мужик, дістає пістолет і стріляє в тебе і в твого друга насмерть.
https://www.youtube.com/results?search_query=An+old+man+shot+protesters
показати весь коментар
25.03.2025 19:49 Відповісти
я надивився таких відео про неадекватів, вбиваючих людей ні за що, в країнах з свободою на зброю. і тепер я проти вільного носіння зброї.
показати весь коментар
25.03.2025 19:50 Відповісти
Судячи з міста звідки пан пише, він може під себе сцяти спокійно.
показати весь коментар
25.03.2025 21:09 Відповісти
Мусора гірше кацапів, це факт.
показати весь коментар
25.03.2025 22:40 Відповісти
Совкам відніше💩
показати весь коментар
25.03.2025 22:41 Відповісти
і я про те, але влада всіх скликань сциться дозволити громадянам купувати короткоствол. авакян торгував "нагородною" зброєю направо наліво, зараз в зброярських магазинах купа "спортивного" короткостволу, раніше не було такого вибору, нагородну роздають, насправді і достойним теж, а скільки так само як авакяшка - за гроші, і саму зброю теж вони купують. зараз короткоствол тільки для тих кому влада дозволить, а має бути для всіх, хто не судимий, не псих, наркоман і не порушник, пройшов навчання.
показати весь коментар
26.03.2025 08:08 Відповісти
Кухонні ножі і алкоголь взагалі є в кожній хаті. І за статистикою це 80+ % всіх вбивств, отже треба все заборонити.
Зелений антимайдан йде стопами януковича
показати весь коментар
27.03.2025 03:40 Відповісти
У поліцайні що не начальник, то дебіл.
показати весь коментар
27.03.2025 08:39 Відповісти
Не треба нас лякати оцими тупими фсбешно-мусарськими лякалками.
показати весь коментар
27.03.2025 09:08 Відповісти
для мене показник того, що суспільство не готове, це рівень його дискусії та аргументи.
коли я про ситуацію біля ларька, а мені про те чи зайшли б кацапи.
показати весь коментар
27.03.2025 16:02 Відповісти
Джерелом підвищеної небезпеки є діяльність, пов'язана з використанням, зберіганням або утриманням транспортних засобів, механізмів та обладнання, використанням, зберіганням хімічних, радіоактивних, вибухо- і вогненебезпечних та інших речовин, утриманням диких звірів, службових собак та собак бійцівських порід тощо, що створює підвищену небезпеку для особи, яка цю діяльність здійснює, та інших осіб

Вогнепальна зброя - є така зброя, що призначена для ураження цілей снарядами, що одержують направлений рух у стволі (за допомогою сили тиску газів, які утворюються в результаті згоряння метального заряду) та мають достатню кінетичну енергію для ураження цілі, що знаходиться на визначеній відстані.

ви розумієте різницю між основним та побічним призначенням речей?
показати весь коментар
27.03.2025 16:07 Відповісти
це маніпуляція рівня першого класу. Призначення ножа різати їжу, а пістолета - стріляти в людей.
показати весь коментар
27.03.2025 16:09 Відповісти
Так. Вважаю, що розумію. А ви?
І, щоб не узагальнювати тему основного та побічного призначення "речей",
наведіть визначення поняття "побічне призначення вогнепальної зброї" з посиланнями на відповідне чинне законодавство України та нормативні документи МВС.
показати весь коментар
27.03.2025 17:05 Відповісти
В "кишені на вулиці" квз носити мабуть не зручно. Поцікавтесь в колег, які носять квз на вулиці.
показати весь коментар
27.03.2025 17:31 Відповісти
ше раз. рівень дискусії. і рівень аргументів

Я проти ксз для всіх і кожного з однієї причини - люди будуть стріляти один в одного при дрібному вуличному конфлікті.
Невже я один бачив багато разів, як люди через дрібний конфлікт на парковці чи з сусідніх столиків в кафе спочатку лаються, потім штовхаються, потім ніби просто юіка і розійшлися, а потім не можуть втриматися і біжуть до багажника і дістають все що там є. І так чинять нібито нормальні, виховані, небідні, тверезі люди.
Ось що я маю на увазі коли кажу, що зброя стрілятиме біля ларька - ксз буде стріляти на вулиці через дрібні конфлікти. І буде вбивати.
Ось що я маю на увазі коли кажу що не хотів би щоб біля ларька були пістолети у кожного в кишені.

А що ви думаєте саме з цього приводу?
І подивиться ваш рівень аргументів - а якже Молдова, а може то рекетири, а якже авто і ДТП, а де визначення в докуиментах МВС.
Ваші аргументи - це все софістика, вона не змінює того факту, що неготове за рівнем свідомості суспільство буде стрілятися в черзі біля ларька.
показати весь коментар
27.03.2025 18:20 Відповісти
знов. "в кишені" це вислів, означає що у кожного і з собою
ви сперечаєтесь з формою, а не зі змістом
показати весь коментар
27.03.2025 18:24 Відповісти
Ви, схоже десь почули слово "софістика", але не маєте поняття, що воно означає. Ознайомтесь:
Софістика (Софізм) - це сукупність різних типів доказів, які не сприймають нові елементи знань, заради захисту вже наявних положень та теорій, які визнаються істинами, та не підлягають критиці й перегляду
Саме ваші судження та аргументація у коментарях зводяться до "захисту вже наявних хибних положень та теорій, які визнаються істинами, та не підлягають критиці й перегляду, до несприйняття очевидного, а також свідчать про несприйняття нових типів знань, як от знань практики обгрунтування та застосування прав на ксз у дружній нам Молдові та багатьох інших демократичних країнах. Ви навіть не можете пояснити власні судження, ховаючись за міфічними "рівенем дискусії та аргументами готовності суспільства".
Проте, я вам співчуваю, адже схоже, що ви насправді не поділяєте радянську систему позбавлення холопів громадян прав на ксз. Але службовець чи помічник не має право на публічну власну думку, чи не так?
показати весь коментар
27.03.2025 19:49 Відповісти
Якщо ви у коментарі ризикнули використати метафори, то маєте навчитися сприймати сарказм, щодо ваших невдалих метафор.
Це, щодо форми.
А щодо змісту вислову "про вільне носіння. І про форт-12 в кишені у кожного на вулиці",
то зміст - маніпуляція свідомістю шляхом залякування: "Вас обовʼязково застрелять, бо форт -12 буде в кишені у кожного на вулиці"
Поцікавтесь:
1) Скільки відсотків громадян Молдови, які перебувають на вулиці, мають "ксз в кишені"?
2) Скільки злочинів проти громадян Молдови, які перебували на вулиці, зареєстровано на протязі року до, та після надання права на носіння ксз ?
показати весь коментар
27.03.2025 20:34 Відповісти
Знову маніпуляція залякуванням?
Призначення пістолета не стріляти в людей, а стріляти в ціль. Ваш попередній коментар:
" ... призначена для ураження цілей снарядами, що одержують направлений рух у стволі (за допомогою сили тиску газів, які утворюються в результаті згоряння метального заряду) та мають достатню кінетичну енергію для ураження цілі, що знаходиться на визначеній відстані."
Де тут про "стріляти в людей"?
Стріляти можна в повітря, по мішені, по колесам для зупинки автотранспорту, по хижим тваринам, коли вони загрожують життю та здоровʼю, по ворогу і злочинцям, згідно закону.
показати весь коментар
27.03.2025 21:26 Відповісти
Мабуть на 100% не рятує ніщо.
Але інформація про те, що потенційна жертва зловмисника може бути законно озброєна, і закон захищає її право на застосування зброї для захисту у разі загрози життю особи, її родини, майну від протиправних дій будь-кого, ефективно впливає на свідомість потенційних злочинців і суттєво обмежує коло бажаючих перевірити на власній шкурі дію права громадян на озброєний захист із застосуванням ксв.
Приклад - багаторазове зниження кількості кримінальних злочинів насильницького характеру
у дружній нам Молдові після надання її громадянам прав на ксв.
показати весь коментар
27.03.2025 21:47 Відповісти
ви займаєтесь софістикою, що б ви під нею не розуміли

аж до зісковзування мислення, можете теж погуглити
показати весь коментар
28.03.2025 14:14 Відповісти
США - одна з найозброєніших країн світу - зараз впевнено крокує до диктатури.
показати весь коментар
25.03.2025 16:13 Відповісти
👏👏👏👏👏
показати весь коментар
25.03.2025 16:15 Відповісти
Докази і пруфи сказаного сюди будь ласка надішліть
показати весь коментар
25.03.2025 16:15 Відповісти
Враховуючи що зараз поліцейські дастери вже їздять всюди паровозіком один за другим кожні кілька хвилин, про безпеку можна не турбуватися.
показати весь коментар
25.03.2025 16:16 Відповісти
Вот дурак..
показати весь коментар
25.03.2025 16:52 Відповісти
ну ви ж маєте рушниці і гвинтівки, а не ТТ і не узі
показати весь коментар
25.03.2025 16:53 Відповісти
А що Вам чи кому завгодно зараз заважає купити KelTec SUB2000 ??
Він теж компактний в складеному вигляді, а розкладається і приводиться до бою за долю секунди.
показати весь коментар
25.03.2025 16:55 Відповісти
Там здається була волевиявлення народу в дії, де результати?
показати весь коментар
25.03.2025 16:58 Відповісти
Травмат це повна шляпа.
показати весь коментар
25.03.2025 17:01 Відповісти
Я вважаю, якщо під час війни людина без примусу пішла служити в ЗСУ, їй дозвіл на короткоствол надавати автоматично після навчання володіння нею. Тим, хто відкосив по здоровю - не надавати дозвіл на володіння будь-якою зброєю. Тим, кого тягли у ТЦК за комір, кого забронювали, або був за кордоном - дозвіл платний і лише після екзаменів з володіння державною мовою та з історії України, ну і звісно після курсів з володіння зброєю.
показати весь коментар
25.03.2025 17:21 Відповісти
«Тільки в Криму на момент початку окупації працювало близько 22 тисяч правоохоронців і 1400 людей в органах прокуратури. Знаєте, скільки їх не зрадили присяги? Трохи більше тисячі правоохоронців і 570 прокурорів! Решта залишилися й почали співпрацювати з окупаційною адміністрацією», - зазначив заступник генпрокурора.
показати весь коментар
25.03.2025 17:25 Відповісти
дык разрешите автоматы\снайперские\минометы\танки\бтр\про\ракеты и бк к ним. - не "короткоствол", если прям страшно. если государство (в лице Умерова, Хфедорова и ко) "не смогло" - может "бизнес" - успеет.
показати весь коментар
25.03.2025 17:32 Відповісти
Закони у нас гарні, просто у нас їх ніхто не виконує, у першу чергу правоохоронці і так звані суди.
показати весь коментар
25.03.2025 17:43 Відповісти
Гнида,більше не хочу писати,просто Гнида
показати весь коментар
25.03.2025 17:43 Відповісти
аваківське сміття, обвішалося шевронами, цяцьками, а в мізках одна звивина від кашкета, ще один холуй п'яти дефективних менеджерів
показати весь коментар
25.03.2025 17:54 Відповісти
автоматичну зброю ніхто не розглядає, а напівавтоматичну можна купити, навіть той же Узі, тільки щоб не в автоматичному режимі
показати весь коментар
25.03.2025 18:29 Відповісти
сіллю це дітей на баштані лякали. а в тому випадку дід би сам загинув.
показати весь коментар
25.03.2025 18:54 Відповісти
Звісно буде! Спокійніше.
Таким керувальникам як Янукович та Зєленський та їхнім посіпакам.
показати весь коментар
25.03.2025 19:10 Відповісти
В Харкові, тоді підарусня, навіть, ОДА захопили. Але Міністром МВС, після Революції Гідності, став Аваков (харків'янин) - тому й звільнили. Донецьк тоді теж був переважно проукраїнський - але мусара перейшли на "темну сторону". В Дніпрі, ті гниди, хто хотіли перейти - не смикнулися з-за місцевого керівництва. В Запоріжжі - виконували функцію наглядачів над підаруснею. А от в Одесі - 2 травня - деякі разом з підарами стріляли по нашим. Дострілялися до "шашликів па-Адєскі". В інших областях - ніби й натяків на "кацапську весну" не було.
показати весь коментар
25.03.2025 20:38 Відповісти
В країнах де обіг зброї легашьний злочиність в два рази меньше ніж в Україні, але влада це ніколи не визнає.
показати весь коментар
25.03.2025 22:54 Відповісти
"Ситуацію біля ларька" між рекетирами з "даху" та підприємцем-власником ларька?
показати весь коментар
27.03.2025 17:14 Відповісти
А "рівень дискусій та аргументи готовності суспільства" дружньої нам Молдови, щодо прав на короткоствольну вогнепальну зброю, можете навести?
Яку метрику показника готовності чи неготовності суспільства застосовано у Молдові та в Україні? Хто проводив дослідження? Чому б не запросити колег з Молдови провести відповідні дослідження в Україні?
показати весь коментар
27.03.2025 17:23 Відповісти
ЧУШ!ОДИНАКОВО!
показати весь коментар
25.03.2025 16:10 Відповісти
Дебіли під владою.
показати весь коментар
25.03.2025 16:22 Відповісти
Сторінка 1 з 2