7421 відвідувач онлайн

Чим більше зброї буде в легальному обігу, тим більше буде злочинів, - Нєбитов

Легалізація зброї в Україні. Що кажуть в Нацполіції

Збільшення кількості зброї в легальному обігу тягнутиме за собою збільшення кількості інцидентів з цією зброєю.

Про це в інтерв'ю Цензор.НЕТ заявив заступник голови Нацполіції Андрій Нєбитов.

"Є частина людей, які прагнуть отримати короткосволи, є ще частина, яка замасковано лобіює інтереси людей, які продають цю зброю. Але сьогодні вивченням питання, чи можна легалізувати короткоствольну зброю в Україні, займаються дуже багато експертів, кримінологів, криміналістів, законодавців. І це правильно, ми повинні тільки так, виважено, приймати рішення", - зазначив він.

Нєбитов пояснив, що деякі люди вважають, що з наявністю пістолета почуватимуться більш захищеними, але траплялись вбивства озброєних людей, які досконало вміли користуватись короткоствольною зброєю, – військових, правоохоронців, бодіґардів, охоронців.

"Під час раптового і підготовленого нападу пістолет, на жаль, не рятує. Я ще раз підкреслю: це не моя позиція "за" чи "проти", я довіряю фахівцям, які повинні це питання комплексно вивчити і надати оцінку. Я взагалі прихильник не кардинальних рішень, а поступових. У Верховній Раді є законопроєкти з приводу зброї, тому, як законодавці вирішать, так і буде. ...

Але повторюю: збільшення кількості зброї в легальному обігу буде тягнути за собою збільшення кількості інцидентів з цією зброєю, зокрема поранень і вбивств - як умисних, так і випадкових", - наголосив він.

Повний текст інтерв'ю із заступником голови Нацполіції Андрієм Нєбитовим для Цензор.НЕТ читайте за посиланням.

Топ коментарі
+49
цікава думка... тобто нелегальність зброї спонукає криміналітет та інших її не застосовувати?...
показати весь коментар
25.03.2025 16:00 Відповісти
+47
влада боїться лише за себе. чому тоді уже в кожного чинуші наградний пістолет? по їх задуму звичайний люд повинен бути беззбройним та беззахистним.
показати весь коментар
25.03.2025 16:02 Відповісти
+38
Так тому шо даєте нагородну зброю різним дегенератам...
показати весь коментар
25.03.2025 16:00 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Про військових "монобільшість" почала "турбуватися", які з фронту повернуться. Сльозогінний газ закупили, тепер зброю заборонити.
показати весь коментар
25.03.2025 16:25 Відповісти
Так там через раз такі довбні
показати весь коментар
25.03.2025 16:17 Відповісти
То есть меня гражданского человека три года назад мобилизовали,дали оружие и я защищаю свою страну,гибли мои побратимы , родственники,братья. А как это все закончится опять право носить оружие будут иметь судьи,прокуроры и депутаты. Хер ты угадал,шановный.
показати весь коментар
25.03.2025 16:02 Відповісти
Вони самі себе захистити нездатні. Прикладів достатньо.
показати весь коментар
25.03.2025 16:21 Відповісти
У поліцаїв також потрібно відібрати зброю, тому що користуватися нею вони не вміють.
https://dumskaya.net/news/izbili-dsr-184125/ua/#comment3758121 Ось яскравий приклад
показати весь коментар
25.03.2025 16:31 Відповісти
Так, з вашого боку - софізм.
показати весь коментар
25.03.2025 16:38 Відповісти
Ну і дебіли при владі.Жах.
показати весь коментар
25.03.2025 16:01 Відповісти
заборона зброї заганяє зброю в тінь.та то й гарно - неможливісь владою прорахувати стволи дає фору народу в певні ситуації.така в нас влада - окупаційна.
показати весь коментар
25.03.2025 19:24 Відповісти
така посада і такий довбень при посаді.
показати весь коментар
25.03.2025 16:13 Відповісти
Може 1 нормальний на 10 000 довбней?
показати весь коментар
25.03.2025 16:40 Відповісти
Если бы было оружие у населения больше чем цветов, то не было бы вторжения полномасштабного. Нужно проверить эту ********** крысу на наличии скрытых активов, за какой счёт живёт эта перхоть *********** мусорская!!!
показати весь коментар
25.03.2025 16:46 Відповісти
Все логічно,поліцаї здають зброю на склади і злочинність зникне.
показати весь коментар
26.03.2025 07:40 Відповісти
чим більше легальної зброї буде на руках тим менше стане, злочинів влади, як от поліцейских так і вище, бо за свое хамство, Чи наругу, прям на місті можна получть кулю до лоба, оцего ця мерзота при владі і боїться!!!!!!!!
показати весь коментар
25.03.2025 17:40 Відповісти
Враховуючи що зараз поліцейські дастери вже їздять всюди паровозіком один за другим кожні кілька хвилин, про безпеку можна не турбуватися.
показати весь коментар
25.03.2025 16:16 Відповісти
"...я довіряю фахівцям, які повинні це питання комплексно вивчити і надати оцінку" А я не довіряю заступнику голови Нацполіції Андрію Нєбитову.
показати весь коментар
25.03.2025 16:10 Відповісти
Іди в сраку !
показати весь коментар
25.03.2025 16:00 Відповісти
Я спокійно сплю коли в хаті є карабін.
показати весь коментар
25.03.2025 16:02 Відповісти
Сокира теж зброя і вила і коса...
показати весь коментар
25.03.2025 16:03 Відповісти
Камінь теж зброя.....Козел ти мусорський ..
показати весь коментар
25.03.2025 16:04 Відповісти
Пан начальник забув, або умисно не вказав, що збільшення інцидентів з вогнепальною зброєю значно скоротить кількість інцидентів з холодною зброєю та з використанням "бойових мистецтв"...
показати весь коментар
25.03.2025 17:15 Відповісти
Ці заяви розраховані на тупу біомасу,на ЗЕвиборців!
показати весь коментар
25.03.2025 16:18 Відповісти
Вільні люди - озброєні люди, а рабам і холопам зброя не треба
показати весь коментар
25.03.2025 17:11 Відповісти
Ну побилися- перестрілялися - і вже не буде кому і битися і стрілятися
показати весь коментар
25.03.2025 16:18 Відповісти
Просто, ментів не треба коли буде власники зброї. От вони мелють що завгодно, аби залишити собі владу і контроль
показати весь коментар
25.03.2025 17:41 Відповісти
Закони у нас гарні, просто у нас їх ніхто не виконує, у першу чергу правоохоронці і так звані суди.
показати весь коментар
25.03.2025 17:43 Відповісти
Совкам відніше💩
показати весь коментар
25.03.2025 22:41 Відповісти
В країнах де обіг зброї легашьний злочиність в два рази меньше ніж в Україні, але влада це ніколи не визнає.
показати весь коментар
25.03.2025 22:54 Відповісти
Если государство, имея в своём распоряжении абсолютно всё, не в состоянии обеспечить безопасность своих граждан, то это не государство, значит нужно менять систему управления и законы.
показати весь коментар
25.03.2025 16:56 Відповісти
Кому и кобыла невеста....
показати весь коментар
25.03.2025 18:12 Відповісти
москаль Нєбитов який працює при Зеленському заступником глави національної поліції є звичайним ''совково-москальським'' ''мєнтом'' і саме тому він категорично проти законно озброєних Українців.
Його більше влаштовують ''хахлятські'' безправні раби.
показати весь коментар
25.03.2025 17:07 Відповісти
Йдіть в дупу!
показати весь коментар
25.03.2025 16:52 Відповісти
Абсолютно виважена та стримана промова. Дуже професійно, як для посадовця МВС.
Вірне кожне слово, якщо, звісно їх читати та розуміти.

але по реакції наріду все видно. Ніяких коростволів такому населенню дозволяти не можна
показати весь коментар
25.03.2025 16:16 Відповісти
неправда і перше, і друге
показати весь коментар
25.03.2025 16:25 Відповісти
ні. видавали лише убд та пенсіонерам мвс
і та зброя стріляла принаймні двічі
показати весь коментар
25.03.2025 16:28 Відповісти
а я не гуглив
показати весь коментар
25.03.2025 16:33 Відповісти
софізм
показати весь коментар
25.03.2025 16:35 Відповісти
і Ви за те, щоб ТТ або форт був у кожного сусіда в вашому бідику і перехожого біля ларька?
показати весь коментар
25.03.2025 16:40 Відповісти
ну ок
показати весь коментар
25.03.2025 16:41 Відповісти
чому заборонити? мова про "не дозволити вперше".

до речі: Ви ж розумієте, що на відміну від вас у мвс є та сама статистика по застосуванню зброї тими самими військовими що повернулися з фронту?
показати весь коментар
25.03.2025 16:46 Відповісти
ахаха, тоді перефразую.
і Ви за те, щоб ТТ або форт був у кожного сусіда в вашому будинку і перехожого біля ларька, які можуть собі це дозволити по грошах?
показати весь коментар
25.03.2025 16:50 Відповісти
ну ви ж маєте рушниці і гвинтівки, а не ТТ і не узі
показати весь коментар
25.03.2025 16:53 Відповісти
більш очевидний результат - ви в 95% не зможете втекти або уникнути раптової атаки ідіота з ксз
або якщо пощастить - влаштуєте з ним перестрілку на вулиці біля ларька. Або вб'єте його. Замість просто (як приклад) відбігти на десять кроків від нетверезого.
для взаємоповаги має бути спочатку рівень суспільної та правової свідомості
показати весь коментар
25.03.2025 16:58 Відповісти
він залишається спортивною/мисливською зюроєю.
мова ж про вільне носіння. І про форт-12 в кишені у кожного на вулиці
показати весь коментар
25.03.2025 17:03 Відповісти
для мене показник того, що суспільство не готове, це рівень його дискусії та аргументи.
коли я про ситуацію біля ларька, а мені про те чи зайшли б кацапи.
показати весь коментар
27.03.2025 16:02 Відповісти
Джерелом підвищеної небезпеки є діяльність, пов'язана з використанням, зберіганням або утриманням транспортних засобів, механізмів та обладнання, використанням, зберіганням хімічних, радіоактивних, вибухо- і вогненебезпечних та інших речовин, утриманням диких звірів, службових собак та собак бійцівських порід тощо, що створює підвищену небезпеку для особи, яка цю діяльність здійснює, та інших осіб

Вогнепальна зброя - є така зброя, що призначена для ураження цілей снарядами, що одержують направлений рух у стволі (за допомогою сили тиску газів, які утворюються в результаті згоряння метального заряду) та мають достатню кінетичну енергію для ураження цілі, що знаходиться на визначеній відстані.

ви розумієте різницю між основним та побічним призначенням речей?
показати весь коментар
27.03.2025 16:07 Відповісти
це маніпуляція рівня першого класу. Призначення ножа різати їжу, а пістолета - стріляти в людей.
показати весь коментар
27.03.2025 16:09 Відповісти
ше раз. рівень дискусії. і рівень аргументів

Я проти ксз для всіх і кожного з однієї причини - люди будуть стріляти один в одного при дрібному вуличному конфлікті.
Невже я один бачив багато разів, як люди через дрібний конфлікт на парковці чи з сусідніх столиків в кафе спочатку лаються, потім штовхаються, потім ніби просто юіка і розійшлися, а потім не можуть втриматися і біжуть до багажника і дістають все що там є. І так чинять нібито нормальні, виховані, небідні, тверезі люди.
Ось що я маю на увазі коли кажу, що зброя стрілятиме біля ларька - ксз буде стріляти на вулиці через дрібні конфлікти. І буде вбивати.
Ось що я маю на увазі коли кажу що не хотів би щоб біля ларька були пістолети у кожного в кишені.

А що ви думаєте саме з цього приводу?
І подивиться ваш рівень аргументів - а якже Молдова, а може то рекетири, а якже авто і ДТП, а де визначення в докуиментах МВС.
Ваші аргументи - це все софістика, вона не змінює того факту, що неготове за рівнем свідомості суспільство буде стрілятися в черзі біля ларька.
показати весь коментар
27.03.2025 18:20 Відповісти
знов. "в кишені" це вислів, означає що у кожного і з собою
ви сперечаєтесь з формою, а не зі змістом
показати весь коментар
27.03.2025 18:24 Відповісти
ви займаєтесь софістикою, що б ви під нею не розуміли

аж до зісковзування мислення, можете теж погуглити
показати весь коментар
28.03.2025 14:14 Відповісти
Це мусорило виконує завдання влади на монополію на насилля. То ж озброєний мусора проти неозброєного громадянина - сутність Зє- держави.
показати весь коментар
25.03.2025 16:20 Відповісти
"Під час раптового і підготовленого нападу пістолет, на жаль, не рятує." - зате 100% врятує полісіянт на аутлендері зі стаканчиком кави або якийсь муніципальний вартовий чи тецекашник, кому там ще надавали зброї в руки.
показати весь коментар
25.03.2025 16:22 Відповісти
Сците? Правильно.
Автомат все одно не зареєструють.
показати весь коментар
25.03.2025 16:02 Відповісти
США - одна з найозброєніших країн світу - зараз впевнено крокує до диктатури.
показати весь коментар
25.03.2025 16:13 Відповісти
Друга поправка конституції США, 1791 рік.
https://www.project2025.org/policy/ Проєкт-2025 передбачає беспрецедентну концентрацію влади в руках президента з поверненням до типової для диктатур концепції "традиційних цінностей". https://tverezo.info/post/203585 Тут трохи розбору, кому ліньки всі 800+ сторінок англійською читати.
показати весь коментар
25.03.2025 16:20 Відповісти
Там глибше, ніж просто "влада-народ". Трампа підтримують широкі верстви населення, якраз з тих, які хапаються за "Кольт", і тільки після розбираються, що то було.
показати весь коментар
25.03.2025 16:29 Відповісти
"Civil War" дивились?
показати весь коментар
25.03.2025 16:34 Відповісти
Суться суки!
показати весь коментар
25.03.2025 16:48 Відповісти
нєБИТОВ гарантії безпеки ДАЄШ?

НЕ МОЖЕШ?

ТОДІ КОЖЕН САМ ЗА СЕБЕ!

"ідіть у СРАКУ" казав вам ваш преZEдент"

виконуйте
показати весь коментар
25.03.2025 16:08 Відповісти
Заступник голови нацполіцвії несе повну чуш.При придбанні легальної зброї,які передують процедури:психічний стан володаря зброї,його медичний стан,навчання в застосуванні зброї,місце зберігання зброї,реалізація відстріляної зброї (база даних "почерку"зброї).Раніше це називалось "Дозвільна система".Проблема буде в Україні з обігом нелегальної зброї.З цим згоден.
показати весь коментар
25.03.2025 16:13 Відповісти
Я вважаю, якщо під час війни людина без примусу пішла служити в ЗСУ, їй дозвіл на короткоствол надавати автоматично після навчання володіння нею. Тим, хто відкосив по здоровю - не надавати дозвіл на володіння будь-якою зброєю. Тим, кого тягли у ТЦК за комір, кого забронювали, або був за кордоном - дозвіл платний і лише після екзаменів з володіння державною мовою та з історії України, ну і звісно після курсів з володіння зброєю.
показати весь коментар
25.03.2025 17:21 Відповісти
На фоні спроб протягти законопроєкт про дозвіл Нацгвардії стріляти з вогнепальної зброї по демонстрантам, ми чітко розуміємо, чому насправді влада боїться дати народу зброю.
показати весь коментар
25.03.2025 20:30 Відповісти
Там здається була волевиявлення народу в дії, де результати?
показати весь коментар
25.03.2025 16:58 Відповісти
Гнида,більше не хочу писати,просто Гнида
показати весь коментар
25.03.2025 17:43 Відповісти
показати весь коментар
25.03.2025 17:57 Відповісти
Відео з Одеси, де Ганула розстріляв кілер посеред вулиці. Якби в прохожих була зброя, не кажучи про Ганула, такого комфорту у кілера не було б.
показати весь коментар
25.03.2025 16:06 Відповісти
Коли ви почитаєте умови отримання дозволів на зброю,то зрозумієте, що у будь кого зброї не буде.
Сам я добре знаю, що то значить пройти всі рогатки дозвільної системи, бо маю кілька легальних стволів багато років підряд. І диво, всі навкруги живі і даже не знають, що я маю арсенал вдома.
показати весь коментар
25.03.2025 16:51 Відповісти
«Тільки в Криму на момент початку окупації працювало близько 22 тисяч правоохоронців і 1400 людей в органах прокуратури. Знаєте, скільки їх не зрадили присяги? Трохи більше тисячі правоохоронців і 570 прокурорів! Решта залишилися й почали співпрацювати з окупаційною адміністрацією», - зазначив заступник генпрокурора.
показати весь коментар
25.03.2025 17:25 Відповісти
Так , гвинтівки, рушниці і ПМ травмат. Точніше перероблений з ПМ 1962 року виготовлення в "Вій".
Згоден, що травмат це дурниця, але хай собі вже буде
показати весь коментар
25.03.2025 17:31 Відповісти
Ви маєте на увазі Черкаську, Дніпрпетровську, Львівську і т. п. Мабуть тому,що ці області не захватили? Не знаю.
показати весь коментар
25.03.2025 17:43 Відповісти
Відповідь проста, бо остальні області не окупували. До окупації Криму та ОРДЛО , там теж все було чікі-пікі.
показати весь коментар
25.03.2025 17:45 Відповісти
Ну так здасте свою зброю , п...ри ви зеленського , і злочинів зразу стане менше, бо ви і є головне озу України .
показати весь коментар
25.03.2025 19:26 Відповісти
да.
стільки псіхів вокруг ходить, що це страшно, якщо всі будуть мати вогенпальну зброю.
а стільки драк по п'яні! то це ж вже будуть не битися, а стрілятися!
показати весь коментар
25.03.2025 16:01 Відповісти
а це нормально, коли кожен наркоман буде діставати пістолет і направляти на тебе на зауваження, щоб він не орав?
показати весь коментар
25.03.2025 19:34 Відповісти
прикинь, що кожен дебіл (а 95% людей ідіоти) буде діставати пістолет і направляти на тебе, якщо ти десь не так , на його думку, припаркувався, неправильно біля нього пройшов, якось не так на нього подивився, взяв товар в магазині, який він хотів взять.

кожен же ідіот суб'єктивно на свою думку тебе оцінює, чи ти правий чи ти не правий.

а тепер ми надамо кожному ідіоту не тільки право оцінювати, а й виконавчу владу.

тобто окружаючі - інфузорії туфельки. в них ніфіга нема мозгів, щоб рішать, хто правий, а хто ні. а тепер ми безмозглим дамо право рішать кому жить, а кому ні.
показати весь коментар
25.03.2025 19:43 Відповісти
я теж коли був молодий зелений як ти, то виступав за свободу на зброю.
а потім я поняв, що 95% людей ідіоти.
показати весь коментар
25.03.2025 19:45 Відповісти
отут ти участвуєш в мітингу.
приїжджає мужик, дістає пістолет і стріляє в тебе і в твого друга насмерть.
https://www.youtube.com/results?search_query=An+old+man+shot+protesters
показати весь коментар
25.03.2025 19:49 Відповісти
я надивився таких відео про неадекватів, вбиваючих людей ні за що, в країнах з свободою на зброю. і тепер я проти вільного носіння зброї.
показати весь коментар
25.03.2025 19:50 Відповісти
ЧУШ!ОДИНАКОВО!
показати весь коментар
25.03.2025 16:10 Відповісти
Поліцаї бояться що озброєні цивільні їм зашкодять гвалтувати і вбивати дітей та займатися рейдерством з баньдюками разом?
показати весь коментар
26.03.2025 03:18 Відповісти
їх по рекордах від'ємного IQ відбирають?
показати весь коментар
25.03.2025 16:02 Відповісти
збільшення кількості зброї в легальному обігу буде тягнути за собою збільшення кількості інцидентів з цією зброєю, зокрема поранень і вбивств - як умисних, так і випадкових", - наголосив він. Джерело: https://censor.net/ua/n3543161
а в нелегальному - зменшення?
показати весь коментар
25.03.2025 16:03 Відповісти
Типовий ригіанальний мент ,який має на увазі що зброя буде у поліції .І точка ..Здається така заява вже була від якось керівника МВС в минулому
показати весь коментар
25.03.2025 16:19 Відповісти
Україна ! Ти не суверена , якщо , влада не національна , а всі громадяни України не проходять війсковий вишкіл і збори раз на пів року, а за кожним громадянином/громадянкою до 55 років не закріплений пвтомат/ пістолет
показати весь коментар
25.03.2025 16:13 Відповісти
Докази і пруфи сказаного сюди будь ласка надішліть
показати весь коментар
25.03.2025 16:15 Відповісти
цікава думка... тобто нелегальність зброї спонукає криміналітет та інших її не застосовувати?...
показати весь коментар
25.03.2025 16:00 Відповісти
артерію можна перерізати навіть звичайним листом якісного паперу...
показати весь коментар
25.03.2025 16:21 Відповісти
..тоді логічно буде позбавити усіх поліцаїв, суддів, депутан, чиновників, профурорів... короткостволу - і от тоді зброя залишиться лише нелегальна і лише у криміналу, та й поліція - нафік тоді всралася - отже економія зеленського бюджету на нові "зєліни тисячі", керувати стануть бандюки-дермаки.. а оскільки відстрілюватися-оборонятися ніхто не зможе, то запанує "тиш да благодать", як у концтаборі імені Зєлєнскага-Татарова чи на кладовищі...
у бажанні своєї монополії на насилля поліцаї та влада втрачає здоровий глузд..
показати весь коментар
25.03.2025 16:47 Відповісти
50 на 50. Злочинець зброю завжди знайде. А ось чесному, якому потрібно захищатись, треба пройти купу дозволів.
показати весь коментар
25.03.2025 16:03 Відповісти
Вот дурак..
показати весь коментар
25.03.2025 16:52 Відповісти
Так тому шо даєте нагородну зброю різним дегенератам...
показати весь коментар
25.03.2025 16:00 Відповісти
А Від нелегальної зброї стане менше??? ОЗБРОЮЄМОСЬ🤣🤣🤣
показати весь коментар
25.03.2025 16:07 Відповісти
Не буде легальної, буде багато нелегальної, отоді й побачиш і розкашеш про кількість "інциндентів зі зброєю ",але вже з нелегальною.
показати весь коментар
25.03.2025 16:18 Відповісти
Кухонні ножі і алкоголь взагалі є в кожній хаті. І за статистикою це 80+ % всіх вбивств, отже треба все заборонити.
Зелений антимайдан йде стопами януковича
показати весь коментар
27.03.2025 03:40 Відповісти
дык разрешите автоматы\снайперские\минометы\танки\бтр\про\ракеты и бк к ним. - не "короткоствол", если прям страшно. если государство (в лице Умерова, Хфедорова и ко) "не смогло" - может "бизнес" - успеет.
показати весь коментар
25.03.2025 17:32 Відповісти
если бы у каждого был ствол (и не короткоствол, а нормальный ак с парой магазинов - и соответствующее локальное производство) - кацапы бы так легко дошли до Киева? сидела бы толпа безоружных мужиков днями у военкоматов ожидая хз чего (пока обосравшиеся "нардепы" подписывают дрожащими руками в поездах какие-то законы "о тцк", "бронировании трехдетных", "мобилизации с 25 лет" и т.п.) по дороге заграницу с чемоданами баксов? попробуйте отбить внезапную атаку идиота из Кремля без зеленого понятия об оружии с непонятной надеждой на "партнеров" (неизвестно чьих, правда).
показати весь коментар
25.03.2025 17:42 Відповісти
похоже готовят холопов к новым \кремлевским\ физиономиям.
показати весь коментар
25.03.2025 17:45 Відповісти
ну в том то и дело, что с 14года вполне нужно было сделать легальное тяжелое вооружение, броню, ракеты. глядишь "хуторяне" и сами бы наваляли вовремя. а так - бусифицируй, обучай, мотивируй, обеспечь (причем - с не распиленных на закордонные отели, халупы и тачки остатков). почему-то наивно думают и это - в лучшем случае - что кацапов можно победить одной левой с демократическими распилами и помощью "западных партнеров" вместо военных рельс и всего и вся на оборону\промышленность\обучение (а не в оффшоры\телемарафет\имитацию бурной деятельности и т.п.). Германия во второй мировой как-то выпускала 3к танков в год под бомбами до 45 года. у нас - и "санкций" нет, и миллионы в месяц госслужащим вовремя, и ресурсы \ энергетика прихватизированы и кспорт металлолома\зерна (еще как-то бесплатно, в помощь бедным) и халупы у таможни\генералов\депутатов появляются, премиум тачки покупаются, многоэтажки строятся и т.д. и т.п.
показати весь коментар
25.03.2025 19:21 Відповісти
А що ще може сказати тупе корумповане мусорідло?
показати весь коментар
25.03.2025 16:02 Відповісти
Сторінка 1 з 2