9524 відвідувача онлайн

Кремль назвав об’єкти, яких стосуватиметься заборона ударів по енергетиці

Ільський НПЗ

Кремль опублікував нібито узгоджений із США перелік російських та українських об'єктів, які підпадають під дію тимчасового мораторію на удари по енергосистемі.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на Интерфакс.

До переліку енергетичних об'єктів входять:

  • нафтопереробні підприємства;
  • нафто-, газопроводи та сховища, включаючи насосні станції;
  • інфраструктура, що виробляє та передає електрику, включаючи електростанції, підстанції, трансформатори та розподільники;
  • атомні електростанції;
  • дамби гідроелектростанцій.

Зазначається, що тимчасовий мораторій діє протягом 30 діб, починаючи з 18 березня 2025 року, і, за взаємною домовленістю, може бути продовжено. У разі порушення мораторію однією зі сторін інша сторона має право вважати себе вільною від зобов'язань щодо його дотримання.

Нагадаємо, сьгодні президент України Володимир Зеленський заявив, що припинення вогню по енергетичній інфраструктурі набуде чинності відразу після офіційної заяви США за підсумками переговорів в Саудівській Аравії. Також, за його словами, Україна передала США перелік енергооб'єктів, які підпадають під ініціативу про припинення ударів по енергетичній інфраструктурі.

Топ коментарі
+32
Це що, прикол якийсь?
показати весь коментар
25.03.2025 21:22 Відповісти
+32
Ми майже наближались до стопроцентного знищення нафтобаз і нафтопереробних заводів. Проклятий тромб знову спасає мордор. Здохни!
показати весь коментар
25.03.2025 21:23 Відповісти
+32
так, це такий російсько-американський прикол: вони хєрачать по житловим кварталам (наші ДРЕСиЗміївська, Канівська та інша генрація давно ********** вщент), а ми не можемо бити по їхнім НПЗ, НПСам і ГКСам. А їхню генерацію ми і так після двох уражень дронами Новочеркаської та Конаковської ДРЕС за не публічним шантажомпроханням адміністрації Байдена залишили у спокої.
Трампліни прикладають неймовірні зусиля для порятунку рф від неминучої поразки.
показати весь коментар
25.03.2025 21:40 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Це що, прикол якийсь?
показати весь коментар
25.03.2025 21:22 Відповісти
так, це такий російсько-американський прикол: вони хєрачать по житловим кварталам (наші ДРЕСиЗміївська, Канівська та інша генрація давно ********** вщент), а ми не можемо бити по їхнім НПЗ, НПСам і ГКСам. А їхню генерацію ми і так після двох уражень дронами Новочеркаської та Конаковської ДРЕС за не публічним шантажомпроханням адміністрації Байдена залишили у спокої.
Трампліни прикладають неймовірні зусиля для порятунку рф від неминучої поразки.
показати весь коментар
25.03.2025 21:40 Відповісти
Так прикол, а точніше - імітація переговорного процесу з боку США і рашки. Мета цієї імітації поки незрозуміла.
показати весь коментар
25.03.2025 21:56 Відповісти
А кто с кем и когда подписали этот список как и некий Мораторий и что за " жидоаняк" распространяет **********!!???
показати весь коментар
25.03.2025 21:22 Відповісти
Списки об'єктів передала і Україна і мордор. Передали представникам переговорної групи США.
показати весь коментар
25.03.2025 21:27 Відповісти
пока вступить в силу то термін придатності анулюється. сподіваюсь я помиляюсь
показати весь коментар
25.03.2025 21:23 Відповісти
Ми майже наближались до стопроцентного знищення нафтобаз і нафтопереробних заводів. Проклятий тромб знову спасає мордор. Здохни!
показати весь коментар
25.03.2025 21:23 Відповісти
А є статистика чи, можливо, дані про кількість заводів і нафтобаз в раші, і скільки ми знищили? Не просто вразили, а саме знищили, коли на відновлення треба 6-12 місяців. Бо те що відремонтують за тиждень-місяць то добре, але сильно не впливає
показати весь коментар
25.03.2025 21:27 Відповісти
это у нас он один, а там в каждой области....
показати весь коментар
25.03.2025 21:37 Відповісти
За статистикою-то до *****, тому що : "Кремль опублікував нібито узгоджений із США перелік російських та українських об'єктів, які підпадають під дію тимчасового мораторію на удари по енергосистемі : нафтопереробні підприємства;нафто-, газопроводи та сховища, включаючи насосні станції"
Тож "сильно не впливає"-це навряд чи, раз ***** про це просить.
показати весь коментар
25.03.2025 21:38 Відповісти
Так ми теж видали такий же список. У нас ситуація краща виходить? Чи думаєш там таких обʼєктів менше чи хоча б в такій же кількості як у нас?
показати весь коментар
25.03.2025 21:50 Відповісти
Ми не експортуємо нафту та газ у порівнянні з кацапією, у них то-основне джерело наповнення бюджету, у тому числі на війну.
показати весь коментар
25.03.2025 22:03 Відповісти
ми не можемо видати такого ж списка, тому що у нас таких об''єктів на порядок менше, а деяких взагалі не існує.
показати весь коментар
25.03.2025 22:06 Відповісти
Статистика є у ГУр.
Які заводи ви маєте на увазі? Якщо вважати що "Крємній-Ел" - це завод, то можливо виробнитво там після останнього ураження критично зруйновано. Але це не точно. Про це більше знають у ГУР, ну і ще певне коло осіб у Брянську і москві.
Щоб знищити нафтобазу масштаба комбіната Росрезерва, то для цього треба витратити щонайменше пів-десятка КР при правильному вітрі. Можно вважати що парі комбінатів "Атлас" і "Кавказ" ми завдали непоправної шкоди у минулому році. Днями перестала існувати НПС "Кавказская".
показати весь коментар
25.03.2025 22:02 Відповісти
Я про заводи і бази зберігання в загальному. Я впевнений що їх там сотні. Хтось казав що таких цілей там біля 20к.
показати весь коментар
26.03.2025 10:38 Відповісти
"хтось казав" - це таке собі джерело. В загальному хлібозаводи, цукрові заводи і шкарпеточні фабрики можно не рахувать. Але майже у кожному містечку є підприємство, яке пов'язано з ВПК. Баз Росрезерва у кожній області є декілька - одна, дві чи три, де зберігаються макрони і протигази для коней, і одна-дві які зберігають резерв ПММ. Нас цікавлять тількі другі, які знаходяться на відстані до тисячі км. Таких пару десятків.
показати весь коментар
26.03.2025 11:04 Відповісти
Гаразд. Маєш рацію, хоча той експерт 2 роки воював, і має якісь звʼязки в ппо, гурі. Можливо щось знає.
Питання в іншому, як нам дістати ті заводи які на відстані в 1к км і більше?
показати весь коментар
26.03.2025 11:12 Відповісти
і близько ще не наблизились до стопроцентного знищення НПЗ, а тим більше нафтобаз. При чому під нафтобазами я рахую два десятки комбінатів Росрезерва, які знаходяться на європейські частині рф. Усіляка дрібнота у кількості пари сотень не рахується - вони через деякий час після руйнування двох-трьох десятків НПСів просто перестають функціонувати.
показати весь коментар
25.03.2025 22:12 Відповісти
За період з початку війни Україна здійснила серію успішних атак на російську нафтову інфраструктуру. Зокрема, було уражено щонайменше 19 нафтопереробних заводів (НПЗ), 36 нафтобаз, п'ять нафтоперекачувальних станцій та інші об'єкти . Серед уражених НПЗ-Омський завод із річною потужністю 22 млн тонн та завод «Кірішінафтооргсинтез» із потужністю 20,1 млн тонн .

У 2024 році було здійснено 80 успішних ударів по таких об'єктах, а за перші два місяці 2025 року-ще 20 . Загалом, за три роки війни, Україна вразила понад 100 об'єктів російської нафтової інфраструктури, що суттєво вплинуло на економіку Росії та її здатність вести війну .
показати весь коментар
25.03.2025 22:29 Відповісти
Дякую але не треба мені наводити вашу загальну статистику, бо я можу вам надати відповідь по кожному ураженому об'єкту у будь-якій області, дату ураження чи уражень, і координати - будь то НПЗ, ЛВДС, НПС, ГКС, ПС, нафтобаза Росрезерва, або занюхана автобаза у мухосранську, а також по багатьом суто військовим об'єктам, якщо таку інформацію було неможливо приховати або запобігти витоку інформації.
показати весь коментар
25.03.2025 22:54 Відповісти
Wishful thinking
показати весь коментар
26.03.2025 07:13 Відповісти
Ну та монголоїди її порушили з 18 березня і не раз, тобто договір не дійсний!!!
показати весь коментар
25.03.2025 21:24 Відповісти
А договору ще ніякого не було.
показати весь коментар
25.03.2025 21:29 Відповісти
Ти статтю читав??? Ну шо договір що мораторій, це майже те саме!!!
показати весь коментар
25.03.2025 23:23 Відповісти
Нефтепереработка не относится к критическим энергообьектам и точка.
показати весь коментар
25.03.2025 21:24 Відповісти
это капитуляция Украины
показати весь коментар
25.03.2025 21:25 Відповісти
Хто тобі таке сказав?
показати весь коментар
25.03.2025 21:30 Відповісти
Зеленьський із Єрмаком.
Тому якщо це їх " шаловлівих рученят" робота, то це означає- зима скінчилася, удари пуйла по електриці вже не мають бажаного єфекту, а Зеленьський погодився не знищувати нафтоекспортний потееціаоїл роісії, на якому стоїть фінансування агрессора.
показати весь коментар
25.03.2025 21:33 Відповісти
Коли вони про таке говорили?
показати весь коментар
25.03.2025 23:04 Відповісти
Та да, фєрмєрські починають " клєїти дурнів"
Україна передала США перелік енергооб'єктів, по яких не може бути ударів РФ, - Зеленський Джерело: https://censor.net/ua/n3543201
показати весь коментар
25.03.2025 23:09 Відповісти
Ну передала. Кацапи теж передали своє. Але це ж не значить шо про щось домовились. Це просто поінформували посередника про свої хотєлки. І все. Ніхто ні про що ще не домовився.
показати весь коментар
25.03.2025 23:16 Відповісти
Що ти несеш, болєзний?
То б то, якщо ТИ ПЕРЕДАВ СВОЇ ПОБАЖАННЯ, то насправді це зовсім не ТО,що ти бажаєш?
А чому мб зрадникам ЕрЗя не побажати обмеження використання ТИПІВ ОЗБРОЄННЯ?
Чому у зрадників, відсутнє навіть бажання обмежити рф в ударах по житловгму сектору?
показати весь коментар
25.03.2025 23:20 Відповісти
Шо ти верзеш? Від бажання до домовленості дуже далеко.
показати весь коментар
25.03.2025 23:28 Відповісти
Ще раз!
Коли
Коли ти, Грицько щось висловлюєш як " побажання, то це насправді зовсів НЕ ТОТЩО ТИ ХОЧЕШ?
Як можна домовитится про щось більше ніж ті обмеження, що ти сам на себе наклав у СВОЄМУ ПОБАЖАННІ?
Вас на фєрмі якійсь логіці взагалі навчають, чи так, понабирали по " обьявлєнію", самих уопоротих?

А чому б зрадникам ЕрЗя НЕ ПОБАЖАТИ обмеження використання ТИПІВ ОЗБРОЄННЯ?
Чому у зрадників, відсутнє НАВІТЬ БАЖАННЯ обмежити рф в ударах по житловому сектору?
показати весь коментар
25.03.2025 23:35 Відповісти
І роісуя передала усю" нефтянку"
Тоб то відбудеттся, то що і запланували обоє Оманських.
А саме, підігрування рф.

Це означає- зима скінчилася, удари пуйла по електриці вже не мають бажаного єфекту, а Зеленьський погодився не знищувати нафтоекспортний потенціал роісії, на якому стоїть фінансування агрессора.
Замість обмеження використання типів зброї, ЄрЗя, вислужуться перед пу, обмежуючи пу- пу, не бити по енергетиці.
показати весь коментар
25.03.2025 23:16 Відповісти
Досить писати херню. Якщо в твоїй голові каша, не треба її вивалювати на зовні.
показати весь коментар
25.03.2025 23:18 Відповісти
То б то відповідей по суті питання, у тебе, подоляцький немає.
показати весь коментар
25.03.2025 23:21 Відповісти
каждая нефтебаза - это либо военная нефте логистики или экспортная нефте логистика.

это десятки миллиардов долларов на войну русне. представьте сколько наемников на эти деньги можно нанять за $40000 сразу и $4000 в месяц.
10 миллиардов = 111,111 наемников на год.
в Украине быстрее украинцы закончатся, если не наносить урон рус нефтянке.
показати весь коментар
25.03.2025 21:37 Відповісти
Ну, так хто сказав шо вже домовились?
показати весь коментар
25.03.2025 23:05 Відповісти
Ще раз!
Коли
Коли ти, Грицько щось висловлюєш як " побажання, то це насправді зовсів НЕ ТОТЩО ТИ ХОЧЕШ?
Як можна домовитится про щось більше ніж ті обмеження, що ти сам на себе наклав у СВОЄМУ ПОБАЖАННІ?
Вас на фєрмі якійсь логіці взагалі навчають, чи так, понабирали по " обьявлєнію", самих уопоротих?

А чому б зрадникам ЕрЗя НЕ ПОБАЖАТИ обмеження використання ТИПІВ ОЗБРОЄННЯ?
Чому у зрадників, відсутнє НАВІТЬ БАЖАННЯ обмежити рф в ударах по житловому сектору?
показати весь коментар
25.03.2025 23:40 Відповісти
показати весь коментар
26.03.2025 00:14 Відповісти
Там, що написано, що Єрмак із Зе передумали і вирішили таки ЗАПРПОНУВАТИ обмеження на ДАЛЬНІСТЬ ПОСТРІЛВ?
показати весь коментар
26.03.2025 06:46 Відповісти
Хйло своим списком спровоцировал Украину его не соблюдать.
p.s. Ми теж вміємо так побудувати речення, що його ніхто зрозуміти не зможе. Але все правильно.
показати весь коментар
25.03.2025 21:26 Відповісти
Я так розумію тепер нарешті ми можемо розfуярити Кремль з мавзолеєм. Це звісно не об'єкт енергетики, но салют мокшанських пердаків буде знатний.
показати весь коментар
25.03.2025 21:26 Відповісти
І де порти???
Наша енергетична інфраструктура майже повністю зруйнована - рятуємо кацапську???
показати весь коментар
25.03.2025 21:27 Відповісти
А тепер дуже просте питання - який механізм контролю? Завтра рашисти демонстатривно ударять Шахедом по трансформатору в дєрєвнє Кузякіно якоїсь там власної області, звинуватять Україну і понеслось...... А Трамп пучитиме очі і верещатиме про провокацію проти нього особисто від України. І санкції на Україну звісно.
Враховуючи проросійську позицію США та повну мерзотність московського режиму, це більш ніж вірогідне закінчення цього перемир'я.
показати весь коментар
25.03.2025 21:27 Відповісти
А Зеленский им там даже список объектов уже приготовил для ударов...
показати весь коментар
25.03.2025 21:30 Відповісти
наші всі ці об'єкти розкуярили, а тепер по їхнім не бить?
показати весь коментар
25.03.2025 21:33 Відповісти
Саме так все і виглядає.
показати весь коментар
25.03.2025 21:56 Відповісти
Саме так воно і є.
(а не "виглядає")
показати весь коментар
25.03.2025 22:28 Відповісти
Для правды ради : а откуда у нас электричество сейчас ? Значит восстановили уже трансформаторы.
показати весь коментар
25.03.2025 23:34 Відповісти
не твоє діло кацап
показати весь коментар
26.03.2025 10:12 Відповісти
Мораторій діятиме 30 днів поки кацапи не накопичуть ракет для нових ударів.
показати весь коментар
25.03.2025 21:33 Відповісти
показати весь коментар
26.03.2025 01:02 Відповісти
із 18 березня?
Далі можна не читати....
показати весь коментар
25.03.2025 21:33 Відповісти
А в Україні ще залишилися НПЗ,нафтопроводи тощо? Вони ж давно розбиті і нафтка не купується для переробки...Чергова карколомна перемога Зюзі?
показати весь коментар
25.03.2025 21:33 Відповісти
Та да, на діло виправдання дій Боунапарта із Кривого Рогу кинуті кращі сили з подоляківських фєрм..
показати весь коментар
25.03.2025 21:35 Відповісти
а от по наших будинках русня бити можна,а по будинках кацапів Зюзя ніколи не б"є....от так!!
показати весь коментар
25.03.2025 21:36 Відповісти
І де ти у "Кремль опублікував нібито узгоджений із США перелік російських та українських об'єктів, які підпадають під дію тимчасового мораторію на удари по енергосистемі" про зюзю знайшов ?
показати весь коментар
25.03.2025 21:43 Відповісти
"А в Україні ще залишилися […] нафтопроводи […] ?"

Дружба справно підганяє нафту путінським дружбанам у Словаччині та Угорщині.
показати весь коментар
25.03.2025 21:39 Відповісти
на якому пляжі написали це? Тобто - який пісок?
показати весь коментар
25.03.2025 21:33 Відповісти
У кацапів завжди одна тактика, куди б вони не влучили - там найманці чи військовий об'єкт. А Україні зв'яжуть руки зобов'язаннями, а вразі порушення ще й покарають.
показати весь коментар
25.03.2025 21:36 Відповісти
те що у нас розбили , вони хочуть зберегти
показати весь коментар
25.03.2025 21:36 Відповісти
18 березня особливо смішно...може більше ніж оточені в курській області
показати весь коментар
25.03.2025 21:37 Відповісти
https://images.cnscdn.com/a/f/3/3/af333794ae093c9101919f0a0eec6f98/original.jpg

До переліку ЗНИЩЕНИХ РАШИСТОМ ЗА ТРИ РОКИ ВІЙНИ В УКРАЇНІ енергетичних об'єктів входять:

нафтопереробні підприємства;нафто-, газопроводи та сховища, включаючи насосні станції;інфраструктура, що виробляє та передає електрику, включаючи електростанції, підстанції, трансформатори та розподільники;атомні електростанції;дамби гідроелектростанцій. Аналогічна кількість рашистських обєктів підлягає знищенню для рівноваги і припинення обстрілів
показати весь коментар
25.03.2025 21:40 Відповісти
Було б добре. Але в нас особливо не має чим. Бо дрон з БЧ 30-50 кг це не балістична ракета з БЧ 500-700 кг. Зовсім різна ефективність. Тому поки Україна не виробляє хоча б 50 балістичних та крилатих ракет на місяць, то ці всі заклики влаштувати в кацапстані пекло, залишаться лише закликами
показати весь коментар
25.03.2025 22:00 Відповісти
Договір про цей мораторій не буде вартий паперу, на якому яого роздрукують.
показати весь коментар
25.03.2025 21:41 Відповісти
так били по НПЗ после 18 марта. Это уже нарушение перемирия ?
показати весь коментар
25.03.2025 21:42 Відповісти
20 го березня по Саратовському НПЗ і по комбінату Росрезерва "Крісталл".
показати весь коментар
25.03.2025 22:19 Відповісти
Ну вот, как и ожидалось, рашka через это "перемирие" решает все болезненные для себя вопросы. Теперь будет спокойно восстанавливать свои тэк, экономику, армию и т.д. для нового удара.
показати весь коментар
25.03.2025 21:47 Відповісти
А хто нам заважає відновлюватись під час перемир"я?
показати весь коментар
26.03.2025 01:05 Відповісти
А что трамп уже пообещал вооружить Украину по полной программе во время перемирия? Может хотя бы передать замороженные рашкованские средства? Ничего этого нет и не будет, потому что уже как-бы "мир" наступит. Одни плюсы для раши и одни минусы для Украины.
показати весь коментар
26.03.2025 08:36 Відповісти
Тобто те, що русяня роздовбала в Україні, в них тепер чіпати не можна. "Це великий прогрес" - Д. Трамп, він же Д. Підар.
показати весь коментар
25.03.2025 21:47 Відповісти
а нафтовидобувних підприємств нема! давайте в'****!
показати весь коментар
25.03.2025 21:52 Відповісти
От саме по цим об'єктам І ПОТРІБНО ХЄРАЧИТИ!!!
показати весь коментар
25.03.2025 21:52 Відповісти
З подвійною силою!!
показати весь коментар
25.03.2025 21:54 Відповісти
Смерть кацапії!!!
показати весь коментар
25.03.2025 21:53 Відповісти
Ми по таким ударам були набагато ефективнішими. Тепер Будемо в глибокій дупі. Бо кацапня стане всіма силами бити по мирним населеним пунктам. А там ППО нема!
показати весь коментар
25.03.2025 21:55 Відповісти
Ржава за..упа кощея, вже ввідкриту допомагая пі..арам
показати весь коментар
25.03.2025 21:58 Відповісти
занотувати і розхєрачити в першу чергу
показати весь коментар
25.03.2025 22:01 Відповісти
А по людях можна ? Бабуїни у всіх красі. Адьютант Гітлера по люфваффе Бєлов навчався на початку 30 років в авіашколі в Борісоглєбську. Під час тренувального бомбометання їх пілоти випадково поцілили в групу пацанів, які вночі випасали коней на полігоні, загинуло 7 осіб та коні. Російські власті пред'явили вимогу про оплату збитків від загибелі продуктивного стада коней а про 7 пацанів ні чирик. Ніхто з німців не міг зрозуміти такий пох....зм до громадян. А шо там розуміти- це ми вас знищуємо, нам можна, сам Рудий казав, що це ми, руськоязикатиє, жертва. А ми самі будемо обирати, де і куди. А по Каховскій дамбі точно не будемо.
показати весь коментар
25.03.2025 22:26 Відповісти
Ну подивимось, як русня буде це виконувати...
показати весь коментар
25.03.2025 22:55 Відповісти
З яких пір НПЗ відноситься до енергетики? І вобще, перелік об'єктів заборонених до знищення повинен по кількості співпадати з числом об'єктів у противника. А то в України вже немає ніодного НПЗ а у рашистів їх десятки. Якось м'яко кажучи не справедливе перемир'я виходить
показати весь коментар
25.03.2025 23:06 Відповісти
Рік тому ця москальська ******* розпочала масовані обстріли української енергетики та інфраструктури. За рік вона вже просить не бити по їх нафтопереробних заводах. Це результат.
показати весь коментар
26.03.2025 07:01 Відповісти
У вождя "Рудого Чуба" - інший "календар" ... Тепер він планує ПОЧАТЬ перемир"я після Паски (20 квітня)-------------------------------------------------...
показати весь коментар
26.03.2025 07:30 Відповісти
Тобто три роки РФ била по енергетиці бо було чим, а зараз коли є чим у України бити по енергетиці РФ потрібно зупинитись. Ясно.
показати весь коментар
26.03.2025 08:32 Відповісти