16026 відвідувачів онлайн

У проєкті нової ресурсної угоди зі США немає навіть натяку на гарантії безпеки, - Железняк

Угода про копалини. Що США вимагають від України

США передали Україні новий проєкт угоди про корисні копалини, який має бути ратифіковано у Верховній Раді.

Про це у фейсбуці повідомив нардеп Ярослав Железняк, передає Цензор.НЕТ.

"Ну що, тримайте інсайд про угоду по копалинах. Я вчора отримав цей документ від наших урядовців. За моєю інформацією, саме ці 58 сторінок, які я читав весь вечір, датований 23 березня і начебто був надісланий нам американською стороною. Як новий проєкт угоди по копалинах. Далі його доля невідома", - зазначив парламентар.

Железняк зауважив, що це не фінальний документ.

"Я сподіваюсь, українська сторона буде вимагати і добʼється значних змін до нього. Але текст який я бачив це прям ЖАХ. Всі 18 розділів… Це вже не рамковий меморандум про наміри (який був до скандальної зустрічі в Овальному кабінеті). Це прям велика і дуже чітка угода. І вона не в нашу сторону", - наголосив він.

В чому суть угоди

"Управління п’ятеро людей, троє з них від США з повним правом вето. Мова вже йде про всі копалини. Тобто там і нафта, і газ, і нові, і існуючи. По всій території України. Мова про видобуток і державними, і приватними компаніями. Гроші конвертуються одразу у валюту. Гроші фонду виводяться за кордон. Якщо раптом по причині з нашої сторони щось не дійшло — доплачуємо. Внесок США — вже надана нам допомога з 2022. І вони можуть за своїм рішення отримувати прибуток. А отримують вони "роялті" з Фонду перші (а потім Україна) +4%", - розповів нардеп.

За словам Железняка, угода діє безстроково.

"Зміни тільки з дозволу американців, можуть бути зміни чи припинення. Права "першої ночі" на всі нові інфраструктурні проєкти і право вето на продаж ресурсів іншим країнам. Нічого про гарантії безпеки. Навіть натяку", - додав він.

Железняк також зазначив, що у документі дуже багато юридичного тексту.

"І він може і має бути змінений. Інакше я не уявляю як це може бути ратифіковано Парламентом", - підсумував Железняк.

Угода про копалини. Що США вимагають від України

Топ коментарі
+54
Рекетири в 90-х хоча б гарантували безпеку, а це чистої води пограбування під час пожежі.
показати весь коментар
27.03.2025 11:58 Відповісти
+34
Я сподіваюсь у Зеленського вистачить розуму не підписувати ці угоди. Треба затягувати час, як кацапи, домовлятися заради домовлятися. Але ні в якому разі не підписувати. Бо ця угода чисте мародерство та грабіж
показати весь коментар
27.03.2025 12:00 Відповісти
+33
а навіщо тоді ця угода існує ? Яка її ціль ?

гарантій - 0 , нової зброї - 0 . Але сплачуйте репарації

p.s. Як і в принципі, яка ціль від "чорноморської угоди", "повітряної угоди", яка ціль була у припиненні допомоги і розвідданих ?

p.p.s. Таке відчуття, що трамп спеціально ставить такі вимоги, щоб зе психанув, і тоді можна буде спихнути все на Україну (не зе ж нести наслідки). І тоді єдина прийнятна тактика - це затягувати і спамити всі побажання трампа, поки не закінчиться поточна допомога (а нової і не обіцяли).
показати весь коментар
27.03.2025 12:01 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Хочу нагадати всім , що трамп не висував вимог до копалин , поки особисто Зе з єрмаком самі це запропонували , згадуємо їх 4 таємний пункт на переговори . Не рудого потрібно лаяти , а саме зелень вішати !
показати весь коментар
27.03.2025 13:48 Відповісти
Так ви праві , і додам , зелена погань , зараз нас бомжами робить . Жодної країни немає в світі , де нічого корінному народу не належить , ми будемо перші ((
показати весь коментар
27.03.2025 16:04 Відповісти
Ужас!!! Нельзя на это соглашаться! Это полностью колониальная зависимость навсегда.
показати весь коментар
27.03.2025 20:45 Відповісти
А які призвища ведуть перемовини на цю тему? Треба оприлюднити авторів
показати весь коментар
27.03.2025 12:41 Відповісти
Не забувайте хто та за скільки
"КУПИВ" ВСЮ ЗЕМЛЮ ІНДЕЙЦІВ!...
показати весь коментар
27.03.2025 12:03 Відповісти
Тобто виборів не буде...
показати весь коментар
27.03.2025 11:56 Відповісти
Які гарантії? Хто буде гарантувати безпеку? Пересрана країна з трьох букв? Як вони гарантують безпеку - бачили у Афганістані. У 70-х роках США гарантували безпеку у Камбоджі, втекли і країна занурилась у жах середньовіччя "червоних кхмерів". І як не парадоксально цей жах припинив комуністичний В'єтнам.
показати весь коментар
27.03.2025 13:42 Відповісти
І тут як чорт з табакерки вискочив железняк. і довів народу украіни що іх виявляеться грабують. бо тепер контроль над ресурсами буде не в славних украінських злодіів а буде проходити контроль уряду сша , тепер небуде можливості красти , ба юільше війна зупиниться .в нвхто більше не загине ,а украінський народ так хоче голову зложити і не хоче жити .прямо таки железняк озаботився долею народу украіни. Украінці не вірте цим злодіям .іх піклуе тільки іх кишеня
показати весь коментар
27.03.2025 20:25 Відповісти
а навіщо тоді ця угода існує ? Яка її ціль ?

гарантій - 0 , нової зброї - 0 . Але сплачуйте репарації

p.s. Як і в принципі, яка ціль від "чорноморської угоди", "повітряної угоди", яка ціль була у припиненні допомоги і розвідданих ?

p.p.s. Таке відчуття, що трамп спеціально ставить такі вимоги, щоб зе психанув, і тоді можна буде спихнути все на Україну (не зе ж нести наслідки). І тоді єдина прийнятна тактика - це затягувати і спамити всі побажання трампа, поки не закінчиться поточна допомога (а нової і не обіцяли).
показати весь коментар
27.03.2025 12:01 Відповісти
Железняку, треба запитати у Зеленського, про СХЕМУ з ОПУ щодо вивезення злодія кисліціна з України?!?
показати весь коментар
27.03.2025 11:59 Відповісти
Розбилися у своїх країні, освіжи методички від **************! А Українці, свою краще знають!
Смерть рашистам та їх прутіну-*****!
Слава Україні!
показати весь коментар
27.03.2025 15:40 Відповісти
Останні поставки у серпні.
показати весь коментар
27.03.2025 12:16 Відповісти
Желєзняк, хватить прикидатися непричетним до розвалу України і позбавлення їх незалежності.
Блдь!
Це ж ваша, уйо...ів схема коли вето має виключно західні представники.
Покидьок.
«

Серед інших пунктів, які шокували його у проекті американо-української угоди про надра та інфраструктуру, колега Железняк згадує керівництво Фондом.

У якому буде три представники від США та два від України.

При всій повазі до колеги хотів би нагадати, що це та конструкція, яку він із соратниками і просував.

Пріоритет іноземних голосів над українцями у комісіях з відбору керівництва НАБУ, САП, членів ВККС, ВРП та суддів КС.

Порочний принцип, що прямо б'є по суверенітету, насамперед.

Ну от цей же принцип застосований і в проекті угоди по надрах.

І як проти цього заперечити, якщо цей принцип уже звели у статус основи основ?»
показати весь коментар
27.03.2025 12:06 Відповісти
Мене просто смішать розмови про "гарнтії безпеки". Ви що з дуба впали? Вам Будепештських гарантій мало? Гарантією безпеки може бути лише ЗСУ, розвинуті ******* ракетні комплекси на 2-3 тис кілометрів та відновлення ядерної зброї. Всі інші "гарантії" можна згорнути в трубочку і засунути гарантодателям в одне місцке
показати весь коментар
27.03.2025 12:52 Відповісти
Тільки після закінчення війни.
показати весь коментар
27.03.2025 13:55 Відповісти
Рекетири в 90-х хоча б гарантували безпеку, а це чистої води пограбування під час пожежі.
показати весь коментар
27.03.2025 11:58 Відповісти
Здається, вони взагалі оху*їли
показати весь коментар
27.03.2025 16:01 Відповісти
От я і кажу, до наступних виборів потрібно посилити відповідальність чиновників та за невиконані ередвиборчі обіцянки, бо голосужмо за боротьбу з корупцією та покращння, а отримуємо дєрьмака, Громадські організації та лідери думока, повинні вимагати змін !
показати весь коментар
27.03.2025 16:06 Відповісти
Виявилася на українських просторах "нова Ванга" під прикриттям "Залізняк".
показати весь коментар
27.03.2025 18:58 Відповісти
Взагалі в мене враження, що США знають та готуються до повного гаплику росії і намагаються шантажувати Україну поки мають якийсь важелі. Треба пропетляти та дочекатись.
показати весь коментар
27.03.2025 16:46 Відповісти
Банда трампосісів.
показати весь коментар
27.03.2025 12:12 Відповісти
Я так само казала ще давно, що рубе ***** примусить нас платити репарації плєшивому ***** за те, що вони знищили наш бамбас.
показати весь коментар
27.03.2025 12:14 Відповісти
Чи можна це взагалі назвати угодою?
Це мародерство, рабство, притому безстрокове.
Україна має за якісь неіснуючи борги віддати все, що є і усі майбутні покоління мають барщину відробляти і навіть пручатися пограбуванню права не матимуть.
Ох, уж, подаруночек - ото і є амеріканська допомога.
Здається мені, що задумка проста, як двері: здати по максимуму территорію України пу при цьому мати на руках заздалегідь підписану "угоду", що все цінне на укр.землі і в землі належить дядькі сему.
Природно, що пу з цими умовами згоден: він получає в якості жирного приза Україну, а в якості подяки і компенсації за таку підмогу, віддає ресурси України сему.
Доля, а ні українців, а ні кримських татар сема не хвилює.
Навіщо це?
невжеж боролися і кров проливали, щоб попасти в рабство не тільки московії но і "союзнику", якій запевняв...
...не слишно комментов від Джонсонюка, якій мав зовсім інши очикування від 47-го(
Я йому, навіть, повірила( а зря
показати весь коментар
27.03.2025 17:03 Відповісти
Готуються вони Украхну по бистрому здати і великий зиск з цього навічно отримати, тобто - безстрокове рабство для українців(
показати весь коментар
27.03.2025 17:05 Відповісти
я гадаю це повинно подіяти таким чином: в раді це читають потім, якщо там ще залишились притомні люди, це ніхто не ратифікує, тому що це звичайне пограбування... ну а потім американці говорять аріведерчі, типу ми намагались, але ви не схотіли,... з вас 250 лярдів...
показати весь коментар
27.03.2025 12:11 Відповісти
Бариги-мародери, нічого святого, ні честі, ні совісті, ні страху Божого -одна нажива!!!?
показати весь коментар
27.03.2025 17:56 Відповісти
А чого ви тут так кіпішуєте? Які гарантії хотів Зеленський, такі вони йому й надають. Про Україну, про нас всіх мови ж не було!
І той договір буде "проголосовано" у ВР, і ніхто ні нас, ні Железняка питати не буде, бо ж так мудрий нарід захотів! Цілих 73%!
Зеленському глибоко пофіг, що буде і з Україною, і з народом. Як він там говорив? забули?!
О тож...

показати весь коментар
27.03.2025 12:37 Відповісти
Найвеличніший завгосп всіх часів Єрмак і його компанія. От і результат...
показати весь коментар
27.03.2025 13:01 Відповісти
Голова переговорної групи завгосп єрмак, якого американці сталевими кліщами тримають за його фаберже, бо ж накрав стільки, що ого-го... От і результат...
показати весь коментар
27.03.2025 13:04 Відповісти
План перемоги, **********. Їздило, сплітало, брехало... думало, що то сцена квартало, а воно он як...
Хоча, йому то все до сраки. Безбідне життя воно собі вже забезпечило, і зовсім не в Україні. І собі, і свому кагалу.
показати весь коментар
27.03.2025 14:38 Відповісти
Соросята намагаються зірвати миротворчий процес усіма можливими способами. Вже й вкид про угоду придумали...
показати весь коментар
27.03.2025 19:24 Відповісти
😂
показати весь коментар
27.03.2025 19:25 Відповісти
По этим соглашением о разработке природных ресурсов первые лет десять будут делаться огромные инвестиции в инфраструктуру в горно-добывающей промышленности Украины, будет завозиться огромное количество новейшего оборудования, будут обучаться рабочие и инженерно-технические кадры. Никаких прибылей в первые десять лет США получать не будут. После учреждения фонда в течение многих лет будут делаться только многомиллиардные инвестиции в горно-добывающую промышленность Украины. Надо читать документ, а не истерить про "зраду".

Можно подумать, что кто-то из пишущих/истерящих читал оригинал договора...
показати весь коментар
27.03.2025 13:25 Відповісти
Конечно, прочитал. Причём в первой, и во второй версии. По договору об ископаемых сначала будут привлекаться многомиллиардные инвестиции в геологоразведку, в подготовку инфраструктуры, в закупку горно-промышленного оборудования. Сейчас - это только залежи сырья, которые невозможно сразу же начать продавать. Это всё под землёй.

Надо сначала инвестировать сотни миллиардов долларов, чтобы провести сложнейшие изыскательские работы, построить горнодобывающие комбинаты, построить подъездные пути, доставить огромное количество новейшего горно-промышленного оборудования, построить социально-жилищные городки при этих комбинатах, обучить десятки тысяч рабочих, инженеров и техников.

Только после этих работ лет через 10 начнёт поступать прибыль, 50 % которой будет сразу же инвестироваться в реконструкцию и модернизацию Украины.
показати весь коментар
27.03.2025 15:31 Відповісти
Ай, красунчик. А хто обіцяв шо з його обранням презедентом, жодна слізінкат не впаде з очей матерів, дружин, дітей, батьків... -Шож ви су...и, котрі обрали цю гнидву мовчите - скіки вам ще сліз та крові потрібно. Та ви зараз за межами України, вас всіх, своїх, нарколига випустив, за гроші звичайно. Хто зараз гине у голих полях, без бетоних укріпрайонів, без зброї, з бракованими мінами, без аптечок, без підтримки арти - бо снаряди не замовило мо умерова і вже три місяці. Тварюки кончені - це саме ви, ота більшість 73% породили кровавого дракона, зеленского, котрий зараз пожирає тисячі душ кровавої жатви, для свого збагачення. Шож ви курви зробили - https://www.youtube.com/watch?v=VG6Q6skknbA
показати весь коментар
27.03.2025 15:19 Відповісти
плата за то что страну 34 года пилило 450 мразей....
показати весь коментар
27.03.2025 11:58 Відповісти
на испанок)
показати весь коментар
27.03.2025 12:17 Відповісти
Переговори мають стати останнім шансом для США не отримати СССР2, а вони хочуть за ***** отримати українські копалини...
Я геть не розумію для чого нам потрібні в переговорах США, щоб здати Україну пуйлу, Зе і без США може це зробити...
ЗЕ змушують погодитись на умови "миру"-капітуляції, які намалював для України пуйло і намагається їх впихнути Україні силами невєбенного миротворця Трампа...
Ніяких розмов з США і трампом взагалі не має більше бути..., США нічого не вирішують і нічого по суті нам не можуть гарантувати..., а просто хочуть нас злити пуйлу і поставити собі галочку великих миротворців, та вирішити за рахунок здачі України свої геополітичні питання... в даному випадку єдиний реальний варіант, потрібно брати посередником Китай і домовлятись про мир..., яким він буде хто зна..., але сподіватись на допомогу Заходу марно... одні хочуть нас злити, інші даючи нам дві копійки (збою яка нам не дає суттєвої переваги на полі бою) щоб війна тривала безконечно бо наступні вони, жоден з цих варіантів нам не підходить...
Домовляючись з Китаєм так само запропонувати половину копалин і 20% збіжжя, пільгові умови для китайських компаній, за протекторат перед РФ і збереження суверенітету України під китайські "гарантії миру", Китай єдина країна яка тримає пуйла за яйця і може реально на нього повпливати.
показати весь коментар
27.03.2025 12:05 Відповісти
Відкрию вам таємницю,Україну яка воює грабує брехлива мразота,зрадник,мородер якого вибрали презедентом у 2019 році.А Трампу начхати на Україну,він більше турбується про ту країну яку очолює.
показати весь коментар
27.03.2025 15:51 Відповісти
А те що робить зеленський, зі своєю ригозеленою шоблою з Україною вже 6 років ,не мородерство ,не грабіж?
показати весь коментар
27.03.2025 15:53 Відповісти
Все там є,і про недоторканість зеленського,єрмака про їх безпеку,ви просто читати поміж строк не вмієте.
показати весь коментар
27.03.2025 15:56 Відповісти
Українці 20 років бігали по Європі за халявою, думали ЄС буде нас дотувати на халяву, НАТО захищати на халяву. А ось як все повернулось.

Нація котра не повірила в свою самодостатність, нація котра не хотіла будувати свою армію, не хотіла будувати державу, а постійно чекала халяви.
показати весь коментар
27.03.2025 12:23 Відповісти
Безвиходних ситуацій не буває. Піндоси мають йти за руським кораблем!!!!
показати весь коментар
27.03.2025 19:00 Відповісти
Сторінка 2 з 2