8936 відвідувачів онлайн

Мирна угода має бути компромісом, Україні доведеться піти на поступки, - Дуда

анджей,дуда

Майбутня мирна угода між Україною та Росією має передбачати компроміси з обох боків. Києву доведеться піти на певні поступки.

Про це заявив президент Польщі Анджей Дуда, повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на РБК-Україна.

"Це має бути компроміс. Я маю на увазі, що де-факто цей мир, на мою особисту думку, повинен звестися до того, що жодна зі сторін не зможе сказати, що вона виграла цю війну, тому що кожна сторона в якомусь сенсі повинна буде піти на поступки", - сказав Дуда.

На його думку, в разі досягнення мирної угоди з Росією, Україна, ймовірно, буде змушена піти на певні поступки.

"Україна також повинна буде в певному сенсі піти на поступки, тому що це, ймовірно, станеться. В якій мірі? Мені важко відповісти на цьому етапі", - додав президент Польщі.

Дуда наголосив, що затяжна війна несе втрати як для України, так і для РФ. На його переконання, лише активна роль США здатна наблизити завершення конфлікту.

"Тільки американський тиск може дійсно покласти край цій війні та допомогти встановити мир, який не буде комфортним для жодної зі сторін", - зазначив польський президент.

Топ коментарі
+42
Про поступки України вже хто тільки не ******. Хтось насмілиться озвучити, на які конкретно поступки кацапня має піти?
показати весь коментар
24.04.2025 16:25 Відповісти
+34
у чому полягає поступка росії ?
показати весь коментар
24.04.2025 16:25 Відповісти
+26
Тобто, це така нормальна та загальноприйнята міжнародна практика - жертва терориста також повинна йти на поступки?
показати весь коментар
24.04.2025 16:26 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Просто Дуда друг Трампа, тому таке..
показати весь коментар
25.04.2025 15:01 Відповісти
Цей Дуда зламався,несіть наступного!
показати весь коментар
25.04.2025 00:09 Відповісти
Дуда в 2023:

На думку президента Польщі, якщо РФ зможе окупувати частину України, то невдовзі накинеться на решту нашої держави.

"А потім накинеться на інші країни: на Польщу, на країни Балтії, на країни колишньої сфери впливів Радянського Союзу. Можливо Захід цього не розуміє, але ми це прекрасно знаємо", - додав політик.

Дуда наголосив: завершення війни має бути таким, щоб відновити верховенство міжнародного права. Для цього Росія має бути витіснена з усіх окупованих українських земель. А Україна - відновити повний контроль над своїми міжнародно визнаними територіями.

А куди цього Дуду діли ?
показати весь коментар
24.04.2025 21:21 Відповісти
доведеться поступитися польщею, буде важко, але вже якось переживем
показати весь коментар
24.04.2025 20:29 Відповісти
Просто Дуда друг Трампа, тому таке...
показати весь коментар
24.04.2025 19:53 Відповісти
Пшек спірдолив нах
показати весь коментар
24.04.2025 19:10 Відповісти
показати весь коментар
24.04.2025 18:53 Відповісти
Бачив я і у нас це паньсво засраньство,бо ж перехід за декілька кілометрів Устилуг -Зосін.Ходили тут обісрані від танєй вудкі,обригане але гонорове.Тепер ця підарва і гонить українців польська для поляків,а самі забули як в дупі золото з України вивозили і возили сюди різний мотлох з Турції.
показати весь коментар
24.04.2025 18:51 Відповісти
А там трамп, чи такий самий як *****
показати весь коментар
24.04.2025 18:43 Відповісти
А можна поконкретніше, а не загальними фразами натякаючи на хер зна шо?
показати весь коментар
24.04.2025 18:41 Відповісти
Вчи історію розумнику- Варшавський договір в квітні 1920 р.підписала УНР ,чим фактично денонсувала Акт про злуку ,,який і так був чисто декларативним і ніколи не виконувався . А кордон 1945 року між Польщею і ссср встановлений згідно лінії Керзона ,а лорд Керзон в 1920 році був міністром закордонних справ Великобританії.
показати весь коментар
24.04.2025 18:35 Відповісти
В наступному житті і в твоїх мріях.
показати весь коментар
24.04.2025 18:28 Відповісти
Вибачте ,щоб в 1939 році сталін не забрав Західну Україну у Польщі ,то хрін би вона була б тепер в складі України ,і не потрібно мені розповідати казочки про так званий "Акт злуки УНР і ЗУНР " що був чис,тим деларативним актом тим більше він був фактично денонсований 25 квітня 1920 року Договором між Польщею і УНР про допомогу і кордони ,Згідно якого УНР визнавала Західну Україну територією Польщі.
показати весь коментар
24.04.2025 18:26 Відповісти
Дуда довбень..
показати весь коментар
24.04.2025 18:25 Відповісти
Дудо, іди в дупу.
показати весь коментар
24.04.2025 18:15 Відповісти
ми не не несемо втрати в екзистенційній війні, дебіли ви польські.
в екзистенційній війне немає втрат, там або ти виживеш або тебе винищать.
тому нам немає чим торгуватися і нема куди відступати, тільки відгавкуватися, відбиватися та на**й посилати всіх.
дуда, пішов ти на***
показати весь коментар
24.04.2025 18:14 Відповісти
І цей вже всрався.....
показати весь коментар
24.04.2025 18:03 Відповісти
Огидна хитра пика Дуди завжди мені нагадувала якусь малу, падлючу тварину… Шакала!
показати весь коментар
24.04.2025 18:00 Відповісти
В якій мірі? Мені важко відповісти на цьому етапі", - додав президент Польщі. Джерело: https://censor.net/ua/n3548610
Ну якщо відповіді немає (та і не може бути) то для чого тоді ця балаканина.
Це як в мультику (мова оригіналу) "...или то или другое или одно из двух".
показати весь коментар
24.04.2025 17:57 Відповісти
----
Після завершення Першої світової війни, української національно-демократичної революції і потім окупації кремлівськими бандитами - більшовиками української держави УНР в 1917-1920 рр. Під владою Польщі опинилися такі окупованi етнічні українські землі: Східна Галичина, Холмщина, Підляшшя, Західна Волинь, Західне Полісся, Осяння, Лемківщина. Окупанти Української держави УНР кремлівські бандити - більшовики підписали Варшавський (1920 р) і Ризький (1921 г.) договори якими вони злочинно поділили окуповану Українську державу УНР з поляками, і ці українські території офіційно закріплювали до складу Польщі. А в 1945 році поляки разом з кремлівськими комуно-фашистами окупантами України якi зі своїм ватажком кривавим катом Сталіним на святих українських землях: Холмщина, Підляшшя, Надсяння, Північна Лемківщина ... на цих споконвіку українських територіях взяли і з них всіх українців масово злочинно депортували а решту просто знищили. А ці які були завжди українськими землі були подаровані проклятими московськими комуно - фашистами сталіна цими окупантами України таким же як і вони кривавим комунякам Польщі. І добре видно що і зараз російські фашисти )(уйла якi як i раніше злочинно мріють якомога побільше урвати собі нашої рідної суверенної української землі а Юдам полякам на це начхать......
_________
показати весь коментар
24.04.2025 17:44 Відповісти
Шоб подивитися як ведуть себе поляки достатньо було приїхати до Львова. Я таких всратих обізян ще ніде не бачив. В Польші вони себе так не вели.
показати весь коментар
24.04.2025 17:38 Відповісти
Ми їм ексгумацію, а вони нам про поступки кацапам
Пшецька мразота
показати весь коментар
24.04.2025 17:37 Відповісти
Він побіжить до піндосів
показати весь коментар
24.04.2025 17:34 Відповісти
The Peace of Riga. 1921. Ukraine betrayed and thrown under the bus. We remember.
показати весь коментар
24.04.2025 17:26 Відповісти
А якщо ти закриєшь свою кацапську пельку це не буде дискридитацією?
показати весь коментар
24.04.2025 17:21 Відповісти
"Україна також повинна буде в певному сенсі піти на поступки, тому що це, ймовірно, станеться. В якій мірі? Мені важко відповісти на цьому етапі", - додав президент Польщі. ""пшек Дуда".та не 3,14стякай про сенс тоді, коли свій сенс Ти вже виголосив-"""Україна також повинна буде в певному сенсі піти на поступки,"Якщо б у Другій Світовій війні були б уступки(сенс) такі як Ти пропонуєш для України,то хто його знає ,чи не була би Польща на половину менша від нинішньої її території.???
показати весь коментар
24.04.2025 17:13 Відповісти
Цей на підборідді ту саму пі@дуду має роздвоєна як піча.
показати весь коментар
24.04.2025 17:06 Відповісти
Навіщо котити бочку на Польщу, яка і так багато нам допомогла? Дуда сказав, має право, та ще й не дурню сказав, краще слідкуйте за нашими керманичами, а то провороните підкилимні договорняки
показати весь коментар
24.04.2025 17:05 Відповісти
Зразу видно ніколи не був у Польщі і не спілкувався з псякревськими про ЛьвУв наш,од можна до можна,ви не вдячні,польська останню сорочку зняла а їх ніхто в дупу не цілує.
показати весь коментар
24.04.2025 17:04 Відповісти
Ще одне одудало вилізло.
показати весь коментар
24.04.2025 17:04 Відповісти
А нашого прикладу мало?
показати весь коментар
24.04.2025 17:02 Відповісти
Это не новость.
показати весь коментар
24.04.2025 17:02 Відповісти
Лизнув Трампу добре. За це покличе сфоткатись на память
показати весь коментар
24.04.2025 17:01 Відповісти
Дуда,ми згодні-хай Гданськ забирають,чого там горонитись.
показати весь коментар
24.04.2025 17:00 Відповісти
Вони , в принципі , домовились ще минулого року ... Те , що відбувається зараз - лише легалізація гоговорняка !
показати весь коментар
24.04.2025 16:59 Відповісти
А якщо ми дамо кацапам коридор до Польщі, це буде компроміс?
показати весь коментар
24.04.2025 16:58 Відповісти
Коня кують,жаба собі лапу простягає.
показати весь коментар
24.04.2025 16:57 Відповісти
Дуда , й досі , не зрозумів , що від України , зараз , залежить майбутнє всієї Європи , в т.ч і Польщі також ...?
показати весь коментар
24.04.2025 16:56 Відповісти
Так ти хочеш шоб кацапня не тільки з півночі та сходу, а й заходу сюди прийшла?
показати весь коментар
24.04.2025 16:55 Відповісти
Ми віддамо Хельм росіянам.
показати весь коментар
24.04.2025 16:53 Відповісти
Заручник ще повинен віддати нирку і бути дуже вдячним, що не обидві.
показати весь коментар
24.04.2025 16:52 Відповісти
Несіть нову дуду, стара зламалася.
показати весь коментар
24.04.2025 16:52 Відповісти
Думаєш, довго опиратимуться? Навряд чи. З нинішнім НАТО кілька ударів по Варшаві та інших польських містах, таких, як останнім часом по Києву та українських, і те НАТО опиниться на кордонах не лише 1997-го, а і початку 1949-го...
показати весь коментар
24.04.2025 16:52 Відповісти
Ну, поки ***** бомбить лише Україну.
показати весь коментар
24.04.2025 16:52 Відповісти
Схоже, що поступка, це відмова від областей, які вони не внесли у свою гімняностуцію, а також відмова від поступок, відмова від міжнародного права, відмова від здорового глузду...
Може й ще є якісь поступки...
показати весь коментар
24.04.2025 16:51 Відповісти
Якщо росія виграла б війну то понятно: соловки, сибір і тд. А от що було б якби ми виграли? Мабуть ще б потім їм допомагали, як Німетчині після капітуляції?
показати весь коментар
24.04.2025 16:51 Відповісти
Надеюсь что те, кто не хочет прекращения огня на условиях Трампа (а лучше чем эти условия, условий не будет в принципе), те сейчас находятся в ВСУ или по дороге в ТЦК. Если это не так, то это просто дегенераты тупоголовые, и обращать на них внимания не стоит. Они не имеют права на мнение по вопросу, что там Украине отдавать или на какие уступки идти.
показати весь коментар
24.04.2025 16:49 Відповісти
Дуда очень осторожно подбирал слова, не стоит президента Польши сразу во враги записывать.
показати весь коментар
24.04.2025 16:49 Відповісти
То це наші диванні патріоти винні, що поляки постійно висмоктують з одного місця причини для скандалів та ідіотських претензій? То українська пшениця їм не подобається, то могили Героїв УПА, то портрет в кабінеті Залужного, то взагалі не зрозуміло що...
показати весь коментар
24.04.2025 16:48 Відповісти
То что Украина вообще готова говорить про мир с кацапами и есть тот самый максимальный компромисс и огромная уступка.
показати весь коментар
24.04.2025 16:48 Відповісти
Блін, три українські області і 5 німецьких отримали пшеки ні за зрен собачий.
показати весь коментар
24.04.2025 16:47 Відповісти
Льоха, ти тільки сьогодні прокинувся? Які вони друзі?
показати весь коментар
24.04.2025 16:47 Відповісти
Очередной дебилоид, жаль, что поляк, несёт пургу о каких-то уступках со стороны Украины.

Что же ты не называешь эти уступки, тоже хочешь, чтобы Украина отдала всё, а быдлостан только

получил всё, так?

Хрен вам всем, а не уступки!

Вся наша территория должна быть возвращена и это не уступка, а восстановление

справедливости!
показати весь коментар
24.04.2025 16:46 Відповісти
Добре, українці можуть поступитися Польщею, якщо ясновельможний пан так бажає поступок москалям
показати весь коментар
24.04.2025 16:46 Відповісти
******* мразь мордата
показати весь коментар
24.04.2025 16:45 Відповісти
Виключно жертва.
показати весь коментар
24.04.2025 16:43 Відповісти
Не буде ніяких компромісів, Україна виграла цю війну і доведе її до кінця, з допомогою США чи без неї!
показати весь коментар
24.04.2025 16:43 Відповісти
Просто штатовська шавка заспівала.
показати весь коментар
24.04.2025 16:42 Відповісти
Якщо кацапи його захоплять і років 10 ніхто не зможе їх вибити, то так і буде. А, може, і раніше.
показати весь коментар
24.04.2025 16:42 Відповісти
А Польща теж піде кацапам на поступки .?
Їхня вимога , наскільки я пам'ятаю ,не змінилася - НАТО до кордонів 1997 року !
То шо там Дудка , на поступки кацапні згоден піти ??
показати весь коментар
24.04.2025 16:42 Відповісти
Він і думає. Половину коридору віддати кацапам, як компроміс. Іншу половину подарувати, як жест доброї волі.
показати весь коментар
24.04.2025 16:41 Відповісти
Думаєш, не підуть?
показати весь коментар
24.04.2025 16:40 Відповісти
Не насмілиться. Бо всі так звані поступки рашки - це відмова від частини своїх хотєлок. І все.
показати весь коментар
24.04.2025 16:39 Відповісти
От тепер і поляки стали "ворогами " ,наші диванні ура-патріоти *********** до того ,що Україна залишиться сам на сам з кацапами ,ось тоді дійсно буде капітуляція, причому ганебна.
показати весь коментар
24.04.2025 16:38 Відповісти
Що і вимагалося довести! Скоріше б вже по ним конкретно прилетіло!!
показати весь коментар
24.04.2025 16:38 Відповісти
Я завжди з великою підозрою ставився до польської політики. Надто помітний їхній шовінізм. От і тепер, замість щоб займатись реальними речами, поляки копаються в землі давно щезлих сіл на Волині. Тобто займаються ексгумацією, як вони кажуть. Аж нудить від такого нахабного лицемірства.
показати весь коментар
24.04.2025 16:37 Відповісти
Дудка просто відпрацьовує американську дружбу з Польшею. В нього дують і воно грає.
показати весь коментар
24.04.2025 16:37 Відповісти
Так поступилась Західною Україною і Західною Білорусією в 1945 році і хоча втратила частину території ,стала на 90% польською з невеликою українською і білоруською меншиною ,
показати весь коментар
24.04.2025 16:35 Відповісти
Шо ви робите на цьому ресурсі якшо вам не цікаві новини?
показати весь коментар
24.04.2025 16:35 Відповісти
Їм за це відмінять санкції. Всі ж знають, що санкції були на користь. А тепер вони почнуть страждати.
показати весь коментар
24.04.2025 16:34 Відповісти
показати весь коментар
24.04.2025 16:34 Відповісти
Українці, нафіга ви так впираєтеся? Погоджуйтеся вже на передачу Сувалок кацапам і справі кінець.
показати весь коментар
24.04.2025 16:34 Відповісти
Терорист має отримати мільон, а заручники-свободу
показати весь коментар
24.04.2025 16:33 Відповісти
Какая ценность мнения этого затрамповца на цензоре?
показати весь коментар
24.04.2025 16:31 Відповісти
з минулого століття Україна вжЕ віддала на з'їдення кацапам (на догоду заспаним бюргерам) частини Курщини, Білгородщини, Брянщини, Вороніжчини, Ростовщини, Кубані..
міжнародним пдрм-какаразніцам цього замало?..
- тоді чекайте кацапів-андрофагів в Еуропі (якщо впаде остання і єдина фортеця Європи - Україна).....
показати весь коментар
24.04.2025 16:31 Відповісти
покажи приклад
показати весь коментар
24.04.2025 16:30 Відповісти
Кто там верил в проснувшуюся Европу? Она проснулась, только в том же ключе примерно как и Трамп - нагнуть слабшего
показати весь коментар
24.04.2025 16:29 Відповісти
Ще один миротворець...
показати весь коментар
24.04.2025 16:29 Відповісти
Хай погоджується на передачу Сувальського коридору русні.
показати весь коментар
24.04.2025 16:29 Відповісти
Дуда, ні дуді.
показати весь коментар
24.04.2025 16:28 Відповісти
Дуда чому ти не йдеш на@уй? Забув як збили рашисти літак з польською елітою під Смоленськом? Звичайно забув,бо невинно загиблі польські політики дали дорогу в політику таким як ти.
показати весь коментар
24.04.2025 16:28 Відповісти
ЛЕГКО ПОСТУПАТИСЬ ЧУЖИМ.
А Польша готова поступитись власною територією касабам? Військо польське теж у лайні, як і Бундесвер. Не так заісно глибоко як німці но такиі у лайні.
показати весь коментар
24.04.2025 16:28 Відповісти
якщо ху.йло буде бомбити Варшаву, то ми також можемо сказати що полякам потрібно пійти на поступки ?
показати весь коментар
24.04.2025 16:27 Відповісти
Дуда, а пройде час і якейсь кацапське ***** почне розширяти калінінградську область в твою сторону. Ти будеш шукати компромісу?
показати весь коментар
24.04.2025 16:27 Відповісти
Тобто, це така нормальна та загальноприйнята міжнародна практика - жертва терориста також повинна йти на поступки?
показати весь коментар
24.04.2025 16:26 Відповісти
Краще скажи:
На які поступки "повинна буде піти РАШКА"?!!
А потім ми ці "поступки" і ПОРІВНЯЄМО!
показати весь коментар
24.04.2025 16:26 Відповісти
Ти б краше про Сувалкський коридор думав...
показати весь коментар
24.04.2025 16:25 Відповісти
Про поступки України вже хто тільки не ******. Хтось насмілиться озвучити, на які конкретно поступки кацапня має піти?
показати весь коментар
24.04.2025 16:25 Відповісти
Американський тиск? - на Україну так - проснись Дуда
показати весь коментар
24.04.2025 16:25 Відповісти
Сторінка 1 з 2