11005 відвідувачів онлайн

Росіяни запустили по Україні ударні безпілотники, - Повітряні сили (оновлено)

шахед

Ввечері 4 липня російські загарбники запустили по Україні ударні безпілотники.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ з посиланням на Повітряні сили ЗСУ.

Харківська та Донецька області - загроза застосування ворогом ударних, - повідомлялося о 20:20.

Сумська область - загроза застосування ворогом ударних, - повідомлялося о 20:24.

Чернігівська область - загроза застосування ворогом ударних, - повідомлялося о 20:26.

О 20:47 ПС повідомляли:

  • Ворожі БпЛА на сході Харківщини, курсом на захід;
  • БпЛА на півночі Сумщини, курсом на південь;
  • БпЛА на Донеччині, курсом на схід.

Також повідомлялося про загрозу ударних БпЛА для Сум та Полтавщини.

Оновлення щодо руху ворожих БпЛА

О 21:20 ПС повідомляли

  • Велика група ворожих БпЛА в центрі Харківщини, курсом південно-західним;
  • БпЛА на заході Сумщини та сході Чернігівщини, курсом південно-західним;
  • БпЛА на Донеччині, курсом на Дніпропетровщину;
  • БпЛА на Полтавщині, курсом на південь.

Київщина - загроза застосування ворогом ударних, - повідомлялося о 21:30.

Дніпропетровщина- загроза застосування ворогом ударних, - повідомлялося о 21:32. 

Київ, Чернігів - загроза застосування ворогом ударних, - повідомлялося о 22:04.

Миколаївщина - загроза застосування ворогом ударних БпЛА, - повідомлялося о 22:19.

Кіровоградщина - загроза застосування ворогом ударних БпЛА, - повідомлялося о 22:21.

Суми - загроза застосування ворогом ударних БпЛА, - повідомлялося о 22:31.

О 23:02 ПС повідомили:

  • Група ворожих БпЛА на Харківщині, курсом на південь і північ.
  • БпЛА по всій Сумщині та Чернігівщині, курсом південно-західним.
  • БпЛА на Київщині, курсом на захід.
  • БпЛА на Полтавщині, курсом на південь.
  • БпЛА на Дніпропетровщині, курсом на захід.
  • БпЛА на Черкащині, курсом на Черкаси.
  • БпЛА на Херсонщині, курсом на Миколаївщину.
  • БпЛА на Миколаївщині, курсом на Одещину.

О 23:10 Повітряні сили повідомили, що основний напрямок руху російських ударних безпілотників спрямований на Київщину та столицю.

"Попередньо по спостереженню основний вектор руху ворожих ударних БпЛА знов на Київщину та столицю. Бережіть себе, перебувайте у безпечних місцях", - сказано в повідомленні.

Група ворожих БпЛА на Житомирщині, курсом на захід, - повідомлялося о 23:31. 

О 00:05 ПС повідомили:

  • Група ворожих БпЛА на Харківщині, курсом на схід.
  • БпЛА по всій Сумщині та Чернігівщині, курсом південно-західним.
  • БпЛА на Київщині, курсом на захід.
  • БпЛА на Полтавщині, курсом на захід.
  • БпЛА на Черкащині, курсом на південно-західний напрямок.
  • БпЛА на Житомирщині, курсом на захід.
  • БпЛА на Одещині, Миколаївщині та Кіровоградщині, курсом на північно-західний напрямок.
  • Вінниччина та Рівненщина - загроза застосування ворогом ударних БпЛА.

О 00:38 ПС повідомили:

  • БпЛА на півдні Вінниччини, курсом на захід.
  • БпЛА на Рівненщині, курсом на захід.
  • Київ, Житомир, Суми та Біла Церква загроза застосування ворогом ударних БпЛА.

Оновлення

О 01:01 ПС повідомили:

  • БпЛА по всій Сумщині та Чернігівщині, курсом північний та західний.
  • БпЛА на Київщині, одна група курсом на Житомирщину на півдні на Вінниччину.
  • БпЛА на Полтавщині, курсом на Черкащину.
  • БпЛА на Черкащині, курсом на Вінниччину.
  • БпЛА на Житомирщині, курсом на захід.
  • БпЛА на Одещині, курсом на Вінниччину.
  • БпЛА на півдні Вінниччини , курсом на північно-західний напрямок.

"Оновлення інформації щодо руху ворожих ударних БпЛА: Основні групи ворожих БпЛА на Вінниччині, Житомирщині, Київщині та Черкащині, вектор руху на захід", - повідомлялося о 01:19. 

О 02:04 ПС повідомили:

  • БпЛА на Сумщині, курсом на північно-західний напрямок.
  • БпЛА на Київщині та Чернігівщині, курсом на захід. Група БпЛА на півдні Київської області, курсом на Вінниччину.
  • БпЛА на Житомирщині, курсом на захід.
  • БпЛА на сході Хмельниччини, здійснюють хаотичне переміщення в повітряному просторі.
  • БпЛА на Вінниччини , курсом на Хмельниччину.
Топ коментарі
+8
Знов на Київ. Чисто кацапський фетиш - сталітса : під нуль економіку готові спускати, срати у вигрібні ями, але принципово будуть пускати щось на Київ. І як криси, вночі, в розтягуватимуть до ранку.
показати весь коментар
04.07.2025 22:21 Відповісти
+8
Це все нагадує гру в одні ворота!
Ганьба ВПК, що не спромоглося розробити засоби по боротьбі з ними!
А, зрозуміло, всі розумні мізки з України повиїзджали, а залишились нездарні маргенали?!
Ну ось, результат! Тіштесь! Ваш вибір 2019 року!
показати весь коментар
04.07.2025 22:44 Відповісти
+7
Простіше викрасти з Парижа дочку ***** від гражданкі Кривоногих і після кожного обстрілу відсилати йому пальчик БАНДЕРолькой
показати весь коментар
04.07.2025 22:39 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
ні, не очікував і без "ти" пліз.
мені цікаві, ті що очікували, кажуть їх овер дофіга...
показати весь коментар
04.07.2025 21:30 Відповісти
мені тут один якийсь нещодавно накалякав:
"я ж не кацап якийсь, що би викать"
тобто елементарна ввічливість вже не теє?
вже не канає?
показати весь коментар
04.07.2025 21:42 Відповісти
Три-пятнадцать
Якраз кацапи на всіх і тикають...А українці,тим більше моє покоління,до всіх незнайомих на«ви»...Школу закінчив 1969 р,так 90% однокласників до батьків на«ви»зверталися...
показати весь коментар
04.07.2025 22:01 Відповісти
так і яж про це.
ворогів це звичяйно не стосується, але ж ми тут спілкуємося і в мене жодної причини нема на співбесідника отак з наскоку тикати...
показати весь коментар
04.07.2025 22:05 Відповісти
ніколи в український родині не назве дитя батьків на "ти".
навіть коли мамина тростина чи батьковий ремень твою сраку полірує...
показати весь коментар
04.07.2025 22:22 Відповісти
Я не один якийсь тут. Я одіозний коментатор, який привів Трампа до влади
показати весь коментар
04.07.2025 22:34 Відповісти
за чистуху теж якась повага треба бути.
ви мене вразили тоді.
від кого кого, а від вас не очікував...
показати весь коментар
04.07.2025 22:45 Відповісти
я звідки знав, що для вас то є так принципово?
показати весь коментар
04.07.2025 22:51 Відповісти
шо для мене приципово - ввічливість? не хамство? - таки да...
все, закрили тему...
показати весь коментар
04.07.2025 22:54 Відповісти
а якщо ти кацап, з якого дива я до кацапів на "ви" буду звертатися?
показати весь коментар
05.07.2025 07:36 Відповісти
думка про гомосеків це ваша кацапська фішка та головна скрепа
показати весь коментар
04.07.2025 22:00 Відповісти
вже кращє, вже на ви, отак потихеньку і тренуєтеся...
показати весь коментар
04.07.2025 22:07 Відповісти
Що це ти тут взявся вчити інших, як звертатися? Немає нічого нешанобливого у звертанні на "ти". Чи в тебе більше однієї особистості?
показати весь коментар
04.07.2025 23:18 Відповісти
щє один невихований,,,
вас чіпали?
чи просто кефір в 11 не зайшов і на балачки пробило?
показати весь коментар
04.07.2025 23:20 Відповісти
То я невихований, бо написав "ти". А от писати маячню про кефір, який не зайшов, то це дуже виховано?
показати весь коментар
04.07.2025 23:27 Відповісти
я тепер знаю звідкі взялося 73% хамовитих чортів...
показати весь коментар
04.07.2025 23:28 Відповісти
Звичайно знаєш, ти ж один з них🤣.

І отаке питання: якщо я писатиму тобі образи, але при цьому вживатиму "ви", то виходить, що я звертаюся з повагою?
показати весь коментар
04.07.2025 23:30 Відповісти
апріорі ви не вмієте з повагою,
бо так нічого не зрозуміли...
до відзеня...
показати весь коментар
04.07.2025 23:33 Відповісти
Я то своє бачення ситуації якраз пояснив, те ти/ви не можеш/можете пояснити, в чому для тебе/вас проблема звертання на "ти".
показати весь коментар
04.07.2025 23:38 Відповісти
не чіпай гімно, смердіти не буде))) вчителя включив клоун
показати весь коментар
04.07.2025 23:46 Відповісти
олежа, пропозиція!
береш юзера- лузера і обидва за корабльом!
як тобі таке?
показати весь коментар
05.07.2025 00:14 Відповісти
Для китайців.
показати весь коментар
04.07.2025 23:51 Відповісти
Два "чудових хлопця" провели розмови з чарівником і знов ще масовініші вони шахеди.
показати весь коментар
04.07.2025 21:36 Відповісти
Згадав. З прекрасним чарівником Мерліним.
показати весь коментар
04.07.2025 21:51 Відповісти
Здохніть , кляті кацапури , дайте нам спокій , чорти болотні 🤬
показати весь коментар
04.07.2025 21:51 Відповісти
Знов на Київ. Чисто кацапський фетиш - сталітса : під нуль економіку готові спускати, срати у вигрібні ями, але принципово будуть пускати щось на Київ. І як криси, вночі, в розтягуватимуть до ранку.
показати весь коментар
04.07.2025 22:21 Відповісти
Чому ми майже не використовуємо аеростати як у другу світову.Я це запитав у ШІ,ось що він відповів:Ось максимально структурований аналіз і розрахунок варіантів використання аеростатів для захисту від дронів типу Shahed/Geran/Podsolnukh з інтеграцією синтетичних матеріалів (капрон, кевлар, поліестер). Основна мета - знищити або відхилити дрон до моменту досягнення цілі, використовуючи дешеві пасивні засоби. 1. Цілі для захисту Тип об'єкта Розмір Ймовірна висота польоту дрона Пріоритет ТЕЦ, підстанції 100×100 м 50-200 м Високий Складами БК, ПММ 50×50 м 50-150 м Високий Мости, шлюзи до 300 м 50-100 м Середній Аеродроми, бази >500 м 100-200 м Високий 2. Типи аеростатів, що можуть застосовуватись Варіант Обʼєм Висота утримання Підйомне навантаження Примітки Малий 5-10 м³ 30-80 м 1-3 кг Переносний, автономний Середній 15-30 м³ 80-150 м 5-10 кг Може тримати пастку з ниток Великий 50+ м³ 150-300 м 10-30 кг Для спостереження і навісної пастки 3. Типи синтетичних пасток Тип системи Матеріал Діаметр нитки Маса / м Ефект Вертикальні нитки Капрон 1 мм ~1 мм ~0.7 г Заплутування пропелера Сітка із стрічок/мотузок Поліестер 3-5 мм 3-5 г Перешкода та обрив гвинта Нитки з гачками/заплутуванням Кевлар 1.5 мм ~1.2 г Можуть зривати гвинти, блокувати привід Примітка: капронові/поліестерові нитки не видно вночі, легкі, дешево виготовляються, витримують понад 50-80 кг на розрив. 4. Основні конфігурації захисту ВАРІАНТ А: Вертикальна завіса з ниток (на аеростаті) 1 аеростат середнього типу (20 м³) 20-50 вертикальних ниток (довжина 80-120 м) Покриття: 30-50 м фронту Ціль: зупинка дронів, що летять на висоті 50-150 м Плюси: Просто, дешево, ефективно Можна встановити за 1 день Мінуси: Слабкий контроль над напрямком вітру Нитки треба періодично замінювати ВАРІАНТ B: Парашутна сітка Сітка 10×10 м з тонких нейлонових ниток, що розгортається в повітрі Закріплюється на 4-5 аеростатах Висота: 100-150 м Плюси: Створює площинну перешкоду Підходить для стратегічного обʼєкта Мінуси: Важче закріпити Дорожча логістика ВАРІАНТ C: Повітряна пастка з гачками/кільцями Комбінація синтетичних ниток з дрібними кільцями, гачками або навіть мідним дротом Гвинт дрона зачіпає - миттєво блокується Плюси: 100% знищення при контакті Мінімальні витрати Мінуси: Трохи більша маса, потребує більшого аеростату 5. Орієнтовні витрати (на одну установку) Елемент Кількість Вартість / од. Разом Аеростат 20 м³ 1 $300-800 $500 Гелій (на 20 м³) ~3 балони $150-200 $500 Синтетичні нитки (1 км) ~1 кг $5-15 $10 Кріплення, каркас - - $50 Загалом: ≈ $1000-1200 за постійно діючу установку, яка: Працює до 7-10 днів без обслуговування Може зупинити 1-3 дрони за один нічний наліт Повторне оснащення - ≈ $50-100 Як інтегрувати з іншими системами: Комбінація Ефект Аеростат + РЕБ Виведений з ладу дрон одразу потрапляє у сітку Аеростат + прожектори Підсвітка дронів і тросів уночі для ППО і своїх Аеростат + система виявлення Автоматичне виявлення та реакція на загрозу Висновок Аеростати з інтегрованими синтетичними пастками - це практичне, дешеве і перспективне рішення для захисту важливих об'єктів. Можуть використовуватись масово, особливо у прифронтових і критичних зонах. Підходять для України, особливо в умовах обмеженого ресурсу ППО. За потреби - легко маскуються, евакуюються або переносяться. Хочеш - можу зробити візуальну схему або прорахунок на конкретний обʼєкт: ТЕЦ, елеватор, залізничний вузол тощо.
показати весь коментар
04.07.2025 22:30 Відповісти
Це надзвичайно глибоке і важливе питання - і ось відповідь із максимально технічною точністю і стратегічним мисленням:

🔎 ПИТАННЯ:
Чи можна використовувати металеві елементи (стрічки, сітки, нитки) в повітряних загородженнях для створення перешкод для радарів ворога, і чи не завадить це роботі нашої ППО?

🧠 ЩО ТАКЕ "МЕТАЛІЗОВАНІ ПЕРЕШКОДИ":
Це можуть бути:
Фольговані стрічки, як пасивні засоби РЕБ (аналог "пасток" типу дипольних відбивачів)
Дроти або сітки з алюмінію/міді/сталі
Нитки з металевим серцевинням, вбудовані в аеростатні загороди
Ціль: створити хаотичне радарне відбиття, збити точність координат, або відволікти на себе дрони, які орієнтуються за радарними мітками.

📡 ЯК ЦЕ ВПЛИВАЄ НА РАДАРИ 📍 Ворог:
Якщо використовує радарне наведення (наприклад, в Shahed чи "Герань" з апгрейдом) - металеві пастки можуть створювати фантомні цілі або відбивати сигнали.
У випадку з РЛС-наведенням дронів (менш ймовірно для шахедів, але можливо для китайських баражуючих БПЛА) - це може вивести з ладу алгоритми наведення.
✅ Отже, металеві сітки та фольговані стрічки - потенційно ефективні для дезорієнтації дронів або відволікання їх.

📍 Наша ППО:
Оце найцікавіше. Розглянемо дві категорії:

1. Активна ППО з радарами (NASAMS, IRIS-T, С-300, ППО ближньої дії)
Вони покладаються на радарне виявлення, радіолокаційне трасування цілі.
Металеві об'єкти, які постійно в повітрі (аеростат, фольга) - створюють "загрозу хибних цілей".
Результат: перенавантаження РЛС, погіршення селекції цілі, особливо якщо метал рухається або флуктуює.

2. Оптична ППО (Piorun, Stinger, Starstreak, Gepard, навіть SkyHunter)
Тут - жодної загрози від металевих елементів.
Вони працюють по тепловому/візуальному сліду, не зважаючи на "метал".

⚖️ РИЗИКИ

ФакторНаслідокМожна уникнути?Велика кількість металу у повітріЗасмічення РЛСТак, при грамотному розміщенніСильні відбиття поблизу об'єктівХибні цілі, завада селекції дронівТак, при фіксації в небезпечних зонахКоливання металу вітромВиникнення рухомих "мішеней"Так, за рахунок амортизації та демпфуванняМетал ближче до ППОМоже створити "засліплення" локальнеТак, віддаленням на 500-1000 м

🛡 РІШЕННЯ: БАЛАНС МІЖ ПЕРЕШКОДОЮ І СПІВПРАЦЕЮ З ППО ✅ Рекомендовано:
Розміщувати металеві елементи не ближче ніж 500-1000 м від позицій активної ППО
Калібрувати геометрію: створювати не суцільну завісу, а рідкі сітки або тривимірні хаотичні об'єми.
Сегментувати РЛС-простір - умовно кажучи, не дати металу "переважити" справжні загрози.
Використовувати уночі або в пасивному режимі, коли основна робота ППО йде по тепловим/звуковим ознакам.
Використовувати для "відведення" дронів від реальних об'єктів - створюючи мітки-обманки

📐 ЦІКАВИЙ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ВАРІАНТ:
Можна створити аеростат з металізованою стрічкою (типу "дощика") у вигляді кульової пастки:
Розміщується за 500 м від об'єкта
Створює радарний "ореол" як у шаховій фігурі короля
Ворог (або автономний дрон) може вважати це ціллю - або почне облітати, збиваючи траєкторію

🔚 Висновок:
Так, металізовані елементи в аеростатах та сітках можуть дезорієнтувати ворожі дрони, але їх треба використовувати з обережністю, щоб не зашкодити власній ППО, особливо радіолокаційній.

Якщо:
Є система селекції
Правильно обрані зони і висоти
Ведеться розмежування ППО/аеростатів
➡️ Тоді це може бути високоефективна пасивна зброя РЕБ за копійки.
📌 Якщо хочеш, можу:
Зробити макет схеми інтеграції металевої загорожі
Змоделювати радарну помітність такої системи
Або порахувати, скільки буде коштувати створити "фальшиву радарну ціль"
показати весь коментар
04.07.2025 22:37 Відповісти
Простіше викрасти з Парижа дочку ***** від гражданкі Кривоногих і після кожного обстрілу відсилати йому пальчик БАНДЕРолькой
показати весь коментар
04.07.2025 22:39 Відповісти
Так. Це було б ефективно. Але якщо ***** вже давно Васільєвіч то безрезультатно. Чужа людина.
показати весь коментар
04.07.2025 22:49 Відповісти
Це все нагадує гру в одні ворота!
Ганьба ВПК, що не спромоглося розробити засоби по боротьбі з ними!
А, зрозуміло, всі розумні мізки з України повиїзджали, а залишились нездарні маргенали?!
Ну ось, результат! Тіштесь! Ваш вибір 2019 року!
показати весь коментар
04.07.2025 22:44 Відповісти
Ми залишились і не тупі мізки .
показати весь коментар
04.07.2025 22:54 Відповісти
Та не вже?!
І де ж Ваше? Де результати Ваших здобутків, продемонструйте хоч один!
показати весь коментар
04.07.2025 23:09 Відповісти
Пропонував по оптоволокну передавати електроенергію дронам. Замість акумуляторів на дроні. Ваша черга.
показати весь коментар
04.07.2025 23:18 Відповісти
Яка у вас буде вага кабелю? Яку потужність ви можете передати по ньому?
показати весь коментар
05.07.2025 11:36 Відповісти
По одному оптоволоконному. Технологіі є. Питання ціни. Я, не знаю. Але перспективно.
показати весь коментар
05.07.2025 13:21 Відповісти
Немає таких технологій. Там лучик світла нікчемної потужності, здається не більше 10 мл. І то якщо сформований не LED, а лазерним передавачем. До того ж він загасає не менше, ніж у коаксіальному кабелі. А нам треба на п'ять порядків більше. Я вже не говорю, про те, що по ньому треба ще й обмінюватися інформацією, тобто світити і у зворотний бік.
показати весь коментар
05.07.2025 14:46 Відповісти
Ви відстали в технічному розвитку. По одному можна передавати і інформацію і електрику. Технічних даних не знаю. Але можливо, точно.
показати весь коментар
05.07.2025 16:45 Відповісти
Ідею стерли.
показати весь коментар
05.07.2025 16:49 Відповісти
Оптоволокно і магніти.
показати весь коментар
05.07.2025 16:52 Відповісти
Там живут несчастные люди дикари,
на лицо ужасные добрые внутри.
Вроде не бездельники и могли бы жить,
им бы понедельники законы физики взять и отменить.
Пісенька мені згадалася. Начебто часи алхіміків давно минули, фундаментальна наука і штучний інтелект роблять все що завгодно, якщо це не суперечить законам фізики, а люди все ще відчувають вплив алхімії на **********.
показати весь коментар
05.07.2025 22:38 Відповісти
Може свої продемонструєте також, чи як завжди хтось повинен...?
показати весь коментар
04.07.2025 23:19 Відповісти
Може Ви хоча б спроможитесь виробити аналог Кольчуги, чи щось подібне?!
Така б система з дронами впоралась за 5-7 хвилин!

На жаль, проклятий Кучма з Ю. Тимошенко все продали або й просто
віддали за безцінь!
показати весь коментар
04.07.2025 23:19 Відповісти
Я не по електриці.
показати весь коментар
04.07.2025 23:22 Відповісти
Можна тупо неодіновими магнітами. Сіткою важко попасти.
показати весь коментар
04.07.2025 23:25 Відповісти
Так, на 3D-принтері надрукуємо "Кольчугу"
показати весь коментар
04.07.2025 23:46 Відповісти
Воно так але де той ВПК? Це ж не у сараі щось скрутити на швидкоруч. Тут потрібни промислові потужності. Вже кілька років кацапи луплять по нам дронами та ракетами. Вони ж не тільки по гаражах та будинках луплять... Все що маємо, більша частина, йде з за кордону. Своя частка є але вона нажаль дуже маленька. Геть fpv та комплектуючи закупаємо кітайськи. Колись воно ще буде...
показати весь коментар
05.07.2025 01:41 Відповісти
Партизани не сдаются.
показати весь коментар
05.07.2025 13:23 Відповісти
маргінали обрали тупих в 2019
показати весь коментар
04.07.2025 23:03 Відповісти
Якби ж то тільки в 2019.
показати весь коментар
04.07.2025 23:20 Відповісти
Так. Толстойобіки вже )(уйла накрили пів територіі. Видно, що чекаємо ракет. В США свято. Мерлін в шоці. Від розмови з )(уйлом.
показати весь коментар
04.07.2025 22:51 Відповісти
Толстойобіки )(***** вже...
показати весь коментар
04.07.2025 22:52 Відповісти
Гадаєте, що буде стратегічна авіація цієї ночі бити по УкраїнІ?
показати весь коментар
04.07.2025 23:21 Відповісти
До всього треба бути готовим в наш час. Воно зараз порахує, можливо.
показати весь коментар
04.07.2025 23:29 Відповісти
У кого дети, выезжаете. В идеале в ЕС. Или в села в центр страны. Неужели не ясно почему? Какая только чушь не несется, кто про дирижабли, про купол, итд. На кацапию работают три страны с Китаем во главе. И с самого 22 года .
показати весь коментар
04.07.2025 23:57 Відповісти
Якраз дирежаблі допомогли б. Але не маємо державності - стстемно все розвалено, щоб не було кому керувати
показати весь коментар
05.07.2025 00:07 Відповісти
не радьте робити хєрню тікаючи, це найгірше особисте та глобальне рішення яке тільки може бути.
показати весь коментар
05.07.2025 03:44 Відповісти
Боже бережи алкозалежних аборіґенов з Сирця і Оболоні, ліотчиков ЮжмашАвіа, файне місто Львів, та усіх на фатерлянді.
показати весь коментар
05.07.2025 00:10 Відповісти
Забув добавити усіх з УТ1, Хрещатик 26, кінця 80х-початку 90х. Ото були люди.
показати весь коментар
05.07.2025 03:18 Відповісти
Сирени поширюються на захід краіни. Видно, що можуть бути ракети. Чудовий мерлін, досить свят. Підписуй санкціі і як обіцяв посилення відправки озброєнь. Хоть і чарівник Мерлін, старісь бере своє. )(уйло витирає об тебе ноги. Поки що не копає. Видно скоро не за горами.
показати весь коментар
05.07.2025 00:24 Відповісти
******* рашистские. Почему Украина не разносит мацкву, кремль и керченский мост? ***** насрать на своих путирастов, склады, аэродромы, и воронежи с ватным стадом. Скрепы: мацква, кремль, мост. Это для ***** и московитов главное, но прилетов нет. В чем дело? Поясните.
показати весь коментар
05.07.2025 02:37 Відповісти
Страной руководит предатель.Предателя крышует и дает указания Ермак,отец которово шишка ГРУ рахи.Вопросы еще есть?
показати весь коментар
05.07.2025 03:03 Відповісти
Institute For Science And International Security

Між 1 березня 2025 року та 12 травня 2025 року Росія використала 7974 безпілотники проти України.
З використаних безпілотників 999 вразили свої цілі (коефіцієнт влучень 12,5 відсотка), 6975 зафіксовано як ті, що не вразили свої цілі, з яких Україна успішно збила принаймні 4188; ще 2785 були втрачені в зоні операцій; жоден не повернувся на російську (або білоруську) територію; і два були зафіксовані лише як такі, що літають у повітрі, тобто доля невідома.
показати весь коментар
05.07.2025 02:55 Відповісти
Telegram-канал «Інсайдер UA» - Близько 40 російських безпілотниkiв зафіксовано над містом Старокостянтинів у Хмельницькій області.
показати весь коментар
05.07.2025 03:57 Відповісти
Віктор, а ви військово придатний?
показати весь коментар
05.07.2025 04:17 Відповісти
росіяни? неонацисти !!!
показати весь коментар
05.07.2025 05:34 Відповісти
це в мене Цензор глюче чи у всіх ?
показати весь коментар
05.07.2025 07:32 Відповісти
Чи можна було уникнути нападу московії ще в 2014 році? Думаю що щанс був і не один варіант.
Не прибирати Януковича треба було, а не допускати в президенти.
А для цього в 2 турі в 2010 не програшна Тимошенко повинна була бути.
Треба розуміти, що із десятків мільйонів українців знайшлися б тисячі розумних патріотичних українців, які б могли перемогти Януковича. Треба було б тільки когось із них знайти і застосувати.
Але ж політики діють хаотично.
показати весь коментар
05.07.2025 08:07 Відповісти
Хутін вже запланував напад. До 2014. Він фактично сидів в Києві. Не допустити яніка і його шісток це те саме що не допустити хутіна. ЩАЗ
показати весь коментар
05.07.2025 08:36 Відповісти
Як сидів тоді у Києві хутін то значить і сидить. То нащо воювати якщо хутін тут вже сидить? Щось не складається з вашої жіночої "логіки".
показати весь коментар
05.07.2025 08:44 Відповісти
частково сидить
питання до українців- чому вони обрали тінь хутіна у парламент, у ОПу , у ЗСУ, у СБУ ?
Після крові пролитої на Майдані, після загибелі хлопців в АТО ?
показати весь коментар
05.07.2025 08:49 Відповісти
Це все окремі питання, які уводять від конкретики і вводить до хаосу.
А я пишу конкретно про те що треба було тоді робити політикам. Бо Тимошенко була явно не прохідна. Значить треба було з наявними українцями шукти вихід і не її виводити.
А те що вона була непрохідною вираховувалось дуже просто.
Ющенко в 3 турі 2005 переміг з невеликою перевагою. За нього голосували прихильники - самого Ющенка, Тимошенко і Мороза. Потім Тимошенко з Ющенко і Морозом посварилася. І в 2010 було ясно, що далеко не всі їх прихильники проголосують за неї і вона програє. Так і вийшло.
Але вашій жіночій "логіці" складно щось довести через логіку.
показати весь коментар
05.07.2025 09:12 Відповісти
Ще рік тому було відомо що росіяни масштабували виробництво дронів і їх буде значно більше.
Хтось мені пояснить як зеля і шобла і його спеціальна "технологічна ставка", да, така існує, зреагували на це . Судячи по палаючому Києву - ніяк. Вони тільки домовились десь з кимось започаткувати виробництво дронів перехоплювачів, яких ще нема бо вони лише у планах, а кацапи вже шукають рішення протидії цим перехоплювачам. Тобто хтось думає як перемогти у війні . А якась шобла як зберегти свою велич на руїнах держави.
Поки що , єдині перехоплювачі я побачила у вигляді зеленого посліду і шмарклів під моїми коментами , насмішки, бо що там кацапи можуть...от у нас президент всесвіту, бла бла
показати весь коментар
05.07.2025 08:35 Відповісти