4736 відвідувачів онлайн

ДБР розслідує ДТП на Івано-Франківщині, в якій загинув нардеп Рущишин. ФОТОрепортаж

Державне бюро розслідувань встановлює всі обставини трагічної дорожньо-транспортної пригоди, що сталася ввечері 24 липня 2025 року на автодорозі Н-09 "Мукачево – Львів" поблизу села Бабухів Рогатинської територіальної громади Івано-Франківської області.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це повідомляє пресслужба ДБР.

Попередньо встановлено, що мотоцикл Harley Davidson, за кермом якого перебував народний депутат України від фракції "Голос", в’їхав у причіп, зчеплений із трактором, яким керував місцевий житель.

Інцидент стався у темну пору доби, в умовах обмеженої видимості. Унаслідок зіткнення народний депутат отримав тяжкі тілесні ушкодження та згодом помер у швидкій.

Одразу після надходження повідомлення про ДТП на місце події виїхала слідчо-оперативна група ДБР. Фахівці працювали всю ніч, проводили огляд місця події, фіксували сліди, вилучали записи з камер відеоспостереження, опитували очевидців.

У ДТП загинув нардеп Рущишин
У ДТП загинув нардеп Рущишин
У ДТП загинув нардеп Рущишин
У ДТП загинув нардеп Рущишин

Раніше повідомлялося, що 24 липня в ДТП загинув народний депутат партії "Голос" Ярослав Рущишин.

Топ коментарі
+18
Можна відразу припустити що скоріше всього перевищення швидкості. Неодноразово чув як депутати хвалилися тим, що їхали за 200км., а коли їх зупиняло даі, то вони на них кричали і обіцяли зняти з посади, за таке нахабство. Адже вони бачили номери.
показати весь коментар
25.07.2025 15:07 Відповісти
+15
Ох, вже ці діди на моциках. Петя дав поганий приклад. Якщо ти старий, то май мужність це визнати і вести себе відповідно свого віку, бо вже сенсори не ті і непотрібно себе обманювати...
показати весь коментар
25.07.2025 15:16 Відповісти
+12
більшість депутатів, особливо ті у кого є гроші. вважають себе практично безсмертними. Добре, що закони фізики працюють без збоїв
показати весь коментар
25.07.2025 15:31 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Причеп,не поліція,зупиняє всих .
показати весь коментар
25.07.2025 15:03 Відповісти
Поважний причеп краще бореться з гонщиками, ніж поліція. За тим байкером в придорожних селах ніхто не плакатиме - допекла та публіка.
показати весь коментар
25.07.2025 17:03 Відповісти
Можна відразу припустити що скоріше всього перевищення швидкості. Неодноразово чув як депутати хвалилися тим, що їхали за 200км., а коли їх зупиняло даі, то вони на них кричали і обіцяли зняти з посади, за таке нахабство. Адже вони бачили номери.
показати весь коментар
25.07.2025 15:07 Відповісти
Шкода вас - за те, що отак нахрапом ставите діагноз, заявляючи про "всі депутати"...

Таких, як Рущишин - навряд чи є 10 на всю Україну...
показати весь коментар
25.07.2025 16:53 Відповісти
При нинішній владі в українській мові з'явились такі слова: посел, послиця, міністерва, депуцяця, депутачка. Премія за колективну безвідповідальність.
показати весь коментар
25.07.2025 18:28 Відповісти
По перше чи є алкоголь в крові, по друге чи був причіп сільського трактора обладнаний працюючими габаритними вогнями та світловідбивачами Далі можна робити перші висновки
показати весь коментар
25.07.2025 15:14 Відповісти
По третє якби рухався зі швидкістю передбаченою ПДР , то щоб в'їхати у причіп потрібно було б іще постаратися .
показати весь коментар
25.07.2025 16:45 Відповісти
Повір, за тебе постарається той що тягне причіп. Очевидно мало ти в темну пору їздив і ще не зустрів на трасі десь між Рівне і Львівом поперек дороги сани з парою гнідих, які намертво стали на сухому асфальті, бо на тих санях дурнуватий фірман вирішив перетягти через трасу Камаз (не менше) дров. На жаль, часи тракторів з причепами без габаритів теж ще не пройшли.
показати весь коментар
20.08.2025 23:43 Відповісти
Не потрібно тут розвивати конспірологію , те що сталося з Чорноволом трішки не той рівень як конкретна ситуація . Щодо габаритів ..... це ти мало у нічний час їздиш , тому не в курсі що першими на дорозі бачиш пасивні світловідбивачі , потім очі тварин , а вже потім задрипані габарити тракторного причіпа , саме тому рухатися у нічний час потрібно з безпечною швидкістю яку дозволяє твій "орлино-совиний " зір та оптика твого транспортного засобу , бо у мотоциклів вона , на жаль , у більшості гівняна , навіть у крутих , а дурнів вистачає не тільки на варшавці ((
показати весь коментар
21.08.2025 00:46 Відповісти
"безпечна швидкість" це мабуть саме безглузде словосполучення в світі, а як водій зі стажем років 40 (точно навіть не пам'ятаю) можу сміливо констатувати і статистика ДТП не дасть збрехати, що нічна пора самий безпечний час для руху через мінімум дурнів на дорозі.
показати весь коментар
22.08.2025 17:36 Відповісти
1. "а як водій зі стажем років 40 (точно навіть не пам'ятаю)" .... з цього і починаються проблеми зрідні фрази про "саме безглузде словосполучення в світі" , тому нагадаю для "дуже досвідченого водія " - Безпечна швидкість - швидкість, за якої водій має змогу безпечно керувати транспортним засобом та контролювати його рух у конкретних дорожніх умовах .
2. Стаж це не коли сорок років тому посвідчення водія отримав , а коли ці сорок років постійно користуєшся транспортним засобом ( вважай щодня ) , бажано не одним, похвально якщо кількох категорій , щоб мати поняття як іншим водіям поряд з тобою на дорозі , при цьому не тільки щоб по хліб зїздити , а у різноманітній дорожній обстановці .
3. "і статистика ДТП не дасть збрехати, що нічна пора самий безпечний час для руху через мінімум дурнів на дорозі. " гм....... не знаю що статистика може сказати з того приводу що у нічний час водіїв на дорогах у сотні раз менше аніж в денний , може тому і кількість ДТП тому різниться .(( .Щоб не доводити комусь прописну істину наведу коментар ШІ : "Найбезпечнішою порою доби для автомобіля є день, оскільки в цей час забезпечується найкраща видимість як для водія, так і для інших учасників руху, що мінімізує ризик ДТП. " P.S. Не думав що маючи сорок сім років безперервного стажу водія , з чотирма категоріями за старими мірками , за новими - шістьма , буду комусь доводити що рух у нічний час , коли обмежена видимість , сліплять як зустрічні , так і попутні , тягне у сон - це не зовсім вдалий вибір , навіть якщо дурнів на дорогах менше (( Подумай сам - була б оця аварія в денний час ? (((
показати весь коментар
22.08.2025 19:39 Відповісти
47 років стажу і не спостеріг, що в нічний час проїзджаєш біля ДТП один-два рази на тиждень, а в денну пору тричі за день? Старий схоже на протязі 47-ми років ти міцно спав щоночі, а в твого ШІ деменція. Ти мабуть ніколи не бачив як люди попадають під авто, яке ледь зрушило з місця, і якщо попереду, то зазвичай це не трагічно, але на жаль попадають і під заднє колесо. Поняття безпечної швидкості повна дурня, бо вона по перше не може бути безпечною для всіх, а по друге для водія теж - Їхав нікого не чіпав, нічого не порушував, не перевищував (з безпечною швидкістю ) і раптом халепа з другорядної, зустрічної чи з тротуару, от якби їхав трошки швидше чи повільніше, - проскочив би або встиг загальмувати. Невже не було або не чув щось подібне від інших водіїв? Швидкість може бути лише відносно безпечною або 0, 00 і то не панацея - дівка в капюшоні врізалась лобом в пасажирське вікно мого вже зупиненого авто. Безпечна швидкість трактора на трасі, де дозволена 90 чи 110, є апріорі небезпечною для інших учасників руху, а тим більше в темну пору доби.
P.S. І ти привий, я все життя настільки лінивий, що завжди бракує часу сходити в магазин ( в різні часи 200-300м, пару років було до 500) за хлібом чи цигарками, не повіриш - їзджу. Дружина сміється, бо ніколи поняття не мав про вартість проїзду в маршрутці чи тролейбусі.
показати весь коментар
24.08.2025 00:24 Відповісти
"47 років стажу і не спостеріг, що в нічний час проїзджаєш біля ДТП один-два рази на тиждень, а в денну пору тричі за день? " Все простіше - коли ти , телепню , їдеш уночі , то те що лежить у кюветі ти бачиш лише коли воно горить , або там навколо хтось бігає , решту ти побачиш коли зійде сонце і спишеш на денну аварію .
"Старий схоже на протязі 47-ми років ти міцно спав щоночі " Я на протязі не сплю впродовж усього життя , протяги для сну не зовсім корисні , вчи мову , бо це ще одна проблема у твоєму житті крім відсутності досвіду водіння((
"і раптом халепа з другорядної, зустрічної чи з тротуару" ця халепа носить назву " винуватець аварії не дотримався безпечної швидкості руху " , яка для ідіота досить часто навіть менша за дозволену . Повір , ідіоти не завжди їздять головними дорогами , їм і на другорядних досить комфортно , а іще вони можуть їхати мопедами та велосипедами , скутерами і гіробордами з тротуару на проїжджу частину де їм заманеться , крутячи при цьому тобі дулі і гнучи матюки , а іще є діти та ідіоти з дітьми що через 6-8 смуг пруться з коляскою чи без неї , навіть як відбійник посередині , ну а ти повинен все передбачити і дотримуватися безпечної швидкості щоб на все відреагувати , а іще встигнути вчасно пригальмувати щоб не врізатися у такого як сам дурня , що вирішив раптово змінити смугу руху перед тобою і сигналу поворота не вмикав .
"Безпечна швидкість трактора на трасі, де дозволена 90 чи 110, є апріорі небезпечною для інших учасників руху, а тим більше в темну пору доби. " ...... Я був про тебе трішки кращої думки , вибач що помилявся (( Про яку ти безпечну швидкість трактора теліпаєш . якщо винуватець аварії - мотоцикліст ? Ти іще почни вимагати щоб стовпи на узбіччях прибрали , бо вони взагалі не рухаються ні вдень , ні вночі
"Дружина сміється, бо ніколи поняття не мав про вартість проїзду в маршрутці чи тролейбусі." То може все простіше - ти ніколи ними не користувався , бо там де живеш одні коні та трактори ? (( То я тобі нагадаю що як був колись студентом - їздив на такому , трамвай 3 коп , тролейбус 4 коп , автобус і метро 5 (( Якщо таких цін не чув , то підітри соплі , шмаркачу
"Ти мабуть ніколи не бачив як люди попадають під авто, яке ледь зрушило з місця"....... Я то таке бачив , питання у іншому - якщо це не підстава щоб на гроші кинути , то куди дивився той ідіот що за кермом авто сидить і хто його учив ПДР ?
показати весь коментар
24.08.2025 01:10 Відповісти
А я про тебе не був кращої думки, відразу зрозумів, з ким маю справу. "Коні, трактори ..." -
показати весь коментар
24.08.2025 23:35 Відповісти
Самокритично , хвалю ! Але то не моя вина , що ти - ідіот (( Бувай , конюх !
показати весь коментар
25.08.2025 20:24 Відповісти
Ох, вже ці діди на моциках. Петя дав поганий приклад. Якщо ти старий, то май мужність це визнати і вести себе відповідно свого віку, бо вже сенсори не ті і непотрібно себе обманювати...
показати весь коментар
25.07.2025 15:16 Відповісти
Істина. Для пересування існують автомобілі які значно безпечніші за мототранспорт. І якщо тобі 20 років і хочеться поганяти то це одне, а коли ти поважна людина з сім'єю і обов'язками - кататися на байку в якості повсякденного транспорту - це верх дурості.
показати весь коментар
25.07.2025 15:23 Відповісти
Ви обоє кантужені .По такій логіці потрібно ходити пішки за межами дороги і в касці від метеоритів
показати весь коментар
25.07.2025 15:35 Відповісти
Колись в мене знайома була на видачі споживчих кредитів на скутери та мотоциклі, так 80% потім тих кредитів були збиткові через те що власники розбились, так програму банк і прикрив.
показати весь коментар
25.07.2025 16:17 Відповісти
Девіз хвореньких на голову хрустиків: "чотири колеса возять сраку, а два - душу" треба завжди доповнювати фразою "до раю".
показати весь коментар
25.07.2025 16:19 Відповісти
Ти його навчився як на мопеді їздив , чи батьки грошей на мотоцикл дали ? ((( Хворенькі на голову нині у 12-14 років за кермом бмв ганяють , яке їм такі самі хворі на голову батьки купують бо з жиру бісяться , а от на двоколісному китайському лайні туди-сюди мотаються телепні, на яких не звертають увагу поліцейські . Якби на шляхах перебували лише ті хто має водійське посвідчення , завдяки власним знанням отримане , то там би було тихо і мирно .
показати весь коментар
25.07.2025 16:59 Відповісти
Вони не кантужені - просто жаба давить що самі на мотоциклах не їздили (( Одному вік заважає , другому яйця на мотоциклетному сидінні жмуть , а обом разом ніяк не дійде що справа не у віці і виді транспорту , а у відсутності десятої клепки у того хто посеред ночі мотоциклом летів поперед батька , а при цьому бачив перед собою як кріт у норі ((
показати весь коментар
24.08.2025 01:15 Відповісти
Шкода вас - за те, що отак нахрапом ставите діагноз...

Таких, як Рущишин - навряд чи є 10 на всю Україну...
показати весь коментар
25.07.2025 16:33 Відповісти
Невже в Україні так мало харлеїв ? (( Тут ніхто не обговорював ділові якості загиблого , мова в основному про безпечний рух на автошляхах і конкретна ситуація не є чимось неординарним . А ті хто всіх мотоциклістів без розбору гудить -їх самих до розряду дурнів віднести можна.
показати весь коментар
25.07.2025 17:05 Відповісти
більшість депутатів, особливо ті у кого є гроші. вважають себе практично безсмертними. Добре, що закони фізики працюють без збоїв
показати весь коментар
25.07.2025 15:31 Відповісти
А що це за депутат, у якого немає грошей?
показати весь коментар
25.07.2025 16:20 Відповісти
Ну є такі що за місце останні віддали, а зараз повертають голосуванням
показати весь коментар
25.07.2025 16:47 Відповісти
Миха́йло Віта́лійович Гаврилю́к (нар. https://uk.wikipedia.org/wiki/15_%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%BF%D0%BD%D1%8F 15 серпня https://uk.wikipedia.org/wiki/1979 1979, с. https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BA%D0%B0_(%D0%A5%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%80%D0%B0%D0%B9%D0%BE%D0%BD) Ярівка, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%80%D0%B0%D0%B9%D0%BE%D0%BD Хотинський район, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96%D0%B2%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8C Чернівецька область, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%A0%D0%A1%D0%A0 Українська РСР) - активіст https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%84%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%B4%D0%B0%D0%BD Євромайдану, ....... і т.д. Писали що після завершення депутатських повноважень таксував на власному авто ......
показати весь коментар
25.07.2025 17:08 Відповісти
Це той що хатинку придбав на Західній і волонтерським пікапом картоплю собі возив?
показати весь коментар
26.07.2025 09:58 Відповісти
що таке Західна ?
показати весь коментар
26.07.2025 11:24 Відповісти
Темні дороги Івано-франківщини-- дуже хороший стримуючий фактор, як виявилося.
показати весь коментар
25.07.2025 15:32 Відповісти
Там є ділянки де траса пряма і всі розганяються але потім несподівано участки, які перегружені фури з піском та щебнем перетворили в сплошну гармошку. Там вже не одне смертельне ДТП.

Якось до війни були ловили ці фури але потім це перетворилось на банальний бізнес, відстьогнув і поїхав дальше, грузи скільки зможеш щоб колеса тільки не постріляли.
показати весь коментар
25.07.2025 16:20 Відповісти
КАРМА ?????
Маю надію з цієї відпустки вернуться не всі......
показати весь коментар
25.07.2025 15:38 Відповісти
Зараз почнеться порівняння з Чорноволом. Я і не знав, що існує на білому світиі такий нардеп.
показати весь коментар
25.07.2025 15:40 Відповісти
Тим паче що він за нього не голосував
показати весь коментар
25.07.2025 16:49 Відповісти
При усій повазі до тяжкої! праці Депутатів,особливо ВР - може під час війни та горя не гоняти на Харлеях,а знаходитися у робочих кабінетах,або службовому транспорті??
показати весь коментар
25.07.2025 16:19 Відповісти
Нехай ганяють, менше вреда Україні зроблять
показати весь коментар
25.07.2025 16:51 Відповісти
Скільки ж то гiвна в Українцях...
Нардеп дорівнює барига, нардеп однозначно дорівнює п'яна скотина на дорогій тачці...
Та ви всі разом взяті не зробили нічого доброго такого, що могло би порівнятися з тим, що зробив за своє життя Рущишин, на котрого стільки гiвна зараз виливаєте. Може, перше прочитайте щось про цього чоловіка...
показати весь коментар
25.07.2025 17:00 Відповісти
Прочитав , щодо якихось досягень на депутатській ниві нічого не знайшов . Тому навіть не розумію чому у заголовку наголос на депутатському званні коли більш доречним би було підприємець , організатор , видавець і т. д. Слово депутат нині дуже токсичне , звучить як матюк , навіть у конкретній ситуації ((((( P.S. Саме головне : "Державне бюро розслідувань встановлює всі обставини трагічної дорожньо-транспортної пригоди, Джерело: https://censor.net/ua/p3565256 " Це так ПДР передбачено , бо коли мене на дорозі ідіот пристаркуватий зніс , якому припекло з обочини через суцільну подвійну розвернутися , то ДБР не виїздило ?((((
показати весь коментар
25.07.2025 17:21 Відповісти
"Фахівці працювали всю ніч"- якби був місцевий житель або звичайний турист, до ранку бли усі експертизи, суд і вирок. А тут треба почекати вказівок зверху- чи "првильний" був депутат, кого підтримував, як голосував, що казав. А суто по аварії - винний мотоцикліст, бо ніч для них самий кайф: мало машин, немає пішоходів, світлофори в черговому режимі. Але винним буде причіп!!
показати весь коментар
25.07.2025 17:08 Відповісти
Ви не праві в одному - якби там всі були прості і сірі , то до ранку чекали б поки поліція приїде .
показати весь коментар
25.07.2025 17:23 Відповісти
Лишні гроші згубили депутата
показати весь коментар
25.07.2025 17:19 Відповісти
Ніт - недотримання безпечної швидкості та дистанції руху у темну пору доби . Гроші ні до чого - це проблема для любих рівнів заможності .
показати весь коментар
25.07.2025 17:27 Відповісти
Підтримую. Вночі, особливо на мотоциклі, їдь з такою швидкістю, яку дозволяють освітлювальні прилади.
показати весь коментар
25.07.2025 20:52 Відповісти
Якщо посеред ночі летіти на мотоциклі по трасі так, ніби за ним несеться дідько з мухобійкою, якось важко уявити інакші наслідки.
показати весь коментар
25.07.2025 22:15 Відповісти
Як швидко деякі поставили свій діагноз і приліпіли ярличок..."депутат", "ганяє"...
Спочатку всебічне розслідування - чи був причеп обладнаний габаритними вогнями і сітловідбиваючими елементами, яка швидкість руху мотоцикла була, чи є алкоголь в крові обох водіїв, який маневр виконував трактор із причепом і т.і. І тільки потім виносити своє судження.
А ліпити ярлики - так це про незрілість, невміння співпіставляти та аналізувати факти.
показати весь коментар
27.07.2025 10:11 Відповісти