10476 відвідувачів онлайн

83% українців підтримують вступ до НАТО, - опитування

нато

Вступ України до НАТО підтримують майже 83% громадян.

Про це свідчать результати опитування, проведеного соціологічною службою Центру Разумкова 12-17 вересня, інформує Цензор.НЕТ.

Серед тих, хто взяв би участь у голосування на референдумі про вступ у НАТО, віддали б свої голоси "за" 82,9%.

У разі референдуму про вступ до ЄС "за" проголосували б 81,7% респондентів, 9% – проти.

42,4% респондентів вважають найкращим способом забезпечення безпеки України члентство в НАТО, майже 17% - двосторонні та багатосторонні угоди з країнами-партнерами за американо-південнокорейською моделлю (постачання зброї з можливістю безпосередньої участі армії країни-партнера у бойових діях).

Відповідь двосторонні та багатосторонні угоди з країнами-партнерами за американо-ізраїльським зразком (постачання зброї без можливості безпосередньої участі армії країни-партнера у бойових діях) обрали 12,1%.

14,3% вважають найкращим способом забезпечення безпеки України нейтральний статус. 

У здатність НАТО захиститися у разі нападу РФ вірять 53%, не вірять 26,2%. 26,4% опитаних переконані, що РФ точно збирається напасти на одну з країн НАТО, ще 42,8% припускають таку можливість.

Топ коментарі
+15
Ех, а я памʼятаю часи, коли деякі громадські активісти і політичні діячКИ бігали по майдану і кричали: «НАТО НІ», а до цього ще були проти Помаранчевої революції… А найбільш цікаве те, що дехто з них зараз - «потужний патріот», який хоче розстрілювати ухилянтів і взагалі готовий спалити московію, але щоб це бажано зробив хтось інший…

ну а щодо опитування, дивує тільки одне - що досі є 17% українців, які чомусь не зрозуміли, що якщо ти «нейтральний» і знаходишся поряд з монстром росією, то вона першого тебе і буде намагатися зʼїсти, яким би ти миролюбивим не був. Дуже шкода, що більшість людей в Україні не пішли шляхом країн Балтії або Польші, щоб зробити все можливе для вступу в Альянс. Гадаю, що війни б тоді не було, ну а якби і була, то ми б мали значно кращу ситуацію…
показати весь коментар
04.10.2025 02:02 Відповісти
+9
Може хай НАТО в Україну вступають краще?
показати весь коментар
04.10.2025 01:45 Відповісти
+4
А 73 відсотки вирішили вибрати під час війни головнокомандуючим блазня.....крутезно....
показати весь коментар
04.10.2025 04:17 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Може хай НАТО в Україну вступають краще?
показати весь коментар
04.10.2025 01:45 Відповісти
А шуфрич з бойком і тиМошенниця проти, кульки у ВРУ пускали з вітренчихою! !!
показати весь коментар
04.10.2025 08:12 Відповісти
Дивізій десь так з півста?
показати весь коментар
04.10.2025 08:13 Відповісти
Ех, а я памʼятаю часи, коли деякі громадські активісти і політичні діячКИ бігали по майдану і кричали: «НАТО НІ», а до цього ще були проти Помаранчевої революції… А найбільш цікаве те, що дехто з них зараз - «потужний патріот», який хоче розстрілювати ухилянтів і взагалі готовий спалити московію, але щоб це бажано зробив хтось інший…

ну а щодо опитування, дивує тільки одне - що досі є 17% українців, які чомусь не зрозуміли, що якщо ти «нейтральний» і знаходишся поряд з монстром росією, то вона першого тебе і буде намагатися зʼїсти, яким би ти миролюбивим не був. Дуже шкода, що більшість людей в Україні не пішли шляхом країн Балтії або Польші, щоб зробити все можливе для вступу в Альянс. Гадаю, що війни б тоді не було, ну а якби і була, то ми б мали значно кращу ситуацію…
показати весь коментар
04.10.2025 02:02 Відповісти
Все написане брехня ,а з якою цілью відомо
показати весь коментар
04.10.2025 04:31 Відповісти
Тільки Бог може бути захисником
Інші сподівання то маячня
показати весь коментар
04.10.2025 09:38 Відповісти
А Україну до нато ніхто не запрошував
показати весь коментар
04.10.2025 09:47 Відповісти
Тільки в НАТО Україна може бути в безпеці.
показати весь коментар
04.10.2025 02:10 Відповісти
BBC
Колишній генсек НАТО Джордж Робертсон: 21 рік тому путін очікував, що його запросять до альянсу.

Як згадує редактор Бі-бі-сі по Росії Стів Розенберг, 21 рік тому це був зовсім інший путін, який шукав союзу з НАТО та говорив про необхідність колективної міжнародної безпеки.
Джордж Робертсон: путін, з яким я тоді зустрічався, робив хороші справи, створював рада Росія-НАТО, дуже сильно відрізняється від нинішнього [путіна], практично маніяка.
Я згадую свою другу зустріч із путіним, коли він прямо запитав: коли ви збираєтеся запросити Росію до НАТО?

На що я відповів: «Ми спеціально не запрошуємо країни вступати до НАТО, вони самі подають заявки». А він сказав: «Ну що ж, ми не будемо ставати в чергу з різними країнами, які не мають значення».

Він хотів, щоб йому самому зробили пропозицію, тому що, на мій погляд, він завжди вважав, а тепер тим більше вважає, що Росія - велика країна на світовій арені і заслуговує на повагу, якою користувався Радянський Союз.
показати весь коментар
04.10.2025 03:01 Відповісти
не звертаючись безпосередньо до вас, хочеться спитати : "можливо якби тоді росію прийняли в НАТО то це був би ліпший варіант для США, ніж той статус-кво що утвориться після після війни в Україні ?" зараз росія фактично у військовому союзі з китаєм

так, НАТО створювалося проти росії ... але війна в Україні доказала нездатність його доктрини: стримувати ядеркою можна неядерні країни, а якщо ядерна країна-противник почне суб-ядерні бойові дії, які переповзуть з періферії потроху всередину НАТО, то НАТО не зможе ефективно опиратися, бо як нам пояснюють "склади порожні", і напевне це тільки напів-брехня

так, росія могла б вивідати секрети НАТО і вийти з союзу після цього ... а які там є секрети, яких росія і так вже не знає ? військові бюджети країн, розташування військових баз ? НАТО - це адміністративна оболонка, всі секрети знаходяться всередині країн-членів, а вони могли б ними і не ділитися з росією

а от політично, зроби НАТО (тобто США) той крок тоді - то і ******** війни не було би
а от зараз цей крок вже й не зробиш - хоч в цьому цинічному світі все може бути ...
показати весь коментар
04.10.2025 07:37 Відповісти
Читайте Суворова, там все логічніше та зрозуміло
показати весь коментар
04.10.2025 09:35 Відповісти
Проблема не відсутності
безпорадного НАТО, і навіть не в наявності недолугого верховного головнокомандувача, а в тому що ця нехитра думка не доходить до 83% населення на четвертому році війни.
показати весь коментар
04.10.2025 03:12 Відповісти
Коротше, 5-та колона нікуди не поділася, а живе собі в Україні пріпєваючі.
показати весь коментар
04.10.2025 04:12 Відповісти
Це совітський нарід
показати весь коментар
04.10.2025 09:33 Відповісти
А 73 відсотки вирішили вибрати під час війни головнокомандуючим блазня.....крутезно....
показати весь коментар
04.10.2025 04:17 Відповісти
І ніяк пупкін не змінився бо він завжди був імперцем бо вважає росію великою, не за розміром на мапі
показати весь коментар
04.10.2025 04:39 Відповісти
Пізно пити Боржомі, коли вже печінка розлізлася.
показати весь коментар
04.10.2025 06:09 Відповісти
При створеннi НАТО, СРСР було запрошено до процедури створення та участi в НАТО. Та СРСР зтанцював танок горбатого песика, ще й задньою лапкою так браво повiдгрiбав вiд себе, як дурна курка. Бо СРСР вирiшив створити свое а-ля НАТО(((краiни Варшавського договору). Що з того вийшло - СРСР розвалився, не потягнув таких витрат. А старi вйськовi совко .ердуни заре так вбиваються, так вбиваються за СРСР, та Варшавським договором, бо стiльки соляру-бензину можна було красти-красти й красти, з вiйськовоi частини, та збагрювати на злото-марки, шо мама не горюй... Тiльки багатiли куски, солдати-водii, та алiки-офiцери , котрi кришували крадiвництво ГСМ, бо його ще й списувати треба було. ЗЫ... От би НАТО лохонулося б тодi, якби СРСР дав свою згоду на вступ до НАТО, бо совкоалкашня пiдiрвала б НАТО економiчно з середини.
показати весь коментар
04.10.2025 06:12 Відповісти
Ну от чому усі рахують, що СРСР розвалився, тому що не міг витримати навантаження військових витрат на економіку? Та ще не такі скрутні часи були підчас другої світоої війни і він не розвалився. СРСР розвалився, тому що Горбачов почав гратися у великого політика-демократа (насправді він таким і ніколи не був). Це ж він хотів, щоби СРСР відійшов від керування країною секретар компарї а керував президент (очкозамилювання Західним політикам, адже президентом обрав себе, а не когось іншого). От так і зробив. Він був президентом СРСР а Єльцин - росії. Але алкаш Єльцин розумів, що він лишається в тіні "а порулить то хочется". От він і накрутив усіх на незалежність. Якби не Єльцин зі своїми амбіціями керманича, то СРСР існувало б і до тепер. А тепер ******** приклад: санкцї на росію введені з 2014-го і кожного року жорсткіші. Розвалилась росія? Та зовсім і ні, а як на мене то стала більш незалежною від Заходу та обрала надійних партнерів. Є такий вислів:" Бути ворогом Америки - це небезпечно, але бути другом Америки - це смерельно небезпечно". Приклад: В'єтнам, Афгаістан, Ірак, ну і тепер - Україна.
показати весь коментар
04.10.2025 17:10 Відповісти
Тиць? та й розвиднiлось... Якби СЫРЫСЫРЫ не зробив рило що розвалився, то його розвалили б не частково, а нiпадецкi. Хоча повторюся, основна причина - економiчна. Гонка озброень - це одна з похiдних розвалу СыРыСыРы. Iншою з похiдних це був тупий демарш кремлядi в серединi-кiнцi 70-х рокiв прошлого столiття. Тодi кремлядь вирiшила посадити на цирли свiтову економiку. Забила в п`ятирiчку побудову 150 000 т танкерiв типу "Крим", щоби продавати на свiтовий ринок своi чiперпнi вуглеводнi по цiнам дешевше, чим свiтовi цiни. Штати пiдхватили кремлядь-естафету, та в зговорi iз саудитами опустили цiни на нафту-газ ще нижче. А на той час основним наповнювачем совкобюджету були вуглеводнi, та до 1\3 наповнення це була праця десяткiв - радiсть мiлiонiв (торгiвля горiлкою на державному рiвнi). Плюс iнша похiдна - планова економiка, котра деградувала саму економiку СыРыСыРы, котра б мала бути економною... Тому, поки жирний дядя Сем худ, СыРыСыРы зачах, бо починалися голоднi бунти. Це вам не Гiтлер напав, та треба за кусок хлiба з тирси перебудовувати економiку на вiйськовий лад. Це зовсiм iнше: перебудова-хаос-тупiст, ожирiння-лiнь кремлядi.
показати весь коментар
04.10.2025 17:46 Відповісти
Вибачте, а вам скільки років? Про які "голодні бунти" ви пишете? "Да советский человек не будет жрать месяцами, но только чтоби довести свое превосходство над клятой Америкой". От я жив у ці роки і ве це знаю і пережив на своїй шкурі, а не з інтернету
показати весь коментар
04.10.2025 20:31 Відповісти
Тю, а с какого бодуна нараись вышла из СыРыСыРы, ще й познущалася обстрiлами iз танкiв над своим белым домом?
показати весь коментар
04.10.2025 22:37 Відповісти
Щоби Горбачов залишився президентом без країни. Росія - єльциу, Україна - Кравчуку і т.д. СРСР немає. Отже і Горбі - президент, тільки от країна не існує. Ну, я бачу ти пишеш кацапською. То ось це для тебе пояснення: "Умом рассию не понять". Тепер зрозумів?
показати весь коментар
04.10.2025 23:45 Відповісти
Панове, не забуваемо, навiщо було створено мiф про братнi народи , та братерськi республiки навколо цапорилii: все це браття було буфером мiж ластоногими оленями й Заходом. Пам`ятаете чому друг-товариш i брат Йоськи , Алоiзович, напав на СРСР... Бо мало того , що Алоiзович вiддав зеку-Джугашвiлi пiв Польщi, краiни Балтii, частину Румунii, Венгрii... так Йоська в останнььому листi Гiтлеру, у лютому 1941 року, зробив пред`яву ще й на Норвегiю. Гiтлера тодi й приклинило першим напасти на СыРыСыРы. З того часу(лютий 1941 р) два брати по зброi бiльше не листувалися. ЗЫ... Заре , пыня напавши на Украiну, думав ,що ще за 3 днi вiдтяпае й Норвегiю... SURE, так думав.
показати весь коментар
04.10.2025 06:30 Відповісти
84% ,мене запишіть
показати весь коментар
04.10.2025 07:14 Відповісти
Щось конкретніше , без лозунгів можна?Яка буде чисельність ЗСУ стан їх б/г після цієї події, яке озброєння, кількість, що (окрім консультацій) отримаємо в першу годину нападу, десяту,чи можемо самостійно визначати чи відбулося вторгнення, рубежі оборони і т.д?П то хто качок чи гусей тримає по десятку раз на день кудись вступає.
показати весь коментар
04.10.2025 07:34 Відповісти
Народ, та зрозумійте вже нарешті - теперішня ната вже не та, якою нам завжди її малювали(хто старший, той розуміє про що йдеться). Та і теперішні події говорять самі за себе. Ота ната сама за себе не може постояти, а ми хочемо туди ж? Щоб що, типу, "захистили"? Бо в них є ядрьона бімба. Сьогоднішня ната- зборище сцикунів-імпотентів з відвертими ворогами України, із своїм дебільним статутом, де один хрен може вертіти всю нату на фую(орбанятко не дасть збрехати). І ми аж бігом - в нату! Як мені здається, пора створити новий союз - чорноморсько- балтійський включно із скандинавами, бритами. Всіми тими країнами, які реально можуть бути бар'єром від московитської чуми. І основою того союзу може(і має)бути Україна. Я думаю, що ми цього заслужили...
показати весь коментар
04.10.2025 08:02 Відповісти
Яка Україна? Всіх хлопів зі сіл повибивали на фронті, усім містюкам дали і дають можливість втекти за кордон. Хто буде у війську? Кіт Васька і пес Бровко?
показати весь коментар
04.10.2025 17:18 Відповісти
НАТУ в хату!
показати весь коментар
04.10.2025 08:12 Відповісти
От просто уявити не виходить, що робиться в голові той суки, яка проти НАТО. Невже ніяк війна не зачепила??
показати весь коментар
04.10.2025 08:27 Відповісти
А як війна зачепить НАТО то що буде ?
показати весь коментар
04.10.2025 08:51 Відповісти
Они не верят в сказки.
показати весь коментар
04.10.2025 10:24 Відповісти
Ната така ж магучая, як і друга армія світу.
Наша надія тільки на Господа Бога
показати весь коментар
04.10.2025 09:28 Відповісти
Всі ті хто за НАТО підтримують тезу націоналістів "подалі від москви".
показати весь коментар
04.10.2025 09:30 Відповісти
А 17 %, це ждуни, так виходить!!!
показати весь коментар
04.10.2025 10:13 Відповісти
Люди з мізками були "ЗА НАТО" ще 30 років тому...
показати весь коментар
04.10.2025 11:59 Відповісти
В те саме НАТО, яке обсирається від кацапні і яке через це ніколи не візьме до себе Україну? Може краще створити союз притомних держав, які реально вміють і здатні воювати і захищатися? Тільки сцикливі імпотенти, тільки хардкор? Ну ок.
показати весь коментар
04.10.2025 12:38 Відповісти
Вже в ЄС вступили дзуськи дірка від бублика
показати весь коментар
04.10.2025 13:07 Відповісти