10662 відвідувача онлайн

Якщо люди не йдуть воювати – їх доводиться мобілізувати. "Дива" від змін у роботі ТЦК не буде, - Буданов

військові тцк

Керівник Офісу президента Кирило Буданов заявив, що нинішній процес мобілізації в Україні є хаотичним, але доки триває російська війна, кардинально вирішити ці проблеми неможливо.

Про це Кирило Буданов повідомив на зустрічі CEO Club Ukraine, передає Цензор.НЕТ із посиланням на "Суспільне".

Про мобілізацію та ТЦК

"Армії потрібен людський капітал. Людський ресурс через те, що війна вже триває 12,5 року і 4 з гаком роки повномасштабного вторгнення. А люди дивляться телевізор і дивляться Інтернет, Telegram і так далі — не сильно хочуть йти воювати. А мінімальний план існує: мінімальна кількість людей, які мають зайти для того, щоб підтримувати фронт. Між цими двома реальностями містка не існує. Абсолютно. Тому якщо люди не йдуть — їх доведеться мобілізувати", - сказав Буданов.

Керівник ОПУ підкреслив, що не варто очікувати "дива" від зміни назв чи формату роботи ТЦК, адже сутність процесу залишиться тією ж. Він заявив, що від зміни назви ТЦК не зміниться нічого. "Або фронт впаде", — наголосив Буданов.

Убивство військового ТЦК у Львові

Топ коментарі
+61
Насправді ситуація наступна: мініатюра "Немає кому воювати".
показати весь коментар
03.04.2026 21:48 Відповісти
+40
Буданов я тебе здивую але такі дива будуть що ой ой .Любий тиск на суспільство на 5 рік війни виплеве в протистоянне не виключенно в збройне.Ви на стільки попутали берега що взагалі не розумієте що коїться.Ба більше тобі скажу військові прям тотально готові наваляти по табло.
показати весь коментар
03.04.2026 21:49 Відповісти
+39
Щось мені вже це нагадує... І ще й кавою з Ялти набзділо трохи...
показати весь коментар
03.04.2026 21:44 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 3
Ну просто шикарно.Сидів митник-ухилянт на сраці рівно,брав хабарі,а тут включив режим Рембо.На війну піти засцяв,а зарізать людину ні.Самі ж сцикуни волають-нехай ідуть на фронт чиновники, депутати,прокурори.Буде так-вбивця сяде на довічне,його брат піде в ОШП "Скеля".
показати весь коментар
04.04.2026 02:30 Відповісти
Я почитав на якій машині їздив вбивця, митники у нас хабарів не беруть хіба коли сплять. Ти з тих сцикунів які мамку(жінку, дітей) віддасть окупантам,а сам будеш лизать чоботи кацапам.За навмисне вбивство амністії не буде при любій владі,а вбивці сидять на особливому режимі.Те шо ти нафантазувало-повна маячня.
показати весь коментар
04.04.2026 07:29 Відповісти
Шо воно меле...?Якби не інтернет,то ніколи і не знав би скільки у світі ідіотів.
показати весь коментар
04.04.2026 07:38 Відповісти
На це можна подивитись під іншим кутом.Те що воював син диктатора(як і інших партійних бонз)німців не зупинило.Більше того, спокійно здався в полон,а не загинув в бою і не застрелився, хоча знав що у совку полонених трактували як зрадників.В совку теж було всякого.Був т.з.Ташкентський фронт,паніка у мск, масова здача у полон цілими полками і т.д.Як не дивно,ти маєш можливість квакать у інтернеті завдяки т.з."бусифікаторам".
показати весь коментар
04.04.2026 08:05 Відповісти
Ти примітивно тупий.У мене є авто, тільки воно відповідає моїм доходам.Якщо у митника з/п 30000грн,а машина за $40к, то ясно що не на мамкину пенсію куплене.Адвокат вбивці і корупціонера знайшовся.Лох диванний.Самооборону знайшов де її під мікроскопом не знайдеш.Просто мелеш що попало,баба базарна.
показати весь коментар
04.04.2026 08:52 Відповісти
Ти дохєра наштурмував під маминою спідницею. Я був мобілізований двічі.І при Пороху,і при Зе,поки ти квакав на дивані.
показати весь коментар
04.04.2026 09:22 Відповісти
Як не дивно,а сцикуни рівняються на собі подібних.Мій товариш відвоював, заслужив орден,а потім голові сільради в очі сказав-я пішов,а твої два сина ховаються.Я захисник країни,а ви сцикливі гниди.Мовчав як риба об лід,відповісти нічого.
показати весь коментар
04.04.2026 09:29 Відповісти
Нє *****.Хочу як ви,ждуни, щоб Україну захопили кацапи.Мого одного діда мобілізували щойно виповнилось 18 у евакуації і кинули під Сталінград(не відпустили за кордон як Зе) Пощастило що швидко поранили і довго лікували.А іншого німці відпустили з Уманської ями, спокійно сидів в окупації,працював на млині,поки у 44 не підгріб польовий військомат.У 45 років,дід по тим міркам.І ніхто не скиглив як зараз.Мій друг 5-й рік на війні,у 58.А молоді сидять по ганделиках,їздять закордон і ховаються як щурі.
показати весь коментар
04.04.2026 09:48 Відповісти
Перед 41 у більшовиків зброї,техніки і ос було більше ніж у німців.А доктрина була агресивно наступальна.Що показали у 39-40 у Фінляндії і на Халкінголі.Вся пропаганда кричала-"малой кровью,магучім ударам разграмім унічтожим врага".А потім було зіткнення з реальністю і воювали як могли,чим могли, наскільки дозволяв противник.З того часу багато змінилось,СОУ не втекли за місяць до Львова і Ужгорода,а 5-й рік дають відсіч найбільшій країні світу.Якби ми (не прості люди)у 14 і у 22 чекали під військоматами чиновників і депутатів України вже не було б.Нехай кожен відповідає за себе.Я був 24.02.22. у військоматі.Де був ти,щоб мати право щось тлумачить?
показати весь коментар
04.04.2026 10:49 Відповісти
О, вже на ви і шановний. Так,вас.Проти мобілізації ждуни і кацапи.У великій війні альтернативи мобілізації немає,щоб там не квавакали кацапські боти і їх місцеві посіпаки.
показати весь коментар
04.04.2026 11:52 Відповісти
Ради цікавості я закінчив історичний факультет ще у 90-х і читав скільки тобі і не снилося.Те що ти тут понаписував про WWII-курс шкільної програми і радянської пропаганди.Міфами про застаріле озброєння(перевагу в техніці і ос) комуністи намагалися пояснити чому за 3 місяці вони втекли до Москви і Харкова,а за рік до Волги і Кавказу.Про марафон,це твої особисті фантазії і дурниці.Ми тільки тим і займались у Лисичанську,під Авдіївкою,Торецьком,Синьківському лісництві і т.д.що лупили баньки в ящик)))Аналізує він....Мені не цікаво що думає за історію аматор,який бачив пару відео на YouTube і диванний Манштейн, який війну бачив тільки у телевізорі.Так ясно?
показати весь коментар
04.04.2026 20:42 Відповісти
Ясно що ти просто дебіл з претензіями.Які нахєр аргументи,де вони?Історії не знаєш,на війні не був.Інтернетна,диванна, нікчема.
показати весь коментар
05.04.2026 07:18 Відповісти
Значить Україну захищать не треба,бо у ворога більше платять,а патріотизм придумали щоб грошей не платить?Сидить гнида,ще й кривляється про потужно-незламних.То біжи до них на контракт,раз у них все так кучеряво.Ти тупий запроданець,і ось чому.Вони воюють на свої,а ми на допомогу від ЄС.60% бюджету зовнішня допомога і то вистачає в натяжку.В них військовий бюджет раз у 5 більший від нашого.
показати весь коментар
05.04.2026 07:51 Відповісти
Ще щирий не згадав.Так пишуть кацапи і ждуни.Ти перший,чи другий?
показати весь коментар
05.04.2026 08:00 Відповісти
Ну для тебе ждуни і кацапи не вороги,бо ти сам ждун.Все що ти нашкрябав-не більше ніж маячня інфантильного придурка.Такі як ти будуть лизать чоботи окупантам, розкажеш їм про права людини і демократію.Держава йому не така,так ти маєш змогу соплі розпускать з дивана поки хтось цю державу захищає.Про війну не варнякай,ти на ній не був.Ще квакає про про поцрєотів,гнида підкацапська.За воєнним кораблем масква катай.
показати весь коментар
05.04.2026 10:27 Відповісти
ото відкриття:
воювати доведеться всім !

або захищати себе, свою родину і Україну
або, у разі окупації орками,
"на Берлин !
за рассєю!
за хутина !"

на вибір

і да, з Європи ухилянтів таки попруть!

.
показати весь коментар
04.04.2026 01:47 Відповісти
замість цього натовпу було б достатньо військового патруля з автоматами і бойовими набоями...

ЗЄльоний бардак в Україні!
просеремо Державу!

.
показати весь коментар
04.04.2026 01:50 Відповісти
навчись грамотно писати, перед тим як пургу нести

спіноза грьобаний!

.
показати весь коментар
04.04.2026 02:06 Відповісти
кацапський інформаційний чмобік, ти зареєстрований 10.02.2026.

з яких тундряних єпєнєй будеш ?

.
показати весь коментар
04.04.2026 02:11 Відповісти
те ж саме казав Генерал Залужний восени 2023 р.
ви будете здивовані, але Генерали знають, що...

зброя сама НЕ стріляє

.
показати весь коментар
04.04.2026 02:13 Відповісти
життя кацапа гівна варте - це вони самі себе так оцінюють, а

українці знають, що ніякі гроші НЕ варті життя.

забудьте про українських найманців!
їх немає і не буде.

.
показати весь коментар
04.04.2026 02:18 Відповісти
А ти де на фото? Щось спідниці на фото намає
показати весь коментар
03.04.2026 21:58 Відповісти
А хто має воювати за Україну, невже роісяни?
показати весь коментар
03.04.2026 21:59 Відповісти
Та, да поналивай.. А то всі вже злякались і побігли капітал.вати перед сцаржм вашим карло-пу
показати весь коментар
03.04.2026 22:00 Відповісти
Не шебуршись. Ніто в Україні перед вашим сцарем пу капітілювати не буде
показати весь коментар
03.04.2026 22:01 Відповісти
Так ти ж фото робив. Ось чому і є питання про спідницю. А ти шо обідився?
показати весь коментар
03.04.2026 22:03 Відповісти
А ну, розкажи нам тут "про настрої в суспільстві"
показати весь коментар
03.04.2026 22:16 Відповісти
А чому ти на свого карло-пувирішив жалітися на українському сайті?
показати весь коментар
04.04.2026 01:17 Відповісти
Це ти показуєш як у вас там путіна будуть душити?
показати весь коментар
04.04.2026 01:19 Відповісти
Я згоден, а ти коли повернешся?
показати весь коментар
04.04.2026 12:29 Відповісти
Якщо мобілізувати всіх кого відмазав буданов або вивезли з країни з дозволу буданова - назбирається кілька корпусів
показати весь коментар
03.04.2026 21:49 Відповісти
Насправді ситуація наступна: мініатюра "Немає кому воювати".
показати весь коментар
03.04.2026 21:48 Відповісти
А відношення до людей... Це просто капець...
https://x.com/Info_teymushka/status/2040008812426383855?s=20
показати весь коментар
03.04.2026 21:52 Відповісти
Альоша, у дзеркало глянь, побачиш спідницю. Політрук хєров.
показати весь коментар
03.04.2026 22:00 Відповісти
До чого ж ти, Альоша, жалюгідне. Хай щастиь.
показати весь коментар
03.04.2026 22:06 Відповісти
Від творця "Кави в Криму".
показати весь коментар
03.04.2026 22:25 Відповісти
А чому ти не з'явився в тцк як ти повинен це зробити згідно законодавства і конституції?
показати весь коментар
03.04.2026 23:17 Відповісти
Мабуть з цієї самої причини що й ти. Проте я інших не пекаю.
показати весь коментар
03.04.2026 23:39 Відповісти
Вірю. З окопу пишеш.
показати весь коментар
04.04.2026 00:04 Відповісти
Багато тут "воїнів", проте виключно комісари. А я з ВПН, хай буде з ВПН.
показати весь коментар
04.04.2026 00:18 Відповісти
Мойша, а ти де? Сподіваюся вже десь під Тегераном, воїн?
показати весь коментар
03.04.2026 22:03 Відповісти
Тю, так чого ж ти сериш на цензорі? Чи не тільки тут, а й усюди, га, акакіч?
показати весь коментар
04.04.2026 05:23 Відповісти
Від "кава у Ялті" до "фронт впаде" - зірковий шлях Буданова. Може треба міняти дурнів які вважають людей ресурсом?
показати весь коментар
03.04.2026 22:18 Відповісти
Буданов я тебе здивую але такі дива будуть що ой ой .Любий тиск на суспільство на 5 рік війни виплеве в протистоянне не виключенно в збройне.Ви на стільки попутали берега що взагалі не розумієте що коїться.Ба більше тобі скажу військові прям тотально готові наваляти по табло.
показати весь коментар
03.04.2026 21:49 Відповісти
Ви категорично не хочете ба більше робите умови щоб війна була безкінечна.Вас це загубить.
показати весь коментар
03.04.2026 21:50 Відповісти
Та всім насрати)))Ти думаєш чого вони бояться закінчення війни?Вони бояться за своє життя і крах.
Там таких страх що в памперсах ходять.90 ті будуть відпочивати.Ви навіть неуявляєти які настрої в хлопців.Вони це знають і просто всираються.
показати весь коментар
03.04.2026 22:46 Відповісти
50% які повернуться голови скрутять тцк і владі. Їм втрачати нічого вони бойові пацани які зметуть ментів і владу. !Ти взагалі далекий від того що коїться.Ти поїдь до пацанів навіть в прифронтову зону ти офігеєєш от почутого.Ти думаєш чого вони затягуюють війну на максималку?)))Ти навіть не розумієш який там страх.Скажу більше навіть фантазії не вистачить зрозуміти.
показати весь коментар
03.04.2026 22:51 Відповісти
Мені насрати на ті ілюзії.Питання часу коли пацани їх порвуть.Вони це чудово розуміють.Військові візьмуть все в свої руки питання часу якщо буде затяг.Ви далекі від фронту і не розумієте що там за настрої і що там коїться.
показати весь коментар
03.04.2026 22:53 Відповісти
шебуршися ти під шконкою.Військові зроблять свою справу і таким як ти сцятися в нужнику як і владі
показати весь коментар
03.04.2026 22:55 Відповісти
Читаю коменти, ї розумію: - цій країни таки настане повний п...ць.
показати весь коментар
03.04.2026 23:11 Відповісти
На відміну від тебе, по результату голосування 2019-го року я це передбачав.
показати весь коментар
03.04.2026 23:28 Відповісти
А такі, як ти, мені казали: та ти шо! ра він роботяга! він все зробить!
показати весь коментар
03.04.2026 23:29 Відповісти
Щодо намірів ***** напасти на Україну - згоден. Щодо спроможності України чинити супротив - категорично ні.
показати весь коментар
03.04.2026 23:51 Відповісти
Чим більше будете примусово бусифікувати ,тим більше буде дезертирів , за "Слава Україні" і за 20 000 воювати вже ніхто не буде ,до речі кацапи давно вже зрозуміли що за "русскій мір" ніхто задарма воювати не буде ,тому в них і немає бусифікації ,а є контрактники ( навіть на окупованих територіях ) ,і найманці з "братскіх стран Афрікі ,Азії і Латінской Амєріки " коли це дійде до наших "стратєгів " що задарма ніхто не хоче бути гарматним м'ясом.
показати весь коментар
03.04.2026 21:52 Відповісти
Так рос.пропаганда з 2022 будує свою роботу на наших пройобах,їм нічого зайвого не треба робити за них наші безмозглі ура-патріоти все зроблять.
показати весь коментар
03.04.2026 21:55 Відповісти
Так вони один одного варті - кававялті ,який з військової розвідки зробив посміховище.
показати весь коментар
03.04.2026 21:58 Відповісти
Так Порошенку вистачило здоровогоглузду підписати Мінські домовленості , а ці м'ясники зібрались воювати до останнього українця.
показати весь коментар
03.04.2026 22:00 Відповісти
Трошки раніше написав: від зміни місць доданків сума не змінюється. Буданов читає Цензор.👌
показати весь коментар
03.04.2026 22:08 Відповісти
питаннєчко-а якого той шиномонтажник не з'явився в тцк як вн повинен це зробити згідно законодавства і конституції?.. це раз... Маніпуляція вочевидь на фото-бо ці "ТЦК та поліцейський"-мобілізують сотню-дві-три таких шиномонтажників..
показати весь коментар
03.04.2026 23:08 Відповісти
я-з'явився.. а ти?
показати весь коментар
04.04.2026 00:01 Відповісти
звідки пишеш ти? ось я з армії) а ти-з впн?
показати весь коментар
04.04.2026 00:10 Відповісти
Тут більшість професійна ботня. Як і скрізь в соцмережах. Хоча немало й сцикунів-істеричок, що радісно підхопили тему, шукаючи способів якось виправдати себе хоча б у власних очах. Але більшість пасивно йдуть без опору. Дуже бояться БЗВП, а там - готові на все що завгодно, принижуватися, платити, аби якось залишитися в тилу.
показати весь коментар
03.04.2026 23:30 Відповісти
Так робити йому сказали хабадніки, а українці це розхідний матеріал
показати весь коментар
04.04.2026 01:01 Відповісти
"70% бусифікованих іде в СЗЧ" - це якраз ті що привели до влади покидьків з 95 кварталу
показати весь коментар
04.04.2026 07:20 Відповісти
Тим часом дані по СЗЧ приховали. А було за 200тисяч.
показати весь коментар
03.04.2026 21:57 Відповісти
фламінго!
показати весь коментар
03.04.2026 22:44 Відповісти
с инвалидами проблема - нет соловков, некуда высылать...
показати весь коментар
03.04.2026 22:52 Відповісти
показати весь коментар
03.04.2026 22:57 Відповісти
Думаю саме тому Зеленський має йти у відставку, а по закону, як і положено, має виконувати обов'язки президента спікер ВР, пора закінчувати цю вакханалію. Керівник офісу ніхто, його ніхто не обирав.
показати весь коментар
03.04.2026 22:37 Відповісти
Шановний, а що Ви одразу перескочили на 43-44, давайте згадаємо 1941 коли на дверях адмінбудівель писали написи "закрито, всі пішли на фронт". От коли на дверях ОПи, ВРУ, прокуратур, судів, обласних, районних адміністрацій та рад з"являться подібні написи , тоді можна буде масово відкривати польові воєнкомати для ненароджених для війни.
Крім того, єдина вина людей, яких в 1943 -1944 жукови кидали в м"ясні штурми, була в тому, що вони не по своїй волі потрапили в окупацію . Може хто забув або забив на історію в школі то фашисти в 1941 менш ніж за місяць були вже під Києвом, а влада на евакуацію населення забила, так само як наша влада в лютому 2022р.. Але звісно, для потужно-незламних це не аргумент, у них всі хто не в окопах ( крім чиновників та силовиків) - ухилянти і непотріб, який потрібно показово знищити в безглуздих штурмах.
показати весь коментар
03.04.2026 22:34 Відповісти
Не бачу бо у вермахта і червоної армії були різні стратегії війни. Вермахт робив ставку на перевагу в зброї і техніці, ретельне планування операцій, тоді як совок , як і їх потужно-незламні нащадки робили ставку на безкінечний людський ресурс. В вище командування вермахта призначали найздібніших офіцерів , які проявили себе талановитими командирами, а в червоній армії головним для командира була особиста відданість вождю і готовність виконувати будь-які накази, тих хто мав особисту думку або хоч якось загрожував авторитету вождя, одразу усували.
Тому в 1941 танкові клини вермахта легко громили та оточували сотні тисяч погано організованих червоноармійців, а совковий генералітет боявся брати на себе ініціативу і чекав вказівок зверху, втрачаючи таким чином час та ресурси. З того часу нічого не змінилося в нашій армії, толкових командирів позвільняли або куди перевели бо їх рейтинг був вищим за рейтинг лідора, а замість них постали тих хто готовий виконувати будь-які авантюри типу курська і кринок ?
Коли під ТЦК буде стояти черга з чиновників, депутатів, їх діти будуть масово повертатися із -за кордону щоб долучитися до захисту країни, тоді у держави буде повне моральне право примушувати звичайних громадян воювати.
показати весь коментар
04.04.2026 09:57 Відповісти
Ради цікавості почитайте з якою зброєю і технікою зустрічала радянська армія Вермахт. Більшість піхоти була озброєна гвинтівками Мосіна та кулеметами Максима, які використовувалися ще в царській армії , половину танкового арсеналу становила морально застарілі легкі танки ; так само більшість авіації складалася із морально застарілих літаків початку 30-х років. А основою логістики в радянській армії були коні на відміну від механізованого Вермахту.
Але головною складовою успіху, були командири, яких призначали за вміння командувати і вести за собою солдат, а не особисту відданість вождю.
Реальність , якби не допомога союзників, які надали не тільки зброю, а й технології та ресурси, гітлер мав всі шанси добити совок. Так само, якби не "попередник" , який набудував укріплень та відновив армію, орки могли б за лічені дні дійти до Львова, як вони це вони зробили на півдні.
Запитай у херсонців як в лютому 2022 чиновники та силовики втекли з міста , залишивши арсенали зброї закритими і хлопці зустрічали ворожі танки з мисливськими рушницями і коктейлями молотова. Десятки хлопців даремно загинули і жодним чином не допомогли обороні країни, як і зараз сотні гинуть в безглуздих штурмах, оскільки совкові командири продовжують воювати по заповітам жукова в розрахунку, що тцк ще наловить.
Шановний, вимикай потужність, я розумію, що тобі нічим крити мої аргументи і тому ти переходиш на особистості та хамство. Я маю повне право тлумачити те що я бачу і на відміну від таких як ти потужно-незламних, вмію самостійно думати та аналізувати інфу, а не жити новинами з телемарафону і права затикати іншим рот у тебе не має, навіть якщо вони пишуть те, що розриває твоє телемарафонну реальність. Я теж в кінці лютого був біля воєнкомату , носив мішки з піском, стояв на блок посту, а потім наші загони добровольців розпустили: молоді хлопці пішли в ЗСУ або ТРО, колишні мєнти і чиновники в ТЦК, решту відправили по домам. Більшість тих хлопців вже загинули або поранені, а от ті що опинилися в ТЦК досі живі та здорові.
показати весь коментар
04.04.2026 20:03 Відповісти
О, одразу видно потужно-незламного поцріота, який знає все і краще за всіх , хамить і ображає опонента, коли не має чим крити його аргументи. Ясно тільки, що ти зазомбоване телемарафоном бидло , яке вірить тільки в те, що йому впарює партія та пропаганда , а люди які мають власну думку, оскільки вміють аналізувати і перевіряти інфу, викликають у тебе агресію та бажання обізвати від безсилої люті.
Крім того, ми з тобою особисто не знайомі і скільки я прочитав книжок тобі не відомо.Судячи з твоєї потужної писанини, більшість прочитаного тобою були праці леніна і історія кпсс , оскільки твій світогляд, в якому на першому місці в житті людини повинна бути держава і головна мета людини служити та померти за неї, повністю збігається з совковою ідеологією.
Історик, ознайомся із шкільним курсом ******** історії України , те що ти вчив в 90-х вже давно не актуально і переосмислено.
показати весь коментар
05.04.2026 00:38 Відповісти
От тільки кацапи знайшли цю альтернативу і у них вооють в основному контрактники та найманці, але чомусь телемарафон та потужно-незламні патріоти мовчать про це.
показати весь коментар
05.04.2026 00:41 Відповісти
До чого тут маніпуляція захищать чи не захищать ? Ти ж верещиш , що альтернативи мобілізації немає, як і всі потужно-незламні поцріоти, а тебе тикнули мордою в правду, що альтернатива є і кацапи вже давно її використовують - пропаганда + велике матеріальне заохочення , що дозволяє залучати до війни контрактників, а не ловити по вулицях "ухилянтів". Але ж тобі не має чим це крити, тому одразу спрацювує телемарафонний рефлекс- обзивати людей, які говорять про реальний стан речей ждунами та запроданяцями.
До чого тут більший в 5 раз бюджет, якщо у нас мільярди витрачають на кешбеки, вовині тисячі, телемарафон, міндічі крадуть мільярди . Але як колися заявив один із народних слуг: мотивація у вигляді грошей не спрацює, потрібно воювати за ідеологію.
показати весь коментар
05.04.2026 09:12 Відповісти
Андрюха не рівняй всіх по собі. Судячи по твоїй бурхливій реакція, я дуже точно описав твою бидлячу натуру із совковим менталітетом. Це і зрозуміло, тобі 10 років в школі, а потім ще у ВУЗі вбивали в голову радянську ідеологію, що ти раб держави, повинен бути як всі, сліпо вірити та виконувати накази партії та вождя , а найбільша честь - віддати життя за отєчєство . Твій заскорузлий мозок не може сприйняти того , що світ змінився, що у людей нові цінності, що в демократичній , правовій країні, до яких відносить себе незалежна Україна, головний пріоритет та цінність - життя людини, а її права вищі від обов"язків , але тобі цього не зрозуміти , і ти по старій, совковій звичці продовжуєш ганьбити людей , які мають власну думку , відмінну від лінії партії.
показати весь коментар
05.04.2026 09:54 Відповісти
Який ти щирий , ти типовий ідейний совок з промити пропагандою мозком. Такі як ти при союзі здавали власних батьків , писали доноси на сусідів, катували і розстрілювали ворогів народу , забирали в селян останній хліб, готові були виконати будь-який злочинний наказ мотивуючи це захистом інтересів держави .
Подивися правді у вічі, у таких як ти потужно-незламних патріотів навколо одні вороги і їх мільйони: ждуни, кацапи , ухилянти, сзчешники, всі хто має власну для вас автоматично стають агентами кремля або корисними ідіотами, так як при совку ви пропонуєте розстрілювати всіх незгодним з політикою партії прямо на місці. Демократія, права людини , свобода вибору для вас це пустий звук, є тільки непогрішна влада, яка веде охлос до комунізму перемоги і інтереси держави, за які потрібно померти.
показати весь коментар
05.04.2026 10:15 Відповісти
Зєшоблі мародерство і безкарність, а люди мають воювати.
Як воювати коли зелена гнида робить все щоб ми програли?
показати весь коментар
03.04.2026 21:47 Відповісти
Цікаво виходить: силовики під присягою, що живуть за людські податки, гонять в окопи тих самих платників податків, але самі тути не спішать. Це так має фукціювати держава?
показати весь коментар
03.04.2026 22:28 Відповісти
Яка злочинність? Поліція зараз зовсім іншим займається.
показати весь коментар
04.04.2026 08:23 Відповісти
Не ускладнюйте, товариш майор. Всі все прекрасно розуміють. Вони просто не навчені воювати. Так?
показати весь коментар
04.04.2026 08:30 Відповісти
Жінки не можуть бути слідаками?
показати весь коментар
04.04.2026 08:43 Відповісти
Але ж не 55+ дiди !!!
показати весь коментар
03.04.2026 22:38 Відповісти
Так а в чому сенс такої насильницької могилізації? Все рівно рано чи пізно він сзч буде, силою вже нікого не загониш воювати в окопах , це вже аксіома,коли інші відправляють кожен день двушки і їздять за кордон в одночас будуючи мутні корупційні схеми , дурних нема.
показати весь коментар
03.04.2026 22:25 Відповісти
Він не думає, він мріє про Ялту в криму, як і чотириразовий шашличник, до речі як там його дружина? В рашці живе? Кожен день зідзвонюєтеся? Не здивуюся якщо сирок по звичайному телефону звонить батьку в москву, довбані лицеміри
показати весь коментар
03.04.2026 22:27 Відповісти
Так рос пропаганда діє в унісон з слугами наріду, як мінімум з 2019 року, ти не знав?
показати весь коментар
03.04.2026 22:28 Відповісти
Це вже дуже дуже застарілі дані, зараз вже їх 600+ тисяч
показати весь коментар
03.04.2026 22:30 Відповісти
Буданга подобається тобі чи ні але такими методами мобілізації можна тільки зашкодити, ніяк не те що не вийти на кордони 91 року а взагалі здійснити будь який хоч маленький прорив, потрібна технологічна зброя (ракети, дуже дуже багато дронів і інше) але коли влада діє майже а унісон з кацапами (сирок і ко) то чекай від них тільки м'ясних штурмів, все!
показати весь коментар
03.04.2026 22:33 Відповісти
Про них Петлюра ще давно сказав про тих хто гонить (українські гниди)
показати весь коментар
03.04.2026 23:25 Відповісти
М'ясо не безкінечне, але хапають як в останній раз.
показати весь коментар
03.04.2026 23:26 Відповісти
В якому окопі ти оцю простиню намалював?
показати весь коментар
03.04.2026 23:28 Відповісти
чого не мобілізовують олігархів, депутатів, міністрів, суддів, прокурорів, інших "илітних" і їх синів? Тих, хто найбільше має в тій державі і від цієї держави, тих не хочуть мобілізовувати і відправляти в окопи. То не справедливо. Неможливо вести справедливу війну несправедливими методами, так війна стає несправедливою.
показати весь коментар
03.04.2026 22:35 Відповісти
Ахаха, і цей йолоп ще хоче стати Президентом!
показати весь коментар
03.04.2026 21:55 Відповісти
Сторінка 2 з 3