13133 відвідувача онлайн

Глава УГКЦ Святослав Шевчук після удару по Лаврі: Росія сама довела, що не є спадкоємицею Київської Русі

Ударом по Києво-Печерській лаврі Росія довела, що не є Руссю

Удар по Києво-Печерській лаврі, завданий російськими військами в ніч на 15 червня, засвідчив, що Росія не має нічого спільного зі спадщиною Київської Русі та київським християнством.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на посиланням на пресслужбу УГКЦ. Таку заяву зробив глава Української греко-католицької церкви Святослав.

УГКЦ нагадала про символічність дати удару

Предстоятель звернув увагу, що атака сталася в день, коли в Україні вшановували Всіх святих українського народу.

Водночас Російська православна церква цього дня святкувала пам'ять "всіх святих, у землі російській просіявших".

"Яка іронія долі – саме в цей день варварська рука завдала вогняного удару по храму, освяченому на честь Успення Матері Божої в Києво-Печерській лаврі", – зазначив Святослав.

"Вони самі себе відмежували від київського християнства"

Глава УГКЦ наголосив, що атака на одну з головних святинь України має не лише військовий, а й символічний вимір.

"Цим ударом вони назавжди самі себе відмежували від київського християнства", – заявив предстоятель.

За його словами, російська атака показала, що Київ не є російською землею, а історія Києво-Печерської лаври не належить до історії московського православ'я.

Топ коментарі
+11
Згоден на всі 💯 %.Тільки не сама довела, а у сотий раз довела
показати весь коментар
16.06.2026 16:48 Відповісти
+9
Московія віками жила "по беспределу" - якщо могла собі його дозволить... І зараз живе так само... Ніщо не змінилося... Якщо не може взять силою - вона руйнує... Кремль уже давно зрозумів, що Україну він "підгребти під себе", вже не зможе - саме тому ідуть оці безглузді руйнування. Те саме буде і з Кримом - коли вони будуть змушені його залишить...
показати весь коментар
16.06.2026 16:59 Відповісти
+8
московія ніякого відношення до великої Київської Руси не мала не має і не буде мати попри такі старання приховати своє безкорінне болотяне походження!

московити сміття і московія сиіття
показати весь коментар
16.06.2026 17:05 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Згоден на всі 💯 %.Тільки не сама довела, а у сотий раз довела
показати весь коментар
16.06.2026 16:48 Відповісти
Та вона не є не територіально, ні по етносу НІЯК....і ракету тут ні до чого. Таке ніби коли вона не била вона нею була.

Росія - це Москва - Московія - племена між річками Ока і Волга. До Дніпра відношення не має
показати весь коментар
16.06.2026 16:50 Відповісти
Машка це погоняло, яке московії дав Петро п'яниця мабуть з бодуна
показати весь коментар
16.06.2026 17:23 Відповісти
Рашка
показати весь коментар
16.06.2026 17:29 Відповісти
Де християнська Русь, а де-нащадки монголо-татарської Орди.Як морська свинка до моря .
показати весь коментар
16.06.2026 17:45 Відповісти
можно подумать, им впервые жечь в Киеве храмы - это еще их мокшанский Боголюбский делал
показати весь коментар
16.06.2026 16:58 Відповісти
Московія віками жила "по беспределу" - якщо могла собі його дозволить... І зараз живе так само... Ніщо не змінилося... Якщо не може взять силою - вона руйнує... Кремль уже давно зрозумів, що Україну він "підгребти під себе", вже не зможе - саме тому ідуть оці безглузді руйнування. Те саме буде і з Кримом - коли вони будуть змушені його залишить...
показати весь коментар
16.06.2026 16:59 Відповісти
Скоріше, якщо не можуть вкрасти....
показати весь коментар
16.06.2026 17:28 Відповісти
Це один з варіантів ... Крадіжка, грабіж та розбій - просто різні варіанти "привласнення чужого"...
показати весь коментар
16.06.2026 17:31 Відповісти
Так і буде.
Он Херсон руйнують одразу після звільнення.
Ніякої військової мети. Просто тому що можуть і мають чим . ( якби наприклад вони штурмували місто, то руїни б більше заважали просуненню техніки , та й ситуаційна барикада.... Та й захоплювати руїни нахіба ? Щоби що ?. )
показати весь коментар
16.06.2026 21:54 Відповісти
московія ніякого відношення до великої Київської Руси не мала не має і не буде мати попри такі старання приховати своє безкорінне болотяне походження!

московити сміття і московія сиіття
показати весь коментар
16.06.2026 17:05 Відповісти
Давно пора офіційно перейменувати на ху....лостан, на честь правителя ху...ла, а в подарунок для нього ще москву в ху....лоград
показати весь коментар
16.06.2026 17:26 Відповісти
не было никакой Киевской Руси! была просто Русь, с центром в Киеве! а все эти владимирские, суздальские, новгородские "руси" придумали имперцы кацапы, чтобы их тоже считали Русью.
показати весь коментар
16.06.2026 18:51 Відповісти
ну, не было никакой Киевской Руси! была просто Русь с центром в Киеве. а все эти владимирские, новгородские, суздальские "руси" придумали имперцы-кацапы, чтобы к истиной Руси примазаться!
показати весь коментар
16.06.2026 18:54 Відповісти
Русь і русскій - це як гонорар і гонорея.
показати весь коментар
16.06.2026 18:54 Відповісти
+
І треба писати "російський"!! Саме це правильний прикметник !!!
показати весь коментар
16.06.2026 21:55 Відповісти
Я з імітував кацапську.
показати весь коментар
17.06.2026 07:56 Відповісти
один нарід, міряються пісюнами, хто древніше
показати весь коментар
16.06.2026 17:10 Відповісти
Київ метрополія, московія другорядна околиця ...
все іде до витоків і брехня стане доступна усьому сввтові, московити цього дуже бояться
вони 3 століття поклали сил і засобів щоб зачарувати і нав"язати паралельну історію
показати весь коментар
16.06.2026 17:31 Відповісти
У українців є свій "пісюн"... Вони його ніколи нікому не показували, ним не хвалилися, і з "сусідами" не мірялися... Він ПРОСТО Є... І вони ним пишаються...
А от кацапам все "нетямиться" - все роблять якраз навпаки - "показують", "хваляться", і "лізуть міряться"... А коли виявляється, що він у них - "заради сміху" - казяться від люті...
Анекдот про звірят чув?
"На Паску зібралися звірята, на поляні, показують подарунки від "хрещених". Лисеня хвалиться новими чорними чобітками. Зайченя - барабаном... ******** - лопаткою та відерцем. Вадмедик сопів-сопів, набурмосено, а потім:
- А я... А у меня... А мне...
Да я вам сейчас всем морды панабиваю!...
показати весь коментар
16.06.2026 17:40 Відповісти
ці "пишаються", а ті "хваляться", ось я і кажу, один нарід
показати весь коментар
16.06.2026 18:15 Відповісти
"Пишаться" можна і мовчки... А "хваляться" , завжди, ПУБЛІЧНО!!! Саме в цьому різниця...
Привіт куратору! "Как пагодка в Мацкве?"
показати весь коментар
16.06.2026 18:25 Відповісти
Між містами Херсон і Олешки було древнє місто Олешшя. Зараз весь ландшафт інший, тому точне розташування не знайдено, десь у плавнях.
Так от воно згадується в літописах 940 років тому!! Коли Мокви та владіміра в натурі не існувало
показати весь коментар
16.06.2026 22:34 Відповісти
Росія - спадкоємниця нечистої сили: чорта і сатани.
показати весь коментар
16.06.2026 17:31 Відповісти
Амінь!
показати весь коментар
16.06.2026 18:19 Відповісти
Володимирський Тризуб ці "спадкоємці" вважають бандерівським. То що ще?
показати весь коментар
16.06.2026 19:02 Відповісти
Російська "історія" - це "клаптикова ковдра"... Якщо один "клаптик" "не підходить" - його або пробують "прилаштувать", або "ліквідувать". Прилаштування" не вдалося... Почали "забирать силою" - не вдалося. ... Що далі?...
показати весь коментар
16.06.2026 19:27 Відповісти
Гербом Чернігівського Князівства був двоголовий орел. Теж наводить на роздуми.
показати весь коментар
16.06.2026 20:34 Відповісти
Звідки інфа ?
Мені здається це губернія у часи царизму.
показати весь коментар
16.06.2026 22:37 Відповісти
Походження чернігівського орла пов'язане з давніми легендами та середньовічними хроніками. За переказами, двоголовий орел був висічений на стінах усипальниць чернігівських князів. Коли Чернігівщина перебувала у складі Великого князівства Литовського, а згодом Речі Посполитої, орел став офіційним територіальним гербом: [https://library.khai.edu/pages/geraldika/Index_35.htm 1]

Герб Чернігівського воєводства (1633-1635 рр.): польський сейм офіційно затвердив для Чернігівщини герб у вигляді чорного двоголового орла під однією золотою короною на срібному (білому) полі.Герб Чернігівського козацького полку та міста: згодом козацька старшина трансформувала цей символ. Орел часто зображувався одноголовим, тримаючи в лапі золотий хрест. [https://chernigiv-rada.gov.ua/gerb/ 1]
показати весь коментар
16.06.2026 23:02 Відповісти
Хугл: Черный орел с крестом: Классический герб с одноглавым орлом, держащим в лапе длинный золотой крест, официально закрепился за Черниговом в 1633 году при короле Владиславе IV и в Российской империи использовался как Герб Черниговского воеводства.
показати весь коментар
16.06.2026 22:38 Відповісти