10538 відвідувачів онлайн
47 093 292

Опитування Зеленського - це афера, яку українці повинні зірвати

Автор: 

Законослухняні громадяни України зобов'язані зірвати аферу на всіх виборчих дільницях. Мета афери - відволікання уваги суспільства на виборах від реальних болючих проблем, створення брехливого порядку денного для обману виборців.


Итак, сегодня президент Владимир Зеленский заявил: "25 октября на избирательном участке я задам тебе пять важных вопросов о том, что мы обсуждаем на улице, на кухне и в Интернете, о чем спорим с друзьями, родителями или таксистами, о том, о чем раньше нас никогда не спрашивали. Пять важных вопросов, чтобы узнать твое мнение".

Опитування Зеленського - це афера, яку українці повинні зірвати 01

Все основные вопросы, ради которых избирали Зеленского, и которые будут обсуждаться на избирательных участках, провалены: в стране нарастает жестокий экономический кризис, плана по выходу нет; на Донбассе проводится курс на Приднестровский сценарий и прекращение сопротивления, ввели премию за то, чтобы солдаты не стреляли по врагу; Офис президента сорвал спецоперацию по захвату российских террористов и не проводит расследование; вместо реформы правосудия - Офис президента защищает карманные "вольчьи" суды; бюджеты местного самоуправления по сути ограблены в интересах Минфина; олигархи усиливают свое влияние на власть, ведь закон не работает; накануне очередной годовщины Майдана Зеленский назначил замглавы своего Офиса Олега Татарова, который участвовал в разгоне Майдана и был одним из ближайших подручных беглого Захарченко и Портнова.

Отвечать на все эти вопросы Зеленский не хочет, ведь это реальные проблемы, за это надо нести реальную ответственность. Поэтому президент собирается придумать вопросы, на которые ему было бы удобно отвечать.

К чему приведет опрос Зеленского?

1. Опрос Зеленского - незаконный. Законы Украины такого не предусматривают. За полтора года у власти Слуги народа должны были разработать и принять закон о референдумах, но так этого и не сделали. Проводить на избирательных участках какие-либо действия кроме избирательного процесса - запрещено законом.

2. Опрос Зеленского - это коррупция. Государство может проводить какие-либо организационные решения только в том случае, если на эти цели выделен бюджет. А на опрос Зеленского в бюджете денег нет.

3. Таким образом, опрос можно провести только вне избирательных участков, и только на деньги неких частных лиц. Но такие опросы и так проводят социологи, для государства они не могут иметь никакого значения, и нельзя называть президентским опросом. Если это будет делать "Слуга народа", это будет незаконная агитация за одну из политических партий - и повод вызвать полицию или самому сорвать это безобразие.

4. Чем опрос Зеленского должен отличаться от социологии? Тем, что президенту надо опросить не часть, а всех граждан, кто придет на участки, охват должен быть полным. А теперь давайте посчитаем, сколько людей и денег надо для опроса Зеленского. У нас около 30 тысяч избирательных участков, на каждом для опроса в течение всего дня большинства избирателей нужна группа подготовленных специалистов, ну как минимум 4 человека - не меньше чем 120 тысяч человек надо привлечь, ведь будет идти поток людей, а ответ на пять вопросов занимает больше времени, чем поиск двух позиций в бюллетенях. Сотрудников для опроса надо где-то нанять и подготовить. Социологи будут работать на выборах в этот момент, да и нет у нас столько социологов. Даже если считать, что все эти люди, которые проведут опрос на участках, пройдут подготовку, тренинги и отработают всего за 100 долларов на человека. Всеукраинский опрос на всех участках, потянет, таким образом, по самым скромным оценкам, на 12 миллионов долларов. Из бюджета на такое тратить нельзя, в бюджете не предусмотрено. Так кто же пообещал Зеленскому заплатить за этот опрос такие огромные деньги? Только кто-то из самых крупных олигархов. И как мы понимаем, все это будет бесплатно для Зеленского и не бесплатно для государства и налогоплательщиков - олигарху дадут возможность отбить эти деньги многократно.

Вывод:

Инициатива Зеленского относительно опроса - это со всех точек зрения еще одна афера. Афера незаконная, которую в случае попытки ее реализации каждый законопослушный гражданин обязан сорвать. Деньги на эту аферу даст кто-то из спонсоров действующей власти - и расплатятся с ним коррупцией за наш счет. Вместо реального анализа проблем и выработки интеллектуальных решений Зеленский снова хочет устроить на выборах очередной рекламный трюк и продать людям не план решения проблем, а план подмены проблем своими новыми репризами.

 Юрий Бутусов, Цензор.НЕТ

Топ коментарі
+57
"Цель аферы - отвлечение внимания общества на выборах от реальных болевых проблем, создание ложной повестки для обмана избирателей."

100 %
показати весь коментар
13.10.2020 17:17 Відповісти
+48
Бубочка омерзителн, и полный неадекват!
показати весь коментар
13.10.2020 17:17 Відповісти
+39
До выборов эта шпана хитрила, не отвечало прямо не на один вопрос.
Сейчас, понимая, что проигрывают выборы с грохотом, придумывают аферу.
Пример: один из вопросов, вы за мир или за продолжение войны.
Ответ, мы за мир.
Вывод: я хоть пролетаю на выборах с моей шпаной, но вы меня поддерживает по всем этим вопросам, значить я на правильном пути, и вы мне даёте и дальше выполнять то что вы хотите(подтвердили).
Я нужен Украине и моя шпана.
показати весь коментар
13.10.2020 17:26 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 3 з 3
З дуба впав? А, ні - з бєрьози руськой.
показати весь коментар
14.10.2020 07:13 Відповісти
вова пытается внедрить план муйлуши -ввергнуть страну в гражданское противостояние. Рыги реализовали это частично. языковым вопросом. Вова пытается расширить реализацию планов кремляди. Чем это для вовы закончится, пусть спросит у шлепера. Есть только одно но. Шлеперу подфартило, люди столерантничали, позволили ему сбежать. Здесь этот случай не проконает... Так шо думай-те , вова... ЗЫ... а ваапше-та , вова еще не вбрався в пiрця, а уже решил подерзить. Ну-ну , вова. Квартал на троне боком выйдет. От военых звоночек уже прозвенел. Националисты пока не палятся.
показати весь коментар
14.10.2020 05:15 Відповісти
Юрій Бутусов дуже точно вказав у цій статті про те, що ця афера Зеленського не просто обман, але ще й порушення закону про вибори (незаконна агітація у день виборів).

Додатково:
Результати такого опитування не могли би вважатися репрезентативною вибіркою навіть якби це було проведено і навіть масово. Хоча б тому, що є ще дуже багато людей, які навіть не прийдуть на вибори.

Висновок Юрія Бутусова дуже правильний:
Якщо така незаконна діяльність буде помічена у день виборів не тільки біля виборчих дільниць, але і будь-де, то громадяни мають припинити її (самостійно або із залученням поліції чи інших громадян).
показати весь коментар
14.10.2020 06:29 Відповісти
"Афера незаконная",а разве бывают аферы законные? Такой же вопрос к тем ,что употребляет словосочетание -"незаконная аннексия",поскольку сама по себе аннексия уже вне правового поля,международного права.В таких случаях слово- "незаконное" является словом -паразитом,то есть лишним в правовом смысле.Зеленский предлагает опрос с пятью вопросами,а как же с предложением Стефанчука о референдуме иметь только один вопрос? Что правая рука не знает ,что делает левая? А Вове после местных выборов,если партия Слуга народа провалится ,пора подумать о отставке и роспуске парламента!
показати весь коментар
14.10.2020 07:59 Відповісти
Владимир Дарский так в то и дело что закона о референдуме нет!!! и как все , с подачи олигархов , зашипели , запищали - от кормушки отлучают да еще хотят садить нас , элиту , привыкших десятилетиями обворовывать нас , украинцев !!! Значит по 15000 поправок , надуманих , к законопроектам можно вносить и тем самым использовать деньги из бюджета , а ответить на 5 вопросов - это незаконная трата денег!!! вы уж определитесь , Бутусовы и ему подобные , или крестик снимите или .... , Когда эксгарант открывал офшоры и наполнял их не понятно откуда взявшимся деньгами Вы , политтехнологи , социологи и инные проплаченые писаки молчали ( в надежде что вас заметят и допустят к кормушке ) а теперь допустили ??? я не политик но видать вопросы эти жгут пятую точку некоторым , нечистым на руку , людям вот отсюда и вой по всем , им принадлежащим , тв каналам и другим СМИ !!! ЛЮДИ ДУМАЙ ТЕ!!!
показати весь коментар
18.10.2020 12:34 Відповісти
ЗЕ ДОЛЖЕН СИДЕТЬ В ТЮРЬМЕ!
показати весь коментар
14.10.2020 08:11 Відповісти
Краще на дрючку, без мила.
показати весь коментар
17.10.2020 22:52 Відповісти
А запропонуйте тоді пан Юрій для українців алгоритм дій з цим "опросним листочком" - 1)порвати, 2)написати у відповідях "Зеля - куй" (мій варіант), 3)просто пройти мимо (але зебіли тоді самі заповнять), 4)взяти "опросник" і піти. Треба щоб всі українці зупинились на одному варіанті - тоді Зелене Гавно може і вилізе з своєї "теплої ванночки".
показати весь коментар
14.10.2020 08:53 Відповісти
Ось що треба писати в опросниках:
https://youtu.be/EftX_qPN9S4 Тиць
показати весь коментар
15.10.2020 09:10 Відповісти
Опрос-очередная примитивная манипуляция такая же как стадионные дебаты, прессуха в фуд-маркете, интервью Боклану в автомобиле. Они знают свой электорат. Простые вопросы с очевидными ответами типа "должны ли быть наказаны ответственные за преступления на майдане?" Или "необходимо ли продолжать строительство дорог/индексировать пенсии/повышать минималку/снижать тарифы?" И т.д.и и.п. Подобные вопросы будут обнародованы до выборов и должны напомнить, что власть работает, помнит о предвыборных обещаниях, ищет "креативные" решения проблем, ей совсем чуть-чуть не хватает твоей поддержки, чтобы дожать сопротивление оппонентов на местах. Приди на выборы, не хватает только твоего голоса за Зе, чтобы решить все проблемы разом
показати весь коментар
14.10.2020 08:59 Відповісти
Вадик Иванов а тебя за все эти 30 лет на эту тему спрашивали , я что-то не помню!!!
показати весь коментар
18.10.2020 12:38 Відповісти
Який маохізм! Невже недостатньо відповіді жіночки із Чернівців?
показати весь коментар
14.10.2020 09:06 Відповісти
На любые вопросы (будь то незаконный опрос или законный ркеферендум) выносятся только те вопросы и в той формулировке, ответ на который уже просчичан политтехнологами с большой долей вероятностью, поэтому эти мероприятия нужны для того, чтоб снять с себя ответственость и удбедить ЛОХТОРАТ, что это был якобы "их выбор"! Правильные и разумные действия НЕ МОГУТ БЫТЬ ПОПУЛЯРНЫМИ, потому что подавляющее большинство НАСЕЛЕНИЯ - это глупые, невежественные, частично и полностью НЕДЕЕСПОСОБНЫЕ ПОДДАННЫЕ (а не ГРАЖДАНЕ), у которых не только не дожно быть гражданства и права политического "голоса", но у многих других прав!

НАСЕЛЕНИЕ - это не НАРОД!

Народ - это СВОБОДНЫЕ, имущие и ПОЛНОСТЬЮ ДЕЕСПОСОБНЫЕ люди, самодостаночные (не нуждающие в помощи, дотациях, милостыни или подачек)!
Таких сегодня явное меньшинство и в этом трагедия современног мира РАБОВ и ГОСПОД!
показати весь коментар
14.10.2020 09:29 Відповісти
Викладайте жабу на Зе із трьома стаканами і шариком з дописом "соц. опитування 25 жовтня"
показати весь коментар
14.10.2020 09:57 Відповісти
На всіх ресурсах
показати весь коментар
14.10.2020 09:58 Відповісти
Звичайна хуцпа. Краще всього одне питання: Чи не пора Зе у відставку?
показати весь коментар
14.10.2020 10:14 Відповісти
Власне так!
Навіть питання треба поставити: "Чи згідні ви, щоб президентом України був тупорилий наркоман, жополиз путіна, уклоніст, брехун, хабарник, який ненавидить Україну і здраджує її інтереси щодня?"
показати весь коментар
16.10.2020 00:16 Відповісти
Ніхто нічого не зірве.
В нас не той народ.
Раніше треба було думати.
показати весь коментар
14.10.2020 10:54 Відповісти
Не будете відповідати ви - напишуть за вас.
Та і результати вже готові.
А підсумок - капітуляція.
показати весь коментар
14.10.2020 10:55 Відповісти
И все это, о чем выше написал Бутусов,на до подготовить менее, чем за 2 недели!!??. При этом, похоже, Зеленский и сам не знает на сегодня, что он так хочет спросить у украинцев. Надежда на "авось", мол, поможет хоть немножко голосов для обанкротившихся слуг получить.
показати весь коментар
14.10.2020 10:56 Відповісти
за нього це знають у Кремлі
показати весь коментар
14.10.2020 20:20 Відповісти
Відповідь на всі 5 запитань: "ІДИ в СРАКУ!"
показати весь коментар
14.10.2020 10:56 Відповісти
"Проводить на избирательных участках какие-либо действия кроме избирательного процесса -https://censor.net/ru/news/3224572/provedenie_oprosov_v_den_golosovaniya_protivorechit_izbiratelnomu_kodeksu_i_mojet_rassmatrivatsya_kak" - "Дуракам закон не писан, если писан, то не читан, если читан, то не понят, если понят, то - не так, потому что он - дурак."
Даже в Израиле говорят,https://www.7kanal.co.il/News/News.aspx/216119 что Зеленский не представляет собой ничего, как политик и является крайне ограниченным человеком.
https://www.7kanal.co.il/News/News.aspx/216119 https://www.7kanal.co.il/News/News.aspx/216119
показати весь коментар
14.10.2020 10:56 Відповісти
Ідея народовладдя завжди викликала у "патріотичних" сил жах та несприйняття, точніше у їх керманичів. Тому якщо Зеленський дійсно збирається запровадити скажімо електронну демократію, це бомба під більшість політпартій і всю систему. Будь-яке опитування направлене в цю сторону варто підтримати, незважаючи на проросійськість СН чи Зе. Бо вони підуть, а електронна демократія залишиться.
показати весь коментар
14.10.2020 11:13 Відповісти
Пряма демократія працює лише в тих суспільствах, де частка освічених і свідомих свого вибору людей перевищує 50%. Представницька демократія виступає певним бар'єром для махрового популізму та ще у вигляді монобільшості. В Україні, де люди на вищу і найвідповідальнішу посаду обирають особу, яка не має ніякої програми, жодного ясного плана, ніяких обіцянок, окрім стати на коліна перед Путіним, електронна демократія принесе вічну двомовність, і як наслідок, руський мір до скону. Метою якого, було б знищити Україну разом із її політичною системою, яка, попри всі свої проблеми, є поганим прикладом для руського міру. Але ви, напевно, саме цього і прагнете.
показати весь коментар
14.10.2020 12:41 Відповісти
Проблема в тому що, в Україні політичні програми ВСІХ без винятку партій є, заманухою для лохторату. Жоден політик не тримався своїх передвиборчих планів та обіцянок. Та і партій, як таких у нас не існує, є тільки політпроекти для отримання влади. Тому немає ніякої відповідальності за виконання планів та обіцянок.
показати весь коментар
15.10.2020 11:58 Відповісти
Взагалі-то все навпаки, тому що немає ніякої відповідальності за невиконання передвиборчих обіцянок, а головне для політичних зрадників - перебіжчиків, флюгерів і тушок, тому кожен проголошує проекти на кшталт "Нью-Васюки", заздалегідь знаючи що виконувати їх не потрібно. Гадаю, що лише одне питання реальної можливості прибрання від влади будь-якого депутата і чиновника є більше важливим, ніж весь отой перелік, запропонований Зеленським.
показати весь коментар
15.10.2020 20:06 Відповісти
Пане, політичне маневрування є усталеним способом для політика управляти своєю власною репутацію в умовах, коли він не може одноосібно впливати на рішення політичної сили. Тобто і перше і друге є природним. Пан Черчіль, якого можна вважати взірцем політичного діяча, двічі змінював своє політичне забарвлення. Він прийшов в політику за власним висловом як "консервативний демократ", а згодом пристав на ліберальну ідеологію. І з часом повернувся до Консервативної партії, оскільки саме вона давала можливості для досягнення верхів управління.
показати весь коментар
15.10.2020 21:21 Відповісти
Саме тому напевно, нам Черчилль більше відомий як керівник виконавчої влади, а не як депутат. Проте, одна справа розбіжність в політичних поглядах, перебуваючи в провладній партії і вихід з неї, а інша біганина по різних партіях, аби весь час перебувати біля бюджетного корита, не маючи взагалі ніяких політичних принципів. При цьому, депутат є представником інтересів своїх виборців, і якщо депутата обрали виборці з націоналістичними поглядами, то як він може представляти їх інтереси, якщо затушкується до комуністів? То ж у виборців має бути право відкликати депутата по своєму округу, якщо він не відстоює їх інтереси. Інше це звітування: політичне - порівняння обіцяного і виконанного і фінансове - порівняння динаміки зміни статків депутата і економічних показників країни та його виборців. Бо, якщо депутат, до обрання умовно бомжував, а після з жиру біситься, а країна котиться в кризу і виборці бідують, то явно цей депутат, "представляючи" їх, діяв не на їх користь. А там, звісно, може слідувати і кримінальна відповідальність, але це трохи інше і не є відповідальністю перед виборцями.
показати весь коментар
16.10.2020 01:41 Відповісти
пане, що до нацiоналiстiв, котрi бiгають промiж полiтсилами, пан Влад правий своею загальною оцiнкою ситуацii: https://censor.net/ru/user/452650iоналiсти не мають серйозноi програми, то й який з них вiдкат. Пам`ятаймо, мельникiвцi з бандерiвцями гризлись , як скаженi собаки. Бо мельникiвцi вибрали прислужницький шлях вороговi украiнства нацистськiй Германii. У 45-ому роцi припинили боротьбу, чого не скажеш про бандерiвцiв. нацiоналiсти(бандерiвцi-мельникiвцi) не мали злагоди до самого проголошення незалежностi Украiни. Приблизно в цей час вони помирилися промiж собою. Та що ж нацiоналiсти нам заявили? Ось що: нацiоналiсти вiдмовились вiд потягiв до украiнськоi булави, бо булава вже вiднайшла свого володара. на цему крапка. Чим кориснi нацiоналiсти тепер? лишень як бойова одиниця, на кшталт УПА. А те що серед них бувають перебiжчики, то то е пристосуванцi звичайнi.
показати весь коментар
16.10.2020 03:45 Відповісти
Я би сказав інакше, пане. Націоналісти в Україні традиційно виступають як бойова одиниця суспільства. Але вони не є сферичним конем в вакуміІ, а є частиною суспільства і його продуктом. Саме суспільство плекає в собі цю силу, і ми маємо радіти, що в критичні моменти вона здатна надати фізичний захист.
Але, зважаючи на необхідність в найближчі десятиліття долати зазіхання з боку агресивного сусіда, націоналісти можуть повернути спільноті значно більше ніж бойову підготовку проводу УНА УНСО. Це вже є традицією, що булава без старшини не має шансів на успішне і тривале управління різношорстною анархічною спільнотою.
Українські націоналістичні сили традиційно схиляються до силових рішень. Тому я вважаю природним шляхом у майбутню політику для них - рух до і через управління військом. Саме там можуть бути виплекані майбутні консервативні політичні лідери, та залучені нинішні авторитетні офіцери, які, водночас, мають досвід прийняття рішень і відповідальності за них. Навзаєм, ці вояки отримають політичну опору і політичне майбутнє. А з часом історію участі в політичному русі і репутацію. Через цей прошарок, а не через загравання з патерналістськи налаштованим населенням, націоналісти можуть прийти в українську владу і стати її постійним учасником.
показати весь коментар
17.10.2020 14:22 Відповісти
Те, що вам маловідомі сторінки політичного життя пана Черчіля, маєте сказати відверто, не є наслідком відсутності такої інформації, а тим, що ви нею не цікавились. А, насправді, його політична діяльність заслуговує навіть більшої уваги, аніж управлінська. Бо саме активна політична позиція сера Вінстона підштовхнула ліберальну ідею до зростання і поширення. Він не просто повернувся до Торі, а приніс туди і закріпив ці нові парадигми. Гадаю, що ******* британська консервативна партія і досі зберегла свій вплив і популярність в суспільстві саме внаслідок зміни політичних орієнтирів під орудою пана Черчіля.
показати весь коментар
17.10.2020 13:37 Відповісти
Яку форму відповідальності за невиконання політичних планів і обіцянок ви б воліли побачити? Адміністративну чи кримінальну?
показати весь коментар
15.10.2020 21:04 Відповісти
Так по неписаним же законам за невиконання обiцянок - самовiдставка вiд службових обов`зкiв як керiвника, з усiм своiм гамузом. Це так, якщо ти - джентельмен. Якщо ж ти - безвiдповiдальний нехлюй, то будеш мати або рiшення народного вiча, або ж згiдно до законiв УК, будеш притягнутий до вiдповiдальностi, за пiдбурювання народних мас до внутрiшнього протистояння. В таких випадках пiдлеглий, як правило, тiкае, припиняючи працювати, то й мае бути звiльнений з посади як злiсний прогульник.
показати весь коментар
16.10.2020 04:30 Відповісти
й=м
показати весь коментар
16.10.2020 04:35 Відповісти
Для цього в суспільстві має існувати інститут репутації, який завжди певною мірою нівелюється в період накопичення капіталу. А в українських політичних умовах він може праціювати лише тоді, коли виборець цілком свідомо приймає рішенняна виборах.
показати весь коментар
17.10.2020 14:26 Відповісти
Nick Heinen згоден з Вами на всі 100% !!! Ви подивіться який гвалт піднявся : як це нас , еліту , саджати довічно ??? ми ж за десятиліття привикли жити біля бюджетної кормушки а тут хочуть відлучити та ще й саджати довічно!!! а по поводу грошей на оплату цього опросу хай краще дивляться за відтоком валюти яку НБУ одержує від МВФ , для цього є дуже багато структур які одержують мільярди грн з бюджету України а не відпрацьовують їх!!!
показати весь коментар
18.10.2020 12:53 Відповісти
Ну мы же сами (73%) канализировали прямую демократию в цирк
показати весь коментар
14.10.2020 12:49 Відповісти
Советую посмотреть.
https://www.youtube.com/watch?v=B3Ew2eoyx-U Люди, вас наё@ывают: Цимбалюк о всеукраинском опросе Зеленского
показати весь коментар
14.10.2020 12:51 Відповісти
і що, це беня дозволив таке?
Чи Роман збирається вже линяти - і від зелі, і від бені?
показати весь коментар
14.10.2020 13:32 Відповісти
https://eurosolidarity.org/2020/10/14/nina-yuzhanina-u-regionah-vyborchi-komisiyi-na-grani-isnuvannya-vsenarodne-opytuvannya-zelenskogo-ne-ye-derzhavnyczkym-rishennyam/ Ніна Южаніна: у регіонах виборчі комісії на грані існування, «всенародне опитування» Зеленського не є державницьким рішенням

«Всі питання будуть спотворені. Я сьогодні спілкувалася в Полтаві і Харкові з нашими представниками про те, наскільки складно зараз готуватися до проведення виборів, тому що члени виборчих комісій абсолютно не знайомі з новим виборчим кодексом і в багатьох випадках діють за старими правилами, не розуміючи нових. Територіальні виборчі комісії зараз взагалі на грані свого існування, дуже багато захворювань, а людей треба навчати», - сказала Южаніна.
«Тому все, що зараз влада може додатково запропонувати - це виключно від безвиході чи для того, щоб показати, що вони можуть провести щось креативне…Але людей, наприклад, в Харкові ці питання взагалі не цікавлять, у них є більш насущні питання, пов'язані з можливостями далі виживати. Я як політик вважаю, що чергове «ноу-хау» точно не є державницьким рішенням і не може розглядатися серйозно», - наголосила Южаніна.
показати весь коментар
14.10.2020 13:28 Відповісти
А що ви хтiли вiд тупоi людини... Адже навгородi бузину, а в Киевi дядька ще нiхто не забороняв.
показати весь коментар
16.10.2020 04:40 Відповісти
нашли политика Южанину , она такой политик как я космонавт !!!
показати весь коментар
18.10.2020 12:57 Відповісти
"Срывателям" придется заплатить существенно больше $100 на человека )))
показати весь коментар
14.10.2020 13:35 Відповісти
Те, що Зе-президента пора відправити у відставку це не розуміють тільки дурні та не хочуть цього Зелеботи. Мабуть не в одного мене виникає питання, шановне товариство: а навіщо в Україні така посада як президент? Навіщо українцям така посада, людина, яка її обіймає, апріорі ні за що в країні не відповідає, не є гарантом Конституції, бо сама порушує постійно її норми, тільки вирішує свої власні питання, є розсадником корупції та робить все,щоб держава Україна перестала існувати як незалежна держава українців? Це Бог нам показує від чого нам в Україні треба позбутися. Обрали форму правління в державі - Парламентсько-президентська Республіка. Треба прибрати посаду президента та й нехай відповідає за все, що діється в країні Голова уряду - премєр-міністр( так як наприклад у Великій Британії). Він буде підконтрольний Верховній Раді. Разом з цим буде ліквідовано систему державної корупціїї. Бо кого б на цю посаду не обрали все буде повторюватись без кінця і без краю.Разом із цією посадою буде ліквідована ціла зграя трутнів, таких наприклад як ОП, яких ми утримаємо за рахунок наших податків і як раз тоді знайдуться у бюджеті кошти на підвищення зарплат лікарям, вчителям та підвищення пенсій пенсіонерам і таке інше. Так що із відправленням у відставку Зе-президента достроково, треба вносити зміни до Конституції України та прибирати посаду президента держави. Ось тоді на мою думку в державі почнуться потрібні для її громадян реформи. Чи може хтось думає по іншому?
показати весь коментар
14.10.2020 13:53 Відповісти
і що це змінить? У зелених все одно більшість у Раді
показати весь коментар
14.10.2020 20:22 Відповісти
Прибрати посаду президента, ще в 2004 році було ідеєю-фікс Кучми-Медведчука.
показати весь коментар
15.10.2020 20:11 Відповісти
Після виборів ті 12 млн дол виборці оплатять з своїх кишень - зростання цін на комуналку, продукти і тд.
показати весь коментар
14.10.2020 14:04 Відповісти
афера ЗЕ и Ермака популисты клоуны, у власти! Как сказал депутат Лерос - Вы не стали воевать со старой системой, Вы просто с ней слились, и с коррупцией!
Именно Вы своими микробами и бактериями лжи заразили всю страну, потеряв шанс великой державы, обменяв его на конверты от олигарха. Вы сдали страну в аренду этим коррупционерам олигархам, чем сами себе подписали приговор.

Опитування Зеленського - це афера, яку українці повинні зірвати - Цензор.НЕТ 5382
показати весь коментар
15.10.2020 04:19 Відповісти
Так щур, казали ж ,вже нiкого не впiзнае.
показати весь коментар
16.10.2020 04:33 Відповісти
Не так страшен дурак как дурак с инициативой
показати весь коментар
14.10.2020 16:16 Відповісти
Согласен с Бутусовым. Добавлю только, что доверия к неизвестно откуда взявшимся опрашивающим, печатанью и сохранению на всех стадиях опросных листов, и к подсчету голосов не может быть никакого.
показати весь коментар
14.10.2020 17:25 Відповісти
Опитування Зеленського - це афера, яку українці повинні зірвати - Цензор.НЕТ 4700
показати весь коментар
14.10.2020 18:59 Відповісти
Він навіть не клоун , він просто Тупа наволоч...
показати весь коментар
14.10.2020 19:32 Відповісти
Цікаво, чиє замовлення виконує президент-прислужник - олігархів чи Кремля?
показати весь коментар
14.10.2020 19:35 Відповісти
а ты сам как думаешь?
показати весь коментар
14.10.2020 19:50 Відповісти
По сценарию в фильме люди выходят на протест и президент оказывается в тюрьме
показати весь коментар
15.10.2020 00:07 Відповісти
24 сентября Зеленский говорил что пандемия и никаких послаблений иностранцам не будет. 28 сентября просто никто не продлил запрет. Тут будет примерно тоже самое. Главное заинтриговать. Держать напряжение, чтобы об этом бреде все говорили. Не о том что в больницах жопа, с тестами и.т.д. что жулье у власти. А о том какой очередной бред выдавит Вовчик. Потом окажется что это будет на выходе, после голосования и по желанию. Потому что другой схемы нет
показати весь коментар
15.10.2020 01:24 Відповісти
зачем плевать пеной? на эти "вопросники" можно просто забить,кому они не нравятся.никто не обязывапет отвечать.второе,не обязательно.что "правильные вопросы" могут повлиять на настроение украинцев,все слышали обещания и видели их выполнение.работа по деоккупации донбасса со всеми этими сивохами-фокиными тоже на виду и памяти...так же помнятся и подстроенные порошенко котлы с сотнями погибших,торговля "на крови".с ОРДЛО и россией,мародёрство с военных бюджетов командой порошенко,..Юлькины "косяки" прежних времён тоже помнятся...короче.народ у нас уже "жжённый" и "на мякине" не купишь.
показати весь коментар
15.10.2020 02:05 Відповісти
Перекладывание ответственности с убогого офиса президента на народ.

Журналист

https://www.youtube.com/channel/UCB9WOAf7gaCLiFnB2R46TIw Роман Цимбалюк

Команда действующего президента имеет всю полноту власти в стране. Эта та ситуация, когда нужно брать на себя ответственность и делать. Реформы, обещания, счастье всем. Какие всеукраинские опросы ? Их уже наделили полномочиями, а плебисциты это не что иное как попытка переложить ответственность на "мудрый украинский народ".

Зеленский закончит так зек Янукович, или как Ющенко?!

---- https://www.youtube.com/watch?v=B3Ew2eoyx-U
показати весь коментар
15.10.2020 03:58 Відповісти
самое отвратительное - это то, что даже, если власть поменяется, то зеля и его ко не будут отвечать за аферу, которую они провернули со страной и неокрепшими умами 73% нарида
показати весь коментар
15.10.2020 09:41 Відповісти
тю... а хто це разом зробив? Хто аферисту віддав усю владу? От яким чином, конкретно я маю щось зривати і виправляти косяки 73%, дієздатних, дорослих громадян, яких виявляться так легко розвести? І головне для чого? Щоби вони завтра нове популістичне лайно обрали?
показати весь коментар
15.10.2020 11:06 Відповісти
а хіба до цього було інакше?
показати весь коментар
15.10.2020 12:01 Відповісти
а хіба ні?
показати весь коментар
15.10.2020 12:03 Відповісти
Срывать бесполезно, так как ответы там готовы заранее и их объявят по-любому. Афера еще та!
показати весь коментар
15.10.2020 11:58 Відповісти
Ну, я дуже радий що, Зеленський з монобільшістю вирішив усі питання в країні, які стояли перед владою і зараз його зацікавило, а що ще, хотів би народ аби ми йому пообіцяли.
показати весь коментар
15.10.2020 12:03 Відповісти
По-перше, наскільки я розумію, опитування буде проводитися на виході з дільниць, а не на самих дільницях. По-друге, там будуть питання відповіді на які дуже цікавлять прихильників ОРДЛО і ерефії. Тому, вони будуть приймати в цих опитуваннях дуже активну участь аби створити видимість народної підримки. Тому, голосувати не просто потрібно, а потрібно голосувати активно аби не дати їм шансу.
показати весь коментар
15.10.2020 12:39 Відповісти
На хрена спрашивать мнение народа, если на это мнение ЗЕленке насрать? Он уже один раз спрашивал и шо? Единственная цель этого опроса, напомнить о себе в день выборов, а вдруг кто-то купится, пожалеет бедненького беспомощного пересидента вместе с его партией. И еще разочек понадеется и даст этим мчудакам шанс.
За этот опрос партию слуг по закону нужно вообще снимать с выборов, так как это скрытая агитация. А агитация должна быть полностью прекращена за сутки до выборов. А здесь она "назначена" буквально на сам момент выборов.
показати весь коментар
16.10.2020 01:54 Відповісти
так может зеленский сам хочет сорвать выборы неофициально, бо не может официально остановить слуг урода, тобто , у него со слугами началась неконтролтруемая ситуация.
показати весь коментар
16.10.2020 03:49 Відповісти
вот ведь очень кидается в глаза , Зеленский говорит одно, а слуги делают наоборот.
показати весь коментар
16.10.2020 03:50 Відповісти
клоуна и олигархов надо бить по зубам и вот это тогда будет сильным аргументом. Все эти пи доры спрятались из нацкорпуса, свободы не хотят бороться. А ведь протестное общество давно назрело - бить и давить олигархов. И что делать? Вопрос №1 - никак нельзя продавать землю, вопрос №2 - конфискация имущества олигархов, №3 изгнание оккупантов из Крыма.
показати весь коментар
16.10.2020 14:26 Відповісти
С третьим большая проблема, путлер туда уже И ЯО припер, не говоря обо всем остальном. Шанс был только отстоять при захвате, потом уже все, кирдык((
показати весь коментар
17.10.2020 08:24 Відповісти
Знаю как забрать Крым за 2 минуты. Но чем дальше, тем сработает это хуже.
показати весь коментар
17.10.2020 16:27 Відповісти
Поделись секретом, чем сможешь удивить?
показати весь коментар
20.10.2020 07:49 Відповісти
Так в том то и дело - мне нужен человек, которому мы я бы доверял и не болтун. И я должен быть уверен, что для этого готова власть. Пока все с кем я разговаривал на это не готовы. Но здесь нужна и международная поддержка. И это сработает. За 2 минуты мы заберём Крым. Хотя конечно у ху йла бомбить будет очень сильно. Но второй вопрос - а удержим ли? Что делать с теми гражданами которые приехали недавно туда на пмж? Ведь чем дальше, тем больше ху йло делает всё, чтобы даже и тот вариант, что предлагаю я не прошёл. Но нужна поддержка всех крупных стран и нужны их руководители, чтобы ху йло побоялся их мочить. Можно забрать Крым мирным декларированием!
показати весь коментар
20.10.2020 11:59 Відповісти
ну ты не прав! если наши украинские войска попробуют зайти в Крым, то пуйло сразу же включит режим ВОЙНА!!! а ты знаешь, что это такое? и ты в курсе, сколько у него войск и техники в Крыму уже сейчас??? и он без проблем в таком варианте уже в открытую заедет на Донбасс танками и попрет на Киев... нам его своими силами не остановить! и не победить в атаке на Крым! я реалист! Крым можно было отстоять, это факт! а вот сейчас уже все, торба, только пока РФ не развалится на куски и мы сможем спокойно взять обратно свое!!!!
показати весь коментар
24.10.2020 10:53 Відповісти
Больше всего умиляет вопрос О зоне свободной торговли с Лугандоном.... какая с ними вообще может быть торговля? Какая торговля может быть с фашистской россией, это тоже в довесок... они нас танками, а мы им конфеты Рошен, или сало с мясом? Туда можно только ракеты поставлять, Бесплатно, по воздуху)))
показати весь коментар
17.10.2020 08:23 Відповісти
Ж2 не перший раз після хуцпи отримують звіздюлей.
показати весь коментар
17.10.2020 22:56 Відповісти
Сам зеленський і є афера Коломойського...Опитування Зеленського - це афера, яку українці повинні зірвати - Цензор.НЕТ 1432
Чергова афера бородатої бабушки, або без лоха і жизнь плоха.
Опитування Зеленського - це афера, яку українці повинні зірвати - Цензор.НЕТ 4077
показати весь коментар
17.10.2020 19:49 Відповісти
За Майбутне - олигарха Коломойши, Боголюбова, и его шестерки коррупционера Палицы! Но больные люди будут за эту партию олигарха коломойского голосовать.


аферист коррупционер Коломойский и его бизнес-партнер Геннадий Боголюбов вывели почти $5,5 млрд из украинского "ПриватБанка" через дочернюю компанию на Кипре. На Нары урода. 20 лет с полной конфискацией имущества.
показати весь коментар
18.10.2020 01:49 Відповісти
В https://espreso.tv/video/278689 т https://espreso.tv/video/278689 ок-шоу «Борковський & Валевська Політика» на телеканалі Еспресо , а також в https://prm.ua/online-programs/tok-shou-eho-********-vid-13-zhovtnya-2020-roku-gist-yuriy-lutsenko/ ток-шоу "Ехо України" Матвія Ганапольського в ефірі "Прямого" Генеральний прокурор України 2016-2019 рр. Юрій Луценко перш за все зазначав, що Володимир Зеленський став президентом України, тому що 5-го президента Петра Порошенка знищили олігархи, які сіли на російські потоки.
«Порошенко знищили олігархічні і проросійське телеканали в Україні. Не варто забувати також про те, що Порошенко програв через "велику втому" українського народу від війни. Головним фактором поразки Порошенка стало те, що Росія виграла інформаційну війну». Але В.Зеленський, попри перебування на посаді понад півтора року, своїми комплексами демонструє, що він так і не став державним діячем. (Відоме визначення У.Черчілля: "Відмінність державного діяча від політика в тому, що політик орієнтується на наступні вибори, а державний діяч - на наступне покоління"). В.Зеленський нині - навіть не політик; просто - актор, який потребує виключно овацій.
Одночасно екс-генеральний прокурор України Ю.Луценко аргументував, чому Зеленський не має повноважень проводити будь-які опитування. І, якщо він проведе оголошене під умовною назвою «5 запитань», то цим може скористатися Путін та інші проросійські політики, сфальсифікувати його на користь Росії для дестабілізації ситуації в Україні.
«Насправді, це дуже небезпечна гра. Навіть, якщо вони дійсно змобілізують своїх 2-3%, які прийдуть на вибори і отримають не 18, а 20 відсотків, вони відкривають двері в пекло. Хто вам сказав, що інші суб'єкти виборів, в тому числі антиукраїнські, як Медведчук, не проведуть паралельного опитування? Всі ж ми президенти. І якщо президент каже: "Та це... Ясно, що нема такого закону, а хто мені може заборонити провести опитування?" А хто може заборонити це провести іншим?» - зазначив Луценко.
Ексгенпрокурор змалював ймовірний сценарій, як опитування можуть використати проросійські політики:
«І уявіть собі, якщо завтра Медведчук розгорне на виборчих дільницях так зване фейкове опитування, якого ніхто не рахує. Якого ніхто не контролює. І завтра оголосить, що люди підтримують автономію Харкова, Одеси, Закарпаття, Львова, Вінниці. Або розпуск української армії, скасування томосу, відмова від мови. Слухайте, це все можливо».
Юрій Луценко попередив: «Звичайно, це не має юридичного наслідку і ми цього не допустимо. Але ви уявляєте, яке збурення можна привести в Україну? Невже такі страшні речі вартують додаткових 2% для партії?». І нагадав, що такий же механізм використав ворог під час окупації частини Луганської та Донецької областей: «Щоб люди зрозуміли, чому я так гаряче говорю, я хочу нагадати: війна починалася точно з такого незаконного опитування "ЛНР" і "ДНР". Так само якісь вар'яти поставили тумбочки, туди прийшли якісь люди в кожухах, покидали папірці, які ніхто не рахував, і оголосили в нас "ЛНР" і "ДНР". То ми тепер легалізовуємо цей шлях? Це шлях до пекла».
Ексгенпрокурор також наголосив, що у президента нема повноважень проводити будь-які опитування. Луценко окремо наголосив, що "всенародне опитування" президента Зеленського є незаконним і не передбачено ані Виборчим кодексом, ані будь-яким законом України.
«Зеленський довго не хотів сприймати очевидний факт, що його популярність за півтора року президенства зійшла нанівець, він довго не вірив у оприлюднювані рейтинги. Але тепер усвідомив, що катастрофа неминуча. І, очевидно, якісь пройдисвіти підштовхнули його до теми, мовляв, "давайте перевернемо шахову дошку і змінимо взагалі все. Перестанемо говорити про проблеми, які хвилюють людей на місцевих виборах: медицина, освіта, комунальні платежі тощо. І давайте поговоримо з ним про якісь міфічні п'ять питань, які він хоче задати кожному громадянину". Але це опитування є незаконним. Чому? Ні Конституція, ні Виборчий кодекс, ні будь-який закон України не дає президенту повноважень проводити подібні опитування», - зазначив колишній генпрокурор.
Президента Зеленського дуже мучать рейтинги. «Коли я ще спілкувався з ним, будучи генеральним прокурором України, а він уже був обраним президентом, у нас була одна ключова зустріч, де я питав його: "Скажи мені, а чого, власне, ти хочеш?" Він каже: "Я хочу показати вам, що можна керувати країною і кожен день отримувати аплодисменти". Я кажу: "Розумієш, якщо ти хочеш міняти країну, це неможливо робити під щоденні аплодисменти". Як правило, аплодисменти приходять набагато пізніше: коли люди, переживши шок змін, починають відчувати себе краще. Він сказав: "Ні, ти побачиш це. Бо в мене є карт-бланш на все - 73%". Я дослівно пам'ятаю свою фразу. Кажу: "Розумієш, а скільки ти взяв у першому турі?". Він каже: "30 з лишнім". Кажу: "А Порошенко минулого разу в першому турі взяв 54. А Янукович виграв у Юлі на 2,5%. Яка різниця?"» - пригадав Юрій Віталійович. «Насправді це просто відкриті двері до президентства. Чи вони широко розкинуті на 73%, чи вони на 56%, чи вони навіть на 2,5% різниці - це відчинені двері. І тепер питання: куди ти поведеш країну? І в мене питання: куди ти збираєшся вести країну? І цієї відповіді я не отримав ні тоді, і не знаю її сьогодні…» - наголосив політик Ю.Луценко.
«Партія "Слуга народу" нищівно програє місцеві вибори. З 73%, якими вони так гордяться, із 44% в парламенті, якими вони так гордяться, вони отримають менше, ніж 20% на місцевих виборах. Моновлада закінчиться на цьому третьому турі президентських виборів. Адже будь-яке голосування людей є продовженням обрання президента. Це проміжні перевірки - парламентські та місцеві вибори, ще якісь вибори. Після цих виборів "Слуга народу" може зайняти в деяких областях перше місце, в якихось друге місце. Але це буде 15-17-18 відсотків. Це означатиме, що монобільшість у Верховній Раді де-юре є, але де-факто народ уже цю владу їм не дає. І це криза лідерства», - резюмував Юрій Луценко.
показати весь коментар
18.10.2020 01:12 Відповісти
Пусть не брешет юГик! Потрох проиграл, так как он не снизил коррупцию! А как бы он это сделал, если сам был им и продолжал свое грязное дело? Поэтому этого генпрокурвора тоже на нары надо, мразь картавая, тянет потроха на следующие выборы... потрох урод, у него был самый большой кредит доверия от народа. 55%! Такого не было ни у какого президента! А эта гниль поставила крест на всех надеждах, еще и косвенно Обгадив идеалы и цели майдана((((
показати весь коментар
20.10.2020 07:54 Відповісти
безпредметний, бездоказовий висер типового 73/43%дебіла https://censor.net/ru/user/209328
показати весь коментар
20.10.2020 15:19 Відповісти
Сторінка 3 з 3