10911 відвідувач онлайн
7 826 61

Молодик намагався підпалити прапорці на Майдані в Києві: його розшукує поліція. ВIДЕО

У Києві  на Майдані Незалежності молодик намагався підпалити прапорці, встановлені на честь полеглих військових.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, відео він оприлюднив у соцмережах.

У поліції столиці заявили, що наразі правоохоронці вживають заходів щодо встановлення особи порушника та його затримання.

Читайте: У Дніпрі вандали знищили пам’ятну дошку Чорноволу. ФОТО

Топ коментарі
+25
Хвора істота...
показати весь коментар
06.01.2025 09:49 Відповісти
+22
Не забувайте - це "золоте покоління", "майбутнє нації" і т.п.
Скільки ж таких гнид навкруги.....
показати весь коментар
06.01.2025 09:51 Відповісти
+20
А взагалі звичайний терорист - готовий воювати лише зі слабкими.
Підпалити якийсь Rolls Royce? Старшно, морду наб'ють - піду підпалю відзнаки загиблих воїнів.
Записатись в ЗСУ і вбити рашиста? Страшно, може уб'ють - піду застрелю жінку у Львові.
І т.п.
Але впевнений, і в цього вилупка знайдуться захисники. Хіба ж це вперше таке?
показати весь коментар
06.01.2025 09:55 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Хвора істота...
показати весь коментар
06.01.2025 09:49 Відповісти
Помиляєтеся. Це абсолютно здоровий зрілий пІдОр, морально готовий стріляти у спини українських воїнів. Ось до чого призводить толерантність влади і суспільства до кацапоязичія молоді, відсутність національно-патріотичного виховання у навчальних закладах та ігнорування з боку СБУ необхідності виявлення відверто ворожих до України кадрів з учительсько-викладацького загалу.
показати весь коментар
06.01.2025 10:39 Відповісти
"...численніші вони від піску́..."
показати весь коментар
06.01.2025 10:55 Відповісти
Київ. Хрещатик. Майдан. Ніч, Комендантська година. Вільно гуляє тіло у світлій куртці з пляшкою запалювальної рідини. А десь неподалік, ймовірно, біля Будику профспілок або Головпоштампту у салоні теплого Рено Дастер наряд патрульної поліції смачно втикає у смарфони з інстаграмами та тік-токами. Життя вдалося - фронт далеко. Агов, міністре внутрішніх справ !!!
показати весь коментар
06.01.2025 11:33 Відповісти
Так допоможи СБУ виявляти " неправильни учительські кадри". Ти вже хоч одного " кадра" виявив, чи більше по вкидам ?
показати весь коментар
06.01.2025 11:35 Відповісти
Дурка плаче
показати весь коментар
06.01.2025 09:50 Відповісти
Десять год тюрми йому!
показати весь коментар
06.01.2025 09:50 Відповісти
,,діти"", б.........
показати весь коментар
06.01.2025 09:50 Відповісти
Не забувайте - це "золоте покоління", "майбутнє нації" і т.п.
Скільки ж таких гнид навкруги.....
показати весь коментар
06.01.2025 09:51 Відповісти
Добре, ця мразота хімію не вчила.
Температура спалаху етанола 13 град за шкалою Цельсія. Частіше за все, брудну фракцію етанолу, що не дотягує навіть до технічного продають як розпалювач.
показати весь коментар
06.01.2025 09:52 Відповісти
До вiдома, температура полум`я в рази вища за 13*С. Схоже хлопак протролив полiцiю, щоби придiляла таким мiсцям увагу. Ще й антирекламу зробив, щоби який ступень не наробив лиха , за допомогою такого засобу.
показати весь коментар
06.01.2025 10:11 Відповісти
Дякую за цінну інформцію. Поділюся своєю і я.
Температура спалаху - мінімальна температура за якої можливо підпалити суміш повітря і парів рідини у відкритому тиглі. Думаю, що підпалюють від джерела горіння, яке і має "температуру полум`я в рази вища за 13*С". А Ви як гадаєте?
показати весь коментар
06.01.2025 10:18 Відповісти
Я в сувору науку лізти не буду, насправді для стійкого горіння потрібна ще більш висока температура, ніж температура спалаху - температура займання. Це коли швидкість випаровування рідини достатня для підтримання стійкого горіння. Я її для етанолу вже не памятаю. (Т спалаху памятав, бо по молодості мріяв перевести автомобілі в Україні на спирт.)
показати весь коментар
06.01.2025 10:31 Відповісти
Бу-га-га-га... Чому ви зациклились на випаровуваннi рiдини у тиглi. Якщо в тиглi буде низька температура, звiсно, що при пiднесеннi полум`я, спалахiв не буде, бо за низькоi температури, не випаруеться достатьньо речовини, щоби при пiднесеннi вiдкритого полум`я, стався спалах.. На вiдео ми не бачимо тигля. Ми бачимо, що вiдкрите полум`я приймае участь в нагрiвi речовини, щоби та випарувалась в достатнiй клькостi дл спалаху. Питання тiльки в тому, чи досить пiдведенного тепла у навколишне середовище, яке б розiгрiло повiтря навкруги речовини, щоби визвати випаровування речовини достатнього для спалаху. Стверджую, що в даному випадку паяльна лампа справилися б з цiею задачею й запалила б тую речовину. те саме сталося б опусти в ту речовину папiр, та запали його, вже було б досить тепла для початку розiгрiву й розгорання парiв речовини. На додачу. в дизельному двигуну паливо мае температуру спалаху 61*С i вище. Але ж бо , дизель-двигун взимку працюе аж бiгом, бо в ньому вiд стискання повiтря температура пiднiмаеться вище в рази вiд температури спалаху вiд пiднесенного полум`я в тиглi, тому диз. паливо у цилiнрi двигуна ************ й без пiднесення вiдкритого полум`я, бо вiд спричиненого тиском пiдвищення температури в цилiндрi, випаровуеться досить парiв палива для самозагорянню, ондого. Ма, ще бiльше скажу, що при розширеннi камери згорання в цилiндрi двигуна, вiд ходу поршня вниз, температура падае й до -1*С. Це сприяе зайти в цилiндр бiльшому заряду повiтря у ваговому вiдношеннi, що сприяе кращому горiнню палива у цилiндрi , пiсля його стискання.
показати весь коментар
06.01.2025 11:27 Відповісти
Умови над відкритим тиглем (наповненим рідиною) = умови над відкритою поверхнню рідини (градієнт парціального тиску парів від значення пружності парів за даної температури біля поверхні рідини до нуля на певній відстані (залежить від швидкості руху повітря, швидкості дифузії, тощо) в теорії - на нескінченності.
Тонкий шар спирту, розлитий по землі з температурою 1-3 градуси цельсію приймає цю температуру за час порядку секунди. Так що пружність парів над такою калюжею буде недостатньою навіть для спалаху, не кажучи вже про стійке горіння, навіть за умов повної відсутності вітру.
Якщо Ви спрямуєте паяльну лампу на калюжу спирту температури 1-3 градуси, то спочатку потужне полумя нагріє спирт до 13 град, він спалахне і нагрівшись до десь 20 градусів буде стійко горіти. Але якщо спрямувати полумя паралельно поверхні такої холодної калюжи, то досить тривалий час спирт не зегорятиметься.
В прикладі з дизельним пальним (температура спалазу яких як правило близько 55*С, але 61 теж прийнятно) робота, виконана циліндром при стисненні суміші, перетворюється на теплову енергію, температура суміші пальне-повітря піднімається значно вище 61 градуси і коли досягається температура спалаху, від калільної свічки відбувається спалах. Коли після певної кількості циклів при стисненні досягається температура самоспалаху (при даному тиску), потреби в калільних свічках вже немає і двигун виходить на робочий режим. Де Ви вбачаєте розбіжність з тим, що нижче 61*С відкрита поверхня дизпалива не може спалахнути на повітрі?
показати весь коментар
06.01.2025 12:02 Відповісти
Бу-га-га-га... То-то нащо переливати з пустого в порожне... Дизпаливо, як i спирт, при температурi в 3*С без розiгрiву для достатнього випаровування не спалахне. Повторюсь, але ж бо , паяльна лампа стане в нагодi. ЗЫ... ЗАУВАЖУ: Я i в цей раз, як i в той раз, про дызпаливо заявляю як не про основну тему розмови(спирт), бо згадую про диз. паливо пiд постскриптумом ЗЫЫЫЫЫЫЫЫыы, як параллельний приклад... А з якого бодуна калильна свiчка - у робочому 2-хтактному моторi, в наш час, коли ступiнь стискання у цилiндрi - достатня для високого нагрiву розпиленого форсункою дизпального, щоби тi мiкрокраплi випарувались, та самозайнялися. Чесне слово, ми ж не в 40-50-х роках минулого сторiчча живемо... ХМЫ...
показати весь коментар
06.01.2025 14:33 Відповісти
Свічки накалювання стоять на багатьох дизельних двигунах. Звісно, можна зробити дизельний двигун і без них, але вимоги до потужності його стартера і ступеня компресії будуть значно вище і далеко не коженвиробник буде так морочитись. Всередині циліндрів такого двигуна при стисканні температура суміші зростає до кількох сотень градусів. Це якось спростовує те, що у звичайних дизпалив температура спалаху порядка 55 градусів?
показати весь коментар
06.01.2025 15:24 Відповісти
Пане хороший, коли я говорю про дизельний двигун, То я маю на увазi загальну концепцiю дизеля i не тiльки для "мокiка", в котрих дизпаливо запалюется вiд розжареного шара в предкамерi, але також маю на увазi i дизельнi двигуни потужнiстю, а хоча б в 60-80 000 кiнських сил, поряд з якими згадувати про якiсь свiчечки у дизелi - це як ото казочка про бiлого мазунчика... Пане хороший, ваше звичайне дизпаловo у диз. двигун любого гатунку впорскуеться, але то не паливна пара, котра ******** при 61*С, - це сумiш с дрiбних крапель палива та повiтря. Тi краплi палива не **********, треба щоб вони випарувались. А для цього треба зробити додатковий пiдвiд тепла. Для випаровування тих крапель - температура набагато бiльша за температуру спалаху цих парiв. Ось для цього в дизелi паливо стискаеться до такого ступеню стискання, щоби отримати додаткову температуру, зауважую , температура випаровування в цьому разi набагато вища за температуру спалаху цих парiв. Зауважую цю iнфу я вам надаю втрете.. Тепeр, я так надiюсь, ви нарештi самi вiдповiсте на свое питання, мовляв, чи Це якось спростовує те, що у звичайних дизпалив температура спалаху порядка 55 градусів? ЗЫ... Але ж бо я - "цiкавий": чи спалахнуть пари палива без свiчки, якщо цi пари отримуються в цилiндрi при температурi в рази бiльшiй за температуру спалаху цих парiв... Буду дякувати вас не передякувати(за вiдповiдь), которая как та овчинка выделки не стоит для надувшегося специалиста-дизелиста щеки, который бы, было бы лучше, чтобы не путал компрессию, измеряемую в кг/см2, со степенью сжатия, Компрессия же зависит тупо от состояния колец и связана с повышением понижением давления в цилиндре, без горения. Компрессия - это переменная, в связи с износом колец. Мы обговаривая тему, берем во внимание, что кольца новые, компрессия - в пределах расчетной . Степень сжатия -это постоянная линейная величина и зависит от конструкции двигателя. Чем меньше камера сгорания , тем больше степень сжатия.
показати весь коментар
07.01.2025 09:23 Відповісти
Больше степень сжатия - больше температура сжатой смеси - лучше испарение, а значит лучше горение, как и больше мощность двигателя. ЗЫ. мол без свечей - мощнее стартер. Да нафига, на момент пуска мощнее стартер? На момент пуска в холодное время. по программе, подвпрыск легкозаймистого палива.
показати весь коментар
07.01.2025 09:41 Відповісти
Пане, ви серйозно плутаєтесь в термінології. Температура спалаху - це температура, за якої від ЗОВНІШНЬОГО джерела вогню ********** пари над поверхнею рідини при атмосферному тиску.
А в дизельному двигуні без свічок накалювання потрібно нагріти суміш парів дизпалива (плюс аерозоль дизпалива, але це несуттєво) і повітря вище температури самозаймання при тиску в 17-22 атмосфери.
Температура самозаймання- коли суміш парів і повітря ******** без джерела вогню.
Наприклад, температура самозаймання, етанолу 363°C, що суттєво вище температури спалаху в 13°C.
показати весь коментар
07.01.2025 10:53 Відповісти
А по-моему , я роздiлив для вас температуру спалаху при пiднесеннi вiдкритого вогню вiд температури самоспалаху вiд високого тиску, а значить, вiд високоi температури, спричиненоi високим тиском... Але ж бо, я не бачу навкруги телепнiв, котрим би я вчетверте розтлумачував. свою думку про спалах (само) без свiчки , чи кулi(шару) розжарювання в предкамерi цилiндру двигуна. Якщо ви в темi, то ******* дизельнi двигуни в своiй бiльшостi працюють не вiд свiчки, а вiд самоспалаху палива. Я не знаю, як вам ще це розжувати. Думаю, що тему закрито. ЗЫ...суміш парів дизпалива (плюс аерозоль дизпалива, але це несуттєво) і повітря вище температури самозаймання при тиску в 17-22 атмосфери. Я з вами згоден, температура самоспалаху при тиску буде вищою, скажiмо 100*С , але меньшою вiд температури випаровування, спричиненим цим високим тиском. Це елементи термодинамiки. Наприклад вода закiпае при 100*С. Але к у паровому котлi ця ж сама вода закiпае при тиску в 5кг\см2 при температурi скажiмо в 110*С . Та щоби вода загорiлася, iй треба позичити ще бiльше тепла(енергii), скажiмо додатково витратити энергiю на электролiз води - випаровування води на О + 2Н. Ось тодi отриманi iз води "пари" будуть самозапалюватись при тиску вищому 2 атмосфери(гримуча сумiш) без пiднесення вiдкритого полум`я... а з пiднесенням полум`я, "пари" води (О+2Н)запалюються при нижчiй температурi? чим пари спирту... З наступаючим вас - сею-вею, посiваю... наливайте, бо сiдаю ! Зi святами вас !
показати весь коментар
07.01.2025 16:37 Відповісти
чергова мерзенна мерзота...
показати весь коментар
06.01.2025 09:53 Відповісти
колись депутатом стане, від "слугов народа"
показати весь коментар
06.01.2025 09:54 Відповісти
Мразь - до мразі.
показати весь коментар
06.01.2025 10:25 Відповісти
Так, в поліцаї його, одразу.
показати весь коментар
06.01.2025 10:31 Відповісти
Варіант
показати весь коментар
06.01.2025 11:23 Відповісти
А взагалі звичайний терорист - готовий воювати лише зі слабкими.
Підпалити якийсь Rolls Royce? Старшно, морду наб'ють - піду підпалю відзнаки загиблих воїнів.
Записатись в ЗСУ і вбити рашиста? Страшно, може уб'ють - піду застрелю жінку у Львові.
І т.п.
Але впевнений, і в цього вилупка знайдуться захисники. Хіба ж це вперше таке?
показати весь коментар
06.01.2025 09:55 Відповісти
Нічо не понятно, но очінь інтересно шо він там в дії збирався робить?
показати весь коментар
06.01.2025 09:56 Відповісти
Він же сказав: народна влада (з претулою) в дії - ми всі презеденти, ми схвалюємо бюджети, рішення і це все враження що хуцпаті нарешті отримали методички і це буде сценарій типу мілей - румунія через тікток - найшвидший і найефективніший та і недорого
показати весь коментар
06.01.2025 10:36 Відповісти
***** в часи юності?
показати весь коментар
06.01.2025 09:59 Відповісти
Дружина казала, що поки я два роки дома не був, у Київ ще більше сволоти наповзло…
показати весь коментар
06.01.2025 10:04 Відповісти
Кормільци із Донбасса та їх нащадки.
показати весь коментар
06.01.2025 10:06 Відповісти
А чим ти від тої "сволоти" відрізняєшся? ТА "сволота", у 2022-му, здриснула з Донбасу, в Київ... А ТИ, (у тому ж 2022-му), з Києва - у Польщу...
показати весь коментар
06.01.2025 10:09 Відповісти
А ти, схоже, ухилянт, як таке написав.
показати весь коментар
06.01.2025 11:19 Відповісти
Від ухилянта чую... Бо я "ухиляюся" - 2016-го... З протезованою ногою та у віці за 60..
показати весь коментар
06.01.2025 11:25 Відповісти
Ета бальной пєнсіанєр, но єслі б бил маложе то паказал би гераїзм нє худе Татарова протів чічєнцев
показати весь коментар
06.01.2025 11:25 Відповісти
Тоді зрозуміло, здоров'я не дозволяє життя за Родіну віддати
показати весь коментар
06.01.2025 11:40 Відповісти
Тут інакше, воно бажає смерті молодим, бо саме вже на порозі могили
показати весь коментар
06.01.2025 12:39 Відповісти
Не переживай... Прийде час - "могила" і до тебе добереться... Навіть у Польщі... Може, навіть завтра... Кнедликом удавишся...
показати весь коментар
06.01.2025 15:08 Відповісти
А ти не задавав собі питання: "А пачіму у нево нога пратезиравана была именна в 2016-м?"
показати весь коментар
06.01.2025 15:05 Відповісти
Скільки їх верещучка навезла в Україну з лугандонії ? Всі патріотично налаштовані у14 році виїхали бо їх ті потвори вбивали а майно розграбовували а після22поїзало все кацапсяче бо на парашу не хочу а в Україні можна за кордон виїхати
показати весь коментар
06.01.2025 10:05 Відповісти
"Дурне теля", яке хотіло хоч чимось "випендриться"... На щось розумне - мізків не вистачило... А тут - кацапи "підказали" в "Телеграм"... Тепер піймають - і матиме "клеймо кримінальника" "на всю аставшуюся жизнь"...
показати весь коментар
06.01.2025 10:06 Відповісти
Добре що він ідіот і пику засвітив.Найдуть швидко,воно ж не вакумі живе.Потім буде ковтать соплі в поліції ,вибачатись на камеру і боятиметься по вулиці ходить .Скільки вже таких було,придурків нічого не вчить.
показати весь коментар
06.01.2025 11:21 Відповісти
Це "какая разніца". Вони вже все зробили, а це доробляють.
показати весь коментар
06.01.2025 10:06 Відповісти
Там, ***, паліції машінка на машінке!!!!
Одного урода повязать нє????
Гєнафонд, храмасома...
показати весь коментар
06.01.2025 10:17 Відповісти
А можна цьому довбограю добрих піз@юлей надавати? Без втручання судочинної системи України.
показати весь коментар
06.01.2025 10:19 Відповісти
Нє. Там за парковкой стежити нє вспівають...
показати весь коментар
06.01.2025 10:27 Відповісти
Ну да... Вчора вдень бачив, як поліцейські з 3-х (трьох) машин розбирались з одним водієм кросовера... Всі зайняті! Вони працюють!
показати весь коментар
06.01.2025 10:31 Відповісти
Ну кросовери там теж не в адекватні... Але за клумбою наглядати... Де КДБ - хвилин 1,5 вічливо нахєр запросять)
показати весь коментар
06.01.2025 10:38 Відповісти
Рожа дуже схожа на отих потвор,що е тітушками у московських попів.І,що ніхто не бачив?Не розвалили їй е...Ло?
показати весь коментар
06.01.2025 10:25 Відповісти
вчора суки цих іудеїв до влади притягли,а сьогодні прапори палять...якого ху,іди і виганяй тепер обрізаних з влади.
показати весь коментар
06.01.2025 10:27 Відповісти
безкарність породжує злочинність
показати весь коментар
06.01.2025 10:32 Відповісти
Зайти і віддати родичам загиблих героїв на самосуд!
показати весь коментар
06.01.2025 10:36 Відповісти
Так воно ж готувалося!!!! Відосік запиляло...
показати весь коментар
06.01.2025 10:39 Відповісти
золотий генофонд, надія нації...
показати весь коментар
06.01.2025 10:47 Відповісти
Позбавляйте вже громадянства нарешті цю *******!
показати весь коментар
06.01.2025 10:47 Відповісти
Кілька днів тому троє львівських студентів перерізали дріт,який йшов до мінори,встановленої в центрі Львова з нагоди єврейського нового року.Шум був страшенний,ізраїльські мас медіа писали про українських варварів та антисемітів,які зруйнували святочну мінору.От їх знайшли моментально.Вони спочатку було заікнулись типа чого тут стоїх єврейська мінора,коли у Львові менше тисячі євреїв,а в Єрусалимі нашого дідуха нема,а там українців десятки тисяч.Їм тут же вибили з голови такі шкідливі думки і вони вже каялись,вибачались і обіцяли такого не робити.Навіть не знаю,до чого я то згадав...
показати весь коментар
06.01.2025 11:54 Відповісти
Тисса йього зачекалась - вже повинен був всплевсти.
показати весь коментар
06.01.2025 13:18 Відповісти
Ничего не понял из этого видосика! Нахрена он это делал?
показати весь коментар
12.01.2025 11:45 Відповісти