8215 відвідувачів онлайн

Наземний дрон ЗСУ розстріляв із кулемета двох окупантів під Покровськом. ВIДЕО

На Покровському напрямку, який залишається зоною найбільш інтенсивних боїв, українські захисники все частіше замінюють живу силу на передових позиціях роботизованими комплексами. Як повідомляє Цензор.НЕТ, у мережі з'явилися унікальні кадри реального бою, де наземний безпілотник ліквідував живу силу ворога.

Завдяки дистанційному керуванню, оператор зміг підстерегти загарбників у засідці та знищити їх без ризику для життя особового складу.

Деталі роботизованої атаки:

  • Засідка: Наземний роботизований комплекс (НРК), оснащений великокаліберним кулеметом, був заздалегідь виведений на позицію в "сірій зоні".

  • Точність: На відео зафіксовано, як двоє російських військових намагаються просунутися через посадку. Дрон відкриває вогонь з короткої дистанції. Двома короткими чергами обох окупантів було ліквідовано на місці.

  • Автономність: Такі роботизовані турелі здатні тримати позиції протягом тижнів, виконуючи роль автономних вогневих точок, якими керують оператори з безпечної відстані.

Технологічна перевага під Покровськом:

Використання наземних дронів на цій ділянці фронту стає масовим. За даними західних ЗМІ та українських військових, до 90% логістики та значна частина вогневого прикриття на Покровському напрямку зараз забезпечується саме безпілотними системами. Це дозволяє компенсувати дефіцит піхоти та мінімізувати втрати серед українських воїнів.

Топ коментарі
+14
ізвєрг.
показати весь коментар
25.02.2026 15:17 Відповісти
+13
Всі канали російського телебачення отримали заборону розповідати
про четверту річницю початку війни.
показати весь коментар
25.02.2026 15:19 Відповісти
+12
показати весь коментар
25.02.2026 15:20 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
ізвєрг.
показати весь коментар
25.02.2026 15:17 Відповісти
показати весь коментар
25.02.2026 15:20 Відповісти
не то слово - наповал валить...!
показати весь коментар
25.02.2026 15:46 Відповісти
Всі канали російського телебачення отримали заборону розповідати
про четверту річницю початку війни.
показати весь коментар
25.02.2026 15:19 Відповісти
Якщо закінчення війни буде "нєправільним", отримають і заборону на згадку "сво", і не тільки телебачення.
показати весь коментар
25.02.2026 15:22 Відповісти
замість них висрався алко-дімон: "ядрьону бімбу по Україні, по ядрьоній бімбі по Франції та Сполученому Королівству"
певно на бодун йому зранку фінляндії не вистачило
показати весь коментар
25.02.2026 15:29 Відповісти
"ми вас туда нє посилалі..." - буде й таке!
показати весь коментар
25.02.2026 15:47 Відповісти
Такого б побільше, та ЄС - не Китай.
показати весь коментар
25.02.2026 15:21 Відповісти
Шедевр, снайпер-наземний дрон!!!
показати весь коментар
25.02.2026 15:22 Відповісти
поки що не поспішають встановлювати ШІ у НРК, тому у полон вони поки що кацапв не беруть.
Може у 27-у році почнуть встановлювати. Але це не точно.
показати весь коментар
25.02.2026 15:29 Відповісти
з огляду на ******** стан розвитку ШІ він підарів у полон брати не буде принципово
показати весь коментар
25.02.2026 15:32 Відповісти
"бачиш-стріляй" - один принцип і він правильний....
показати весь коментар
25.02.2026 15:48 Відповісти
звісно що неможливо буде вберегти всі НРК від несанкціонованого доступу до праць Донцова та Липинського, тому при намаганні кацапів здатись у полон роботизованому комплексу, певні ексцеси можуть мати місце.
показати весь коментар
25.02.2026 17:15 Відповісти
наразі ШІ вже проявляє підвищений інтерес до мотивів "Ой у лузі червона калина" та "Батько наш Бандера". а праці пана Дмитра, як і пана Ольжича, то святе
тому це буде правило, а не ексцеси
показати весь коментар
25.02.2026 17:23 Відповісти
вважаю що давно пора НРК споряджати захищеними підсилювачами і колонками, а операторам видавати флешки з відповідним репертуаром.
показати весь коментар
25.02.2026 17:27 Відповісти
Наземні дрони вразливі для літаючих дронів, тому їх можна використовувати лише при сильному вітрі. Інакше це дуже великий ризик втрати. А тут просто пощастило.
показати весь коментар
25.02.2026 15:29 Відповісти
добре що піхота яка сидіть в дірці в землі, світиться в тепловізорі і періодично вилазить забрати передачку від дрону чи хоча б банку сечі вилити - не вразлива для дронів.
показати весь коментар
25.02.2026 15:35 Відповісти
В ******** війні піхота - це лише приманка для дронів. Піхота взагалі не ефективна проти дронів.
показати весь коментар
25.02.2026 15:49 Відповісти
Я власне до того й веду. Прийшов час для того щоб замінити всю лінійну піхоту на віддалених операторів які сидять в комфортному бліндажику і польових операторів які (як максимум) накидають гілля й дерен на ось таких непримітних НРК вночі і швиденько звалюють з нуля. А в ідеалі - взагалі туди не потикаються -тільки вигяняють їх із гаражу.
показати весь коментар
25.02.2026 15:56 Відповісти
Так, але дрони коштують грошей, а піхота - безкоштовна. Неефективність піхоти компенсується кількістю піхоти. Якщо купляти дрони, то владі нічого буде красти.
показати весь коментар
25.02.2026 16:05 Відповісти
"Якщо купляти дрони, то владі нічого буде красти."

влада дуже непогано вміє красти і на дронах в тому числі
показати весь коментар
25.02.2026 16:07 Відповісти
Так, вони так і роблять: крадуть гроші, що могли б піти на дрони, а замість дронів відправляють безкоштовних бусифікованих.
показати весь коментар
25.02.2026 16:15 Відповісти
Це не дуже вигідно, бо в разі смерті "безкоштовних" доводиться платити 15 млн. за кожного - а їх можна було би вкрасти на дронах.
показати весь коментар
25.02.2026 16:17 Відповісти
Але якщо командир напише "загинув не при виконанні бойового завдання", то нічого не отримаєте і в суді нічого не доведете. Або взагалі скажуть "зник безвісти". Ви чого думаєте при 2 млн. мобілізованих втрати лише 55 тис. людей - це щоб не ВКРАСТИ гробові у військових!
показати весь коментар
25.02.2026 16:24 Відповісти
Я не думаю, я знаю. Командир нічого не напише якщо є тіло і була БРка. Але з іншого боку так, людина буде рахуватись такою що пропала безвісти навіть при купі свідків і навіть відео загиблого - якщо тіло не вдалось повернути.
показати весь коментар
25.02.2026 16:31 Відповісти
Командира звільнять, якщо він буде псувати статистику по втратах. Найбільше втрат серед піхоти і мертвих піхотинців надзвичайно складно евакуювати з нуля. Але для влади це плюс - можна вкрасти гробові у родин військових.
показати весь коментар
25.02.2026 16:36 Відповісти
Звільнять? З армії - чи як? Пане, це вже якісь нездорові фантазії. Звісно що у військах зловживань вистачає. Як і непрофесійного совкового командування. Та все ж нема ніякої можливості щось там вкрасти з гробових - бо вони або виплачуються родині або ні.
І так само авторитет командира може бути безповоротно просраний за першої ж спроби не підписати факт загибелі підлеглих, це надто чутлива тема. Те ж саме стосується евакуації - усі завжди намагаються вивезти полегих побратимів якщо тільки є така можливість. Як би це важко не було.
показати весь коментар
25.02.2026 16:43 Відповісти
Я мав на увазі переведуть командира на іншу посаду.
Є бюджет, його можна направити або на виплату гробових, або вкрасти. Влада обирає вкрасти. Тому такі малі офіційні втрати.
В фаршротах з бусифікованими не турбуються про авторитет командира, евакуацію. Там бусифіковані ненавидять власне командування більше за рашистів.
Коли від бригади залишається 5% людей, її переводять в тил, а замість неї створюють нову бригаду - і всі кінці в воду.
показати весь коментар
25.02.2026 17:02 Відповісти
Нема ніяких фаршрот, я не знаю звідки ви їх узяли. Тим більше "з бусифікованих". Людей розподіляють в існуючі підрозділи. На початках і справді часто особливо в десантурі було багато безтолкових штурмів. Але зараз ФПВ навіть русню привчили економити техніку і навіть трошки людей (зменшили штурмові групи до мінімуму), а нас і поготів.

"Коли від бригади залишається 5% людей, її переводять в тил, а замість неї створюють нову бригаду - і всі кінці в воду. "

не буває так, ця фантастика навіть не наукова. Розформовані підрозділи мабуть можна по пальцям однієї руки перерахувати. Їх не розформовують а доукомплектовують.

Не знаю звідки ви нахапалися цих страшилок, але навіть русня так не робить формувати нові підрозділи набагато складніше і менш ефективно ніж відновлювати існуючі.
показати весь коментар
25.02.2026 17:24 Відповісти
Звісно,влада ще та у нас ,злодійська.Але навіщо до ЗСУ рівняєш держслужбовців- щурів?
Ти цю статистику накнопав з
1-власного досвіду?
2 -з персональної методички?
3- просто несеш ахінею від недолугості?
показати весь коментар
25.02.2026 17:36 Відповісти
Харчуються бусифіковані, мабуть, травою і корою дерев з посадок.
показати весь коментар
25.02.2026 17:15 Відповісти
Ні, принаймні якщо є логістика - з дронів навіть ковбасу скидають.
показати весь коментар
25.02.2026 17:18 Відповісти
А ковбасу, мабуть, гуманітаркою з Європи безкоштовно женуть. І довозять до точки завантаження на дрони - на гуманітарному ж бензині/солярі.
показати весь коментар
25.02.2026 17:20 Відповісти
Керувати можна через Інтернет та ретранслятори. Але пілотів дронів навмисно тримають на фронті в якості резервної піхоти, тому серед них великі втрати.
показати весь коментар
25.02.2026 16:13 Відповісти
Всі набегато простіше але від того не краще.
В 99% випадків пілоти стають піхотою тільки в разі проривів фронту чи просочення кацапні.
А тримають їх тому що для організації системи віддаленої роботи потрібна по-перше реорганізація всієї системи роботи РУБАКів та підрозділів СБС, включно зі змінами докуентів і наказів для високих дубів які ще донедавна намагались запхати дронщиків поближче до нуля щоб "горизонт був більший". А також відповідне обладнання у великій кількості, яким держава ніколи не забезпечувала екіпажі виходячи навіть із поточних потреб. Військові і волонтери як купляли ретранслятори і Екофлови - так і купляють. Як скидувались на пікапи, антени, кабелі і обладнання для них - так і скидуються. Держава в кращому разі дає дрони (які часто ще треба допилювати). Тож про додаткові ретранслятори і супутникове обладнання яке би створювало ЩЕ ОДНУ ланку в цьому ланцюгу мова навіть не йде.
Але Хвьодарави потужно розповідають що треба просто вициганити більше грошей в ЄС на дрончики - і перевага на полі бою схилиться на наш бік сама по собі.
показати весь коментар
25.02.2026 16:27 Відповісти
Так піхоти не вистачає і вона часто гине, тому "тільки в разі" фактично є "дуже часто".
Совкові гавнокомандуючі вміють воювати тільки піхотою, а не дронами, тому вони намагають засунути побільше людей в бліндажі, замість того, щоб керувати дронами з тилу. Як наслідок - відносно великі втрати серед операторів дронів, яких взагалі могло б не бути.
показати весь коментар
25.02.2026 16:44 Відповісти
Реформи РУБАКів немає навмисно, щоб більше військових загнати з тилу на фронт, а не тому, що її неможливо зробити, і не тому, що це дуже дорого (Інтернет та ретранслятори - це відносно дешево).
показати весь коментар
25.02.2026 16:51 Відповісти
Вам так здається тому що ви мабуть не служили. ЗСУ, як і всяка (напів)радянська армія - є найкращою ілюстрацією закону Генлону. А тим більше коли дурість командирів чітко лягає в рамки "згідно-відповідно". Положено всім воювать на БРці - то лізь в бліндаж і не вумнічай.
показати весь коментар
25.02.2026 17:00 Відповісти
Бритва Генлона можна застосувати лише до окремих явищ та поодиноких випадків. Але якщо пілотів дронів тримають на фронті роками та усюди - то це система така, а не дебілізм керівництва. Хоча влада може прикидуватися дурниками.
показати весь коментар
25.02.2026 17:06 Відповісти
Коли з'явилися дрони, то їх вреші прийняли і почали використовувати. А не казали роками та усюди "по уставо не положено".
показати весь коментар
25.02.2026 17:07 Відповісти
"врешті"

от в цьому сама суть. Оце "врешті" настало тільки тоді коли пілоти самі всьому навчились, отримали сертифікати, дрони від волонтерів, обладнання - і почали показувати результат.
І то навіть тоді мій комбат казав "нахіба нам третій пілот (це про мене), задофіга буде - хай в окопі сидить далі".
Тепер, через роки - в моєму колишньому баті, здається, вже десятки бплашників.

Вангую що якщо пару толкових підрозділів БПЛА покажуть приклад віддаленого керування - тоді процес нарешті зрушиться во по всіх військах.
показати весь коментар
25.02.2026 17:18 Відповісти
попереджені...., щоб не вилазили!
показати весь коментар
25.02.2026 15:49 Відповісти
Больше на игру похоже.
показати весь коментар
25.02.2026 15:42 Відповісти
вбий кацапського окупанта?
показати весь коментар
25.02.2026 15:49 Відповісти
Усі дії з дронами на гру подібне. Тому на війні українці навчені на майкрафті та інших стрілялках так файно дають раду.
показати весь коментар
25.02.2026 16:11 Відповісти
Кацап,ти що тут забув???
показати весь коментар
25.02.2026 16:32 Відповісти
Московіти відкосили, щоб у радную говень з ******* не вертатися!!
Типове, члЄном вредітєство *********** від орків!!
показати весь коментар
25.02.2026 15:50 Відповісти
Цей НРК залишився цілим виключно через туман,інакше це дуже легка мішень для дешевого дрона.Враховуючи значну перевагу в дронах у кацапів - НРК даремна трата державних коштів... хоча хтось на на них дуже непогано заробляє.
показати весь коментар
25.02.2026 17:01 Відповісти
История про то, как два ежика в тумане искали приключений на свои жопки и, таки, нашли! 🦔🦔
показати весь коментар
25.02.2026 17:17 Відповісти
показати весь коментар
25.02.2026 18:40 Відповісти