51 298 146

Оплата на картку: Податківці почали розсилати тисячі листів українцям з вимогою пояснити доходи

Понад 3000 осіб отримали грошових переказів на майже 163 мільйонів, – Держподаткова

Понад 3 тис. осіб за три тижні березня отримали 162,7 млн грн через грошові перекази, при тому, що лише 212 із них були зареєстровані як фізичні особи-підприємці. Всього було здійснено 97,5 тис. переказів.

Про це свідчать результати аналізу інформації з Системи обліку даних реєстраторів розрахункових операцій Державної податкової служби України. 

Як повідомляється, територіальні органи Держподаткової наразі надіслали близько 3 тис. запитів платникам податків із метою з'ясування походження коштів.

Втім, основна мета цих запрошень – роз'яснювальна. У Держподатковій запевнили, що податківці не викликали листами осіб, які здійснили лише два перекази по 100 гривень, як поширюється в мережі.

До прикладу, одне із запрошень, які викладені в публічний доступ, стосується особи, яка за 20 днів отримала 17 платежів на загальну суму понад 40 тис. грн.

Серед тих, хто отримав листи, найбільша сума грошових переказів, яка перерахована одній фізичній особі, – 413 тис. грн за 40 грошових переказів. Найменша кількість транзакцій, проведених на користь однієї фізичної особи, – 5.

Загалом перераховано:

  • менше 1 тис. грн – лише 6 особам;
  • від 1 тис. до 10 тис. грн – 702 особам;
  • від 10 тис. до 50 тис. грн – 1515 особам;
  • від 50 тис. до 100 тис. грн – 640 особам;
  • понад 100 тис. грн – 475 особам.

У Податковій нагадали, що господарська діяльність здійснюється лише за умови державної реєстрації та оподаткування одержаних доходів.

Щодо осіб, які здійснювали по суті приховану систематичну підприємницьку діяльність, будуть складені адмінпротоколи за порушення закону.

Раніше повідомлялося, що Державна податкова служба в березні почала моніторити грошові перекази на банківські рахунки українців, які здійснюють онлайн-продажі товарів й зафіксувала 1,4 млн транзакцій на загальну суму 1,6 млрд грн за менш ніж місяць – з 1 по 20 березня.

Перед тим стало відомо, що понад 1000 суб’єктів господарювання у сфері роздрібної торгівлі отримали від податківців інформаційні повідомлення через Електронний кабінет для упередження можливих порушень порядку проведення розрахунків.

До того повідомлялося, що Державна податкова служба запланувала провести у 2025 році 4,7 тис. перевірок компаній та ФОПів. Найбільше податківці звертатимуть увагу на компанії з Києва, Одещини та Дніпропетровщини.

Топ коментарі
+45
Все правильно. Гусей треба скубти, щоб аж скавчали.
показати весь коментар
22.05.2025 19:30 Відповісти
+45
Епоха бідності закінчилася!
показати весь коментар
22.05.2025 19:33 Відповісти
+42
Більшість це перекази від 10 до 50тис.грн. Тобто біля 1 тис. доларів. Це по вашому підприємець і злосний махінатор? В Європі за перекази менше 2 тис Євро даже не звертають уваги. В нас же крадуть мільярдами і ніхто їх не зачіпає, азато тих хто труси чи порося продав вже оголосили злочинцем. Це влада робить нарошно щоб загрузити роботою податкову і суди дрібницями а на крупняк вже не було нівкого часу
показати весь коментар
22.05.2025 19:53 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Це вам Гетьманцев сказав ? А де я можу почитати ?
Податківці може і не змінені, а от правила гри дуже.
Працюють родичі знайомих з податкової.
Та що ви кажете ! Мають з усіх сторін. ******* свою роботу всіма фібрами душі, бо мають там все
показати весь коментар
25.05.2025 12:54 Відповісти
Так, волонтер має бути зарєєстрований - це логічно. Немає жодного сенсу справжньому волонтерові не реєструватися.
Щодо ж "до дупи" - налогова не може вам впаяти штраф без будь-яких порушеннь з вашого боку. І викликають саме "для поясненнь", а не для "виписування штрафу".
показати весь коментар
25.05.2025 12:49 Відповісти
Я не захищаю зелень. Я виступаю проти того, щоб волати про зраду не розібравшись у темі. Більш того - відкрию вам таємницю - у налоговій працюють ті ж самі люди, що й працювали там при Порошенкові - чи вони зеленіють-коричневіють залежно від особистості президента по-вашому?
І так, штраф саме за бізнес-діяльність без реєстрації, а не за те, що людина отримала переказ від родичів.
показати весь коментар
25.05.2025 12:47 Відповісти
День народження раз на рік.
У будь-якому разі - це виклик саме ДЛЯ ПОЯСНЕННЯ, а не на розстріл.

"Не їх собаче діло."
Не зовсім так. Якщо людина реально торгує на olx і при цьому не платить податків - то це саме справа налогової.
показати весь коментар
25.05.2025 12:43 Відповісти
Якщо це простий перевод - ніхто його оподаткувати не зможе. І у налоговика немає можливості красти з бюджету.
Біль того - я вам відкрию страшну таємницю - Зеленский не міняв налоговиків, хіба саму верхівку. Всі інші - ті ж самі, що були за Януковича й Порошенка.
показати весь коментар
25.05.2025 12:41 Відповісти
Налогової до дупи пояснення про родичв, чи друзів, чи збір на лікування, - впаяють штраф і все. Або квартиру заберуть, якщо грошей немає штраф заплатити. А волонтер повинен був офиційно десь зареєстрований.
показати весь коментар
25.05.2025 11:10 Відповісти
Це ви фантазуєте, коли захищаєте зелень. Я взяв у оригінал статті налогової у минуліій статті, на яку посилається ця стаття Цензор Нет.
Наразі Держподаткова не притягувала таких осіб до відповідальності, проте ризики для порушників серйозні. Так, штраф за діяльність без реєстрації може сягати від 17 тис. грн до 85 тис. грн із конфіскацією майна. Джерело: https://censor.net/n3550137
показати весь коментар
25.05.2025 11:08 Відповісти
Наприклад, люди помогають один одному, чи може бути день народження, чи збір на лікування. Не їх собаче діло.
показати весь коментар
25.05.2025 11:05 Відповісти
система проста як світ
оподаткувати простий перевод як підприємницьку діяльність- це вже крадіжка
а потім вже вкрадуть на свої потреби з бюджету
показати весь коментар
25.05.2025 08:42 Відповісти
Думаю, Вы слишком переоцениваете их мотивы, они даже об этом не думают, мое мнение, все гораздо проще. Они будут пытаться захватить столько - сколько смогут физически, как во Вторую Мировую на пару с гитлером.
Если у них получится продвинуться дальше в регионы и страны, где говорят на других языках, то будут говорить, что там, фашисты и, и они "освобождают" от фашистов.
Или там единороги распинают несчастных латвийцев, надо немедленно им помочь.
Вспомните Афган, Чечню, Грузию, Сирию... Причина всегда найдется...
путин конченый старый маньяк с манией величия... пока у них есть деньги - он будет воевать...
показати весь коментар
25.05.2025 08:24 Відповісти
Я задав вам конкретне питання - які гроші можна вкрасти, викликавши на пояснення людину, якій перевели 1000 грн? Паші пропагандонські "розтєканія мислію по древу" і тим більше - дебільні порявняння Зеленського з ****** мені не цікаві.
показати весь коментар
25.05.2025 00:04 Відповісти
Якщо вже питання зайшло про методичку, то назвіть по пунктах у чому різниця між режимом путінга і зелі.
показати весь коментар
24.05.2025 21:54 Відповісти
Пояснення дуже просте. Зелені пильно шукають де би вкрасти гроші.
Якщо ви не погоджуєтесь, то сміливо можете назвати прізвище хоч одного чесного призначенця , чи слугу, чи члена уряду і аж зверху до низу. Таке враження що навіть прибиральниці в ОПі і ті мають відкати
показати весь коментар
24.05.2025 21:53 Відповісти
Лавров заявив, що не можна залишати РОСІЙСЬКОМОВНИХ на поталу цьому режиму, тому вони мають РОСІЙСЬКОМОВНИХ звільнити.
Звісно, що це маячня і виправдання і що на будь-яких російськомовних їм насрати, але вони дійсно вважають, що перепрошити мізки тим, "кому зручно розмовляти російською" набагато легше, ніж україномовним. А всіх російськомовних вони сприймають як свій мобілізаційний ресурс. І тому якщо вони втратили мільон, яле захопили територію, де можна мобілізувати 2 мільони російськомовних - вони вважають таку математику прийнятною.
показати весь коментар
24.05.2025 20:47 Відповісти
Буквально вчера лавров заявил, что "освобождать" они будут всю Украину. И остановятся они только там, где мы их остановим. Можно, конечно, спеть им на украинском и, они такие: "А все, бандеры, дальше не идем".
Кстати, украинский язык я знаю отлично, наверное, даже лучше русского. Но, к сожалению, вырос полностью на русском, все окружение русско-язычное всегда было. И не перехожу я на украинский не из принципов каких-то и не из-за того что росиянин я, а из-за того, что мне так удобнее. Я родился и вырос в Украине, и я люблю свою страну.
И опять же не Вам мне указывать на каком мне языке говорить. А если бы я на английском писал? То что я, не украинец?
Язык, мова, language - это средство коммуникации, но никак не делитель на "свой - чужой", иначе, чем Вы тогда от росиян отличаетесь?
показати весь коментар
24.05.2025 20:18 Відповісти
Які гроші можна вкрасти, викликавши на пояснення людину, якій перевели 1000 грн?
Чи ви так, рандомні фрази з методички вставляєте?
показати весь коментар
24.05.2025 19:44 Відповісти
Я не розповідав, що і коли кому робити. Просто констатував - що якщо хтось (я навіть не писав, що саме ви) не здатен вивчити українську - то він - імбецил, і це насправді так, бо тільки імбецил на це не здатен. Серйозно - у вас був предмет "українська мова" у школі, з телеекранів лунала ві ці роки українська мова і тд, мова ця не складна - тому розповідати, що не було можливості вивчити - це повна маячня, якщо у людини немає хвороби мозку, звісно. А якщо не розмовляє українською принципово - тоді це ворог, бо мова - це ідентифікація народу.

Але зрозуміло, що ви взагалі не українець за менталітетом - чисто кацап, не зважаючи на призвище.
показати весь коментар
24.05.2025 19:19 Відповісти
Дуже спірно, бо навіть зараз вони розповідають, що Львов їм не цікавий, бо там занадто мало російськомовних.
показати весь коментар
24.05.2025 19:15 Відповісти
И? Если у Вас нормально развитый мозг, то Вы бы сразу поняли, что это все херня. И что разговаривай мы хоть на суахили, они бы все равно напали. Как ребенок, честное слово.
Аргументировали бы тем, что украинцы все геи и не соблюдают традиционных ценностей.
Что всех гомосексуалистов надо было бы срочно делать людьми с традиционной ориентацией?
Бред несете вслед за ними.
показати весь коментар
24.05.2025 18:59 Відповісти
Аааа, так это не оскорбление было, диагноз?
Тоогда только дебил с манией величия, будет давать "объективную" характеристику другому незнакомому ему человеку. 100% дебил. И это не оскорбление, это диагноз. Человек с нормально развитым мозгом без мании величия не будет рассказывать другому человеку, что ему, как и когда делать и учить.
показати весь коментар
24.05.2025 18:56 Відповісти
Не випадковість, а цілеспрямовані дії.
Гроші самі себе не вкрадуть.
показати весь коментар
24.05.2025 18:35 Відповісти
І так, якщо ти не вважаєш себе імбецилом - міг би подивитись хоч риторику ***** з лавровим - вони аргументують свою подальшу агресію саме наявністю тебе в Україні.
показати весь коментар
24.05.2025 16:53 Відповісти
Ну то й викликають на пояснення, а не на розстріл. Якщо ти волонтер і збираєш донати - пояснюєш і йдеш далі збирати донати.
Якщо то родичі - так само.
показати весь коментар
24.05.2025 16:04 Відповісти
Де я кого "оскорблял"? Навіть думки не було. Я дав об'єктивну характеристику. Бо людина, яка живе в Україні 30 років і не здатна вивчити українську - це 100%й імбецил. І це не образа, це діагноз. Люди з нормально розвиненим мозком при бажанні вивчила б українську за пів-року.
показати весь коментар
24.05.2025 16:00 Відповісти
За один переказ з приводу продажу одного телефону ніхто вам не задаватиме жодних запитаннь.
Мова про тих, хто продає системно.
показати весь коментар
24.05.2025 15:56 Відповісти
Мені здається, що це випадковість. Бо якби всіх з 1000 грн на місяць запрошували б до налогової - туди б половину країни запросили.
показати весь коментар
24.05.2025 15:55 Відповісти
А оце менше 1000 лише 6 особам
Уже таке беруть до уваги.
показати весь коментар
24.05.2025 09:06 Відповісти
И это дает Вам право оскорблять других своих сограждан?
Я перед Вами ни в чем не оправдываюсь, я ни в чем не виноват, что перед тем кем-то оправдываться.
Так что насчет налогов? Или если Вы пишите на украинском их платить не надо?
показати весь коментар
24.05.2025 08:20 Відповісти
Питання до тих, кому постійно переказують з різних джерел багато платежів - тобто - до тих, чия діяльність схожа на торгівлю через онлайн платформи.
показати весь коментар
24.05.2025 02:12 Відповісти
Судячи с того що він важає нормою платити податки з податків всеж такі останнє!
показати весь коментар
23.05.2025 22:56 Відповісти
Не маніпулюйте-я не писав,що проти податків з бізнесу.Писав про соціальну справедливість.Наразі усі згадки в пресі, що мені зустрічались на дану тему,- свідчать,що постановка питання зеленодебільна,як і усі їх дії. Виходить,якщо продати свій устарівший б/в телефон на ОЛХ це бізнес-то бажаю вам жити з таких доходів.
І тут зеленоморді обманули-радили ж продати свого друга-породистого собаку,але не попередили,що й за це здеруть податок.
показати весь коментар
23.05.2025 22:37 Відповісти
Сума в 100 грн відслідковується. А якщо я перевожу кошти родичам не першої другої лінії , дехто мені, щоб передати родичам. То що це ? 100% гетьманцев захоче і тут мене общипати. Бо якби я жила поруч з рідними то передавала би гроші готівкою. А так будуть здирати за відстань
показати весь коментар
23.05.2025 22:14 Відповісти
"Раніше розраховувавлись готівкою і нормально"
пс. 1000 гривень це у нас ведення бізнесу вже ?
п.п.с я тільки за те щоб купипродайщиків які не платять жодної копійки податків трохи поганяли.
показати весь коментар
23.05.2025 21:56 Відповісти
90% моїх знайомих, які виросли у російськомовному середовищі принципово перейшли на українську - хто у 2014, хто у 2022му. Тому не шукайте виправдання у середовищі. Це лише справа принципів і бажання, якщо ви, звісно, не імбецил.
показати весь коментар
23.05.2025 21:44 Відповісти
А де там про конвіскацію майна? Самі нафантазували - то в **** і питайте.
Хоча так, менше 1000 грн - це смішно навіть питати.
показати весь коментар
23.05.2025 21:43 Відповісти
Вибачте, а на вашу думку - справедливість - це коли ви займаєтесь бізнесом і не платите податків?
А в якій це дераві світу можлива така "справедливість"? Спробуйте подібне у США зробити.
показати весь коментар
23.05.2025 21:41 Відповісти
Ніхто не вимагає ні в кого пояснення на переказ своїй родині грошей.
Вимагають поясненнь за те, що схоже на ведення бізнесу - тобто числені перекази від різних осіб кожного місяця.
показати весь коментар
23.05.2025 21:34 Відповісти
Можеш перевести.
Але якщо тобі переводять багато різних людей щомісяця значні об'єми коштів - то ти або волонтер, або шахрай, або маєш бізнес - чи є інші варіанти?
показати весь коментар
23.05.2025 21:33 Відповісти
Интересный у Вас аргумент. Вы патриот? На украинском разговариваете? Наверное, выросли в украино-язычном окружении? И теперь имеете право оскорблять другого вашего земляка, который говорит на другом языке?
А налоги уважаемый патриот платить не хочет? Чтобы было чем платить пенсии, за что делать дороги, содержать армию? Нее? Патриотизм закончился?
показати весь коментар
23.05.2025 20:31 Відповісти
Так повертайтесь до готівки і не буде ніяких проблем.
показати весь коментар
23.05.2025 19:41 Відповісти
В кінці року податкова, якщо нічого не змінится, буде цікавитись чому ви часто ходите в супермаркет і звідки у вас кошти
показати весь коментар
23.05.2025 19:31 Відповісти
Тільки людина яка послуговується псячою говіркою може зі своїх фантазій написати "значит" - #уячит!
показати весь коментар
23.05.2025 19:15 Відповісти
Можеш. Тут же справа у регулярних переказах одній людині від багатьох інших. Тобто - про тих, хто займається торгівлею через той же olx, але не зарєєстрований як ФОП.
показати весь коментар
23.05.2025 18:37 Відповісти
Ну спробуй в Великій Британії чи США займатися бізнесом, отримуючи гроші на карту, але не сплачуючи податки.
показати весь коментар
23.05.2025 18:35 Відповісти
будеш слати своїй дитині студенту гроші поштою чи провідником УЗ ?
показати весь коментар
23.05.2025 17:17 Відповісти
Якщо загальна сума переказів меньша за прожитковий мінімум то питань у податкової взагалі виникати не повинно
показати весь коментар
23.05.2025 13:24 Відповісти
Нас просто присадили на банки за наш же рахунок, а вигода з цього банкірам!
Раніше розраховувавлись готівкою і нормально, а зааз всі хочуть на нас паазитувати, все через банк, з нас стягують комісію, а банкірам прибуток, а хіба нам гірше розраховуватись готвікою без комісій? Скільки паразитів в країні порозводилось
показати весь коментар
23.05.2025 13:20 Відповісти
Тисячу відзе зе-шапіто отримували?
показати весь коментар
23.05.2025 13:13 Відповісти
Будь яка освічена і патріотична людина буде краще ніж клован з московського масляков-шоу.
показати весь коментар
23.05.2025 13:10 Відповісти
Чому би і ні? 73% тупоголових за це голосували в 2019. "Мудрому наріду" подобаєтся.
показати весь коментар
23.05.2025 12:54 Відповісти
Так все це і так є. Всі 33 роки.
показати весь коментар
23.05.2025 10:44 Відповісти
В сенсі, робить усе щоб в Україні був хаос,економічна криза,невдоволення владою( хоча тут і без гетьманцева влада з цим добре справляється),розвивався тіньовий бізнес,економіка скотилась до рівня 30 річної давнини.
показати весь коментар
23.05.2025 10:39 Відповісти
саме так воно і є
показати весь коментар
23.05.2025 10:32 Відповісти
не той самий. от коли вони приймуть закон, в якому пропишуть, шо усі карткові перекази коштів повинні обкладатися податками, то тоді так - це буде той самий. а зараз немає закону про стягнення податку з карткових переказів. закон про акциз є, закон про ПДВ є, а от закону про стягнення податків при карткових переказах нема. а ти вище написав, що людина, яка перераховує гроші своєму родичу на картку повинна сплатити податок. який податок? на основі якого закону? тож відповідь розжована вже - результат не той самий.
показати весь коментар
23.05.2025 10:09 Відповісти
А хто сказав що це бізнес.
Я що не можу перевести гроші кому вважаю за потрібне, сплативши банку відсоток за обслуговування ?
Що за фігня.
показати весь коментар
23.05.2025 10:08 Відповісти
Типу Ви з Марсу-не знаєте хто живе не по доходах,у кого статки подаровані неграмотними бабусями й дідусями?
показати весь коментар
23.05.2025 10:05 Відповісти
Читал внимательно и видел, думаю, что в этих случаях там что-то еще нашли, просто об этом спросят уже в самой налоговой.
Конечно, возможно, ошибка. В налоговой ведь тоже люди работают, они тоже ошибаются. Если ошибка, то это легко решится на месте. Мне когда-то насчитали штраф 34 000 грн, за, якобы не уплату единого. Когда платил, один из реквизитов указал неправильно. А потом уже последующие разы платил без этой механической ошибки. Так вот, мне за 2 года насчитали 34 000 пени Пришло письмо, я пошел в налоговую и на месте разобрался, деньги пришли к ним тогда, но висели на их транзитном каком-то счете, написал заявление - их перекинули, и пеню всю списали.
Все спокойно делается, если ошибка реально.
показати весь коментар
23.05.2025 09:45 Відповісти
Для твоєї кишені - абсолютно той самий. Гроші держава з неї витягла. Лише відмазку іншу придумала.
показати весь коментар
23.05.2025 09:37 Відповісти
не той самий.
показати весь коментар
23.05.2025 09:29 Відповісти
"Конечно, если у Вас там 10 продаж по 5-10 тысяч на карту в месяц, тогда могут и спросить"

Ти неуважно прочитав статтю:
"менше 1 тис. грн - лише 6 особам"
показати весь коментар
23.05.2025 09:18 Відповісти
Прямий чи непрямий - результат той самий: держава витягла твої гроші з твоєї кишені.
показати весь коментар
23.05.2025 09:14 Відповісти
нічого не забув. ПДВ, акцизи - це непрямі податки. тому їх не рахують як подвійне чи потрійне оподаткування. тож не змішуй все в одну купу.
показати весь коментар
23.05.2025 09:07 Відповісти
Это ирония? Или реально Вы меня спрашиваете?
показати весь коментар
23.05.2025 08:58 Відповісти
Зеленяки ще в 22-му відчинили ворота й чекали гостей, мов манну небесну. Якби мали сили - то й країну, й останні запаси в нуль би вивезли.
показати весь коментар
23.05.2025 08:39 Відповісти
Схоже ,ти зовсім не в темі. Всі перекази коштів за посилку ідуть через систему Нова пей. З березня в них запровадили форму чеків ФКЧ-3. Це означає ,що ДПС інформується про кожну (!) платіжну операцію. Аналогічно моніториться олх-доставка ,промоплата та інші сервіси.
показати весь коментар
23.05.2025 08:36 Відповісти
Це вже буде потрійне оподаткування, ти забув про ПДВ, який кожен сплачує, купуючи щось в магазині.
показати весь коментар
23.05.2025 08:33 Відповісти
Як саме несправедливо поступає? Запитує джерело доходів?
показати весь коментар
23.05.2025 08:30 Відповісти
Портнов зачекався своїх зелених друзяк.
показати весь коментар
23.05.2025 08:28 Відповісти
це ви щодо зеленого?
я багато бував в Хєрманіїї є родичі і друзі і переказ 1000 є ніхто не запитує чому
показати весь коментар
23.05.2025 08:15 Відповісти
Так це і є головна мета, чим менше людей залишиться, тим краще для тих, хто зібрався тут красти вічно. Бо тільки люди можуть їм помішати.
показати весь коментар
23.05.2025 07:42 Відповісти
AAAa BBBb #608564 , за шмарклю тулиш? Молодець! Підеш на підвищення, будеш CCCc DDDd
показати весь коментар
23.05.2025 07:30 Відповісти
Николай С #586360 до чого тут наложка? Ти ніколи не купував на OLX по повній предоплаті? Наприклад, на тому ж Skylots практично зовсім немає наложки.
показати весь коментар
23.05.2025 07:27 Відповісти
Так це він розсилає листи українцям з вимогою пояснити доходи? От падлюка
показати весь коментар
23.05.2025 07:23 Відповісти
Який науй податок? Я вже все заплатив. З прозорої зарплати. Яка комусь бидляча справа, як я свої гроші використовую?
показати весь коментар
23.05.2025 07:16 Відповісти
який податок? ) їпанутись. людина отримує заробітну плату на картку, сплачує податки. а потім хоче перерахувати свому родичу чи знайомому кілька тисяч грн, то що, має знову платити податок? ) це вже божевілля. подвійне оподаткування. не можна обкладати податками кошти, з яких уже був сплачений податок.
показати весь коментар
23.05.2025 01:56 Відповісти
Я буду тим, ким я є. Зараз я в ЗСУ, а до того 27 років я розробляв та виготовляв пакувальне обладнання, яке постачав українським харчовикам, а також в Польщу, Литву, Туреччину. Тож я залишуся тим, ким я є - громадянином України, якому не какаяразніца і якому не буде стидно дивитися своїм онукам в очі. А ти, судячи з твого питання як був довбодятлом, так ним і залишишся - примітивним, сцикливим фанатом тупоголових шоу для імбіцилів, якому років 30-40 і який досі цьомає зелене уйобище в сраку, але за хлібом на вулицю посилає маму або жінку, щоб по дорозі не бусифікували.
показати весь коментар
23.05.2025 00:37 Відповісти
Ти президентом будеш?
показати весь коментар
23.05.2025 00:22 Відповісти
Так, а що мені тоді лишиться??
показати весь коментар
23.05.2025 00:20 Відповісти
Вже на часі, нарешті прийти в офіс реЗЕдента та спитати безпосередньо у нього та у його няньки Єрмака - де ті вкрадені у ЗСУ МІЛЬЯРДИ ДОЛАРІВ на закупівлі зброї? Де ті мільйон дронів, про які брехала неголена хрипата пика ЗЕлупи? Та чому з тих 40 мільярдів, які виділили в 2023 на "мільйон дронів" досі через систему Прозоро держава закупила лише 50 000 штук на 6 мільярдів??? Де поділися 34 мільярди гривень? Вован з Андрюхою просто ****** від безкарності, їм реально похєр на те, що без дронів та без мінометних мін на фронті гинуть найкращі сини та доньки України. Бо ця падаль просто мародерить цю країну, яка їм до сраки, бо вони тут жити не будуть, для них це лише бізнес-проект, а не президентство. Христос вигоняв гендлярів з храму, тож нам прийдеться теж виганяти ЗЕлених запроданців-гендлярів з нашого Храму - України. Бо неможливо перемогти ворога, коли його агенти керують країною.
показати весь коментар
23.05.2025 00:19 Відповісти
....
показати весь коментар
22.05.2025 23:50 Відповісти
а переклади на вал. карту фіз. особі з-за кордону?
показати весь коментар
22.05.2025 23:27 Відповісти
у депутати пнуться, щоб працювати?
хто ж біля корита працюватиме
показати весь коментар
22.05.2025 23:09 Відповісти
Значит, там что-то еще нашли. Не просто за 1 000 грн..
Это, скорее всего, повод, чтобы вызвать в налоговую, а там ему зададут вопрос по каким-то другим суммам.
показати весь коментар
22.05.2025 23:09 Відповісти
Причем тут P2P? Лол. Тем более из-за границы.
Если Вам родные шлют, то это называется родственные связи, устанавливается в банке и никаких сложностей.
А если Вы занимаетесь он лайн торговлей, и получаете по энному количеству регулярных платежей от левых людей, то могут поинтересоваться откуда дровишки. Так что не придумывайте сложностей, там, где их нет.
показати весь коментар
22.05.2025 23:05 Відповісти
Ви не розумієте, квартирки в Дубаях самі себе не куплять.
показати весь коментар
22.05.2025 23:05 Відповісти
Не понимаю нытья в комментариях. Вам кому-то пришло такое письмо?
Хоть кому-то из комментаторов? Если пришло, значит не просто так, наверное торгуете на ОЛХ или другой площадке без ФОП, откройте ФОП и торгуйте себе дальше, в чем сложность?
А если Вы продали пару своих вещей б.у. где-то - никто Вас не тронет, на хер Вы никому не нужны со своим великом проданным на ОЛХ.
Конечно, если у Вас там 10 продаж по 5-10 тысяч на карту в месяц, тогда могут и спросить. Тогда откройте ФОП - платите единый, военный, ЕСВ и работайте спокойно.
показати весь коментар
22.05.2025 22:59 Відповісти
Дєбіли, все просто максимально перейде в тінь і нал, не буде навіть цих копійок, які ще дає єкономіка. В кріпту. В обмін. ОЛХ і Прому настане ***.
показати весь коментар
22.05.2025 22:58 Відповісти
Практично всі коментатори взагалі не в темі про що йдеться. Це не про перекази фіз.осіб на картковий рахунок фіз.осіб. Такі перекази поки-що типу захищаються банківською таємницею (але то з певними натяжками) Це про онлайн-продажі. Факт таких встановився по накладному платежу ("наложка") Новою поштою і ще деяких інструментах. Це для того щоб "пришити" незаконне заняття підприємницькою діяльністю і збити штраф 17-85 тис. Якщо хтось "обертає" через "наложку" сотні тисяч - то одне ,а якщо дядько вирішив розібрати і продати по запчастинах старезний іржавий "Жигуль" - то зовсім інше...
показати весь коментар
22.05.2025 22:53 Відповісти
Гірше,він душі українців засіває сумнівами-"Чи потрібна нам держава,котра так несправедливо поступає з власним народом"?
показати весь коментар
22.05.2025 22:16 Відповісти
так турбуються що хоч помирай раніше я турбувався за себе сам заробляючи гроші за кордоном а зарраз ніяк через турботу . подеколи думаю я би согласився викласти гроші за їх індульгенцію . але назад хер би повернувся
показати весь коментар
22.05.2025 22:12 Відповісти
кончена держава
показати весь коментар
22.05.2025 22:08 Відповісти
Не верю, что если это Вам, а не Вы картинку где-то скачали, что Вам прислали приглашение в налоговую объяснить о двух переводах по 100 грн..
показати весь коментар
22.05.2025 22:07 Відповісти
Если вы хотите чтобы сумма писалась на приглашении - вам нужно обратиться в налоговую.
Или вам выписка с банка нужна?
показати весь коментар
22.05.2025 21:54 Відповісти
сплати в Польщі податки а потім і тута то нах сюди з Польщі повертатися
влада витискує людей з країни
а навщо всім відомо
показати весь коментар
22.05.2025 21:54 Відповісти
путін зелене *****
показати весь коментар
22.05.2025 21:52 Відповісти
Сторінка 1 з 2