Тіньовий сектор економіки України сягає 900 мільярдів гривень на рік, – Гетманцев

Бюджет України від "тіні" втрачає до 900 мільярдів на рік, – Гетманцев

Голова фінансового комітету Верховної Ради Данило Гетманцев заявив, що тіньовий сектор економіки України складає 800-900 млрд грн рік.

Про це пише Forbes Україна.

"30-50% економіки в тіні, а є галузі – де понад 60%, це основна перешкода для розвитку економіки. Рівень тіні в країнах Європі – 5-7%", – сказав Гетманцев.

Він уточнив, що нова оцінка тіні розрахована відповідно до зростання ВВП.

За словами Гетманцева, одним із джерел потреби в додатковому фінансуванні армії на близько 400 млрд грн може стати детінізація.

"Міністр фінансів заявив, що підвищення податків не буде, я це також неодноразово казав", – зауважив він.

Водночас Гетманцев очікує, що цього року фіскальні органи мають можливість забезпечити надходження до державного бюджету коштом детінізації в розмірі $4 млрд.

"Таке завдання стоїть перед податковою", – підкреслив він.

Раніше повідомлялося, що на сьогодні в Україні існує понад 50 тис. фізичних осіб-підприємців, що залучені до протиправних схем.

До того стало відомо, що за підсумками 2024 року рівень "сірого імпорту" в Україні досяг найнижчого показника за всі роки спостережень – 11,6%.

Топ коментарі
+11
Так треба більше та інтенсивніше "щипати гусей". Вони одразу повилазять з тіні.
показати весь коментар
01.06.2025 12:06 Відповісти
+9
"Завдяки зусиллям нашої влади і моїм особисто тіньовий сектор економіки України сягає 900 мільярдів гривень на рік, - Гетманцев" - ось така правильна назва статті.
показати весь коментар
01.06.2025 12:56 Відповісти
+7
Так,в "тіньовому секторі" Гєтманцев розбирається як ніхто.Він же ж вийшов з грального бізнесу який навіть в легальному статусі наполовину був в тіні.Як розцінювати його теперішню заяву?Ми вас знаємо,ми вас бачимо,тому приходьте-приносьте,інакше витягнемо з тіні на світло...Тільки от світло буде в клітинку...
показати весь коментар
01.06.2025 12:38 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Так треба більше та інтенсивніше "щипати гусей". Вони одразу повилазять з тіні.
показати весь коментар
01.06.2025 12:06 Відповісти
Гетьманцев и не только он после такого признания должны застрелиться, как минимум.
показати весь коментар
02.06.2025 00:30 Відповісти
Так,в "тіньовому секторі" Гєтманцев розбирається як ніхто.Він же ж вийшов з грального бізнесу який навіть в легальному статусі наполовину був в тіні.Як розцінювати його теперішню заяву?Ми вас знаємо,ми вас бачимо,тому приходьте-приносьте,інакше витягнемо з тіні на світло...Тільки от світло буде в клітинку...
показати весь коментар
01.06.2025 12:38 Відповісти
всі його потуги призведуть до того, що більшість згорне свою діяльність, і стригти не буде кого
показати весь коментар
02.06.2025 21:35 Відповісти
"Завдяки зусиллям нашої влади і моїм особисто тіньовий сектор економіки України сягає 900 мільярдів гривень на рік, - Гетманцев" - ось така правильна назва статті.
показати весь коментар
01.06.2025 12:56 Відповісти
Насправді, 80 відсотків економіки України в тіні. В деяких галузях може бути трішки меншим!!! гетманцев хоча би довів до тих цифр, про які офіційно заявляє
показати весь коментар
01.06.2025 14:38 Відповісти
Тіньова економіка є у всіх країнах світу, незалежно від рівня їх розвитку, різниця лише у її обсязі. Рівень до 10% ВВП нормальний і не шкодить державі. Сюди входить бізнес, який би при легалізації просто не вижив. Але в Україні рівень тіні у рази перевищує нормальний.
показати весь коментар
02.06.2025 21:32 Відповісти
Ну як це все красиво. Всі (особливо Гетманцев все знає) і ніхто нічого не робить. Нашо нам БЕБ, нашо нам ці всі органи яких наплодили лише для космічних зарплат та корупції. Держава ув'язла в воровстві та корупції по самі вуха. Навіщо взагалі про це розмовляти як що ніхто не збирається це вирішувати.
показати весь коментар
01.06.2025 16:15 Відповісти
те що це "констатує" "представник" влади від ******** нєдоноска боневтекло каже само за себе
показати весь коментар
01.06.2025 16:28 Відповісти
Влада розкрадає усе, окрім мінімуму, що необхідний для плати бюджетниками. Тому несплата податків - це боротьба з корупцією. Чим менше у влади грошей - тим менше вони вкрадуть, а бюджетниками вони і так платять мінімум.
показати весь коментар
01.06.2025 17:25 Відповісти
Крива Лаффера яскраво це демонструє: за ставки податків 40-50% бізнес через зниження мотивації починає йти в тінь. В Україні, за даними Світового банку, загальна податкова ставка становить 51,9%, що забагато, враховуючи, що замість держави мало чого отримує.
показати весь коментар
02.06.2025 21:30 Відповісти
Який народ - така й влада. Якщо люди звикли красти та брехати - то й влада буде так робити. Якщо не сплачувати податки - не буде ані освіти пристойної, ані лікування, ані Збройних Сил.
показати весь коментар
01.06.2025 18:35 Відповісти
Також не буде дикої кількості мусорів , податківців, митників , суддів та іншої ******* які просто проижирають гроші платників податків.
показати весь коментар
01.06.2025 21:14 Відповісти
Податки платники сплачують не добровільно, так само, як і вівцю стрижуть, не питаючи, чи хоче вона давати вовну. З моменту сплати - податки вже не вважаються грошима платників. а є державними коштами. І держава використовує їх на свій розсуд. І так само, як є несумлінні платники податків, так і є несумлінні судді, поліцейські ,вчителі, митники та інші держслужбовці. Знову ж таки - народ має державу і службовців на яких заслуговує.
показати весь коментар
01.06.2025 22:06 Відповісти
Нема ніяких державних грошей, а є саме гроші платників податків які їз заробили. Держава існує не для набивання кишень держслужбовців, а для обслуговування потреб тих же платників податків. Ну це звісно у нормальних державах, а не у диктатурі типу України. Тут мова не про податки а про відкритий грабунок під видом податків.
показати весь коментар
01.06.2025 22:49 Відповісти
А хіба не держава створює умови для роботи тим, хто сплачує податки? Є держава - пастух, і є платники податків - вівці. Держава створює умови вівцям - годує, поїть, охороняє від хижаків та сусідів, лікує - і стриже вовну у вигляді податків. Жодна вівця добровільно не дає вовну, як і жоден платник податків добровільно їх не сплачує - його примушують. І жоден пастух не питатиме вівцю куди він витратить зістрижену вовну, бо вона вже його, а не овець.
показати весь коментар
02.06.2025 06:53 Відповісти
Тут треба внести ясність про який державний устрій йде мова. Ото шо про овець і пастуха- феодалізм, чи рабовласництвр. Тобто якраз про нинішню Україну . Якщо про демократичну державу- це не так- держава там викрнує функцвїї охорони та обслуги,,але ніяк не є чиїмсь власником.
показати весь коментар
02.06.2025 09:00 Відповісти
Ні. Раби податків не сплачують, вони працюють за їжу та житло. І у феодала селяне працюють кілька днів на панщині у вигляді чиншу. А ось приклад овець і пастуха - це якраз для всякої ******** держави. Суть всякої держави як інституції - це перерозподіл коштів. "Стригти вовну" у вигляді податків з тих, хто виробляє додану вартість - і направити туди, де доданої вартості немає - освіта, охорона здоров'я, суди, збройні сили, правоохоронці - тощо. До речі, в Україні не найжорсткіша система оподаткування. А у США, за ухилення від сплати податків можна отримати термін більший, ніж у нас за умисне вбивство.
показати весь коментар
02.06.2025 11:31 Відповісти
Треба відповісти на одне питання -держава для людей, чи люди для держави. Від цього все **************. В США несплата податків- так це злочин, але проти суспільства. А як зветься типова українська ситуація коли податкова вимагає сплатити податки за пів-року наперед. Це податок чи вибивання грошей ?
показати весь коментар
02.06.2025 12:10 Відповісти
Держава - це форма суспільного устрою. Вона для громадян і громадяни для неї - це симбіоз - тобто взаємовигідне співіснування. А щодо податкової - то вони мають юридично мотивувати свої вимоги сплати податків наперед - якщо немає юридичного підгрунття - платник не зобов'язаний платити наперед.
показати весь коментар
02.06.2025 12:26 Відповісти
Мабуть, портнов, і привозив СХЕМУ до зеленського, як його знищити, отой тіньовий сектор, як копачів бурштину і наркотрафік!!??
Комусь в опу, це не сподобалося??
показати весь коментар
01.06.2025 20:20 Відповісти
30-50% економіки в тіні, а є галузі - де понад 60%, це основна перешкода для розвитку економіки. Рівень тіні в країнах Європі - 5-7%", - сказав Гетманцев. Джерело: https://censor.net/n3555339
Секрет низького відсотку тіньової економіки в Європі простий, як табуретка - у них просто ніколи не було "гетманцевих", які б керували економікою їхніх країн і ніколи не було"зеленських", яких би вони обирали президентами своїх країн.
показати весь коментар
01.06.2025 20:27 Відповісти
Рівень тінової економіки використовувати як об'єктивний критерій ефективності влади. Встановити поріг і перевіряти раз на рік. Якщо влада не може впоратись, автоматично призначати вибори. Ніяких інтриг, образ і непорозумінь. Власне для того і обирають владу, щоб займалась країною, а не бо-зна чим.
показати весь коментар
01.06.2025 21:21 Відповісти
Основною причиною відходу в тінь були і залишаються високі податкові ставки. Найважливішим «неподатковим фактором» респонденти вважають корумпованість державного апарату
показати весь коментар
02.06.2025 21:28 Відповісти
Тож ви суки дали бронь всім силовикам!!! щоб що??? щоб сказати зараз що вони нікуя не роблять?
то на передову накуй, усіх!!!мвс сбу прокуратуру беб набу уїбу...
всіх накуй в окопи!!!!!!!
показати весь коментар
01.06.2025 22:27 Відповісти
І з тим, як веде справи Гетманцев, тіньовий сектор буде тільки збільшуватися.

І, як не парадоксально, це вигідно Гетманцеву і дефективним менеджерам. Так краще обілечувати бізнес. І не треба бабло з бюджету ******* - просто одразу розпихуй по кишенях.
показати весь коментар
02.06.2025 02:26 Відповісти
Ця зелена курва і заганяє у тінь бізнес…
показати весь коментар
02.06.2025 09:55 Відповісти
так если налоги постоянно повышают, гайки закручивают, то бизнесу только и остается, что или уходить в тень, или закрываться вообще
показати весь коментар
02.06.2025 13:48 Відповісти
Трохи меньше конвертів суддів та депутатів.
показати весь коментар
02.06.2025 11:09 Відповісти
если это так, значит уже до конца дня в отставку должны подать все руководители антикоррупционных органов, налоговой, таможни... ведь борьбы с тенью - это их прямая обязанность
показати весь коментар
02.06.2025 13:47 Відповісти
Так навіть в нетіньовому секторі - які жахи суцільно!

https://hvylya.net/analytics/312041-son-v-letnyuyu-noch Східний ГОК хімія + радіація. Економлять на здоров'ї людей.

Керівництво гребе гроші а робітники та держава смокчуть!
показати весь коментар
02.06.2025 14:32 Відповісти
https://hvylya.net/uk/analytics/307486-ekonomika-ukrainy-v-epohu-donalda-trampa Экономіка України в епоху Дональда Трампа
показати весь коментар
02.06.2025 14:35 Відповісти
Який сенс працювати в білу , якщо блокують податкові накладні.. продав за готівку і не має проблем
показати весь коментар
02.06.2025 21:25 Відповісти
так ви і ваша зграя лійка, своїми законами, "по швидкому зрубати бабла" і заганяєте бізнес у тінь, і чим далі, тим гірша ситуація в країні
показати весь коментар
02.06.2025 21:26 Відповісти