24 699 143

В уряді готують повернення обов’язкового техогляду для легкових авто вже наступного року

Техогляд для легкових авто можуть повернути вже наступного року

Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури вже наступного року планує повернути обов’язковий техогляд для легкових авто та технічний контроль при ввезенні вживаних автомобілів.

Про це заступник міністра Сергій Деркач повідомив в інтерв’ю ЦТС.

За його словами, впровадження обов’язкового технічного контролю є європейською практикою, але "буде для України непростим політично".

"Техогляд має передбачатися для всіх транспортних засобів, включно з легковими авто. Нині в Україні він діє тільки для комерційних вантажівок та автобусів. Але в Європі це обов’язковий основоположний регламент", – сказав Деркач.

За словами заступника міністра, також планують запровадити придорожній технічний контроль.

"Наші контрольні служби повинні мати можливість зупинити на дорозі автомобіль і повноцінно перевірити технічний стан цього транспортного засобу. Це буде непростий документ, але ми працюємо над тим, щоби це зробити", – пояснив посадовець.

Він додав, що Мінрозвитку також готує законопроєкт, який змінить підхід до сертифікації вживаних автомобілів, які завезли в Україну.

"Та сертифікація, яку вони проходять зараз, – це неефективний і часто корупційний інструмент. Він не має аналогів у ЄС, тому будемо його змінювати на обов’язковий технічний контроль. Тобто вживаний автомобіль, коли ввозитиметься в Україну, буде проходити не сертифікацію, а перший обов’язковий технічний контроль", – зазначив Деркач.

Як повідомлялося, Мінінфраструктури вже планувало повернути обов’язковий техогляд для легкових авто ще з 2022 року, але тоді відповідні зміни до законодавства так і не ухвалили.

Тоді передбачалося, що перший техогляд особистих авто буде проводитись через чотири роки після першої реєстрації з наступним його проходженням кожні два роки. Для таксі та комерційних автомобілів передбачалось щорічне проведення техогляду, починаючи з першої реєстрації. Контролювати дотримання зазначених вимог мала Нацполіція.

Топ коментарі
+44
Нова стара кормушка вертається. Браво!
показати весь коментар
28.11.2025 10:46 Відповісти
+43
підкажу ще один спосіб подоїти українців , треба ввести податок на котів і собак та обов'язковий їх ветогляд . а техогляд в війну саме вчасно головне перевіряти авто що повертаються з нуля ...
показати весь коментар
28.11.2025 10:32 Відповісти
+37
Тварюки!-це ДОЇЛЬНЯ УКРАЇНЦІВ ПРОЙДИСВІТАМИ!!
показати весь коментар
28.11.2025 10:35 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Я думаю, що починати треба з малих форм. Нехай спочатку введуть техогляд електросамокатів.
показати весь коментар
28.11.2025 16:11 Відповісти
Актуально, как никогда. А главное вовремя.
показати весь коментар
28.11.2025 16:58 Відповісти
...якщо всі параметри роботи авто знимаються автоматично і в режимі реального часу занатовуються в формуляр теж автоматично, то просто так талон не виписати, адже перевірити чи проведено ТО буде дуже просто. Притом, доя кожной марки і молелі окремий протокол.
А в чому в загалі проблема? Якщо з авто все ок, то до чого можна присікатись? Чи бажаєте ви, щоб вам назустріч їхало авто без гальм, на лисій резині та ще з рульовим управління у нього було щось не так?
показати весь коментар
28.11.2025 17:10 Відповісти
Типо за техогляд не братимуть гроші? Тільки офіційна частина? Не смішіть мої черевики.
показати весь коментар
28.11.2025 17:33 Відповісти
...до чого можна присікатись, якщо все ок? Є протокол, все пишиться автоматично pdf на компі в спец формі, в яку вручну не можна втрутитись. Що за байки про неможливість пройти ТО... чи це справедливо для ін.учасників дорожн.руху створювати небезпеку?
показати весь коментар
28.11.2025 17:58 Відповісти
Ира-здесь некоторая публика специфическая.делайте поправку.зато когда оказываются в Европе-у них вопросов не возникает.тише воды,ниже травы.
показати весь коментар
28.11.2025 18:10 Відповісти
Якшо мій нікнейм не подобається, то так і скажіть. Я вже зрозумів, шо ви -- прихильник єврохламу.
показати весь коментар
28.11.2025 20:41 Відповісти
Головне щоб ідіона за рулем не було, а все внше то наслідки
показати весь коментар
28.11.2025 22:35 Відповісти
Так , а в нас зупиняють бо якомусь мудню якого все життя чмирили дали владу зупиняти
показати весь коментар
28.11.2025 22:42 Відповісти
Є три види брехні: брехня, нагла брехня і статистика
показати весь коментар
28.11.2025 22:46 Відповісти
Категорія є вже
показати весь коментар
28.11.2025 22:47 Відповісти
Так Ви ж застраховані автоцивілкою по закону
показати весь коментар
28.11.2025 22:48 Відповісти
Якщо Ви не в курсі - то таке є. Комунальна послуга на утримання тварин, яку треба сплачувати. А на собак, що входять до переліку, - страхування відповвдальності власників собак за шкоду, які вони можуть заподіять третім особам.
показати весь коментар
29.11.2025 00:02 Відповісти
Як раз ідіот й буде за кермом, якщо без ТО.
показати весь коментар
29.11.2025 00:06 Відповісти
А у нас - може щебень влетіти в лобове, бо попореду жлободрон з причепом й той причеп без тенту, але з щебнем й ще якоюсь хнею.
показати весь коментар
29.11.2025 00:14 Відповісти
Так всі ж волають - знову Кличко дороги ремонтує, розв'язки, путепроводи)))
показати весь коментар
29.11.2025 00:16 Відповісти
У нас страхування до ТО не прив'язане.
показати весь коментар
29.11.2025 00:22 Відповісти
то перегони віддтормози та набій пику шоб скло замінив
показати весь коментар
29.11.2025 04:51 Відповісти
то їх країна
нам це не потрібно бо то мусорська кормушка
показати весь коментар
29.11.2025 04:53 Відповісти
Блд. Не собак страхувати, а відповідальність аласників.
показати весь коментар
29.11.2025 05:02 Відповісти
Угу. На Південному, в 4 полоси..угу.
показати весь коментар
29.11.2025 05:04 Відповісти
1. Я тобі не тикала.
2. То було років 7-8 тому
3. Я 5 років не ходжу, через дебільних лікарів.

Тобі все смішно? Бажаю й тобі інвалідом стати. Життя воно таке..
показати весь коментар
29.11.2025 07:15 Відповісти
💯
показати весь коментар
29.11.2025 08:36 Відповісти
ДТП від того, що такі макдаки - прокладки між кермом, та сидінням. Просто тупі рукожопи.
показати весь коментар
29.11.2025 09:14 Відповісти
Застрілься, кацапе.
показати весь коментар
29.11.2025 09:18 Відповісти
Не відзеркалюй, кацапедло.
показати весь коментар
29.11.2025 10:03 Відповісти
Тебе, дебіляку, заклинило жінок обсирати тут?? В тебе недой@б?? Таее страшне та дурне, що ніхто не дає?))
показати весь коментар
29.11.2025 10:08 Відповісти
Дебіл, на феофанії - там лікарня, звалище сміття й на ньому автодром. А я от на Чайці тренувалась.

Але, туди дебілів не допускають.
показати весь коментар
29.11.2025 10:11 Відповісти
Ну то бийся мордою о скло.
показати весь коментар
29.11.2025 10:13 Відповісти
Я дивлюсь, ти вже нервуєш..капс - це так под@більному..

Таких, як ти, тварюк - так. Карала, в судовому порядку. Строками й матеріально.
показати весь коментар
29.11.2025 10:20 Відповісти
Щодо відповідальності, то це супер страхування. І народники теж обов'язкові. Але бюрократія в ЄС процвітає. Це просто якесь бюрократичне безумство. Але не має корупції і чиновники ввічливі і намагаються допомогти.
показати весь коментар
29.11.2025 11:10 Відповісти
То не читай. Бо ще залишки стріхи поїдуть.

А на Чайці хто завгодно, крім дебілів можуть тренуватись.
показати весь коментар
29.11.2025 16:12 Відповісти
Ти її і не тільки її перепило, походу. Аргументів немає, тільки кидаєшся, як скажена собака.
показати весь коментар
29.11.2025 16:30 Відповісти
Недотроляку, оргазмуй мовчки.
показати весь коментар
29.11.2025 16:43 Відповісти
Не перекидай. Недотролю, роби за звичкою саме себе задовільняй.

Бб, убоге. Самозадовільняйся.
показати весь коментар
29.11.2025 17:24 Відповісти
Твари скоро уже на машине только бизнесмены и миллионеры будут ездить, страховки поделали заоблачные теперь техосмотр а завтра за воздух платить будем, только зарплаты далеко не как в Европе с которой всё сравнивают ублюдки
показати весь коментар
29.11.2025 20:59 Відповісти
Опять какой-нибудь бывший ментяра или судья купил себе беспроигрышный бизнес в виде техосмотра
показати весь коментар
29.11.2025 21:04 Відповісти
Скотини та негідники!!! Так і хочуть залізти пересічним українцям в кишеню!!! Вже скільки років відсутній цей техогляд і для пересічних людей тільки в плюс!! Наскільки менше потрібно витрачати на утримання авто, а стосовно безпеки на дорогах в гіршу сторону нічого не змінилося!!
Це всеодно що намагаються зараз також пропихнути законопроект, який передбачає кожні п'ять років перездавати на продовження строку дії посвідчення водія!!!
показати весь коментар
29.11.2025 22:21 Відповісти
Приймаючи такі рішення та розповідаючи про безпеку на дорогах чомусь ніхто з тих хто це пропонує не наводить статистику ДТП причиною, якого є технічний стан транспортного засобу. При цьому 60 відсотків ДТП це керування на підпитку інші 40 це порушення правил обгону, не дотримання дистанції, проїзд перехресть та бикування крутеликів. А якщо це вимоги Європи то нехай проходять ті хто туди збирається на авто.
показати весь коментар
29.11.2025 22:37 Відповісти
І знову влада вводить на Українців ще один налог,живемо все краще і краще ... .
показати весь коментар
29.11.2025 22:41 Відповісти
Цей заступник міністра Деркач,що є ініціатором цього законопроекту, колишній міліціонер! Якщо подивитись офіційну статистику від поліції стосовно причин ДТП, то на першому місці перевищення швидкості, а технічна несправність ТЗ на останньому місці. Тобто немає підстав для обов'язкового введення ТО для всіх транспортних засобів. Тобто із цього всього чітко вбачається, що хтось із влади хоче додатково набити собі кишені!!!
показати весь коментар
29.11.2025 22:42 Відповісти
Просто виродки, які не знають, як ще влізти в кишеню до українців, під час війни. Замість підтримки громадян в важкий період вони зберуть останнє.
показати весь коментар
30.11.2025 04:49 Відповісти
Трошки брехня, легкові теж проходять то.. якщо використовуються в комерційних цілях..
показати весь коментар
30.11.2025 14:47 Відповісти
Примерно 50 лм количество легковых в Германии и продолжает расти. При 150 ойро это примерно 8 лрд или 10 процентов оборонного бюджета Германии, денег из воздуха, которые уходят в никуда. За что должен платить бюргер, если его машина исправна? За ADF нам топишь, за популистов? Предлагаешь, в воюющей стране такое ввести? Даже нет такой статистики-дтп по причине технеисправности, ни в Германии, ни в Украине - ибо это мизерный мизер.
показати весь коментар
30.11.2025 17:10 Відповісти
Твоя проблемма українцю в тому що держава в лиці всіх цих держустанов хоче ,,Кушать,,
показати весь коментар
28.11.2025 16:45 Відповісти
хм, в ЄС техогляд легковушек кожні 2 роки і ще чаще для грузових і ін.
...налоги і паспорта, привівки, вет.огляди для тварин обов'язкові
показати весь коментар
28.11.2025 16:58 Відповісти
...в Німеччині, Іспаніх і ін. можуть зупини...і зупиняють, наприклад, якщо щось не те зі світлом або колеса не відповідні до маркі і моделі авто, грузові авто перевіряють гальма, резину, закріплен лі вантаж і багато ще чого... для запобігання ДТП
показати весь коментар
28.11.2025 17:16 Відповісти
..авто з армійськими номерами не проходять ТО разом з цивільними ніде!
показати весь коментар
28.11.2025 17:18 Відповісти
О... поліцаї повертають собі "стару-добру" годівничку. Цікаво, скільки в Мінрозвиток занесли. Важко напевно було міністерському верблюду виносити "прєсакі". Ну і "двушку на маскву" говловне не забути відправити.
показати весь коментар
28.11.2025 17:24 Відповісти
...яка може бути автостраховка без ТО, а без страховки звідкіля відшкодування ущербу, у першу чергу, жертві?
МРЕО, поліція до проведення ТО ніяким боком не мають відношення, тільки контроль його наявності
показати весь коментар
28.11.2025 17:29 Відповісти
Звичайно, що ні))) Тільки офіційно ви фіг його пройдете. Верніше, може й пройдете, але через рік, або два. Але можна і швидше, я знаю там людину, вона може "парєшать"
показати весь коментар
28.11.2025 17:38 Відповісти
Ірино спустіться на землю , тобто поверніться в Україну , щоб розуміти про що йде річ !
показати весь коментар
28.11.2025 18:00 Відповісти
"...ваша дитина задихаласьби від чаду дизеля у якому вирізали сажовик..." вже ПІСЛЯ проходження ТО...
показати весь коментар
28.11.2025 18:12 Відповісти
У нашому баті з десятків машин на обліку були одониці.У зоні бд то нікого не цікавить,а у тилу кожна собака зупиняє.
показати весь коментар
28.11.2025 19:02 Відповісти
...от і почніть, нарешті, боротьбу з корупцією і нехтуванням законами з себе любимого.
Скажить, якій притомний воділа буде іздити на лисій резині і зі зношеними гальмовними дисками і конченним рулевим т.д.?
Ви розумієте, що лиса резина може в любий момент вибухнути і авто закрутить і понесе... вже не кадучи про довжину гальм.шляху.
Чиї інтереси ви захищаєте у такий спосіб?
Да, авто може зломатися в дорозі, але ТО запобігне металлолому виїзжати на дорогу.
показати весь коментар
28.11.2025 19:09 Відповісти
Можливо у вашому дворі паркуються виключно нові автівки, а у моєму та сусідніх-- 98% хламу з Європи. З нової автівки мастило не тече та й не смердить вона, бо обладнана каталізатором та сажовим фільтром.
показати весь коментар
28.11.2025 20:37 Відповісти
мусора охреніли
час вже стріляти падаль
показати весь коментар
29.11.2025 04:54 Відповісти
звісно
але собака не машина
надінь намордник і вона не вкусить

то евродурь шоб дати роботу бюрократам
там дофіга маразму по життю у той сраній европі
показати весь коментар
29.11.2025 05:05 Відповісти
А в Африке нет техосмотра. Почему нужно на кого то смотреть? Лучше бы сказали в чем позитивный смысл будет? А они вон там где то есть .

Техосмотр чтобы очередной раз на корупции нажится. Так и скажите
показати весь коментар
29.11.2025 08:24 Відповісти
Наші контрольні служби повинні мати можливість зупинити на дорозі автомобіль і повноцінно перевірити технічний стан цього транспортного засобу

Уху їли?
показати весь коментар
29.11.2025 09:22 Відповісти
це приватна власність
хай жінці піхву перевіряє
показати весь коментар
29.11.2025 09:55 Відповісти
Хєрня це все, пані. Більше 10 років мільйони авто їздили по Україні без ТО. ДТП через технічні проблеми менше 1%. А більшість тих технічних проблем виникли незалежно від того чи заїздила б та машина 1 раз на 2 роки на техконтроль.Тому до безпеки руху новий закон не має ніякого відношення. Це про гроші. А в Україні це і корупція. Ви особисто проходили ТО в Україні? Люди як згадають, то їх пересмикує.
показати весь коментар
29.11.2025 11:19 Відповісти
Невже збільшилась аварійність через поганий стан легкового автотранспорта? Більше уряду немає чим перейматися?
показати весь коментар
29.11.2025 13:27 Відповісти
ти така крута аж страшно читати ти часом в НАСА на шатлі не тренувалася
показати весь коментар
29.11.2025 16:07 Відповісти
випий валєр.янки бо кукуха явно сповзає . одні дебіли тебе оточують .візьми себе в руки
показати весь коментар
29.11.2025 16:19 Відповісти
до речі у тебе прививка від сказу ще дійсна ??? зважаючи на твій стан здоров.я це вже не жарти
показати весь коментар
29.11.2025 16:38 Відповісти
та з такою як ти який оргазм . тільки тошнота як від ..слуги народу..
показати весь коментар
29.11.2025 17:22 Відповісти
Про автохлам з закордону вони пізно кинулись. Вже усі дворові майданчики багатоповерхівок забиті цим хламом, повітря отруєне чадними газами, асфальт залито мастилом. Десь там станеться пожежа (не дай боже!), то жодна пожежна автівка туди не дістанеться.
показати весь коментар
28.11.2025 11:08 Відповісти
Євробляхери занили з тазоводами в унісон
показати весь коментар
28.11.2025 12:32 Відповісти
підарюги
показати весь коментар
28.11.2025 13:46 Відповісти
Коменти цікаві але цікавіше послухати щоб ви писали після того коли в вашу автівку вїхавби авто без гальм або ваша дитина задихаласьби від чаду дизеля у якому вирізали сажовик і тд.є таке прислів'я чому дурний бо бідний чому бідний бо дурний.усім вдачі на дорогах.
показати весь коментар
28.11.2025 16:26 Відповісти
Та причина не в тому.Дуже ж хочеться ввести-Зайдіть будь ласка в касу і оплатіть державний збір і плату за проведення техоблуговування в МРЕО.Потім прийдіть і запишіться на чергу,яку можна ,,посунути,,за додаткову плату.Бо якщо їздити без техогляду ти будеш донором в бюджет через постійні штрафи.Скажіть ж прямо-Ми команда Молодих Регіоналів прийшли щоб перекреслити всі реформи з 2014 по 2019.Бо ми ж хотім очень кушать.
показати весь коментар
28.11.2025 16:52 Відповісти
...а до чого тут гаї? Тех огляд проводять обо на СТО з представником від ТО, або безпосередньо на станції ТО чітко за протоколом з підключенням приборів до компа, візуальний осмотр ходової, той все. В чому проблема? А численні ДТП вас не засмучують?
показати весь коментар
28.11.2025 17:02 Відповісти
ТО проводиться весь рік, відповідно до дати ввода в експлуатаціб авто.
ТО мусить робити не якесь мрео, а спеціальні станції тех.огляду, а їх представники можуть бути присутніми і контролювати проходження ТО на СТО.
Записатись можна онлайн.
Вартість ТО легковушки в Німеччині +-150 євро, враховуючи різницю оплати праці в час, в України ТО мусить бути в 10 разів дешевше...
показати весь коментар
28.11.2025 17:25 Відповісти
Засмучують, але кількість ДТП з вини несправності ТЗ не більше 1%
показати весь коментар
28.11.2025 22:33 Відповісти
в европі дохрена тупості та маразму
наприклад екзамен на ловлю риби...
собак треба у наморднику водити а не страхувати
показати весь коментар
29.11.2025 04:48 Відповісти
дтп від того шо такі тупі курки як ти не вміють водити купивши права у мусорні
показати весь коментар
29.11.2025 04:49 Відповісти
Є два типи терпіл, яких можна стригти нескінченно - курці, та автовласники.
показати весь коментар
29.11.2025 05:58 Відповісти
Сторінка 1 з 2