2 604 39

Кабмін планує купити 1000 сільських будинків для переселенців, – Свириденко

Кабмін планує купити 1000 сільських будинків для переселенців

Кабінет Міністрів України працює над розширенням мережі місць тимчасового проживання та соціальної підтримки.

Як повідомила прем'єр-міністерка Юлія Свириденко за результатами селекторної наради з гуманітарних питань із регіонами, з 1 млрд грн субвенції області вже розподілили майже 700 млн грн на облаштування житла для внутрішьо переміщенх осіб, зокрема для маломобільних людей та людей із інвалідністю.

14 областей уже повністю використали виділені кошти. Водночас затримки спостерігаються в Дніпропетровській, Вінницькій та Полтавській областях.

Свириденко додала, що під час наради окремо обговорили проєкт програми з придбання 1000 будинків у сільській місцевості для переселенців.

Житло для переселенців

У квітні повідомлялося, що Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву (Держмолодьжитло) цього року виділить понад 1500 пільгових іпотечних кредитів для внутрішньо переміщених осіб, що в півтора раза більше, ніж торік, коли кредити отримали 976 людей.

На початку березня Україна та Німеччина підписали угоду про про реалізацію проєкту пільгового іпотечного кредитування для внутрішньо переміщених осіб.

Також у березні Кабінет Міністрів виділив 7,7 млрд грн на фінансування житлових програм для внутрішньо переміщених осіб із тимчасово окупованих територій.

Ваучери на житло

Станом 3 травня за програмою "єВідновлення" для внутрішньо переміщених осіб із тимчасово окупованих територій було погоджено 3 296 заявок на фінансування житлових ваучерів – електронних документів-гарантій від держави, що надає суму 2 млн грн на придбання житла.

За словами віцепрем'єр-міністра з відновлення України – міністра розвитку громад та територій Олексія Кулеби, вже за першу годину після відкриття бронювання було подано понад 5 тис. звернень, а за два дні – майже 17 тис. заявок.

Прийом заявок від переселенців за програмою на виділення ваучера стартував 1 грудня 2025 року. На першому етапі подати заяву можна було лише через мобільний застосунок "Дія", а пізніше – через ЦНАПи або нотаріуса.

Топ коментарі
+14
По € 100 тисяч за такий?
показати весь коментар
28.05.2026 09:00 Відповісти
+12
Тысяча халуп для миллионов беженцев,кровавое квартальное шоу продолжается.
показати весь коментар
28.05.2026 09:19 Відповісти
+8
це потужно аж цілу 1000 при декілька мільонів переміщених...зелені потужні крадії
показати весь коментар
28.05.2026 09:33 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Якісь хати-мазанки під соломою?
показати весь коментар
28.05.2026 08:57 Відповісти
Навіщо купляти те що стоїть закинуте? Це розбазарювання коштів! Потрібно націоналізувати пусті квартири та будинки!
показати весь коментар
28.05.2026 09:15 Відповісти
Правильно. Забрати і поділити. )
показати весь коментар
28.05.2026 09:22 Відповісти
І так кілька разів підряд!
показати весь коментар
28.05.2026 12:13 Відповісти
Бєй буржуя і кулака в сєлє!
показати весь коментар
28.05.2026 09:41 Відповісти
Війна обмежує права громадян, у тому числі право власності.
показати весь коментар
28.05.2026 12:15 Відповісти
Обмежує, але не скасовує. Ви пропонуєте "націоналізувати пусті квартири та будинки". З якого дива? Це чиясь власність. І жити у своїй власності, чи тримати її "пустою" це абсолютно приватна справа власника. А не "давайтє всьо забірьом, патамуша я так віжу". Ми це вже проходили.
показати весь коментар
28.05.2026 13:01 Відповісти
Війна забирає життя українських громадян, на фронті гинуть найкращі представники української нації, а ухилянти бояться за свої пусті квартири? Ви вже в ЗСУ?
показати весь коментар
28.05.2026 13:03 Відповісти
Ігор, якщо людина має власність, то це означає, що ніхто крім цієї людини не має право нею розпоряджатися. Тому з такими лозунгами і бажаннями ми ризикуємо перетворитися в Камбоджу зразка 1975-1979 років. А ви в ЗСУ?
показати весь коментар
28.05.2026 13:14 Відповісти
Это широко и давно известный здесь графоман и "эксперд по всем вопросам" Igor_L. Вы доказываете больному на всю голову
показати весь коментар
28.05.2026 13:46 Відповісти
Опять санитары забыли таблеток дать, Игорек? Бывает
Или в палату кто-то труды еще одного картавого недомерка случайно принес?
показати весь коментар
28.05.2026 09:56 Відповісти
Використання пустуючого житла задля розселення евакуйованих громадян це абсолютно законний і необхідний захід! Влада ще з 2014 року мала відселяти з районів бойових дій переселенців і забирати пустуюче житло для їх розселення! Це обов'язок влади!
показати весь коментар
28.05.2026 13:05 Відповісти
Ты плешивого перечитало, хворе. И страной ошиблось. Прими уже своих таблеток и успокойся
показати весь коментар
28.05.2026 13:43 Відповісти
Як? Ти розумієш ЮРИДИЧНИЙ БІК даної дії? Люди не винні в тому, що стали біженцями. Винна ДЕРЖАВА, яка їх не захистила. Яка підстава для "націоналізації"? Тим більше, що деякі вже повертаються. Уяви - ти вивіз сім'ю, рятуючи від бомбардувань. Приїжджаєш - а твоя квартира вже тобі не належить, і там живуть чужі люди, та користуються твоїм майном! (Деяке житло-ж, приватне, чи приватизоване!) Навіть "тимчасове заселення" теж повинне мать юридичні підстави - письмову згоду власників!
показати весь коментар
28.05.2026 09:59 Відповісти
Так, законів про націоналізацію у нас немає (нашим депутатам ВР не до того), але тут є нюанси.
Наприклад, у мене в під'їзді, стоїть покинута 3-кімнатна квартира власник якої помер кілька років тому і який не платив комуналку кілька років до того. До того ж набрав кредитів в різних банках та накупив різного добра. Син сказав, що ця квартира йому і нх не нужна, лише позабирав з тієї квартири все, що було цінного. От і стоїть ця квартира порожня і безхозна лише борги накопичуються. І таких покинутих або з величезною заборгованістю квартир, в нашому 100-квартирному домі майже десяток, а біженці ходять шукають... (
показати весь коментар
28.05.2026 10:35 Відповісти
Здогадайся з 3-х разів, кому ці квартири потім виділяються
показати весь коментар
28.05.2026 10:44 Відповісти
Нікому. Бо немає законів. Я живу не в Київі та навіть не в обласному центрі, а в невеликому депресивному містечку. Звідси, в мирні часи, люди тільки виїзджали.
показати весь коментар
28.05.2026 11:06 Відповісти
Ну, так це ж, зовсім інша справа... Якщо спадкоємці відмовляються від нерухомості, тоді майно передається на баланс держави. А тоді вже держава розбирається з тими заборгованостями, та кредитами. З комуналкою все ясно - заборгованість по ній повинна гасить вона. З кредитами складніше - треба встановлювать, під заставу якого майна кредити були взяті. І ким саме... (Може, батько взяв кредит, під заставу квартири, а гроші сину передав? Тому синок і відмовляється від квартири?)Я не спеціаліст по кредитному праву - тому нічого сказать не можу... Але це "приватний випадок - а не система... (У мене схожа справа була - залишилася спадщина в селі. Невеличкий будинок на дві сім'ї. Половина належить дружині. Але вселяться туди ми не збираємося, користуваться - теж. Відстань - близько 500 км. І продать не можемо - бо село, і продать можна, лише з земельною ділянкою... А вона не приватизована... А після того, як вкладемся в приватизацію землі, то будинок продавши, тільки "влетимо в збитки". Тому спадщину не прийняли, і про неї забули...).
показати весь коментар
28.05.2026 11:07 Відповісти
Дорослий син померлого офіційно не відмовлявся від батькової квартири, у нього є своя. Він її просто кинув. Сказав: "Робіть з нею, що хочете." Хто та що з нею може зробити я не знаю. Місцева влада не має бажання займатися подібними квартирами.
Ще одна 3-кімнатна квартира власниками якої стали 2 брати, після смерті батьків, теж багато років стоїть порожньою. Один брат давно помер в Америці, другий живе (або вже ні) на росіссі. Після 2014-го року він перестав їздити в Україну (боявся, що біндєровці його вб'ють), а його син, який живе десь в Україні теж відмовився займатися нею. От і стоїть вона покинутою і не продаваємою...
От, якби, такі квартири можна було офіційно передавати у власність ОСББ, тоді можна було б щось з цим робити, але нашим законодавцям не до того... (((
показати весь коментар
28.05.2026 13:35 Відповісти
Там законом визначений строк вступу в спадщину. Якщо нічого не помінялося - то півроку. (просто давно не займався спадковими справами). Правда, у місцевої влади повинна зберегтися копія повідомлення про смерть спадкодавця та відкриття спадщини (якщо спадкоємець проживає в іншому місці) Якщо ж спадкоємець сам організовував похорон, цього не вимагається. Якщо на протязі терміну вступу в спадщину, він її не прийняв, то відновить це право він може лише у судовому порядку. При цьому він повинен довести суду поважні причини, які завадили йому, це зробить.
З другим фактом складніше... Там мороки буде, втричі більше, бо в справу можуть вступить і "спадкоємці другої черги"... Розписувать не буду - бо там купа питань, пояснення яких займе пару аркушів, і потягне на цілу годинну лекцію...
показати весь коментар
28.05.2026 14:11 Відповісти
Отож і хочуть юридично оформити віджим вашої власності законом про посідання
показати весь коментар
28.05.2026 10:47 Відповісти
Якщо у житла є власник і він вчасно платить за комунальні послуги, то які питання, якщо там навіть ніхто зараз не живе?
показати весь коментар
28.05.2026 11:12 Відповісти
Ви "трішки не зрозуміли"... Тут мова йде про купівлю житла, в селах. Але там купа нюансів. Наприклад, зараз, наскільки я пам'ятаю, купівля житла в селі, пов'язана з фактом приватизації присадибної ділянки. А це - значні кошти. Заміри, експертне дослідження, і так далі... Тут мова йде, я думаю, про "смачний шматочок", для "дерибану" грошей, виділених на цю закупівлю...
показати весь коментар
28.05.2026 11:13 Відповісти
Та то я зрозумів. Просто висвітлив іншу проблему, яку теж треба якось вирішувати.
показати весь коментар
28.05.2026 13:39 Відповісти
Династію націоналізуй.
показати весь коментар
28.05.2026 10:04 Відповісти
Элементарно вводится налог на недвижимость ( это чуть ли не единственный более менее справедливый налог) и не нужг будет ничего национализировать. Но понятг, раскошелиться прийдёт я всем
показати весь коментар
28.05.2026 10:31 Відповісти
По € 100 тисяч за такий?
показати весь коментар
28.05.2026 09:00 Відповісти
Якщо у Вас "єРодичі" серед зеленої плісняви, то можна і дорожче.
показати весь коментар
28.05.2026 10:25 Відповісти
Тысяча халуп для миллионов беженцев,кровавое квартальное шоу продолжается.
показати весь коментар
28.05.2026 09:19 Відповісти
Як свириденко наказали з Опу, теліпати язиком за Регламентом КМУ, так вона з оточенням і робить!! А які будуть наслідки, то уже буде інша Кримінальна справа, для її наступника!! Це стала традиція за 30 років, усіх Урядів в Україні!!! Попередники усралися та утікли, а їх наступники, голосно з цим боряться і винюхують, без покарання самих винуватців, які одразу учителювати прилаштовується у вишах, на кшалт милованова або співучого вареника від Епштейна!!!
показати весь коментар
28.05.2026 09:28 Відповісти
А що , ще й така контора існує, як Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву??? Цікаво, кому вони сприяють?
показати весь коментар
28.05.2026 09:33 Відповісти
це потужно аж цілу 1000 при декілька мільонів переміщених...зелені потужні крадії
показати весь коментар
28.05.2026 09:33 Відповісти
А треба біля 100000,щоб люди не втікали за кордон.І про робочі місця подбати,то за кілька років інвестиції держави окупляться
показати весь коментар
28.05.2026 10:48 Відповісти
Політика геноциду та знищення української нації
показати весь коментар
28.05.2026 12:16 Відповісти
Березень,цей допис,аби ляпнути????
показати весь коментар
28.05.2026 13:14 Відповісти
R 1,2,3,4 ???
Мільярд дерев,мільйони дурнів....
показати весь коментар
28.05.2026 10:53 Відповісти
А у Кабміна розуму не вистачає закупити гуртом нові будинки у Ілона Маска? Чи Кабмін рахує, що українці, як худоба, можуть жити і у древніх шопах?
показати весь коментар
28.05.2026 10:56 Відповісти
У Києві, та по всій Україні велика кількість покинутих новобудов, у т.ч. у Києві так звані будинки Войцеховського, де є багато невикуплених площ, люди роками зверталися організувати добудову, у т.ч. можна дофінансувати добудову,,а вільні площі роздати пільговим категоріям людей, але кошти виділяються лише для викупу квартир у забудовників друзів чиновників. А на покинутих недобудовах з мовчазної згоди поліції роками працює добре налагоджена схема по розводу на гроші для бажаючих купити квартири у новобудові.

Після того як забудовник збирає кошти, будівницво зупиняється, на недобудови заходять добре організовані ОЗУ у вигляді кооперативу по добудові, гроші залишаються у забудовника, недобудови організатори кооперативів оформлюють у свою власність, дерибанять вільні площі, та починають шантажувати та залякувати людей втратою квартир, примушують вступати в кооператив та здавати гроші по другому колу, після вступу в кооператив, сума доплати зростає в геометричеій прогресії, кооперативи будують без дозвільних документів та навмисне фінансують порушення МБУ ( у чисельних контролюючих питань немає) щоб будинки ніколи не міг бути зданий в експлуатацію, а люди не змогли стати власниками квартир та був довічний кооперативний бізне та збір коштів, Все це розтягують на багато років, щоб пройшли строки давності, людям пристосовують тактику виснаження, та заселяють в недобудовані будинки, люди погоджуються бо багатьом просто немає де жити Тих хто відмовляється стати членом кооперативу або ллатити повторно, організатори кооперативів не підключають/відключають воду, електрику та непускають в будинок, люди судяться роками, поліція, чисельні контролюючі органи, Мінрегіон, КМДА, президенти, незважаючи на багаторічні звернення та чисельні мітинги ошуканих, саботують вирішення проблеми, зацікавлені у такому положенні справи, будинки десятиліттями не здають в експлуатацію, всі контролюючі закривають очі, мабуть,що не безкоштовно. Згодом змінюється забудовник і схема по колу працює і надалі, будинки не здають в експлуатацію людям не дають стати власниками квартир, збір коштів продовжується

https://www.facebook.com/groups/561517177370557
показати весь коментар
28.05.2026 12:09 Відповісти