10204 посетителя онлайн

Российские оккупанты почти наверняка обвинят Украину в подрыве дамбы Каховской ГЭС, - ISW

гес,міст,каховська

Российские оккупанты попытаются подорвать дамбу Каховской гидроэлектростанции (ГЭС) и обвинить в подрыве Украину.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на данные Института изучения войны (ISW).

Начался вывод российских войск из западной части Херсонской области. Российские войска, вероятно, намерены продолжить вывод в течение следующих нескольких недель, но могут столкнуться с трудностями при выводе войск, если украинские войска решат атаковать.

Российские официальные лица остаются сдержанными относительно того, отдал ли президент России Владимир Путин приказ о выводе войск из Херсона, и, вероятно, продолжают готовить информационное пространство к коллапсу, который ранее прогнозировал ISW.

Российские войска, вероятно, попытаются подорвать дамбу Каховской ГЭС, чтобы прикрыть свой уход и не позволить украинским войскам преследовать себя в глубь Херсонской области.

По оценке института, оккупанты почти наверняка обвинят Украину в подрыве дамбы. Однако Украина не имеет материальной заинтересованности в ее подрыве, который может затопить 80 украинских городов и заставить к перемещению сотни тысяч человек, а также нанести ущерб и без того проблемному электроснабжению в Украине.

Россия, однако, имеет все основания пытаться обеспечить прикрытие своим отступающим силам. Любые заявления о том, что российские войска не подорвут дамбу из-за беспокойства по поводу водоснабжения Крыма, являются абсурдными.

Также аналитики заявляют, что президент России Владимир Путин создает условия для продолжения Россией затяжной высокоинтенсивной войны в Украине, а не переговорного урегулирования или выхода из нее.

Топ комментарии
+22
Неправда. Покинутана поталу ворогу територіальна оборона Херсона, озброєна мисливською зброєю, вся полягла, захищаючи в тому числі Антонівський міст.
Чорною невдячністю буде, якщо після Перемоги не будуть встановлені імена героїв та споруджено їм пам*ятник.
І ще одне! Вбили їх кацапи, але винуватець загибелі сидить в Києві.
показать весь комментарий
22.10.2022 08:14 Ответить
+15
За этими многочисленными прогнозами о подрыве Каховской ГЭС (что почти случившийся горький факт) теряется то, что юг Украины, Херсонская область была сдана врагу без единого выстрела, в результате предательства сотрудников СБУ, где предательство и готовность продавать врагу любые секреты и тайны, крышевать криминал,давно стали признаками «доблести». Все годы с 2014 года, начала агрессии, эта «славная контора» была и есть пприбежищем ублюдков, работающих лично на свое обогащение (начиная с генералов СБУ) и только последние месяцы началось некоторое очищение, что тут же сказалось на результативности и эффективности.
показать весь комментарий
22.10.2022 07:30 Ответить
+14
Бояться що ЗСУ на їх плечах у Крим увійде, тож збираються прикритися водною перешкодою.
Тільки вангую що більше всіх постраждають їхні чмобіки, так само як і при підриві Дніпрогесу 1941го.
показать весь комментарий
22.10.2022 07:18 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Бояться що ЗСУ на їх плечах у Крим увійде, тож збираються прикритися водною перешкодою.
Тільки вангую що більше всіх постраждають їхні чмобіки, так само як і при підриві Дніпрогесу 1941го.
показать весь комментарий
22.10.2022 07:18 Ответить
На фото не Каховська ГЕС
показать весь комментарий
22.10.2022 07:23 Ответить
По мне , так Киевская (в Вышгороде) прямо на Десну а на лево , по берегу , к Ровжам
показать весь комментарий
22.10.2022 07:28 Ответить
Так Ви праві.
показать весь комментарий
22.10.2022 07:35 Ответить
налево
показать весь комментарий
22.10.2022 21:24 Ответить
Фото Muster, думаю,що знаєте,що це,якщо такий прапор маєте
показать весь комментарий
22.10.2022 07:25 Ответить
какаяразніца?
показать весь комментарий
22.10.2022 08:40 Ответить
І Гес не та і аналітик в ISW тупа гарвардська "блондинка"., прости іі господи.
показать весь комментарий
22.10.2022 07:29 Ответить
За этими многочисленными прогнозами о подрыве Каховской ГЭС (что почти случившийся горький факт) теряется то, что юг Украины, Херсонская область была сдана врагу без единого выстрела, в результате предательства сотрудников СБУ, где предательство и готовность продавать врагу любые секреты и тайны, крышевать криминал,давно стали признаками «доблести». Все годы с 2014 года, начала агрессии, эта «славная контора» была и есть пприбежищем ублюдков, работающих лично на свое обогащение (начиная с генералов СБУ) и только последние месяцы началось некоторое очищение, что тут же сказалось на результативности и эффективности.
показать весь комментарий
22.10.2022 07:30 Ответить
Неправда. Покинутана поталу ворогу територіальна оборона Херсона, озброєна мисливською зброєю, вся полягла, захищаючи в тому числі Антонівський міст.
Чорною невдячністю буде, якщо після Перемоги не будуть встановлені імена героїв та споруджено їм пам*ятник.
І ще одне! Вбили їх кацапи, але винуватець загибелі сидить в Києві.
показать весь комментарий
22.10.2022 08:14 Ответить
Так, ми встановимо імена всіх оборонців Херсона і Херсонщини, які в перші дні великої війни захищали свою землю, і будемо їх пам'ятати. Крім тероборони Херсона, це були і героїчні хлопці з 59-ої бригади. Теж не забуваємо!
Але ми будемо пам'ятати і імена зрадників, які здали Південь - НАУМОВ, САДОХІН, КУЛІНІЧ.
Думаю, це не всі винуватці здачи Півдня, і ми з часом почуємо нові гучні імена...
показать весь комментарий
22.10.2022 08:39 Ответить
Насчёт предателей: поверю, когда конфискуют их квартиры, другую недвижимость, вклады, оформленное на родственников. Пока что никто этим и не занимался. А если заниматься, то начинать надо с высших офицеров СБУ, в т.ч. и пенсионеров, живущих на виллах, стоимостью в миллионы долларов, имеющих десятки квартир в Киеве и даже недвижимость в Европе. Задать им только один вопрос: откуда? Неужели, на сэкономленное
показать весь комментарий
22.10.2022 09:22 Ответить
Пам'ятаю страшні кадри розстріляного рашистами з крупного калібру Бузкового парку в Херсоні, де за деревами лежали пошматовані тіла містян із заготованими коктейлями молотова. Це не тероборона, але прості цивільні планували спалити колону рашистської військової техніки на марші, але полягли під вогнем орків.
показать весь комментарий
22.10.2022 11:00 Ответить
Вся країна бачила ці кадри. Ніколи не забудемо і не простимо
показать весь комментарий
22.10.2022 11:13 Ответить
В цьому також винен той, хто переконав людей, що БТР, чи навіть танк, легко зупинити коктейлем "Молотова". Пропаганда - зло, як для нас так і для па-раші (ну, то їх проблеми)
показать весь комментарий
22.10.2022 20:12 Ответить
"Все годы с 2014 года, начала агрессии, эта «славная контора» была и есть пприбежищем ублюдков, работающих лично на свое обогащение (начиная с генералов СБУ)"
==================================================================
1500 %%% 👍
Після того, що там діялось при Віть Свинохрякові, контору варто було б розпустити і організувати по новому, вичистивши всіх совків-ветеранів і ватників.
показать весь комментарий
22.10.2022 08:25 Ответить
Сто раз печатал и пять назад. В1992 г так сделали в Эстонии, потом примерно так в Литве. Даже тех персонал уволили, дворников, слесарей--- правда. И в других зданиях начали формировать новые спецслужбы, идеально с ноля! Отсюда и результат на сегодня. Мы все просрали сами--- и результат тоже на сегодня видим.
показать весь комментарий
22.10.2022 11:07 Ответить
Вот именно с 2014 избушка стала такой, да?
показать весь комментарий
23.10.2022 02:36 Ответить
В основному при прориві греблі постраждає лівобережжя Дніпра. Так що вояки ка цапів під великою загрозою бути змитими як в унітазі. Спроби прикривати цивільними від води з водосховища довжиною у 300 км вершина ідіотизму або запланований геноцид. По друге - Крим втратить можливість отримувати воду по каналу і на довгий час - тоді який сенс було захоплювати канал? Чи готують здачу Криму? То можна героїчно відступити на Кубань
показать весь комментарий
22.10.2022 07:55 Ответить
Кацапи схоже не знають, що таке прискорення (або сила) Коріоліса, з-за якої праві береги річок північної півкулі Землі, які течуть з півночі на південь мають крутий правий берег і пологий лівий.
показать весь комментарий
22.10.2022 08:18 Ответить
блін, чувак. та не гони маячню! сила коріоліса впливає на ВЕЛИКІ обьєкти В ЧАСІ, в довгому проміжку часу . в данному випадку - роки... сила коріоліса - вона мізерна, при такому куті повороту землі... ти дупами всієї своєї сімї і сусідів разом взятих навіть не відчуваєш... сядь на карусель і з кутовою швидкістю Землі - один оберт в 24 години - покрутись, блін. що буде? а нічого не буде!
показать весь комментарий
22.10.2022 12:17 Ответить
Щоб підірвати дамбу + все до неї належного треба не 15 хвилин, щоб міну закласти.
Так козломпрді можуть і якусь Нігерію звинувачувати
показать весь комментарий
22.10.2022 09:50 Ответить
Бачу, в Україні формується нова секта - "свідки безпомилковості прогнозів ISW".
Так ось:
1. Мінування мостів та інших інфрастуртурних об'єктів на випадок наступу/контрнаступу противника є загальною практикою під час ведення бойових дій. Так само орки мінували мости з перших днів вторгнення в Сумській, Чергігівській, Київській областях, коли ще і не підозрювали, що їм доведеться згодом тікати звідси.
Це підтверджує і ГУР МО - орки замінували КахГЕС ще в квітні, коли в їхніх планах ще були кидки на Миколаїв і Одесу, і "зливатися" на Півдні вони аж ніяк не планували.
Інше питання - чому наше військово-політичне керівництво не потурбувалось про мінування мостів на Півночі і Півдні, і орки вільно пройшли, наприклад, всю Сумську область та Київську до Києва?
2. Затоплення півдня Херсонщини означатиме для путлєра політичний крах. Уявіть собі, чувак завоював нові території, приєднав їх до кацапстану, і через місяць затоплює їх, по причині аби ЗСУ не змогли форсувати Дніпро! Хто після цього буде вважати його крутим куйлом - "собирателем земель"?
Крім того, навряд чи ЗСУ збирались форсувати Дніпро з правого берега Херсонщини, де ширина річки від 500 до 1000 метрів. Під артилерійським і авіаційним впливом противника - це тисячи жертв. Для цього є суходольний напрямок від Василівки на Енергодар - Каховки - Олешки, або ж на Мелітополь.
показать весь комментарий
22.10.2022 09:52 Ответить
А как в 5 утра на окружной Харькова 24 февраля танки оказались? А потом спустя пару дней катались по окраине на тиграх, ища на центр города направление? Да тероборона успела перебить, фото школы разбитой все видели тогда. Это мы все просрали, а не СБУ или менты. В этих конторах сроду одни уроды были. Вопрос--- а где уроды родились?
показать весь комментарий
22.10.2022 10:58 Ответить
ти свій хлам не туди запостив...
показать весь комментарий
22.10.2022 12:18 Ответить
Не напевно звинуватять , а 100% відсотків ,. Вчить історію
показать весь комментарий
22.10.2022 10:26 Ответить
Чому це політичний крах. Дивитися на Сраліна
показать весь комментарий
22.10.2022 10:29 Ответить
При сраліні не було інтернета, був динімік на стовбі, з якого трансювалась одна передача - сводки совінформбюро голосом левітана.
Сказало совінформбюро, що Хрещатик підірвали хвашисти, у Катині польських офіцерів розстріляли хвашисти, Дніпрогес підірвали хвашисти, і сов'єтській нарід 40 років вірив.
Якщо пам'ятаєте, правда про ці події почала випливати лише при горбачові.
Ну ось, москалі дізнаються, що путя-крисьониш спочатку "приєднав" нову територію - Херсонську область, а потім затопив її, бо не зміг втримувати військовою силою.
В расєї царям пробачають все, крім поразок у війні...
показать весь комментарий
22.10.2022 14:49 Ответить
Я х.з. Дивлюсь на мапу та намагаюсь знайти 80 українських міст і окрім Херсона не знаходжу нічого.
показать весь комментарий
22.10.2022 10:58 Ответить
Дніпряни, Піщанівка, Олешки, Гола Пристань...
показать весь комментарий
22.10.2022 14:54 Ответить
Ну це ж не 80?
показать весь комментарий
22.10.2022 15:04 Ответить
Взагалі то, Дніпряни, Піщанівка - села, а Олешки, Гола Пристань - скоріше селища міського типу, бо проживає 15-20 тис. людей.
показать весь комментарий
22.10.2022 15:10 Ответить
Якщо ISW рахує західними мірками то у них і 5000 вже вважається містом, а на півдні села великі, тому 80 таких населених пунктів могли-й нарахувати.
показать весь комментарий
22.10.2022 15:14 Ответить
Тоді повинні були вжити не cities, а towns. Тобто не великі міста, а маленькі.
показать весь комментарий
22.10.2022 15:31 Ответить
то вже нюанси
показать весь комментарий
22.10.2022 20:14 Ответить
Сралинские НКВДисты взорвали Днепрогес в августе 1941 года...потому что строили ее Американцы,впрочем Сралинградский тракторный тоже строил Франклин Делано Рузвельт...
показать весь комментарий
22.10.2022 12:55 Ответить
"майже напевно" звучить як "на пол шишечки" ......🤧
показать весь комментарий
22.10.2022 13:11 Ответить
Підрив Каховської ГЕС утопить частину лівого берега і ніякої школи не заподіє правому берегу, за виключенням Річпорту, Карантинного і Гідропарку, дачі на островах.
На лівому березі частково може затопити Олешки та Голу Пристань і пару сіл, де знаходяться самі орки.
Підрив Каховської ГЕС саме в цей час, відріже ординські війська на правому березі наохтема.
Через місяць-півтора про розлив Дніпра можна буде забути, вода піде в море і в землю.
Висота Каховської ГЕС 13 метрів, висота берега в Херсоні 18 метрів, за виключенням районів, що близькі до берега.
Ніякого Апокаліпсису не буде. Не розумію кому потрібно анонсувати ці страхи.
показать весь комментарий
22.10.2022 15:30 Ответить
На жаль, хвиля буде велика, вдарить і по правому берегу, хоча лівий буде затоплений значно
показать весь комментарий
22.10.2022 20:16 Ответить
КАКАЯ РАЗНИЦА. Дуже зручне гасло. Мусолити ОЦЮ подію - це дійсно відволкати увагу українців від інших подій. Аксіома. Якщо у військовому сенсі таке руйнування потрібно - воно буде виконано. Аксіома - ЗСУ це ТОЧНО не потрібно. Це не потрібно економіці України. А від чого ЦЕ відволікає увагу?? ПРАВИЛЬНО. Від зими. Від зимової ФО для тих хто в окопах і без світла. Від того, що політична ситуація в рядах союзників динамічно змінюється. А ще - зима. А - ще - "откаты" на відбудованій інфраструктурі (тема доріг і мостів). А на Харківщині - не ВСЕ так просто для добових "відосіків". А ще - замерзаючі регіони. А ще - "Єдині правильні" новини. І ви дивуєтесь що з Харківщини ніхто не їде?? А в Херсоні черги на переправу?? ПРАВИЛЬНО. Якщо дивитись Єдині новини, і слухати звіт ГШ що зимовою ФО ЗСУ (хочаб на 1 лінії) - забезпечено - тоді для чергового відосіка - це достатньо. А для ЗСУ і волонтерів - ЦЕ ЧЕРГОВЕ випробування по заносу манелів ЧЕРГОВОГО (ну маємо те що маємо) в більш менш сприятливу ситуацію. Головне щоб НЕ заважали дерибанити бабло, землю, ресурси. А ще щоб на плюсах - картинка гарна була.
показать весь комментарий
22.10.2022 17:11 Ответить
Зрада? нам пізда, як полякам в 39ому?
показать весь комментарий
22.10.2022 20:17 Ответить
США должна опять сказать - будет техногенная катастрофа, потопим ваши вёдра с гайками с Украинском море
показать весь комментарий
22.10.2022 18:14 Ответить
А очільник міжнародної шарашки оон пан гутерріш геть нічого не має сказати з цього приводу пуйлу або ж світовій спільноті? Це вже може бути друга дамба на великій річці (перша була на Карачунівському водосховищі, Інгулець). Чи як у поліції: "коли вас вб'ють, тоді й приходьте писати заяву"(?)
показать весь комментарий
22.10.2022 19:50 Ответить
Подорвав дамбу, рашисты сделают сами себе большое бобо к зиме, чем нам.
- отступают как раз туда, куда придет вода.
- Крым оставят без воды.
Весной ВСУ все равно зайдут и освободят весь левый берег Днепра, включая Крым.
показать весь комментарий
22.10.2022 21:50 Ответить
Та нам по цимбалах, кого вони звинуватять, головне, що весь світ вже знає про їхні наміри та майбутній терор на дамбі.

У жирних країнах НАТО будуть сидіти дивитись новини та занепокоюватись, що ЗАЕС таки може й опнути без охолодження реакторів.
показать весь комментарий
23.10.2022 01:34 Ответить