7585 посетителей онлайн

Россия может начать новое наступление в течение 10 дней, - Financial Times

рф,армія,російська

Новое полномасштабное наступление России в Украине может начаться в течение десяти дней.

Как передает Цензор.НЕТ, об этом сообщает РБК-Украина со ссылкой на Financial Times.

По словам неназванного советника украинской армии, украинские военные получили "очень надежные разведданные о намерениях" России снова начать атаку.

Он добавил, что такое наступление может произойти в течение 10 дней.

Аналитики издания считают, что возможным местом для нового российского нападения является западная часть Луганской области в районе Кременной и Лимана - городов, отбитых украинскими войсками во время контрнаступления прошлой осенью.

По словам местных чиновников и западных аналитиков, Россия уже несколько недель собирает силы в этом направлении.

Топ комментарии
+40
Боже, бережі Україну та її захисників.
показать весь комментарий
06.02.2023 01:09 Ответить
+25
О, сейчас тут в этой теме кацапы панику разводить начнут. Дофига их в последние несколько недель тут на Цензоре появилось, действительно кацапы видимо готовят наступление
показать весь комментарий
06.02.2023 01:12 Ответить
+19
ЗСУ все бачать всі напрямки скупчення і багато чого іншого зараз вже скоро рік війни і ми не ті що були на початку.Віримо в ЗСУ ,спокійно,допомагаємо хто як може своїми силами.Все буде добре.
показать весь комментарий
06.02.2023 02:14 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Росія може навіть дуба врізати - плакати не будемо…
показать весь комментарий
06.02.2023 01:09 Ответить
Боже, бережі Україну та її захисників.
показать весь комментарий
06.02.2023 01:09 Ответить
за всю историю Вселеной(7000 лет) твой боше ни разу никого не уберег. по крайней мере такие вопли как ты щас прокричал - ни разу не приводили к бережению - и это факт! так что лезь в пещеру, раб. как же достали такие ханжи - прорычало бошебереши и довольно заржало ибо дурачки лайкосиков отсыпали((((((((((((((
показать весь комментарий
06.02.2023 20:58 Ответить
О, сейчас тут в этой теме кацапы панику разводить начнут. Дофига их в последние несколько недель тут на Цензоре появилось, действительно кацапы видимо готовят наступление
показать весь комментарий
06.02.2023 01:12 Ответить
Не "Росія" а *************! Такої країни вже немає! Всі хто там остались-гімно а не люди! Територія -гімна і біомаси!
показать весь комментарий
06.02.2023 01:22 Ответить
И !?)
показать весь комментарий
06.02.2023 01:24 Ответить
показать весь комментарий
06.02.2023 01:24 Ответить
вони дійсно наступають
показать весь комментарий
06.02.2023 01:35 Ответить
західна частина Луганської області не найкращий напрямок для рашистів - на півдні Сіверський Донець, а на заході Оскольське водосховище

а вот на півдні - для штурму Вугледару за даними Тома Купера кацапи зібрали групіровку із:
приблизно чотирьох повних маневрених бригад плюс дві артилерійські бригади. Скажімо, загалом близько 20 тисяч військових, 90 танків, можливо, вдвічі більше БМП, близько 100 гармат.

ситуація вкрай загрозлива !!!!!
показать весь комментарий
06.02.2023 01:34 Ответить
Вкрай загрозлива... для кацапiв.
показать весь комментарий
06.02.2023 01:39 Ответить
Много паники сейчас тут будут разводить, а Том Купер достаточно мутный тип
показать весь комментарий
06.02.2023 01:44 Ответить
Не переймайся, кацапы знают что делать-- собираться в колонны и на тёплый приём к джавелинам.
показать весь комментарий
06.02.2023 05:19 Ответить
Бутусов писав, що вже не буде гігантських колон. Ворог не дурний і він вчиться. І тепер постає питання, чи вчимося ми...
показать весь комментарий
06.02.2023 16:40 Ответить
Купер каже одне , а от Ходаковський плаче що це - ЗСУ , на вугледарському напрямку збирають сили для контрнаступу . Кому вірити - хз , тому краще - обох в ігнор .

https://t.me/aleksandr_skif Александр Ходаковский

На условно угледарском направлении противник прощупывает оборону двое последних ночей, вызывая подозрения в готовящемся контрнаступлении. В подтверждение этих выводов сегодня замечена переброска значительных сил противника со стороны Димитрова предположительно в сторону Угледара. Согласно данным разведки перебрасывается количество сил и средств, способное существенно повлиять на ситуацию на участке фронта. Наши войска приведены в состояние максимальной боевой готовности.
показать весь комментарий
06.02.2023 07:05 Ответить
Купер вже написав, що кацапи втратили цю групіровку за 2 дні боїв під Вугледаром
показать весь комментарий
06.02.2023 09:41 Ответить
Не знав, що Кремінна відбили...
показать весь комментарий
06.02.2023 01:38 Ответить
Не відбили.
показать весь комментарий
06.02.2023 02:04 Ответить
близько 20 тисяч військових
показать весь комментарий
06.02.2023 01:44 Ответить
показать весь комментарий
06.02.2023 01:49 Ответить
показать весь комментарий
06.02.2023 01:59 Ответить
ЗСУ все бачать всі напрямки скупчення і багато чого іншого зараз вже скоро рік війни і ми не ті що були на початку.Віримо в ЗСУ ,спокійно,допомагаємо хто як може своїми силами.Все буде добре.
показать весь комментарий
06.02.2023 02:14 Ответить
"посиланням на Financial Times. Джерело:

Добре хоч ще на тоталізаторі не грають, хто переможе, коли.

Країни, чий загальний світовий військовий та економічний потенціал та технології виробництва військової техніки в сто або більше разів більше ніж российский, через рік війни вважають досягненням дати 20 танків, і то, сваряться між собою, хто буде давати, та що і коли йому компенсують за це.
показать весь комментарий
06.02.2023 09:03 Ответить
Чого це ви вирішили, що весь світовий потенціал, щось вам винен? Тому так на марафоні сказали?!
показать весь комментарий
06.02.2023 11:39 Ответить
26 апреля на американской авиабазе «Рамштайн» в Германии состоялась встреча представителей оборонных ведомств свыше 40 стран: ЕС, НАТО, государств Африки, Ближнего Востока и Персидского залива

Ллойд Остин, министр обороны США, объяснил цель встречи представителей 40 стран на базе ВМВ США "Рамштайн" в Германии.

Об этом он написал в коротком https://twitter.com/SecDef/status/1518940811102150662?s=20&t=FBMMmlZURtkGbYbtxItPjw сообщении в официальном аккаунте Twitter.

Главная цель собрания - помочь Украине победить страну-агрессора

""Чого це ви вирішили, що весь світовий потенціал"

Це не я вирішив. Це вони вирішили.

"на марафоні сказали?!"

Ні.

"Ллойд Остин, министр обороны США..."

Якби вони так не казали, в мене не було б запитань. Я сам не люблю наглость та вимоги зі стелі взяті, або з "телемарафону"
Не казали б, то ми б вже самі тоді вирішували якось цю ситуацію, а так начебто розрахунок на їхню допомогу, а її немає так як треба, а результат - хлопці гинуть.
Але якщо вони самі так сказали, вирішили, допомоги надати, то чому не роблять це, хіба не маємо право спитати? Бо те що робиться, всі ж розуміють, 20 танків та їх міць просто немає про що розмовляти.
показать весь комментарий
06.02.2023 13:08 Ответить
так ви самі пишите що вони самі вирішили допомагати!!! і за свойм же рішенням вони надали саме 20 танків, можливо потім вирішать надати 200, 2000, 20000, а може ш 0! Бо це їх танки і їх рішення. А якшо особисто вам щось неподобається, то спитайте себе, чого ви мовчали коли розбродувались тисячі танків, літаків, ракет, і коли закривали ракетні програми вас також все влаштовувало, чи коли замість вступу в нато, всі блеяли про "позаблоковість", а тепер ви негадуєте, бо на халяву, мало дають!!!
показать весь комментарий
06.02.2023 16:13 Ответить
"за свойм же рішенням вони надали саме 20"

цель собрания - помочь Украине победить страну-агрессора



рішення про перемогу, те що оголошено, а чи можна це зробити 20 танками?

"о на халяву, мало дають!!!" - ленд лиз - оренда в кредит - перекладається. Я ніде не чув щоб був якийсь договір що нам це дають нахаляву.

Якщо тебе бьють, а твій товариш стоїть поруч та він чемпіон по боксу - ти можеш між кровавими соплями - запитати - чому ти так сильно озабочен та так слабо допомагаешь? Це нормально, таке запитання. І якщо замість допомоги буде відповідь: " а чому ж ти не тренувався та не став як я чемпіоном по боксу" - то це не товариш твій.
показать весь комментарий
06.02.2023 17:02 Ответить
це коли тебе вже бьють, ти вирішив що чемпіон по боксу твій друг, хоча до цього зним навіть не вітався, та щей 100%-свого дільничого на нього натравлював! це ти про цього друга?
показать весь комментарий
06.02.2023 17:56 Ответить
"коли тебе вже бьють, ти вирішив що чемпіон по боксу твій друг" - навпаки, і б'ють то саме за те, що ти назвав цього чемпіона ( США) своїм новим другом, а з тим хто бьє( РФ), за те і посварився)
І не просто назвав, а і у відповідь отримав запевнення в дружбі)

А головне , що пістолет віддав, повіривші цій дружбі, був же пістолет, ніхто б не чипав, ні, поїхав в Будапешт, та віддав)
показать весь комментарий
06.02.2023 18:15 Ответить
ну по перше - сам вітдав бо лох, а по друге - кому вітдав? чи не кацап часом? (бо повний лох)
показать весь комментарий
06.02.2023 18:55 Ответить
Ви ж розумієте що кожна країна думає про себе і свою безпеку,особливо ті хто як найдалі від нас.І все рівно при цьому йде озброєння.Тут справа не тільки в кількості ,а в якості ,а головне по часу.Якби наприклад дали 20 танків і вони вже через неділю були в нас ось це був би зовсім інший результат
показать весь комментарий
06.02.2023 19:08 Ответить
Очевидний напрям атаки це знизу на Запоріжжя і згори з напрямку Кремінної, побачимо.
Якщо захід не надасть нам необхідної к-сті озброєння, то в майбутньому будуть самі воювати з підерами, китаєм, іраном, північною кореєю.
показать весь комментарий
06.02.2023 06:52 Ответить
надасть і надасть достатньо, щоб відбити будь-який наступ
показать весь комментарий
06.02.2023 09:20 Ответить
Відбити не влаштовує.
Або нормально нехай допомагають, в них є всі можливості, або відкрито скажуть, не хочемо допомогти, хочемо подивитись як ваші хлопці крок за кроком всі загинуть, захищаючись від набагато більшого ворога.
показать весь комментарий
06.02.2023 13:52 Ответить
Краще відкрито скажи, що ти російський троль. Скажи своїм кураторам, що західна зброя вже поклала сто тисяч ваших фашистів, вашу військову еліту і нас це цілком влаштовує. А ваші мобікі всі не загинуть, бо коли перших покладемо за допомогою західної зброї, інші будуть тікати як і рік тому, бо не хочуть вмирати за Путіна і таких як ти. І нас набагато більше - бас 300 тисяч, а нас десятки мільйонів і ми будемо стояти до останного українця
показать весь комментарий
06.02.2023 14:02 Ответить
Ї" коли перших покладемо за допомогою західної зброї" - коли?
Вже рік війни, ніхто незнає скільки хлопців загинуло, засекречено наші втрати, зрозуміло що багато, та подивись, дурень, навколо, по селах хлопців не залишилось, тренлеть на цензорі це не в Бахмуті в окопах стріляти. Та замість того щоб визнати це як факт та вимагати справжньої допомоги зброєю а не по п'ять танків ти тут займаєш позицію "почекаємо ще коли дадуть от тоді" а кожен день такого очікування це життя українців, це хтось сирота, хтось каліка, і ти замість того щоб вимагати зброю яка нас рятує - саме рятує - життя наших хлопців на фронті - ти зраджуєш їх тут такими коментарями. Звісно, особисто в тебе може і все добре, а от для хлопців в окопах є різниця, коли ця війна закінчиться, бо кожен день їх вбиває, кожен день війни, якого можна було б уникнути, якби поставки зброї були вчора, а сьогодні був би мирний договір де врахували б всі сторони всі обставини.
показать весь комментарий
06.02.2023 14:28 Ответить
Це в тебе на Росії вимирають не те що селами, а цілими регіонами безо всякої війни. Ось для того і боремося, гинемо і б'ємося тим що є, щоб вмирати на полі бою, а не від путінського геноциду, який недмінно чекає на преможених. Наші дипломати навіть попри жорстку критику тиснуть щосили і виборюють і будуть виборіювати кожен танк і літак. На полі бою можна одному і сто ворогів зупинити, але ніякими зусиллями не можна вільні країни до чогось примусити і в нас немає іншого вибору аніж стояти до останного. І навіть якщо до нас прилетить останній літак з НАТівською допомогою жоден українець не допустить навіть думки, щоб припинити опір чи ставити партнерам якісь ультиматуми, а буде битися до останнього натівського патрона
показать весь комментарий
06.02.2023 15:10 Ответить
"Наші дипломати навіть попри жорстку критику тиснуть щосили і виборюют"

Що значить"виборюють " ? Останнє забирають?
Якщо в нас було б тіки США союзник один, не кажучі про все НАТО та ЕС, там стільки потужності та зброї, що "виборювати " нічого не треба, якщо є добра воля її дати. А якщо немає - то немає, не треба тоді морочити голову нам, будемо розраховувати на себе.

Геноци́д (від https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D1%80%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 грец. γένος - рід, плем'я та https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 лат. caedo - вбиваю) - цілеспрямовані дії з метою повного або часткового знищення груп населення чи https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%81 народів за https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C національними , https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%81 етнічними , https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B0%D1%81%D0%B0 расовими або https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%B3%D1%96%D1%8F релігійними мотивами.

Мабуть вже на окупованих територіях та в Херсоні людей не залишилось, зайшли наші війська, а там пустеля, всіх вбили, а ООН мовчить, тіки от Птн один і підіймає цю проблему на цензорі
показать весь комментарий
06.02.2023 15:35 Ответить
От коли тобі везуть до рашки черговий рефрижератор з трупаками твоїх солдат, будь впевнений, що потужностей і спроможностей НАТО вистачає. З такими як ти марно спілкуватись - тож цинкові гроби, які будуть іхати і їхати до тебе - ось наша відповідь тобі і без тебе вирішимо, що як нам бути. І поїдь на Бабин Яр у Волновасі, те лежать десятки тисяч мирних маріупольців, подивись, що твої творили у Бучі і по всій Україіні десятки таких буч і дізнаєшся, що таке справжній геноцид без Вікіпедії
показать весь комментарий
06.02.2023 15:52 Ответить
Ба́бин Яр - урочище (парк) на північно-західній околиці Києва.

Під час німецької окупації Києва у 1941-1943 роках Бабин Яр став місцем масових розстрілів німецькими окупантами мирного населення і радянських військовополонених; https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%84%D0%B2%D1%80%D0%B5%D1%97 євреїв і https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A6%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%B8 циган - за етнічною ознакою,

Гугл не видає, що є ще якись бабин яр в Волновасі.

Можливо, ти знайдеш?
показать весь комментарий
06.02.2023 16:10 Ответить
Бабин Яр перестав бути географічною назвою, а став символом фашистьких злочинів. Ви, російські фашисти вчинили в Маріуполі і Бучі теж саме, що і німецькі фашисти. Ви ненавидіте і нищите українців як нацисти євреїв і тому братську могила, де лежать десятки тисяч маріупольців, знищених вами і називають маріупольським Бабиним Яром.
показать весь комментарий
06.02.2023 16:19 Ответить
"ніякими зусиллями не можна вільні країни до чогось примусити "

Вільна країна, примусити)
Ага)

МВФ вимагає ввести вільний продаж землі в Україні

https://www.google.com/amp/s/kurkul.com/news/4074-mvf-vimagaye-vvesti-vilniy-prodaj-zemli-v-********%3famp=1

Серед вимог МВФ було призначення до ВАСУ 35 антикорупційних суддів

2014-2015 роках МВФ вимагав обмежити практику спрощеного оподаткування, скасувати мораторій на продаж землі с/г призначення, підвищити тарифи на послуги ЖКГ та підвищити пенсійний вік.

https://www.slovoidilo.ua/2020/04/23/infografika/finansy/yaki-vymohy-vysuvav-mvf-********-ostanni-26-rokiv

Щось з цих вимог не виконано "вільною країною" ?

про землю мовчу, все виконали

Про комуналку теж, 9 млн сімей виживають на субсидіях після такого виконання

Пенсійний вік підвищено

Підприємцям касові апарати та неможливість працювати з юр особами на єдиному податку

Судді, не те що призначили, взагалі окремий вищий суд зробили, та окремі органи, тіпа набу, де по закону наглядова рада включає в себе трьох іноземців, а для рішення достатньо чотири людини) та ще підстрахуватися вирішили, на всяк випадок, якщо щонайменше 2 іноземця в наглядовій раді проти якогось призначення чи рішення, воно не приймається, навіть якщо всі інші "за"

Тож, насправді, в незалежності ми втрачали кожен рік.

Якщо програємо РФ, звісно, втратимо незалежність теж, та не треба казати, що зараз ми незалежні
показать весь комментарий
06.02.2023 15:48 Ответить
"битися до останнього натівського патрона"

Як звучить...

Отак їм і скажі.

Скажі НАТО, ви можете нас зрадити, але битися до останнього натівського патрона можливість в нас ви не заберете
показать весь комментарий
06.02.2023 15:51 Ответить
Ми нічого нікому казати не будемо, а якщо і буде останній натівський патрон, то ти знайдеш лише у цинковій труні з рештками свого загарбника, який ми надішлемо вам у бошку без зайвих слів
показать весь комментарий
06.02.2023 16:03 Ответить
Зав'язувати треба з наркотиками.
Чому не на фронті?

З цієї причини?
показать весь комментарий
06.02.2023 16:11 Ответить
Ти зрозумій просту річ - від позиціі західних партнерів залежить, що далі робити. Варіант загибелі всіх молодих хлопців, та і не молодих, не влаштовує. І тебе він не влаштує, як тільки будеш в окопах там, хоч і розраховуєшь що таке не станеться.

Тож є два варіанти.
Захід чітко дає знати, що зброї не буде, тоді ми розуміємо, що не переможемо РФ, бо це всі в світі знають хто хоч трохи порівняє міць розмір та ВПК РФ та України, вони не співставні, та ще РФ ядерна держава, та перестаємо класти хлопців, починаємо перемовини і до чогось домовляємось.

Другий варіант, Захід чітко дає зброю необхідну для перемоги. Тоді дійсно є сенс та шанс вийти на міжнародно визнані кордони та запропонувати мирний договір. Якщо РФ погодиться, це мир, перестануть гинути їхні та наші солдати.

Якщо ні, то будуть пулять через кордон один по одному, але, всі в РФ будуть цим невдоволені, бо то буде вже прилітати по їх території, це перше, і друге, скажуть там народ, який сенс так робити, через кордон один по одному стріляти, Україну не вдалося захопити, на нашу територію українці не претендують, мирний договір пропонують, тож давайте його підпишемо. І підпишуть, і знову закінчується війна.

А от третій варіант розвитку подій, який ми бачимо зараз, це зброя маленькими партіями, "для оборони" та методичне знищення українського народу та держави, шляхом банального фізичного знищення людей з обох сторін.

Такий варіант це загибель.
В от той хто з ним погоджується, погоджується з наслідками такого варіанту.

Чи Вам ніхто цього не розтлумачив, якщо самі не розумієте, я незнаю, але таких як Ви багато, тож я вирішив написати та розтлумачити, що взагалі відбувається.
А то вже Ваша справа, робити висновки чи ні.
показать весь комментарий
06.02.2023 14:57 Ответить
З цієї переписки твої купратори зроблять висновок, що троль з тебе ніякий і ти підеш на передову разом з зеками-смертниками, бо там від тебе буде більше користі, аніж від тролингу. І тобі звичайно, не зрозуміти, що перший твій варіант це державна зрада, бо в тебе немає батьківщини. Якщо на твою Росію нападуть, то такі як ти першми стануть зрадниками і стануть домовлятися з ворогому про капітуляцію у зданій йому без бою Москві. Для тебе є лише третій, наш варіант - ми без жодних умов будемо і панічних настроїв будемо стійко тримати оборону і потім неодмінно підемо у наступ не твоїми перемовинами та твоїм мирним договором закінчиться війна, як в обої твоїх випадках, а захопленням твоєї Москви
показать весь комментарий
06.02.2023 15:26 Ответить
Ти просто незнаєшь історії

Так вже було.

Вже Україна декілька разів залишалася сам на сам проти московських військ.

І завжди це закінчувалося поразкою та захопленням України, незважаючі що дійсно були добрі Герої, які полягли тоді за Україну, від Гетьманів до Героїв Крут, студентів, не врятувало їхнє геройство.
Ніхто не каже що воно було марне.
Більш того, можливо, вони своїми життями і започаткували державність та становлення української нації.
Але все має своє начало та кінець.
Зараз Герої треба живими, щоб розбудовувати незалежну Україну.
А не полеглі в Бахмуті та Азові.

Це період козаччини 17 ст
Період УНР початок 20 ст

Так, якщо цікаво, почитаешь в гугле
показать весь комментарий
06.02.2023 15:57 Ответить
Краще пригадаємо, скільки разів в історії палили твою Москву. Тільки ледачі її ще не палили і ми теж обов'язково повторимо це.
показать весь комментарий
06.02.2023 16:08 Ответить
"не твоїми перемовинами та твоїм мирним договором закінчиться війна, як в обої твоїх випадках, а захопленням твоєї Москви"

Ти сплутав ресурс, йди там троль росіян на рос сайтах)
показать весь комментарий
06.02.2023 15:59 Ответить
Може на кавові гущі погадаємо чи кості кинемо?
показать весь комментарий
06.02.2023 07:08 Ответить
І хто такий неназваний радник когось з точними даними? Що за інформацію друкують без джерел...хоча минулий міністр тік тока може бути таким радником, бо на сьогодні він є міністр оборони.
показать весь комментарий
06.02.2023 08:07 Ответить
Як то нам минулого року говорили.
Ну збирає Росія сили, але це нічого не означає. Ані же тожа люді
показать весь комментарий
06.02.2023 08:47 Ответить
Зараз простежується основний удар по лінії Велика Новосілка - Вугледар в сторону Курахового та далі Покровська, а також з півночі де є декілька варіантів, але все буде залежати чи зможе триматися Бахмут. Основна задача це відсунути наші війська від Донецька та Горлівки і по максимуму захопити територію Донецької області. Паралельно можуть бути серйозні, але відволікаючі удари у Харківській області, скоріше за все на Куп'янськ. Також не виключені якісь дії зі сторони Білорусі, але думаю не одразу, а в залежності від того як буде проходити основний наступ. Рішення я так розумію ще не прийнято. Не дуже добре для них з погодою, морози по прогнозу ще на тиждень, далі відлига та дощі. Ефективнісь наступаючих військ при цьому знизиться в рази. Взагалі мені, і не тільки, цей наступ бачиться великою авантюрою. Але і тримати ці війська які кожен день потроху вибиваються немає ніякого сенсу. Тут або пан або пропав.
показать весь комментарий
06.02.2023 09:01 Ответить
А почему сразу не сослаться на первоисточник - файненшл таймс,какого лешего приплели сюда путинский РБК,почему у нас нет до сих пор закона о противодействии московитской пропаганде и ее агентуре.
показать весь комментарий
06.02.2023 14:22 Ответить
Та оно это наступление уже месяц как идёт, а они его всё ждут
показать весь комментарий
06.02.2023 15:49 Ответить