7859 посетителей онлайн

Набор в "Гвардию наступления" могут продлить, - МВД

гвардія,наступ

Набор должен завершиться 1 апреля, но его могут продлить из-за большого количества заявок.

Об этом в интервью Суспільному сказали заместитель министра внутренних дел Екатерина Павличенко и спикер Нацгвардии Руслан Музычук, передает Цензор.НЕТ.

"Планируем все же завершить рекрутинговую кампанию, которая началась в начале февраля. В течение этих месяцев все желающие могли подать свою заявку в ту или иную бригаду "Гвардии наступления", исходя из своих личных пожеланий, убеждений служить, работать либо в полиции, либо в пограничной службе или Нацгвардии и определиться напрямую, куда новобранец хочет присоединиться и где работать в дальнейшем", — отметила Павличенко.

"После 1-го числа, мы будем таки пересматривать это решение, и возможно, позволим еще подавать заявки через сайт, потому что желающих действительно много. И мы понимаем, что будем формировать определенные резервы, которые будут просматривать и привлекать, возможно, к формированию других бригад, которые будут создаваться", - добавила она.

Музычук в свою очередь подчеркнул, что если будет продолжаться подача заявок от всех желающих, то набор будет продолжаться, потому что параллельно формируются и другие подразделения Национальной гвардии, которые также доукомплектовываются.

"За время военного положения значительно расширились вообще штаты воинских частей наших подразделений, потому что выросло и количество оборонных задач, которые нужно выполнять Нацгвардии", - подчеркнул он.

Он напомнил, что гвардейцы выполняют как военные, так и правоохранительные функции, в которые входят и несение службы на блокпостах, и обеспечение режима военного положения, и охрана объектов критической инфраструктуры. Поэтому набор в ряды Нацгвардии будет продолжаться и после 1 апреля.

"Также будут формироваться резервы. По состоянию на конец прошлой недели в подразделения Национальной гвардии подано чуть более 16 тысяч анкет. Разная цифра звучит периодически в СМИ. Это связано с тем, что озвучиваются цифры, которые вообще представлены ко всем 8 бригадам". "Кто-то озвучивает, например, цифры, которые представлены в бригады полиции или пограничной службы, ну а 16 тысяч - это та цифра, которая касается 6-ти бригад Нацгвардии", - отметил Музычук.

Напомним, "Гвардия наступления" – это штурмовые подразделения в структуре МВД, которые создаются для освобождения оккупированных Россией территорий. Ранее сообщалось, что набор должен завершиться 1 апреля.

Топ комментарии
+18
чмоня, цих ще не набрали. а захищає мене ЗСУ
показать весь комментарий
28.03.2023 15:28 Ответить
+16
ти трохе тупеньке? якщо не набрали, то що і як вони захищають?
чим погані всу, що татарівське мвс вирішило свою армію створити?
показать весь комментарий
28.03.2023 15:32 Ответить
+11
Набір до заградзагону продовжуєься.
показать весь комментарий
28.03.2023 15:25 Ответить
Комментировать
Сортировать:
нарід щось не дуже в мусора рветься
показать весь комментарий
28.03.2023 15:24 Ответить
Ці мусора тебе-дурня від кацапів захищають. Прикуси язика...
показать весь комментарий
28.03.2023 15:27 Ответить
чмоня, цих ще не набрали. а захищає мене ЗСУ
показать весь комментарий
28.03.2023 15:28 Ответить
Нагадаємо, "" - це штурмові підрозділи у структурі МВС, які створюються для звільнення окупованих Росією територій. Джерело:
показать весь комментарий
28.03.2023 15:30 Ответить
ти трохе тупеньке? якщо не набрали, то що і як вони захищають?
чим погані всу, що татарівське мвс вирішило свою армію створити?
показать весь комментарий
28.03.2023 15:32 Ответить
https://www.pravda.com.ua/rus/news/2022/09/27/7369317/ Ну на приклад так.
показать весь комментарий
28.03.2023 15:34 Ответить
не ний, відповідай, чим вас ВСУ не влаштовує?
показать весь комментарий
28.03.2023 15:36 Ответить
До ВСУ довірря Зелі нема.
показать весь комментарий
28.03.2023 15:39 Ответить
Мене влаштовують усі сили оборони України. Але в них різні функції. Ти не знало? Хоча кому я це розповідаю. Якомусь смердючому кацапу. Тьху...
показать весь комментарий
28.03.2023 15:40 Ответить
Щось цілі набору цієї гвардії наступу визивають смутниє сомнєнія, після війни це можуть бути ті самі беркути тільки ці будуть ще і з підірваною психікою. Внутрішні війська завжди були призначені для боротьби із своїь населенням.

показать весь комментарий
28.03.2023 15:49 Ответить
та отож. і задачі їм буде ставити хто? генштаб чи опешні пдри?
показать весь комментарий
28.03.2023 15:53 Ответить
Ці будуть з найкращими зразками західного озброєння і техніки. До речі озброєння і кількість нацгвардії дуже обмежене законодавством, навіть БТР мусять бути без штатного озброєння. Але на такі "дрібниці" уряд не зважає - для них Татаров чи Єрмак закон.
показать весь комментарий
28.03.2023 22:20 Ответить
Та тебе усі захищають, дівчинку таку ніжну в стрінгах яка за себе не може постояти , так що стули пельку і дякуй,що є люди котрі Україну будуть звільняти і не дадуть на розтерзання твою задницю бурятам
показать весь комментарий
28.03.2023 15:33 Ответить
чмонька брруднорота, ти не ний, а записуйся
показать весь комментарий
28.03.2023 15:34 Ответить
та я запишуся,і інші також,а ти сиди на диванчику і масти кремом свою персикову дупку, ти на більше не здатен, але рот свій не відкривай на людей котрі в той час коли ти натираєш свої перса, ведуть бої з кацапами
показать весь комментарий
28.03.2023 15:37 Ответить
запишешся - відкриєш свого клюва, балаболка татаріська
показать весь комментарий
28.03.2023 15:38 Ответить
аналогічно,коли запишешся тоді будеш свій ****** відкривати про те хто куда рветься,а поки сидиш в стрінгах,на каблучках з намальованими губками вдома, можеш тільки про свої жіночі справи поспілкуватися
показать весь комментарий
28.03.2023 15:39 Ответить
не ний, татарівсько-мусорська чмонька. з тобою все зрозуміло давно
показать весь комментарий
28.03.2023 15:54 Ответить
Я мовчав, але не витримав, до чого тут татаров? Це створіння керує судами, прокуратурою і СБУ разом із портновим, якого Зеля випустив на росію. Бригади створюються на базі найціональної гвардії, яка підпорядковується Головнокомандуючому, а підрозділи поліції, також, пройшовши навички звільнення міст будуть підпорядковуватися війсковим. Де Ви тут знайшли місце сцикливим татровим, єрмакам, смірновим і подолякам і бакановими?
показать весь комментарий
28.03.2023 16:19 Ответить
як це "підрозділи поліції -підпорядковуються військовим"-це якась маячня.чому одразу не підпорядкувати військовим -а тому що ця гвардія створюеться на випадок -якщо залужний почне повстання)-щоб ермаку було чим захищатися.
показать весь комментарий
28.03.2023 18:34 Ответить
Нісенітниця. На передовій всі підрозділи, всіїх видів військ підпорядковауються Головнокомандуючому. А Ваша теза, "гвардія створюеться на випадок -якщо залужний почне повстання)-щоб ермаку було чим захищатися" смішна. По-перше Залужний пишеться з великої літери, а по-друге, хто може заставити таких як я, чи інших виступати за єрмака чи татарова? Точно буде навпаки.
показать весь комментарий
28.03.2023 19:48 Ответить
А чого туди рватись, якщо нічого не змінилось?
показать весь комментарий
28.03.2023 15:28 Ответить
та отож. керує татаров, беркутня досі працює, найбільша кількість зрадників серед цих тварин
показать весь комментарий
28.03.2023 15:30 Ответить
Мій малий тому й звільнився..
показать весь комментарий
28.03.2023 15:35 Ответить
Якщо пані Марині комфортно сидіти під окупантом, то це не означає, що комфортно іншим. Ми маємо забрати своє і захистити своїх громадян. А в підрозділах бувають різні, і також серед командирів, але це не дає нам право не йти захищати Батьківщину, бо вона в нас одна.
показать весь комментарий
28.03.2023 16:35 Ответить
У Вас якісь стрьомні висновки. З логікою у Вас все нормально?
показать весь комментарий
28.03.2023 17:00 Ответить
Звичайно, з моєю логікою все нормально, а що з Вашою?
показать весь комментарий
28.03.2023 17:18 Ответить
Тоді не робіть мої висновки за мене. Тим більш, де мені комфорніше.
показать весь комментарий
28.03.2023 17:24 Ответить
"Мій малий тому й звільнився." Ви написали? Виходить, що потрібно звільнитися всім, щоб не захищати Неньку? Але у мене ще є одне запитання, а як хто може зваільнитися під час війни?
показать весь комментарий
28.03.2023 19:50 Ответить
Ні. Ще задовго до 24 лютого.
показать весь комментарий
28.03.2023 20:00 Ответить
Якщо до 24 лютого, то вірю. Але моваа йде за активну фазу війни і я розумію, що не все так добре і гладко на фронті. Цьому і допомогла влада "слуг", яка наприймала закони проти військових. А цю владу вибирали 73% "какая разніца".
показать весь комментарий
28.03.2023 20:36 Ответить
28 тисяч заявок це не дуже?
показать весь комментарий
28.03.2023 15:31 Ответить
раз продовжують набір - значить так і є, не дуже
показать весь комментарий
28.03.2023 15:33 Ответить
це твої висновки? Так навіть в новині написано,що дуже багато заявок.більше ніж очікувалось, тому вирішили ще набрати людей
показать весь комментарий
28.03.2023 15:35 Ответить
чмонька, ти себе проявила вже. натягнула стрінги і в гвардію, татарівська к...во
показать весь комментарий
28.03.2023 15:37 Ответить
Так це я перший про твої стрінги сказав, тобі це так запало в душу,що ти вирішив зплагіатити?
показать весь комментарий
28.03.2023 15:38 Ответить
сказала-одягай, чмонька
показать весь комментарий
28.03.2023 15:39 Ответить
Для чого? Якщо ти уже в них сидиш
показать весь комментарий
28.03.2023 15:40 Ответить
ід сценаристом в квартал, якщо в гвардію засцяло. гумор саме необхідного рівня
показать весь комментарий
28.03.2023 15:55 Ответить
акаб, я подавав заявки в декілька бригад, але мені вілмовили по віку. І таких, як я тисячі. Але я не зупиняюся і буду вимагати мене зарахувати в любий з цих підрозділів, хоч якось допомогти ЗСУ, нацгвардії, поліції, СБУ, теробороні звільняти Україну від кацапської нечисті. В мене складається таке вражененя, що Ви працюєте на ворога, критикуючи наших поліцейських, які за покликом душі готові йти в бій, не втікаючи за кордон і не виливаючи бруд на таких, наприклад, як Ви. А чому ви не в ЗСУ, чи нацгрардії, якщо Ви такий правильний, але Вам не подобаються підрозділи поліції? Чи Ви чекаєте кацапську мразь, щоб Вас призвали до зеків, чи до крисчан?
показать весь комментарий
28.03.2023 16:27 Ответить
Набір до заградзагону продовжуєься.
показать весь комментарий
28.03.2023 15:25 Ответить
В Україні таке явище неможливе. Нема тієї маси мʼяса, яке треба гнати на забій, як в рашці. Або армія буде мотивованою, вправною і озброєнною, або всім капець.
показать весь комментарий
28.03.2023 15:29 Ответить
ты сухов думаешь что это заградзагон для "Хищника"...?
показать весь комментарий
28.03.2023 15:36 Ответить
знов повістки від "боневтіка" які "пропонують" інвалідам силоміць????
показать весь комментарий
28.03.2023 15:28 Ответить
ага - инвалидам без трёх рук и ног...
показать весь комментарий
28.03.2023 15:38 Ответить
73% як ти пасивний
показать весь комментарий
28.03.2023 19:04 Ответить
извини что не активный как ты...(((
показать весь комментарий
28.03.2023 19:53 Ответить
Дивіться, як у кацапів у коментах підгоряє. Сцуться падли...
показать весь комментарий
28.03.2023 15:31 Ответить
Зазвичай набір продовжується бо не набрали необхідну кількість, а не через велику кількість заявок. Краще би мовчали.
показать весь комментарий
28.03.2023 15:36 Ответить
Та ні, набрали велику кількість і ще не кожного беруть, бо це не зековські "вагнери". Просто реально є багато заявок, але немає вакантних посад. Але після боїв штурмова бригада буде втрачати і це розуміють всі, а тому має бути підготовлений резерв. Особисто я, була б моя воля, видав би закон і призивав би до війська всіх з 18 і до 60 років, тоді б точно не було таких коментарів і не було привелійованих "95 кварталоів", та іншої сцимкливої звіздоти. Чи Батьківщину буде захищати хтось інший?
показать весь комментарий
28.03.2023 16:32 Ответить
Ви будете захищати свою сім'ю і Україну за гроші?
показать весь комментарий
28.03.2023 19:55 Ответить
Тобто, людей з підготовкою додатково тренують, екіпірують та звільняють від відповідальності за втрату зброї, техніки і іншого майна щоб вони виконували правоохоронні функції, охороняли об'єкти та стояли на блокпостах? Дивне у них уявлення про "наступ". Судячи з усього чергова структура МВС для екс-співробітників силових структур створена, аби вони не потрапили у важкі бої на передовій. Нехай воюють мобілізовані цивільні - їм і відповідальність за все, і закон 8271, а здорові бугаї шаритимуться на блокпостах виконуючи правоохоронні функції.
показать весь комментарий
28.03.2023 15:39 Ответить
А статтю прочитати релігія не дозволяє?
Нагадаємо, "" - це штурмові підрозділи у структурі МВС, які створюються для звільнення окупованих Росією територій. Джерело:
показать весь комментарий
28.03.2023 15:42 Ответить
Ні, це Ви читайте текст повністю, там Музичук перелічує, які саме функції виконуватиме ця так звана "Гвардія наступу". Була б ця структура створена ЗСУ ще можна було б сподіватися, що справді для наступу, але коли мова йде про МВС, зрозуміло, що це щось дуже сумнівне.
показать весь комментарий
28.03.2023 15:52 Ответить
А після війни для звільнення всих територій від незадоволених владою
показать весь комментарий
28.03.2023 15:54 Ответить
дурнем прикидаєшся чи дійсно таке тупе?

іди в дупу - фігню тут на вуха вішаєш...

подоляцький агітатор?
показать весь комментарий
28.03.2023 16:37 Ответить
"Азов" належить до нацгвардії України. Ще питання є, ******?
показать весь комментарий
28.03.2023 16:55 Ответить
=>
показать весь комментарий
28.03.2023 17:40 Ответить
Що таке, ******? Зливаєшся? Це - вірне рішення.
показать весь комментарий
28.03.2023 18:36 Ответить
Азов котрий з білецьким тихенько сидів,коли буба "виводив" захисників Азовсталі,ой так вони в полон потрапили,а не евакуювалися. заїбав Азовом тикати.ще раз пояснюй що то за такі супер добровольці які без мусарського клича якось не доброволили. і так дурбелику чим воювать буде та "гвардія" зброї і на діючі бригади ЗСУ ледь вистачає,а звідки у мусарського відомства раптом візьмуться танки,що не буде танків то наступать вони як будуть,за спинами ЗСУ? чі ведберуть "зайве" у ЗСУ?
показать весь комментарий
29.03.2023 00:14 Ответить
а з якого переляку "гвардія" можна почитати про їх звитяги чи коли це їм присвоїли гвардійський прапор,і чому окремо,що НГУ уже відставним мусоркам некомільфо?
показать весь комментарий
29.03.2023 00:10 Ответить
Цікава картина виходить: Zeкоманда повністю просрала мобілізацію, зробила з військкоматів якісь каральні підрозділи із-за чого цивільні вже жахаються будь-яких людей у формі ЗСУ, при цьому Zeвиродки на всю країну рекламують мусорську гвардію, формуючи з одного боку зневагу до Героїв ЗСУ які на фронті, а з іншого - повагу до мусорів, які будуть зачищати території після того як їх звільнить українська армія.

Це вибачте мене, якийсь ******* пісдєц виходить.
показать весь комментарий
28.03.2023 15:45 Ответить
Хоч я більше схильний вважати, що зелені гнили спеціально створюють недовіру до ЗСУ зараз, аби потім віддати всі Перемоги на фронті на "гвардєйцєв кардінала", а не армії під головуванням Залужного. Тому гвардійці - це більше схоже на великий піар проект банкової, мета якої максимальний піар перед виборами.
показать весь комментарий
28.03.2023 15:51 Ответить
Взагалі я вважаю, що зелена гниль більше всього боїться військового перевороту після Перемоги. Бо дуже багато воїнів ЗСУ, волонтерів і цивільних знають скільки Zeкоманда зробила злочинів проти України з 24.02.2022 і до цієї дати.
показать весь комментарий
28.03.2023 16:01 Ответить
і після...
показать весь комментарий
28.03.2023 18:23 Ответить
Почитай биографию командира батальона "Лють", Нетребко Александра Юрьевича, можно в Википедии, что-ли. Я лично знаю пяток коллег, кто туда пошел. Ветераны АТО, с боевыми орденами, подготовленные патриоты.... Уверен, ты бы не рискнул в глаза сказать про "мусорську гвардію".
показать весь комментарий
28.03.2023 15:56 Ответить
увєрєн, що на фронті дуже-дуже потрібні ці фахові ветерани!!! чи, чуваки , які війну по телевізору бачили , краще підходять для захисту бахмуту наприклад???
п.с. ківа, теж ветеран ато(((
показать весь комментарий
28.03.2023 18:25 Ответить
Зрада від Єрмака продовжуеться. А нарід проковтує звучні назви, і навіть не бачить у цьому зради. Давайте взагалі розпушимо ЗСУ і кожному олігарху дозволимо тримати по приватній армії.
показать весь комментарий
28.03.2023 15:49 Ответить
Настолько патриоты, что год наблюдали за войной и стоило только власти дать клич, так сразу побежали записываться, аж продолжить решили.
показать весь комментарий
28.03.2023 15:49 Ответить
"Азов"- это мусарская структура, МВД!!! Мусара ментовские, заградотряды Зеленского!!!! Разогнать всю Нацгвардию! Азов ликвидировать и Путину доложить непременно!!!
показать весь комментарий
28.03.2023 15:50 Ответить
При чому тут Азов". Азов був організований як добробат. А потім після закріплення звичаїв вже перейшов на держ. забезпечення. Ця структура організується точнісінько як Беркут. І буде взагалі як "беркут" служити цьому режиму.
показать весь комментарий
28.03.2023 15:56 Ответить
А когда Залужный на переговорах с Милли сидит вместе с Ермаком, он служит режиму? Не от Государства он получает ЗП и вказівки от Зеленского?
показать весь комментарий
28.03.2023 16:00 Ответить
Залужний зустрічається з Міллі...а що там робить Єрмак?
показать весь комментарий
28.03.2023 16:16 Ответить
шифровку до кацапні шифрує.
37 й втомік пушкіна 18ту сторінку з кінця дерьмак знає наізусть до букви в двоїчній системі...
показать весь комментарий
28.03.2023 21:08 Ответить
23 по горізонталі і 14 по вертікалі - буква "ё"
показать весь комментарий
28.03.2023 21:11 Ответить
абсолютно так!
показать весь комментарий
28.03.2023 18:27 Ответить
І це ж не перша авантюра від Зелі. А народ чекає від нього щось чудового ? Був вже декрет о землі, перемовини в Омані, афера з вагнеровцями, разминовування Чонгару, мостів Херсонщині, перемовини з московією в Туреччині.
показать весь комментарий
28.03.2023 16:01 Ответить
Давайте, кацапи, починайте розповідати про ""нацискій кієвскій режім наркамана зєлєнскава".
показать весь комментарий
28.03.2023 16:09 Ответить
Якщо у ЗСУ будуть великі втрати в цій війні , то 28 000 це те з чим зрадники можуть одержати перемогу.
показать весь комментарий
28.03.2023 16:12 Ответить
Раджу поспілкуватися з хлопцями, які пішли у підрозділи гвардії наступу - здебільшого через нестерпимі умови служби в місцевих підрозділах НП. Також цікавими будуть їхні розповіді про перебіг навчань- тренувань на полігонах, адже вже понад місяць, як тривають навчання. З того підрозділу, звідки мені телефонували, все зводилося до риття окопів та облаштування туалетів - впродовж місяця!
показать весь комментарий
28.03.2023 16:29 Ответить
Ну хорошо, а як будемо виносить артилерію противника та авіацію? Перед наступом. Ворог сконцентрував артилерію, рєб, ППО та обезпечив свою авіацію.
показать весь комментарий
28.03.2023 16:36 Ответить
спокійно! ці будуть наступати лиш на барикади і палаючі шини(((
показать весь комментарий
28.03.2023 18:29 Ответить
Чи будуть вони в складі ЗСУ , і підпорядковуваться генералу Залужному ? Якщо не , то це аналог росгвардії , кишенькової армії Зе, так всі кажуть.
показать весь комментарий
28.03.2023 17:00 Ответить
"Азов" - кишенькова армія Зе? Кидай бухати.
показать весь комментарий
28.03.2023 18:38 Ответить
Если судить по поведению до 24 апреля 2022 г., то да. Билецкий особенно.
показать весь комментарий
28.03.2023 21:57 Ответить
ЦЕ НЕ БРИГАДИ, А ДЕПАРТАМЕНТИ МВС
"МУТЬ"
показать весь комментарий
28.03.2023 17:07 Ответить
Люди, людішки. Ви на чиємо боці виступаєте? Пенсіонери міліції, МНС, других відомств добровільно записали для захисту України і кожен знає, що ця запись не в кабак, а наступати на укріплені райони ворога і замість того щоб допомогти, підтримати морально, починають показувати тут сво познання в незнанні ситуації, то національна гвардія, то не поліція і вони нарівні воюють на передовій. Запитайте у микролаївців, хто проявив себе у звілтьненні аеродрому і міста. Звичайно були і зрадники, але ви итаких вибираєте вами керувати. Що попадалися на злочинах? Так потрібно було жити чесно. 100% тих, що писали сидять на диванах і попивають півасік і не записуються і бригади штурму. То як вам вивертає від цих бригад, то йдіть у ЗСУ, чи ви там для вас пороблено, краще за кордон?
показать весь комментарий
28.03.2023 20:06 Ответить
угу рік часу не могли записатись а тут раптом всі знайшли дорогу...
показать весь комментарий
29.03.2023 00:16 Ответить
" штурмовые подразделения в структуре МВД, которые создаются для освобождения оккупированных Россией территорий "

Странно. В структуре МВД штурмовые отряды для освобожения.

Пока на ум не приходит ни одного исторического прециндента, чтобы МВД решало штурмовые задачи позиций врага???

Что мотострелки, морская пехода, егеря, десантники , ССО так прекрасно укомплектованы, что желающих перенаправляют в МВД?
показать весь комментарий
28.03.2023 21:56 Ответить
Безтолковий клоун готується до захисту після війни.
показать весь комментарий
28.03.2023 22:37 Ответить