11790 посетителей онлайн

У Украины есть шансы вступить в НАТО до завершения войны, - Волкер

волкер

Присоединение Украины к Североатлантическому альянсу не исключено до завершения войны в стране.

Об этом во время брифинга в Одессе сказал бывший спецпредставитель Госдепа США по Украине Курт Волкер, передает Цензор.НЕТ со ссылкой на Укринформ.

"Относительно того, может ли присоединиться Украина к НАТО до завершения войны, стоит посмотреть на присоединившуюся к НАТО Германию, будучи разделенной страной, когда восточная часть Германии была под оккупацией СССР", - заявил Волкер.

Он предположил, что присоединение Украины к НАТО может состояться до завершения войны. Возможно, пятая статья будет применена только для тех территорий, которые к моменту присоединения будут подконтрольны Киеву, предположил Волкер.

"Как и когда закончится война – неизвестно. Это может быть нечто подобное, как происходит в Корее. Корея поделена на две части – Северную и Южную и все еще находится в состоянии войны", - добавил экс-представитель Госдепа США.

Топ комментарии
+11
Українська армія не найсильніша в Европі, це міф. Наша армія ефективніша за російську за рахунок технологій які нам надає захід і то тільки на етапі виконання бойових завдань. В середині армії повних хаос, безлад і неефективність у всьому і ніхто з цим не працює з 2016 року коли про це стали відкрито говорити і писати.
показать весь комментарий
17.05.2023 22:59 Ответить
+6
"Корея поділена на дві частини - Північну та Південну і все ще знаходиться у стані війни"
Но есть главное отличие- мы с вонючим кацапским биомусором- не один народ.
показать весь комментарий
17.05.2023 22:47 Ответить
+5
показать весь комментарий
17.05.2023 22:50 Ответить
Комментировать
Сортировать:
У липні

украінська армія зараз найсильніша у Европі . Проблема ЕС, що в них нема кому воювати. Воювати готови українці . Це розуміють у ЕС і НАТО .
показать весь комментарий
17.05.2023 22:45 Ответить
ведь именно участие козаков в качестве наёмной силы польского короля Яна Собеского в Венской битве 1683 года стало решающим. Вена устояла перед турками. А козак Юрий Кульчицкий, получивший от турков 300 мешков кофе, немногим позже научил австрийскую столицу пить кофе
показать весь комментарий
17.05.2023 22:49 Ответить
показать весь комментарий
17.05.2023 22:50 Ответить
Українська армія не найсильніша в Европі, це міф. Наша армія ефективніша за російську за рахунок технологій які нам надає захід і то тільки на етапі виконання бойових завдань. В середині армії повних хаос, безлад і неефективність у всьому і ніхто з цим не працює з 2016 року коли про це стали відкрито говорити і писати.
показать весь комментарий
17.05.2023 22:59 Ответить
А ви колись цікавились чисельностью кожної армії краін ЕС ? Ви не замислювались, чому США своїх військових завозить у ЕС ?
показать весь комментарий
17.05.2023 23:08 Ответить
В росії чисельністю брали і що їм це сильно допомогло? Проблема армії в неефективності процесів в середині самої структури, де досі задіяні люди які роблять і зберігають все на папері + дублювання тої ж роботи в цифровому форматі. Все це робиться для звітності типу щоб корупції не було. Умовно кожна ракета ППО яка вилітає має бути складно акт тех. стану, акт про випуск ракети і т.п. для цього зазвичай треба комісію ще створити яка підпише акти і подати це звітом. Після цього є підстави на отримання нової ракети. Це вже описували в статті одній. І так всюди, для того щоб ефективно виконувати задачу в тилу на підвозиті т.п. треба купу якоїсь фігні писати, друкувати , вести журнали, клеїти якісь розклади і все це на папері в третьому тисячолітті.. комп'ютери і бази даних придумали десятки років тому. Наша армія дуже відстає від НАТІВСЬКИХ стандартів років на 30, так само як і в росії. І то я не знаю як там в росії,можливо там якось оптимізовано і більш ******* підходи, вони як ніяк готувалися до війни, а в нас тупо забили. Єдиний прорив це створення системи ситуаційної обізнаності "Кропива". На цьому прогрес закінчився в ЗСУ.
показать весь комментарий
18.05.2023 12:36 Ответить
Проблем в ЕС з обороною не має-в них тихо і спокійно,люди живуть повноцінним життям,і якщо наша армія найсильніша в Европі,то чому кацапські ракети летять до нас,а не в Европу?
показать весь комментарий
17.05.2023 23:22 Ответить
Нічого в ЕС не полетить.Не може армія, в якій военкоми купляють вілли за мільйони євро в Іспанії,а скалічені бійці отримують 850 гривень на місяць бути найсильнішою,не треба нікого обманювати,а насамперед-самих себе.Показник будь якої ******** армії зараз-це не кількість людей,яких відловлюють як тварин по вулицях,а кількість ******** літаків,та ракет.
показать весь комментарий
18.05.2023 00:53 Ответить
Ну викрили корупційну схему в МО і одразу це все взяли і нікого не покарали, мало того сам Резніков почав виправдовуватися і типу нічого страшного не трапилося. При тому щоб по максимум ліквідувати корупцію в армії всі знають що треба просто відмовитись від совковомті і оптимізувати процеси списання майна, палива і взагалі все що зараз паперової ведеться можна в армії оптимізувати. Секретні і дск-шні доки можна залишити і на папері, але все інше можна оптимізувати і прибрати людський фактор. Тоді менше було б корупційних схем, більш якісний контроль, а найголовніше що у офіцерів з'явилося б більше часу на особовий склад і вирішення проблем в підрозділі і т.д.
показать весь комментарий
18.05.2023 12:51 Ответить
"Корея поділена на дві частини - Північну та Південну і все ще знаходиться у стані війни"
Но есть главное отличие- мы с вонючим кацапским биомусором- не один народ.
показать весь комментарий
17.05.2023 22:47 Ответить
тут, конечно, Курт бульку пустил с "одиннорот". Никак до некоторых деятелей на Западе это не доходит.
показать весь комментарий
17.05.2023 22:53 Ответить
Я завжди списувала невелику скуластість і узкоглазість кацапов на гени татар , но останнім часом благодаря українським історикам , поняла що це все- фінські ліца . А татари даже більше мають европейських рис, ниж народи півночі раши

і доки РОСІЯНЕ не признають що вони - фінській етнос , покою у них не буде.
Також русивласи теж відносяться к фінському етносу. Українці не були світлорусими , вони скориш мали темно руси і рижи ( від кельтів) власи . Но россійськА пропаганда насаждала образ слов'янина - як світлорусого і усе завінегретила
А ось Кубань - це українські гени ( окрім ПОНАІХАВШИХ)
показать весь комментарий
17.05.2023 23:06 Ответить
А як же Біла Русь з якими українці справді братні народи? Саме білоруська мова може вважатися найбільш автентичною до мови, яка побутувала у Русі тиячу років тому.
показать весь комментарий
18.05.2023 21:58 Ответить
РАЗОБЛАЧЕНИЕ ЛЖИ О СЛАВЯНСТВЕ РОССИИ: СВИДЕТЕЛЬСТВА РОССИЙСКИХ ИСТОРИКОВ. Лекция историка А. Палия

https://youtu.be/oMvk1SQTjuI
на теріторіі раши були заборонени розкопки , бо у історичнихмогильниках похоронени тількі фіноугри , а слов'ян нема. Шо здорово розбивало миф про единий народ і братьев
показать весь комментарий
17.05.2023 22:55 Ответить
Може краще писати по словенські, чим ця суміш мови і ізика.
показать весь комментарий
18.05.2023 00:39 Ответить
А кацапським тролям читати необов'язково


Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 26.12.2022
показать весь комментарий
18.05.2023 02:47 Ответить
Ясно, словацький прапорець придумав "таваріщ майор".
показать весь комментарий
18.05.2023 06:10 Ответить
показать весь комментарий
18.05.2023 09:27 Ответить
він чітко пояснив, що вступить підконтрольна Україні частина, а тимчасово неокупована, на яку не розповсюджуватиметься 5 статття, залишиться не в НАТО. Мабуть, натякає, що Україну для цього доведеться поділити по схемі Кореї, віддавши в рабство і на знущання окуповану частину України, з якою ми будемо мріяти колись воз'єднатися. На адіннарот з рашкою він не натякав
показать весь комментарий
17.05.2023 23:36 Ответить
В отличие от рабов из Северной Кореи даже на оккупированных территориях Украины живут не рабы (за исключением завезённого туда кацапского биомусора, с которым мы не один народ). Тут скорее схема оккупированных стран Балтии (или ГДР) будет работать, но точно не Северной Кореи. Вот я о чём...
показать весь комментарий
18.05.2023 07:13 Ответить
показать весь комментарий
17.05.2023 22:47 Ответить
Віслюк і морква..... парасолька яка б захистила але не захистила.... болюча тема з цим НАТО та столтенбергом і відкритими дверима.... але вода камінь точить...
показать весь комментарий
17.05.2023 22:48 Ответить
Вы там определитесь с единой позицией, или как будто в "хороший коп-плохой коп" играете.

Заявления одного дня.

Вести дискусію про членство України в НАТО треба після війни, - Воллес
показать весь комментарий
17.05.2023 22:48 Ответить
Заспокійливе бла бла.
показать весь комментарий
17.05.2023 22:49 Ответить
А як буде тоді з статтею 5?
Тоді якщо засрашка вдарить ракетами по Києву чи Одесі то буде вважатися як напад на країну НАТО чи "єтодругоє"?
А Орбан з Сіяро знають про ці плани?
Щось малоймовірно..... час покаже.
показать весь комментарий
17.05.2023 22:50 Ответить
До жопы такое присоединение к НАТО если Украину поделят как Германию или как сев. и южную корею.
показать весь комментарий
17.05.2023 22:50 Ответить
и все же я считаю, что это лучше чем ничего. Разве нет?
показать весь комментарий
18.05.2023 01:53 Ответить
Це тонкий натяк на те, що російську армію з України будуть виганяти зі своєю зброєю всі країни члени НАТО ?
показать весь комментарий
17.05.2023 22:52 Ответить
нет
показать весь комментарий
18.05.2023 01:55 Ответить
Шанс буде,коли кротоферму нейтралізують.
В противному разі,вона всі натівські секрети виложить на стіл путіну і на Заході це розуміють.
показать весь комментарий
17.05.2023 22:54 Ответить
А хто заважає її нейтралізувати?
показать весь комментарий
17.05.2023 23:04 Ответить
Ну і напишіть,хто заважає-вам легше з ВБ.
показать весь комментарий
17.05.2023 23:27 Ответить
Я в Україні. Хто заважає? Ніхто не заважає. Захід надає зброю і не боїться ніяких кротів. І не вимагає ні від кого їх прибрати. І ніяких претензії щодо їх наявості не висловлює. Висновок:
1. Ці кроти його, умовний Захід, цілком влаштовують, є йому підконтрольними і виконують його ж завдання.
2. Або ж вони існують тільки в чиїйсь хворобливій уяві.
показать весь комментарий
17.05.2023 23:48 Ответить
Неправда,зе-їх прикриття.Захід-мусить так чинити,бо і себе боронить,надаючи зброю.
Червінського хто посадив?
показать весь комментарий
18.05.2023 00:04 Ответить
Якби Захід справді боронив себе і був зацікавлений в перемозі України, він би і надав відповідну кількість зброї і без всіляких умов. Прочитайте, хоча б, про ленд-ліз для СРСР в роки 2 СВ. Яка була надана кількість різноманітного озброєння, техніки та ще багато чого. По Червінському. Впевнений, що Захід, як мінімум, претензій не має. Інакше вже б недвозначно натякнули. Зрозумійте, Зеленський абсолютно не самостійна фігура, він цілком і повністю залежний від Заходу і виконує те, що йому накажуть. Все інше - гра на публіку. Тільки Захід одноосібно вирішує, що нам надати, коли і скільки, від Зеленського нічого не залежить абсолютно. До речі, навіть французи це розуміють і підтвердили, невдало пожартуваши про "шапіто Зеленського".
показать весь комментарий
18.05.2023 00:26 Ответить
Правильно,Захід,конкретно США,все вирішують.
І якби не амери і британці,країну вже би здали з потрохами,згідно "оману".
Та,не все і відразу, амери усвідомлюють,що у ерефії-стратегічна ядерна зброя та і тактична.
А зе не від Заходу залежний.Втім,в Україні це всі знають,від кого.
показать весь комментарий
18.05.2023 08:40 Ответить
Так, ви абсолютно праві. Упоротих довбнів переконати неможливо...
показать весь комментарий
18.05.2023 09:21 Ответить
Подоляцьких довбнів і ніхто не збирається переконувати.
А все зійде після перемоги.
показать весь комментарий
18.05.2023 09:53 Ответить
Будь-яка конфронтація з приводу ворожої кротівні в Україні, яка до речі зараз при владі, може призвести до непередбачуваних наслідків на фронті, послаблення чи навіть розвалу антипутлерівської коаліції, внаслідок зменшення підтримки і довіри світової громадськості до України. Тому всі мовчать, як воли в рот набрали і скриплячи зубами якось співпрацюють. Естеблішмент США цих привладних ворожих щурів уже ненавидить, вони уже всіх дістали, уже не хочуть з ними навіть розмовляти. Лише заради українського народу і ЗСУ США не припиняють всебічну підтримку України.
показать весь комментарий
18.05.2023 22:13 Ответить
Конфронтації,як такої немає.
Піднімати питання можуть,чи військові, чи великі політсили.
В коментарях,це лише окремо громадяни дають знати,що вони в курсі, що відбувається в державі.Але ви 100% праві.
Якось так.
показать весь комментарий
19.05.2023 07:22 Ответить
Ці гоидалки вже дістають -- Воллес сказав після віини .
показать весь комментарий
17.05.2023 22:55 Ответить
США готують новий пакет допомоги Україні на 60 млрд доларів 17 ТРА 2023

"Восени ми запровадимо ще один пакет допомоги, який буде підтримувати Україну протягом 2024 року. Зараз ми обговорюємо цей пакет в 60 млрд доларів, який, я думаю, буде запроваджено у вересні. Пакет планується узгодити до президентських виборів у США", - заявив Волкер.
АПЛ США будут заходить в ЮЖНУЮ КОРЕЮ с 2023 г профилактика Северной Япония будет сбивать все ракети СЕВЕРНОЙ кореии с 2023 г
показать весь комментарий
17.05.2023 22:58 Ответить
Не говори гоп, поки не перескопчиш. Європа своїх людей на
війну проти рф не поставить. Це питання проходять крізь
парламенти, рейстаги та інші органи. А голосуванням там
не виграти. Життя людей там коштує набагато більше .
показать весь комментарий
17.05.2023 23:01 Ответить
Накурився мабуть..
показать весь комментарий
17.05.2023 23:04 Ответить
Треба просто викинути з НАТО Угорщину, а на її місце взяти Україну, адже цілком очевидно, що Угорщині не місце ні в ЄС, Ні в НАТО.
показать весь комментарий
17.05.2023 23:07 Ответить
До речі, цікавий факт: Волкер вільно говорить угорською.
показать весь комментарий
17.05.2023 23:26 Ответить
Тоді має можливість детально пояснити дебілам, куди вони мають піти, якщо не порозумнішають.
показать весь комментарий
17.05.2023 23:29 Ответить
Дві кацапській ракети ***....ули по Польщі, а НАТА обдристалась з переляку...
показать весь комментарий
17.05.2023 23:08 Ответить
Ви такими постами хочете: а) підтвердити «крутість» *****; б) принизити союзників за чий рахунок навіть їсте (буквально) за інше годі і казати в) показати що ви самий розумний і знаєте що коли кому і як робити; г) показати який ви крутий під куполом НАШОГО ПВО падарованого НАТО?
показать весь комментарий
17.05.2023 23:27 Ответить
Дуже хороша новина,дай Боже.
показать весь комментарий
17.05.2023 23:08 Ответить
Волкер много лет в Украине занимался пустым балабольством. Чем и сейчас занимается.
показать весь комментарий
17.05.2023 23:08 Ответить
Курт Волкер был и остаётся надежным другом Украины.

Мысль о вступление Украины в НАТО в течении войны, а не после Победы, есть новой и важной.
Что то подобное предложил и Генри Кисенджер.

Чем больше в США будет таких людей как Курт Волкер, тем лучше будет и Украине, и США.
показать весь комментарий
18.05.2023 06:18 Ответить
Единственное его достижение - женитьба на грузинской журналистке. Свои личные дела он решил, єто правда. В Украине, кто не знает, Курт имел статус "волонтер", никаких полномочий у него нет и не было. Его задача была - изображать участие США.
Если у него есть конкретные достижения - просьба озвучить.
показать весь комментарий
18.05.2023 06:52 Ответить
Нічого не буде, навіть за 5 років
показать весь комментарий
17.05.2023 23:17 Ответить
Цікавий день. В Сенаті США обговорють процеси на Росії, "знизу вверх", магія на виборах в Туречинні..."зернова угода" раптом продовжена, Трасс раптом летить на Тайвань, тут Волкер... і це не все.
показать весь комментарий
17.05.2023 23:24 Ответить
Чому Україна не мала шансів в той час, коли Волкер був спецпредставником США в Україні,?
показать весь комментарий
17.05.2023 23:28 Ответить
Бо тоді ніхто не вірив, що ЗСУ набьють пику московитам.
А сьогодні це факт.
показать весь комментарий
17.05.2023 23:37 Ответить
він і зараз не вірить в те. Віра в те, що ЗСУ набють рашистським нелюдам морду- членство України в НАТО
показать весь комментарий
17.05.2023 23:41 Ответить
Сказала говоряча голова, яка нічого не вирішує
показать весь комментарий
17.05.2023 23:29 Ответить
Ех, Волкер, Волкер...Україна не має абсолютно жодного шансу на вступ до НАТО до завершення війни! Як і не буде мати жодного й після її завершення!
показать весь комментарий
17.05.2023 23:30 Ответить
Україні потрібен не вступ до НАТО, а забезпечення за стандартами НАТО без обмежень.
показать весь комментарий
17.05.2023 23:38 Ответить
Саме вступ до НАТО дасть Україні забезпечення за стандартами НАТО.В іншому випадку ні.
показать весь комментарий
17.05.2023 23:43 Ответить
Польща член НАТО - багато це їй дало після московітських прильотів ?
Україна - нечлен, зате одержала Джавеліни, Хаймарси, інші ракетні системи, Петріот, і так далі.
Україна і НАТО підтримують протокол "украинцев там нет".
показать весь комментарий
18.05.2023 00:22 Ответить
Скільки озброєння могла б надати Україна Польщі,як не член НАТО і скільки не член Україна ,отримала зброї від члена Польщі???,Якщо уламки рашистських ракет на території Польщі (московські прильоти), тоді як порівняти ці (московітські) прильоти на територію Польщі, із тією "смертельною рашистською пекельною благодаттю" котра щодня прилітає на територію України.???Протоколом Будапештським ,як і іншими подібними протоколами навіть"задницю " не приведеш до порядку(папір твердуватий), не кажучи про захист України і її народу.
показать весь комментарий
18.05.2023 09:55 Ответить
волкер трепло
показать весь комментарий
18.05.2023 01:56 Ответить
Да ви реально задовбали, що з зеленого шапито, ей бо. Ти ж сам сегодня казав що не раньше чк война закончится, теперь что до окончания войны вступим. Хватить херню курить. Уже определись или или
показать весь комментарий
18.05.2023 03:38 Ответить
Хто тебе випустив, Волкер, сьогодні з твоїм базіканням і для чого ?

ваша деменційна лівацька тварь ніколи цього не допустить.

Ми тобі вдячні за роботу (то ж "кака" Трамп тебе призначив, "консерва" х**ла, а скотина, яку величають "великим дружком" України, навіть не думала призначати спецпосланика і дуууже довго не призначала посла), але зараз помовч, бо повноважень жодних не маєш.
показать весь комментарий
18.05.2023 04:10 Ответить
Вступление Украины в НАТО не самоцель, а средство получить гарантии безопасности (по статье 5).

Современное НАТО само нуждается в реформах. Вероятно после Победы оно будет другим.

Разговоры о том, что причина не принятия Украины в НАТО есть не «соответствие стандартам», не совсем соответствуют действительности.
Реальность/ причина в том, что европейцы не готовы воевать и погибать за Украину.
Пока не готовы…
показать весь комментарий
18.05.2023 06:49 Ответить
Трындеж чистой воды. Трусятся за себя аж противно.
показать весь комментарий
18.05.2023 08:44 Ответить
Кацапи горіть в пеклі!!!!
показать весь комментарий
27.05.2023 14:33 Ответить