9749 посетителей онлайн

Вопрос сложный, но не катастрофический, - Данилов о мобилизации

данілов

Мобилизация в Украине происходит сложно, но ситуация не катастрофическая. Территориальные центры комплектования постоянно набирают людей.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом в эфире Украинского радио заявил секретарь СНБО Алексей Данилов.

Он также отметил, что решать, кого нужно сегодня набирать в ряды ВСУ, — это прерогатива военных.

"В начале войны была большая волна людей, которые бок о бок встали на защиту нашей страны. Прошло уже более 618 дней после начала этой войны, и процесс идет. Мы ни дня не останавливали процесс мобилизации наших граждан. У нас есть центры комплектации, где работают военные люди, которые непосредственно подчинены военным. Они призывают столько людей для выполнения обязанностей, сколько считают нужным. Конечно, вопрос сложный, но это не значит, что он настолько катастрофический, что надо кричать "караул, все пропало", – отметил Данилов.

Секретарь СНБО добавил, что система набора уже отлажена, а решение, нужен ли человек армии, принимается военными.

"Сейчас люди, которые приходят в центры комплектации, проходят медицинскую комиссию. После этого, если военные считают, что такой человек нужен для армии, для защиты Сил безопасности и обороны, обязательно происходит процесс обучения. То есть это уже отлаженная система. Это процесс, который постоянно двигается вперед", – рассказал Данилов.

Что касается того, кто сегодня нужен армии, то, по словам Данилова, "война начинает набирать другие обороты и переходит больше в интеллектуальную компоненту. Поэтому, что касается тех или иных видов Вооруженных сил, это прерогатива военных, кого им нужно сегодня набирать".

Топ комментарии
+17
ви знущаетесь в цензорі? за тиждень 5 разів одне і те ж питання і одні і теж відповді - коли ветеринар поверне спиногриза в Україну з Маямі.... відповідь - ніколи бо ви - те щось одне а воно - те щось інше
показать весь комментарий
03.11.2023 22:16 Ответить
+14
Для кого,для твого сина?!!
показать весь комментарий
03.11.2023 22:15 Ответить
+11
З такими наративами зв'являться люди які потім будуть казати, що вашего брата ніхто туди не посилал. Совкодрочери хрінові, ви будуєте совок, але у совку була ковбаса по 2,50 і квартири від дежражи, діти сраліна були на фронті, а один навіть загинув бо його не обміняли, в нас інвалід військовий отримає в кращому випадку протез від партнерів і 2000 пенсії по інвалідності. Тому нажаль дурних стає все менш, особливо тоді коли яйцекрад тихесенько в ліс пішов. Де там уті всі люді що з рожевими свинями бігали?
показать весь комментарий
03.11.2023 22:24 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Для кого,для твого сина?!!
показать весь комментарий
03.11.2023 22:15 Ответить
Сан Данилова служит в Майами
показать весь комментарий
03.11.2023 22:55 Ответить
ви знущаетесь в цензорі? за тиждень 5 разів одне і те ж питання і одні і теж відповді - коли ветеринар поверне спиногриза в Україну з Маямі.... відповідь - ніколи бо ви - те щось одне а воно - те щось інше
показать весь комментарий
03.11.2023 22:16 Ответить
І суспільство вирішило - най ця "велика хвиля" й далі воює, а решту мама не для війни народила. Зручно, чо.
показать весь комментарий
03.11.2023 22:17 Ответить
Недавно Залужний вже це коментував..
Залужний, "в нашому законодавстві є прогалини, які дозволяють громадянам ухилятися від своїх обов'язків", правильно не дочекаюсь коли мій брат повернеться з війни де він вже півтора роки на передку, а на його місці будуть ті хто зараз думає пересидіти, чому він повинен ризикувати своїм життя ради країни вже півтора роки, а купа інших людей не хочуть ризикувати своїм життям, має бути повна і справедлива мобілізація для усіх, а не може влада її забезпечити, нема значення якими методами, то нехай шукає варіанти припинення війни, бо одні мають подихати в окопах, а інші п#дари писати тут про їх "конституційне право" ухилитися.
показать весь комментарий
03.11.2023 22:17 Ответить
Пікалов, Лисий, Шефріни. дерьмаки на передку і всі за ними
показать весь комментарий
03.11.2023 22:22 Ответить
З такими наративами зв'являться люди які потім будуть казати, що вашего брата ніхто туди не посилал. Совкодрочери хрінові, ви будуєте совок, але у совку була ковбаса по 2,50 і квартири від дежражи, діти сраліна були на фронті, а один навіть загинув бо його не обміняли, в нас інвалід військовий отримає в кращому випадку протез від партнерів і 2000 пенсії по інвалідності. Тому нажаль дурних стає все менш, особливо тоді коли яйцекрад тихесенько в ліс пішов. Де там уті всі люді що з рожевими свинями бігали?
показать весь комментарий
03.11.2023 22:24 Ответить
Але так, щоб ви мене зрозуміли, особисто я поважаю військових і розумію ціну цієї війни, в мене є загиблі знайомі добровольці хто з перших днів пішов. Ротацію треба робити коли твої резерви підготовлені, а не через тиждень в чергову фортецю. Я ще минулого року стою на обліку в ТЦК, я допомогаю армії, кожного місяця або на протези або на дрони. Але все ж таки ваш посил зовсім неправильньний.
показать весь комментарий
03.11.2023 22:30 Ответить
Чому ж він не правильний, він просидів минулої зими бід Бахмутом на передку з підрозділом, який буз майже весь знищений вижило 20%, відвели під Киїів, знов під Бахмут, знов знищили травмували 80%, відвели на якусь базу коло моря в Одесі доокомлектували і відправили знові під бахиут, поранення посічене обличчя дві неділі в госпіталі па Харковом, знов на передок під Бахмут, чотири дні тому виходив з підрозділом на позиції його контузило до ранку просидів в окопі блював ранком його евакуювали, вчора мені вечір дзвонить каже накрило хлопців-побратимів при ротації на позиції шість трупів у ночі поїхав збирав їх розірвані рештки..., а сьогодні йду по місту мене запитують, як там твій братуха, я собі порішав мне не чіпають, він шо дурак служити... чому так?, що далі, на наступному виході на передок можливо прийде його черга померти, тобто з війни він може він може повернутись, або калікою або трупом... а інші тупо ходять усміхаються і розказують про свої конституційні права ухилянтів, це закінчиться тим, що ті хто воює просто все кинуть розвернуться і плюнуть на це все ********, влада не маючи кого посилати на смерть буде змушена домовлятись з РФ, на цьому буде крапка війні і цій державі в цілому...
показать весь комментарий
03.11.2023 22:56 Ответить
Я згоден лише з одним, коли набирали людей треба було їх готувати а не відправляти на смерть. Коли влада казала, що це все заради ротації та таке інше. Можливо я був не правий в рожевих окулярях але рік тому я бачив це як те, що одні повоювали ну десь до півроку з переодичною ротацією на 2-3 лінію, а потім віправляються підготовлені резерви, а ті хто відслужив їдуть додому. Але зараз це просто білет в один кінець. Людей ніхто і ніяк не мотивує, а навпаки деморалізує, усі зашквари влади, соціальна несправидливість, люди в яких нічого не має і таке інше. Тут ще влітку був цікавий блог про гвардію наступу, її просто спалили. Наша влада зовсім не ціную людей і тим паче героїв які боронять нас з перших днів. Людям потрібна мотивація і гарантії, що якщо він загине його родина отримає все необхідне, а якщо зашилиться калікою то країна про нього подбає. Більшість людей і до повномасштабного вторгнення не те щоб їли червого ікру на сніданок, але коли ти не зможешь навіть працювати і держава тебе кине, навіщо йти воювати? За 1,5 роки нічого не робилося в цьому напрямі. Поренені отримують по 600 грн позаштатом. Кацапи мобілізують за гроші, а в нас женуть як худобу тих кого спіймали. І все б було добре якби нас було 140 мільонів, а не кацапів.
показать весь комментарий
03.11.2023 23:06 Ответить
І в нас усе було б добре, коли б мобілізація була справедлива, для усіх!!! і я згодна на будь які репресивні методи держави, щоб це досягнути, конфіскація майна, блокування рахунків, позбавлення громадянських прав, трудові лагеря, для ухилянтів, тоді це було би справедливо відносно стих хто зараз помирає на передку, а то одних кинули помирати на передо, а інші продовжують собі мирно комфортно жити, ця держава гівно таке не має бути найбільша цінність це людське життя і ризики його втратити мають нести всі члени суспільства, а не тільки його "знедолена частина"...
показать весь комментарий
03.11.2023 23:16 Ответить
Я задам реторичне питання. Я двічі ВПО, двічі все встратив бо держава мене не захистила, я працюю на державу, офіційно сплачую податки, з 14 року сплачую 1,5 на оборону. Зараз я навіть не можу виняти житло, бо аренда більше ніж я заробляю на 2х роботах. Яка на вашу думку моя мотивація помирати? Або залишитися калекою? Я не ухилянт, я не від кого не ховаюсь. Мене навіть на облік минулого року не брали бо в мене не було справки ВПО, мене ніхто в ТЦК не гнав. А про якісь міфічні 5 тисяч долларів напевно мені все життя треба заробляти щоб отримати білий квіток. Я чую буває 10 разів на день повітряну тривогу, я чую вибухи хоча виїваї минулого року з зони боївих дій. Мої батьки пенсіонери, батько хворий, мати в 67 років працує щоб виймати житло. Яка особисто в мене за 1,5 роки мотивація загинути або стати нікому не потрібному калікою хоча я здоровий не можу собі багато чого дозволити? Можливо питання не в ухилянтах, а в країні яка не дає ніяких гарантій? Можливо проблема коли корупціонери виходять сухими з води? Можливо проблема в батальноні монако?
показать весь комментарий
03.11.2023 23:24 Ответить
Государство вас не защитило? А вы самисеья и свой дом защитить не хотите? С оружием в руках? Нет? А почему? Почему вас и вам подобным донецких и луганских ВПО, платящих с гордость налоги, должны зашищать киевские, винницкие, черкаские, франковские, львовские и другие? Просрали свой регион, а другие должны за вас жизни ложить, пока вы в тылу налоги платите? Жилье снятьне в состоянии? Да я сейчас расплачусь. Идите в ВСУ. Армия обеспечит и денежным довольсивием, и жильем в блиндаже, как киевлян с тернопольцами и одеситами, под Авдеевкрй или Лиманом.
показать весь комментарий
04.11.2023 05:49 Ответить
З якого окопу пишите? Де були в 14 році всі правоохоронці та військові? Я повинен був камінням апалченцев зупиняти? А так вони ж і перейшли на бік ворога. Тому так, держава мене не захистила в 14 році, а потім я 8 років будував нове життя зараз в мене нічого немає, тому сарказм про поплакати засунь собі в дупу, аренда житла коштує в великих містах мінімум 8 тисяч, ну і комунальні послуги. Це ж скільки треба заробляти? 20 мінімум? Тому заробляючи 12 я звичайно не в змозі вийняти житло.
показать весь комментарий
04.11.2023 08:18 Ответить
Из Киевского, Киевские Липки, окоп на улице Шелковичной. А два моих сына в ВСУ. В 2014 году военные были на Донбассе, пока вы перемещались в Киев или куда там вы сдрыстнули бросив - просрав свой дом не встав на его защиту, а многие ваши земляки перекрывали перед ВСУ дороги и волали - путин введи. Умники, да? Другие пуская за вас ваш дом зашищают а вы тут поплачитесь что всё потеряли, два магнитофона, две куртки замшевых, два портсигара... В Киеве СТОЛЬКО авто с номерами на АН и мордоворотами за рулём, что я у себя в центре порой думаю уж не Донецк ли это а не Киев. Моральные уроды. Плачется он нам тут, что мало зарабатывает. В ВСУ 20 в тылу, на ротации платят. На ноле надбавка. Голосовал поди за ЗЕ и Слуг?
показать весь комментарий
04.11.2023 08:38 Ответить
А правоохоронці Донбассу не мешканці Донбасу? Ну ті шо зрадили? Це не біли ваші сусіди, родичі, куми, друзі? Може то у вас правоохоронцями працювали кияні та житомирчані? До речі, а шо таке аж ДВІЧІ ВПО? Цеглину вспомнив, ти ба, а шо цеглина не зброя пролетаріату як казав чЛенін? На Святошино та у Бучі цеглинами зупиняли, та пляшками.
показать весь комментарий
04.11.2023 08:55 Ответить
А питання - з якого окопу, особисто ти не маєш морального права задавати тут ні кому, бо ти особисто щє у 20144 про окоп не міркував, а тягнув свою дупу як умозі далі від ДАУНбассу.
показать весь комментарий
04.11.2023 08:57 Ответить
Люди ЖИЗНИ ТЕРЯЮТ защищают страну и его дом, а оно сбежало и ноет тут, что такое несчастное и всё оно потеряло. Тьфу.
показать весь комментарий
04.11.2023 09:02 Ответить
Який мій дім хто захищає? Той що в окупації 9 років? Ті хто давав присягу в 14 році і допомогали ворогу захоплювати мій дім? Я залишив 2 квартири, дачу, гараж і автівку. Голосував за Порошенко якщо тобі так цікаво. В 14 році багато хто не планував в окоп, війни для більшості не було. Можливо я помилився, треба було в 14 році залишатися на окупованих територіях в свої квартирі і жити далі, бо українці такі ж самі совкодрочери як і кацапи, кацапи хоч один одного в окоп не відправляють під закриті кордони. Зараз я чекаю тільки на відкриття кордонів щоб спалити і будувати в трете життя в нормальній країні, а не в тій яку ви побудували за 32 роки.
показать весь комментарий
04.11.2023 12:58 Ответить
И тот в том числе. Самое ГЛАВНОНЕ, что ты САМ СВОЙ ДОМ НЕ ЗАЩИЩАЕШЬ. Ты не ошибся в 2014 году, ты обосрался от страха. Как обрсрался и 24.02.2022. Мы построили за 32 года не ту страну которую ты хотел? А ты что делал 32 года? Колупался пальцем в своей ж.., а потом в своём носу? Халявы? Что бы за тебя другие всё сделали Твоя фамилия не Шариков? Сваливай, слизняк, без таких как ты воздух будет чище в Украине. Ждун ДАУНбасский.
показать весь комментарий
04.11.2023 14:00 Ответить
А чому я мав щось тоді захищати коли була армія, правоохоронці, я сплачую податки. Нах потрібна держава де ти раб і маешь сам себе захищати? Пішов ти нах совкодрочер хіров.
показать весь комментарий
04.11.2023 14:39 Ответить
Тоді були залишкі Арміі, котру твій земеля урка Витя Енакіівській кінчів остаточно. Запхай собі свої срані подадткі з мінімалкі у дупу, слімак та вали з України, як звалив з Донбассу, хорь сцікливо-смердючій.
показать весь комментарий
04.11.2023 16:16 Ответить
Ну так хто в цьому винен? Особисто я? Ти кажеш так, що армію нищили не усі 32 роки, а тільки прафесар. Я за зека не голосував. Коли ти прийдеш до лікаря робити операцію він тобі скаже робіть самі, я вам нічого не винен. Так само і тут. Так з мінімалки, якщо я б був черговим хітродупим спражвім українцем то був би фопом без касового апарату і давно вже звалил би. Я народився в 92 році, тому цю країну будували ви, а я ходив до школі і до університету, вірив в якесь там майбутнє. В 14 році я тільки університет закінчив. Тому на твою думку в 22 роки я ще навчаясь в університеті повинен був на апалченцев с палкой нападати?
показать весь комментарий
04.11.2023 16:31 Ответить
До речі, предкі у тебе 100% мабуть з пензюкщіни, тамбовщіни або з Єрзяні.
показать весь комментарий
04.11.2023 16:17 Ответить
І як добре стало коли справжні правильні українць першого сорту, а не ті даунбаськи унтерменши обрали президентом клоуна, згоден?
показать весь комментарий
04.11.2023 16:45 Ответить
Дурник, термін "ДАУНбасс" як і "донбасіти" слово наріцательне. Повзи далі, слімак.
показать весь комментарий
04.11.2023 18:16 Ответить
Залиште нащадка Шарікова у спокої. Не витрачайте марно час на цього типу платника податків.
показать весь комментарий
04.11.2023 19:12 Ответить
Взагалі то маю повне право. Не тобі мене в окоп відправляти. Я залишився в Луганській області, а не в Києві і це була головна моя помилка.
показать весь комментарий
04.11.2023 12:48 Ответить
Ні якого права ти на це не маєшь, смердюче серло. І кому ти всрався у окопах, чмо. Від тебе користі не буде, крім забруднення повітря пахощамі твоей "мужності". Кажуть шо серед ВПО з Донбасу є хороші та достойні люди. Може воно і так, алє ж я ЖОДНОГО не зустрів. ЖОДНОГО. Всі с кім спілкувався або мав справу таке ж серливє гівно як і ти.
показать весь комментарий
04.11.2023 14:07 Ответить
В ВСУ не берут? Есть центры набора в "Азов", в ДУК, в 3 омшб и т.д. Кто ХОЧЕТ - ИЩЕТ ВОЗМОЖНОСТИ. Кто НЕ ХОЧЕТ - ИЩЕТ ПРИЧИНЫ.
показать весь комментарий
04.11.2023 05:57 Ответить
І я скажу, в конституції на яку зе клало бовт написано, що захист держави це обов'язок кожного громадянина. Там не вказано про стать. Тому якщо ви хочете замінити свого брата, можете хоч завтра йти до ТЦК добровольцем.
показать весь комментарий
03.11.2023 23:27 Ответить
Всіх силовиків які в тилу направити у військо вони здорові і навчені,володіють зброєю,а їх місця займуть жінки.Якого біса кілька млн.на бронюванні сидять?
показать весь комментарий
04.11.2023 02:31 Ответить
Вы имеете в виду МВД?
показать весь комментарий
04.11.2023 08:48 Ответить
А ще я навіть скажу, що за аналізи я плати гроші, бо в мене не було сімейного лікаря. Це так влада турбувалася про свій "мобілізаційний ресурс". Справа навіть не в тім, що я в приватній кліниці зробив аналізи на 1000 грн, а в тім, що державна мені спочатку дала талон до сімейного, а потім сімейний сказав, що в нього місць не має. Мотивує сильно, не вважаєте? Це було в квітні минуло року коли я спочатку бігав отримував нову справку ВПО, а потім проходив комісію в ТЦК.
показать весь комментарий
03.11.2023 23:34 Ответить
Вариантов масса. Посетите, к примеру, в любом городе, любой бизнес центр или торговый центр - масса охраников, или любой ресторан - масса официантов и посетителей, или любую заправку с автостоянкой, любой офис в бизнесцентре и т.д. И начинать надо с Киева.
показать весь комментарий
04.11.2023 05:35 Ответить
Да, совсем забыл, что начинать надо в Киеве с телеканалов 1+1 и т.д.
показать весь комментарий
04.11.2023 05:37 Ответить
Чого ти тут розкричався? Ти це все розкажи Данiлову,суддям,прокурорам,мусорам,депутатам!
показать весь комментарий
04.11.2023 08:12 Ответить
Одне і те саме, де ВПК? Альо!!! на кожного мобілізованого в тилу має працювати 10 цивільних це без харчування, мобілізовано 500 тисяч так 5 мільйонів має сутками штампувати смаколики для ворога, 1 міліон мобілізованих так 10 має тягнути це все, дивлячись на ситуацію в тилу умовний Іван якій кладе бруківку не розуміє чому має іти у військо, а відповідь досить проста, "якась не така війна".
показать весь комментарий
03.11.2023 22:27 Ответить
А ви впевнені ,щодо тих мобілізованих 500 т ? Ми ж не знаємо кількості загиблих.Центр дає все нові і нові плани мобілізації для областей чому? є великі втрати?....
показать весь комментарий
04.11.2023 02:22 Ответить
Чому россія вигребла майже усіх зеків на фронт а в наших тюрьмах з кожним бажаючим проводять по 10 співбесід перед тим як вирішити брати його чи ні. Бажаючих у в'язницях багато, є люди з досвідом АТО, з того ж бату Донбас, Айдар, Торнадо. Так про деяких слухи були не дуже, хтось займався розбоєм, але ці люди вміють тримати зброю. Є бійці які колись воювали під Авдіївкою та Марїнкою тож мають корисний досвід.
Окрім того є колаборанти яких можна залучити до обладнання позицій в тилу.
Звістно є ризик, але уявіть що ви комбат і у вас є вибір взяти до роти не навченого п'яницю чи досвідченого та вмотивованого зека.
показать весь комментарий
03.11.2023 22:35 Ответить
Сто раз писал об этом и давно. И конвоиров следом. Хватит дурь на зоны таскать. Прекрасно все знаем последние 50 лет схему зоновскую, тарифы за пронос всякого туда и прочее подобное. Молодцы кацапедлы---всю шваль и биомусор разом сплавили на фронт! Врядли эта цифра на сегодня актуальна, но в Харьковской обл было 18 заведений разных подобных ещё 10-15 лет назад. А в масштабах страны сколько сегодня жрали на ужин макароны???
показать весь комментарий
03.11.2023 22:48 Ответить
таке враження що він теж полетить під парасолькою, разом з **********. дупа приросла і смокче.
показать весь комментарий
03.11.2023 22:39 Ответить
Согласна
Катастрофа у нас одна
С президентом
Попробуй мобилизовать народ
Когда президент - Дезертир
показать весь комментарий
03.11.2023 22:43 Ответить
ти про бункерне )(уйло? він поки нашим військовим ще не здався і по Хрещатику в наморднику його ще не возили.
показать весь комментарий
03.11.2023 23:04 Ответить
Дурачком не надо прикидываться!
Мне хватает того,как прикидывается дурачком президент!
Делает вид ,что он ни ухом,ни рылом
Кто такой Ермак / кличка Козырь/
Кто такой Татаров / один из тех,кто посылал ментов убивать людей на
Майдане
Кто такой Портнов
Баканов
Деркач
И ваще не в курсах
Кто слил операцию по захвату вагнеровцев
показать весь комментарий
04.11.2023 00:23 Ответить
Не дезертир, а уклонист.
показать весь комментарий
04.11.2023 06:00 Ответить
Он не дезертир,а 4 жды уклонист...Но- тссс!
показать весь комментарий
04.11.2023 08:15 Ответить
"Територіальні центри комплектування постійно набирають людей."

Правильніше сказати - ловлять.
показать весь комментарий
03.11.2023 22:49 Ответить
Чи йому більш нема чим зайнятись... триндить і триндить кожен день одне і теж. Бери автомат і до Бахмуту !!!
показать весь комментарий
03.11.2023 23:06 Ответить
Судя по тому что зам командира в Ровно даже жене и дочке боевые выписывал, за то что они по магазинам ходили, то с бойцами у нас все в порядке, просто Залужному надо среди военных хорошо поискать, кто еще пороха не нюхал, а только духи.
показать весь комментарий
03.11.2023 23:11 Ответить
"На початку війни була велика хвиля людей, які пліч-о-пліч стали на захист нашої країни..." Але ми вже закінчуємося. Просто фізично нас стає менше. А що робить уряд, МО, Зе для того, щоб хтось прийшов нам на зміну? Відповідь: "Вони роблять все, щоб нас замінити ніхто не мав бажання".
Пояснюю на прикладах ставлення до поранених:
а) попри закон, помпезно прийнятий парламентом та не менш попезно підписаний преЗедентом, поранених ВИВОДЯТЬ ПОЗА ШТАТ і платять 0,00 (НОЛЬ!!!!!) грн. Тобто, держава НЕ ХОЧЕ ПЛАТИТИ нещасні 20 тисяч людям, які віддали за неї здоров'я. Мій побратим, не маючи за що купити ліки й утримувати сім'ю, не витримав такої наруги й вкоротив собі віку. Люди знають про те, що їх чекатиме у випадку поранення;
б) після поранення проводяться нескінченні "розслідування": мій побратим отримав поранення понад півроку назад - замполіти лише кілька днів назад закінчили «розслідування», а, отже, ніяких виплат за поранення він ще не отримав (при «зарплаті» 0,00 грн.); імовірно, що їхня група була у Бахмуті взагалі без БР. В іншого побратима «розслідування» як він втратив ноги тривало більше року;
в) низький рівень лікування воїнів із серйозними пораненнями, контузіями чи ампутаціями - отримати якісні ліки чи протези можна лише за власні кошти чи за допомогою волонтерів; це ж стосується й лікування за кордоном: лікування й протезування моєму побратиму за кордоном оплатили волонтери, а дорога й проживання - за власні кошти (пішли всі гроші, які він отримав за поранення);
г) засилля тилових гнид: свій автомат після поранення побратим витягнув, а РПС з магазинами залишив - довелося відкуповувати магазини, бо начслужби РАО відмовлявся списати автомат;
ґ) ВЛК визнає "придатними" людей, які, фактично, є інвалідами. У одного побратима вирвано частину стегнових м'язів, нога не згинається, ходить з милицею - ПРИДАТНИЙ. Іншому воїну два лікарі поставили резюме "непридатний"; через годину голова ВЛК обурився: «Що за ху.ню вони тут написали!» (цитата) - відправив до цих же ж лікарів, які, (О, ДИВО!), визнали його ПРИДАТНИМ! Диво зцілення від ВЛК. Обидва наведені приклади - з Дніпровського ВЛК;
Коли ви читаєте в некрологах, що воїн після поранення «знову повернувся у військову частину», то це означає, що його ВЛК визнав «придатним». І, зрозумійте, що загинув цей Воїн тому, що за станом здоров'я він не зміг вчасно сховатися, зреагувати, відбігти, відскочити, пригнутися, залягти, вискочити... Тобто - ВЛК його ВБИЛА!
показать весь комментарий
03.11.2023 23:23 Ответить
Більше виводьте "поза штат" підо.юги, тоді народ потягнеться! ****** ЗЄлені (((
показать весь комментарий
03.11.2023 23:35 Ответить
Надо военкомов в Майами отправить.
показать весь комментарий
03.11.2023 23:47 Ответить
может лучше мобилизацию на производство ракет\дронов\бомбоубежищ\оборонных рубежей\средств производства и т.п.? 21 век вроде. только вероятно некуда, все стратегические предприятия\энергетика\ресурсы давно прихватизированы и пускать туда быдло никто не хочет, а то ж потом скажут там, акции давай, или вообще пошлют, или проверят как и кто все это отдал - а там и на себя выйти раз плюнуть и привет ... а Хйло - он далеко, может еще сдохнет случайно.
показать весь комментарий
03.11.2023 23:47 Ответить
Для данілова, як агента кремля, може і не критична ситуація але ця ситуація критична вже давним давно...
показать весь комментарий
04.11.2023 00:35 Ответить
зелені покидькі "не помилилися",
не попередивши офіційно украінців,
що кацапня от от і полізе на вбивати їх і треба евакуюватися принаймні з районів ймовірного кацапнячoго наступу.
я вже не кажу, що влада повинна була організувати евакуацію.
буба не вратив 7млрд - і це найголовніше!
така собі зелена арифметика...
переізберіть щє цих зелених поців...
показать весь комментарий
04.11.2023 03:38 Ответить
один данілов тоді маякнув чорним спіднім, але тоді його не зрозуміли
показать весь комментарий
04.11.2023 03:44 Ответить
Для того аби мобілізація була проведена за тиждень достатньо аби синки данілова, стефанчука, бойка, шлюхрича, шуляк, шефіра та інших можновладців повернулися в Україну і пішли на фронт.
показать весь комментарий
04.11.2023 06:19 Ответить
По моєму, чувак,
Нас кинули......
показать весь комментарий
04.11.2023 06:48 Ответить
В нас дільничий поліцей ловить людей для ТЦК, складна ситуація намічається з призовом
показать весь комментарий
04.11.2023 08:47 Ответить