8381 посетитель онлайн
44 615 195

На Львовщине работники ТЦК будут проверять документы у всех военнообязанных. ДОКУМЕНТ

мобілізація,тцк

На Львовщине все военнообязанные в возрасте 18-60 лет должны иметь с собой документы, удостоверяющие личность, и военно-учетные документы. Сотрудников ТЦК уполномочили проверять такие документы.

Как информирует Цензор.НЕТ, соответствующее решение было принято на заседании Совета обороны Львовской области.

20 ноября руководитель аппарата Львовской ОВА Тарас Грень издал соответствующий приказ.

Указано, что военнообязанных в возрасте 18-60 лет на территории Львовской области на время действия военного положения обязали иметь с собой и предоставлять по требованию для проверки уполномоченным лицам Территориальных центров комплектования и социальной поддержки документы, удостоверяющие личность, и военно-учетные документы (свидетельство о приписке к призывному участку, военный билет или временное удостоверение военнообязанного).

Также сотрудники территориальных центров комплектования и социальной поддержки уполномочили проверять наличие этих документов.

По словам Греня, за соблюдением этого требования должны следить правоохранительные органы.

На Львовщине работники ТЦК будут проверять документы у всех военнообязанных 01

Топ комментарии
+41
Працівники ТЦК та СП не мають права перевіряти документи у цивільних та військовозобов'язаних
показать весь комментарий
21.11.2023 13:45 Ответить
+27
Нарешті уповноважили перевіряти документи у людини, яку ти викрадаєш
показать весь комментарий
21.11.2023 13:26 Ответить
+27
а перевіряти тцк на вілли в іспанії не будуть?
показать весь комментарий
21.11.2023 13:31 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Північна Корея стайл. Вони намагаються переконати населення, що рашка - не так вже й погано.
показать весь комментарий
21.11.2023 14:05 Ответить
Це не заліссі населення а в Україні суспільство.
показать весь комментарий
21.11.2023 14:50 Ответить
Це в лозунгах тільки. Але саме з "суспільством" кордони закриті вже майже 2 роки і драконівська мобілізація.
показать весь комментарий
21.11.2023 14:58 Ответить
Це в двох Майданах. І не тільки. А мобілізація напевно тому що ми на когось напали? Чи може таки без мобілізації нам би прийшов кирдик і як суспільству теж?
показать весь комментарий
21.11.2023 15:26 Ответить
Майдани раз у 10 років ніяк не змінили те, що Україна одна з найбідніших і найкорумпованіших країн в Європі, а може й в світі. Мабуть громадянська активність раз у 10 років - це не те що б сильно на щось впливає чи говорить про якесь розвинене суспільство.
Якщо почнуть конфісковувати автомобілі та квартири чи налог у 50% військовий, то мабуть завжди знадуться ті, хто виправдає тим, що "на нас напали". Але це не відміняє те, що рівень свобод у такій країні нижче плинтуса і вона непридатна для життя.
показать весь комментарий
21.11.2023 15:43 Ответить
Ти неможеш знати що би було якби Майданів не було би. І я теж. Тому ти неможеш знати що вони змінили а що ні. І я теж. Є тільки констатація факту що вони були. І що суспільство є. І є факт що мобілізація яка б вона не була відьувається тому що на нашу державу напали( не впевнений чи умісно писати "наша" в нашому діалозі, але то вже таке).
показать весь комментарий
21.11.2023 15:53 Ответить
Так само і ти не можеш довести, що вони щось змінили радикально.
Суспільство яке може на щось вплинути лише раз в 10 років - а потім 10 років мовчить - майже те саме, що його відсутність.
Ти вже мобілізувався до речі?
показать весь комментарий
21.11.2023 15:57 Ответить
А навіщо мені щось тобі доводити? Це ти вирішив щось доводити. Є речі які доведення не потребують. Наприклад що сонце сходить на сході. Так і з наявністю суспільства.
А на рахунок питання чи я мобілізувався то воно некоректне. Бо мобілізовує держава. Тобто коректно запитати чи тебе вже мобілізували? Мене ні, як бачиш драконівська мобілізація така драконівська що мене оминула, поки що.
показать весь комментарий
21.11.2023 16:06 Ответить
Я тобі нічого не збирався доводити, це взагалі ти мені взявся відповідати та розказувати як я не правий, якщо ти не помітив.
На Близькому Сході та Африці теж регулярно стаються заворушення та зміна влади через вулицю. Але ні в кого не повернеться язик назвати це громадянським суспільством. Так само і Україна.
показать весь комментарий
21.11.2023 16:11 Ответить
Ти мені нічого не збирався доводити, але доводив. Я тобі вказав всього лиш що твій вислів який стосувався взаємодії між владою яку ти визначив як "вони" і суспільством яке ти назвав "населенням" є невдалий, він суперечить логіці і здоровому глузду. Це зрозуміло вже з того що владі не має потреби вести з населенням взаємодію на рівні діалогу чи монологу. А нам монологи кожен вечір показують.
показать весь комментарий
21.11.2023 16:37 Ответить
Я тобі нічого не довожу, алло. Я лише відповідаю на твої тези запереченнями. Розповідати про громадське суспільство мені взявся саме ти.
Якщо ти гундосе пердіння по вечорам сприймаєш як прояв демократичності і звітність Зезедента перед народом, який може якось на нього вплинути, то тут все ще гірше ніж я думав.
показать весь комментарий
21.11.2023 17:09 Ответить
Прочитай свої коментарі. В них ти доводиш мені відсутність суспільства в Україні( я не про демократію тут мову веду) і в них же кажеш що ти нічого не доводиш. В тебе конінгтивний диссонанс не виникає, ні?
показать весь комментарий
21.11.2023 17:16 Ответить
Ще раз, я лише відповідаю на коментарі. Доводити тобі немає сенсу.
До речі, якщо ти такий розумний і навіть такі слова знаєш, то повинний і знати, що доводити відсутність чогось неможливо, бо це суперечить базовим правилам логіки.
Доводять саме існування чогось, тобто намагаєшся довести саме ти.
показать весь комментарий
21.11.2023 19:32 Ответить
Просто вбий в гугл слово суспільство. Далеко не копай, вікіпедії буде достатньо щоб зрозуміти що воно в Україні є.
показать весь комментарий
21.11.2023 19:41 Ответить
= доводити відсутність чогось неможливо, бо це суперечить базовим правилам логіки =
1. Невігласе, у логиці в такому випадку (начебто "відсутності громадянського суспільства"(с) використовують 2 методи: Доведення від супротивного. Доведення спуском
2. Революція Гідності та 10 років війни - спротиву українців агресії московії- ці 2 факта вже показують що українське суспільство у своєї більшості дуже змінилося. То у вас на Московії, ваня - населення, яке кремляді кидають на "м'ясні штурми" і населення мовчки йде гинути, наче стадо баранів
показать весь комментарий
22.11.2023 00:17 Ответить
Вікіпедію вже осилив? Чи вчитись це не твоє?
показать весь комментарий
22.11.2023 06:42 Ответить
Ти ще не наївся? Повторюю, немає в Україні ніякого громадянського суспільства. Зараз - так взагалі. Майдани раз у 10 років - це взагалі ніщо.
Ніяк ти на владу вплинути не здатен.
показать весь комментарий
22.11.2023 11:13 Ответить
А де це я писав про громадянське суспільство? Знайди в моїх коментарях слово громадянське крім як в цьому. Тому не тупи а читай вікіпедію.
показать весь комментарий
22.11.2023 13:12 Ответить
Хлопчику, якщо вже пишеш мат то пиши його правильно, май яйця. І на Заліссі суспільства немає, про що я і писав. А в Україні є.
показать весь комментарий
22.11.2023 16:00 Ответить
Дівчинка, ти можеш це повторювати хоч 100 разів. Суспільство є будь де, так само як населення. Але це не показник аж нічого.
показать весь комментарий
22.11.2023 17:17 Ответить
От бачиш те що в Україні є суспільство ти вже визнав, похвально. Впринципі що ти там думаєш про населення Залісся нікому нецікаво, тому пояснювати чому там немає суспільства небуду, та і діло це довге судячи з того скільки ти тупив поки визнав наявність суспільства в Україні, тому думаю наразі з тебе досить.
показать весь комментарий
22.11.2023 18:04 Ответить
Я визнав що воно є будь де, нічим Україна тут не унікальна.
А ось громадянського суспільство є не всюди, і так само в Україні ним не пахне.
Аж ніяк населення України не здатне впливати на владу.
Як сказав недавно на фоні скандалів з Фаріон хтось з щирих патріотівне поудумавши як завжди, але по Фрейду "Україну від Росії відрізняє лише мова". І тут він був абсолютно правий.
показать весь комментарий
22.11.2023 18:24 Ответить
Ти визнав те що заперечував, але в тебе немає яєць це визнати, хлопчик без яєць.
показать весь комментарий
22.11.2023 18:39 Ответить
Звісно, дівчинко. Ти мене розколола.
показать весь комментарий
24.11.2023 16:48 Ответить
Два дні думав що відповісти? Чи в бан був попав?
показать весь комментарий
24.11.2023 18:14 Ответить
Розколотий кацап?))
Спалити нах!
показать весь комментарий
28.07.2024 16:06 Ответить
= з України звалив. Патрійопт =
Невігласе, після 60 років не беруть в армію.
показать весь комментарий
24.11.2023 01:59 Ответить
Добровольців беруть. Але тобі більше подобається з дивану попержувати і перемОгати.
показать весь комментарий
24.11.2023 16:49 Ответить
Взагалі то коли оголошено загальну мобілізацію, то ВСІ військовозобов'язані ЗОБОВ'ЯЗАНІ прийти ( САМІ !!!! ) у військомат !
показать весь комментарий
21.11.2023 23:33 Ответить
То що ж ти не прийшов?
показать весь комментарий
22.11.2023 00:32 Ответить
Я там був. Сам, без повістки. В березні минулого року. І у вересні цього. По повістці.
показать весь комментарий
22.11.2023 06:35 Ответить
І що не гідний?
показать весь комментарий
17.01.2024 16:56 Ответить
Переводиш москальське 6оден в українське гідний? Всяких мудил я бачив але...
показать весь комментарий
17.01.2024 21:36 Ответить
Воно кацап - пофакту не бачить різниці
показать весь комментарий
28.07.2024 16:11 Ответить
майдани дуже багато змінюють...
наприклад, якщо б залишився б овощ, то зараз з України була б московська губєрнія,
з рівнем свобод набагато гіршим, ніж в вільній Україні..
показать весь комментарий
21.11.2023 20:06 Ответить
То вже не буде ганебноо ІПСО з пакуванням в буси? Аж від серця відлягло)
показать весь комментарий
21.11.2023 14:06 Ответить
пакували в буси туристів, .. щоб місто подивились, а не бухать у ларька ганебно..
показать весь комментарий
21.11.2023 20:10 Ответить
В кривому Розі таке також буде? Чи будуть вигрібати під нуль тільки тих, хто не в захваті від Наполеончика?
показать весь комментарий
21.11.2023 14:09 Ответить
Ну повна таки ДЕМОКРАТІЯ... трішки ( чи не трішки ) на корейський штиб ! Навіщо їм якісь європейські практики комунікації з своїми громадянами.. Як хтось сьогодні вже ту писав : Ніякі ведуть усе в нікуди.
показать весь комментарий
21.11.2023 14:15 Ответить
Де там фотки з аусвайсами тих радянських колгоспників?Питають хто тут був комісарами та гпу-нквд,поскребіть оцих нинішніх шльоциків і зразу вилізуть руснявиє і обрізані кати-родичі.
показать весь комментарий
21.11.2023 14:17 Ответить
А всі раніше видані на вулиці повістки вважати незаконними і недійсними.

Закон Дарвіна в дії - першими усіх хто не має авто ) Другими - усіх хто не може собі дозволити адвоката )
показать весь комментарий
21.11.2023 14:20 Ответить
Глянув повноваження коменданта - немає в нього таких ПОВНОВАЖЕНЬ .
показать весь комментарий
21.11.2023 14:26 Ответить
- Papiren, bitte?
- Ausweis!!!
показать весь комментарий
21.11.2023 14:29 Ответить
Яволь, май херр!
показать весь комментарий
21.11.2023 14:48 Ответить
Як люди тут пишуть : Якщо в окопах немає дітей влади і багатіїв це не війна а бізнес, жаль що українці цього не усвідомлюють навіть за 9 років війни і таких страшних жертв...
показать весь комментарий
21.11.2023 14:44 Ответить
а люди не розуміють, що діти влади і багатів потікають, у них є запасний аеродром, а якщо фронт рухне, то цих людей кацапи відстрочки питати не будуть
показать весь комментарий
21.11.2023 15:11 Ответить
так, розуміють. То держава, якраз має це змінити.
показать весь комментарий
21.11.2023 17:04 Ответить
при военном положении вроде как документы надо иметь в обязательном порядке. а вот право их проверять тцк-шникам - хз. разве только если те с оружием ловят диверсантов. потому как хз кто такие тцкшники вообще, какие у них документы, как их проверить и т.д. и т.п. так что наверное долго думали, решали, себе бабло выписали за тяжелую работу, и решили то, что и так есть или как бы должно бы быть (но и тут умудрились плохо).
показать весь комментарий
21.11.2023 15:13 Ответить
всякі накази і постанови не обовязкові до виконання громадянами а лиш для державних службовців.обовязковий для виконання закон України.а його нема - та й не буде ніколи,щуряче кубло не хоче брати на себе відповідальність а лиш шукає лохів попроще.
показать весь комментарий
21.11.2023 15:15 Ответить
Лишилось тільки зрозуміти як визначати військовозобов"язаний перед тобою чи ні. Мені 70 (хоча вигляжу на 30). Але чим докажеш що я брешу?
****, ну невже так важко прийняти закон де чітко нормально булоб написано - "дозволено перевіряти У ВСІХ БЕЗ ВИКЛЮЧЕННЯ"?
Звичайно це не для толерування корупції робиться, це так випадково, тіпа тупанули. В стопіццотий раз. Знову ухилянти ТЦК-шників будуть накуй посилати (і будуть праві згідно закону), знову воплі про порушення прав, запихування в бусіки і проча чушня.
Військовим в туалет не можна сходити без дозволу, зато на гражданці - вай-вай, ущімлєніє прав, докумєнти трєбуют нізаконно!
показать весь комментарий
21.11.2023 15:17 Ответить
Замість того щоб змінити законодавство, знову порушення закону.... Ці усні вказівки ні до чого доброго не доводять країну... На наказі немає печатки або електронного підпису...

Не може ніхто нічого людей зобовязувати, поки в указі про введення військового стану не буде обмежена свобода пересування.... слова може бути обмежена і слово обмежена це зовсім різні речі...

Також працівники ТЦК вони не військовослужовці а працівники структурного підрозділу Міністерства оборони, такі документи вони предоставляють в Верх. суд...

Тому перевіряти можуть тільки поліція, ЗСУ нацгвардія згідно своїх профільних законів...

Якщо б хотіли якоїсь законності надали це право поліції, ЗСУ чи іншим уповноваженим... змінами в законодавстві...
показать весь комментарий
21.11.2023 15:38 Ответить
Ухилянти заворушились...
показать весь комментарий
21.11.2023 15:56 Ответить
да зеленський по три відосіки став вдень клепати
показать весь комментарий
21.11.2023 16:03 Ответить
Зеленський за вас воювати не піде.
показать весь комментарий
21.11.2023 16:19 Ответить
ні хай шурує гундосиком на нуль розміновувать за беніни хонки
показать весь комментарий
21.11.2023 21:57 Ответить
ВАЗік - їх президент!
і хто тепер лох?
показать весь комментарий
21.11.2023 20:18 Ответить
А певно до цього львівські морди ТЦК/СС когось там перевіряли. Пакують з ********* нічого не питаючись.
Львівщина повернулась в "родную гавань".
показать весь комментарий
21.11.2023 16:26 Ответить
Вороги народу готові на все, аби не самим йти на війну.
показать весь комментарий
21.11.2023 16:30 Ответить
Вони закону під це готують.
показать весь комментарий
21.11.2023 16:33 Ответить
А чому не перевіряють тих, хто має медичні довідки про стан здоров'я? Хабарі "хворих" допомогли військомам і, напевно, не тільки їм, купувати вілли в Іспанії.
показать весь комментарий
21.11.2023 16:52 Ответить
Ви в опу спершу перевірти вониж навіть не держслужбовці з якої біди цей зброд в кількості більше 350 осіб закрився "бронею" це повний військовий батальйон.
показать весь комментарий
21.11.2023 16:54 Ответить
Невже кожному потрібно,щоб ракета ворога прилетіла в твій дім і тільки тоді ти зрозумієш .що в УКРАЇНІ ВІЙНА, По-перше кїкожний зобовязаний мати при собі документи при військовому часі. По-друге,чого боятись,коли в тебе військові перевірять хто ти є. ? Бояться сцикуни, вороги і ті хто не бачить рашку ворогом. Все правильно зробили у Львові. Не показуєш ,не підтверджуєш хто тиє,забирати в поліцію. До речі так і є,навіть в мирний час--для вияснення особистості. Тому--май документ,покажи і іди по своїй справі.
показать весь комментарий
21.11.2023 16:55 Ответить
...дізлайк тобі... Розумієш, чому?
показать весь комментарий
21.11.2023 17:44 Ответить
бо ти ухилянт і сцикун... теж мені загадка.
показать весь комментарий
22.11.2023 05:31 Ответить
Кремлядська аннушка з-під впн старанно робить все для розколу українського суспільства? Нічого не вийде, курва бояришнікова!
показать весь комментарий
21.11.2023 17:20 Ответить
війна для бідних
показать весь комментарий
21.11.2023 17:07 Ответить
для патріотів і бідоти...-практично так було у всі часи...
показать весь комментарий
21.11.2023 18:38 Ответить
А конкретно Києва це не стосується? Особливо біля нічних клубів, кабаків, ресторанів
показать весь комментарий
21.11.2023 17:20 Ответить
Київ - це не Львів!
показать весь комментарий
21.11.2023 19:16 Ответить
Крім повноважень потрібно ще мати ПІДСТАВИ для перевірки документи .

А ПІДСТАВИ для перевірки документів регулюються Постановою КМ 1456



Уповноважена особа має право вимагати в особи пред'явлення нею документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи, у таких випадках:

якщо особа має зовнішні ознаки, схожі на ознаки особи, яка перебуває в розшуку, або безвісно зниклої особи;

якщо існує достатньо підстав вважати, що особа вчинила або має намір вчинити правопорушення;

якщо особа перебуває на території чи об'єкті із спеціальним режимом;

якщо в особи є зброя, **********, наркотичні засоби та інші речі, обіг яких обмежений або заборонений або для зберігання, використання чи перевезення яких потрібен дозвіл, якщо встановити такі права іншим чином не можливо;

якщо особа перебуває в місці вчинення кримінального, адміністративного правопорушення або дорожньо-транспортної пригоди, іншої надзвичайної події;

якщо зовнішні ознаки особи чи транспортного засобу або дії особи дають достатні підстави вважати, що особа причетна до вчинення правопорушення, транспортний засіб може бути знаряддям чи об'єктом вчинення правопорушення;

порушення особою відповідних заборон, введених на території, де запроваджено правовий режим воєнного стану.

Так що пану комєнданту , ще потрібно прийняти , ще один наказ - про те що холопів громадян можна хапати первіряти будь коли , коли панськимси гайдукам тцкашникам заманеться )))
показать весь комментарий
21.11.2023 18:25 Ответить
якщо існує достатньо підстав вважати, що особа вчинила або має намір вчинити правопорушення;

Намір вчинення правопорушення щодо уникнення мобілізації
показать весь комментарий
21.11.2023 22:57 Ответить
Цей наказ не законний тому, що протерiчить основному закону ~ Конституцii👈

I виходить, що так зване керiвництво краiни провалили постачання зброi, та вирiшило воювати мясом, як кацапи i дiди👈
показать весь комментарий
21.11.2023 19:02 Ответить
так, валять все, але хто їх вибрав?
хочу пригадати, що єдиною областю, де більшість проголосувала за Порошенка, була Львівська..
показать весь комментарий
21.11.2023 19:21 Ответить
Скільки говорили, що ви замість остогидлих вам "старих" облич та "мародерів" обрали повних довбнів, без освіти, профанів в юриспруденції...
Відколи це місцевий (регіональний) чиновник може видавати накази громадянам? Він може навати їх тільки підлеглим особисто йому!!!!
показать весь комментарий
21.11.2023 19:05 Ответить
Підпис: Головний позаштатний психіатр ОПНД.
Спочатку прийміть закон по ТЦК СП і так далі. А ГОЛОВНЕ - ВВЕДІТЬ СТАН ВІЙНИ І ПЕРЕСТАНЬТЕ ОБКРАДАТИ КРАЇНУ, ПОСТАВТЕ ВСЕ, ЩО ЛИШИЛИ ВІД ЕКОНОМІКИ НА ВОЄННІ РЕЙКИ!
показать весь комментарий
21.11.2023 19:15 Ответить
Складається враження що Боневтік спеціально драконить Львівську область тому що це єдина область де хрипате програло вибори.
показать весь комментарий
21.11.2023 19:17 Ответить
Ні,це просто експеримент,щоб на всяк випадок не драконити всю країну.Все проканає,введуть це у всіх областях.
показать весь комментарий
21.11.2023 19:23 Ответить
Комендант

уповноважена особа органу військового управління, яка призначається наказом військового командування або військової адміністрації (у разі її утворення) та якій надано повноваження щодо організації та забезпечення заходів під час запровадження комендантської години та встановлення спеціального режиму світломаскування на території, де запроваджено комендантську годину та/або встановлено спеціальний режим світломаскування, координації дій сил і засобів підрозділів та органів військового управління Збройних Сил та інших утворених відповідно до законів військових формувань, правоохоронних органів (підрозділів), органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, військових адміністрацій (у разі їх утворення) на такій території. https://ips.ligazakon.net/document/TM065588

Н і слова про те що комендант - може щось наказувати громадянам - хай пан ТАВАРІЩ КАМЄНДАНТ ( тхне просто совком ) вирішує задачі в рамках своїх повноважень .
показать весь комментарий
21.11.2023 21:46 Ответить
де я наказ в Україні, котрий дозволяє ,згідно Конституції,кожному коиенданту щось наказувати громадянам України ???
показать весь комментарий
21.11.2023 22:38 Ответить
Працівникам ТЦК потрібно відповідати Я Вам нічого не должен я должен тодько своим родителям. Цитата найвеличайшого клоуна гідранта
показать весь комментарий
21.11.2023 22:41 Ответить
Тарас Грень - человек львовского хозяина премьера Дениса Шмыгаля, контрабандиста Игоря Кривецкого по кличке «Пупс»
https://antikor.com.ua/articles/501836-gosgeokadastr_vozglavit_stavlennik_kontrabandista_pupsa_taras_grenj
показать весь комментарий
21.11.2023 22:49 Ответить
правильне рішення)

а ще варто провадити облави: в супермаркетах, горілчаних крамницях, генделиках на розлив, кабаках, мед. закладах, на весіллях, помінках, хрестинах - і в храмах, авжеж!

лише не чіпайте Київ, бо там можна вскочити в халепу)))
показать весь комментарий
21.11.2023 22:53 Ответить
Чёт я не понял, Львов по своим законам живёт?
показать весь комментарий
21.11.2023 23:28 Ответить
так званi "тцк" - таки ж военнi злочинцi, яу i кацапи.
нападаючи на цивiльних громадян вони здiйснюють вiйськовий злочин.👈
пicля вiйни цих тцкашникiв i зсушникiв , яки викрадали, катували цивiльних громадян будуть судити разом з кацапами, як военних злочинцiв, деяких в Гаазi👈
показать весь комментарий
21.11.2023 23:36 Ответить
тоді львівяни будуть провіряти макітри тцк-ашників на міцність краш тест так би мовити
показать весь комментарий
22.11.2023 00:48 Ответить
Я дико извиняюсь, с каких пор у Украине перестали действовать законы?
показать весь комментарий
22.11.2023 01:09 Ответить
Наказ №1 ??? я вибачаюсь а що той пан ГРЕНЬ лише перший наказ за час війни видав? Гараз з почтку року? Чому призвище йде після ім'я та й ще капсом та нема по-батькові, він що в соцмережі чи може таки є якись стандарт? Писав би тоді по-модному Тася ₴ГРЕНЬ₴ чи ТіГрень
Взагалі бланк дивний а наказ тупий, бо військовозабов'язані і так забов'язані за законом мати при собі такі посвідчення під час ВС, таке враження що в когось синдром сторожа або просто зайнятись нічим
показать весь комментарий
22.11.2023 02:04 Ответить
Мабуть у Львівську обл. втекло багато ухилянтів ? Тому їх там і відловлюють
показать весь комментарий
24.11.2023 14:30 Ответить
Страница 2 из 2