10528 посетителей онлайн
27 872 87

Как будет работать реестр "Оберіг": Объяснение Минобороны

Як працюватиме реєстр "Оберіг"

Реестр Оберіг взаимодействует с шестью реестрами, что необходимо для актуализации данных.

Об этом заявила заместитель министра обороны Екатерина Черногоренко, передает Цензор.НЕТ со ссылкой на Суспільне.

"В первую очередь Реестр "Оберіг" - это инструмент для понимания государством человеческого капитала, для воинского учета граждан и для обратной связи граждан и понимания, какие данные относительно воинского учета есть у государства. Сейчас единственный орган, который вносит в "Оберіг", - это работники ТЦК и СП. Это единственный регистратор, который может вносить данные", - пояснила она.

В то же время, Черногоренко отметила, что "Оберіг" взаимодействует с шестью реестрами.

"Основная задача этих обменов, этого взаимодействия - это актуализация данных украинцев и украинок. Это реестр Государственной налоговой службы, это реестр Минюста, Государственной регистрации актов гражданского состояния. Это сведения о семье, а также о смерти. Реестр Государственной судебной администрации, реестр Государственной пограничной службы, реестр Министерства образования и науки. Также это данные об образовании и специальности. Мы планируем запустить кабинет в начале июня. То есть, будем максимально ускоряться и запускаться в начале июня.

Топ комментарии
+38
показать весь комментарий
06.05.2024 09:36 Ответить
+27
Це все одно що назвати гільйотину " Ніжний дотик" )))
показать весь комментарий
06.05.2024 09:51 Ответить
+23
це інструмент для розуміння державою людського капіталу.....вони вже людей в шекелі перевели,держуть нас за худобу яка може оцінюватись в капітал.а не пішли б ви ***** виродки обрізані.
показать весь комментарий
06.05.2024 09:47 Ответить
Комментировать
Сортировать:
показать весь комментарий
06.05.2024 09:36 Ответить
там ще треба дописати: запроданець, колоборант і н*ркоман !!!



показать весь комментарий
06.05.2024 10:04 Ответить
Ну то як завжди....
Слуги повинні служити Народові але в нас Все до гори ногами.
показать весь комментарий
06.05.2024 10:00 Ответить
це інструмент для розуміння державою людського капіталу.....вони вже людей в шекелі перевели,держуть нас за худобу яка може оцінюватись в капітал.а не пішли б ви ***** виродки обрізані.
показать весь комментарий
06.05.2024 09:47 Ответить
Люди́но-годи́на - одиниця обліку відпрацьованого часу, що відповідає годині роботи однієї людини.

Як розрахувати кількість людино годин?

Сумарні людино-години є результатом множення кількості працівників на час, витрачений на виконання роботи. Тобто, робота має трудовитрати 40 людино-годин, якщо 1 особа виконує її за 40 годин; або 2 особи за 20 годин; або 4 особи за 10 годин і т. д.

ЛЮДИНО-ДЕНЬ, дня, ч. Одиниця обліку робочого часу, що враховує вихід робітника на роботу і його участь у виробництві протягом дня, незалежно від кількості фактично відпрацьованих годин.
_________________________________________

Людський капітал - це проф. сленг. Можеш спекулювати і ображатися далі.
показать весь комментарий
06.05.2024 12:29 Ответить
ой ***,звісно що професіональний сленг.рабовласників над рабами.ІНХ.
показать весь комментарий
06.05.2024 12:37 Ответить
не гнівайся, стань "Спартаком", або іди до лісу жити з вовками і лисицями, а податки платитимеш ведмедям
показать весь комментарий
06.05.2024 12:41 Ответить
Як я бачу,вам не дуже соромно неприкрито нахвалювати та захищати "зелену владу".
показать весь комментарий
06.05.2024 19:03 Ответить
не дай Провидіння, свят свят свят...
показать весь комментарий
06.05.2024 20:34 Ответить
Місцевим дописувачам не достає об'єктивності. Ось за це повинно бути соромно.
показать весь комментарий
07.05.2024 17:25 Ответить
Наприклад у мене цієї об'єктивності вагон,але її не дають тут висвітлювати,видаляють.
Це по суті придушення "плюрализму думок".
Більше того,мені тут не дають відкривати очі на ситуацію,що склалась,чого Ерефія нас винищує,чому "союзники затягують з допомогою.
Коли я детально це описую,видаляють.Я важаю це інформаційною війною з народом України.
Цікаво,дей допис виживе?
показать весь комментарий
07.05.2024 20:51 Ответить
Вас теж придушують? Дивно.
Хоча, ті фантазії блогерів, на які ви натякаєте, я вже давно тут читаю, і вони залишаються фантазіями, які не мають нічого спільного з реальністю (і це називається суб'єктивізм). Не переймайтесь.
показать весь комментарий
08.05.2024 12:32 Ответить
Хоча, ті фантазії блогерів,
Це не фантазії,це реальність,треба просто вміти зіставити інфу,якої валом в інтернеті.Але для цього потрібно мати критичне мислення і бажання.Якщо цього немає,то...
показать весь комментарий
10.05.2024 15:41 Ответить
«Людський капітал» - вираз, який використовується більше там, де людей цінують. Тож бо не треба так істерити
показать весь комментарий
07.05.2024 03:02 Ответить
сєрвєр реєстра "Оберіг" ув москві?
показать весь комментарий
06.05.2024 09:49 Ответить
І код софта теж стопудово звідти, яу у Дії.
показать весь комментарий
06.05.2024 09:56 Ответить
нє, у Києві, або Варшаві
показать весь комментарий
06.05.2024 12:30 Ответить
Взагалітотна S3-бакеті, але ваш тролінг досить тупий
показать весь комментарий
06.05.2024 16:35 Ответить
сервер ??
показать весь комментарий
06.05.2024 17:26 Ответить
ну так там же постійно електрика є, не зникає ніколи.😃
показать весь комментарий
06.05.2024 15:28 Ответить
Це все одно що назвати гільйотину " Ніжний дотик" )))
показать весь комментарий
06.05.2024 09:51 Ответить
це інструмент для розуміння державою людського капіталу...

І от тут питання, а людям це навіщо?
Що від цього, крім свідотства про смерть, отримають люди?
показать весь комментарий
06.05.2024 09:59 Ответить
В Україні є дві категорії людей. До першої належать люди, які отримали дозвіл від держави на грабунок держави, до другої - решта.
показать весь комментарий
06.05.2024 10:06 Ответить
Сім*ї і родичі загиблих - компенсацію. А ти і я отримаємо захист.
показать весь комментарий
06.05.2024 12:31 Ответить
Тобто, як на роісє - продати себе за ладу-каліну.

А, якщо все норм з грошима і на ваш захист насрати, бо ви це самі обрали?
показать весь комментарий
06.05.2024 13:59 Ответить
А, якщо все норм з грошима і на ваш захист насрати, бо ви це самі обрали?

Це чергова спекуляція. Ваші гроші від КАБА не врятують, а пілот укр. Ф-16 може прикрити небо.
показать весь комментарий
06.05.2024 14:17 Ответить
Ваші гроші від КАБА не врятують...

А от це вже моя проблема, щоб знаходитись на достатній відстані від КАБа.

Але захист людей, які свідомо обрали війну та руїну у 2019 році - така собі мотивація.
Мя'сна виплата для самодостатньої людини теж не айс.

А всю мотивацію, яка була у 2022 році ЗЄ вбив на корені.
показать весь комментарий
06.05.2024 14:22 Ответить
1. Маніпуляція - Ви можеш від*їхати, твій будинок, ні.

2. Вони думали, що Зе* їм мир принесе.

3. Антиколорадос пише - це звичайний перебіг подій під час довготривалої війни - зпочатку під*йом, потім спад. У більшості воєн.
показать весь комментарий
06.05.2024 17:22 Ответить
А якщо родина відповіла для себе на запитання будинок чи життя тата на користь другого?
показать весь комментарий
06.05.2024 22:33 Ответить
У заброньованих чиновників будинків, квартир, ділянок мало? Все це нажито непосильною працею саме себе не захистить
показать весь комментарий
07.05.2024 07:22 Ответить
Питання ж не в одному чоловікові і навіть не у двох- трьох - десятьох. Країна як захищатися повинна ? Усю країну ж не вивезти ? Тобто - здатися ??
показать весь комментарий
07.05.2024 20:07 Ответить
Не впевнений, що свині з радістю вивчатимуть адреси пунктів забою та розглядатимуть рекламні фото ковбас та холодців!
показать весь комментарий
06.05.2024 10:08 Ответить
показать весь комментарий
06.05.2024 10:11 Ответить
Ну значит пусть ТЦК будет единственным вносящим данные и их чтецом. Судя по "качеству" реестров - читать там толком нечего. Я даже образование свое, должность и место работы найти не смог. А стаж работы более 10 лет, а перед этим 8 лет обучения. Только налоговая выдала документы об оплате налогов с 2013 года.
показать весь комментарий
06.05.2024 10:32 Ответить
наразі єдиним корисним користувачєм є прикордонники...то що ти себе не знайщов не дивно. Все заноситься вручну.
показать весь комментарий
06.05.2024 11:04 Ответить
Ну во-первых он ещё не работает, во-вторых - в новости написано, что система работает с реестрами. В Украине есть реестр дипломов - в нем моего диплома нет. Диплом ХНМУ у меня есть, а в реестре его как и дипломов всей моей студенческой группы нет. Свидетельство о браке у меня есть, а в реестре нет. Очень ценное взаимодействие с реестрами.
показать весь комментарий
06.05.2024 11:15 Ответить
Мабуть там точно є події, які відбулися з часу введення в дію цих реєстрів. Все інше поступово може внесуть.
показать весь комментарий
06.05.2024 12:34 Ответить
он успешно работает. Его начали заполнять с осени 23-го. Запустили его еще при Порохе. Лично я внес себя в феврале 24-го в базу. Моих дипломов не было потому как давно получены. Чем "старше" документ тем ниже вероятность его нахождения в реестрах. Основной аспект "Оберіга" учет и статус военнообязанного, его регистрация и контактные данные, воинское звание. Все остальное уточняется личным визитом при предоставлении оригиналов доков
показать весь комментарий
06.05.2024 13:03 Ответить
Ну вот про личный визит я пишу. Отличные реестры с необходимостью личного предоставления оригиналов документов. Что так их нести, что без оберига их нести.
показать весь комментарий
06.05.2024 13:08 Ответить
До нього підключать - податковий, мінюста, демографічний тощо. Ви там будете, майже 100%.
Якщо громадянин України, звичайно.
показать весь комментарий
06.05.2024 14:34 Ответить
Як зручно, щоби вкрасти інфу у , практичного у любого ТЦК-ашника з планшетом, бо доступ в базу буде безконтрольний
показать весь комментарий
06.05.2024 16:34 Ответить
Не панікуйте, скоріш за все з планшета буде обмежений доступ - подивитись і все.

А на загал, Ваше занепокоєння про витік данних я розділяю.
показать весь комментарий
06.05.2024 17:28 Ответить
Всі ці оберіги , дії створени щоб вас всіх швидше довести до цугундера.
Поцікаквтесь - де зберігають ваші персональні дані, чи зберігають взагалі??
Вони вже всі ваші персональні дані продали.
показать весь комментарий
06.05.2024 10:13 Ответить
Кому ? Адресок куди звертатися маєте ?
показать весь комментарий
06.05.2024 12:35 Ответить
Дивно, що в цьому переліку немає Пенсійного фонду.
показать весь комментарий
06.05.2024 10:20 Ответить
чому дивно?
показать весь комментарий
06.05.2024 23:17 Ответить
Людський капітал , ресурс ....

Баби іщо наражают...
показать весь комментарий
06.05.2024 10:22 Ответить
соромно такому інтелектуалу, як Ви, не знати про проф. поняття і категорії
показать весь комментарий
06.05.2024 12:39 Ответить
Якщо в цьому контексті розглядати - то ви праві , але я трошки під іншим кутом - ставлення до людей - як до витратного матеріалу ...Це мабуть особисте ...
показать весь комментарий
06.05.2024 12:43 Ответить
Це сумно, але в армії ще "стрьомніше". Сидять у штабах чуваки, повзають по мапі і солдатиків туди-сюди рухають. Кольоровими олівцями стрілки малюють.

Але ж не ми цю війну починали.
показать весь комментарий
06.05.2024 14:37 Ответить
У совку такі «професіональниє понятія». Да в нашій арміі. В цивілізованих країнах такого давно немає
показать весь комментарий
06.05.2024 16:33 Ответить
Помиляєтесь, зараз це скрізь поширене у наукових колах, в держ. установах тощо.
показать весь комментарий
06.05.2024 17:29 Ответить
живесенький-здоровесенький портнов, зєлін дружбака, задоволено потирає потні рученята у ФСБшному офісі простих рішень...
- це вам не просто "списки портнова" - це актуальна, повноцінна розстрільна база від зрадників дермаків-арагнід своїм фсбшним кураторам...
- нелегітимна Зєля Хьєрпіду ставить "лайк" - тупорилі залишки 73%го лохторату - щасливі
показать весь комментарий
06.05.2024 10:44 Ответить
Согласно ст 63 Конституции Украины - вы НЕ ОБЯЗАНЫ, и имеете ПРАВО НЕ РАЗГЛАШАТЬ О СЕБЕ и своих БЛИЗКИ - НИКАКОЙ ИНФОРМАЦИИ !!!
показать весь комментарий
06.05.2024 12:01 Ответить
Це у вашій коституції одна стаття ??
показать весь комментарий
06.05.2024 12:36 Ответить
Читай, ****, і не вийобуйся. Статтю 24 читай. Статтю 64 до кінця читай.
показать весь комментарий
06.05.2024 12:46 Ответить
ст.8 Конституции Украины - в Украине ПРИЗНАЕТСЯ И ДЕЙСТВУЕТ "ВЕРХОВЕНСТВО ПРАВА"!!!!!
НЕ обязанностей, НЕ законов, и даже НЕ ст.65 , а ПРАВА !!!!
НЕ СУЩЕСТВУЕТ НИКАКИХ обязанностей до ТЕХ ПОР ПОКА НЕ РЕАЛИЗОВАНЫ ПРАВА!!!!!
показать весь комментарий
06.05.2024 12:55 Ответить
НЕ СУЩЕСТВУЕТ НИКАКИХ обязанностей до ТЕХ ПОР ПОКА НЕ РЕАЛИЗОВАНЫ ПРАВА!!!!!

Не кричіть ! Тут тернет, всерівно Вас не чуть.

Я Вам вже пояснював вже не один раз - Ви описуєте ситуацію "немовля".

Ви маленька дитинка ??
показать весь комментарий
06.05.2024 14:24 Ответить
ст.8 - Нормы Конституції України є нормами прямої дії.

Если для тебя Конституция Украины это книжечка для "немовлят" - то с тобой разговор окончен!
показать весь комментарий
06.05.2024 16:42 Ответить
показать весь комментарий
06.05.2024 17:23 Ответить
"...Права людини - доктрина у правовому значенні, за якою ГОЛОВНИМ

ДЖЕРЕЛОМ ПРАВА Є САМА ПРИРОДА, а не воля законодавця. Природні права людини тому природні, що вони закладені в самій її сутності, випливають із її людської природи й однакові для всіх. Природні права людини тому природні, що дані людині від народження."

"Підписання Європейської Конвенції про захист прав та основоположних свобод людини (ЄКПЛ)

дало українцям можливість використовувати дворівневу систему захисту своїх прав: на рівні національного правосуддя і на рівні міжнародному [1]. З прийняттям 23 лютого 2006 р. Закону України «Про застосування Європейської Конвенції та практики Європейського Суду з прав людини»"
показать весь комментарий
06.05.2024 18:40 Ответить
напишіть це Путіну і Шойгу. Може вони сльозу пустять ?

Ви часом не племінник Папи Римського ?
показать весь комментарий
06.05.2024 20:47 Ответить
У вашій. Причому з 161-і статті лише 65-та. Дуже зручно.
показать весь комментарий
06.05.2024 16:31 Ответить
Пороздають ці планшети тисячам пролетарів з приватною інформацією на кожного. А хто з влади гарантує, що один з пролетарів в пікселі не є завербованими роками? І вся інфа наступного дня буде у орків?
П ті хто в окупації,в Криму - теж зареєструватись, а завтра до них ФСБ постукає?
Може ви все ж 400 тис мєнтів, які сидять на шиї платників податків (і за їх же гроші ще я відловлюють громадян на убій) відмовите виконувати присягу на фронт?
показать весь комментарий
06.05.2024 12:35 Ответить
Це вічна проблема шпигунства і розвідки.

По суті. Там у кожного свій пароль на вхід. Система повинна реєструвати, хто, куди зайшов і що робив.
показать весь комментарий
06.05.2024 12:38 Ответить
Никому от этого не будет "легче"!
показать весь комментарий
06.05.2024 12:59 Ответить
комп*ютеризація нащо ? Диалектика.
показать весь комментарий
06.05.2024 17:31 Ответить
Ну так і буде. Якшо у мєнтів чи СБУ хоч якийсь контроль є, то тут його немає в пиинципі. Закон то прийняли шоп громадян кошмарити, а не дл того, шоп ТЦК-ашника на 12 років посадити за втрату персональних даних призовників
показать весь комментарий
06.05.2024 16:30 Ответить
У таких державних інформ. сист. контроль є обов*язково. У теорії. Зламують і АНБ.
показать весь комментарий
06.05.2024 17:33 Ответить
Якими ж цинічними мерзотами треба бути цим чиновникам з броньою, які назвали базу даних цивільних смертників "оберіг". Так, суки, для вас це оберіг, але й до вас, почвари, черга дійде. ******** фашисти
показать весь комментарий
06.05.2024 12:45 Ответить
Проверить, разыскивают ли вас как "уклониста" можно в базе. (с))) Люди набрали воздуха и на дно залегли, ничего они проверять не будут, им и так всё ясно и понятно.
показать весь комментарий
06.05.2024 14:59 Ответить
Кацапське фсб має доступ до того оберегу?
показать весь комментарий
06.05.2024 15:28 Ответить
Ермак каждый день базу просматривает, меду прочим просматривает очень пристрастно!
показать весь комментарий
06.05.2024 15:33 Ответить
Я навіть зуб даю, шо тепер якась падла продасть доступ туди. А там вся інформація по пртзовникам: адреси, телефони, майно, рахунки…. Золоте дно, а військові за втрату даних НІЯК не відповідають. Отак
показать весь комментарий
06.05.2024 16:28 Ответить
А які «ухилянти»? Це всі підряд мирні громадяни країни, яких ви поклялися в Присязі захищати, а тепер називаєте «ухилянтами», чи на яких дійсно є вирок суду за ухилення від мобілізаціі, на що є офіційний термін ухилянт?
показать весь комментарий
06.05.2024 16:26 Ответить
Я так розумію це будуть усі чиї прізвища витягнуть з баз податкової, мінюсту, ДПС, і т.д? Тобто, якщо людина в базі, вона автоматично у розшуку? Чи як?
показать весь комментарий
06.05.2024 23:14 Ответить
на ворога воно працюватиме, як і все Зє!льоне поторочча
показать весь комментарий
06.05.2024 18:14 Ответить
Держава не може бути власником "людського капіталу", суто за визначенням, адже цей самий "людський капітал" є власником держави, як управлінської платформи для зручної організації свого життя.
Як не називай корпоративними термінами облік кріпаків, але він залишиться обліком кріпаків.
показать весь комментарий
06.05.2024 22:40 Ответить
Я - не капітал! Я - людина!
показать весь комментарий
06.05.2024 23:41 Ответить