11446 посетителей онлайн
10 162 78

Полиция сможет проверять наличие у лица военного билета или повестки через "Оберіг", - СМИ

Поліція зможе перевіряти дані про особу через реєстр Оберіг

Проверить, находится ли лицо на воинском учете и получало ли повестку, через реестр военнообязанных "Оберіг" сможет не только представитель ТЦК, но и работник полиции.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на "Судебно-юридическую газету".

18 мая вступает в силу новый закон об усилении мобилизации (законопроект 10449). Он закрепляет законодательно правила, которые уже и сейчас частично применяются на практике.

Новые полномочия у полиции

  • проверять военный билет;
  • задерживать и доставлять в ТЦК;
  • вносить данные об уклонистах в базы данных. Соответственно, полицейский также будет видеть в Реестре при их наличии данные о месте регистрации лица и месте его работы;
  • во время проверки документов как представитель ТЦК, так и полицейский могут фотографировать или снимать на видео процесс предъявления и проверки документов,
  • также может использовать технические приборы, средства и специализированное программное обеспечение с доступом к реестру "Оберіг".

О повестке в Реестре будет отдельное поле, как ранее объясняли в Министерстве обороны.

Изменения относительно формирования информационных ресурсов полицией

Предполагается, что полиция средствами информационно-коммуникационной системы наполняет и поддерживает в актуальном состоянии реестры и базы данных, входящих в единую информационную систему МВД в отношении лиц, совершивших административные правонарушения, производство по делам по которым осуществляется ТЦК.

Пока непонятно, как будет происходить выполнение наложения ограничения в праве управления авто. Этот вопрос еще урегулируют отдельным актом.

Топ комментарии
+32
Яка це вже на х..й поліція,це совкові менти на утриманні у бандитської "влади"
показать весь комментарий
10.05.2024 17:27 Ответить
+21
Может пусть мусоров мобилизуют.
показать весь комментарий
10.05.2024 17:29 Ответить
+20
Закручування гайок дасть тільки більше відмовників, яким з принципу буде легше до тюрми піти чим туди де їх хоче запхати держава. Людей потрібно мотивувати, а не силою пхати на каліцтво і смерть. Це навіть росіяни зрозуміли після того як окупанти першої хвилі у 2022 почали масово відмовлятися від служби.
показать весь комментарий
10.05.2024 17:30 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Яка це вже на х..й поліція,це совкові менти на утриманні у бандитської "влади"
показать весь комментарий
10.05.2024 17:27 Ответить
Может пусть мусоров мобилизуют.
показать весь комментарий
10.05.2024 17:29 Ответить
Закручування гайок дасть тільки більше відмовників, яким з принципу буде легше до тюрми піти чим туди де їх хоче запхати держава. Людей потрібно мотивувати, а не силою пхати на каліцтво і смерть. Це навіть росіяни зрозуміли після того як окупанти першої хвилі у 2022 почали масово відмовлятися від служби.
показать весь комментарий
10.05.2024 17:30 Ответить
Ми- демократична країна. !! Тому нам допомагають США та Европа . Відстоюємо демократичні цінності та права і свободи людини. Тому у нас нема насильної бусифікаціїї незламності, нема ухилянитів та нафронтників нема трупів нромадян у Тисі, кордони відкриті , діти депутатів, судєй, особливо портнова, татарова, мосейчучкі, - на першій лініі фронту , боронять спокій наших матерів та дідів. Не будуються стадіони та дороги під час активної війни на мільони , мільярди на телемврафон направлені тільки на потреби ЗСУ. І президент у нас не ерьмак , абро Ігор Валєрійович, а Володимир Олександррович- справжній неміввльярдер, проста людина з народу . Нема кротів підорашки у СБУ, ЗСУ та суддах, БЄБ, прокуратурі. МИ- досягли цього самі, Головний вибір був зроблений у 2019. Ми-гордість України . А щро казав раніше аренстович- то ІПСО
показать весь комментарий
10.05.2024 17:33 Ответить
Трохи нагадує США, коли вони боролися за незалежність від Британії. Тоді британці звільняли чорних рабів і давали їм громадянство. А Вашінгтон навіть після війни казав, що рабів звільняти не на часі.

Після війни за свободу!!!11 Казав, що нехай цим займуться нащадки.
показать весь комментарий
10.05.2024 17:38 Ответить
А закон про нацпол не дозволяє це робити. А це профільний закон. Порушення його є перевищенням службових повноважень.
показать весь комментарий
10.05.2024 17:43 Ответить
Ну що ухилянтики. Тепер або через поліцію в ТЦК, або через ТЦК на мобілізацію, або через Тису....кому як пощастить.
показать весь комментарий
10.05.2024 17:43 Ответить
Нехай жують в жаби цицьку. На дні.
показать весь комментарий
10.05.2024 17:48 Ответить
Еще как вариант, привести полицию в ТЦК для мобилизации.
показать весь комментарий
10.05.2024 18:07 Ответить
Не можна, бо без цих "мужніх борців" зі злочинністю пенсіонери продаватимуть власноруч вирощену городину на кожному кроці, веб-кам моделі масово продаватимуть свої фото та відео і країна загрузне в розпусті.
Крім того, вже одним пропонували - вереску було на всю країну, згадали раптом про права та Конституцію, скиглили про те, як втратили здоров'я на непосильній службі і т.п.
показать весь комментарий
10.05.2024 18:29 Ответить
І наркоту хто буде кришувати.
показать весь комментарий
10.05.2024 20:06 Ответить
А ты добрый, Геннадьевич, почти как твой родственник из мультика про Чебурашку
показать весь комментарий
10.05.2024 22:27 Ответить
дуже слушне зауваження від нашого дописувача з нідерландів
показать весь комментарий
10.05.2024 17:52 Ответить
Завили-заволали шакали. Не подобається, коли потихеньку перекривають дірочки в які ухилянти могли прослизнути. Зараз вже будуть боятись на вулиці любого постового який вправі перевірити документи. Починаєм галас- Ігдє дємократія! Зелена Тиранія! А у мене син боїцця пістолєта! Хай Дєрьмак іде на фронт! Діди! Баби! Я на фронт не підписувався сусідську хату захищать, а своєї ще не заробив!
показать весь комментарий
10.05.2024 17:50 Ответить
Чекайте сплеск відмовників від служби. Головне потрібно ще більше закручувати гайки і волати про сцикунів в Інтернеті. Так переможете.
показать весь комментарий
10.05.2024 17:52 Ответить
Давайте здаватись. Так не буде потрібно призивати людей у військо. В українське. Потім підуть в кацапське.
показать весь комментарий
10.05.2024 17:56 Ответить
Потрібна мотивація людей. Не злом і репресіями тягти на смерть, а добром, тобто грошима, бо без грошей дуже важко нормально жити в нашому матеріальному світі.
показать весь комментарий
10.05.2024 18:00 Ответить
Маєте такі кошти? Поділіться з МО. Зараз все ближче той час коли воювати доведеться навіть не за ту платню, яку мають сьогодняшні українські військові. А за символічну.
показать весь комментарий
10.05.2024 18:05 Ответить
Справа навіть не в цьому вже. Пора ще на вчора залучати війська ЄС якщо росіяни дійсно загрожують їм. Потрібно перестати їздити на терплячих спинах українських волів.
показать весь комментарий
10.05.2024 18:07 Ответить
А хіба я проти? Та я всіма кінцівками за це. Яким чином заставити США ввести 200 тисячний контингент на територію України? Нам зброю через раз дають. Тут пів сайту два роки розповідає що і амуніцію не маємо права просити. Бо, мовляв, нам ніхто нічого не винен. І треба мати виключно своє. Виключно своїм ми змогли б робити спротив величезній росії, тільки якби були Штатами. Іноземні війська на нашому боці це саме ліпше що можна побажати в нашій ситуації. Але й своїх здорованів маємо залучити до захисту Батьківщини. Інакше умовні військові швейцарці не зрозуміють, коли наші мордовороти в них по кафе будуть висиджувати, а солдати Швейцарії біля Бахмуту.
показать весь комментарий
10.05.2024 18:16 Ответить
Та ні ви знову маніпуляції застосвуєте. Пора вже ЄС воювати, а не слати українців на смерть і каліцтво, щоб вони захищали щасливе дитинство їх дітей. В цій війні немає людей першого сорту - громадян ЄС, і тих, кого не жаль, як росіянам лднрівців, і про кого європеці можуть вилити лицемірну сльозу у церкві - українців.
показать весь комментарий
10.05.2024 18:27 Ответить
Які маніпуляції? Пора, пора європейцям воювати. Ще раз кажу, що абсолютно з цим згоден, бо це вже і їхня війна. Вірніше, вона була і їхньою з самого початку. Бо мета ***** це панування в Європі. Це не виключно наша країна.
показать весь комментарий
10.05.2024 18:39 Ответить
Пора, пора європейцям воювати.
Не хвилюйтесь,по плану глобалистів-сатанистів врем'я їхне ще не настало.Але 3-я мирова у них(у сатаністів) по плану,так що все буде,але тільки після того,як покладуть по плану силу силенну українців.
показать весь комментарий
10.05.2024 21:39 Ответить
"своїх здорованів маємо залучити" - дуже тонко підмічено. Тобто всіх мвс-ників та ухилянтів на спецобліку.
показать весь комментарий
10.05.2024 18:47 Ответить
Так. Чому ні. Але у любому випадку втікачів у першу чергу.
показать весь комментарий
10.05.2024 19:05 Ответить
Маєте такі кошти? Поділіться з МО.
Ви зовсім тупі чи прикидуєтесь?Мільярди розкрадають,отже гроші є.Просто апетити треба применшити.
показать весь комментарий
10.05.2024 21:34 Ответить
Гроші є. Якщо не будувати стадіони за сотні мільйонів, не купляти яйця по 17 грн, не мародерити з бюджету сотнями мільярдів, не саджати сакури в 10 км від фронту, - то й гроші б на все були.
І не несіть дурню.
показать весь комментарий
10.05.2024 23:11 Ответить
Коли ти особисто будеш скакати по невідримонтованій дорозі, то знову будеш клясти тих хто не зробив ремонту. Немає грошей в країні. Ми живемо в здоровенний борг. Звідки вони візьмуться? Що ми зараз виробляємо та експортуємо щоб покривати такі величезні військові витрати. Нам було їх недостатньо до війни, а зараз навіть говорити немає про що.
показать весь комментарий
10.05.2024 23:21 Ответить
А зачем призывать больных людей и отправлять их без подготовки на смерть? Это русских остановит?
Почему на фронт не посылают 700 тыс. подготовленных военных, которые стоят в тылу?
Пограничников с Западной границы, которым там делать нечего?
А 2 млн. резерва где? Людей, которые служили, давали присягу и подготовлены?
Полицию почему не призывают? Охранников? СБУ? Прочих силовиков? Они присягу давали. Они здоровые крепкие и стрелять умеют.
Почему не призывают молодеешь до 25 лет - это самый боеспособный возраст??? Путину оставляют?
показать весь комментарий
10.05.2024 20:35 Ответить
Яких хворих? І хто кого з бусика прямо в окоп шле. Де ви таку уйню берете, курва? "2 млн резерва кажете. А серед тих які зараз ховаються чи втікли хіба їх немає? Поліція. Про ,,Лють,, чули? А на рахунок молодих 18-25 вас на сайті тут будуть розпинать.
показать весь комментарий
10.05.2024 21:00 Ответить
Чуєш, гнидото, там сьогодні в Конотоп у важкому стані інфарктника 55 років привезли, якого не дивлячись на купу захворювань напередодні ВЛК визнали придатним. Він тепер в реанімації. Шоб ти, с.ка, замість нього там був.
показать весь комментарий
10.05.2024 21:08 Ответить
Це кума сусідського поросяти вам все розповідає? Які ви, курва, гнидливі. Подібних випадків у країні з 35 мільйонним населенням можуть бути десятками. Але це випадки, а не система. Просто не має в країні стільки безногих, інфарктних чи сліпих, якими, виходячи з ваших слів, українську армію вже укомплектували. Убогі обісранці ви.
показать весь комментарий
10.05.2024 21:14 Ответить
Ти з Конотопу сам?
показать весь комментарий
10.05.2024 23:12 Ответить
Радіо Свобода Україна -це теж російське іпсо? Воно фінансується урядом США, як що шо.

Утримували хворого в ТЦК без звʼязку: жінка розповідає про примусову мобілізацію її чоловіка

https://youtu.be/-ultdQ7uPKc
показать весь комментарий
10.05.2024 23:16 Ответить
А ти на фронті? Чи ти те чмо,що сам не піду, а всіх гониш щоб твою дупу захищали?
показать весь комментарий
11.05.2024 02:39 Ответить
а ті пдрси вміють гайки закручувати
показать весь комментарий
10.05.2024 17:50 Ответить
Це вже не поліція, це вже звичайні совкові мєнти, собарня влади.
показать весь комментарий
10.05.2024 17:58 Ответить
То есть те подготовленные и обученные люди которые должны охранять жизнь и имущество гражданских лиц, за налоги этих лиц отправляют их на войну?
показать весь комментарий
10.05.2024 18:14 Ответить
А далжни па санаторіям распрєділять?
показать весь комментарий
10.05.2024 18:18 Ответить
А далжни слєдавать прісягє і защіщать. Чи ви проти?
показать весь комментарий
10.05.2024 18:49 Ответить
Кого, мордоворота від воєнкомату?
показать весь комментарий
10.05.2024 21:02 Ответить
Цивільних, довбню. Ти сам то вже в окопі?
показать весь комментарий
11.05.2024 02:27 Ответить
Наскільки я знаю там де не дуже видно давно таке практикується. Точніше там просто хапають на вузиці і везуть в ТЦК. Тепер це вирішили узаконити, замість того щоб подумати головою
показать весь комментарий
10.05.2024 18:18 Ответить
Хоча всеодно я думаю що так з боку держави чесніше. Люди тепер знають правила гри
показать весь комментарий
10.05.2024 18:30 Ответить
Теперь у оккупантов будут полные данные о всех военных и всех, кого можно призвать после оккупации.
показать весь комментарий
10.05.2024 18:39 Ответить
100%
показать весь комментарий
10.05.2024 18:59 Ответить
Якщо ті ухилянти яких ти тут з піною захищаєш на фронт не підуть, то окупація точно буде. І тоді будуть в кацапів ці дані чи не будуть всі підуть в кацапську армію.
показать весь комментарий
10.05.2024 21:06 Ответить
Стопяццот в тилу. Тисяча лярдів в резерві. А вони, падлюки, за тобою ганяються.Ти мальчік в трусіках?
показать весь комментарий
10.05.2024 21:17 Ответить
Что ты так возбудился бот?

Данные из Википедии английской, там есть ссылки на авторитетны источники типа Reuters
https://en.wikipedia.org/wiki/Armed_Forces_of_Ukraine

1 млн солдат в ВСУ
2 млн в резерве.
3 млн суммарно. Плюс менты и прочие ТЦК и СБУ.

Примерно 300 тыс на фронте, значит в тылу 700 тыс. и они не меняют тех, кто на фронте.

Зачем еще набирать инвалидов? Почему не меняют солдат на фронте? Почему не берут из резерва подготовленных солдат? А ловят на улицах первых попавшихся и без подготовки отправляют на сfмый сложный участок фронта?
показать весь комментарий
10.05.2024 21:29 Ответить
Мені просто цікаво, чий я бот. Бо твою сторону я бачу. Заросійська. Всі, хто адвокатує втікачів працюють на кацапів. За гроші, ідейно, чи бездумно. Але на кацапів. Формують в українському суспільстві думку про недоцільність спротиву. Треба тікати від зелені. Бла-бла-бла. Мифсєумрьом.
показать весь комментарий
10.05.2024 23:16 Ответить
> Бо твою сторону я бачу. Заросійська.

Это ты пророссийский бот. Я за то, чтобы на фронт послали подготовленных и здоровых солдат. Чтобы они хорошо воевали и победили. А ты против. Ты хочешь, чтобы старых и больных послали, чтобы мы проиграли войну.
Я за права человека, за соблюдение закона. Ты против. Как в рашке. Вот такие как ты уже превратили Украину в рашку. Даже оккупировать не надо, все как в рашке делают: права человека нарушают, законы не соблюдают, страшное воровство и взятки. Ты это поддерживаешь?
показать весь комментарий
10.05.2024 23:47 Ответить
Це ті поодинокі випадки, які навіть статистично мають статися в 35 мільйонній країні. Без цього просто не буває. Але така російська пи ц дота розганяє це по суспільству щоб склалася картинка що в українську армію виключно інвалідів забирають. Щоб недалекі жіночки верещали. Щоб переказували вашу брехню по автобусним зупинкам. Чому я таку хрінь тільки тільки тут на сайті чую і раза три по новинам. За весь час війни. Чому дружина, яка працює з 30-40 колегами на роботі в основному жіночої статі, такі побрехеньки не приносить хоч раз в місяць. В жіночому колективі популярно щось роздмухувать. Але немає цього. Бо це дуже рідко стається. Але ваше кацапське завдання це рознести по всій Україні. В тисячу раз примножити. Щоб люди боялися надвір виходити, де їх ,,обов'язково,, запхнуть у якогось буса. Це ваша робота, як російської військової ферми, по розвалу мобілізації в Україні. Тому йди к і па ной кацамамє, козел уральський.
показать весь комментарий
11.05.2024 00:01 Ответить
>Це ті поодинокі випадки
Ты врешь, как и рашисткие боты. Повально признают больных с серьёзными болезнями годными, если денег не занес. Военные матерятся, им такие не нужны. Но их направляют в части. Не комиссует военных, которые получили серьезные ранения, вымогают взятки. ВЛК с первого раза никого не списывает, больных заставляют служить
https://www.youtube.com/watch?v=7XsXwKZOJUs

Кровь течет, а ВЛК пишет здоровый
https://www.youtube.com/watch?v=yeGYEVg5mbc

Исключенных с учета вызывают снова и так по кругу
https://www.youtube.com/watch?v=CTUGelGKxAM

Вытаскивают больных из скорой
https://www.youtube.com/watch?v=-ultdQ7uPKc
показать весь комментарий
11.05.2024 00:24 Ответить
>Щоб переказували вашу брехню
Брешешь тут только ты. Благодаря таким как ты Украина уже превратилась в рашку. И сдает территории.
У меня друга комиссовали из армии. Полостью списали. Но потом снова на ВЛК направили и признали годным. Направили в часть. 9 из 10 отправленных были ограниченно годными, по существу негодными. Большинство отправили обратно, но часть больных взяли.
Я тебе видео про ВЛК и ТЦК тысячи накидаю, так что не кизди, бот.
показать весь комментарий
11.05.2024 00:42 Ответить
Мобилизацию такие как ты берухунцы разваливают. ТЦК и ВЛК разваливают по заказу Зеленского.. А не те, кто правду пишет. Я 2 руками за правильную мобилизацию. Чтобы призывали здоровых и мотивированных. А вот ты, против этого.
показать весь комментарий
11.05.2024 00:46 Ответить
Павлюк, ти?
показать весь комментарий
10.05.2024 22:33 Ответить
Шоп ніхто не йшов в кацапську армію - треба тих людей, які не хочуть воювати просто відпустити в країну під 5-ю статтею. А то - закрили як скот у сараї і лякають сусідом з ножем. Ну то випустіть і нікому не прийдеться воювати за чужу армію. Я не розумію, шо за логіка дибільна?
показать весь комментарий
10.05.2024 22:32 Ответить
Як це нікому? Ладно, ти особисто втік. А ті хто залишився без допомоги( твоєї і інших ухилянтів) фронт не втримали. І окупація. Ось ті й будуть вже воювати в кацапській армії. А знаєш кого вони насамперед у Європах будуть шукати? Тебе, та таких як ти. Запитати, чому так сталося.
показать весь комментарий
10.05.2024 23:09 Ответить
Так все и происходит. Зеленский сдает Украину, но оставляет самых боеспособных (до 27 лет, ментов и т.д) путину. Сразу сдать не получилось, сдали только юг без сопротивления. Теперь продолжают сдавать дальше. Поэтому и выезжать не дают. Поэтому и молодых в армию не берут, хотя за всю мировую историю такого не когда не было! Ментов, они все равно все предатели практически. Все путину оставляют. Чтобы потом на Европу гнать.
показать весь комментарий
10.05.2024 23:54 Ответить
Давай по пунктам, что я не так сказал?
1. У нас призывают до 27 (25) лет? Почему нет? Это впервые за всю историю.
2. Ментов у нас призывают? Почему нет?
3. Кто сдал Запорожскую и Херсонскую область, как их оккупировали без сопротивления практически? Как укрепленный перешеек с Крымом прошли вообще без проблем???
4. А почему сейчас сдают территории? Почему 10 лет не могли прекрасно укрепленную Авдеевку взять, а сейчас взяли? Почему вошли в Очеретино без сопротивления? Почему 60 млрд потратили на укрепления, а укрепления нет, копать надо???
5. Выезжать не дают? Почему?
6. Почему не воюют самые боеспособные люди? И их не выпускают?
показать весь комментарий
11.05.2024 00:36 Ответить
А Павлюк каже, що основна проблема не в людях

показать весь комментарий
10.05.2024 19:11 Ответить
Проблема не в людях, а у виродках в вармійському командуванні через яких вони закінчуються бо ідуть на фронт без належної підготовки і забезпечення
показать весь комментарий
10.05.2024 19:28 Ответить
Павлюк пі..ть. Бо перед цим заявив у інтервʼю про 10 нових бригад, це при недокоплекті наявних. Тт звідки людей узяти?. І про те, шо ТЦК відловлюють людей на пару з поліцією і одразу на полігон без ВЛК - це він теж ІПСО називає
показать весь комментарий
10.05.2024 22:29 Ответить
Ні, він не *******. Про це казав Бутусов на стримі. Що є існуючи, славетні бригади з костяком досвідчених офіцерів і сержантів. Багато таких бригад. Але їм держава людей чомусь не дає. А робить нові і нові бригади, які потім обсираються на полі бою. Бо в них немає згуртованого костяку офіцерів і сержантів з досвідом. Дуже раздули ЗСУ, наробили багато нових підрозділів, а толку мало. А старим бригадам людей не дають. Чому так робиться, не зрозуміло.
показать весь комментарий
10.05.2024 23:27 Ответить
так треба розширювати армію ухилянтів тобто поліцейських бо 120 тис. певно не впораються з виконанням їх нових "соціальних" обов'язків які держава на них поклала)
показать весь комментарий
10.05.2024 19:31 Ответить
А в профільний закон про поліцію, хтось буде зміни вносити чи як завжди
показать весь комментарий
10.05.2024 20:29 Ответить
До соціального бунту 3..2…1…
доречі, поліція НЕ МАЄ права вас спиняти, до поки статті 32/35 не доповнено. Але вони вже пиняють бо їм так хочеться. Коротше. Про яку законність ми . «бо ж війна»
показать весь комментарий
10.05.2024 22:26 Ответить
Поліція це слово означало просто «громадський порядок».
З якого перепугу "утриманці" платників податків почали в стійло ставити?
Вас вже з мітингами підставляли, щитами і кийками йшли за приказами.
От знову вами брудні справи робити збираються. Історія не вчить.
Що коли ви плюнете на суспільство, то воно витре. А якщо суспільство плюне, потонуть всі шеврони/житони...
показать весь комментарий
10.05.2024 22:27 Ответить
Вот кто говорил, что этот планшет с "Оберегом" может попасть в руки врага. Или уже попал?
показать весь комментарий
10.05.2024 22:32 Ответить