9947 посетителей онлайн
10 468 73

В столице появятся районные мини-ТЭЦ, работающие на разных видах топлива, - Кличко подписал меморандум с GIZ

Мер Києва Віталій Кличко

В Киеве появятся мини-ТЭЦ, которые работают на различных видах топлива, в рамках децентрализации системы теплоснабжения города. Соответствующий меморандум подписал мэр Киева Виталий Кличко и Германское общество международного сотрудничества (GIZ).

Об этом сообщается на сайте Виталия Кличко, передает Цензор.НЕТ.

Меморандум о сотрудничестве между Киевским городским советом и GIZ подписали мэр столицы Виталий Кличко вместе с директором Проекта "Реформирование сектора централизованного теплоснабжения в Украине (ReWarm)" Винфридом Даммом. Это сотрудничество является продолжением эффективного партнерства Киева с Правительством Германии в направлении, которое сегодня является критически важным для украинской столицы, - модернизации системы централизованного теплоснабжения, говорится в сообщении.

"В мае Киев утвердил концепцию "Энергетическое восстановление: путь к распределительной когенерации". Это большой комплекс мер. В частности, планируем сделать производство тепла и электроэнергии локальным и распределенным в разных районах города. Мы говорим об энергетической децентрализации! В столице появятся новые мини-ТЭЦ малой и средней мощности с возможностью использования различных видов топлива", - сообщил Виталий Кличко.

По его словам, реализация концепции позволит повысить устойчивость, эффективность и автономность энергообеспечения столицы, что является критически необходимым как в условиях войны, так и после ее завершения.

Кличко поблагодарил германских партнеров за готовность и в дальнейшем поддерживать украинскую столицу и ее жителей. Помогать украинцам выстоять и стать энергетически независимыми.

Как ранее сообщал Виталий Кличко, в рамках подготовки к следующему отопительному сезону в Киеве планируется обновить 55 км наиболее изношенных участков теплосетей, отремонтировать более 150 теплоисточников, более 200 котлов и насосное оборудование.

Также сообщалось, что по инициативе Кличко Киевсовет почти в четыре раза увеличил сумму компенсации жителям многоэтажных домов за приобретение генераторов и других альтернативных источников электроэнергии - до 300 тысяч гривен за единицу оборудования.

Топ комментарии
+26
А його тут клюють за все - немає доріг - погано, є дороги - вкрав гроші. Щось купив власним коштом - всеодно вкрав)) купив броньовані швидкі, пікапи - що завгодно, коштом бюджету Києва - вкрав)) випросив пожежні машини й передав іншим містам - вкрав і розбазарив.

Причому на гівно сходять або зовсім не мешканці міста, або понаєхавші..які не бачили папередників..
показать весь комментарий
07.07.2024 01:12 Ответить
+13
та бачю, і з Києвом є спілкування...
нема куди машину запаркувати? - Кличко гад, нічого не робить.
Кличко робить парковки? - та гад же знову, землю київську краде і за хабарі наживається...
це все та ж сама зелена пісня, куплет 7мий....
зелені клептомани хочють Київ і кацапня його хотіла - по харі отримають і ті і другі.
показать весь комментарий
07.07.2024 01:21 Ответить
+13
Молодець Віталій! Оце мер!

Цеж він зайшов і проти олігарха Ахметова).

А скільки брухту на него вилив 95 квартал з лисим клоуном-орденоносцем. Тьфу!
показать весь комментарий
07.07.2024 03:20 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Добре.
показать весь комментарий
07.07.2024 01:03 Ответить
Молодець Віталій! Оце мер!

Цеж він зайшов і проти олігарха Ахметова).

А скільки брухту на него вилив 95 квартал з лисим клоуном-орденоносцем. Тьфу!
показать весь комментарий
07.07.2024 03:20 Ответить
Плешивий не клоун, плешивий дегенеративний 3,14дорас.
показать весь комментарий
07.07.2024 06:25 Ответить
Зараз у кутку десь тихо заплакав один сивочолий гетьман. Які гроші пропливають мимо липких ручок!
показать весь комментарий
07.07.2024 11:23 Ответить
А шо ZEленський посивів?
Чи ти маєшь на увазі сивочолого Беню шо зараз сидить у кутку СБУ?
показать весь комментарий
07.07.2024 12:15 Ответить
Агов, Вадик, ти у якому кутку сховався?
показать весь комментарий
07.07.2024 17:40 Ответить
Хто з двох-Беня чи зеля? Хоча зеля не посивiв та не гетьмат
вiн i нiколи не був....
показать весь комментарий
07.07.2024 17:41 Ответить
Зробіть ще так, щоб можна було відключати опалення в будь якій квартирі за заявою власника!

Чому треба платити за те, що непотрібне?
показать весь комментарий
07.07.2024 01:03 Ответить
Це до Шмигаля/Ахметова..,

Це як відключити?! А на кому ж вони «заробляти будуть»?!
показать весь комментарий
07.07.2024 03:22 Ответить
Хочете обігрівати квартиру за рахунок сусідів? Ну-ну...
показать весь комментарий
07.07.2024 08:53 Ответить
А чому через мою квартиру якісь труби проходять?? Нехай орендну плату сплачують!)

В мене взимку вікна постійно відкриті. І це не за рахунок опалення. Батареї ледь жевріють. Просто нормальні вікна стоять й і балкон засклили теж нормас. На ньому навіть в мороз не холодно. А в багатьох вікна ще "рідні", дерев'яні стоять. Спочатку, для енергоефективності треба б було всім вікна заменити..і підприємства, що забезпечують компослугами та електрикою - повернути державі.
показать весь комментарий
07.07.2024 09:13 Ответить
Хочете особливі умови - обирайте окреме житло. В "комашнику" у вас такого вибору не буде.
Я вас цілком розумію, але така дійсність.
показать весь комментарий
07.07.2024 10:29 Ответить
Я от логіку не доганяю трохи..тієї ж Єврореконструкції - не сплачують за опалення, воду - погрожують відрізати воду й тепло. Просиш відрізати - кажуть, що неможливо технічно..

А взагалі, старі багатоквартирні - фігово, що розводка опалення вертикальна, а не по периметру квартири. Тому вихід один - кожній батареї по лічильнику..
показать весь комментарий
07.07.2024 10:36 Ответить
зараз заклюють Кличка диванні мери Києва...
показать весь комментарий
07.07.2024 01:07 Ответить
А його тут клюють за все - немає доріг - погано, є дороги - вкрав гроші. Щось купив власним коштом - всеодно вкрав)) купив броньовані швидкі, пікапи - що завгодно, коштом бюджету Києва - вкрав)) випросив пожежні машини й передав іншим містам - вкрав і розбазарив.

Причому на гівно сходять або зовсім не мешканці міста, або понаєхавші..які не бачили папередників..
показать весь комментарий
07.07.2024 01:12 Ответить
та бачю, і з Києвом є спілкування...
нема куди машину запаркувати? - Кличко гад, нічого не робить.
Кличко робить парковки? - та гад же знову, землю київську краде і за хабарі наживається...
це все та ж сама зелена пісня, куплет 7мий....
зелені клептомани хочють Київ і кацапня його хотіла - по харі отримають і ті і другі.
показать весь комментарий
07.07.2024 01:21 Ответить
уявіть собі місто 3млн містян і в кожного дорослого машина,
а в декотрих по дві, а ви мер - набудуйте всім парковки?
а тепер уявіть собі все теж саме і на тій же площі тільки не 3 млн містян,
а 9 і ви ви тей же самий мер...
де, ті парковкі брати?
підказую - будувати багатоповерхівні парковкі...
показать весь комментарий
07.07.2024 06:47 Ответить
Як під землю, так і вгору
Будується під торговим центром або над ним.

Це елементарно, потрібні тільки гроші.

Це до речі і вигідно, так як потрібно за неї платити і чималі гроші.
Бідний народ на таке не піде і буде кидати Машини безкоштовно...
показать весь комментарий
07.07.2024 06:50 Ответить
нарешті ми на одієй хвилі...
а тепер давайте так, на всяк випадок,
щє раз обісремо Кличка за те що він будує парковки в Києві...
показать весь комментарий
07.07.2024 06:54 Ответить
Ну чому обсирати ?
Треба просто зрозуміти, що не в машинах видно достаток, а інфраструктурі...
показать весь комментарий
07.07.2024 06:56 Ответить
це тільки одна і не сама важлива з його забот як мера Києва...
якось йому вдаєтьсья з бюджету Києва ще і хлопцям на допомогу,
і Чернігову, і районні генератори.....
ви хочь раз десь чули, шо би зелені допомогли фронту хоч гривнею? - самі гасла... гривні в кишені.
мо я не правий, але я не чув...
показать весь комментарий
07.07.2024 07:02 Ответить
А де наприклад на Малой Житомірськой збудувати багаторівневу парковку? Або на Шовковічной чи Володимирськой?
показать весь комментарий
07.07.2024 07:04 Ответить
Як метро під існуючими будівлями
показать весь комментарий
07.07.2024 08:07 Ответить
У центрі дійсно проблема з парковкою, но там і нема де їх робить на то він і центр старовиного міста. Будівлі зносить заради паркингу то занадто.
показать весь комментарий
07.07.2024 07:01 Ответить
Про парковки якраз інше говорять - місто перетворилось на суцільну парковку. Мінімум дій по зменшенню парковок в заборонених місцях. Забудова Києва - просто ад. Громадський транспорт на межі колапсу. Замість його покращення будуються нові шляхопроводи и розв'язки, які переносять пробку на наступне перехрестя, місто абсолютно автомобілецентричне. Метро на Троєщину і Виноградар рік за роком "майже добудоване". Міст через Дніпро також "майже добудований", скільки разів його вже відкрили? Інфраструктура розвалюється - скільки мостів за часів Кличка попадало? Київський вокзал і прилеглі території як були, так і залишаються адською клоакою.
І все це неможливо звалити на попередників, занадто довго Кличко є мером, за цей час вже як можна було щось зробити, крім багатостраждального скляного мосту (сам міст там дуже в тему) і парків-скверів та великих розв'язок, так і покращити стан існуючої інфраструктури.
показать весь комментарий
07.07.2024 07:04 Ответить
Бо до Кличка мери тільки крали й нічого не робили. Ну рельси могли познімати накрайняк. Бруківку в асфальт закатати..або гівноплиткою викласти всі тротуари що можна, яка разом зі снігом сходила - ламайте ноги на здоров'я! Втомлені мости - то результат господарювання попередників. Доречі - інститут Патона повинен був нормально працювати, обслідувати мости, шляхопроводи. А вони без нормальної держпідтримки - он приміщення інетмагазам здають, щоб вижити. А держава пінгвінів фінансує..
показать весь комментарий
07.07.2024 08:58 Ответить
Я розумію, що все покладати на попередників - це традиція, але 8 років пройшло, час би брати відповідальність на себе. Це попередники ніяк не можуть добудувати метро? Міст через Дніпро? Впровадити єдиний квиток? Обіцяна велоінфраструктура? Підтримати інфраструктуру, щоб мости перестали сипатись, а труби хоч порідше проривались?

Чи може попередники заборонили працювати громадському транспорту в тривогу? Є всього три міста, де транспорт зупиняють - Київ, Івано-Франківськ і Хмельницький. При тому що Київ найкраще захищений. Харків може довезти пасажирів додому, а в Києві якщо тебе тривога невчасно застала - то на інший берег взагалі не потрапиш.
показать весь комментарий
07.07.2024 13:00 Ответить
Стосовно тривог - начальнику Київської військової адміністрації Попко від зелені, нічого сказати не бажаєте?

Стосовно мостів, метро - а Ви просто витратьте годину на це й просто в інеті почитайте. Хто, як будував й скільки вкрадено.
показать весь комментарий
07.07.2024 13:53 Ответить
А Кандибор усіма руками за, недарма Кличко відмовляється його звільняти?
Скільки вкрадено - багато. Але Кличко тут вже не один рік, щоб розказувати, що все вкрали до нього.
показать весь комментарий
07.07.2024 18:25 Ответить
Я хз, хто такий у Вас той Кандибор, і нафіга Вам вагінальнмй антисептик..
показать весь комментарий
07.07.2024 20:14 Ответить
Мені він взагалі не потрібен. Питання, навіщо він Кличку. Ну а вам пораджу перед вживанням, безумовно, іскрометного сарказму, погуглити хто такий Кандибор, хто там підписував його призначення, яких "успіхів" він досяг з 2021 року і чому проти нього збирають петиції.
показать весь комментарий
07.07.2024 20:29 Ответить
Ну то пишіть нормально.. бо серед 100500 посилань ледь знайшла того, про кого кажете. Правда одне здорове ніочемне інтерв'ю.
показать весь комментарий
07.07.2024 21:38 Ответить
Метро завжди будувалось виключно за рахунок БЮДЖЕТУ КИЄВА ?
показать весь комментарий
07.07.2024 09:44 Ответить
Так.
показать весь комментарий
07.07.2024 20:10 Ответить
Ой яка мер Цаца, який гарний хлоп. За просто так роздає на право і на ліво шматки Києва друзям забудовниками. А потім колапс з авто, відсутність садків, по забудовникам на них чхати... От який він молодець що з Київ радою зараз 50 га Китаєво освоїв, так?
Що Кличко, що Льона з його молодою командою - з одного тіста - з гівна
показать весь комментарий
07.07.2024 09:05 Ответить
Єрмаківський ОПолиз Притула прийде, порядок наведе? 🙂

Вся його шобла, яка понаєхала в Київ і дуже непогано живе з донатів людей, на гівно сходить, поливаючи Кличка.
показать весь комментарий
07.07.2024 09:48 Ответить
Так може якось ширше підійти до цього питання? Може надати якусь державну підтримку із придбання та інтеграції таких міні ТЕЦ групами ОСББ, наприклад? Чи ахмєтка плакати буде?
показать весь комментарий
07.07.2024 01:12 Ответить
Так програма так і діє на ОСББ.
показать весь комментарий
07.07.2024 01:13 Ответить
Ця "програма" - це просто компенсація частини витрачених коштів. Все. Самі шукайте що придбати і де, самі робіть проекти. А ми вам частину грошей компенсуємо. Це не програма.
показать весь комментарий
07.07.2024 01:20 Ответить
Та і я більше мав на увазі решту країни, а не тільки Київ. За столицю я взагалі не турбуюсь. Там гроші знайдуть, ППО знайдуть, все там буде добре. Про решту міст якось забули.
показать весь комментарий
07.07.2024 01:24 Ответить
То мери інших міст й повинні турбуватись..то ж не КМУ турбується про Київ.

А програми - знаєте. Ото мерія надасть пропозиції по опаленню, або генераторам - то підніметься виття - знову Кличко хоче вкрасти. А так - все прозоро - робіть проект, шукайте обладнання - а мерія допоможе придбати/компенсувати..

А так - ніхто не зможе вякнуте що галіме обладнання, що завищені ціни. Бачили очі що купували? 70% компенсувало місто і до побачення.
показать весь комментарий
07.07.2024 01:45 Ответить
ви бачили тих 95х державників?
придивіться і питання відпадуть самі собою...
показать весь комментарий
07.07.2024 01:25 Ответить
шпана неопрятна, неголена...
показать весь комментарий
07.07.2024 01:50 Ответить
Ось це- готування до зими- і е повноваження мера.

Повна підтримка та респект меру!
показать весь комментарий
07.07.2024 03:25 Ответить
Звичайно буде! І не лише плакати а і чинити шалений спротив. Гроші витікають крізь пальці.
А чому б Ахметову так не жити? Взяв державне (ТЕЦ та розподільчу мережу) майже нічого не вклав і качай гроші.
Децентралізація в енергетиці та реальна конкуренція то ніж в серце таким "бізнесменам" як Ахметов.
Думаю що і другі мери (які при пам'яті) підтягнуться. А це не лише децентралізація енергетики, це і перетік важелів впливу, принаймні на регіональних рівнях. Бо політику формують не хутори а великі міста.
показать весь комментарий
07.07.2024 07:36 Ответить
Якось зиму перекантуємось. Пора вже блекаути на балалайню переносити.
показать весь комментарий
07.07.2024 01:12 Ответить
Сьогодні вже неділя, вчора не було світла 50 хвилин! Це коли всі типу або вдома - прибирають, готують, перуть, врубають всю техніку з кондиціонерами..а з понеділка почнуть кошмарити по 12 годин відключень.

От що за знущання? ЕЕ немає? То як вона з'являється на вихідні?
показать весь комментарий
07.07.2024 01:17 Ответить
бо в вихідні не працює багато підприємств? чи вам здається, що побутові кондиціонери - найбільші споживачі електроенергії?
показать весь комментарий
07.07.2024 15:13 Ответить
Ага..у нас так доюха в Києві промислових підприємств, військових..угу зеленожопі відновили..угу..
показать весь комментарий
07.07.2024 17:27 Ответить
Нє ну воно конєшно, єрмак гадить порохоботам і вимикає їм світло так само, як обама сцяв у тамбовських під"їздах. В цьому причина.
показать весь комментарий
08.07.2024 14:41 Ответить
а то ми так переймались як же там кияни бідолашні, бо в прифронтових містах всеж заїбись всі пєтріоти - там, всі генератори там, живуть люди наче тієї війни і нема - по ресторанах ходять, молодь в клубняках вісить, роботи валом та люди жирують
показать весь комментарий
07.07.2024 01:30 Ответить
Це тобі запарєбріком дали вказівку петріоти на лінії фронту виставити чи у місцевій дурці порадили?
показать весь комментарий
07.07.2024 02:06 Ответить
По перше хамити та тикати мамці своїй будете, по-друге ППО для того і існує щоб ним користуватись а не по складах ховати, невмієте користуватись нащо взагалі братись? То оті відмазки зелупи залишти при собі, бо вся країна знає що все ************ ппо першочергово іде в Київ дупи можновладців прикривати а на фронт вони плювали як і ви
показать весь комментарий
07.07.2024 13:58 Ответить
Твоя дебільна методичка, дегенерате, поступається лише твоєму власному кретинізму - поза межами балалайні таким не подають. ))
показать весь комментарий
07.07.2024 14:36 Ответить
З Чорногорії так переймаєтесь?))
показать весь комментарий
07.07.2024 02:50 Ответить
А це злочин перейматися перебуваючи в іншій країні? Я досі сплачую податки, то й переймаюсь як вийнятий вами менеджер нелох їми розпоряджається, а бачу ту саму картину - столиця отримає все а моєму рідному селу та місту болт з лівою різьбою
показать весь комментарий
07.07.2024 14:08 Ответить
Ні, не злочин. Але Ваші податки відбирвє жОПа, а не Кличко.

Повертайтесь, наводьте порядки у своїй громаді. Київський голова неповинен наводити порядки у Вас! Це не його обов'язки.
показать весь комментарий
07.07.2024 14:29 Ответить
Прифронтовим містам системи Петріот не допоможуть, їм потрібен Залізний Купол.
показать весь комментарий
07.07.2024 04:57 Ответить
віьалік, падло, продовжує бити під дих зе!шоблє!
як, це, так?
тільки но, підняли ціни, закошмарили нарід, блекаутами, а тут на тобі, у києва буде незалежне джерело живлення?
чекаю на імбецилів/"студентів" з плакатами, напроти кмда.
показать весь комментарий
07.07.2024 07:23 Ответить
Слугориги забрали всі гроші у мерів і голів громад на місцях, а фактично знищили реформу попередників по децентралізції. Це центральна влада мала б встановити і зпустити мініТЕЦ не тільки в Києві, а у всіх містах, але ні, вони тільки красти гроші і переводити стрілки на мерів. Слугориги брешуть, крадуть, мародерять і знову брешуть. У них винні всередині - мери, а ззовні звичайно США і наші західні партнери. Дякую меру Києва Кличко за проведені заходи.
показать весь комментарий
07.07.2024 07:38 Ответить
хлопці, пояснить мені,
чому законні перевибори президента під чяс війни неможливі,
а референдум на сдачу України кацапні можливий?
нескладуха тута якась в мене....
показать весь комментарий
07.07.2024 07:41 Ответить
антикомуніст фашист ***** декомунізував страшні комуняцькі тец.
Тепер от будуть вільні ринкові топочні дореволюційні на мазуті та вугіллі тирсі.
показать весь комментарий
07.07.2024 09:10 Ответить
Та почекайте хоть трохи з минітец та мініелектроцентралями. Ще не всі генератори та зарядні станції розпродані. Склади забиті. Дайте людям трохи заробити з накруткою відсотків 300.
показать весь комментарий
07.07.2024 09:56 Ответить
роби, Віталя, і нікого не слухай...
і да, хлопцям там від Київської - дрони, пікапи не забуваймо....
показать весь комментарий
07.07.2024 10:08 Ответить
Він не забуває..а зеленозаді не забувають потім Віталіку гадити..
показать весь комментарий
07.07.2024 10:43 Ответить
Коли такі в Харкові з'являться, чи бігати по "палаткам незламності" відігріватися зимою.

Україна від США отримала 96 установок генерації електрики і тепла, встановлена тільки одна, а вже середина літа рахуй.

Прокремлівська Зе влада - по іншому не скажеш.
показать весь комментарий
07.07.2024 15:01 Ответить
Я розумію загальне захоплення, але особисто мені дещо незрозуміло. На один 9-поверховий будинок при максимумі споживання 2 кВт на квартиру, що небагато, потрібно 72 кВт потужності. 72-кіловатний генератор - це херня, яка не влізе в середню вантажівку, і це лише на 1 поверх 1 будинку. На київський мікрорайон потрібно може 20 мегават і навіть якщо ця когенерація буде запезпечувати третину - це йомайо по новій невеличкій електростанції розміром з котельню на кожен район.

Питання №1: скільки років займе будівництво

Питання №2: чи не виб"ють їх мопедами так само, як вже існуючі

Питання №3: скільки реально коштуватиме кВт*год для поживача, гривень 15?
показать весь комментарий
07.07.2024 15:21 Ответить