7357 посетителей онлайн
2 893 54

"Нет хорошего ответа" на вопрос, насколько ближе стала Украина к самому членству в НАТО, - Ринкевичс

Едгарс Рінкевичс

Саммит НАТО в Вашингтоне стал успешным для Украины в целом, в частности из-за официального подтверждения необратимости пути Киева в альянс и усиления обязательств союзников оказывать военную поддержку Украине и в дальнейшем.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом в интервью Голосу Америки заявил президент Латвии Эдгарс Ринкевичс.

В то же время он отметил, что "нет хорошего ответа" на вопрос, насколько ближе стала Украина к самому членству в альянсе в результате саммита. Ведь единственной настоящей гарантией безопасности является пятая статья договора НАТО, которая определяет нападение на одну страну альянса как нападение на всех. Украина пока не подпадает под действие этой статьи.

По мнению Ринкевичса, так называемый "мост к членству" Украины в альянсе может быть длиннее или короче в зависимости от нескольких факторов, главным из которых является продолжение поддержки Украины союзниками.

"Прежде всего многое зависит от того, как мы все будем поддерживать Украину в войне против России", - сказал Ринкевичс.

"Борьба с российской агрессией, поставки большего количества оружия, отправка большего количества боеприпасов, снятие всех ограничений на использование этого оружия и ракет, которые мы отправляем, - это то, что нам нужно решить сейчас. Некоторые страны-члены до сих пор имеют эти ограничения. Я действительно надеюсь, что их отменят. Сейчас многое зависит от того, насколько успешно Украина будет бороться с Россией и насколько успешно мы все поддерживаем Украину", - пояснил он далее.

Напомним, в заявлении Совета Украина - НАТО отметили, что Украина получит приглашение в НАТО, когда союзники согласятся на это и будут выполнены все условия.

Топ комментарии
+10
зброю даємо але не у повному обсязі та забороняємо нею бити по рашистському рєйху-з такими друзями і вороги не потрібні...
показать весь комментарий
13.07.2024 07:46 Ответить
+9
не можливо віддалитись з того місця до якого не наблизився...
показать весь комментарий
13.07.2024 07:47 Ответить
+8
Хочете порівняти європейський бюрократизм та корупцію з українською???
Але чи є сенс порівнювати невеликий пагорб з Еверестом?
показать весь комментарий
13.07.2024 08:07 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Хоть би не віддалилась
показать весь комментарий
13.07.2024 07:45 Ответить
не можливо віддалитись з того місця до якого не наблизився...
показать весь комментарий
13.07.2024 07:47 Ответить
зброю даємо але не у повному обсязі та забороняємо нею бити по рашистському рєйху-з такими друзями і вороги не потрібні...
показать весь комментарий
13.07.2024 07:46 Ответить
Саме цікаве питання - якщо вимкнути телемарафон, і подивитись на реальність, то наскільки реально ЗСУ та особливо Міноборони відповідають стандартам НАТО? Тому що це складний процес який передбачає не одне лише придбання міністру натівського Мерседесу, а і купу, навіть КУПУ організаційно-технічних рішень. А то судячи з інформації про бюрократизм і т.п. в ЗСУ, виникають великі сумніви.
показать весь комментарий
13.07.2024 07:52 Ответить
А в Європі бюрократизму і корупції немає?
показать весь комментарий
13.07.2024 08:05 Ответить
Хочете порівняти європейський бюрократизм та корупцію з українською???
Але чи є сенс порівнювати невеликий пагорб з Еверестом?
показать весь комментарий
13.07.2024 08:07 Ответить
еталон бюрократизму це НАТО !
показать весь комментарий
13.07.2024 08:08 Ответить
Є, і що? Де вони, і де ми? Різницю відчуваєш ? І не вони просяться до нас, а ми до них. А взагалі то, ми їм н@хєр не впали
показать весь комментарий
13.07.2024 08:10 Ответить
а на скільки близькою до стандартів НАТО на момент вступу були Угорщина і Болгарія ? може Туреччина відповідала стандартам , всі турецькі солдати володіють англійською ?
показать весь комментарий
13.07.2024 08:06 Ответить
І Болгарія і Угорщина проходили тривалу підготовку до вступу. А Туреччина вступала туди зовсім в інший час і іншому політ середовищі.
показать весь комментарий
13.07.2024 08:14 Ответить
тривалу це скільки 6 місяців ? я нагадаю ,що Україна просила приєднання з 2008 і не отримала навіть ПДЧ ! не треба вигадувати тупі відмазки є одна причина чому ми не в нато ,це тому що американці і німчура вважають Україну зоною впливу кацапів і підтримують імперські забаганки .
показать весь комментарий
13.07.2024 08:24 Ответить
Ви бачу плутаєте політичні передумови для вступу та технічно-організаційні. Про політичні вже сказано не одну тисячу разів. Я ж наголошую про організаційно-технічні, адже окрім криків влади про стандарти НАТО, одразу коли у них знаходять чергові "яйця по 17", ніяких підтверджень реальності такої відповідності немає.
показать весь комментарий
13.07.2024 08:31 Ответить
Ви обидва маєте рацію. І політичні причини і технічні. Нажаль, навіть якщо ми подолаємо технічні причини, політичні залишуться.
показать весь комментарий
13.07.2024 08:39 Ответить
ні
Ніякі технічні не мають значення через політичні причини.
Технічні виправляються на раз-два, а як є рішення підігравати росії- ви це не виправите, хоч яйця безкоштовними зроби
показать весь комментарий
13.07.2024 17:45 Ответить
які технічні ? країни Варшавського договору вступали з радянськими стандартами і вже після вступу переходили на натівський . про яйця по 17 розкажіть німцям в яких на 2015 рік акумуляторів на танках не було про турбіни сименс які постачали в Крим поклавши болт на санкції власного уряду . що заважало дати ПДЧ до 2019 року теж яйця ?
показать весь комментарий
13.07.2024 08:53 Ответить
Туреччина геополітична частина нато у Чорному та Середземному морях. Україна взагалі то з точки зору геополітики для нато надлишкова територія - кордони Європи захищені Румунією, Угорщиною, Польщею, прибалтами та скандинавами. Ми дійсно там зайві, і просимось туди тільки заради власного прихистку...
показать весь комментарий
13.07.2024 08:18 Ответить
За Болгарію, Угорщину та Туреччину не потрібно воювати з РФ. Все просто. Це єдина причина чому Україну туди не беруть і ніколи не візьмуть.
показать весь комментарий
13.07.2024 08:19 Ответить
саме так ! візьмуть коли розвалиться кацапія , але партнери не дають розвалитись . дають нам мізер зброї якою не можно бити по кацапії . потужний альянс боїться ескалації , а війну він не переживе .
показать весь комментарий
13.07.2024 08:30 Ответить
Такі потужні рішення потужного гівно-альянсу, що самі ніхера не розуміють, що вони вирішують насправді.
показать весь комментарий
13.07.2024 08:13 Ответить
"Немає гарної відповіді" на запитання, наскільки ближчою стала Україна до самого членства в НАТО, - Рінкевичс- Якщо немає відповіді,то очевидно наближення (згідно бажання рашистського вбивці українського народу) не відбулося,його просто напросто не має.Іншими словами куйло дав вказівку США І Німеччині, щоб закрили двері для України в НАТО, НА НЕ ВИЗНАЧЕНИЙ ЧАС
показать весь комментарий
13.07.2024 08:15 Ответить
Ще трохи і не буде кого наближати.. 52 млн. ...~40...~28млн.,а як відкриють кордони ,то залишиться скільки?(((оце далекоглядність(((
показать весь комментарий
13.07.2024 08:26 Ответить
От зразу видно твою далекоглядність з швейцарських гір - молодець, вчасно здристнув
показать весь комментарий
13.07.2024 08:31 Ответить
Я "здриснув",коли було 52.
показать весь комментарий
13.07.2024 08:47 Ответить
Це у 1993 році? За переписом? Бо зараз прогнозують що нас 33.4 млн.
показать весь комментарий
13.07.2024 08:55 Ответить
А призовний вік - до 60-ти. То ти старий, як гівно мамонта?
показать весь комментарий
13.07.2024 10:53 Ответить
Ну,ти старший мабуть,раз пишеш тут))
показать весь комментарий
13.07.2024 11:10 Ответить
Кого в Україні було 52 млн.?
показать весь комментарий
13.07.2024 08:46 Ответить
на 1.01.1992 - 52 056,6
на 1.01.1993 - 52 244,1
на 1.01.1994 - 52 114,4

https://index.minfin.com.ua/reference/people/index.php/
показать весь комментарий
13.07.2024 09:34 Ответить
НАТО нагадує мені жеманну кокетку, яка кокетує з чоловіком, не кажучи ні "так" і "ні", тільки для того, щоб він не пішов до іншої жінки. Чесніше було б сказати правду: "Ми вважаємо вас сферою впливу росії, і тому не будемо приймати ніколи, вибудовуйте свою геополітику виходячи з цих реалій, принаймні, на час, поки на росії живі імперські звичаї".
показать весь комментарий
13.07.2024 08:47 Ответить
Certain things can never be said directly for fear of losing face. Especially, if such statement would contradict previously made promises. Any organization, even if totally weak, will always try to sound strong, or at least vague. It is up to the parties affected to choose whether to spend the time of their lives chasing an illusion, or face the reality.
показать весь комментарий
13.07.2024 09:37 Ответить
face the reality?
змиритися з тим, що нас знищать? аби сша don't lose face? cool...
вони його давно втратили. І всі це знають.
показать весь комментарий
13.07.2024 17:51 Ответить
..Да это было и 10 лет назад известно что пока у страны имеются оккупированные врагом территории - то в Альянс не примут..
показать весь комментарий
13.07.2024 08:59 Ответить
Напевне ота НАТА швидше розвалиться чим Україна туди вступить. Швидше за все після цієї війни буде перегляд оборонного блоку, і він в такому вигляді припинить існування.
показать весь комментарий
13.07.2024 09:09 Ответить
А без заяви Рінкевичса не зрозуміло що воюючій державі в НАТО закриті не лише двері але й всі шпарини. Наші політики продовжуують втирати пересічним рожеву мрію про Альянс який від них відхрещується як від нечистої сили. Про світле майбутнє наш народ вже наслухався 70 років-про комунізм до якого йшли йшли і нарешті дійшли. Доходяги. Зате керманичі як жили так і живуть при комунізмі.
показать весь комментарий
13.07.2024 09:11 Ответить
З 2008 року Україна просить про вступ в Нато але до цього часу ніхто навіть пілотів не навчав англійської мови.... може небажання про вступ було з двох сторін...

Те саме із системою управління в Нато аналітичний відділ готує наземні операції і потім план затверджує командування а тут сімейний підряд родичів або кумів в штабах....

Навчання офіцерів відбувається в реальності із здаванням тестів .... тут було 20 -100 у.е. за екзамен в залежності від рівня... в реальності офіцери до війни знали тільки як папірці перекладати... а тактики бою вчились уже в реальних боях... причому деякі так і не навчились до цього часу...
показать весь комментарий
13.07.2024 09:17 Ответить
Всі знають шо таке смуга обрію? Як шо ні, то він вам пояснив.
показать весь комментарий
13.07.2024 09:32 Ответить
Вибори. І Україна буде в НАТО
показать весь комментарий
13.07.2024 09:53 Ответить
были выборы, выгнали януковича, и первый генпрокурор махницкий никого не посадил, только купил отель плаза и дальше все все знают, так что?
показать весь комментарий
13.07.2024 10:24 Ответить
Стало бить, разруха нє в клозєтах, а в головах (с). Ми ніколи нічого не доводили до кінця. Тепер от непокаране зло веде нас до кінця. Це ж було вже (с) - руїна, захлплення, поневолення. Історія повторюється раз за разом, а ми так і не здатні вивчити її уроки...
показать весь комментарий
13.07.2024 11:08 Ответить
непокаране зло веде до кінця само себе. Це основа світобудови
показать весь комментарий
13.07.2024 17:53 Ответить
на каком расстоянии была, на том и осталась
показать весь комментарий
13.07.2024 10:19 Ответить
Нотаріус, виходячи з кімнати вмираючого багатія до родичів, питає: як писати - разом чи окремо слова "ні ***"?
показать весь комментарий
13.07.2024 10:42 Ответить
НАТО - клуб поли
тических
Импотентов
показать весь комментарий
13.07.2024 10:55 Ответить
Але їх багато, і вони багаті, і озброєні, і їм відсмокчуть, якщо не стоїть
показать весь комментарий
13.07.2024 11:03 Ответить
Коротше, панове: або ми рятуємо себе самі, або... пливе кача по Тисині. Сумно, аж за край, бо ця зелена влада з пісочниці вміє тільки клянчити "мама, він мене б'є, мамааа...". От хтось чув, щоб хтось із влади чи слуг щось задонатив на ЗСУ? Крадуть мільярдами і все у свої кармани, все для дітей, своїх, звісно. Потім перша леді-скумбрія започатковує якусь шкільну дисципліну "уроки щастя". Нє, не для своїх дітей - ті давно щасливі не в Україні. Для наших нещасних - посміхайтесь, найвеличніший клоун любить ідіотів
показать весь комментарий
13.07.2024 11:01 Ответить
Чому ти такий правильний пишеш під якимось дивним ніком?Чесна людина пише під власним іменем й тоді її ,може,сприймуть.А може ти дубінскій?Звідки нам знати)))
показать весь комментарий
13.07.2024 11:12 Ответить
А яка різниця, який у мене нік? Він у мене ще з 14-го року, хоча тоді його довелось змінити з "ТакиДа", який був з 2004. А тоді під власним іменем писати було небезпечно - бандюкович мав силу і агентів скрізь. А так то воно конєчно: нейтральна країна швихцарія, молочний шоколад і банки на кожному куті, живи - не хочу. Звісно, що можна під своїм ім'ям постити. Може, ще і ключа від квартири, де гроші лежать, дасте?
показать весь комментарий
13.07.2024 15:47 Ответить
Хаха)банки на кожному кроці,шоколад...ну і уява про Швейцарію)Ти як оті біженці ,котрі приїхали сюди з України та інших країн ЄС з широко розкритими кишенями,а потім виявилося ,що не така демократія,і дуже дорога країна)тепер тікаю назад,бо податки ,закони та нетакі швейцарці їх не влаштовують.
показать весь комментарий
13.07.2024 18:11 Ответить
Я знаю, що таке Швейцарія, і ніколи б туди не поїхав. І не поїду - не та масть у мене. А про банки і шоколад я написав для фону, на якому ти, можливо, там красуєшся. Звісно, що прості біженці навіть шоколадку своїм дітям не кожен день купують, і банки обходять - що вони там забули? Але похіхікай, порадій, може, полегшає?..
показать весь комментарий
13.07.2024 19:16 Ответить
)))Ніхрєна ти не знаєш)Все так але не так: шоколад подають тут безкоштовно всюди і до всього)І на фоні банків я не красуюсь,а мию там вікна,підлоги та туалети)Похіхікай))
показать весь комментарий
13.07.2024 19:59 Ответить
Навздогін - он пост нижче, ну, може і власне ім'я та по батькові, і як? Сприймаєш? Розумієш, я не женусь за лайками чи сприйняттям, я висловлюю свої думки на ситуації, як я їх бачу. А оті "дурак - сам дурак", ну, сприймай, якщо вони завірені справжніми піб
показать весь комментарий
13.07.2024 15:55 Ответить
ніякі донати на зсу нічого не вирішать.

Навіть якщо уявити, що всі укр. олігархи задонатили трільйон і ми можемо купити 1000 найкращих літаків, томагавки, континентальні ракети і яз, то питання на кмітливість: ви думаєте нам це хтось продасть??? дуже смішно (насправді ні).

Немає рішення сша щоб кацапи програли. Точка.
показать весь комментарий
13.07.2024 17:58 Ответить
Да просто в НАТО ссыкуны да и всё.
показать весь комментарий
13.07.2024 13:46 Ответить
А головне те, шо натівські бонзи прекрасно знають, що з такою крапельною та нерегулярною допомогою Україна не отримає перемогу над кацапнею.
показать весь комментарий
14.07.2024 00:23 Ответить