6292 посетителя онлайн
33 851 69

Поднятие проходного балла позволило "отсеять" 75 тыс. поступающих призывного возраста в аспирантуру, - МОН

мобілізація аспірантів

Поднятие проходного балла для Единого вступительного экзамена позволило "отсеять" значительную часть поступающих на аспирантуру призывного возраста - ожидается участие до 25 000 человек в конкурсе на бюджетные места.

Об этом в ответе LIGA.net сообщило Министерство образования, информирует Цензор.НЕТ.

В начале июля ведомство сообщило, что в 2024 году из 100 000 поступающих в аспирантуру более 90% (91 500) являются мужчинами призывного возраста, которые уже имеют степень магистра. Для сравнения: до 2022 года на аспирантуру ежегодно поступали около 7000 человек.

Теперь МОН подтвердило, что поднятие проходного балла для ЕВЭ позволило "отсеять" значительную часть поступающих призывного возраста. Сейчас министерство ожидает, что в конкурсе на дневной бюджет в аспирантуру примут участие до 25 000 человек.

В то же время не известно, сколько человек призывного возраста из этих 25 000, потому что ведомство не проводило такой анализ.

Журналист LIGA уточнил, планирует ли МОН вернуть поступление на дневное обучение по контракту с учетом этих новых цифр. МОН ответило, что порядок поступления в аспирантуру в 2024 году уже определен, а в следующем году его утвердят в установленном законодательством порядке.

Напомним, 24 июня МОН своим приказом отменило поступление на дневную аспирантуру для контрактников (она дает право на отсрочку от службы). Зато остаются контрактные заочная и вечерние формы - они не дают право на отсрочку. В Минобразования рассказали, что решение о приостановлении поступления приняли "на самом высоком уровне".

Топ комментарии
+19
Випускники трускавєцких акадємійов рулять.
показать весь комментарий
28.08.2024 23:07 Ответить
+14
не буду лізти у призов і воєнні справи... а соб в освіті я давно. Так осб - в нашу аспірантуру можна притулити кого завгодно... кота, песа, тупу вчительку... столяра, двірника. Мозок значення не має. Особливо - аспірантура з педагогіки і психології... просто за відсутності таких наук, там можна займатися чим завгодно і всі там фахівці. Куди ділися фізики і хіміки... того не знає ніхто
показать весь комментарий
28.08.2024 23:02 Ответить
+14
Як самому собі зробити геморой і доблесно шукати ліки для лікування

Десятки тисяч (може і сотні) в армії тільки для звітності, але тим не менш отримують оклад, а іноді й бойові
Стільки ж таких як Кошовий, з простої причини «я в армію не піду - нафіг це потрібно»

Зробити обов'язкову службу в армії для всіх, але розподіляти відповідно до віку
В Ізраїлі і дівчата по 20 років, з автоматами в барах сидять. Тут дивізія довбодятлів тцкашників вишукує на службових машинах і на окладі разом з поліцією кому 40-50 і в АТБ за покупками пішов
показать весь комментарий
28.08.2024 23:18 Ответить
Комментировать
Сортировать:
*Кароч ще повнісінько тих*-хитрожопих ...
показать весь комментарий
28.08.2024 23:02 Ответить
У тебе ухилянтська логіка. За Україну потрібно не вмирати, а вбивати.
показать весь комментарий
28.08.2024 23:02 Ответить
Слава тобі могутній Воїне! Це ти з Татаровом чеченів різав під ОП?
показать весь комментарий
28.08.2024 23:20 Ответить
Тобі треба було уважніше слухати Зєлю. З Татаровим чеченів вбивав пан Малюк.
показать весь комментарий
28.08.2024 23:25 Ответить
показать весь комментарий
28.08.2024 23:26 Ответить
Може й чеченців вбивали,кадирівців їм сцикотно.
показать весь комментарий
29.08.2024 01:33 Ответить
Татаров і Малиш?

Настав час офуітєльних історій. Малиш і Карлсон, понімаіш... )))

показать весь комментарий
29.08.2024 05:42 Ответить
Малиш це типове гуцульське прізвище.

https://ridni.org/karta/%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%88
Путильський район - найгустіший осередок прізвища МАЛИШ. На одного носія прізвища припадає 69 жителів.
показать весь комментарий
29.08.2024 09:21 Ответить
МОН вигадало Луцьку область 🤣🤣🤣
показать весь комментарий
28.08.2024 23:02 Ответить
Цікаво як там з Ужгородською областю ))).
показать весь комментарий
28.08.2024 23:06 Ответить
Випускники трускавєцких акадємійов рулять.
показать весь комментарий
28.08.2024 23:07 Ответить
не буду лізти у призов і воєнні справи... а соб в освіті я давно. Так осб - в нашу аспірантуру можна притулити кого завгодно... кота, песа, тупу вчительку... столяра, двірника. Мозок значення не має. Особливо - аспірантура з педагогіки і психології... просто за відсутності таких наук, там можна займатися чим завгодно і всі там фахівці. Куди ділися фізики і хіміки... того не знає ніхто
показать весь комментарий
28.08.2024 23:02 Ответить
Не переживай. З фізиками та хіміками справа така самісінька.
показать весь комментарий
28.08.2024 23:05 Ответить
На фізику теж конкурс є. Але й там не кожен аспірант - геній.
Вцілому погоджуюсь з підняттям прохідного балу на ТЗНК/ЄВІ, людині яка не може здати на оцінку, якої вимагають нові правила, в аспірантурі не місце. Незалежно від мобілізації.
показать весь комментарий
28.08.2024 23:05 Ответить
Все що змінилось з підняттям балу.... це те що гроші віднесли не тільки в ректорат, тому що там також треба а й рішалам з МО... по 6 -10 такса за хороші бали...

Тільки от не розумію тих людей це ж треба ще 4 роки якісь роботи робити і їм це точно не треба, вони будуть платити щоб за них робили не простіше за 10 списатись....
показать весь комментарий
28.08.2024 23:55 Ответить
6-10 чого...?
показать весь комментарий
29.08.2024 00:36 Ответить
А ви як думаєте, точно не українських гривень
показать весь комментарий
29.08.2024 09:34 Ответить
Ну в принципі є логіка а якщо потім в політику йти то доцент гарно звучить в вухах електорату...

просто мене дивували цінники що я чув від знайомих по 10-15 разом з порішати так званий єві... і думаю що люди геть з глузду з'їхали платити такі гроші а потім ще 4 роки щоб за них хтось писав роботи
показать весь комментарий
29.08.2024 16:55 Ответить
А цінник для тих прибиральниць, столярів, двірників який? У Євро, $? Гадаю, що вся ця навука давно вже втратила якесь суспільне значення. Вона перетворилась на ізгой, а ці купляно-продажні нвуковці - на нікчемних дибілів, які нічого в житті не бачать, не знають і не можуть. Молодь їх цурається, суспільство - плюється ними! Це такі собі відброси, яких нікуди не притулиш. Крім папірці писати, воно більш ні на що не здатне.
показать весь комментарий
29.08.2024 08:34 Ответить
так, от про яку реформу говорять?
підняти прохідний бал, що б від тцк не косили.
оце, я розумію!
показать весь комментарий
28.08.2024 23:08 Ответить
У моєму селі усі цьогорічні поступельники (абітур'єнтами язик не повертається назвати бугаїв по 30-40 років, які табличку множення не знають) - хитровиїбані ухилянти. Тепер по селу ходить якийсь хєр, що їх усіх "поступив" - уважаємий чєловєк - фіг його знає, де взявся, але усі з ним ручкаються. А позвачора поховали нашого уже другого воїна, який загинув під Нью-Йорком. Товариші усі там, воюють, а ті, кого ми *******, чмоні, тепер під генделиком сидять - анінікамунічєвонєдолжни, тепер тут їхня власть - їх більшість (із 73%).
показать весь комментарий
28.08.2024 23:41 Ответить
Чого не в окопі?
показать весь комментарий
29.08.2024 03:27 Ответить
Як я це розумію, з вашого допису.
Ці хитрі, не хочуть воювати.
Скористались поганими законами і чекають, коли хтось інший вирішить як боронити країну від ворогів.
Висновок - молодці державники, що не дали "хитрим" скористатись можливістю не долучатись до мобілізації та війни. І тут має биту КРАПКА.
Але хіба в них з'явилась мотивація? Від того, що ви зневажаєте їх - вам, то як допоможе? Самоствердження, по типу я свідомий? І можу з цією свідомістю вирішувати - що робити з бічами?!
Дивно, коли людина вважає себе кращим після самовизначення, і охоче демонструє свої здобутки! Чи це не пиха, не ознаки нацизму (арійська кров)...
Куди приведуть такі відношення? Правильно - будете щиро радіти, що відділили гречку від полови. І що?
Стати сильнішим, за рахунок маркерів?!
Ілюзія.
показать весь комментарий
29.08.2024 05:19 Ответить
Який нацизм? Мої друзі - і українці і росіяни і євреї по походженню воюють, а ця алкашня без національності буде на виборах голосувати. Кого це бидло навибирає - вірно, таких як саме. Чесного політика чи поліцейських їм не треба. Їм потрібно лише "чтоб можно порєшать"
показать весь комментарий
29.08.2024 12:26 Ответить
Шановнй, а дайте мені будь-ласка відповідь. Чому цей, як Ви пишите "хер уважаємий чєловєк", що їх всіх "поступив" ще й досі ходить тим селом? Чому його не оговтали, та до поліції? Ну ж, корупціонер! Хай розкаже, як, за скільки і з ким домовлявся у тих університетах про вступ військовозобов'язаних чоловіків. Хай проведуть перевірку тих вишів! А то Ви тут лише констатуєте факт, зливаєте душу, а треба щось робити!!! Ви ж Українець! Чи Ви хочете, що б це за Вас хтось зробив???!!! Ні-ні дорогенький! Народився, так живи!!!
показать весь комментарий
29.08.2024 08:40 Ответить
Підняття прохідного бала дозволило "відсіяти" 75 тис. вступників призовного віку до аспірантури
=================
Після такого необхідно посилити патрулювання берегів Тиси.
показать весь комментарий
28.08.2024 23:10 Ответить
Як самому собі зробити геморой і доблесно шукати ліки для лікування

Десятки тисяч (може і сотні) в армії тільки для звітності, але тим не менш отримують оклад, а іноді й бойові
Стільки ж таких як Кошовий, з простої причини «я в армію не піду - нафіг це потрібно»

Зробити обов'язкову службу в армії для всіх, але розподіляти відповідно до віку
В Ізраїлі і дівчата по 20 років, з автоматами в барах сидять. Тут дивізія довбодятлів тцкашників вишукує на службових машинах і на окладі разом з поліцією кому 40-50 і в АТБ за покупками пішов
показать весь комментарий
28.08.2024 23:18 Ответить
Десятки тисяч (може і сотні) в армії тільки для звітності, але тим не менш отримують оклад, а іноді й бойові

Вже доходить до сотні тисяч.
В одному ти не правий - вони нічого не отримують - "їхні" винагороди отримують хитрожопі команлири.
показать весь комментарий
29.08.2024 00:25 Ответить
"Зробити обов'язкову службу в армії для всіх"
показать весь комментарий
29.08.2024 03:48 Ответить
Так
показать весь комментарий
29.08.2024 06:06 Ответить
Це і є совок.
показать весь комментарий
29.08.2024 21:16 Ответить
Для чоловіків і жінок
показать весь комментарий
29.08.2024 08:53 Ответить
Не розумію нащо робити приклад з Ізраїлю? Всі, чомусь, беруть тільки вигідні їм практики.
От наприклад.
* Їх територія дозволяє захистись від повітряної загрози. Що в нашому випадку - це реалізовано захистом столиці та її області.
* Мотивація - до нападу (бойові дії) в них було десь 2млн всього населення.
Тож не залучення=винищенню.(Тепер щось близько 6,5млн)
В нас - скорочували кількість армії до 110тис.
А ВВП їх річне більше за 50к дол на людину. В нас 4300!!!!
* В їх нація озброєна, яка є складовою армії.
В нас - немає озброєння суспільства, лише силові напрямки (армія, МВС, СБУ, спец органи типу національних відомств).
* В них є союзники, бо вони демонструють індетичність нації та бажання розвитку, а не мародерства.
В нас - компаньйони.

То, якщо брати їх модель в нашому питанні?
То залишаються десь 14 млн патріотичних людей на території завбільшки з Київську область. І вони, там марінуються доки, розвинуті країни не побачать їх бажання розвитку та співпраці.
показать весь комментарий
29.08.2024 04:52 Ответить
Учится, учится, учится. вирус Ленин.
показать весь комментарий
28.08.2024 23:21 Ответить
Про яку науку в Україні може йти мова взагалі якщо до війни на науку з бюджету витрачали 0,17% ВВП? Зараз напевно значно менше, але "академіки" не голодують...
показать весь комментарий
28.08.2024 23:22 Ответить
1.Право на освіту включає право здобувати освіту впродовж усього життя, право на доступність освіти, право на безоплатну освіту у випадках і порядку, визначених Конституцією та законами України.
2. В Україні створюються рівні умови доступу до освіти. Ніхто не може бути обмежений у праві на здобуття освіти.

Закон України "Про освіту" № 2145-VIII від 05 вересня 2017 року.
показать весь комментарий
28.08.2024 23:28 Ответить
Мабуть згідно цього закону декілька років тому 86% випускників шкіл стали студентами вищих навчальних закладів. Україна має найбільшу кількість людей з вищою освітою в Європі. Але ця освіта нічого "чомусь" Україні не приносить крім констаттації "ми бідні тому що дурні і дурні тому що бідні"... Переконаний що освіта має бути безкоштовною і тільки для осіб які здатні до інтенсивної розумової праці. Тобто 20%. Решта має працювати з шкільної лави, а якщо хочуть і здатні то готуватися і складати іспити. Доводити свою придатність до навчання. У нас така кількість відвертих дурнів з дипломами що це викликає депресію...
показать весь комментарий
29.08.2024 08:27 Ответить
У нас величезна кількість вчених дурнів з дипломами!!!
показать весь комментарий
29.08.2024 08:48 Ответить
Скільки було місць стільки і прийняли. До чого тут прохідний бал?
показать весь комментарий
28.08.2024 23:28 Ответить
В зв'язці з закритими кордонами це якраз те, чим може похвалитися цивілізована країна...
показать весь комментарий
28.08.2024 23:31 Ответить
А в трускавецький універ бал не підняли?
показать весь комментарий
28.08.2024 23:43 Ответить
Кручу-верчу, ******** хочу. Да уже ******, доставай бабло
показать весь комментарий
28.08.2024 23:57 Ответить
7000 аспірантів кожного року!
За 33 роки це 231 тисяча вчених!!!
І яких висот в науці вони досягли?
Навчання світло, не вчених темрява!
показать весь комментарий
29.08.2024 01:21 Ответить
Після того,як Ківі псевдовчені дали кандидата наук нема чому дивуватись.До речі-хоч одне стерво з тієї наукової ради понесло покарання за торгівлю науковими ступінями?
показать весь комментарий
29.08.2024 09:51 Ответить
75 тис. - це десь бригад 20. Кожному хитрожопому півню виписати повістку у термінове відрядження у Селідово та Мирноград. Там якраз окопи пусті - є час і багато місця для навчання.
показать весь комментарий
29.08.2024 01:32 Ответить
Легше наловити 50+, вони повільніше втікають.
показать весь комментарий
29.08.2024 07:45 Ответить
Ні-ні! Вони вже давно за кордоном по барах, пабах!
показать весь комментарий
29.08.2024 08:46 Ответить
Що ж таке! Знову в усьому винні "ухилянти"! Не відсутність укріплень та велике крадівництво на всьому - навіть лопати поставляють одноразові! Хто в темі, той знає. Крадуть на всьому! Не д-би командири, нащадки Жукова, а пересічні, котрі просто, хочуть жити! Навіщо берегти людей, витрачати кошти на укріплення, тощо, ці ж кошти можно вкрасти, такий шанс раз в житті! Навіщо стимулювати добровольців, дешевше рабів наловити!!! Як сказав один з великих: патріотизм це останній прихисток негідників!
показать весь комментарий
29.08.2024 01:38 Ответить
Совок несиліковний.
показать весь комментарий
29.08.2024 03:51 Ответить
Тобто підниміться хабар за вступ. Як все у ******** просто.
показать весь комментарий
29.08.2024 06:37 Ответить
значительную часть поступающих призывного возраста. Источник:
Да они все призывного возраста. В аспирантуру раньше 23 лет поступить нереально, ибо нужно ещё закончить ВУЗ, а после 60-ти лет уже не имеет смысла.
показать весь комментарий
29.08.2024 07:07 Ответить
Так ось, звертаємось особисто до Вас, пане Оксене Лісовий та пане Михайло Винницький!!!
А на який такий біс зараз, коли йде війна не на життя, а на смерть, Ви своїм розпорядженням не припинили навчання у тих аспірантурах, докторантурах, магістратурах?! Там вже давно ніхто нічому не вчиться, ніякою наукою там не пахне! Там лише беруть бабло, продають дипломи, відмазують від мобілізації і тим самим такі аспірантури, докторантури, магістратури, всіляки там ...ури лише саботують і шкодять обороноздатності України. Чому всі ці інститути, яких в Україні розвелась сила-силення штампують нікому не потрібних, не повертається навіть язик сказати - "спеціалістів", різних професій!? Що то за "спеціалісти", коли вони навіть не знають на кого вчаться і ким будуть після отримання диплому???!!! Це перша строна медалі. А друга її сторона - велика кількість людей вступного віку вже давно за кордоном у Європі! І для чого у невеличких обласних центрах з кількістю населення до 100 000 і то за данними якогось там 2012 року, аж 3-5 Вишів, які тупо відсмоктують бабло з бюджету, а ті вчителі - просто деруть хабарики як раніше за сесії, дипломи, вчені ступені. Коледжі ще безумовно потрібні, бо там після школи дітки здобувають професії, в тому числі і робітничі, а ві ці університети, академії?! І взагалі, по великому рахунку, така освіта - типова совковщина. У Європі наприклад в рік випускають 3-5 магістрів і 10-12 бакалаврів на всю скажімо Німеччину. А людей з вченими званями, підкреслюю-званнями, а не ступенями як при совках, 4-6 чоловік на всю країну. У США для прикладу їх взагалі до 24 чоловік з різних напрямів науки!
Тому треба закривати ці грошовиті бутіки під назвою "вища освіта", через те, що крім високих цін там більше нічого не побачиш, а вчити і вчитись вже давно нікому!!! Ось так, пане Оксене Лісовий, та пане Михайло Винницький!! Думайте, на те Ви обіймаєте такі посади. Якщо зараз нічого не зробити з цим освітнім хаосом і армагедоном, то в подальшому це перетвориться в систему ухилянтських схем, де за 1000 $ США, як писали на одному з сайтів, зокрема Житомир Інфо, керівник одного з місцевих вишів зарахував на навчання військовозобов'язаних чоловіків.
Ось підтвердження фактам, дивіться: https://www.zhitomir.info/news_222958.html
показать весь комментарий
29.08.2024 08:21 Ответить
А взагалі у воюючій країні, якою зараз є Україна треба щоб було так: відслужив Батьківщині, тоді й можеш вступати вчитись, а ні - до війська. При чому як юнаків, так і дівчат. Так в цивілізованих країнах!
показать весь комментарий
29.08.2024 08:45 Ответить
Полуницю вже зібрала? Коли до війська підеш? І назви ті "цивілізовані" країни, дуже цікаво де є твоє марення.
показать весь комментарий
29.08.2024 09:49 Ответить
Я в день у Польщі на полуниці заробляю, як ти в своїй обшарпаній, дурнуватій і жебрацькій освіті, науці за 3,5 місяці! Не заздри. Кидай той книжковий мотлох, та починай працювати на себе. А то помреш після тієї навуки у злиднях та ще й психопатом і холериком станеш, або дашок від думок поїде! Кому це все потрібно?! Молодь плюється від такої освіти і срала на ту навуку!
показать весь комментарий
29.08.2024 15:58 Ответить
Володарка життя 😄 на жодне питання не відповіла але як пишається тим, що збирає полуницю у Польщі 😄
показать весь комментарий
29.08.2024 16:05 Ответить
Так. Я володарка свого життя. Пишаюсь цим. Але мене тут жодна не обдурить і не використає як гарматне м'ясо, що робить Єрмак у Вас! Бо я вже 2 роки як громадянка Польщі-країни ЄС. А Вам там всім дуже-дуже, ну дуже сюди далеко. І я вже заробила на будиночок з альтаночкою, автівочку, мої дітки вчаться у престижній школі та коледжі, я маю паспорт громадянки Польщі. А що Ви там маєте?! Бомби, дрони, ракети на голову, брехню Вашого обраного Вами брехливого "зе" по марафону трічи на день, а четвертий - на сон грядущий. Ось моя відповідь всім Вам, милі! Ідіть Ви зі своєю каструльною освітою, нікчемною наукою у ж**у! Бо були, є і залишитесь дурнями. Спочатку самі навчіться Україну любити, а не торгувати нею як на базарі, а потім вчіть інших жити!
показать весь комментарий
29.08.2024 16:18 Ответить
Ги,ги,ги!!! Мені розповідає як любити Україну шмара яка з неї втікла на все готове, створене поляками.
"А що ви там маєте?! Бомби, дрони, ракети на голову..." - ну тут вже слів цензурних немає, ти, тварино, яка наголосувала за своїх піськограїв піанінних втекла з країни ще й тепер дзявкаєш як кому воювати, які ви тупі, що сидите під бомбами, і я вас навчу життю та як країну любити, але сидячи десь за кордоном. Стули свою манду і не дзявкай, паскудо, буде мені тут ще якась брудна **** дзявкати.
показать весь комментарий
29.08.2024 16:33 Ответить
Підвищили бал, щоб утилізувати побільше людей
показать весь комментарий
29.08.2024 08:53 Ответить
Підвищення вступного балу різко зменшить кількість паразитів та ухилянтів.
показать весь комментарий
29.08.2024 09:46 Ответить
Серйозно ? Від підвищеного балу кудись зникне вся ВР, просрочка і вся його банда ?)
показать весь комментарий
29.08.2024 11:00 Ответить
Так, але років за 20.
показать весь комментарий
29.08.2024 16:41 Ответить
А что это вообще за хрень - аспирантура - современных условиях??
Когда-то её смысл был в том, чтобы талантливый молодой из провинции мог приехать в научный центр и стать учеником учёного светила. Жил он в аспирантской общаге, в дополнение к стипендии его обычно брали в отдел на пол-ставки.
А сейчас?
Все общаги давно приватизировали, в отделах на 100% з/п и штатным сотрудникам не хватает. ГДЕ и НА ЧТО талантливый молодой из провинции будет жить в Киеве?
Вся система давно потеряла свой научный смысл и её нужно просто ОТМЕНИТЬ.
Устроился на работу в институт? Вот и ваяй дисер без всяких аспирантур!
показать весь комментарий
29.08.2024 09:54 Ответить
Магістратури, аспірантури, докторантури вже 30 років як віджили своє. Це, свого роду така приманочка, щоб можна було за що грошенят у вишах чи науково-дослідних інститутах керівництву увірвати. Та й де ті науково-дослідні інститути?! Злидні, обдерті стіни, побиті вікна, потріскані труби опалення і каналізації, борги за 50 років за комуналку і за 5 років по зарплаті.
Туди хібащо якийсь потеряний або нікчема піде, так би мовити - молоде "дарування. Всі нормальні в бізнесі, в ЗСУ, за кордонами. А в освіті та науці ті, що ніде не знадобились! Тому є конкретний суспільний запит: на період війни всі ці магістратури, аспірантури, докторантури, адьюнтури, інтернатури просто зарити! Не буде зваби ухилятись від виконання святого обов'язку перед Україною. Та й дурнів з дипломами красивими поеменшає. Від того Україна лише здобуде!
показать весь комментарий
29.08.2024 11:29 Ответить
Вступ до аспірантури гарантує відстрочку від мобілізації протягом навчання в аспірантурі. Тому мета "аспіранта" не вклад в науку і захист дисертації, а сама відсточка. Якщо ж людина розумна і здатна здати тести, екзамени і має високий бал (в додатку до диплома) то хай "шлангує" з користю для себе і обраної спеціальності. Запевняю, таких здібних та працьовитих "шлангів" будуть одиниці і саме вони в майбутньому будуть вчити студентів...
показать весь комментарий
29.08.2024 16:50 Ответить