4656 посетителей онлайн
12 792 105

Трамп пригрозил странам БРИКС пошлиной на импорт в 100% в случае отказа от доллара

Трамп пригрозив країнам брікс

В случае если страны-члены объединения БРИКС перейдут в расчетах между собой на валюту, отличную от американского доллара, то США будут облагать импорт их продукции пошлиной в 100%.

Об этом в соцсети Truth Social заявил новоизбранный президент США Дональд Трамп, передает Reuters, сообщает Цензор.НЕТ.

"Мы требуем обещания от этих государств, что они не будут создавать новую валюту БРИКС и не будут поддерживать любую другую валюту для замены сильного американского доллара. Иначе они столкнутся со 100% пошлинами и могут попрощаться с импортом в невероятную экономику США",- заявил Трамп.

Республиканец добавил, что страны-члены БРИКС могут поискать другого "отбувайла".

"Нет шансов, что БРИКС заменит американский доллар в международной торговле. Любая страна, которая попытается сделать это, должна попрощаться с Америкой", - сказал новоизбранный президент США.

Как известно, Россия продвигает идею заменить американский доллар в расчетах между членами объединения БРИКС. Однако Индия и Китай выступают против.

Справка

БРИКС - организация, которая была создана в 2006 году четырьмя крупнейшими по площади и населению странами: Бразилией, РФ, Индией, Китаем.

Блок называется в соответствии с английскими инициалами стран-основателей - Бразилии, России, Индии, Китая и Южно-Африканской Республики (ЮАР). Кроме упомянутых стран, в блок входят Египет, Иран, Эфиопия и Объединенные Арабские Эмираты.

Топ комментарии
+22
звісно що ні, лише китайцям доведеться продавати свій непотріб втричі дешевше
показать весь комментарий
01.12.2024 00:52 Ответить
+11
єдина валюта для бріксу потрібна як п'яте колесо до брички. То тільки у кацапів ідея-фікс відмовитись від долара.
показать весь комментарий
01.12.2024 01:19 Ответить
+9
А Тампон знает что зачинщик всего етого БРИКС ето его лучший друг *****, который всю жизнь мечтает развалить Америку?
показать весь комментарий
01.12.2024 00:58 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
А Тампон знает что зачинщик всего етого БРИКС ето его лучший друг *****, который всю жизнь мечтает развалить Америку?
показать весь комментарий
01.12.2024 00:58 Ответить
Кроме етого США зависит от китайской продукции. В том числе И. Маск который собирает свои Теслы из китайских запчастей. Так что не представляю как США введет санкции против Китая
показать весь комментарий
01.12.2024 01:02 Ответить
Вы себе представляете сколько будет их себестоимость? Те же Теслі уже сейчас не могут конкурировать с европейскими и китайскими авто. А если их будут полностью делать в США на них вообще никто смотреть не будет
показать весь комментарий
01.12.2024 01:55 Ответить
показать весь комментарий
01.12.2024 10:42 Ответить
According to this clock, 6 o'clock is not that bad 🤣
показать весь комментарий
01.12.2024 05:44 Ответить
Зараз економні люди усе китайське лайно купляють тільки з річною гарантією ...
Декотрі за цей час примудряються обмінювати по 2 - або й 3 "файних " ел. чайники !
Найбіліша проблема - мусиш мати в своєму помешканні окрему комірку для тари
з чеками в сердині... а це не усім . особливо маю на увазі економістів , доступно....
показать весь комментарий
01.12.2024 08:14 Ответить
Привабливість розрахунку в доларах обосновано міцною економікой США, а не бажання презідента.Це мені нагадує ще одного екземпляра на посту презідента "из народа".
показать весь комментарий
01.12.2024 04:29 Ответить
Курочка в гнизде, яичко в п .....
Но уже жарим.
показать весь комментарий
01.12.2024 00:43 Ответить
Ирак хотел перейти на евро что привело к войне.
показать весь комментарий
01.12.2024 00:50 Ответить
Ну Бразилія точно не відмовится від долара. Індія теж.
показать весь комментарий
01.12.2024 08:07 Ответить
Ну Трамп то может говорить что угодно, просто хотелось бы понять - а на какую валюту они должны перейти? Такую чтобы все этой валюте доверяли и были уверены в ее стабильности, а так же в ее конвертируемости. Может это китайский юань или индийская рупия? Хотелось бы мне посмотреть как Си согласится торговать со всеми с оплатой в неконвертируемых индийских рупиях.
показать весь комментарий
01.12.2024 00:45 Ответить
Ну например есть такой вариант что ты не можешь не добывать. Либо ты отгружаешь в Индию и замораживаешь свои деньги там, либо выводишь задорого, покупая чай со слоном и бананы - либо у тебя остается много непродаваемой нефти - и поскольку огромных хранилищ у тебя нет - ты должен консервировать скважины. А они в таком состоянии что если сейчас ты их законсервируешь - потом снова их запускать смысла нет. Потому и продают, хоть как нибудь. Да, естественно всем нам очень бы хотелось чтобы кацапы нефти вообще не продавали, но на данный момент времени это нереально, потому что если каким то образом убрать их с рынка - образуется определенный дефицит и цены взлетят далеко за 100 баксов. А никто в мире из импортеров нефти платить столько желания нет. Правильным и логичным было бы планомерное выдавливание рашки с нефтяного рынка, а для этого нужно обеспечить прирост добычи в других странах - Саудовской Аравии и США в основном, плюс плавное контролируемое снижение цены на нефть куда то к 50-55 баксам за Брент, тогда российская подсанкционная и вообще геморройная нефть будет стоить 40-45 - а это уже примерно себестоимость их добычи. И нефти такой там осталось на несколько лет, дальше только более дорогая.
показать весь комментарий
01.12.2024 09:59 Ответить
Как только Си прекратит из бюджета дотировать производство китайских автомобилей - так сразу же сказка о дешевом китайском электромобиле закончится. Потому все санкции против китайских товаров не потому что они дешевые, а потому что они дешевые за счет недобросовестной конкуренции за счет китайского бюджета.
показать весь комментарий
01.12.2024 10:06 Ответить
Ну пока там есть бабки - они считают более выгодным вливать деньги в определенные сферы экономики, тем самым предохраняя их от рецессии. Если бы китайские товары не имели таких дотаций - то вдруг оказалось бы что цены на них не такие уж и вкусные как сейчас.
показать весь комментарий
01.12.2024 21:31 Ответить
У кого ?
показать весь комментарий
01.12.2024 07:34 Ответить
Ага. I ШО ???
показать весь комментарий
01.12.2024 07:35 Ответить
Ну, цi вже точно навоюють !
показать весь комментарий
01.12.2024 07:37 Ответить
"Я не настолько богат, чтобы покупать ДЕШЕВЫЕ китайские вещи"
показать весь комментарий
01.12.2024 07:43 Ответить
Поц, в США НЕТ КИТАЙСКИХ авто !!!
И НЕ БУДЕТ.
показать весь комментарий
01.12.2024 07:45 Ответить
Шоб занять место Китая, вьетнамцам надо бросить всё и лет 200 непрерывно тр@хаться, пока не наберут полтора миллиарда поголовья
показать весь комментарий
01.12.2024 07:48 Ответить
Маск уже звернув увагу. Прохопився якось.
показать весь комментарий
01.12.2024 07:53 Ответить
Ага. А все ШЕВРОЛЕ, ФОРДЫ КРАЙСЛЕРЫ И GMC мне мне просто в в дятся в кош аре.?
Жив автопром, жив !
показать весь комментарий
06.12.2024 10:28 Ответить
Глобалізму нічого не має. І він продовжиться. Так само як айфони і Тесли будуть збирати в Китаї та інших країнах.
показать весь комментарий
01.12.2024 08:33 Ответить
Вводить они могут что угодно. К слову, прежде чем что-то там вводить пусть узнают сколько европейских автокомпаний были куплены китайцами. Тот же Фольксваген или британский Лотус. А ещё китайцы крупные спонсоры Мерседеса и Даймлера.
показать весь комментарий
01.12.2024 08:36 Ответить
Потому что ссут. В 80-90-тых японцы и корейцы почти угробили автопром США.
показать весь комментарий
01.12.2024 08:38 Ответить
Ага, прям так і бачу як власних заводів будуть сплачувати данину мексиканським наркокартелям.
показать весь комментарий
01.12.2024 08:40 Ответить
Герой, ага. Брікс це мильна бульбашка що за 18 років існування не зробила *****. Марення про відмову від долара е лише у кацапів, всі інші набагато розумніші. І в першу чергу Китай. Чекайте, Китай ще буде в США позики просити в замін на різні поступки.
показать весь комментарий
01.12.2024 08:43 Ответить
Ти спочатку почитай а потім балакай. Самсунг мае заводи і в Китаї, і в Індії і у Вьетнамі і ще багато де.

Я тобі більше скажу багато китайських компаній теж мають заводи у Індії, Вьетнамі та інших.
показать весь комментарий
01.12.2024 08:46 Ответить
А китайці взали "дєньгі" шляхом розумних реформ Дєн Сяопіна, який дуже швидко допетрав що лозунги, лозунгами а жрат треба. Формально те що хотів зробити Ленін своїм НЄП, зробив Сяопін. І саме після них Китай став потроху зростати.

І якби сралін не скасував би НЄП, хто зна як би виглядав ******** світ.
показать весь комментарий
01.12.2024 10:20 Ответить
Опіумні війни були ще при британській королеві Вікторії і китайських імператорах.
показать весь комментарий
01.12.2024 11:28 Ответить
У США огромный дефицит торгового баланса. Страна потребитель. Нельзя жить только за счет печатания долларов. Поэтому и голосовали за Трампа. Потому что остальные просто игнорируют опасность такого образа жизни.
показать весь комментарий
01.12.2024 09:34 Ответить
Ты только что перечислил проблемы кацапов, значит ты кацап.

Рубль упал и китайцы отказываются продавать русским на Алиэкспресс, а при Трампе рубль вообще повиснет на 6 часов
показать весь комментарий
01.12.2024 02:00 Ответить
Індія розраховується з росією за нафту рупіями, так, але рашка не знає куди ці папірці подіти - їх навіть китайці не приймають
показать весь комментарий
01.12.2024 02:02 Ответить
Так, один нафтовий танкер, один найманець.
показать весь комментарий
01.12.2024 03:25 Ответить
цитата: "«Россия поставила в Индию нефти и нефтепродуктов в первом полугодии на $30 млрд, а наш импорт из Индии оценивается примерно в $6-7 млрд в год. Нам нечего покупать в Индии, но мы не можем эти рупии вернуть, поскольку рупия - неконвертируемая валюта», - объяснял тогда экономист, экс-глава Минфина Михаил Задорнов.

Глава МИДа Сергей Лавров в мае прошлого года также https://www.rbc.ru/economics/05/05/2023/645506779a79474d4cd2a418 говорил , что Россия накопила «миллиарды рупий на счетах в индийских банках» и обсуждается вопрос о переводе их в другую валюту."
показать весь комментарий
01.12.2024 06:14 Ответить
Правильным и логичным было бы планомерное снижение цен через повыение добычи - через отмену всех ИДИОТСКИХ климатических указов Байдена - и через это выдавливание рашки с нефтяных прибылей = что Трамп чётко обещал сделать.
показать весь комментарий
01.12.2024 12:45 Ответить
Ти смішний і здатний тільки ображати людей на ґрунті своєї неповноцінності - цитату, яку я навів, від 23 жовтня ЦЬОГО РОКУ! (Саммит БРИКС-24)
показать весь комментарий
01.12.2024 12:48 Ответить
В мае https://www.rbc.ru/economics/23/10/2024/6719070a9a79476a3c0df10b ЭТОГО года
показать весь комментарий
01.12.2024 12:49 Ответить
було би так, то рашка перестала би взагалі продавати нафту індусам.. але ж продає. тут суть в тому, що Індія не випускає свої рупії за межі Індії. тому русня на ці рупії в Індії купує необхідні їй товари. використовуючи індію в тому числі і для обходу санкцій хоча обхід санкцій з індусами малоймовірний, бо індуси намагаються більш-менш дотримуватися санкційного режиму, проте всі решта товарів, які не під санкціями, рашка завозить з Індії. так, це дорожче, ніж завозити ці товари з Казахстану, наприкалд, проте каци все рівно то роблять, щоб отоварити свої рупії). для цього каци понастворювали в Індії купу спільних підприємств через які за рупії переганяють на рашку потрібні їм товари. і не тільки індійський чай, медикаменти чи прянності. Вони там купують все, що їм потрібно.
показать весь комментарий
01.12.2024 03:54 Ответить
так, таке було на початку їхньої співпраці... а вже пройшло два роки. проте каци все ще продають їм нафту. на повністю відбитих до нуля вони не схожі, щоб возити їм і далі нафту безкоштовно. розрахунки за неї там ведуть... тож припини тут свої маніпуляції. бо ти тільки за дебіла все більше і більше тут походиш..
показать весь комментарий
01.12.2024 07:27 Ответить
там не тільки чай і банани вони купують. за ті рупії вони купують багато артснарядів. не раз про так писали. крім того, вони індусам свою нафту продають не тільки в рупіях, але і у дирхамах еміратських.
показать весь комментарий
01.12.2024 12:58 Ответить
сам ти неповноцінний. ) та цитата гуляє в інтернеті ще з 22-го року. ще тоді в кінці 22-го року писали, що у цапів затряло близько 30 млрд доларів в еквіваленті на рупії за продану нафту.. 22-й рік, Карл... і ту цитату можуть друкувати і передруковувати навіть і в цьому році. і не треба тішити себе ілюзіями, що цапи забудуть про ті 30 млрд і подарують їх індусам. тільки наївні дурачки типу тебе можуть повірити у таку дурню.. і лавров ж тобі не скаже відкрито, що вони на ці рупії купують в Індії снаряди, а буде говорити, що будемо завозити з Індії чай, банани і медикаменти... і ті 30 млрд за 22-й рік накопичились. а в 23-му і в поточному році цапська нафта там продається не менше, ніж в 22-му році. тобто по твоїй логіці мало би бути вже за цих 3 роки таких торгів не 30, а всі 90 млрд. однак чомусь свіжих цитат про застрявших в Індії 90 млрд доларів в перерахунку на рупії немає чомусь в пресі. а це значить, що розрахунки там ведуться. так, цапи втрачають великі суми на конвертаціях тих валют, проте все одно торгують, бо інших великих покупців на нафту у них нема.
показать весь комментарий
01.12.2024 13:15 Ответить
Бо рашці заборонено торгувати доларами та євро, та щось вони не раді, на бартер збираються переходити…
показать весь комментарий
01.12.2024 09:50 Ответить
Казки дядюшкі Рімуса. Ну то накупіть фублів і радійте.
показать весь комментарий
01.12.2024 09:58 Ответить
Довбень, торгуй сам з собою хоч козявками з носу…
показать весь комментарий
01.12.2024 11:11 Ответить
Найбагатші компанії світу- інтелектуальні. Трусами торгують тупорилі…
показать весь комментарий
01.12.2024 11:13 Ответить
Гиии, АНЕКДОТ.
А на ЩО вони можуть замінити долар?
Хиба що на ЄВРО!
показать весь комментарий
01.12.2024 00:52 Ответить
По кацапам, ПАР, та Бразилії це не сильно вдарить, бо у них невеликий експорт до США, по Індії вдарить, але теж не дуже сильно, а от для Китаю це головняк, тобто це удар по Китаю.
показать весь комментарий
01.12.2024 01:09 Ответить
У США під боком Мексика та ще є Вʼєтнам, які дуже хотіл б посісти місце Китаю.
показать весь комментарий
01.12.2024 01:14 Ответить
Кацапоїд, "мочь" це у тебе в голові, а Китай вже зараз має великі проблеми в економіці, тому він не стане ризикувати торгівлею з США заради вашого свинарника.
показать весь комментарий
01.12.2024 01:30 Ответить
Тріпло. Індія розраховується з росією за нафту рупіями. І шо??
показать весь комментарий
01.12.2024 00:55 Ответить
єдина валюта для бріксу потрібна як п'яте колесо до брички. То тільки у кацапів ідея-фікс відмовитись від долара.
показать весь комментарий
01.12.2024 01:19 Ответить
вони на ті рупії будуть купляти на фронт найманців з М'янми.
показать весь комментарий
01.12.2024 02:25 Ответить
у схемі помітна рука **********.
показать весь комментарий
01.12.2024 16:59 Ответить
гебістська методика.
показать весь комментарий
01.12.2024 17:59 Ответить
Давай рампуша - довби довбо-ів!!
показать весь комментарий
01.12.2024 10:18 Ответить
Союз фермерів імені трампа пригрозив колгоспу імені ілліча, що своє сіно вони будуть самі їсти, якщо не засунуть собі в зад свої рублі!🤣
показать весь комментарий
01.12.2024 00:52 Ответить
1000%%!!
показать весь комментарий
01.12.2024 10:38 Ответить
єрмачки з арахаміями "намалювали" маску НЕ ту цифру.....
показать весь комментарий
01.12.2024 10:41 Ответить
лілі-путін бажав би створити нову валюту для брікс з нуля - таким чином він би зміг перекинути російські економічні проблеми стакфляції на цю валюту, тобто на ВСІХ членів БРІКС.
це хитре рішення, але Китай, Індія чудово розуміють ризики впрягтися в проблеми росії.
показать весь комментарий
01.12.2024 14:41 Ответить
Якби не США - Ірак 100% зараз би мав ядерну зброю та був би в коаліції з іраном, кндр та кацапами...
Так шо - маємо шо маємо - не самий гірший варіант.
показать весь комментарий
01.12.2024 14:49 Ответить
в загальному лілі-путін працює завжди за однією і тею ж схемою:
1. створює проблему
2. підключає до вирішення проблеми сторонніх
3. сворює ворожнечу між сторонніми
4. відходить сам від проблеми та робить вид що він не причому
5. ловить вигоду від ворожнечі, намагаючись прикинутись стороннім миротворцем.
З валютою БРІКС булоб аналогічно.
показать весь комментарий
01.12.2024 17:53 Ответить
Нехай Маск переносить виробництво в Україну. Викинемо зєлю в смітник і країна стане інвестиційно привабливою
показать весь комментарий
01.12.2024 02:42 Ответить
Вони екпортують ресурси в Китай а той продукцію як в США так в інші країни а ті потім в штати.

Плюс в ЄС завжди вітер дує в ту ж сторону і там буде те ж саме як не крути, просто із запізненням.

Отже якщо ЄС та штати будуть менше купляти китайщини то і експорт в Бразилії впаде.
показать весь комментарий
01.12.2024 02:55 Ответить
а бюджет звідки береться? з повітря?
показать весь комментарий
01.12.2024 19:58 Ответить
Обама-мама із дейд !

Донні дістає старий добрий кольт

.
показать весь комментарий
01.12.2024 00:47 Ответить
або в юані, курс котрого контролює КПК.

навіть самому Прєдсєдатєлю Сі стало смішно
показать весь комментарий
01.12.2024 00:50 Ответить
звісно що ні, лише китайцям доведеться продавати свій непотріб втричі дешевше
показать весь комментарий
01.12.2024 00:52 Ответить
глобалізму поклали край "зажравшиеся рисом" китайці

тепер кожен сам за себе - тесли та айфони будуть вироблятись в Америці і знову побачимо добротні речі

"made in USA"

.
показать весь комментарий
01.12.2024 01:14 Ответить
з якого дуба?

"Грінбеки" друкують в США

.
показать весь комментарий
01.12.2024 01:16 Ответить
+ Індія з Індонезією і т.д.

китайцям вєк риса нє відать

.
показать весь комментарий
01.12.2024 01:19 Ответить
Цікаво чи захочуть американці купувати авто та айфони втридорога.
показать весь комментарий
01.12.2024 00:49 Ответить
Точно не на луідори та піастри?
показать весь комментарий
01.12.2024 01:00 Ответить
Там під боком повно всіх - Філіпіни, Бангладеш, В'єтнам, Індія.

Самсунг вже зараз клепає свою електроніку у В'єтнамі та Індії, залишивши Китаю прутень несолений.
показать весь комментарий
01.12.2024 01:49 Ответить
Тілтки коштувати вони будуть більше.
показать весь комментарий
01.12.2024 01:51 Ответить
Только мне не верьте. Если не лень. Откройте Гугл. Поинтересуйтесь в какой валюте происходят расчеты между Россией и Китаем и странами персидского залива
показать весь комментарий
01.12.2024 08:59 Ответить
С козырей заходите? Мешаете острословить
показать весь комментарий
01.12.2024 09:00 Ответить
В мае прошлого года
Суждения черпают из забытых газет. Времен Очакова и покоренья Крыма.
В начале нашего наступления кацапы накопили массу рупии.
показать весь комментарий
01.12.2024 09:04 Ответить
Мерить можно и в удавах, и в попугаях.
Я готов с вами торговать в ракушках, при условии что мы договорились. 10 ракушек = 1 доллар.
показать весь комментарий
01.12.2024 10:52 Ответить
Бартер. Часы на трусы.
Часы - 10 долларов.
Трусы - 1 доллар.
Значит меняем 10 трусов на одни часы
показать весь комментарий
01.12.2024 11:10 Ответить
Угу. А Каддафи, хотел сделать золотой динар, который бы осчастливил всю Африку ( а потом весь мир ) и убил доллар. И именно поэтому его свергли англосаксы

Казки дiдуся Опанаса том 132 стор. 453
показать весь комментарий
01.12.2024 09:01 Ответить
Цікаво, а де кикайці взяли "дєньгі" за які вони заробили "дєньгі" щоб купити европейські автокомпанії, не так давно ті ж китайці горобців ловили і доменні печі в подвір'ях ліпили, а тепер айфони ітд ітп штампують.

- Это сон какой-то! - Минуточку! За чей счёт этот банкет?

Де собака заритий ?!
показать весь комментарий
01.12.2024 10:17 Ответить
Вот оно чё, Михалыч!!!
показать весь комментарий
01.12.2024 10:46 Ответить
У Лондоні метро було, а в Китаї опіумні війни.
показать весь комментарий
01.12.2024 10:48 Ответить
та невже, а я й не знав
показать весь комментарий
01.12.2024 11:31 Ответить
Я взагалі то про експорт капіталу із імперіалістичних країн у феодальні, а тут Ден Сяопіна "реформатора" ліплять.
показать весь комментарий
01.12.2024 11:46 Ответить
Fuck ruZZian naZis!
ruZZia must die!
показать весь комментарий
01.12.2024 02:54 Ответить

Fuck ruZZian naZis!
ruZZia must die!
показать весь комментарий
01.12.2024 03:06 Ответить
Страница 1 из 2