21 631 221

Сегодня реальная пехота – рабство с билетом в один конец. Применяя ее в "мясных" штурмах, мы ничем не отличаемся от россиян, - Безуглая

Безугла про переведення до піхоти людей з інших підрозділів

Военное командование необдуманно бросает пехоту на мясные штурмы, спасти ситуацию может только перезапуск системы.

Об этом сообщила в телеграм-канале нардеп из "Слуги народа" Марьяна Безуглая, информирует Цензор.НЕТ

"Пехота - ключевая, но когда ее применяют "красные генералы", мы ничем не отличаемся от россиян: "мясные штурмы", восстановление позиций в низинах, часто без доразведки и взаимодействия подразделений и тому подобное. Сегодня реальная пехота - а не те, кто имеет возможность писать в Facebook - это рабство с билетом в один конец. И это рабство не из-за того, что россияне нападают, что является очевидным фактом, а из-за ежедневных тупых и отсталых решений военного командования и игнорирования потребности в профессионализме, правде и планировании", - отмечает нардеп.

Она в очередной раз акцентировала внимание на недопустимости отправки военных ПВО в пехоту.

"Я уже не говорю о том, что врачей, специалистов по ПВО, артиллеристов и т.д. следует совершенствовать, а не отправлять не по специальности, где они будут неэффективны и быстро погибнут. В то же время перед закрытыми глазами генералов цветет и пахнет коррупция: устройство своих в тыл, лишь бы не попасть в пехоту. Именно такие во время чисток обычно остаются на своих местах, а отправляют часто именно тех, кто не подкупил и является специалистами, неспособными к интригам ради теплого места. Армия разваливается и гниет именно из-за качества менеджмента и решений, принимаемых наверху", - отметила Безуглая.

Она также убеждена, что спасти нас может только "третья волна" - перезапуск военного руководства без "старперов" и полумер.

Что предшествовало?

Напомним, днем 21 декабря газета Guardian писала, что дефицит личного состава на фронте в Украине стал настолько острым, что Генеральный штаб якобы приказывает "истощенным подразделениям ПВО" переводить своих военных на фронт как пехоту, и это угрожает функционированию противовоздушной обороны.

Позже Генеральный штаб ВСУ заявил, что утверждение журналистов британского издания The Gardian является "недостоверным и некорректным", но подтвердил, что бойцами Воздушных сил доукомплектовывают другие части, однако "это не касается профессиональных специалистов ПВО, которые обеспечивают защиту украинского неба". В свою очередь, представитель Воздушных сил полковник Юрий Игнат заявил, что перевод в пехоту создает проблемные вопросы с кадрами внутри Воздушных сил, но эффективность ПВО - на уровне 95%.

Топ комментарии
+50
Не думав що таке скажу, але як тут не погодитись?
показать весь комментарий
22.12.2024 16:01 Ответить
+38
Хто б шо не говорив про Безуглу, але тут нажаль вона права, чого тільки вартує Бахмут, операція в Кринках, Успенівський мішок де піхоту тримали до "останнього" не даючи наказу на вихід, що це як не знущання над військовими і рабство? В Армії повинна бути дисципліна, але не рабство де життя солдата нічого не вартує, а вартує тільки життя пузатого Полковника-Генерала, такого як Содоль чи Кобриг Побережнюк із 211 бригади.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:17 Ответить
+27
а хіба звільнення Залужного та купи генералів - то був не перезапуск?... може, треба щось з вимикачем зробити для початку?...
показать весь комментарий
22.12.2024 16:05 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
«И русский мужик, взявшись за топор, с отчаянным остервенением защищал свое рабство» - Ф. Энгельс.
показать весь комментарий
22.12.2024 17:30 Ответить
А захищати мають всі, не дехто
показать весь комментарий
22.12.2024 17:39 Ответить
Який високий фах, давно вже потрібно бути в окопі, - звідтіля все набагато краще видно і що потрібно і що не потрібно і хто потрібен і де, і хто зовсім не потрібен: - пора жіночко, втри носа собі, або тим, хто керує боєм.
показать весь комментарий
22.12.2024 17:43 Ответить
Правильно, але не все. Демократія - це демократія для всіх, а не для "абіжєних", хитромудрих, ухилянтів і інших "розумників". Не розумні зараз або в сирій землі, або на фронті в окопі ? Кожний українець тут напише стільки порушень конституції з боку держави, що мама тримай! І ті, хто зараз в окопі, теж мають претензії. Не було б претензій аби Лідор був в країні не кутузовим. Та ні, невдоволених було б не менше, ніж в Америці, які демократів "катнули" на користь республіканців. Ваша логіка не працює, бо матір та країну не обирають. Я не агітую, я тільки намагаюсь прояснити поняття ДЕМОКРАТІЯ.
показать весь комментарий
22.12.2024 17:43 Ответить
в тебе полова у макітрі. та манера спілкування бидляча, як у руцького гопника з підворіття. З тобою нема про що розмовляти
показать весь комментарий
22.12.2024 17:45 Ответить
"Говорити правду за часів загальної брехні - це екстремізм." (с) Д.Оруел
показать весь комментарий
22.12.2024 17:52 Ответить
Батьки - це об'єктивно існуючі люди, які мене народили, виростили і виховали. А що таке країна? Це щось створене природою? Ні! Це якесь територіальне утворення, якась вигадка певної групи людей. Для мене не існує ніяких країн, ніяких націй і ніяких кордонів. Це все вигадки людей, які з часом змінюються. Я в це не вірю. Тому не треба мені про ці суб'єктивні речі, як націоналізм, патріотизм, віра в богів і таке інше. Мене це все не цікавить. Якщо ви в це вірите, то воюйте за це, але не треба інших людей примушувати воювати за ваші переконання.
показать весь комментарий
22.12.2024 17:54 Ответить
безугла !!! а чому ти вякаєш про все що тобі збреде але тільки не про те що нам потрібно негайно замінити ..верховного асфальтоукладчика.. і його прораба єрмака --- чи ти шваброю прикинулася і не розумієш ???
показать весь комментарий
22.12.2024 18:07 Ответить
Я сказав те, що сказали мудрі люди. І ні жодного слова про .... - зми та віру. Держава - це історична об'єктивність. Якби ви це не заперечували. Познайомтесь чому виникли держави, щоб не нести егоїстичну нісенітницю. Бо вже були такі ... анархісти, матроси. Чим закінчилось всім відомо! Ви живете в державі - хочете цього чи ні. Звісно, якщо не хочете - шлях в Амазонію відкритий і піраньї все ще голодні. Якось так. І добре, що живете в демократичній країні, а не в Талібані чи Пів. Кореї. Бо там ви нічого б не писали, і рот не відкривали.
показать весь комментарий
22.12.2024 18:10 Ответить
А чому ***** стверджує ,що ми адін народ?((Чим ми від москалів в більшості відрізняємося?Менше бухаємо?Менше святкуємо совкові свята?Менше до їх церкви ходять?Менше москальською спілкуємося?Вчилися наші генерали в яких військових вузах?Озброєні більше москальською зброєю?Статут українських вояків є натівський чи він є прямим перекладом совкового?(((Тому як по іншому вести війну?В нас хіба більшість добровольців чи бусифікованих?Хіба не наживаються на війні як і москалі?Хіба ціна життя для командування простого солдата є іншою?Хіба не пішла частина туди лиш за гроші?хіба мало колаборантів,боягузів та зрадників,маю на увазі менше ніж в москалів?(((((Хіба президент ,чи усі президенти,не були брехунами совкового пошиву і з уявленнями про світ?((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
показать весь комментарий
22.12.2024 18:13 Ответить
Покажіть, де саме відкритий шлях до Амазонії? І я одразу туди поїду разом зі своїми батьками. Країна закрита! Нічим не краща за північну корею. То за що воювати? За яку демократію? За європейські країни, які виділяють допомогу по чайній ложці в місяць? Та ні, нехай самі воюють.
показать весь комментарий
22.12.2024 18:20 Ответить
Одна деталь. Казати правду про інших, І НІ СЛОВА ПРО СЕБЕ. Про своє бл.....
показать весь комментарий
22.12.2024 18:28 Ответить
Питань занадто багато. Але всі можна звести до одного ! Де, курва депутатська, міни та снаряди, Мавики та ракети, щоб нашу піхоту не відправляти в один кінець ? Чуже видно здалеку, а своє під носом не видно ?
показать весь комментарий
22.12.2024 18:31 Ответить
Ще у березні та травні 2022 року, на спонтаному блок посту, з мисливською рушницею, я з іншими людми сидів біля багаття і ми мріяли шо через нас поїде вона, чи ще хтось зі слуг або опзжист якийсь тощо, і ми тоди відервемось по повній. Відирватисі мріяли не спішно, з надхненням. Не збулось. Поки не збулось. А мрія залишилась.
показать весь комментарий
22.12.2024 18:31 Ответить
Закрита .. Так було завжди ? З 2014 по 2022 рік ? Ви демократично обрали у свої Лідори тих, хто вас за людей не рахує. А щоб стати європейською країною нехай інші воюють, борються ? Чесно, нікуди ви не поїдете якщо й кордон вам відчинять. Оце ваше ниття - гра ! У мене була така ситуація. По 2020 р. Проте я не ніс нісенітницю у коментах про відсутність демократії, малу пенсію й інше. У срср доречно казали: "Хочеш кататись, люби й саночки возити!"
показать весь комментарий
22.12.2024 18:39 Ответить
"Демократія - це взаємний обов'язок між громадянином і державою один перед одним" - КРИТИЧНО ПОМИЛЯЄШЬСЯ
Цитую тобі Конституцію, статтю 3, яку ти погано, напевне, читав:

Стаття 3. Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.

як бачиш - В ОДНОСТОРОННЬОМУ ПОРЯДКУ - ДЕРЕЖВА --- ПЕРЕД ЛЮДИНОЮ відповідаю і є зобовязана ЛЮДИНІ та ГРОМАДАНИНУ!, а не "навпаки" чи "взаємний звязок"!!!!
показать весь комментарий
22.12.2024 18:41 Ответить
Зеленеє жито сказало "Ермак уйдет только со мной". Чомусь це для нього принципово. Ніхто не знає чому. І всі гадають чому Зеля раптово звільняє купу керманичів не збираючись щось пояснювати суспільству ніби його нема.
показать весь комментарий
22.12.2024 18:42 Ответить
неухинят, необіжений - ти з якого окопу строчиш? є час переписку тут вести - кацап там не наступає?
показать весь комментарий
22.12.2024 18:42 Ответить
"Так було завжди ? " що за демагогія, як і далі по твомуц тексту!? ти нічого йомі відповісти не зміг і не зможеш!
показать весь комментарий
22.12.2024 18:43 Ответить
хіба їй мудрі міністри докладували?
показать весь комментарий
22.12.2024 18:45 Ответить
хот би цю мразоту разом із усіма зеленими покидьками перезапустив?
показать весь комментарий
22.12.2024 18:45 Ответить
п.с. жінок ніхто не демотивує і не примушує.. але щось 0,001% їх воює добровільно-мотивованих від кількості чоловіків
показать весь комментарий
22.12.2024 18:47 Ответить
а в нас - ДЕМОТИВАЦІЯ і НЕ ТІЛЬКИ по кількості грошей за комунальні, за газ, за світло.... за.....
показать весь комментарий
22.12.2024 18:49 Ответить
Так, є час. І на пояснювання для ухилянтів, і тим, хто Абіжєний !
показать весь комментарий
22.12.2024 18:51 Ответить
У меня вопрос прямо срывается с языка: А почему Безуглая это говорит нам, а не Верховному главнокомандующему и его ставке? В чем ее принцип? Хочешь изменить систему - начни с Верховного и выскажи ему всё в глаза! Или слабо?
показать весь комментарий
22.12.2024 18:55 Ответить
Мені все одно, що було з сином Байдена. А син із короладською стрічкою, гірший за сина Байдена.
показать весь комментарий
22.12.2024 18:57 Ответить
Виходить. Тут у мене болить, а тут ні. Якщо хворий, то хворий в цілому. Хвороба твоя звісна. "Мені всі винні (і я в тому числі) !!! А розрахуємось колись, коли я буду всім забезпечений й задоволений." І не хвилює, що задовольняти твої забаганки будуть інші КОНКРЕТНІ люди (а не умовно держава). І не цікаво як і чим. Різко написати не можу. Бо намагаюсь почути голос твоєї Совісті. А чи почую ???
показать весь комментарий
22.12.2024 18:58 Ответить
Щодо ДЕмотивації, то звертайся до цієї особи на фото.
показать весь комментарий
22.12.2024 19:01 Ответить
цікава у вас обох дата регістрації..один на одному грощі заробляєте, мерзотники?
показать весь комментарий
22.12.2024 19:01 Ответить
Не зрозумів. Ти жінка чи чоловік ? Всім відомо, що обов'язок чоловіка захищати свою сім'ю, свій дім, свою дружину, дітей та батьків. Проте від Вовка чую інше ?
показать весь комментарий
22.12.2024 19:02 Ответить
Як збудились диванні нафронтники від слів Безуглої, вся їх пропаганда про потужні перамоги і що треба якнайскоріше всіх мобілізувати від мала до велика йде під три чорти.
показать весь комментарий
22.12.2024 19:14 Ответить
уау а це не та що закона подала що розстріл водить превзулась у повітрі прям як у Лисику з 1го прутня на інший у бм Козак
показать весь комментарий
22.12.2024 19:21 Ответить
https://www.youtube.com/watch?v=Xd2YNr6YYhg&ab_channel=Nebratan
показать весь комментарий
22.12.2024 19:22 Ответить
прокоментуйте слова ГенШтаба "бійцями Повітряних сил доукомплектовують інші частини"
показать весь комментарий
22.12.2024 19:24 Ответить
Мар'яна говорить правду. Совкове командування заточене воювати кількістю.
показать весь комментарий
22.12.2024 19:25 Ответить
В неї розуму більше чим в тебе.
Це зразу видно.
показать весь комментарий
22.12.2024 19:27 Ответить
Ти хоч в ТЦК сходи, а потім будеш бабі розповідати, що робити.
показать весь комментарий
22.12.2024 19:31 Ответить
нехай безугла щось робить з цими проблемами,...
а не тільки пи***ить та пи***ить..
вона ж у владі не тільки за «рот» гроші получає..
чи може, всетаки, за рот?
показать весь комментарий
22.12.2024 19:31 Ответить
Свят, свят, свят....
показать весь комментарий
22.12.2024 19:36 Ответить
і хто «тебе ловлять»?
ті, за яких голосували ловлені?

вибрали собі рабовласників в начальники..., і скиглять..

Порошенка не хотіли..
хоча той для вільних людей зробив безвіз..

мав право вибору,.. але прос***ав..
показать весь комментарий
22.12.2024 19:44 Ответить
Я навіть не знаю, ти або читати не вмієш, або розуміти написане - то для тебе занадто важко. Людина ж тобі цілком зрозуміло пояснила, що в його сприйнятті світу ніяких країн немає, всі люди вільні і можуть вільно жити де схочуть. Він і його батьки живуть на цій землі, бо вона їм подобається, і до якоїсь там держави це взагалі жодного стосунку не має. То чого їм було кудись їхати? А тепер цей куточок землі обнесли парканом і заявили, що всі його жителі - це власність тих, хто цей паркан поставив. Як тобі, нормально, рабство в 21 сторіччі? Отже, умови життя стали нестерпними, і його повне право як вільної людини - забрати сім'ю і переїхати в інше місце. Тому оті маніпулятивні балачки про "так було завжди?" запхни собі куди подалі.
показать весь комментарий
22.12.2024 19:45 Ответить
він в курсі..
показать весь комментарий
22.12.2024 19:45 Ответить
Если бабку избиратели выберут в ВР - то сможет и балаболить.
Впрочем тогда она уже будет не простая бабка))
показать весь комментарий
22.12.2024 19:45 Ответить
та що вже казати..
коли міністри оборони України були з ро卐ійським громадянством...
і не тільки міністри оборони..
показать весь комментарий
22.12.2024 19:50 Ответить
пожалійте поранених..
вона такий самий доктор, як і депутат..
показать весь комментарий
22.12.2024 19:57 Ответить
Марьяна говорит не правду, а очевидность.

Проблема в том, что подавляющее большинство украинцев - фантазеры, которые почему-то надеялись сравняться в равном бою с огромным, и вдобавок ко всему милитаризованным государством.

Поначалу русские пускали в наш окоп КАБ, а мы пускали в их окоп взвод. Русские теряли КАБ, а мы взвод.

Теперь когда таких взводов стало меньше - проблема просто стала явнее, и ее уже не боятся озвучивать, без риска поехать на бутылку к СБУ (да да, а вы думали у нас лучше?).

Крохи иностранного оружия же в этой ситуации помогут примерно так же, как и залепить пару дырок в решете - то есть никак. АТАКАМСы помогли бы. Сразу 500 штук. Ф-16 помогли бы. От 100 штук сразу. И танки бы помогли, 1000 шт одномоментно.

Но у запада нет целей сломать РФ (собственно они это честно озвучивали с самого начала).

Каким бы ни был военным гением Залужный (собственно он эталонный дурак, просто славянам нужен барин-поводырь-икона), или Сырский, или хоть кто угодно - этими крохами выиграть войну не способен никто, и главная причина именно в этом.
показать весь комментарий
22.12.2024 20:02 Ответить
Воює не Зеленський і не Порошенко! Ви самі казали, що Зеленський хотів здатися, але народ вирішив воювати. От нехай той народ, який вирішив воювати, той нехай і воює! Я війну не вибирав!
показать весь комментарий
22.12.2024 20:04 Ответить
Всі вояки кажуть що не вистачає людей, і при цьому примудряються воювати кількістю?
показать весь комментарий
22.12.2024 20:05 Ответить
Про тебе кажуть - "чув дзвін та не знає, де він".
Яка тобі різниця, до кого приписана твоя військова частина? До ПС, до СВ чи взагалі, до якоїсь Нацгвардії? Робиш одне й те ж.
ППО - значить, ППО. Ніхто твою зушку чи браунінга в тебе не забере.
Хоча, ти ж диванний )))
показать весь комментарий
22.12.2024 20:18 Ответить
коли я таке казав?
і коли це у народу щось питали?

так,
голосували за зе, бо той хотів сойтись пасєрєдінє,
ані тоже люді,
пасматрєть в глаза,
развєсті вайска,
пєрєстать стрєлять..
і на шашлики..

а тут бац, і в москві вас переголосували,..
і вирішили українців винищити..
та ще й набагато раніше ніж 2014 році..
тобто, цю війну ніхто не вибирав..
але вона є, і смертельно небезпечна..

за кого голосували?
взагалі, за кого голосували за цих 30 років?
показать весь комментарий
22.12.2024 20:27 Ответить
Ні, бо вони на третій сходенці в харчовому ланцюгу по поїданню з бюджетног корита в який плате нарід кошти, після Преза і КМУ за ними йдуть судді і прокурори, а потім ДВР та МВС та інші "правохоронно"-каральні органи, які на службі не у народа а у Преза, тому що не нарід їх назначає і звільняє, а През.
показать весь комментарий
22.12.2024 20:30 Ответить
А ще обіцяв, що на коліна стане перед пуйлом, але велике кровопролиття не допустить. Щось не бачив його на колінах. Хіба що перед єрмаком.
Ні за кого не голосував. За всі 30 років не бачив в Україні жодну сильну постать, яка здатна адекватно оцінити обстановку, грамотно провести дипломатичні перемовини з партнерами чи потенційними ворогами, переконати народ, що не треба втрачати голову, треба діяти мудріше.
показать весь комментарий
22.12.2024 20:39 Ответить
https://x.com/BorisenkoBoris



https://x.com/BorisenkoBoris

Boris Borisenko



https://x.com/BorisenkoBoris

@BorisenkoBoris

·

https://x.com/BorisenkoBoris/status/1870842182082396491 4 ч

Більше місяця нам впарювали маячню Що Захід вимагає від ЗЕ понизити мобілізац\вік до 18 р. Насправді все навпаки: Захід вимагав мобілізувати 1 МЛН військ\поліц\пенсіонерів 45-60р. Також самих поліціянтів Яких навіть навчати стріляти НЕпотрібно
показать весь комментарий
22.12.2024 20:52 Ответить
АБСОЛЮТНО ОЧИКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ. ТАМ ДЕ ВЛАЗЕ ЗЕЛЕНСЬКИЙ- ЗАВЖДИ НА ВИХОДІ ГАПЛИК. ХТО ЗВІЛЬНИВ ЗАЛУЖНОГО, МАРЧЕНКО, І ДЕСЯТКИ ІНШИХ ДОСВІДЧЕНИХ І АВТОРИТЕТНИХ ГЕНЕРАЛІВ А НАПРИЗНАЧАВ ЗАМІСТЬ ІХ СЛУХНЯНИХ ТЕЛЕПНІВ?
НАКЕРУВАЛИ ЗЕЛЕНІ ДОВБНІ, А ТЕПЕР ПЛАЧУТЬСЯ.....

показать весь комментарий
22.12.2024 21:11 Ответить
ага, а якщо він був би Порошенком, то Крим не віддав би..
але що від нього та єрмака може залежати,
коли «нарід» скаже, що це не його війна..?
на коліна стане перед хлом,... та не встане..
показать весь комментарий
22.12.2024 21:11 Ответить
задовольняти мої забаганки будуть інші КОНКРЕТНІ люди, яким я кожного місяця виплачую близько 60% від всіх моїх прибутків.
показать весь комментарий
22.12.2024 21:31 Ответить
а чим погана мотивація грошима для українця на додачу до того що він буде захищати Батьківщину?
показать весь комментарий
22.12.2024 21:34 Ответить
Проблема комплексна коли по ненавчених підрозділах з поганою взаємодією, починають прилітати снаряди чи каби, вони втрачають позиції, частково через те, що немає снарядів і мін чим відповісти. А так званий міліон беспілотників стоять на складі, тому їх треба доробляти.

Після втрати позицій зверху починають гримати за втрату і тому пузаті на низах або недоносять всю правду, а беруть і відправляють підготовлені підрозділи резерву, які часто неукомплектовані та потребують відновлення, відбивати ці позиції, в лоб без нормальної розвідки, тому що немає часу на це і засобів для її проведення.

Ще проблему усугубляє солянка підрозділів на флангах, які мають звязок між собою, через великий ланцюг, практично спорчений телефон, і укріплення збудовані не всюди, чим користуються орки, просто атакують в проміжки між ними, просто обходячи з флангів, або зносячи їх кабами.
показать весь комментарий
22.12.2024 21:35 Ответить
Моя думка і 50 Ф16 змінили б ситуацію, тільки от уже говорять екперти, та і це видно по списку переданого озброєння, що навіть ті крохи Ф16,передали без ракет великої дальності.
показать весь комментарий
22.12.2024 21:38 Ответить
Ну у финов же как-то получилось вийти из войни потеряв часть своей територии но не потерять суверенитет и государственность? Или ви считаете у Маннергейма било больше войск и оружие?
показать весь комментарий
22.12.2024 21:43 Ответить
і вже не вперше, хоч і дивно таке від Безуглої
показать весь комментарий
22.12.2024 21:44 Ответить
але ж ермак-табу
показать весь комментарий
22.12.2024 21:47 Ответить
не тільки. Нам би свою врятувати від свавілля недолугих і шкідливих.
показать весь комментарий
22.12.2024 21:48 Ответить
Сьогодні реальна піхота - рабство з квитком в один кінець. Застосовуючи її у м'ясних штурмах, ми нічим не відрізняємося від росіян, - Безугла Джерело: https://censor.net/ua/n3526473

Пять балів із пяти, на жаль це правда. І хто зробив і є власником цієї рабської, владної системної піраміди в країні?,так це наша українська влада,- тоб то українські гниди які де факто зовсім і не є українськими, тому що грабують навіть під час війни цю країну і таким чином вбивають український народ. А піраміда починається з Преза і закінчується місцевим начальником МВС, чи навіть простим постовим, який може в межах своєї влади перед вищим начальством з людиною зробити що завгодно і ні чого за це йому не буде, наприклад найпростіше при наявності у вас всіх документів можуть запропонувати пройти з ним у відділення , а якщо ви не погодитесь тому що наприклад у вас поїзд,чи просто не захочете,то вас доставлять без вашої згоди силою , а по дорозі отримаєте декілька стусанів і виваляють у грязюці. І це стосується не тількі військових а і цівільних громадян просто у військових на данний час першими стоїть гостро питання, залежності від влади жити або вмерти, далі підуть всі інші. Ви подивіться що робить так звана українська влада ,- не тільки крадуть на ***********, наприклад тільки на закупці останньої партії ********** в сумі 24 мільярда грн було їми завищено ціну, а попростому вкрадено 90 мільонів евро, це 17%, або 30 тис. 155 мм снарядів, яка-ж сама влада говорить на весь Світ що їх не хватає на фронтіа, ще виготовляють ********** бракованими які приносять шкоду не ворогу , а українським захисникам, а спочатку щоб зігнати зі своєї землі і знищити весь український народ включаючи і військових, якщо вони залишаться живими, влада приймає Закон про так званий ринок землі, якій ні чого спільного не має з ринком , а має монополізацію ринка землі у декікох сотень осіб на всю Ураїну по 10 тис. га на одну особу. Це скільком потрібно загинути солдатам- тобто напитися їм крові, щоб дати скупитися землею друзям і родичам президента якщо, в одног з друзів в сімьї 5 осіб - це 50 тис. га або 500 кв.км - це загибель в 2-х останніх місяця кровопролитної війни з безкінечними котлами, а якщо у Зеленського будуть скуповувати друзі і родичі по всему Світу тому що він хоче підписати Закон по якому можна давати громадянство всім бажаючим іноземцям з правом покупки землі, то землі не буде навіть у тіх хто її захищав це ж повний абсурт - навіщо тоді її захищати. Тобто виходть що з одного боку народ грабує і вбиває ворог , а з іншого українська влада , яка по факту тоді і не є українською, тому для збереження цього народу ця влада повиння піти , тим паче що строк дії її вже давно закінцився
показать весь комментарий
22.12.2024 22:06 Ответить
Бо піхота без зброї,без прикриття дронів та мінометів- справді "м'ясо"...
То чого ж Безугла мовчить про нестачу ***********,дронів та браковані міни..?!!
Бо то -"другоє"..?!
показать весь комментарий
22.12.2024 22:07 Ответить
Да. Финны просто немного побесились, Маннергейм как умнейший человек своего времени, осознал что переростание локальной борьбы в кровопролитную войну лишь повысит ставки и вынудит Совок уничтожить страну - и обменял квадратные километры на жизни своих финнов, за что финны ему до сих пор благодарны.

У нас был такой шанс в марте 2022, но наш Маннергейм послушал одного лохматого, и послал свою нацию на заклание без единых гарантий.
показать весь комментарий
22.12.2024 22:08 Ответить
Пане,якби влада всі гроші та промисловість направили на оборону- то рассея би вже програла...але чомусь стало навпаки- гроші розкрадено,Армія знекровлена,кацаби пруть кількістю...
Хтось зробив висновки..?
На біса було звільняти Залужного..?!!
показать весь комментарий
22.12.2024 22:11 Ответить
А Безугла ще та ку...а..!
Спочатку зробили все щоб звільнити Залужного,а тепер типу вона-"класний" правдоруб..?!!!
Яка цинічна істота...
показать весь комментарий
22.12.2024 22:12 Ответить
Яку право має Безугла зараз то казати,коли вона сама зробила все що могла щоб звільнили Залужного та його команду і тепер маєм те що маєм..?!!!
Вона тепер типу-" капітан очевидність"..?!!
Вона і її "дах" все зробили що ми зараз маємо...Армія без зброї,не вистачає дронів,мобілізацію провалено...а монозбрід приймає закони про "множинне громадянство"..це треш...!!!
показать весь комментарий
22.12.2024 22:18 Ответить
Тому що вона дае можливiсть сказати про це Малюку та Клименку.

Пам'ятаете що сталось в РФii, коли Патрiоти збили Кiнжал? Ми ще довго з цього смiялися. Хоча Кiнжал хоча б лiтае...
показать весь комментарий
22.12.2024 22:19 Ответить
А влада Бутусова чує .?!!
Коли він каже правду- а хтось зробив висновки..?!
Скандал з мінами122мм-іЩО..?!
А нічого...все так і залишилося-"винуваті погода та сирість"...і самі воїни,бо погано зберігали...ага,лише не виробник...
показать весь комментарий
22.12.2024 22:21 Ответить
Що Сирський, що Залужний,...що ще хтось, кого потім поставлять - однакові м'ясники, якім до солдат діла ніякого немає, це для них витратний матеріал, то так їх вчили... (так нагадаю, що закон який повністю позбавляє солдат будь яких прав перед офіцерами, був принятий з подачі Залужного).
Бо поставлять того, хто буде виконувати усі забаганки найвеличнішого.
Ще дивуються, чому так мало патріотів та ніхто не бажає служити! Бо для людей, це квиток в один кінець - зайти можно, а вийти тільки 200, або повним калікою! І все тому, що не прийняли закон про демобілізацію після 3х років. Пояснюючи це відсутністю людей на заміну, але їх як раз і немає, бо то "білет в одинкінець" бо немає строків.... Це замкнуте коло!!!!! І розірвати його можно тільки набравшись хоробрості та прийнявши закон.
PS Якщо що я служу з 02.2022
показать весь комментарий
22.12.2024 22:38 Ответить
Її завдання розхитувати ситуацію. І робить це вона, дуже часто, шляхом витоку правдивої інфи.
Все це не відміняє того, що вона потвора!!!!
показать весь комментарий
22.12.2024 22:41 Ответить
А Безугла щось хіба робила щоб ЗСУ відрізнялася від російської армії ?
показать весь комментарий
22.12.2024 23:04 Ответить
А Безугла була завжди частиною тої пірамиди що побудував Зеленський
показать весь комментарий
22.12.2024 23:09 Ответить
Пехота всегда, во всех армиях, во всех войнах, во все времена. несла самые большие потери. Это не гарантированный билет в один конец, конечно, но и не многолетний проездной. Ничего нового Безуглая здесь не сказала. Но что-то мне не встречалось пока информации, что на мясо погнали Азов, например. Поэтому за мясные штурмы, если такие проводятся, должен отвечать конкретный командир на месте, отдавший преступный приказ. А то шо то подозрительно, перезапуска системы давно хотят ***** с лавровым, и вот Марьяна тоже захотела...
показать весь комментарий
22.12.2024 23:49 Ответить
Да, кацапчик, миром управляет Закулиса... Попробуй еще раз, а то чота слабенько навалил.
показать весь комментарий
22.12.2024 23:51 Ответить
Все згідно плану феЄсБЕ ,вбивай клин і пансвуй.
показать весь комментарий
23.12.2024 00:09 Ответить
Золоті слова...
показать весь комментарий
23.12.2024 00:21 Ответить
Кожна розумна людина розуміє, що поки зелені при владі, добра на фронті не ждати. Тільки ворог України міг відправити на пенсію бойових генералів Муженко, Кривоніс, а генерала Марченко за ґрати. А замість них поставити кабінетних шавок. Тільки одна заява, що для перемоги над кацапією достатньо 100 хаймарсів каже про "професійність" генерала. Таке командування Генштабу, міг назначити тільки ворог України. Лише героїчність наших хлопців, не дає кацапам захопити Україну. Спасибі хлопцям з ТРО, Правому Сектору, Азовцям та народу України, що не дали кацапам захопити Україну. Прийде час, коли все таємне стане явою, та прийдеться відповідати зрадникам перед народом України.
показать весь комментарий
23.12.2024 00:22 Ответить
Я с вами не согласен.
Как там Янукович, ответил перед народом Украины?)
показать весь комментарий
23.12.2024 01:09 Ответить
Саме так, бо твої ЗЕлені шефи без військової освіти керують військами в ручному режимі з ОП
показать весь комментарий
23.12.2024 03:29 Ответить
дякую
показать весь комментарий
23.12.2024 04:48 Ответить
кацап сдрисни
показать весь комментарий
23.12.2024 04:51 Ответить
тягати ноші вона зможе
показать весь комментарий
23.12.2024 04:52 Ответить
жито? це переклад рожи?
показать весь комментарий
23.12.2024 04:54 Ответить
майдан
показать весь комментарий
23.12.2024 04:55 Ответить
так не мрійте а робіть

навчиться дроноводству
фугас дістаньте (це зара копійки)
і "робіть своє"
показать весь комментарий
23.12.2024 04:57 Ответить
від тебе портянкою смердить ботяра
показать весь комментарий
23.12.2024 04:59 Ответить
Деякі журналісти мали сміливість розповісти в історії загиблих Героїв України, в перший рік війни історії останніх моментів життя на війні з ка..апом-недоістотою. або моменти в яких вдавалося виживати...То згадували, як вражало захисників те що їх вигоняли на позиції без підтримки мінометів та арти.... хлопці відмовлялися, але все одно їх примусом відправляли в ту точку де чекала смерть......результат скрізь в цих історях був один і той... пощастило вижити...одні автомати...який сенс був нас туди гнати, як результат вже був відомий наперед..???.загиблі не мали ні води ні їжі.. на відкритій ділянці їх рівняли з землею..Хорпці наперед встинали сказати останні слова рідним.. Ні загиблі ні потім рідні не бачили стратегії думки , чому там опинилися їх діти..яка ціна їх останнього бою, яка ціна батьків. які виростили і викохали цих Великих дітей, які приймали останній бій.. В якому рідні залишалися без підтримки,........Вибачте за мою говорільню..
показать весь комментарий
23.12.2024 05:42 Ответить
показать весь комментарий
23.12.2024 06:22 Ответить
Робимо.
показать весь комментарий
23.12.2024 06:37 Ответить
Да вы извращенец, батенька!
Хотя, кому и кобыла невеста
показать весь комментарий
23.12.2024 09:12 Ответить
Страница 2 из 3