21 631 221

Сегодня реальная пехота – рабство с билетом в один конец. Применяя ее в "мясных" штурмах, мы ничем не отличаемся от россиян, - Безуглая

Безугла про переведення до піхоти людей з інших підрозділів

Военное командование необдуманно бросает пехоту на мясные штурмы, спасти ситуацию может только перезапуск системы.

Об этом сообщила в телеграм-канале нардеп из "Слуги народа" Марьяна Безуглая, информирует Цензор.НЕТ

"Пехота - ключевая, но когда ее применяют "красные генералы", мы ничем не отличаемся от россиян: "мясные штурмы", восстановление позиций в низинах, часто без доразведки и взаимодействия подразделений и тому подобное. Сегодня реальная пехота - а не те, кто имеет возможность писать в Facebook - это рабство с билетом в один конец. И это рабство не из-за того, что россияне нападают, что является очевидным фактом, а из-за ежедневных тупых и отсталых решений военного командования и игнорирования потребности в профессионализме, правде и планировании", - отмечает нардеп.

Она в очередной раз акцентировала внимание на недопустимости отправки военных ПВО в пехоту.

"Я уже не говорю о том, что врачей, специалистов по ПВО, артиллеристов и т.д. следует совершенствовать, а не отправлять не по специальности, где они будут неэффективны и быстро погибнут. В то же время перед закрытыми глазами генералов цветет и пахнет коррупция: устройство своих в тыл, лишь бы не попасть в пехоту. Именно такие во время чисток обычно остаются на своих местах, а отправляют часто именно тех, кто не подкупил и является специалистами, неспособными к интригам ради теплого места. Армия разваливается и гниет именно из-за качества менеджмента и решений, принимаемых наверху", - отметила Безуглая.

Она также убеждена, что спасти нас может только "третья волна" - перезапуск военного руководства без "старперов" и полумер.

Что предшествовало?

Напомним, днем 21 декабря газета Guardian писала, что дефицит личного состава на фронте в Украине стал настолько острым, что Генеральный штаб якобы приказывает "истощенным подразделениям ПВО" переводить своих военных на фронт как пехоту, и это угрожает функционированию противовоздушной обороны.

Позже Генеральный штаб ВСУ заявил, что утверждение журналистов британского издания The Gardian является "недостоверным и некорректным", но подтвердил, что бойцами Воздушных сил доукомплектовывают другие части, однако "это не касается профессиональных специалистов ПВО, которые обеспечивают защиту украинского неба". В свою очередь, представитель Воздушных сил полковник Юрий Игнат заявил, что перевод в пехоту создает проблемные вопросы с кадрами внутри Воздушных сил, но эффективность ПВО - на уровне 95%.

Топ комментарии
+50
Не думав що таке скажу, але як тут не погодитись?
показать весь комментарий
22.12.2024 16:01 Ответить
+38
Хто б шо не говорив про Безуглу, але тут нажаль вона права, чого тільки вартує Бахмут, операція в Кринках, Успенівський мішок де піхоту тримали до "останнього" не даючи наказу на вихід, що це як не знущання над військовими і рабство? В Армії повинна бути дисципліна, але не рабство де життя солдата нічого не вартує, а вартує тільки життя пузатого Полковника-Генерала, такого як Содоль чи Кобриг Побережнюк із 211 бригади.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:17 Ответить
+27
а хіба звільнення Залужного та купи генералів - то був не перезапуск?... може, треба щось з вимикачем зробити для початку?...
показать весь комментарий
22.12.2024 16:05 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Ооо зешобла вирішила за всі пройоби на армію повісити тобіш на Сирьську.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:01 Ответить
тобі ухилянту з Даніш видніше як воно там на передовій в Україні. ге ж?
показать весь комментарий
22.12.2024 16:10 Ответить
У Безумну закохан? Тоді і Єрмака поважаєш
показать весь комментарий
22.12.2024 16:45 Ответить
то в тебе діарея? І до чого тут Порошенко? А би щось висрати
показать весь комментарий
22.12.2024 17:24 Ответить
він такий же зрадрадник. чучело в тебе є що по темі сказати , чи ти себе уявляєш в ролі *********** стендапера з 95 го кварталу?
показать весь комментарий
22.12.2024 17:30 Ответить
в тебе полова у макітрі. та манера спілкування бидляча, як у руцького гопника з підворіття. З тобою нема про що розмовляти
показать весь комментарий
22.12.2024 17:45 Ответить
Командує Сирський, командуючих на напрямки теж призначає сирський. Накази на відведення військ віддає або сам Сирський, або його підлеглі. "зешобла" винна у тому, що командує саме Сирський, а не Залужний. Але у провалах командуванні на фронті після призначення винен саме Сирський - йому "зешобла" не вказує, як саме він має командувати...хібащо Содоля через його голову зняли, але то було позитивне втручання.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:11 Ответить
А кто Сырского назначил. Стесняюсь спросить?
показать весь комментарий
22.12.2024 16:44 Ответить
А ты лучше на стесняйся, а читай внимательно пост, на который отвечаешь.
Потому, что я в нем написал: "зешобла" винна у тому, що командує саме Сирський, а не Залужний."
показать весь комментарий
22.12.2024 16:45 Ответить
Ок
показать весь комментарий
22.12.2024 16:50 Ответить
Що Сирський, що Залужний,...що ще хтось, кого потім поставлять - однакові м'ясники, якім до солдат діла ніякого немає, це для них витратний матеріал, то так їх вчили... (так нагадаю, що закон який повністю позбавляє солдат будь яких прав перед офіцерами, був принятий з подачі Залужного).
Бо поставлять того, хто буде виконувати усі забаганки найвеличнішого.
Ще дивуються, чому так мало патріотів та ніхто не бажає служити! Бо для людей, це квиток в один кінець - зайти можно, а вийти тільки 200, або повним калікою! І все тому, що не прийняли закон про демобілізацію після 3х років. Пояснюючи це відсутністю людей на заміну, але їх як раз і немає, бо то "білет в одинкінець" бо немає строків.... Це замкнуте коло!!!!! І розірвати його можно тільки набравшись хоробрості та прийнявши закон.
PS Якщо що я служу з 02.2022
показать весь комментарий
22.12.2024 22:38 Ответить
дякую
показать весь комментарий
23.12.2024 04:48 Ответить
Не думав що таке скажу, але як тут не погодитись?
показать весь комментарий
22.12.2024 16:01 Ответить
і вже не вперше, хоч і дивно таке від Безуглої
показать весь комментарий
22.12.2024 21:44 Ответить
Яку право має Безугла зараз то казати,коли вона сама зробила все що могла щоб звільнили Залужного та його команду і тепер маєм те що маєм..?!!!
Вона тепер типу-" капітан очевидність"..?!!
Вона і її "дах" все зробили що ми зараз маємо...Армія без зброї,не вистачає дронів,мобілізацію провалено...а монозбрід приймає закони про "множинне громадянство"..це треш...!!!
показать весь комментарий
22.12.2024 22:18 Ответить
Її завдання розхитувати ситуацію. І робить це вона, дуже часто, шляхом витоку правдивої інфи.
Все це не відміняє того, що вона потвора!!!!
показать весь комментарий
22.12.2024 22:41 Ответить
Депутатів в піхоту ще не набирають?
показать весь комментарий
22.12.2024 16:02 Ответить
Ні, бо вони інваліди з дитинства, вдарені головою, і Безугла також, но мають можливість повчати всіх як жити і воювати…
показать весь комментарий
22.12.2024 16:36 Ответить
Ні, бо вони на третій сходенці в харчовому ланцюгу по поїданню з бюджетног корита в який плате нарід кошти, після Преза і КМУ за ними йдуть судді і прокурори, а потім ДВР та МВС та інші "правохоронно"-каральні органи, які на службі не у народа а у Преза, тому що не нарід їх назначає і звільняє, а През.
показать весь комментарий
22.12.2024 20:30 Ответить
ну це все завдяки вам служкам. відмазатись в тебе не вийде безумна.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:02 Ответить
Хто цю дуру тирожирует разом з нею працюе на ворга знижуючи боевой дух ЗСУ і збільшуе поток ухилянтів.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:04 Ответить
Ви хоч один стрім Юрія Бутусова дивилися, главреда ЦензорНет? Він те саме каже, навіть с фактами і призвищами генералів.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:40 Ответить
А влада Бутусова чує .?!!
Коли він каже правду- а хтось зробив висновки..?!
Скандал з мінами122мм-іЩО..?!
А нічого...все так і залишилося-"винуваті погода та сирість"...і самі воїни,бо погано зберігали...ага,лише не виробник...
показать весь комментарий
22.12.2024 22:21 Ответить
а хіба звільнення Залужного та купи генералів - то був не перезапуск?... може, треба щось з вимикачем зробити для початку?...
показать весь комментарий
22.12.2024 16:05 Ответить
Врятувати піхоту з обох сторін може лише смерть х*йла.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:06 Ответить
не тільки. Нам би свою врятувати від свавілля недолугих і шкідливих.
показать весь комментарий
22.12.2024 21:48 Ответить
1. Хто вже закриє на стаціонар цю на всю башню довбануту олігофренку?
2. Нахєра роздувати в ЗМІ кожний висер цієї ідіотки?
показать весь комментарий
22.12.2024 16:07 Ответить
Значить комусь це вигідно.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:33 Ответить
прокоментуйте слова ГенШтаба "бійцями Повітряних сил доукомплектовують інші частини"
показать весь комментарий
22.12.2024 19:24 Ответить
Про тебе кажуть - "чув дзвін та не знає, де він".
Яка тобі різниця, до кого приписана твоя військова частина? До ПС, до СВ чи взагалі, до якоїсь Нацгвардії? Робиш одне й те ж.
ППО - значить, ППО. Ніхто твою зушку чи браунінга в тебе не забере.
Хоча, ти ж диванний )))
показать весь комментарий
22.12.2024 20:18 Ответить
Чому застрелили Фаріон, а не цю потвору?
показать весь комментарий
22.12.2024 16:08 Ответить
а чо вона в цих висерах не розказує, що першими винуватцями такого стану в числі всіх 73/43%зебілів є сам її шеф д'Ермак, його буратіно Зе, касап срський і зокрема вона сама як типова зелена морда прислуги клоуна-наркомана з головкою, яка як остання падлюка брехала, зокрема, розслідуючи злив операції ГУР Бурби проти вагнерівців?
показать весь комментарий
22.12.2024 16:09 Ответить
А де взяти НЕчервоних генералів? Серед слуг урода набрати?
показать весь комментарий
22.12.2024 16:09 Ответить
О, вилізло. На кого д'єрмак її нацькував цього разу , і головне для чого? Він і так що хоче те й робить.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:10 Ответить
просто так зливають у простір накопичений негатив... вона - лише клапан (чи то затичка)
показать весь комментарий
22.12.2024 16:45 Ответить
Нічого нового вона не сказала, але мовчить про тих, хто призначив цих "червоних генералів"...
показать весь комментарий
22.12.2024 16:10 Ответить
Висєри цієї бл'ядюги вже не відрізнить від русвєсни. Питання - нахіба оце тиражувати? Одна справа коли воно висирається в себе а фейсбучиках де 90% її аудиторії махрова кацапня і зрадодроти. Інша, коли цю маячню тягнуть на загал...
показать весь комментарий
22.12.2024 16:12 Ответить
Ну деякі військові, такі як Станіслав "Осман" Бунятов( Говорить Снайпер), можливо ще деякі військові(хто незнаю) згодні з тим, що написала Безугла
показать весь комментарий
22.12.2024 16:19 Ответить
нехай безугла щось робить з цими проблемами,...
а не тільки пи***ить та пи***ить..
вона ж у владі не тільки за «рот» гроші получає..
чи може, всетаки, за рот?
показать весь комментарий
22.12.2024 19:31 Ответить
так повелось в постсовку, що єдиний вихід з рабства, це йти у владу, перманентно проводячи обмін партквитка на черговий партійновладний. потім - кіло гречки, платочок для бабушок,... і депутанське крісло. потім трускавець - і хазяї життя зі всима привілеями та інвалідською пенсією. такий план! )
показать весь комментарий
22.12.2024 16:13 Ответить
Раб мечтает не о свободе, а о собственных рабах...
показать весь комментарий
22.12.2024 16:53 Ответить
«И русский мужик, взявшись за топор, с отчаянным остервенением защищал свое рабство» - Ф. Энгельс.
показать весь комментарий
22.12.2024 17:30 Ответить
Хто б шо не говорив про Безуглу, але тут нажаль вона права, чого тільки вартує Бахмут, операція в Кринках, Успенівський мішок де піхоту тримали до "останнього" не даючи наказу на вихід, що це як не знущання над військовими і рабство? В Армії повинна бути дисципліна, але не рабство де життя солдата нічого не вартує, а вартує тільки життя пузатого Полковника-Генерала, такого як Содоль чи Кобриг Побережнюк із 211 бригади.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:17 Ответить
Ні не командував, але я й не розпоряджаюсь кому жити, а кому вмирати, військової освіти немаю, маю юридичну і економічну
показать весь комментарий
22.12.2024 16:42 Ответить
Я пройшов багато воєн, виключив комп та ліг спать
показать весь комментарий
22.12.2024 16:51 Ответить
Наступ на півдні не забуваємо ...
показать весь комментарий
22.12.2024 16:42 Ответить
Звісно, що ця ПИ..да не знає значення слова РАБСТВО, бо вона ж вже діпутят ! Ну, а ти, КоТ що не вчив історію в школі ? Чи підробляєш на посаді ПАПУГИ ? Включіть нарешті розум. Ця ПИ..да вважає себе розумною, як Лідор себе красивим. А в цілому вони - абізз...... Чому ? Бо НОМО САПІЄНС не несе таку пургу ні в Ю-тубі, ні в Телеграмі.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:59 Ответить
Цікаво, а чому сини наших знаменитих бунтарів, мінінгарів, патріотів та сметунів не в піхоті та не в окопах? Сина Тягнибока не рахуємо, він справжній патріот.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:19 Ответить
Армія це лише нищий щабель функціонування системи державного управління.... Офіцер бачить як краде офіс президента, Кабмін, верховна рада, силові структури... Як всі платять данину на верх... І офіцер робить те що кажуть з верху... З тих місць яким безугла так гарно вилизує жопу.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:21 Ответить
Офіцер - це не множина. Серед офіцерів, як і серед цивільних знайдуться свої безУмні, Лідори, або гірше ... татарови. Як кажуть "У сім'ї завжди знайдеться виродок. Як ось серед зеленських слуг.
показать весь комментарий
22.12.2024 17:03 Ответить
Рабство захищати свою Україну, ну і дурепа. Рабство це коли раді посади виконувати побажання хазяїв. Да призначати дебілів на посади. А військових не чого ображати.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:25 Ответить
Якщо тебе ловлять на вулиці і примушують захищати твою країну - це не рабство? Це демократична країна? Свобода - це право вибору: хочеш ти когось захищати чи ні! Хочеш тікати? Повинні відпустити! А не примушувати віддавати життя за когось іншого!
показать весь комментарий
22.12.2024 16:36 Ответить
Безугло пояснювати щось рабам
показать весь комментарий
22.12.2024 16:54 Ответить
Демократія - це не завжди держава винна тобі. Це й ще твої обов'язки перед країною. Щонайвищий з них - захищати державу. Демократичну. Тебе в армії не примушують віддавати життя. Вчись воювати - ЗАЛИШАЙСЯ ЖИВИМ !
показать весь комментарий
22.12.2024 17:06 Ответить
А в Конституції про це йдеться аж в 65 (шістедсят п"ятій) статті, та і на паузі вона зараз, як Зермаки завіщали.
показать весь комментарий
22.12.2024 17:12 Ответить
Демократія - це взаємний обов'язок між громадянином і державою один перед одним! Якщо держава не здатна забезпечити житло моїх старих батьків опаленням, бо за 30 років труби згнили, бо невідомо, куди йшли гроші за комунальні послуги, то тепер в мене немає обов'язку захищати таку державу. В мене є обов'язок доглядати своїх батьків, щоб вони не вмерли від холоду в своїй квартирі. До речі мій обов'язок перед батьками також закріплений в конституції! І між державою, яка 30 років грабувала своє населення і не виконувала своїх обов'язків, і своїми батьками, які точно виконували свої батьківські обов'язки, я виберу батьків! Так зрозуміліше? І мені байдуже, що буде з цією "державою", але мені не байдуже, як мої батьки будуть доживати свої останні роки! Маю право я зробити такий вибір? Чи я лише маю право бути затриманим на вулиці, і відправленим на передок?
показать весь комментарий
22.12.2024 17:18 Ответить
Правильно, але не все. Демократія - це демократія для всіх, а не для "абіжєних", хитромудрих, ухилянтів і інших "розумників". Не розумні зараз або в сирій землі, або на фронті в окопі ? Кожний українець тут напише стільки порушень конституції з боку держави, що мама тримай! І ті, хто зараз в окопі, теж мають претензії. Не було б претензій аби Лідор був в країні не кутузовим. Та ні, невдоволених було б не менше, ніж в Америці, які демократів "катнули" на користь республіканців. Ваша логіка не працює, бо матір та країну не обирають. Я не агітую, я тільки намагаюсь прояснити поняття ДЕМОКРАТІЯ.
показать весь комментарий
22.12.2024 17:43 Ответить
Батьки - це об'єктивно існуючі люди, які мене народили, виростили і виховали. А що таке країна? Це щось створене природою? Ні! Це якесь територіальне утворення, якась вигадка певної групи людей. Для мене не існує ніяких країн, ніяких націй і ніяких кордонів. Це все вигадки людей, які з часом змінюються. Я в це не вірю. Тому не треба мені про ці суб'єктивні речі, як націоналізм, патріотизм, віра в богів і таке інше. Мене це все не цікавить. Якщо ви в це вірите, то воюйте за це, але не треба інших людей примушувати воювати за ваші переконання.
показать весь комментарий
22.12.2024 17:54 Ответить
Я сказав те, що сказали мудрі люди. І ні жодного слова про .... - зми та віру. Держава - це історична об'єктивність. Якби ви це не заперечували. Познайомтесь чому виникли держави, щоб не нести егоїстичну нісенітницю. Бо вже були такі ... анархісти, матроси. Чим закінчилось всім відомо! Ви живете в державі - хочете цього чи ні. Звісно, якщо не хочете - шлях в Амазонію відкритий і піраньї все ще голодні. Якось так. І добре, що живете в демократичній країні, а не в Талібані чи Пів. Кореї. Бо там ви нічого б не писали, і рот не відкривали.
показать весь комментарий
22.12.2024 18:10 Ответить
Покажіть, де саме відкритий шлях до Амазонії? І я одразу туди поїду разом зі своїми батьками. Країна закрита! Нічим не краща за північну корею. То за що воювати? За яку демократію? За європейські країни, які виділяють допомогу по чайній ложці в місяць? Та ні, нехай самі воюють.
показать весь комментарий
22.12.2024 18:20 Ответить
Закрита .. Так було завжди ? З 2014 по 2022 рік ? Ви демократично обрали у свої Лідори тих, хто вас за людей не рахує. А щоб стати європейською країною нехай інші воюють, борються ? Чесно, нікуди ви не поїдете якщо й кордон вам відчинять. Оце ваше ниття - гра ! У мене була така ситуація. По 2020 р. Проте я не ніс нісенітницю у коментах про відсутність демократії, малу пенсію й інше. У срср доречно казали: "Хочеш кататись, люби й саночки возити!"
показать весь комментарий
22.12.2024 18:39 Ответить
"Так було завжди ? " що за демагогія, як і далі по твомуц тексту!? ти нічого йомі відповісти не зміг і не зможеш!
показать весь комментарий
22.12.2024 18:43 Ответить
Я навіть не знаю, ти або читати не вмієш, або розуміти написане - то для тебе занадто важко. Людина ж тобі цілком зрозуміло пояснила, що в його сприйнятті світу ніяких країн немає, всі люди вільні і можуть вільно жити де схочуть. Він і його батьки живуть на цій землі, бо вона їм подобається, і до якоїсь там держави це взагалі жодного стосунку не має. То чого їм було кудись їхати? А тепер цей куточок землі обнесли парканом і заявили, що всі його жителі - це власність тих, хто цей паркан поставив. Як тобі, нормально, рабство в 21 сторіччі? Отже, умови життя стали нестерпними, і його повне право як вільної людини - забрати сім'ю і переїхати в інше місце. Тому оті маніпулятивні балачки про "так було завжди?" запхни собі куди подалі.
показать весь комментарий
22.12.2024 19:45 Ответить
неухинят, необіжений - ти з якого окопу строчиш? є час переписку тут вести - кацап там не наступає?
показать весь комментарий
22.12.2024 18:42 Ответить
Так, є час. І на пояснювання для ухилянтів, і тим, хто Абіжєний !
показать весь комментарий
22.12.2024 18:51 Ответить
походу, ти в тилу, справжній зелений ухилянт!
показать весь комментарий
25.12.2024 02:15 Ответить
Здається, Волк, ти оце строчиш на чоботі твого загиблого товариша чи я помиляюсь ? Якщо ні, то "Азов" чекає. А я своє відслужив.
показать весь комментарий
25.12.2024 12:28 Ответить
"Демократія - це взаємний обов'язок між громадянином і державою один перед одним" - КРИТИЧНО ПОМИЛЯЄШЬСЯ
Цитую тобі Конституцію, статтю 3, яку ти погано, напевне, читав:

Стаття 3. Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.

як бачиш - В ОДНОСТОРОННЬОМУ ПОРЯДКУ - ДЕРЕЖВА --- ПЕРЕД ЛЮДИНОЮ відповідаю і є зобовязана ЛЮДИНІ та ГРОМАДАНИНУ!, а не "навпаки" чи "взаємний звязок"!!!!
показать весь комментарий
22.12.2024 18:41 Ответить
Виходить. Тут у мене болить, а тут ні. Якщо хворий, то хворий в цілому. Хвороба твоя звісна. "Мені всі винні (і я в тому числі) !!! А розрахуємось колись, коли я буду всім забезпечений й задоволений." І не хвилює, що задовольняти твої забаганки будуть інші КОНКРЕТНІ люди (а не умовно держава). І не цікаво як і чим. Різко написати не можу. Бо намагаюсь почути голос твоєї Совісті. А чи почую ???
показать весь комментарий
22.12.2024 18:58 Ответить
задовольняти мої забаганки будуть інші КОНКРЕТНІ люди, яким я кожного місяця виплачую близько 60% від всіх моїх прибутків.
показать весь комментарий
22.12.2024 21:31 Ответить
Це дуже добре, якщо Правда. Проте мене не треба цим дорікати. Є державні діячі - до них і звертайтесь. Наприклад, Шмаркаль.
показать весь комментарий
23.12.2024 10:12 Ответить
Тобі би трохі почати читати про економіку і що таке "податки"... і для чого вони потрібні, хто від низх звільнений на яких підлставах, що таке "цивільна людина", " що таке "військова", "що таке ПРАВО" і що таке "рівноправья"...
показать весь комментарий
25.12.2024 02:16 Ответить
Волк, не тобі мене вчити про економіку. Я дуже сумлінно вчився на економічному факультеті, і мав непогані здобутки у кар'єрному зрості. А з податковою я був на ТИ.
показать весь комментарий
25.12.2024 12:25 Ответить
А захищати мають всі, не дехто
показать весь комментарий
22.12.2024 17:39 Ответить
і хто «тебе ловлять»?
ті, за яких голосували ловлені?

вибрали собі рабовласників в начальники..., і скиглять..

Порошенка не хотіли..
хоча той для вільних людей зробив безвіз..

мав право вибору,.. але прос***ав..
показать весь комментарий
22.12.2024 19:44 Ответить
Воює не Зеленський і не Порошенко! Ви самі казали, що Зеленський хотів здатися, але народ вирішив воювати. От нехай той народ, який вирішив воювати, той нехай і воює! Я війну не вибирав!
показать весь комментарий
22.12.2024 20:04 Ответить
коли я таке казав?
і коли це у народу щось питали?

так,
голосували за зе, бо той хотів сойтись пасєрєдінє,
ані тоже люді,
пасматрєть в глаза,
развєсті вайска,
пєрєстать стрєлять..
і на шашлики..

а тут бац, і в москві вас переголосували,..
і вирішили українців винищити..
та ще й набагато раніше ніж 2014 році..
тобто, цю війну ніхто не вибирав..
але вона є, і смертельно небезпечна..

за кого голосували?
взагалі, за кого голосували за цих 30 років?
показать весь комментарий
22.12.2024 20:27 Ответить
А ще обіцяв, що на коліна стане перед пуйлом, але велике кровопролиття не допустить. Щось не бачив його на колінах. Хіба що перед єрмаком.
Ні за кого не голосував. За всі 30 років не бачив в Україні жодну сильну постать, яка здатна адекватно оцінити обстановку, грамотно провести дипломатичні перемовини з партнерами чи потенційними ворогами, переконати народ, що не треба втрачати голову, треба діяти мудріше.
показать весь комментарий
22.12.2024 20:39 Ответить
ага, а якщо він був би Порошенком, то Крим не віддав би..
але що від нього та єрмака може залежати,
коли «нарід» скаже, що це не його війна..?
на коліна стане перед хлом,... та не встане..
показать весь комментарий
22.12.2024 21:11 Ответить
Верховному ішаку донеси цю інформацію, шмато!
показать весь комментарий
22.12.2024 16:25 Ответить
він в курсі..
показать весь комментарий
22.12.2024 19:45 Ответить
Про це вже всі кажуть.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:30 Ответить
Нифигасебе. Даже у Безуглой бывают умные мысли 🤔
показать весь комментарий
22.12.2024 16:30 Ответить
Капець. Тепер кожного вечора буде водоспад "розумних" слів. Лідор буде не самотній.
показать весь комментарий
22.12.2024 17:07 Ответить
реформують армію уже більше 30 років, а результат невтішний досі. І чого б це так виходило, коли політики так працюють, так працюють .
показать весь комментарий
22.12.2024 16:33 Ответить
та що вже казати..
коли міністри оборони України були з ро卐ійським громадянством...
і не тільки міністри оборони..
показать весь комментарий
22.12.2024 19:50 Ответить
Чому вона ще не на фронті? Зірка цензору. Набридла своїм "умнічаньєм".
показать весь комментарий
22.12.2024 16:33 Ответить
Что она должна делать на фронте, как, например, и любой другой депутат? Допустим, распустите вы Раду и отправите всех депутатов на фронт. Что изменится, вы начнёте побеждать?
показать весь комментарий
22.12.2024 16:56 Ответить
Страница 1 из 3