5857 посетителей онлайн
21 643 221

Сегодня реальная пехота – рабство с билетом в один конец. Применяя ее в "мясных" штурмах, мы ничем не отличаемся от россиян, - Безуглая

Безугла про переведення до піхоти людей з інших підрозділів

Военное командование необдуманно бросает пехоту на мясные штурмы, спасти ситуацию может только перезапуск системы.

Об этом сообщила в телеграм-канале нардеп из "Слуги народа" Марьяна Безуглая, информирует Цензор.НЕТ

"Пехота - ключевая, но когда ее применяют "красные генералы", мы ничем не отличаемся от россиян: "мясные штурмы", восстановление позиций в низинах, часто без доразведки и взаимодействия подразделений и тому подобное. Сегодня реальная пехота - а не те, кто имеет возможность писать в Facebook - это рабство с билетом в один конец. И это рабство не из-за того, что россияне нападают, что является очевидным фактом, а из-за ежедневных тупых и отсталых решений военного командования и игнорирования потребности в профессионализме, правде и планировании", - отмечает нардеп.

Она в очередной раз акцентировала внимание на недопустимости отправки военных ПВО в пехоту.

"Я уже не говорю о том, что врачей, специалистов по ПВО, артиллеристов и т.д. следует совершенствовать, а не отправлять не по специальности, где они будут неэффективны и быстро погибнут. В то же время перед закрытыми глазами генералов цветет и пахнет коррупция: устройство своих в тыл, лишь бы не попасть в пехоту. Именно такие во время чисток обычно остаются на своих местах, а отправляют часто именно тех, кто не подкупил и является специалистами, неспособными к интригам ради теплого места. Армия разваливается и гниет именно из-за качества менеджмента и решений, принимаемых наверху", - отметила Безуглая.

Она также убеждена, что спасти нас может только "третья волна" - перезапуск военного руководства без "старперов" и полумер.

Что предшествовало?

Напомним, днем 21 декабря газета Guardian писала, что дефицит личного состава на фронте в Украине стал настолько острым, что Генеральный штаб якобы приказывает "истощенным подразделениям ПВО" переводить своих военных на фронт как пехоту, и это угрожает функционированию противовоздушной обороны.

Позже Генеральный штаб ВСУ заявил, что утверждение журналистов британского издания The Gardian является "недостоверным и некорректным", но подтвердил, что бойцами Воздушных сил доукомплектовывают другие части, однако "это не касается профессиональных специалистов ПВО, которые обеспечивают защиту украинского неба". В свою очередь, представитель Воздушных сил полковник Юрий Игнат заявил, что перевод в пехоту создает проблемные вопросы с кадрами внутри Воздушных сил, но эффективность ПВО - на уровне 95%.

Топ комментарии
+50
Не думав що таке скажу, але як тут не погодитись?
показать весь комментарий
22.12.2024 16:01 Ответить
+38
Хто б шо не говорив про Безуглу, але тут нажаль вона права, чого тільки вартує Бахмут, операція в Кринках, Успенівський мішок де піхоту тримали до "останнього" не даючи наказу на вихід, що це як не знущання над військовими і рабство? В Армії повинна бути дисципліна, але не рабство де життя солдата нічого не вартує, а вартує тільки життя пузатого Полковника-Генерала, такого як Содоль чи Кобриг Побережнюк із 211 бригади.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:17 Ответить
+27
а хіба звільнення Залужного та купи генералів - то був не перезапуск?... може, треба щось з вимикачем зробити для початку?...
показать весь комментарий
22.12.2024 16:05 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
У вас все вороги, кто говорит неудобные вещи...
показать весь комментарий
22.12.2024 16:53 Ответить
Что она должна делать на фронте, как, например, и любой другой депутат? Допустим, распустите вы Раду и отправите всех депутатов на фронт. Что изменится, вы начнёте побеждать?
показать весь комментарий
22.12.2024 16:56 Ответить
Ну да, генштаб не при чём - Безугла должна вам рассказать...🤣
показать весь комментарий
22.12.2024 16:59 Ответить
🖕
показать весь комментарий
22.12.2024 17:00 Ответить
Армія це лише нищий щабель функціонування системи державного управління.... Офіцер бачить як краде офіс президента, Кабмін, верховна рада, силові структури... Як всі платять данину на верх... І офіцер робить те що кажуть з верху... З тих місць яким безугла так гарно вилизує жопу.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:21 Ответить
Бачите, винен не наш потужний Лідор, в руках якого зосереджена вся влада і всі рішення, а гінірали, які самі себе призначили, наклєпали бракованих мін, провалили мобілізацію і т.д.
Марянка таки підор
показать весь комментарий
22.12.2024 17:28 Ответить
Проблема комплексна коли по ненавчених підрозділах з поганою взаємодією, починають прилітати снаряди чи каби, вони втрачають позиції, частково через те, що немає снарядів і мін чим відповісти. А так званий міліон беспілотників стоять на складі, тому їх треба доробляти.

Після втрати позицій зверху починають гримати за втрату і тому пузаті на низах або недоносять всю правду, а беруть і відправляють підготовлені підрозділи резерву, які часто неукомплектовані та потребують відновлення, відбивати ці позиції, в лоб без нормальної розвідки, тому що немає часу на це і засобів для її проведення.

Ще проблему усугубляє солянка підрозділів на флангах, які мають звязок між собою, через великий ланцюг, практично спорчений телефон, і укріплення збудовані не всюди, чим користуються орки, просто атакують в проміжки між ними, просто обходячи з флангів, або зносячи їх кабами.
показать весь комментарий
22.12.2024 21:35 Ответить
Моя думка і 50 Ф16 змінили б ситуацію, тільки от уже говорять екперти, та і це видно по списку переданого озброєння, що навіть ті крохи Ф16,передали без ракет великої дальності.
показать весь комментарий
22.12.2024 21:38 Ответить
А кто Сырского назначил. Стесняюсь спросить?
показать весь комментарий
22.12.2024 16:44 Ответить
Ок
показать весь комментарий
22.12.2024 16:50 Ответить
Всі вояки кажуть що не вистачає людей, і при цьому примудряються воювати кількістю?
показать весь комментарий
22.12.2024 20:05 Ответить
Врятувати піхоту з обох сторін може лише смерть х*йла.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:06 Ответить
а хіба звільнення Залужного та купи генералів - то був не перезапуск?... може, треба щось з вимикачем зробити для початку?...
показать весь комментарий
22.12.2024 16:05 Ответить
просто так зливають у простір накопичений негатив... вона - лише клапан (чи то затичка)
показать весь комментарий
22.12.2024 16:45 Ответить
Чому вона ще не на фронті? Зірка цензору. Набридла своїм "умнічаньєм".
показать весь комментарий
22.12.2024 16:33 Ответить
Хоча б. Від її балабольства користі нуль.
показать весь комментарий
22.12.2024 17:20 Ответить
Звісно, що ця ПИ..да не знає значення слова РАБСТВО, бо вона ж вже діпутят ! Ну, а ти, КоТ що не вчив історію в школі ? Чи підробляєш на посаді ПАПУГИ ? Включіть нарешті розум. Ця ПИ..да вважає себе розумною, як Лідор себе красивим. А в цілому вони - абізз...... Чому ? Бо НОМО САПІЄНС не несе таку пургу ні в Ю-тубі, ні в Телеграмі.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:59 Ответить
Офіцер - це не множина. Серед офіцерів, як і серед цивільних знайдуться свої безУмні, Лідори, або гірше ... татарови. Як кажуть "У сім'ї завжди знайдеться виродок. Як ось серед зеленських слуг.
показать весь комментарий
22.12.2024 17:03 Ответить
Демократія - це не завжди держава винна тобі. Це й ще твої обов'язки перед країною. Щонайвищий з них - захищати державу. Демократичну. Тебе в армії не примушують віддавати життя. Вчись воювати - ЗАЛИШАЙСЯ ЖИВИМ !
показать весь комментарий
22.12.2024 17:06 Ответить
Капець. Тепер кожного вечора буде водоспад "розумних" слів. Лідор буде не самотній.
показать весь комментарий
22.12.2024 17:07 Ответить
Ти мав на увазі ЧОМУ НЕ В ШПИТАЛІ, аптєкарша ?
показать весь комментарий
22.12.2024 17:08 Ответить
Вся мотивація кацапа - це бабло. 20 000 баксів тільки за запис у військо - це мотивація погратись у руцьку рулетку.
показать весь комментарий
22.12.2024 17:11 Ответить
Зазвичай Ледацюги свою бездіяльність пояснюють ... недоліками інших. У мене на городі кінь не валявся, так у сусіда Івана велосипед зламався. Ця ПИ...да (інакше назвати блазнючку рука не повертається) що зробила в Раді для людей ? Клятий "ванергейт" забовтала різними інтерв'ю. А справа висить у повітрі вже який рік ? На таких ледацюг звертати увагу - СЕБЕ НЕ ПОВАЖАТИ !
показать весь комментарий
22.12.2024 17:26 Ответить
Правильно, але не все. Демократія - це демократія для всіх, а не для "абіжєних", хитромудрих, ухилянтів і інших "розумників". Не розумні зараз або в сирій землі, або на фронті в окопі ? Кожний українець тут напише стільки порушень конституції з боку держави, що мама тримай! І ті, хто зараз в окопі, теж мають претензії. Не було б претензій аби Лідор був в країні не кутузовим. Та ні, невдоволених було б не менше, ніж в Америці, які демократів "катнули" на користь республіканців. Ваша логіка не працює, бо матір та країну не обирають. Я не агітую, я тільки намагаюсь прояснити поняття ДЕМОКРАТІЯ.
показать весь комментарий
22.12.2024 17:43 Ответить
Я сказав те, що сказали мудрі люди. І ні жодного слова про .... - зми та віру. Держава - це історична об'єктивність. Якби ви це не заперечували. Познайомтесь чому виникли держави, щоб не нести егоїстичну нісенітницю. Бо вже були такі ... анархісти, матроси. Чим закінчилось всім відомо! Ви живете в державі - хочете цього чи ні. Звісно, якщо не хочете - шлях в Амазонію відкритий і піраньї все ще голодні. Якось так. І добре, що живете в демократичній країні, а не в Талібані чи Пів. Кореї. Бо там ви нічого б не писали, і рот не відкривали.
показать весь комментарий
22.12.2024 18:10 Ответить
Одна деталь. Казати правду про інших, І НІ СЛОВА ПРО СЕБЕ. Про своє бл.....
показать весь комментарий
22.12.2024 18:28 Ответить
Питань занадто багато. Але всі можна звести до одного ! Де, курва депутатська, міни та снаряди, Мавики та ракети, щоб нашу піхоту не відправляти в один кінець ? Чуже видно здалеку, а своє під носом не видно ?
показать весь комментарий
22.12.2024 18:31 Ответить
Закрита .. Так було завжди ? З 2014 по 2022 рік ? Ви демократично обрали у свої Лідори тих, хто вас за людей не рахує. А щоб стати європейською країною нехай інші воюють, борються ? Чесно, нікуди ви не поїдете якщо й кордон вам відчинять. Оце ваше ниття - гра ! У мене була така ситуація. По 2020 р. Проте я не ніс нісенітницю у коментах про відсутність демократії, малу пенсію й інше. У срср доречно казали: "Хочеш кататись, люби й саночки возити!"
показать весь комментарий
22.12.2024 18:39 Ответить
Так, є час. І на пояснювання для ухилянтів, і тим, хто Абіжєний !
показать весь комментарий
22.12.2024 18:51 Ответить
Виходить. Тут у мене болить, а тут ні. Якщо хворий, то хворий в цілому. Хвороба твоя звісна. "Мені всі винні (і я в тому числі) !!! А розрахуємось колись, коли я буду всім забезпечений й задоволений." І не хвилює, що задовольняти твої забаганки будуть інші КОНКРЕТНІ люди (а не умовно держава). І не цікаво як і чим. Різко написати не можу. Бо намагаюсь почути голос твоєї Совісті. А чи почую ???
показать весь комментарий
22.12.2024 18:58 Ответить
Щодо ДЕмотивації, то звертайся до цієї особи на фото.
показать весь комментарий
22.12.2024 19:01 Ответить
Не зрозумів. Ти жінка чи чоловік ? Всім відомо, що обов'язок чоловіка захищати свою сім'ю, свій дім, свою дружину, дітей та батьків. Проте від Вовка чую інше ?
показать весь комментарий
22.12.2024 19:02 Ответить
Хіба я заперечую таку мотивацію для українців ? Сума залежить не від мене, а від дЄрмака. Та його підданих, які чекають помаху режисерської палички.
показать весь комментарий
23.12.2024 10:08 Ответить
Це дуже добре, якщо Правда. Проте мене не треба цим дорікати. Є державні діячі - до них і звертайтесь. Наприклад, Шмаркаль.
показать весь комментарий
23.12.2024 10:12 Ответить
Волк, не тобі мене вчити про економіку. Я дуже сумлінно вчився на економічному факультеті, і мав непогані здобутки у кар'єрному зрості. А з податковою я був на ТИ.
показать весь комментарий
25.12.2024 12:25 Ответить
Здається, Волк, ти оце строчиш на чоботі твого загиблого товариша чи я помиляюсь ? Якщо ні, то "Азов" чекає. А я своє відслужив.
показать весь комментарий
25.12.2024 12:28 Ответить
Кожний чує те, що йому подобається або лягає на його очікування. З усього, ти намагаєшся виправдати себе, свою нікчемність, свій страх. Вигадуєш ти оце просто як з кулемета, мабуть, під подолом своєї бабці. А для твоєї "кратини розуміння" поясню, що зазвичай "опущені" душевно страждають (як ось ти) і свої страждання намагаються вилити на інших.
показать весь комментарий
25.12.2024 12:37 Ответить
Тільки повне ЧМО може свою нікчемність ховати під статтями Конституції або під жіночими трусами. Виконай свій конституційний ОБОВ'ЯЗОК перед Батьківщиною спочатку. Не соромно дивитись в очі скаліченим ветеранам ? Вдовам ? Осиротілим дітям ? пізддьнєсмєн хрЄнов !!!
показать весь комментарий
25.12.2024 12:42 Ответить
Саме так, бо твої ЗЕлені шефи без військової освіти керують військами в ручному режимі з ОП
показать весь комментарий
23.12.2024 03:29 Ответить
цікава у вас обох дата регістрації..один на одному грощі заробляєте, мерзотники?
показать весь комментарий
22.12.2024 19:01 Ответить
Ні, бо вони на третій сходенці в харчовому ланцюгу по поїданню з бюджетног корита в який плате нарід кошти, після Преза і КМУ за ними йдуть судді і прокурори, а потім ДВР та МВС та інші "правохоронно"-каральні органи, які на службі не у народа а у Преза, тому що не нарід їх назначає і звільняє, а През.
показать весь комментарий
22.12.2024 20:30 Ответить
Сьогодні реальна піхота - рабство з квитком в один кінець. Застосовуючи її у м'ясних штурмах, ми нічим не відрізняємося від росіян, - Безугла Джерело: https://censor.net/ua/n3526473

Пять балів із пяти, на жаль це правда. І хто зробив і є власником цієї рабської, владної системної піраміди в країні?,так це наша українська влада,- тоб то українські гниди які де факто зовсім і не є українськими, тому що грабують навіть під час війни цю країну і таким чином вбивають український народ. А піраміда починається з Преза і закінчується місцевим начальником МВС, чи навіть простим постовим, який може в межах своєї влади перед вищим начальством з людиною зробити що завгодно і ні чого за це йому не буде, наприклад найпростіше при наявності у вас всіх документів можуть запропонувати пройти з ним у відділення , а якщо ви не погодитесь тому що наприклад у вас поїзд,чи просто не захочете,то вас доставлять без вашої згоди силою , а по дорозі отримаєте декілька стусанів і виваляють у грязюці. І це стосується не тількі військових а і цівільних громадян просто у військових на данний час першими стоїть гостро питання, залежності від влади жити або вмерти, далі підуть всі інші. Ви подивіться що робить так звана українська влада ,- не тільки крадуть на ***********, наприклад тільки на закупці останньої партії ********** в сумі 24 мільярда грн було їми завищено ціну, а попростому вкрадено 90 мільонів евро, це 17%, або 30 тис. 155 мм снарядів, яка-ж сама влада говорить на весь Світ що їх не хватає на фронтіа, ще виготовляють ********** бракованими які приносять шкоду не ворогу , а українським захисникам, а спочатку щоб зігнати зі своєї землі і знищити весь український народ включаючи і військових, якщо вони залишаться живими, влада приймає Закон про так званий ринок землі, якій ні чого спільного не має з ринком , а має монополізацію ринка землі у декікох сотень осіб на всю Ураїну по 10 тис. га на одну особу. Це скільком потрібно загинути солдатам- тобто напитися їм крові, щоб дати скупитися землею друзям і родичам президента якщо, в одног з друзів в сімьї 5 осіб - це 50 тис. га або 500 кв.км - це загибель в 2-х останніх місяця кровопролитної війни з безкінечними котлами, а якщо у Зеленського будуть скуповувати друзі і родичі по всему Світу тому що він хоче підписати Закон по якому можна давати громадянство всім бажаючим іноземцям з правом покупки землі, то землі не буде навіть у тіх хто її захищав це ж повний абсурт - навіщо тоді її захищати. Тобто виходть що з одного боку народ грабує і вбиває ворог , а з іншого українська влада , яка по факту тоді і не є українською, тому для збереження цього народу ця влада повиння піти , тим паче що строк дії її вже давно закінцився
показать весь комментарий
22.12.2024 22:06 Ответить
Если бабку избиратели выберут в ВР - то сможет и балаболить.
Впрочем тогда она уже будет не простая бабка))
показать весь комментарий
22.12.2024 19:45 Ответить
Марьяна говорит не правду, а очевидность.

Проблема в том, что подавляющее большинство украинцев - фантазеры, которые почему-то надеялись сравняться в равном бою с огромным, и вдобавок ко всему милитаризованным государством.

Поначалу русские пускали в наш окоп КАБ, а мы пускали в их окоп взвод. Русские теряли КАБ, а мы взвод.

Теперь когда таких взводов стало меньше - проблема просто стала явнее, и ее уже не боятся озвучивать, без риска поехать на бутылку к СБУ (да да, а вы думали у нас лучше?).

Крохи иностранного оружия же в этой ситуации помогут примерно так же, как и залепить пару дырок в решете - то есть никак. АТАКАМСы помогли бы. Сразу 500 штук. Ф-16 помогли бы. От 100 штук сразу. И танки бы помогли, 1000 шт одномоментно.

Но у запада нет целей сломать РФ (собственно они это честно озвучивали с самого начала).

Каким бы ни был военным гением Залужный (собственно он эталонный дурак, просто славянам нужен барин-поводырь-икона), или Сырский, или хоть кто угодно - этими крохами выиграть войну не способен никто, и главная причина именно в этом.
показать весь комментарий
22.12.2024 20:02 Ответить
Да. Финны просто немного побесились, Маннергейм как умнейший человек своего времени, осознал что переростание локальной борьбы в кровопролитную войну лишь повысит ставки и вынудит Совок уничтожить страну - и обменял квадратные километры на жизни своих финнов, за что финны ему до сих пор благодарны.

У нас был такой шанс в марте 2022, но наш Маннергейм послушал одного лохматого, и послал свою нацию на заклание без единых гарантий.
показать весь комментарий
22.12.2024 22:08 Ответить
Тому що вона дае можливiсть сказати про це Малюку та Клименку.

Пам'ятаете що сталось в РФii, коли Патрiоти збили Кiнжал? Ми ще довго з цього смiялися. Хоча Кiнжал хоча б лiтае...
показать весь комментарий
22.12.2024 22:19 Ответить
Я с вами не согласен.
Как там Янукович, ответил перед народом Украины?)
показать весь комментарий
23.12.2024 01:09 Ответить
Не думав що таке скажу, але як тут не погодитись?
показать весь комментарий
22.12.2024 16:01 Ответить
Командує Сирський, командуючих на напрямки теж призначає сирський. Накази на відведення військ віддає або сам Сирський, або його підлеглі. "зешобла" винна у тому, що командує саме Сирський, а не Залужний. Але у провалах командуванні на фронті після призначення винен саме Сирський - йому "зешобла" не вказує, як саме він має командувати...хібащо Содоля через його голову зняли, але то було позитивне втручання.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:11 Ответить
А ты лучше на стесняйся, а читай внимательно пост, на который отвечаешь.
Потому, что я в нем написал: "зешобла" винна у тому, що командує саме Сирський, а не Залужний."
показать весь комментарий
22.12.2024 16:45 Ответить
Мар'яна, я тебе кохаю!
показать весь комментарий
22.12.2024 17:08 Ответить
Ооо зешобла вирішила за всі пройоби на армію повісити тобіш на Сирьську.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:01 Ответить
А ще,наші довбо#би-командири ******* сидячи на КСП робити з піхоти "наживку",коли по ній летить усе,вираховується звідки й іде "отвіточка", а на людей -пох..."нових-пришлють".
показать весь комментарий
22.12.2024 17:06 Ответить
Ні, бо вони інваліди з дитинства, вдарені головою, і Безугла також, но мають можливість повчати всіх як жити і воювати…
показать весь комментарий
22.12.2024 16:36 Ответить
А де взяти тих Наполеонів, в Трускавці не готують, нема факультету?
показать весь комментарий
22.12.2024 16:38 Ответить
Зневіра, розбрат, відсутність єдності, ось чого завжди бракувало Українцям. Були і полководці талановиті, но все просиралось із за внутрішніх чвар…
показать весь комментарий
22.12.2024 16:40 Ответить
Українці себе покарали, в 2019м. …
показать весь комментарий
22.12.2024 16:46 Ответить
Кривда це фрагментована правда, так коротше.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:50 Ответить
реформують армію уже більше 30 років, а результат невтішний досі. І чого б це так виходило, коли політики так працюють, так працюють .
показать весь комментарий
22.12.2024 16:33 Ответить
рабство в один кінець - це влада зелених гнид .. з їх безуглими холуями
показать весь комментарий
22.12.2024 17:22 Ответить
А захищати мають всі, не дехто
показать весь комментарий
22.12.2024 17:39 Ответить
Зеленеє жито сказало "Ермак уйдет только со мной". Чомусь це для нього принципово. Ніхто не знає чому. І всі гадають чому Зеля раптово звільняє купу керманичів не збираючись щось пояснювати суспільству ніби його нема.
показать весь комментарий
22.12.2024 18:42 Ответить
Донбассит а вы так и будете продолжать косить под сознательных украинцев? А где ваш офис? У Хорлауке чи в Макееувке?
показать весь комментарий
23.12.2024 14:09 Ответить
Ага. У Бердянську)
показать весь комментарий
23.12.2024 15:08 Ответить
Пехота всегда, во всех армиях, во всех войнах, во все времена. несла самые большие потери. Это не гарантированный билет в один конец, конечно, но и не многолетний проездной. Ничего нового Безуглая здесь не сказала. Но что-то мне не встречалось пока информации, что на мясо погнали Азов, например. Поэтому за мясные штурмы, если такие проводятся, должен отвечать конкретный командир на месте, отдавший преступный приказ. А то шо то подозрительно, перезапуска системы давно хотят ***** с лавровым, и вот Марьяна тоже захотела...
показать весь комментарий
22.12.2024 23:49 Ответить
Да, кацапчик, миром управляет Закулиса... Попробуй еще раз, а то чота слабенько навалил.
показать весь комментарий
22.12.2024 23:51 Ответить
Нехай Безугла розповість всім чому влітку 2023 поперли на пʼять ліній кацапських укріплень замість того щоб вдарити там де їх зовсім не було. Чи слабо ?
показать весь комментарий
22.12.2024 16:51 Ответить
Ну вона ж все знає, нехай розповість.
показать весь комментарий
22.12.2024 17:05 Ответить
Чому застрелили Фаріон, а не цю потвору?
показать весь комментарий
22.12.2024 16:08 Ответить
Безуглая домашний доктор и медсестра по образованию.
Так почему она до сих пор не на фронте? Где патриотизм?
У нее что, патриотизм заканчивается за пределами стен Рады?
Так балаболить, как балаболит Безуглая может и простая бабка на базаре, но не получает такую зарплату как у Безуглой.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:51 Ответить
Цікаво, а чому сини наших знаменитих бунтарів, мінінгарів, патріотів та сметунів не в піхоті та не в окопах? Сина Тягнибока не рахуємо, він справжній патріот.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:19 Ответить
О. Гончаренко до речі теж із мед. освітою. Але він щось не поспішає в окопи, хоча веде себе гірше ніж базарна баба.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:59 Ответить
Мені все одно, що було з сином Байдена. А син із короладською стрічкою, гірший за сина Байдена.
показать весь комментарий
22.12.2024 18:57 Ответить
Наступ на півдні не забуваємо ...
показать весь комментарий
22.12.2024 16:42 Ответить
А хто тоді був винний ?
Кого , за це , покарали ?
показать весь комментарий
22.12.2024 16:43 Ответить
АБСОЛЮТНО ОЧИКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ. ТАМ ДЕ ВЛАЗЕ ЗЕЛЕНСЬКИЙ- ЗАВЖДИ НА ВИХОДІ ГАПЛИК. ХТО ЗВІЛЬНИВ ЗАЛУЖНОГО, МАРЧЕНКО, І ДЕСЯТКИ ІНШИХ ДОСВІДЧЕНИХ І АВТОРИТЕТНИХ ГЕНЕРАЛІВ А НАПРИЗНАЧАВ ЗАМІСТЬ ІХ СЛУХНЯНИХ ТЕЛЕПНІВ?
НАКЕРУВАЛИ ЗЕЛЕНІ ДОВБНІ, А ТЕПЕР ПЛАЧУТЬСЯ.....

показать весь комментарий
22.12.2024 21:11 Ответить
"Говорити правду за часів загальної брехні - це екстремізм." (с) Д.Оруел
показать весь комментарий
22.12.2024 17:52 Ответить
Вау! Оценіть красу гри!
0. маємо патріотичну мотивовану армію на чолі з нормальним керівництвом . (яке Зе-влада чорним ротом тієї самої Безуглої нещадно поливала брудом до останнього дня роботи )
1. Спочатку замінюємо адекватне керівнцтво Залужного + 16 його генералів на совкових дебілів.
2. Розвалюємо керівництво на рівні бригад і батальйонів через чехарду змін на посадах керівників підрозділів та постанову неадекватних завдань.
3. Проводимо нахабну бусифікацію всих підряд.з одночасним інвалідизацією всих бажаючих за гроші.
......ііііііііііііііііііі.............. БІНГО!! Маємо розвал керування, масове СЗЧ, паніку у військах, демотивацію навіть найщиріших патріотів - і як результат здвчу територій без спротиву. х
хтось мене може переконати що те що діється на Донецькому напрямку - не результат роботи Д'Єрьмака і його шобли.? Ця ситуацію викликає лише лють і ненависть.
Але це я пишу не для того щобволати всепропало-треба здаватись. адекватний вихід з цієї ситуації - лише пована зміна керівництва держави, якщо треба - і шляхом фізичного усунення.
показать весь комментарий
22.12.2024 17:18 Ответить
Хто б шо не говорив про Безуглу, але тут нажаль вона права, чого тільки вартує Бахмут, операція в Кринках, Успенівський мішок де піхоту тримали до "останнього" не даючи наказу на вихід, що це як не знущання над військовими і рабство? В Армії повинна бути дисципліна, але не рабство де життя солдата нічого не вартує, а вартує тільки життя пузатого Полковника-Генерала, такого як Содоль чи Кобриг Побережнюк із 211 бригади.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:17 Ответить
Ну деякі військові, такі як Станіслав "Осман" Бунятов( Говорить Снайпер), можливо ще деякі військові(хто незнаю) згодні з тим, що написала Безугла
показать весь комментарий
22.12.2024 16:19 Ответить
Ні не командував, але я й не розпоряджаюсь кому жити, а кому вмирати, військової освіти немаю, маю юридичну і економічну
показать весь комментарий
22.12.2024 16:42 Ответить
Ну у финов же как-то получилось вийти из войни потеряв часть своей територии но не потерять суверенитет и государственность? Или ви считаете у Маннергейма било больше войск и оружие?
показать весь комментарий
22.12.2024 21:43 Ответить
то що? у московитів піхота більш вмотивована ніж у нас? а починалось все діаметрально протилежно! замість того щоб думати як мотивувати нашого піхотинця влада все робить для того щоб його демотивувати! от і маєш! докерувалися!
показать весь комментарий
22.12.2024 16:57 Ответить
Рабство захищати свою Україну, ну і дурепа. Рабство це коли раді посади виконувати побажання хазяїв. Да призначати дебілів на посади. А військових не чого ображати.
показать весь комментарий
22.12.2024 16:25 Ответить
А чому ***** стверджує ,що ми адін народ?((Чим ми від москалів в більшості відрізняємося?Менше бухаємо?Менше святкуємо совкові свята?Менше до їх церкви ходять?Менше москальською спілкуємося?Вчилися наші генерали в яких військових вузах?Озброєні більше москальською зброєю?Статут українських вояків є натівський чи він є прямим перекладом совкового?(((Тому як по іншому вести війну?В нас хіба більшість добровольців чи бусифікованих?Хіба не наживаються на війні як і москалі?Хіба ціна життя для командування простого солдата є іншою?Хіба не пішла частина туди лиш за гроші?хіба мало колаборантів,боягузів та зрадників,маю на увазі менше ніж в москалів?(((((Хіба президент ,чи усі президенти,не були брехунами совкового пошиву і з уявленнями про світ?((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
показать весь комментарий
22.12.2024 18:13 Ответить
У Безумну закохан? Тоді і Єрмака поважаєш
показать весь комментарий
22.12.2024 16:45 Ответить
то в тебе діарея? І до чого тут Порошенко? А би щось висрати
показать весь комментарий
22.12.2024 17:24 Ответить
в тебе полова у макітрі. та манера спілкування бидляча, як у руцького гопника з підворіття. З тобою нема про що розмовляти
показать весь комментарий
22.12.2024 17:45 Ответить
Страница 2 из 3