12514 посетителей онлайн
13 725 253

Памятник Владимиру Высоцкому демонтирован в Одессе

Пам’ятник Володимиру Висоцькому демонтували в Одесі

В Одессе демонтирован памятник советскому актеру и певцу Владимиру Высоцкому.

Об этом сообщила Одесская киностудия, передает Цензор.НЕТ.

"На многочисленные обращения относительно исчезновения памятника Владимиру Высоцкому, который находился на фасаде Одесской киностудии (г. Одесса, Французский бульвар, 33), сообщаем следующее. По решению органов местной власти памятник был демонтирован 30.12.2024 года в 22:00. По настоянию Одесской киностудии памятник был передан на хранение нашему предприятию. Сейчас скульптурная композиция находится на нашей территории и принимаются меры по ее надлежащему хранению", - говорится в сообщении.

Там отметили, что скульптуру разместят на территории предприятия - рядом с одним из павильонов.

Топ комментарии
+30
Цікаво, чим він завинив..
показать весь комментарий
31.12.2024 13:31 Ответить
+29
І *** з ним.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:28 Ответить
+29
А Висоцький чим не догодив? Так, він не був дисидентом, але й не був повністю людиною системи. Він передусім був поетом, якого люди любили (й досі *******), і в Україні також.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:32 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Чесно кажучи, талант та геніальність Висоцького значно перебільшені.
І на знесення пам'ятника якось "фіолетово".
показать весь комментарий
31.12.2024 15:57 Ответить
Все це, це що?
показать весь комментарий
31.12.2024 15:55 Ответить
Чуть ли не в открытую наркоту употреблял + мутки с оплатой за концерты (чего естественно МВД и КГБ не знать не могли). Не все так просто с любимым многими Владимиром Семеновичем
показать весь комментарий
31.12.2024 15:55 Ответить
А чим, наприклад, заслужив перед Україною Стів Джобс (назвали вулицю на його честь), чи Голда Меїр?
показать весь комментарий
31.12.2024 15:55 Ответить
Не погоджуся. "Місце зустрічі..." відмінний фільм з проробленим сценарієм і атмосферою. Всі фільми складаються з епізодів.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:54 Ответить
Мова його співу так і не була названа...з дитинства Висоцький мріяв стати українським буржуазним націоналістом, але батьки вивезли його до москви...можливо ви не розумієте, що чим більше в Україні буде російського, тим менше буде українського?
показать весь комментарий
31.12.2024 15:54 Ответить
Після перемоги Майдану, дехто недалекий лише спробував відмінити закон К К, який прийняли 2 роки тому...
показать весь комментарий
31.12.2024 15:54 Ответить
В Францію скоріше.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:51 Ответить
З таким успіхом треба зносити все, що будували при царях й совку.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:49 Ответить
Ще один захисник русскава міра...за Зєлєнскава галасавал?
показать весь комментарий
31.12.2024 15:49 Ответить
Впевнений, ти є найвідданіший прихильник встановлення ханукій по всій Україні. Можеш не казати за кого ти голосував
показать весь комментарий
31.12.2024 15:49 Ответить
Напівєврей...ти чогось акцентуєш на його єврейській половині...друга половина наче не існує...
показать весь комментарий
31.12.2024 15:46 Ответить
А якою повинен був співати, якщо його малим вивезли до москви батьки?
показать весь комментарий
31.12.2024 15:45 Ответить
Спробуйте подібне питання задати на росії стосовно треку "Я сошла с ума" групи "Тату".
Але ж нам то не можна, правда? Повинні ми любить всіх підарасів, злодіїв і вбивць, бо йдемо в Європу ж.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:44 Ответить
Ага, перереставили пам'ятника Висоцькому- все, вибори виграли пропутінські партії.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:44 Ответить
І що це за хрінь?
показать весь комментарий
31.12.2024 15:43 Ответить
Це вираз ще з есесеру.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:42 Ответить
В Києві жили його бабусь і дідусь, по батьку. Він часто до них їздив.

Скільки людей - стільки думок. Можна ще знести пам'ятник Бикову - він в радянських фільмах знімався. Багато чого можна знести. Я тут неодноразово писала - у всьому модна дійти до маразму. Можна знести пів України - бо будинки при срср та царях побудовані. Можна й церкви, палаци позносити - бо будували та розписували імперці.

Можете почати з будинків ВР, КМУ, ОП, МВС, ВСУ, ДУС, НБУ..там довгенький перелік...
показать весь комментарий
31.12.2024 15:41 Ответить
У Києві заборонили російську музику, книжки та вистави у публічних місцях

https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https%3A%2F%2Ffakty.com.ua%2Fua%2Fukraine%2Fsuspilstvo%2F20230713-u-kyyevi-zaboronyly-rosijsku-muzyku-knyzhky-ta-vystavy-u-publichnyh-misczyah%2F https://twitter.com/intent/tweet?url=https%3A%2F%2Ffakty.com.ua%2Fua%2Fukraine%2Fsuspilstvo%2F20230713-u-kyyevi-zaboronyly-rosijsku-muzyku-knyzhky-ta-vystavy-u-publichnyh-misczyah%2F&title=%D0%A3+%D0%9A%D0%B8%D1%94%D0%B2%D1%96+%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%BB%D0%B8+%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%83+%D0%BC%D1%83%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D1%83%2C+%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B6%D0%BA%D0%B8+%D1%82%D0%B0+%D0%B2%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%B8+%D1%83+%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85+%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%86%D1%8F%D1%85 https://telegram.me/share/url/?url=https%3A%2F%2Ffakty.com.ua%2Fua%2Fukraine%2Fsuspilstvo%2F20230713-u-kyyevi-zaboronyly-rosijsku-muzyku-knyzhky-ta-vystavy-u-publichnyh-misczyah%2F&text=%D0%A3+%D0%9A%D0%B8%D1%94%D0%B2%D1%96+%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%BB%D0%B8+%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%83+%D0%BC%D1%83%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D1%83%2C+%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B6%D0%BA%D0%B8+%D1%82%D0%B0+%D0%B2%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%B8+%D1%83+%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85+%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%86%D1%8F%D1%85

На території Києва заборонено публічне використання російськомовного культурного продукту. Мораторій наклала Київська міськрада.

Рішення, яке ухвалили у четвер, 13 липня, під час пленарного засідання сесії міськради, підтримав 71 депутат.

Під заборону потрапляє не лише російськомовна музика, адже мораторій забороняє публічне висвітлення та демонстрацію російськомовного продукту.

Если я в Киеве буду, сидя в своем личном автомобиле, стоя на перекрёстке на красный сигнал светофора, слушать что-то на русском языке не в наушниках, а на хорошей акустике на громкости, когда буквально телом ощущаешь музыку, что со мной будет? Это же публичное место, которое окружает кузов моего авто, а если тем более там еще будет пешеходный переход, да еще и в час пик?

Ну и еще вопрос
что из этого мне разрешено смотреть и слушать в общественном месте?
это
https://www.youtube.com/watch?v=rtZFtzXA0fQ
или это https://www.youtube.com/watch?v=I3Jou2exqSs
или нельзя ни то ни другое "бо там однострій комунячий, та й взагалі Леонід Федорович Биков; 12 декабря 1928, Знаменка, Славянский район, Донецкая область, тобто - дамбасянін і зараз точно був би сєпаром"?
показать весь комментарий
31.12.2024 15:40 Ответить
Это ты, Федорович, неправ... 73% кричали "хуже не будет, зато хоть поржем!!!"
показать весь комментарий
31.12.2024 15:38 Ответить
"И во веки веков, и во все времена
Трус, предатель - всегда презираем,
Враг есть враг, и война
всё равно есть война,
И темница тесна,
и свобода одна -
И всегда на неё уповаем.
Время эти понятья не стёрло,
Нужно только поднять верхний пласт -
И дымящейся кровью из горла
Чувства вечные хлынут на нас.
Ныне, присно, во веки веков, старина, -
И цена есть цена,
и вина есть вина,
И всегда хорошо, если честь спасена,
Если другом надёжно прикрыта спина.
Чистоту, простоту мы у древних берём,
Саги, сказки из прошлого тащим,
Потому что добро остаётся добром -
В прошлом, будущем и настоящем!"
показать весь комментарий
31.12.2024 15:34 Ответить
Та ладна! А кацапів он як поважаєш))) з великої літери пишеш. Судячи з написання - Ви неврівноваженна особа. Скоріш за все, наввть школота - яка й не чула нічого про Висоцького. Не те, щоб читати про нього, або бачити хоч один фільм.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:31 Ответить
Будеш сміятися коли па'ятники радянським комісарам вставлювати почнуть окупанти.
Після того як захід припинить допомогу під впливом стійкої тенденції до перемог пропутінстких партій
показать весь комментарий
31.12.2024 15:31 Ответить
Павло, хто тебе так налякав? Тобі конче до бабки, щоб злила на віск. І швиденько!
показать весь комментарий
31.12.2024 15:24 Ответить
може доклався, може ні.
сотні людей з Грузії, Латвії, Вірменії, інших республік доклались.
але ж ми не створюємо на цій землі "пантеон антисоветчиків" , правда ж?
ми просто відокремлюємо символи, які продукував срср та продукує росія з метою впровадження ідеї про спільну (читайте - російську) культуру, історію тощо.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:20 Ответить
Висоцький був агентом Моссад
показать весь комментарий
31.12.2024 15:18 Ответить
Цікаво вата розгулялася в коментарях.
Особисто я б зняла пам'ятник Висоцького лише за те, що його грав путініст бєзрукаф у пропагандистському фільмі.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:12 Ответить
Та да, ти чекав,що зараз всі кинуться па'ятники радянським комісарам вставлювати, щоб " нє праіграть інформаціонную" і щоб скабєєва і солов'йов похвалили.
От тоді буде все ОК.
Інформаціонная виграна
показать весь комментарий
31.12.2024 15:12 Ответить
Тухлая ідея пам"ятник Висоцькому знімати. Його пісні висміювали совок на побутовому рівні і він теж в якійсь мірі доклався до зміни мислення у гомосовєтікусов того часу.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:11 Ответить
в сенсі, до чого тут Україна?
може до того, що це кіностудія в українському місті?
ну знімався він на цій кіностудії то й що, тисячі інших акторів колишнього срср там теж знімались, кожному встановити?
показать весь комментарий
31.12.2024 15:06 Ответить
Іншої відповіді я не чекав.
Нема розуму - вважай каліка.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:03 Ответить
Чим?? - просто тим, що він Кацап, пояснювати що це тАКЕ!, на стану.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:59 Ответить
Та да, давай зараз взад пам'ятники ульянову і джугашвілі повенемо, бо " іфармаціонную вайну абязатєльна праіграєм"
Анєкдот ходячий.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:58 Ответить
Это все мне напоминает махровый Совок когда нам в школе учителя заявляли что восстание Спартака провалилось потому что вожак восстания не понимал сути марксизма-ленинизма.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:57 Ответить
Пам'ятник на фасаді Одеської кіностудії, де він знімався - різницю відчуваєте? До чого тут Україна?
показать весь комментарий
31.12.2024 14:55 Ответить
Ми в дитинстві хто слухав Висоцького жлобами називали. 100% з 73% жлоби.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:53 Ответить
Дивитись на пару кроків вперед, враховуючи реалії інформаційної війни - це не для вас
показать весь комментарий
31.12.2024 14:53 Ответить
73% виліз...кіно, віно і даміно...
показать весь комментарий
31.12.2024 14:52 Ответить
У тебе така опінія у інших інша.
Услід за російськими Пушкіним, Лєрмонтовим, Висоцьким їдуть російські танки. Так було завжди, ще за Царя-Панька почалося, тільки їхали тоді кіньми.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:49 Ответить
людина вище в коментарях ставить єдине вірне питання: чим висоцький заслужив мати пам'ятник в Україні?
показать весь комментарий
31.12.2024 14:49 Ответить
а от мені пам'ятник Морірісону тут не вперся, я б залюбки на його могилу в Парижі завітав) там й
доречніше й атмосферніше й емоційніше в рази, як мені видається.
є висоцький, є країна в якій й для якої він творив, долею якої переймався, й на території якої похований, най там й буде.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:47 Ответить
Рідний дід напівєврея Висоцького був народжений у Києві. І чим Володимир Висоцький завинив перед Україною? Тим, що співав на російській антирадянщину?
показать весь комментарий
31.12.2024 14:46 Ответить
А якою мовою співав Висоцький і чому саме нею?
показать весь комментарий
31.12.2024 14:43 Ответить
Не варто було його чипати. Це інформаційно не на користь Україні. Можна довго спорить, хто він для України але коли в Дніпрі повертають радянські та російські назви вулицям, прибираючи українських Героїв, все це виглядає лише як навмисне збурення суспільства та відволікання від чогось...
показать весь комментарий
31.12.2024 14:42 Ответить
Для того, щоб не нервувати з цього приводу, треба просто уявити, а ким би зараз був той чи інший актор чи співак. Наприклад, Леонід Биков зараз розмовляв би виключно українською та знімав українське кіно. Висоцький , щоб не ускладнювати собі життя був би путіністом, щоб не втрачати майно та свої шерстисоті Мерштідеси. Той же Балабанов був би неонацистом та знімав фільми про українських нациків та рускіх богатирів з «сво». Навальний так і залишився б імперцем, навіть після в'язниці. Будь яка відома постать своєю творчістю вже наперед дала нам знати, що від неї чекати у майбутньому. Але ж для цього треба мати гарну інтуїцію та розбиратись у людях.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:42 Ответить
Українцям без русскава міра нікак...?
показать весь комментарий
31.12.2024 14:41 Ответить
Ці пісні можна прив'язати до будь якої країни, бо пропаганда є скрізь.У Висоцького творчість має ознаки вічної класики, нема жодної прив'язки до критики СРСР або висміювання режиму. Він сміявся лише над людською невдосконалістю, яка й порождала облизування дупи режиму. Він копав значно глибше - у душі людей, які й родили цей режим, чудово розуміючи, що режим є наслідком а не причиною. Тому й критикувати його немає сенсу.Дехто цього не розуміє, кидаючись робити репортажи про шубохранилища або коханок Путіна.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:40 Ответить
Зовні здавалось шо він антисоветчік, правда Солженіцин теж був антисоветчік а Україну ненавидів і в Гулазі.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:40 Ответить
Як хитро російську окупацію назвали "совок"...
показать весь комментарий
31.12.2024 14:39 Ответить
Що саме цікаве, деякий час в юнацтві був у псевдо-літературно-політично- портвейновій кухонній тусовці, де вишукували різні речення у бардів чи поетів з письменниками та намагались вкласти якийсь потаєнний антирадянський зміст у їхні слова. А людина(автор) писала навіть не задумуючись, що хтось буде шукати там антирадянщину. Бо її там зроду не було. Тож Висоцький там був серед фаворитів.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:39 Ответить
Стукачество...П'яте управляння КДБ СРСР уже в роки пізнього соціалізму почало працювати над "створенням майбутнього". І коли аналітики управління зрозуміли, що СРСР не буде, а буде росія, отоді й було прийнято рішення - своїми кадебістськими каналами та можливостями максимально "розкрутити" деяких особливо талановитих російських бардів, рок-музикантів на на всій території СРСР з метою емоційної прив'язки "народів СРСР" до "великой русской культури". Що, до речі, й було успішно зроблено...
показать весь комментарий
31.12.2024 14:38 Ответить
Працює.

"Опубликовано 18 Апреля 2012 г.

«Его завербовали после женитьбы на Марине Влади», - вспоминает экс-сотрудник органов Михаил Крыжановский."
показать весь комментарий
31.12.2024 14:36 Ответить
Не кажіть дурниць ,на цвинтарі стоїть надгробок .пам'ятника у місті , серед живих ,немає . Червонопуза влада його завжди ненавиділа , це я бажав підкреслити. Не ліпіть ярлика ,, спеціаліст по пам'ятникам у москві,, людям про яких ви нічого не знаєте.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:33 Ответить
Ніхто з радянських гуртів не подобався. Хоч друзі були фанатами різних Примусів і Цоїв.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:31 Ответить
Не будьте Бужанскім. Висоцкій то нинішня Латиніна.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:31 Ответить
Нах свинособачій кал з нашої землі... помітили скрізь нашу територію своїми духовними "екскриментами, мовляв, тут тепр наше фсьо і ви, українці, тут ніхто..
показать весь комментарий
31.12.2024 14:29 Ответить
А эта ссылка работает:
https://perspekt.org.ua/news/vyisoczkij-byil-agentom-kgb!
показать весь комментарий
31.12.2024 14:28 Ответить
А яким боком цей Вальодя мав відношення до України, або до нашого культурного коду? Ніякого! Вам подобаються його пісні - то слухайте. Можете навіть харчуватися із вигрібної ями і пити із калюже - ваше право. Проте пам'ятники, назви вулиць , тощо - створюють наративи. Тому, якщо діяч, незалежно від етнічної приналежності мав вплив на політичний, культурний, соціальний вплив на Україну і що не вмазаний в геноциди та нищення українців, але навіть має контраверсійний підхід - він має місце в українській парадигмі. А якщо це фактично імперська мітка, яка стовбитьтза собою території типу толстоєвського, пушкіна і іншого сумнівного лайна - нах за парєбрік. Є величезна, громадна кількість людей, що жили для України, але їх недооцінено і забуто!
показать весь комментарий
31.12.2024 14:28 Ответить
бо він не роззявав рота на комуняк, фактично був "внє палитики"
показать весь комментарий
31.12.2024 14:27 Ответить
Можна й пам'ятник) мені теж подобався)) і Квінам теж пам'ятник..я всі диски їх позбирала..досі є)
показать весь комментарий
31.12.2024 14:27 Ответить
А може здриснув би в Швейцарію, нє?
показать весь комментарий
31.12.2024 14:26 Ответить
"404 сторінку не знайдено"
показать весь комментарий
31.12.2024 14:25 Ответить
Я через нього грати на гітарі навчилась))
показать весь комментарий
31.12.2024 14:23 Ответить
Маячня. Доречі, почитайте його біографію. Дізнаєтесь про бабусю з дідусем які мешкали у Києві, про батьків. І чому він у мацкві опинився.

Доречі, пам'ятник Бикову теж знесемо? Він в радянських фільмах знімався! Пропаганда!

І знесемо все, що пов'язано з акторами, що знімались у фільмі "За двома зайцями". З нього й так познущались дебільним дубляжем, що дивитись стало неможливо..
показать весь комментарий
31.12.2024 14:22 Ответить
ви спеціаліст по пам'ятниках у москві? Зараз важко, але наберіть у гуглі - ваганьківське, висоцький і ви побачити шедевр ідіотського мистецтва. ДО РЕЧІ - послухайте саму пісню Висоцького - "Пам'ятник" - багато чого зрозумієте. Можливо....
показать весь комментарий
31.12.2024 14:21 Ответить
Не треба змішувати радянщину з московщиною...це різні речі...багато українців робили кар'єру партквитком, особливо вихідці з села які дуже хтіли стати "великим начальником"...
І дуже багато антирадянщиків та антикомуністів махрові українофоби...і самі кончені серед них це проімперські налаштовані сіоністи...добре що майже всі вони виїхали
показать весь комментарий
31.12.2024 14:20 Ответить
творчість це завжди про смаки.
вам подобається? то читайт, слухайте, хто забороняє. але пам'ятник йому в Україні для чого?
в підлітковому віці я любив "Дорз", то що, пам'ятник Моррісону встановимо, "ілі єто другоє"?
щодо "давайте хаяти", пдібні вам так ******* недолугі пересмикування? хто його "хає"?
показать весь комментарий
31.12.2024 14:19 Ответить
Ще одна совкова дурнувата "круп"... Фуууууууууууууууу...
показать весь комментарий
31.12.2024 14:19 Ответить
згоден - смердить
показать весь комментарий
31.12.2024 14:19 Ответить
Той, хто висміював владу, гнив у таборах. А цей совок-висоцький був обласканий совецкою владою, як ніхто: знімався, грав у театрі, їздив вільно за кордон та гасав п'яним по маааскві на Мерседесі.

А, наприклад, Василя Стуса в той час вбивали в таборах.

Але Вашій совковій голові цього не зрозуміти.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:17 Ответить
Як біолог... так... на Павлова нападати - цілковитий ідіотизм і провокація. Величина рівня Ейнштейна... та ще за яких часів. Кретини
показать весь комментарий
31.12.2024 14:16 Ответить
Він ним і є Гарний кацап - мертвий кацап.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:15 Ответить
Ним так само мітили захоплені рускім міром території як Лєніним і Пушкіним.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:14 Ответить
Следующим будет этот памятник? Лучше бы на фронт потраченные средства отдали.

показать весь комментарий
31.12.2024 14:14 Ответить
якому ТРАВНІ... ВСВ помер у липні 80-го. Дату чесно - не пам'ятаю. І ПРО АФГАН - жодної строчки не писав, то вас дурять. Хотять десятки тупих віршиків від його імені. Не вірте вссьому
показать весь комментарий
31.12.2024 14:13 Ответить
Гебісти ненавиділи Висоцького , йому не встановлено жодного пам'ятника у москві. Адже для Одеси це чужа людина . Як кіров до Кропивницького.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:11 Ответить
в мене якось ужилося разом. Рок більше, в основному хард - ЛП, ЛЗ, Світ.... Слейд, ЮХ.... но і висоцького слухав... від батька, мабуть. Та ще й дещо сам під гітарку аматорськи наспівую. Так що - що є, то є - нема чого цуратися
показать весь комментарий
31.12.2024 14:10 Ответить
Якби він жив,то на 99% підтримав би війну проти нас.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:09 Ответить
Є кілька пісень Висоцького, які справді важливі. Про особу говорити нічо не буду: багато вже написано. Взагалі, ми в демократичній країні і кожен має право слухати, шо хоче, навіть Марлену Дітріх. Але для чого йому пам'ятник в Україні?
показать весь комментарий
31.12.2024 14:09 Ответить
у 79-му він був у Сумах, 4 концерти на день, правда по годині - його, там з ним якісь ансамблі були ще.... три дні був у Сумах, чуток було багато, але на концерті виглядав добре. Не знаю, пізніше вже взнав про морфій ... хто з тих часів знає про чутки усе, чого тільки не плели
показать весь комментарий
31.12.2024 14:07 Ответить
Вам хтось забороняє далі слухати Висоцького приватним порядком?
показать весь комментарий
31.12.2024 14:07 Ответить
"Чудову" Марину Владі, насправді Полякову-Байдарову, та її Валодю дуже ковбасило від українців та їхніх антирадянських лозунгів в Канаді.
Хто ще із радянських акторів міг вільно їздити на футбольні матчі по всьому світу?
Багатом не дозволяли одружитись із іноземцями, а Валоде все було дозволено.

Відео про святого Валодю і його Марину.

https://www.youtube.com/watch?v=ME_hXMHbwUw
показать весь комментарий
31.12.2024 14:06 Ответить
Тобто, всіх хто народився до 24.08.1991 року в утилізацію?
показать весь комментарий
31.12.2024 14:05 Ответить
А пісня для солдат у афганістані солдат не ході убівать кінець 79 а у травні80 його не стало совпаденіе врятлі як каже сікельов
показать весь комментарий
31.12.2024 14:04 Ответить
Якщо його пісні не по-справжньому геніальні, як для американців пісні Сінатри або Рея, то він відійде у минуле разом з поколінням, яке його пам'ятає.
Якщо ні - то пам'ятники йому не потрібні, він сам собі пам'ятник.
Як Дон Кіхот, присвячений герцогу Бехарському, Маркізу Хібралеонському, графу Беналькасарському і прочая і прочая.
Ви знаєте, хто такий герцог Бехарсьский та іжє с нім?
Ні? Отож.
А Дон Кіхота і Сервантеса знають всі.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:04 Ответить
дурень , співк і наркоман це Курт Кобейн, а це просто алкаш і х..ло
показать весь комментарий
31.12.2024 14:03 Ответить
Ще у 2016 році на кацапському ток-шоу 25 січня зібрались синок Висоцького,його мамка та коллєґі по сцені-і почали лайном його поливати : синок сказав,що ніколи не сприймав його батьком,колишня заявила,що ніколи не кохала його-а вискочила заміж,бо він на гітарі грав,коллєґі заявили,що він був лайном,а не артистом... А причина вся у тому,що Владі в інтерв'ю рашатудей заявила,що добре знала політичні вподобання Володі-і запевнила на 1000%,що якби він був живий зараз-він би був на боці України. Так само,як і його синок на презентації фльма"спасібо,что жівой"- а ґде ж єщьо прєзєнтовать.как нє на его любімой Укріне?
Кампанія проти Висоцького у той час.коли стоять пушкіни,марґєлови,сташкови та інше кацапо-совкове лайно- це рвнозначна цькуванню і вбивству Ірини Фаріон ІДЕОЛОГІЧНА ДИВЕРСІЯ ,що проводиться ворогами української державності за допомогою корисних ідіотів і невіґласів. РОЗДУПЛІТЬСЯ,БОВДУРИ !!!
показать весь комментарий
31.12.2024 14:02 Ответить
Страница 2 из 3