13087 посетителей онлайн
13 710 253

Памятник Владимиру Высоцкому демонтирован в Одессе

Пам’ятник Володимиру Висоцькому демонтували в Одесі

В Одессе демонтирован памятник советскому актеру и певцу Владимиру Высоцкому.

Об этом сообщила Одесская киностудия, передает Цензор.НЕТ.

"На многочисленные обращения относительно исчезновения памятника Владимиру Высоцкому, который находился на фасаде Одесской киностудии (г. Одесса, Французский бульвар, 33), сообщаем следующее. По решению органов местной власти памятник был демонтирован 30.12.2024 года в 22:00. По настоянию Одесской киностудии памятник был передан на хранение нашему предприятию. Сейчас скульптурная композиция находится на нашей территории и принимаются меры по ее надлежащему хранению", - говорится в сообщении.

Там отметили, что скульптуру разместят на территории предприятия - рядом с одним из павильонов.

Топ комментарии
+30
Цікаво, чим він завинив..
показать весь комментарий
31.12.2024 13:31 Ответить
+29
І *** з ним.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:28 Ответить
+29
А Висоцький чим не догодив? Так, він не був дисидентом, але й не був повністю людиною системи. Він передусім був поетом, якого люди любили (й досі *******), і в Україні також.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:32 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
показать весь комментарий
31.12.2024 13:26 Ответить
І *** з ним.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:28 Ответить
Уявляю, що будіт. Одеська ватка цього не переживе.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:29 Ответить
Більше того, вона згорить... та й хєр з нею 🤔🧐😁😝😝😝😝😜🤪
показать весь комментарий
31.12.2024 13:32 Ответить
Саме так, це ж культура, він позасистемний і інша подібна маячня....
показать весь комментарий
31.12.2024 19:29 Ответить
Правильно зробили. Вільно катався за кордон, закритий для простих смертних в совку, значно частіше, ніж інші актори.
Мерседеси міняв, як шкарпетки. І, як кажуть деякі його *********, "стукав" на своїх колег-акторів.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:31 Ответить
Було ще гірше... Висоцький був таким же "кишеньковим опозиціонером", як і "навальнята", зараз... Таким собі "запобіжним клапаном", через який стравлювалася напруга у суспільстві...
показать весь комментарий
31.12.2024 13:34 Ответить
скоріш всього - так, як і літературна газета, іностранная літєратура.... така собі фіга у кишені, щоб не гавкали з-за кордону про права людини. Більш опозиційним був інший талант - Галіч... він був справжній ненависник режиму
показать весь комментарий
31.12.2024 13:36 Ответить
я не чекіст, але дозволялося йому по тих часах - багато, це - ФАКТ
показать весь комментарий
31.12.2024 13:34 Ответить
бо він не роззявав рота на комуняк, фактично був "внє палитики"
показать весь комментарий
31.12.2024 14:27 Ответить
За кордон багато акторів їздили, та й часта зміна Мерседесів - таке собі звинувачення (для актора його рівня). Щодо стукаччества - це вже серйозно, тут потрібні докази, не можу нічого сказати.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:36 Ответить
актор.... ви знаєте, пісні і вірші - так. А актор - фільми з ним - лайно повне. Якщо прибрати пісні - ще більше лайно. Хто поважає гидоту від цього... як його.... говорухін... совкове сміття. І вертикаль - не слухайте пісні у кіно, що залишиться? То ж і воно. І мєсто встрєчі - тирса суцільна. Так - епізоди красиві за рахунок талановитих акторів. Погодтеся - фільму немає, є епізоди. Ковдра з шмаття
показать весь комментарий
31.12.2024 13:41 Ответить
Не погоджуся. "Місце зустрічі..." відмінний фільм з проробленим сценарієм і атмосферою. Всі фільми складаються з епізодів.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:54 Ответить
Зазвичай *лайно* кричить гучніше всього лайно.
показать весь комментарий
31.12.2024 16:14 Ответить
Є деякі свідчення з цього приводу

https://perspekt.org.ua/news/vyisoczkij-byil-agentom-kgb!
показать весь комментарий
31.12.2024 13:45 Ответить
"404 сторінку не знайдено"
показать весь комментарий
31.12.2024 14:25 Ответить
А эта ссылка работает:
https://perspekt.org.ua/news/vyisoczkij-byil-agentom-kgb!
показать весь комментарий
31.12.2024 14:28 Ответить
Працює.

"Опубликовано 18 Апреля 2012 г.

«Его завербовали после женитьбы на Марине Влади», - вспоминает экс-сотрудник органов Михаил Крыжановский."
показать весь комментарий
31.12.2024 14:36 Ответить
КГБ-істи колишніми не бувають - гандон Крижановський те самісінько брехав про Іасюка. А стукачом насправді був комсорг Укрконцерту Коля Мозговий
показать весь комментарий
31.12.2024 18:48 Ответить
Так яка причина надзвичайної лояльності влади і "органів" срср до актора, алкоголіка і наркомана Висоцького?
показать весь комментарий
31.12.2024 20:42 Ответить
Ось його рівень для поїздок закордон:

- звання навіть заслуженого артиста немає

- половина творчості під цензурою.

Хто ще з артистів з такими анкетними даними багато їздив закордон ?

Та ніхто.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:45 Ответить
КГБ-істи так само звинували в стукачестві Володимира Івасюка - ніби то бандерівці його за це повісили. А вірити КГБ-істам - себе не поважати
показать весь комментарий
31.12.2024 13:49 Ответить
Івасюк також мав стільки ж виїздів за кордон, як Висоцький?
показать весь комментарий
31.12.2024 13:57 Ответить
Він не був комунякою а співак та наркоман а вто завдяки марині владі дружині француженкі купляв а вреда він нікому не завдав і пісні були аполітичні то на мою думку іде перебор в гагарина перейменували а взагалі ідіоти депутани демонсруютьактивність може вибори скоро чи гроші відмивають типа провели роботу і розтратили певну кількістьбюджету а гроші як завжди на новорічний корпоративчик якби ви бачили як в Дніпрі приват влаштував корпоративчик скільки грошей заплатили типа артистам
показать весь комментарий
31.12.2024 13:53 Ответить
дурень , співк і наркоман це Курт Кобейн, а це просто алкаш і х..ло
показать весь комментарий
31.12.2024 14:03 Ответить
показать весь комментарий
31.12.2024 17:46 Ответить
Стукачество...П'яте управляння КДБ СРСР уже в роки пізнього соціалізму почало працювати над "створенням майбутнього". І коли аналітики управління зрозуміли, що СРСР не буде, а буде росія, отоді й було прийнято рішення - своїми кадебістськими каналами та можливостями максимально "розкрутити" деяких особливо талановитих російських бардів, рок-музикантів на на всій території СРСР з метою емоційної прив'язки "народів СРСР" до "великой русской культури". Що, до речі, й було успішно зроблено...
показать весь комментарий
31.12.2024 14:38 Ответить
І тьолка в нього "з-за бугра"
показать весь комментарий
31.12.2024 13:52 Ответить
І тьолка така ж сама.

Марина Володимирівна Полякова-Байдарова (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%83%D0%B7%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 фр. Catherine Marina de Poliakoff-Baïdaroff), https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%81%D0%B5%D0%B2%D0%B4%D0%BE%D0%BD%D1%96%D0%BC відома як Марина Владі.
Молодша із чотирьох дочок виконавця російських і циганських https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%81 романсів в https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%B6 Парижі Володимира Полякова.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:55 Ответить
Тьолка була твоя жінка а зараз подивиться гидко а марина була не погана актриса і хто старший той пам,ятає алі паруса інші фільмитож завали своє сосалище
показать весь комментарий
31.12.2024 13:56 Ответить
"Чудову" Марину Владі, насправді Полякову-Байдарову, та її Валодю дуже ковбасило від українців та їхніх антирадянських лозунгів в Канаді.
Хто ще із радянських акторів міг вільно їздити на футбольні матчі по всьому світу?
Багатом не дозволяли одружитись із іноземцями, а Валоде все було дозволено.

Відео про святого Валодю і його Марину.

https://www.youtube.com/watch?v=ME_hXMHbwUw
показать весь комментарий
31.12.2024 14:06 Ответить
Чуть ли не в открытую наркоту употреблял + мутки с оплатой за концерты (чего естественно МВД и КГБ не знать не могли). Не все так просто с любимым многими Владимиром Семеновичем
показать весь комментарий
31.12.2024 15:55 Ответить
Цікаво, чим він завинив..
показать весь комментарий
31.12.2024 13:31 Ответить
Кацапом смердить навіть сьогодні 🤔🧐😁😝😝😝😜🤪🇷🇺💩💩💩🐐🐷👉🖕🖕🖕🚢
показать весь комментарий
31.12.2024 13:33 Ответить
взагалі-то він тієї ж національності, що й наш найвеличніший
показать весь комментарий
31.12.2024 13:41 Ответить
Тим, чим і Україна.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:35 Ответить
А чим заслужив?
показать весь комментарий
31.12.2024 13:37 Ответить
А чим були погані пісні? Тим що не українською? То він громадянином іншої республіки/країни був.

Кікабідзе он не співає українською, Лія Ахеджакова - не говорить українською. То лавайте їх почнемо хаяти. Чи це другоє?

А Висоцький нормас висміював владу, а винуватий - в чому?
показать весь комментарий
31.12.2024 13:55 Ответить
Той, хто висміював владу, гнив у таборах. А цей совок-висоцький був обласканий совецкою владою, як ніхто: знімався, грав у театрі, їздив вільно за кордон та гасав п'яним по маааскві на Мерседесі.

А, наприклад, Василя Стуса в той час вбивали в таборах.

Але Вашій совковій голові цього не зрозуміти.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:17 Ответить
творчість це завжди про смаки.
вам подобається? то читайт, слухайте, хто забороняє. але пам'ятник йому в Україні для чого?
в підлітковому віці я любив "Дорз", то що, пам'ятник Моррісону встановимо, "ілі єто другоє"?
щодо "давайте хаяти", пдібні вам так ******* недолугі пересмикування? хто його "хає"?
показать весь комментарий
31.12.2024 14:19 Ответить
Можна й пам'ятник) мені теж подобався)) і Квінам теж пам'ятник..я всі диски їх позбирала..досі є)
показать весь комментарий
31.12.2024 14:27 Ответить
а от мені пам'ятник Морірісону тут не вперся, я б залюбки на його могилу в Парижі завітав) там й
доречніше й атмосферніше й емоційніше в рази, як мені видається.
є висоцький, є країна в якій й для якої він творив, долею якої переймався, й на території якої похований, най там й буде.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:47 Ответить
В Києві жили його бабусь і дідусь, по батьку. Він часто до них їздив.

Скільки людей - стільки думок. Можна ще знести пам'ятник Бикову - він в радянських фільмах знімався. Багато чого можна знести. Я тут неодноразово писала - у всьому модна дійти до маразму. Можна знести пів України - бо будинки при срср та царях побудовані. Можна й церкви, палаци позносити - бо будували та розписували імперці.

Можете почати з будинків ВР, КМУ, ОП, МВС, ВСУ, ДУС, НБУ..там довгенький перелік...
показать весь комментарий
31.12.2024 15:41 Ответить
Маріна Нєчаєва про своє і рідне поганого слова не скаже.
показать весь комментарий
31.12.2024 16:02 Ответить
А про себе мовчиш? Навіть ім'я та призвища соромишся))

А я українка. Народилась у Києві. Прапрапрародичі теж українці.

І не перекручуй моє ім'я. Чи повилазило?
показать весь комментарий
31.12.2024 16:07 Ответить
Угу, оце "прИзвища" тебе і прикопало ...
показать весь комментарий
31.12.2024 16:10 Ответить
Прикопалка в тебе не виросла)) до одруків додовбуваєшся? На себе озернись для початку..
показать весь комментарий
31.12.2024 16:51 Ответить
А багато на расєє пам'ятників українським митцям? Нагадайте, будь ласка.
показать весь комментарий
31.12.2024 17:16 Ответить
Ви самi написали головне-Висоцький громадянин другоi краiни i тим бiльше краiни ворога...😏 Так до чого нам його пам'ятник?😠 Нiяк не можете позбутися ностальгii за совком? А ще пенсiонерiв звинувачуете в тоске по совку...😏
Пенсiонерка 72 роки
показать весь комментарий
31.12.2024 17:44 Ответить
+100500.
показать весь комментарий
02.01.2025 12:21 Ответить
..уйло ж сказало, що кацапія закінчується там, де є кацапській язік. Тому все, що пов'язане з кацапстаном-на смітник
показать весь комментарий
31.12.2024 13:45 Ответить
👍🤝👏😊
показать весь комментарий
31.12.2024 17:45 Ответить
Зараз просто тупо "відміняють" увесь період Совка. Тому демонтують пам'ятники усім і усьому, що було і шанувалося в Совку, бо "угнєтатєлі украінского народа". Це те саме, що робив Совок стосовно культурної спадщини тої самої російської імперії. Так що завинив Висоцький тільки тим, що жив не в той період.
Скоро, вангую, почнуть відміняти людей, які народилися в період Совка, бо нє фіг тут бруднити вільну українську націю своїм походженням.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:46 Ответить
Тобто, всіх хто народився до 24.08.1991 року в утилізацію?
показать весь комментарий
31.12.2024 14:05 Ответить
Ще одна совкова дурнувата "круп"... Фуууууууууууууууу...
показать весь комментарий
31.12.2024 14:19 Ответить
Як хитро російську окупацію назвали "совок"...
показать весь комментарий
31.12.2024 14:39 Ответить
Ним так само мітили захоплені рускім міром території як Лєніним і Пушкіним.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:14 Ответить
Маячня. Доречі, почитайте його біографію. Дізнаєтесь про бабусю з дідусем які мешкали у Києві, про батьків. І чому він у мацкві опинився.

Доречі, пам'ятник Бикову теж знесемо? Він в радянських фільмах знімався! Пропаганда!

І знесемо все, що пов'язано з акторами, що знімались у фільмі "За двома зайцями". З нього й так познущались дебільним дубляжем, що дивитись стало неможливо..
показать весь комментарий
31.12.2024 14:22 Ответить
Не будьте Бужанскім. Висоцкій то нинішня Латиніна.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:31 Ответить
І що це за хрінь?
показать весь комментарий
31.12.2024 15:43 Ответить
Українцям без русскава міра нікак...?
показать весь комментарий
31.12.2024 14:41 Ответить
Для того, щоб не нервувати з цього приводу, треба просто уявити, а ким би зараз був той чи інший актор чи співак. Наприклад, Леонід Биков зараз розмовляв би виключно українською та знімав українське кіно. Висоцький , щоб не ускладнювати собі життя був би путіністом, щоб не втрачати майно та свої шерстисоті Мерштідеси. Той же Балабанов був би неонацистом та знімав фільми про українських нациків та рускіх богатирів з «сво». Навальний так і залишився б імперцем, навіть після в'язниці. Будь яка відома постать своєю творчістю вже наперед дала нам знати, що від неї чекати у майбутньому. Але ж для цього треба мати гарну інтуїцію та розбиратись у людях.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:42 Ответить
"Висоцький , щоб не ускладнювати собі життя був би путіністом" - а з якого переляку він був би "путіністом"? А може пішов би шляхом А. Макаревича та став би антипутіністом? Можна фантазувати, як захочеться
показать весь комментарий
31.12.2024 17:14 Ответить
Чим?? - просто тим, що він Кацап, пояснювати що це тАКЕ!, на стану.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:59 Ответить
Та ладна! А кацапів он як поважаєш))) з великої літери пишеш. Судячи з написання - Ви неврівноваженна особа. Скоріш за все, наввть школота - яка й не чула нічого про Висоцького. Не те, щоб читати про нього, або бачити хоч один фільм.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:31 Ответить
"Кацап" Шановна), то є Зло, з великої літери! і я вам. до речі, ніколи не "тикав", Що до "неврівноваженої особи та школоти",) то судячи з вашого спілкування з незнайомою Вам людиною, ви "дуже вихована жінка",), що ж, і Вас також, із прийдешнім Новим Роком!, Миру всім Українцям! і Усього кращого),
показать весь комментарий
31.12.2024 16:38 Ответить
)) навзаєм)

Вихована, не переймайтесь. А пишуть забором, та з незрозумілою кількістю різних розділових знаків реально неврівноважені особи.

Перший раз таку феєричну версію про написання кацев з великої літери зустрічаю..
показать весь комментарий
31.12.2024 16:48 Ответить
Тепер будете знати,)
показать весь комментарий
31.12.2024 17:23 Ответить
+28 olko11 olko

І *** з ним.

31.12.2024 13:28
показать весь комментарий
02.01.2025 23:36 Ответить
А Висоцький чим не догодив? Так, він не був дисидентом, але й не був повністю людиною системи. Він передусім був поетом, якого люди любили (й досі *******), і в Україні також.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:32 Ответить
А чим він Україні догодив? Чи Одесі? Я думав право на пам'ятник треба заслужити, а не навпаки - заслужити право на знос.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:46 Ответить
Народною любов'ю.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:59 Ответить
йому Linkin Park не подобався от і знесли
показать весь комментарий
31.12.2024 13:47 Ответить
Підтримую фанатів було по всьму світі багато а пісні досі співають
показать весь комментарий
31.12.2024 14:01 Ответить
А якою мовою співав Висоцький і чому саме нею?
показать весь комментарий
31.12.2024 14:43 Ответить
А якою повинен був співати, якщо його малим вивезли до москви батьки?
показать весь комментарий
31.12.2024 15:45 Ответить
Мова його співу так і не була названа...з дитинства Висоцький мріяв стати українським буржуазним націоналістом, але батьки вивезли його до москви...можливо ви не розумієте, що чим більше в Україні буде російського, тим менше буде українського?
показать весь комментарий
31.12.2024 15:54 Ответить
Ну то починайте зносити все, що побудовано при царях та совку. расєйські художники розписували церкви - теж зносьте. Будиночок Петра на Подолі теж під знос. Два ботсади - заасфальтувати. Міст Патона, Південний, міст Метро теж. Доводимо до абсурду.

Пам'ятник Володимиру Хрестителю теж. Бо скульптори були імперські!
показать весь комментарий
31.12.2024 16:02 Ответить
Росіяни в Україні окупанти? так, чи ні.
показать весь комментарий
31.12.2024 16:09 Ответить
"скульптори були імперські!" - Україна була Імперією?
показать весь комментарий
31.12.2024 16:11 Ответить
Это все мне напоминает махровый Совок когда нам в школе учителя заявляли что восстание Спартака провалилось потому что вожак восстания не понимал сути марксизма-ленинизма.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:57 Ответить
Все це, це що?
показать весь комментарий
31.12.2024 15:55 Ответить
Мабуть теж фанат Зе був.
показать весь комментарий
31.12.2024 16:28 Ответить
Ми багато любимо свiтових письменикiв, спiваков. Так давайте ставить по всiй краiнi пам'ятники Эдiт Пiaф, Фредi Меркурi, Шекспiру, Роберту Бернсу i далi....🙄😏
показать весь комментарий
31.12.2024 17:55 Ответить
+28 olko11 olko

І *** з ним.

31.12.2024 13:28
показать весь комментарий
02.01.2025 23:38 Ответить
подвійні відчуття, мені 62... прекрасно знаю пісні і вірші Висоцького. Він класно висміював і рашу, і совок... хто не вірить - послухайте Жертву тєлєвідєнія, Історію болєзні. Ніхто не знає, як би виглядав він зараз. Танцювати не буду на кістках, це справи кацапів. Проте загальних рух - прибирати кацапщину - вірний. Так мислю
показать весь комментарий
31.12.2024 13:33 Ответить
Ми з Вами майже однолітки (мені 60). Свого часу колекціонував пісні В. Висоцького. Щось мені підказує, що сьогодні він би був людиною дуже рідкісного виду - гарним кацапом.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:39 Ответить
на щастя - цього ніхто не знає і не взнає. Багато таких, хто був "совістю" нації стали слизом і холуями... розенбаум... це початок списку.... якщо навіть т.з. рокери продалися за пайку хліба. Вчасно піти - велика мудрість професії публічної людини
показать весь комментарий
31.12.2024 13:44 Ответить
у 79-му він був у Сумах, 4 концерти на день, правда по годині - його, там з ним якісь ансамблі були ще.... три дні був у Сумах, чуток було багато, але на концерті виглядав добре. Не знаю, пізніше вже взнав про морфій ... хто з тих часів знає про чутки усе, чого тільки не плели
показать весь комментарий
31.12.2024 14:07 Ответить
Він ним і є Гарний кацап - мертвий кацап.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:15 Ответить
Страница 1 из 3