14242 посетителя онлайн
13 717 253

Памятник Владимиру Высоцкому демонтирован в Одессе

Пам’ятник Володимиру Висоцькому демонтували в Одесі

В Одессе демонтирован памятник советскому актеру и певцу Владимиру Высоцкому.

Об этом сообщила Одесская киностудия, передает Цензор.НЕТ.

"На многочисленные обращения относительно исчезновения памятника Владимиру Высоцкому, который находился на фасаде Одесской киностудии (г. Одесса, Французский бульвар, 33), сообщаем следующее. По решению органов местной власти памятник был демонтирован 30.12.2024 года в 22:00. По настоянию Одесской киностудии памятник был передан на хранение нашему предприятию. Сейчас скульптурная композиция находится на нашей территории и принимаются меры по ее надлежащему хранению", - говорится в сообщении.

Там отметили, что скульптуру разместят на территории предприятия - рядом с одним из павильонов.

Топ комментарии
+30
Цікаво, чим він завинив..
показать весь комментарий
31.12.2024 13:31 Ответить
+29
І *** з ним.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:28 Ответить
+29
А Висоцький чим не догодив? Так, він не був дисидентом, але й не був повністю людиною системи. Він передусім був поетом, якого люди любили (й досі *******), і в Україні також.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:32 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%B2%D0%B0 Москва - Государственный культурный центр-музей В. С. Высоцкого «https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BE%D0%BC_%D0%92%D1%8B%D1%81%D0%BE%D1%86%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%BD%D0%B0_%D0%A2%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%B5 Дом Высоцкого на Таганке». В 1989 году https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%82_%D0%9C%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2_%D0%A1%D0%A1%D0%A1%D0%A0 Совет Министров СССР поддержал предложение Советского фонда культуры, Министерства культуры СССР, https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D1%81%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%BA%D0%BE%D0%BC Мосгорисполкома и общественности о создании в Москве музея Владимира Высоцкого.
Пам'ятник Володимиру Висоцькому в Москві Згорнути

скульптури в Москві

https://commons.wikimedia.org/wiki/File:%D0%9F%D0%B0%D0%BC%D1%8F%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%92%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80%D1%83_%D0%92%D1%8B%D1%81%D0%BE%D1%86%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83_-_panoramio.jpg

https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Monuments_and_memorials пам'ятник

Зображуєhttps://commons.wikimedia.org/wiki/Vladimir_Vysotsky Володимир Висоцький

Розташуванняhttps://commons.wikimedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%B2%D0%B0 Москва , РосіяЗнаходиться на вул. https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Strastnoy_Boulevard Страстний бульвар
показать весь комментарий
31.12.2024 17:09 Ответить
Висоцький на нутро не переносив радянщину. Від початку цієї кривавої ганьби лютого 22 року він виїхав би до Франції, як би був живий. Наприклад, достеменно відомо, що у "Місці зустрічі..." він категорично відмовлявся навіть в кадрі надягнути форму НКВС. Лише на один епізод, в кімнаті, якось його дотисли. Недосяжно патріотична Київська рада прийняла нещодавно рішення про знесення пам'ятника академіку І.П.Павлову. Люди тупо не розуміють значення його діяльності для людства (Нобелівська премія, між іншим!...) До речі, Павлов у вічі Леніну сказав, дослівно: "Я не одобряю ваши опасные социальные эксперименты", маючі на увазі Жовтневий переворот.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:56 Ответить
Про дітей - маячня. Для співставлення своїх висновків з роботою нервової системи людей Павлов з колегами по середах приїздив до психіатричної лікарні. На базі цього пішли в друк знамениті "Павловські середи".
показать весь комментарий
31.12.2024 17:32 Ответить
..уйло ж сказало, що кацапія закінчується там, де є кацапській язік. Тому все, що пов'язане з кацапстаном-на смітник
показать весь комментарий
31.12.2024 13:45 Ответить
Нах свинособачій кал з нашої землі... помітили скрізь нашу територію своїми духовними "екскриментами, мовляв, тут тепр наше фсьо і ви, українці, тут ніхто..
показать весь комментарий
31.12.2024 14:29 Ответить
подвійні відчуття, мені 62... прекрасно знаю пісні і вірші Висоцького. Він класно висміював і рашу, і совок... хто не вірить - послухайте Жертву тєлєвідєнія, Історію болєзні. Ніхто не знає, як би виглядав він зараз. Танцювати не буду на кістках, це справи кацапів. Проте загальних рух - прибирати кацапщину - вірний. Так мислю
показать весь комментарий
31.12.2024 13:33 Ответить
я не чекіст, але дозволялося йому по тих часах - багато, це - ФАКТ
показать весь комментарий
31.12.2024 13:34 Ответить
скоріш всього - так, як і літературна газета, іностранная літєратура.... така собі фіга у кишені, щоб не гавкали з-за кордону про права людини. Більш опозиційним був інший талант - Галіч... він був справжній ненависник режиму
показать весь комментарий
31.12.2024 13:36 Ответить
актор.... ви знаєте, пісні і вірші - так. А актор - фільми з ним - лайно повне. Якщо прибрати пісні - ще більше лайно. Хто поважає гидоту від цього... як його.... говорухін... совкове сміття. І вертикаль - не слухайте пісні у кіно, що залишиться? То ж і воно. І мєсто встрєчі - тирса суцільна. Так - епізоди красиві за рахунок талановитих акторів. Погодтеся - фільму немає, є епізоди. Ковдра з шмаття
показать весь комментарий
31.12.2024 13:41 Ответить
на щастя - цього ніхто не знає і не взнає. Багато таких, хто був "совістю" нації стали слизом і холуями... розенбаум... це початок списку.... якщо навіть т.з. рокери продалися за пайку хліба. Вчасно піти - велика мудрість професії публічної людини
показать весь комментарий
31.12.2024 13:44 Ответить
шкода, не можу висловитися про архітектурно-художню цінність монументу. Я не раз бачив на ваганьковському... це щось таке ж тупе (на мене, профана у жанрі скульптури) і надмірно завантажене. Я взагалі проти цих скороспілих бюстів і меморіалів.... їх приходиться зносити часто. Я бачив бабу у волгограді з мечем. Кому в голову прийшла така гидота... як і мухінське створіння - ганьба художників і скульпторів
показать весь комментарий
31.12.2024 13:49 Ответить
Борису Джонсону, впевнений, що він - рятівник України
показать весь комментарий
31.12.2024 13:51 Ответить
і це теж - правда.... але треба погодитися, що лапті будь-які ознаки рюцьке мір вбачають привідом до вторгнення...
показать весь комментарий
31.12.2024 13:52 Ответить
у 79-му він був у Сумах, 4 концерти на день, правда по годині - його, там з ним якісь ансамблі були ще.... три дні був у Сумах, чуток було багато, але на концерті виглядав добре. Не знаю, пізніше вже взнав про морфій ... хто з тих часів знає про чутки усе, чого тільки не плели
показать весь комментарий
31.12.2024 14:07 Ответить
в мене якось ужилося разом. Рок більше, в основному хард - ЛП, ЛЗ, Світ.... Слейд, ЮХ.... но і висоцького слухав... від батька, мабуть. Та ще й дещо сам під гітарку аматорськи наспівую. Так що - що є, то є - нема чого цуратися
показать весь комментарий
31.12.2024 14:10 Ответить
якому ТРАВНІ... ВСВ помер у липні 80-го. Дату чесно - не пам'ятаю. І ПРО АФГАН - жодної строчки не писав, то вас дурять. Хотять десятки тупих віршиків від його імені. Не вірте вссьому
показать весь комментарий
31.12.2024 14:13 Ответить
Як біолог... так... на Павлова нападати - цілковитий ідіотизм і провокація. Величина рівня Ейнштейна... та ще за яких часів. Кретини
показать весь комментарий
31.12.2024 14:16 Ответить
згоден - смердить
показать весь комментарий
31.12.2024 14:19 Ответить
ви спеціаліст по пам'ятниках у москві? Зараз важко, але наберіть у гуглі - ваганьківське, висоцький і ви побачити шедевр ідіотського мистецтва. ДО РЕЧІ - послухайте саму пісню Висоцького - "Пам'ятник" - багато чого зрозумієте. Можливо....
показать весь комментарий
31.12.2024 14:21 Ответить
Тим, чим і Україна.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:35 Ответить
Якщо його пісні не по-справжньому геніальні, як для американців пісні Сінатри або Рея, то він відійде у минуле разом з поколінням, яке його пам'ятає.
Якщо ні - то пам'ятники йому не потрібні, він сам собі пам'ятник.
Як Дон Кіхот, присвячений герцогу Бехарському, Маркізу Хібралеонському, графу Беналькасарському і прочая і прочая.
Ви знаєте, хто такий герцог Бехарсьский та іжє с нім?
Ні? Отож.
А Дон Кіхота і Сервантеса знають всі.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:04 Ответить
Вам хтось забороняє далі слухати Висоцького приватним порядком?
показать весь комментарий
31.12.2024 14:07 Ответить
Спробуйте подібне питання задати на росії стосовно треку "Я сошла с ума" групи "Тату".
Але ж нам то не можна, правда? Повинні ми любить всіх підарасів, злодіїв і вбивць, бо йдемо в Європу ж.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:44 Ответить
"Старшіє братья" самі деруть з Заходу цілу купу всього і не соромляться.
Та і Європа починає роздуплятись.
Оказывается, российские пропагандистские каналы заблокированы в telegram. Из ЕС их не открыть.
Пострадают только журналисты, которым требуется мониторить ресурсы врага.
https://t.me/nevzorovtv/24140 Невзоров
Взяли і порушили прімат свободи слова, негідники.
А фіни взагалі озвіріли та взяли "на абордаж" ціле російське корито.
Так що усунення пам'ятника Висоцькому якраз у дусі ******** Європи.
показать весь комментарий
31.12.2024 17:31 Ответить
63. Ніколи не подобався ні Висоцький, ні інші ,,барди,, з подібною ,,романтикою,, Хардрок і хеві метал наше фсьо! Але ні в якому разі не Аліси з ДДТ чи подібним лайном. Тільки західні.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:55 Ответить
Ніхто з радянських гуртів не подобався. Хоч друзі були фанатами різних Примусів і Цоїв.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:31 Ответить
Що саме цікаве, деякий час в юнацтві був у псевдо-літературно-політично- портвейновій кухонній тусовці, де вишукували різні речення у бардів чи поетів з письменниками та намагались вкласти якийсь потаєнний антирадянський зміст у їхні слова. А людина(автор) писала навіть не задумуючись, що хтось буде шукати там антирадянщину. Бо її там зроду не було. Тож Висоцький там був серед фаворитів.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:39 Ответить
У Києві заборонили російську музику, книжки та вистави у публічних місцях

https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https%3A%2F%2Ffakty.com.ua%2Fua%2Fukraine%2Fsuspilstvo%2F20230713-u-kyyevi-zaboronyly-rosijsku-muzyku-knyzhky-ta-vystavy-u-publichnyh-misczyah%2F https://twitter.com/intent/tweet?url=https%3A%2F%2Ffakty.com.ua%2Fua%2Fukraine%2Fsuspilstvo%2F20230713-u-kyyevi-zaboronyly-rosijsku-muzyku-knyzhky-ta-vystavy-u-publichnyh-misczyah%2F&title=%D0%A3+%D0%9A%D0%B8%D1%94%D0%B2%D1%96+%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%BB%D0%B8+%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%83+%D0%BC%D1%83%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D1%83%2C+%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B6%D0%BA%D0%B8+%D1%82%D0%B0+%D0%B2%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%B8+%D1%83+%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85+%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%86%D1%8F%D1%85 https://telegram.me/share/url/?url=https%3A%2F%2Ffakty.com.ua%2Fua%2Fukraine%2Fsuspilstvo%2F20230713-u-kyyevi-zaboronyly-rosijsku-muzyku-knyzhky-ta-vystavy-u-publichnyh-misczyah%2F&text=%D0%A3+%D0%9A%D0%B8%D1%94%D0%B2%D1%96+%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%BB%D0%B8+%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%83+%D0%BC%D1%83%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D1%83%2C+%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B6%D0%BA%D0%B8+%D1%82%D0%B0+%D0%B2%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%B8+%D1%83+%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85+%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%86%D1%8F%D1%85

На території Києва заборонено публічне використання російськомовного культурного продукту. Мораторій наклала Київська міськрада.

Рішення, яке ухвалили у четвер, 13 липня, під час пленарного засідання сесії міськради, підтримав 71 депутат.

Під заборону потрапляє не лише російськомовна музика, адже мораторій забороняє публічне висвітлення та демонстрацію російськомовного продукту.

Если я в Киеве буду, сидя в своем личном автомобиле, стоя на перекрёстке на красный сигнал светофора, слушать что-то на русском языке не в наушниках, а на хорошей акустике на громкости, когда буквально телом ощущаешь музыку, что со мной будет? Это же публичное место, которое окружает кузов моего авто, а если тем более там еще будет пешеходный переход, да еще и в час пик?

Ну и еще вопрос
что из этого мне разрешено смотреть и слушать в общественном месте?
это
https://www.youtube.com/watch?v=rtZFtzXA0fQ
или это https://www.youtube.com/watch?v=I3Jou2exqSs
или нельзя ни то ни другое "бо там однострій комунячий, та й взагалі Леонід Федорович Биков; 12 декабря 1928, Знаменка, Славянский район, Донецкая область, тобто - дамбасянін і зараз точно був би сєпаром"?
показать весь комментарий
31.12.2024 15:40 Ответить
Саме так - або в Європу, або "адін народ" і тоді копіювати все зі "старших братьєв"
показать весь комментарий
31.12.2024 17:17 Ответить
Висоцький був агентом кгб. Тільки як агент кгб, він міг мати таку свободу дій при совку. В Києві, на Троєщині, є бульвар висоцького. Давно треба переіменувати. Геть від "руцького миру".
показать весь комментарий
01.01.2025 09:42 Ответить
Гебісти ненавиділи Висоцького , йому не встановлено жодного пам'ятника у москві. Адже для Одеси це чужа людина . Як кіров до Кропивницького.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:11 Ответить
Не кажіть дурниць ,на цвинтарі стоїть надгробок .пам'ятника у місті , серед живих ,немає . Червонопуза влада його завжди ненавиділа , це я бажав підкреслити. Не ліпіть ярлика ,, спеціаліст по пам'ятникам у москві,, людям про яких ви нічого не знаєте.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:33 Ответить
висоцький працював на кгб так як ніхто інший.
показать весь комментарий
31.12.2024 19:54 Ответить
Яку отару, недоразвинутий? До чого тут Фаріон? І наскільки треба бути конченим, щоб порівнювати Фаріон і цю гебіську мерзоту?
показать весь комментарий
01.01.2025 01:04 Ответить
Довбодятіл. Якщоб висоцікий не працював на кгб, його б чекала доля Стуса. Мерзата ти промоськовська.
показать весь комментарий
01.01.2025 01:06 Ответить
Да ідить ви зі своїми кацапами в кацапію. Не існує ніякої ******** рашкі. Вона завжди була така. І висоцький її оспівував. Діди воювали, діди сіділи. Мерзото.
показать весь комментарий
01.01.2025 01:14 Ответить
+28 olko11 olko

І *** з ним.

31.12.2024 13:28
показать весь комментарий
02.01.2025 23:36 Ответить
+28 olko11 olko

І *** з ним.

31.12.2024 13:28
показать весь комментарий
02.01.2025 23:38 Ответить
Пам'ятники усім агентам москальської окупаційної каральної спецслужби ''КГБ'' мають бути ліквідовані в Україні - в тому числі таким москальським виродкам, як висоцький - немає бути жодних так званих перенесень.
показать весь комментарий
31.12.2024 18:39 Ответить
Вилупку ти тупий москальський.
Такі як ти і допомогли вбити справжню українську націоналістку Ірину Фаріон.
Ніхто тобі не давав права прирівнювати Пророка Української нації Тараса Шевченка до москальського наркомана і елітного агента москальських спецслужб ''КГБ'' висоцького.
Йди в спам провокатор москальський.
показать весь комментарий
31.12.2024 19:50 Ответить
Цікаво, чим він завинив..
показать весь комментарий
31.12.2024 13:31 Ответить
А чим були погані пісні? Тим що не українською? То він громадянином іншої республіки/країни був.

Кікабідзе он не співає українською, Лія Ахеджакова - не говорить українською. То лавайте їх почнемо хаяти. Чи це другоє?

А Висоцький нормас висміював владу, а винуватий - в чому?
показать весь комментарий
31.12.2024 13:55 Ответить
Тю..і 13 рана КІШей? І взагалі КІШи не подобаються?)
показать весь комментарий
31.12.2024 14:00 Ответить
Тобто, всіх хто народився до 24.08.1991 року в утилізацію?
показать весь комментарий
31.12.2024 14:05 Ответить
Маячня. Доречі, почитайте його біографію. Дізнаєтесь про бабусю з дідусем які мешкали у Києві, про батьків. І чому він у мацкві опинився.

Доречі, пам'ятник Бикову теж знесемо? Він в радянських фільмах знімався! Пропаганда!

І знесемо все, що пов'язано з акторами, що знімались у фільмі "За двома зайцями". З нього й так познущались дебільним дубляжем, що дивитись стало неможливо..
показать весь комментарий
31.12.2024 14:22 Ответить
Я через нього грати на гітарі навчилась))
показать весь комментарий
31.12.2024 14:23 Ответить
Можна й пам'ятник) мені теж подобався)) і Квінам теж пам'ятник..я всі диски їх позбирала..досі є)
показать весь комментарий
31.12.2024 14:27 Ответить
Та ладна! А кацапів он як поважаєш))) з великої літери пишеш. Судячи з написання - Ви неврівноваженна особа. Скоріш за все, наввть школота - яка й не чула нічого про Висоцького. Не те, щоб читати про нього, або бачити хоч один фільм.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:31 Ответить
В Києві жили його бабусь і дідусь, по батьку. Він часто до них їздив.

Скільки людей - стільки думок. Можна ще знести пам'ятник Бикову - він в радянських фільмах знімався. Багато чого можна знести. Я тут неодноразово писала - у всьому модна дійти до маразму. Можна знести пів України - бо будинки при срср та царях побудовані. Можна й церкви, палаци позносити - бо будували та розписували імперці.

Можете почати з будинків ВР, КМУ, ОП, МВС, ВСУ, ДУС, НБУ..там довгенький перелік...
показать весь комментарий
31.12.2024 15:41 Ответить
І що це за хрінь?
показать весь комментарий
31.12.2024 15:43 Ответить
А якою повинен був співати, якщо його малим вивезли до москви батьки?
показать весь комментарий
31.12.2024 15:45 Ответить
З таким успіхом треба зносити все, що будували при царях й совку.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:49 Ответить
Ну то починайте зносити все, що побудовано при царях та совку. расєйські художники розписували церкви - теж зносьте. Будиночок Петра на Подолі теж під знос. Два ботсади - заасфальтувати. Міст Патона, Південний, міст Метро теж. Доводимо до абсурду.

Пам'ятник Володимиру Хрестителю теж. Бо скульптори були імперські!
показать весь комментарий
31.12.2024 16:02 Ответить
А про себе мовчиш? Навіть ім'я та призвища соромишся))

А я українка. Народилась у Києві. Прапрапрародичі теж українці.

І не перекручуй моє ім'я. Чи повилазило?
показать весь комментарий
31.12.2024 16:07 Ответить
)) навзаєм)

Вихована, не переймайтесь. А пишуть забором, та з незрозумілою кількістю різних розділових знаків реально неврівноважені особи.

Перший раз таку феєричну версію про написання кацев з великої літери зустрічаю..
показать весь комментарий
31.12.2024 16:48 Ответить
Прикопалка в тебе не виросла)) до одруків додовбуваєшся? На себе озернись для початку..
показать весь комментарий
31.12.2024 16:51 Ответить
А чим заслужив?
показать весь комментарий
31.12.2024 13:37 Ответить
А багато на расєє пам'ятників українським митцям? Нагадайте, будь ласка.
показать весь комментарий
31.12.2024 17:16 Ответить
+100500.
показать весь комментарий
02.01.2025 12:21 Ответить
Був в РФ один нормальний бард Алєксандр Башлачев. Висоцькому до нього як до неба рачки. Жив не багачем. Як закінчив? "Вийшов" чомусь з 5-го поверху через вікно в молодому віці. А Висоцький ні в чому собі не відказував, від чого власне і помер.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:51 Ответить
Перепрошую, не в рф, а в союзі.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:55 Ответить
Хтось тай чув. Навіть в тому випадку, коли його творчість комуністів зовсім не влаштовувала.
показать весь комментарий
31.12.2024 16:48 Ответить
Замість Висоцького мінору встановлять.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:44 Ответить
Не треба змішувати радянщину з московщиною...це різні речі...багато українців робили кар'єру партквитком, особливо вихідці з села які дуже хтіли стати "великим начальником"...
І дуже багато антирадянщиків та антикомуністів махрові українофоби...і самі кончені серед них це проімперські налаштовані сіоністи...добре що майже всі вони виїхали
показать весь комментарий
31.12.2024 14:20 Ответить
Ще у 2016 році на кацапському ток-шоу 25 січня зібрались синок Висоцького,його мамка та коллєґі по сцені-і почали лайном його поливати : синок сказав,що ніколи не сприймав його батьком,колишня заявила,що ніколи не кохала його-а вискочила заміж,бо він на гітарі грав,коллєґі заявили,що він був лайном,а не артистом... А причина вся у тому,що Владі в інтерв'ю рашатудей заявила,що добре знала політичні вподобання Володі-і запевнила на 1000%,що якби він був живий зараз-він би був на боці України. Так само,як і його синок на презентації фльма"спасібо,что жівой"- а ґде ж єщьо прєзєнтовать.как нє на его любімой Укріне?
Кампанія проти Висоцького у той час.коли стоять пушкіни,марґєлови,сташкови та інше кацапо-совкове лайно- це рвнозначна цькуванню і вбивству Ірини Фаріон ІДЕОЛОГІЧНА ДИВЕРСІЯ ,що проводиться ворогами української державності за допомогою корисних ідіотів і невіґласів. РОЗДУПЛІТЬСЯ,БОВДУРИ !!!
показать весь комментарий
31.12.2024 14:02 Ответить
показать весь комментарий
31.12.2024 18:36 Ответить
Баран ти,тарас... Ви вже Фаріон зацькували і вбили. Тепер віддаєте кацапам у власність антирадянського поета УКРАЇНСЬКОГО походження. Хто наступний,мля? Тарас Григорович? З КИМ ЖЕ ВИ ЗАЛИШИТЕСЬ,НЕДОУМКИ? З МАРҐЄЛОВИМ ТА СТАШКОВИМ,ЩО ДОСІ В ДНІПРІ СТОЯТЬ?Чи з пушкіним,збереженим в Одесі?
показать весь комментарий
31.12.2024 19:06 Ответить
Фаріон-зацькували і вбили,а бойко відосіки ширить і голосує...
Висоцького скинули,а "дєсантний батя" марґєлов стоїть і ждьот "асвабадітєлєй"
САВПАДЄНІЄ?

Как хорошо устроен белый свет! -
Меня вчера отметили в приказе:
Освободили раньше на пять лет, -
И подпись: «Ворошилов, Георгадзе».
Да это ж математика богов:
Меня ведь на двенадцать осудили, -
Из жизни отобрали семь годов,
И пять - теперь обратно возвратили!
За хлеб и воду и за свободу -
Спасибо нашему совейському народу!
За ночи в тюрьмах, допросы в МУРе -
Спасибо нашей дорогой прокуратуре!

Так оно и есть, Словно встарь, словно встарь:
Если шёл вразрез - На фонарь, на фонарь,
Если воровал, Значит сел, значит сел,
А если много знал - Под расстрел, под расстрел!
Так зачем проклинал свою горькую долю?!
Видно, зря, видно, зря!
Так зачем я так долго стремился на волю
В лагерях, в лагерях?!
Бродят толпы людей, на людей непохожих,
Равнодушных, слепых.
Я заглядывал в чёрные лица прохожих -
Ни своих, ни чужих....
показать весь комментарий
31.12.2024 19:49 Ответить
Зараз просто тупо "відміняють" увесь період Совка. Тому демонтують пам'ятники усім і усьому, що було і шанувалося в Совку, бо "угнєтатєлі украінского народа". Це те саме, що робив Совок стосовно культурної спадщини тої самої російської імперії. Так що завинив Висоцький тільки тим, що жив не в той період.
Скоро, вангую, почнуть відміняти людей, які народилися в період Совка, бо нє фіг тут бруднити вільну українську націю своїм походженням.
показать весь комментарий
31.12.2024 13:46 Ответить
Альтернатива є завжди , замінити на 95 квартал
показать весь комментарий
31.12.2024 20:23 Ответить
Следующим будет этот памятник? Лучше бы на фронт потраченные средства отдали.

показать весь комментарий
31.12.2024 14:14 Ответить
Это ты, Федорович, неправ... 73% кричали "хуже не будет, зато хоть поржем!!!"
показать весь комментарий
31.12.2024 15:38 Ответить
При чем тут совок? Это избиратели зеледента...
показать весь комментарий
31.12.2024 15:57 Ответить
показать весь комментарий
31.12.2024 16:15 Ответить
творчість це завжди про смаки.
вам подобається? то читайт, слухайте, хто забороняє. але пам'ятник йому в Україні для чого?
в підлітковому віці я любив "Дорз", то що, пам'ятник Моррісону встановимо, "ілі єто другоє"?
щодо "давайте хаяти", пдібні вам так ******* недолугі пересмикування? хто його "хає"?
показать весь комментарий
31.12.2024 14:19 Ответить
а от мені пам'ятник Морірісону тут не вперся, я б залюбки на його могилу в Парижі завітав) там й
доречніше й атмосферніше й емоційніше в рази, як мені видається.
є висоцький, є країна в якій й для якої він творив, долею якої переймався, й на території якої похований, най там й буде.
показать весь комментарий
31.12.2024 14:47 Ответить
людина вище в коментарях ставить єдине вірне питання: чим висоцький заслужив мати пам'ятник в Україні?
показать весь комментарий
31.12.2024 14:49 Ответить
в сенсі, до чого тут Україна?
може до того, що це кіностудія в українському місті?
ну знімався він на цій кіностудії то й що, тисячі інших акторів колишнього срср там теж знімались, кожному встановити?
показать весь комментарий
31.12.2024 15:06 Ответить
може доклався, може ні.
сотні людей з Грузії, Латвії, Вірменії, інших республік доклались.
але ж ми не створюємо на цій землі "пантеон антисоветчиків" , правда ж?
ми просто відокремлюємо символи, які продукував срср та продукує росія з метою впровадження ідеї про спільну (читайте - російську) культуру, історію тощо.
показать весь комментарий
31.12.2024 15:20 Ответить
Він не був комунякою а співак та наркоман а вто завдяки марині владі дружині француженкі купляв а вреда він нікому не завдав і пісні були аполітичні то на мою думку іде перебор в гагарина перейменували а взагалі ідіоти депутани демонсруютьактивність може вибори скоро чи гроші відмивають типа провели роботу і розтратили певну кількістьбюджету а гроші як завжди на новорічний корпоративчик якби ви бачили як в Дніпрі приват влаштував корпоративчик скільки грошей заплатили типа артистам
показать весь комментарий
31.12.2024 13:53 Ответить
Тьолка була твоя жінка а зараз подивиться гидко а марина була не погана актриса і хто старший той пам,ятає алі паруса інші фільмитож завали своє сосалище
показать весь комментарий
31.12.2024 13:56 Ответить
Підтримую фанатів було по всьму світі багато а пісні досі співають
показать весь комментарий
31.12.2024 14:01 Ответить
А пісня для солдат у афганістані солдат не ході убівать кінець 79 а у травні80 його не стало совпаденіе врятлі як каже сікельов
показать весь комментарий
31.12.2024 14:04 Ответить
Страница 2 из 3