10190 посетителей онлайн
25 355 243

Украина должна была мобилизовать всех мужчин и женщин в возрасте от 18 лет, - экс-глава Минобороны Британии Уоллес

Воллес про мобілізацію 18-річних та жінок

Президент Украины Владимир Зеленский должен был мобилизовать мужчин и женщин в возрасте от 18 до 28 лет.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом в подкасте The Rest Is Politics заявил бывший министр обороны Британии Бен Уоллес.

"У меня всегда был вопрос к Зеленскому: почему вы не мобилизовали своих людей? В 1939 году мы мобилизовали мужчин. А в 1940 году мы приняли закон о женщинах на войне. Мы мобилизовали женщин. И если вы выступаете против врага, который хочет вас уничтожить, как это делал Адольф Гитлер, почему вы не провели мобилизацию?" - заявил Уоллес.

После возвращения с учебы за рубежом, по его мнению, эти люди могли вернуться к работе и быть мобилизованными в случае необходимости.

Уоллес считает, что Британия "должна была сделать больше", в частности - гораздо раньше перекрыть потоки "грязных денег" российских олигархов и нарастить производство, отправляя больше оружия в Украину.

Напомним, по данным Washington Post, в течение 2024 года Украина смогла мобилизовать в армию примерно 200 тысяч новобранцев.

Топ комментарии
+33
слушна думка....
показать весь комментарий
10.01.2025 08:50 Ответить
+29
Прямо так і сказав, мобілізувати жінок і дітей, а не мусарів, військових пенсів, прокурорів, мажорів та інших гнид заброньованих зебандою?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:13 Ответить
+22
в 1940 бав лент ліз і не було заборони бити по території Рейху , а поряд з англійськими льотчиками в небі бились американці і французи тай літаків було не 6 штук . а головне союзники були справжні !
показать весь комментарий
10.01.2025 09:13 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
слушна думка....
показать весь комментарий
10.01.2025 08:50 Ответить
Для дорослої адекватної людини думки висловлювати недостатньо. Кожна людина навіть на побутовому рівні відповідає за наслідки своїх рішень. Буду вдячний за надання хоча б непрямих підтверджень проходження Вашими дітьми даного віку служби. Якщо то є так, стаю перед Вами на коліна. Інакше - словоблудство. Без образ.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:01 Ответить
Не пиши байки , 18 років- можна вже женитися і у нічні клуби вже пускають
показать весь комментарий
10.01.2025 10:49 Ответить
в чому слушність ? що в 2022 коли ми мали вмотивованих , підготовлених в АТО воїнів , коли кацапи не зарились в землю нам не дали зброю !
показать весь комментарий
10.01.2025 10:04 Ответить
І далі що? " Кац прєдлагаєт здацца" ?
показать весь комментарий
10.01.2025 10:50 Ответить
далі Воллес прилітає , вдягає форму ЗСУ , набирає роту чи батальйон з українців і англійців віком 18-25 років , навчає в Британії , а потім показує особистий приклад як треба бити кацапів . потрендіти під склянку віскарю я теж не проти .
показать весь комментарий
10.01.2025 11:08 Ответить
Волес нічого не пронує. Він розказує, як було в Британії, коли існування країни опинилося під загрозою.
А ти болтовню дитячу розводиш.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:43 Ответить
так пристебуй багнет і не розводь дитячу болтовню ! ви ж з Воллесом вирішили виграти війну м'ясом .
показать весь комментарий
10.01.2025 12:12 Ответить
Ми вирішили трохи російських тролів причесати, ти не згоден ?
показать весь комментарий
10.01.2025 12:21 Ответить
чеши якщо сильно чухається !
показать весь комментарий
10.01.2025 12:29 Ответить
в британії до війни хтось забрав 3ій потенціал зброї в світі під русті обіцянки? Британія сама воювала проти ядерної держави? у цієї потвори ще вистачило нахабства пельку відкрити???
показать весь комментарий
10.01.2025 18:20 Ответить
Бла, бла, бла...
Розслабся, чєловєк із за Урала", випий самогону,потанцюї із Машкою, навіщо тобі на українському сайті шаритися ?
показать весь комментарий
10.01.2025 21:24 Ответить
В Британії було так, як в Україні зараз? Справді? Я нагадаю вам, що жоден солдат Вермахту не ступив на землю Грейт Британ. Битва за Британь відбувалася на морі і в повітрі. І сили сторін були приблизно однакові. І ті британці, яких призвали на війну, насамперед молодь, служили здебільшого в межах власного регіону. Захищаючи більше мирне населення від бомбардувань , ніж власне воюючи. І уж точно ніхто з них не сидів у посадках та полях під кабами та не штурмував зруйновані села. Не воював з зеками. Не тримав оборону в чистому полі проти вп'ятеро переважаючого ворога.
Тому не розумію, як взагалі можна порівнювати ці війни. Тим більше переносити на Україну подібний досвід. Давайте ще з героїчною обороною Фолклендів порівняємо, блд.
В Україні війна, яка може, а якщо не змінити стратегію, так і точно призведе до тотального знищення населення більш менш працездатного віку. Це війна, якої ніколи не знала не лише Британія, але й США. І це потрібно розуміти, плануючи та прислухаючись. Щоб не залишити по собі реальне Дике поле.
показать весь комментарий
10.01.2025 19:39 Ответить
Вам, ординцям, в школі ніхто не викладав, про війну в Пувнічній Африці з 1940 по 1943рік між британо- американцями іітало- німецькими війсками?
Вам, ординцям ніхто в школі не викладав про висадку союзників на Сицілії і в Італії в 1943 році і ккровопролитних боях під Монте- Кассіно?
Вем, ординцям, ніхто в школі не розказував про висадку союзників ікровопролитні бойові дії у Франції і в Арденах?
Вам, ординці, ніхто в школі не пїрозказував про битву нї в Атлантиці і в Тихому океані?
Чувак, скажи ведмедчуку, нехай вас тщатєльнєй на фермі готовить, " історікі- нахвостнікі"
показать весь комментарий
10.01.2025 21:21 Ответить
до чого тут дрібні війни в африці??? головою вдарилися? буває...
показать весь комментарий
10.01.2025 22:04 Ответить
Ординець, ти як і всі ординці малорозвинутий і підтоптаний трішки .
У війні в Північній Африці приймали участь 1 міліон солдатів!
Тобі цю цифру важко уявити, бо мешкаєш в усть- зажопінь..ку, де разом із тобою і твоєю коровою, проживає тільки 31 штука ординців
показать весь комментарий
10.01.2025 22:54 Ответить
нагадаю...

Меморандум
про гарантії безпеки у зв'язку з приєднанням України
до Договору про нерозповсюдження ядерної зброї



Дата підписання: 05.12.1994

Дата набуття чинності: 05.12.1994

Україна, Російська Федерація, Сполучене Королівство Великої
Британії та Північної Ірландії і Сполучені Штати Америки,

вітаючи приєднання України до Договору про нерозповсюдження
ядерної зброї ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_098 995_098 ) як держави, що не володіє ядерною
зброєю,

беручи до уваги зобов'язання України ліквідувати всю ядерну
зброю, що знаходиться на її території, у визначений період часу,

відзначаючи зміни ситуації в галузі безпеки в усьому світі,

включаючи закінчення холодної війни, що створили умови для
глибоких скорочень ядерних сил,

підтверджують таке:

1. Російська Федерація, Сполучене Королівство Великої
Британії та Північної Ірландії і Сполучені Штати Америки
підтверджують Україні їх зобов'язання згідно з принципами
Заключного акта НБСЄ ( 994_055 ) поважати незалежність і
суверенітет та існуючі кордони України.

2. Російська Федерація, Сполучене Королівство Великої
Британії та Північної Ірландії і Сполучені Штати Америки
підтверджують їх зобов'язання утримуватися від загрози силою чи її
використання проти територіальної цілісності чи політичної
незалежності України, і що ніяка їхня зброя ніколи не буде
використовуватися проти України, крім цілей самооборони або
будь-яким іншим чином згідно зі Статутом Організації Об'єднаних
Націй ( 995_010 ).

3. Російська Федерація, Сполучене Королівство Великої
Британії та Північної Ірландії і Сполучені Штати Америки
підтверджують Україні їх зобов'язання згідно з принципами
Заключного акта НБСЄ( 994_055 ) утримуватись від економічного
тиску, спрямованого на те, щоб підкорити своїм власним інтересам
здійснення Україною прав, притаманних її суверенітету, і таким
чином отримати будь-які переваги.

4. Російська Федерація, Сполучене Королівство Великої
Британії та Північної Ірландії і Сполучені Штати Америки
підтверджують їх зобов'язання домагатися негайних дій з боку Ради
Безпеки Організації Об'єднаних Націй з метою надання допомоги
Україні як державі-учасниці Договору про нерозповсюдження ядерної
зброї ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_098 995_098 ), що не володіє ядерною зброєю, в разі, якщо
Україна стане жертвою акту агресії або об'єктом погрози агресією з
використанням ядерної зброї.

5. Російська Федерація, Сполучене Королівство Великої
Британії та Північної Ірландії і Сполучені Штати Америки
підтверджують щодо України їх зобов'язання не застосовувати ядерну
зброю проти будь-якої держави-учасниці Договору про
нерозповсюдження ядерної зброї ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_098 995_098 ), що не володіє ядерною
зброєю, крім випадку нападу на них самих, їхні території чи їхні
підопічні території, їхні збройні сили або на їхніх союзників з
боку такої держави спільно або в союзі з державою, яка володіє
ядерною зброєю.

6. Україна, Російська Федерація, Сполучене Королівство
Великої Британії та Північної Ірландії і Сполучені Штати Америки
будуть проводити консультації у випадку виникнення ситуації,
внаслідок якої постає питання стосовно цих зобов'язань.

Цей меморандум набуває чинності з моменту підписання.

Підписано у чотирьох рівно автентичних примірниках
українською, англійською та російською мовами.

За Україну За Російську За Сполучене За Сполучені
Федерацію Королівство Штати Америки
Великої Британії
та Північної
Ірландії

(підпис) (підпис) (підпис) (підпис)


Л. Кучма Б. Єльцин Дж. Мейджор У. Клінтон
Будапешт, 5 грудня 1994 року.
показать весь комментарий
10.01.2025 08:52 Ответить
Попрацюй ще у Вікі,- з словом "Меморандум".
показать весь комментарий
10.01.2025 08:55 Ответить
свої ж обіцянки згадувати не хочеться....
показать весь комментарий
10.01.2025 08:59 Ответить
Обіцянка-цяцянка.Варто виконувати свої обовязки,аніж надіятись на чужі обіцянки.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:10 Ответить
і які там обіцянки? там тільки 2. 1) обіцянка не нападати на Україну. ну так британці і не напали. 2) обіцянка скликати Радбез ООН у разі нападу на Україну. вони його і скликали у перший же день нападу на Україну. тобто усі обіцянки британці і американці виконали. і консультації, які були прописані у меморандумі перетворились у Рамштайн, а згодом і у постачання зброї Україні... а от чи варто було такий меморандум підписувати Кучмі - це величезне питання. як показує уже історія, такий меморандум підписувати було не варто. Амриканці тоді пропонували не передавати ядерку кацам, а перетворити її на ядерне паливо до АЕС, вартість якого оцінювали у 100 млрд доларів. і говорили тоді американці, що найкращими гарантіями безпеки є членство у НАТО, аніж той папірець у Будапешті. проте обирати це мала сама Україна. і Україна вибрала папірець замість того, щоб намагатися стати членом НАТО. та й ставати членом НАТО тоді було некомільфо, бо у Декларації про державний суверенітет України було чітко прописано, що Україна - є нейтральна позаблокова держава... тому зараз маємо те, що маємо, хоча великим фактом є те, що Україна тоді зробила величезну дурню, підписавши такий Будапешстський меморандум.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:40 Ответить
звичайно зробила дурню.... понадіялась на пусті обіцянки.... а слова цього волеса взагалі нікому не цікаві
показать весь комментарий
10.01.2025 09:44 Ответить
Це про тебе-" смотрю в кнігу, віжу фігу".
Людинна навіть для троглодіта все роз'яснила, що небуло там ніяких " обіцянок", а ти, як супєрінтелектуал, знову за рибу гроші.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:53 Ответить
мені твій комент не цікавий як і твої думки.маємо те що маємо.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:03 Ответить
Книжки тобі ще зарано читати. Вивчай Мурзілку
показать весь комментарий
10.01.2025 11:44 Ответить
який кумедний кацапчик.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:46 Ответить
Чувак, тільки тиждень пройшов, як тебе. 02.01.2025 ведмедчук тут зарєєстрував.
Ти поки що ще салажонок, тихіше себе веди
показать весь комментарий
10.01.2025 11:51 Ответить
чувак твій батько. ти мене зрозуміло недоумку?
показать весь комментарий
10.01.2025 11:53 Ответить
мій прошлий нік саша паламарчук був з 2019 року, ТО ЩО ТИ ТАМ БЕКАЄШ НУЛЬОВКА?
показать весь комментарий
10.01.2025 11:55 Ответить
Від того часу, IQ в тебе мало змінився. Віжу кнігу, віжу фігу. Читай поки що Мурзілку
показать весь комментарий
10.01.2025 13:07 Ответить
люблю читати повчання недоумків таких як ти
показать весь комментарий
10.01.2025 14:06 Ответить
не понадіялася. А підписала під шантажем сша.
показать весь комментарий
10.01.2025 18:22 Ответить
це випадково не ті американці які зачинили двері НАТО перед Ющенком в 2008 ?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:49 Ответить
а чому саме таке умозаключієніє? адеж багато вже написано про той момент. Буш був "за" надання Україні ПДЧ. "проти" виступила фрау Штазі і Саркозі.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:54 Ответить
у вас щось з пам'яттю ...
показать весь комментарий
10.01.2025 10:06 Ответить
може у вас? Ющенко чітко говорив в інтерв'ю, що Буш тоді на саміті в Бухаресті був не проти надання Україні ПДЧ. проти була Меркель і Саркозі. Тому й не дали тоді Україні ПДЧ. та й жулька по замовленню ху йла теж відіграла тоді свою роль зі своєю шуміхою про референдум в Україні стосовно вступу в НАТО, бо народ України тоді масово був проти вступу України в НАТО згідно опитувань. не виключено, що такі "опитування" замовили у кремлі чи через жульку їх зробили.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:33 Ответить
інтерв'ю за 23 рік ! 1 травня 2008 він співав іншу пісню - це є виключна перемога (цитата ) ... Буш який знищив Садама не зміг вплинути на бабу Анжелу і боржника Каддафі ? не смішіть !
показать весь комментарий
10.01.2025 10:54 Ответить
і що сказав Буш 1 травня 2008-го року?
показать весь комментарий
10.01.2025 12:00 Ответить
не знайшов Буша .
показать весь комментарий
10.01.2025 12:30 Ответить
якщо не знайшов, то чого ти тоді тут стверджуєш, що Буш був проти надання Україні ПДЧ у 2008-му році?
показать весь комментарий
10.01.2025 12:47 Ответить
А не пам'ятає такий політичний блок:
Опозиці́йний блок «Не Так!» - проросійський політичний альянс, створений для участі в https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96_%D0%B2%D0%B8%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%B8_%D0%B2_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%96_2006 українських парламентських виборах 2006 року. Очолив альянс https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%87%D1%83%D0%BA_%D0%9B%D0%B5%D0%BE%D0%BD%D1%96%D0%B4_%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Леонід Кравчук, перший Президент України, який на той момент був депутатом Верховної Ради.
Блок виступав проти вступу України до НАТО («членство в НАТО змусить Україну брати участь у військових операціях проти країн, які не є ворогами українського народу… при вступі до НАТО Україна втратить значну частину суверенітету у військово-політичній та економічній сферах… вступ до НАТО приведе до суттєвого погіршення відносин з Росією… українське суспільство загалом негативно ставиться до вступу країни до Альянсу»), підтримував входження України до Єдиного економічного простору.

В результаті ми:
НЕ втратили значну частину суверенітету у військово-політичній та економічній сферах,
НЕ погіршили відносин з Росією.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:16 Ответить
Ну і як Велика Британія порушила хоч один пункт Меморандуму або вчинила дії, які суперечать йому?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:06 Ответить
США і Британія порушили дух цього меморандуму, Московщина порушила усе, що можна було порушити, тому будь-які переговори і домовленсті з нею нічого не коштують, якщо вони не підкріплені силою.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:14 Ответить
На жаль, саме так. Цей "документ" наскільки складений розмито і без будь якої конкретики, що навіть я, ні разу не юрист і не знавець законів, його б не підписав. Кожен його пункт - просто ні про що.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:17 Ответить
А якби за підпис цього вам запропонували багато багато папірців із зображеннями мертвих президентів США?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:33 Ответить
🤔 😁
показать весь комментарий
10.01.2025 10:06 Ответить
Та й сам меморандум це не договір
Мемора́ндум (лат. memorandum) - буквально те, про що слід пам'ятати, нагадування.

Цікаво, за скільки були продані інтереси України? Кучмо запустив механізм деребану та подальшого розвалу України
показать весь комментарий
10.01.2025 09:44 Ответить
він такий, яким його шантежем нас змусили підписати наші харанти
показать весь комментарий
10.01.2025 18:14 Ответить
І що ж тут порушено? Захід виконав усі вимоги.
Інше питання, чому за оці "консультації" віддали ядерну зброю, і чому українці не питають нічого в тодішньої влади? Он Вам Кучма, весело ходить по Монако, іноді не менш весело по усіляких днях народженнях Суркіса і т.п., що ж не маєте до нього питань?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:50 Ответить
це твій особистий висновок. і він мене не цікавить
показать весь комментарий
10.01.2025 09:56 Ответить
Ну зрозуміло навіть чому, в методичках Подоляка про "в усьому винен Захід, а Зеленський наша потужна НАДІЯ", про відповіді на такі факти нічого не сказано.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:59 Ответить
ну може в тебе і зеленський і потужна надія. але мене це не цікавить.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:03 Ответить
Ні одного слова про гаранує чи гарантії тут немає. Є тільки слово утримуватись. Ну кацапи не утримались. А ЯЗ ще ніхто, слава Богу, не застосував.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:00 Ответить
один из подписантов нарушил меморандум, а остальные должны выполнять?
показать весь комментарий
10.01.2025 10:25 Ответить
тупе питання
так
показать весь комментарий
10.01.2025 18:23 Ответить
1. Британія не порушувала територіальну цілісність України. Та поважає суверенітет України
2.Британії зброя не використовується проти України.
3. Британія не вчиняє економічний тиск на Україну.
4. Допомогу надали зразу й надають досі.
5. Британія не застосовувала Ядерну зброю.
6. Консультації проводять постійно.
Висновок: Люди які мають мізкі розуміють що Будапешський меморандум окрім Засрашки та Китаю (який допомогає рашистам) ніхто не порушував та дотримався його.
Без допомоги союзників Україні було б набагато складніше вистояти.
П. С. Про втручання своїми військами, країн грантів у разі агресії, у меморандуму немає нічого.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:28 Ответить
британія разом з сша шантажем забрала чужий 3й потенціал зброї в світі під пусті обіцянки. І коли трагедія сталася, не компенсувала забраний потенціал зброї ані аналогічним, ані грошима. При тому волес ще відкриває свою гнилу ротяру, що не всі українці воюють проти раші?
а як америка воювала за британію і отимала справжній ленд ліз то він забув? чи британії заборонили тоді бомбити німечину??? ница потвора
показать весь комментарий
10.01.2025 18:27 Ответить
Це воллес разом з ганьбою Земної кулі Британією, ганьбою Сонячної системи Францією та ганьбою Всесвіту сша в першу чергу повинні були мобілізуватися.
показать весь комментарий
10.01.2025 17:16 Ответить
Ганьба земної кулі та всесвіту це ***** в . в . та його раби - нашваберні Кацапи.
показать весь комментарий
10.01.2025 21:34 Ответить
А може росіяни не вороги Зеленському. Про це пан Воллес не подумав?
Може задача- накрасти грошей і потихеньку вибити найбільш активну частину населення, денаціоналізація України?
Уже зараз в тилу лишилися практично самі ждуни.
показать весь комментарий
10.01.2025 08:54 Ответить
В.Портніков так і сказав - але це буде через рік - два
показать весь комментарий
10.01.2025 08:55 Ответить
Тут ше одна муиня - Захід же гроші на армію не дає - тільки на таких як я - толку як з цапа молока - правда я пенсіинии фонд не сильно напрягаю - 2725грн - то звідки гроші на армію - коли всіх під ружо
показать весь комментарий
10.01.2025 09:09 Ответить
Хто такий Портніков? Ніхто і звати його ніяк
показать весь комментарий
10.01.2025 09:16 Ответить
Є такии дядько - з Експресо не вилазить
показать весь комментарий
10.01.2025 09:19 Ответить
Один з небагатьох розумних людей..його прогнози збуваються.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:20 Ответить
Які саме? Прогноз, що війна затягується і кордонів 91-го року нам не бачити - це всі притомні розуміли. В чому він розумний? Нарцис, як Арестович, який розповідає про війну з посмішкою на обличчі
показать весь комментарий
10.01.2025 09:22 Ответить
Пропонуєш добровільно, без опору, віддати кацапам Україну? Вони вже зараз говорять про Дніпропетрівську, Одеську, Миколаївську областя.
Лише Донбасом, Запоріжжям та Херсоном вони не обмежаться. Плюс- російська державна, російська конституція, російські поліцейські... І мобілізація. На війну з НАТО.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:42 Ответить
Я нічого не пропоную. Пропонують "блоггери". Яка війна з НАТО ? Вони Бахмут декілька місяців брали
показать весь комментарий
11.01.2025 16:30 Ответить
Ви взагалі про Портнікова тільки почули ?почитайте про нього з кінця 90х наприклад
показать весь комментарий
11.01.2025 13:22 Ответить
Да знаю я, хто він такий
показать весь комментарий
11.01.2025 16:24 Ответить
Портніков - підстилка Опшна, хай бере в руки автомат і піздіє два роки під кабами сидіти. Кровожерні потвори - хто в них воює? Може, діти? Внуки? Племінники?
показать весь комментарий
10.01.2025 18:42 Ответить
Шо ти мелеш,Свєта?ой дурна....
показать весь комментарий
11.01.2025 13:37 Ответить
показать весь комментарий
10.01.2025 08:55 Ответить
Влада в нас не українська, що їм Україна ? понад усе рейтинг "найвеличнішого".
показать весь комментарий
10.01.2025 08:57 Ответить
Прикриваючи 18 літніх призовників, влада створила схеми по наданню інвалідностей суддям, прокурорам, ухилянтам, створила умови для виводу ухилянтів за кордон! А зараз , якщо не призивати дітей, то державу не відстоїмо, а частковопридатні погоди не зроблять! Нажаль , така реальність і до такого стану привела некомпетентність зелених тварин, які привели з собою ригів до влади, які створили умови для розвалу і окупації України та ще знищення української нації !
показать весь комментарий
10.01.2025 09:02 Ответить
То за спинами дітей хочеш сховатися? Ну то відправ своїх, а на чужих ротяру не розкривай. Коли діти закінчаться кого відправиш воювати? Для кого та буде держава? Для пенсіонерів які самі здохнуть через 10-15 років?
показать весь комментарий
10.01.2025 10:00 Ответить
Ти читати вмієш, чи ви Зе-бобіки тупорилі? Я написав про факт і реальність до чого призвела риго-зелена влада і всі претензії до них , а не до мене!
показать весь комментарий
10.01.2025 10:17 Ответить
Так, щоб виглядати патріотом треба всіх і кожного записувати в зебобіки. Я читати вмію, за то не переживай, особливо твій висер нижче, де ти ні до чого.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:29 Ответить
Є факт і нікуди не дінишся, тільки люди повинні зрозуміти, що до цього привела риго-зелена влада, а щодо дітей, я проти того щоб їх призивали на війну, тільки добровільно!
показать весь комментарий
10.01.2025 10:43 Ответить
На фронт должны идти все если хотим отстоять Украину и женщины ,и 18летние,и 60летние.Ну а если не хотите, что же тогда будете отстаивать имперские интересы раши погибая где нибудь под стенами европейских городов в мясных штурмах с заградотрядами за спиной.Такова реальность этого мира хочешь не хочешь ,а воевать рано или поздно придется не за тех так за этих и долго бегать и петлять не получится.Ну убежишь ты сегодня,переплыв Тысу в Польшу, ,а куда завтра бежать будешь когда раша завоюет и поглотит Украину и попрет дальше.Воллес все правильно говорит.Во время 2 мировой в Британии воевали или работали на нужды фронта все даже дети.Можна конечно подписать мирное соглашение на условиях путина Но с теми условиями,что предлагает пу оно будет недолгим и новая война в краткосрочной перспективе и с ожидаемым рашей результатом при таких условиях фактически предрешена с успешным для раши исходом .Ну а дальше освоения и абсорбция рашей Украины ,постановка ее в стойло ее имперской политики ,новые облавы уже российских тцкашников (которые не чета украинским окажутся по отношению к хохлам) и вперёд на новые завоевания во славу могучей раши и восстановления
ссср 2.0 о котором бредит путин
показать весь комментарий
10.01.2025 11:06 Ответить
Загубився, кацап? Не розумію кацаплячу балачку.
показать весь комментарий
10.01.2025 14:32 Ответить
Твої діти воюватимуть в будь-якому випадку. Хоч з РФ, хоч з НАТО.
Але воюватимуть все одно.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:12 Ответить
Ні, не воюватимуть. І ніяка погань цього вирішувати не буде.
показать весь комментарий
10.01.2025 14:34 Ответить
А що взагалі зробив ішак корисного за час свого т. з. "президенства"? Все, що тільки можна і не можна просрав, привів своєю безтолковістю велику війну, вгробив сотні тисяч народу, мільйони стали жебраками. І це обкурене бидло претендує ще й на другий термін.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:04 Ответить
Воллес ідіот....ніхто не буде мобілізовувати основу свого електорату...
показать весь комментарий
10.01.2025 09:06 Ответить
основний електорат в Україні це пенсіонери бо більша половина молоді на вибори не ходить .
показать весь комментарий
10.01.2025 09:16 Ответить
Так було, але все змінюється - голосування в "Дії" не просто так хочуть запровадити, а більшість пенсів за преЗЕдента вже не буде голосувати..
показать весь комментарий
10.01.2025 09:22 Ответить
а ви впевнені що молодь проголосує за піськограя , вони квартал і сватів не дивляться ?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:41 Ответить
Проголосує...за прікольного парня, який врятував світ, особливо, якщо треба тільки тицьнути пальцев в смарті, а не йти кудись...Місяць назад мені казав 19 річний, що папєрєднікі Вови були проти України, а Порошенко привів до влади Януковича...
показать весь комментарий
10.01.2025 09:55 Ответить
тобто слова одного хлопця для вас роблять повну картину про молодь ? я взагалі не знаю жодного президента який би на 100% був за Україну .
показать весь комментарий
10.01.2025 10:00 Ответить
Я достатньо багато спілкуюся з молоддю, тому знаю про що пишу. Приклад навів, як смішний, а не як єдиний вислів, який формує мою думку..
показать весь комментарий
10.01.2025 10:05 Ответить
для мене в цьому немає нічого смішного . можно ще приклад ?
показать весь комментарий
10.01.2025 10:09 Ответить
Щодо молоді, нажаль вона не доганяє, що коїться в країні і що вони накоїли, коли голосували за Зе-непорозуміння! Хочу зауважити, що вони ходили на вибори, бо було по-приколу, а хто як не молодь стояли на вулицях і якесь опитування проводили від риго-зелених тварин!
показать весь комментарий
10.01.2025 10:25 Ответить
Доречі так, саме у пенсов найбільше часу вільного, в порівнянні з іншими віковими групами. Тут інше питання, хлопець, котрому було 18 років на момент 2022 року, народився в 2004 році +-. Фактично, ще молоко на губах не обсохло, він жодного разу не був на виборах, скоріш за все не працював ніколи, ходив хіба в школу і університет, і тут його смикають з його життя, дають мушкета і кажуть: "Йди воюй москаля!".
В такому випадку, мені здається, було б доречно і старих пердунів 60+ років кидати в окоп, які перших 15 років незалежності за звичкою голосували за КПУ, потім продавались за гречку, а тепер сидять на печі і хочуть щоб молодь вирішувала те, до чого Україна докотилась через їхню пасивність.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:25 Ответить
в мене син 2004 року він ще жодного разу не голосував . в 2005 він отримував від держави аж 86 грн на місяць то хто кому винен ?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:37 Ответить
Що ви гризетесь, влада риго-зелених довела до того, що маємо і ніц не змінеш! Винен схід і південь, який голосував в 90-х за комуняк, а пізніше за ригів, пізніше винні всі, які підчас війни , проголосували за Зе-потвору і риго-зелену владу! Який би порох не був, але при ньому в кінці каденції кількість загиблих на війні дійшло в одиниці і плюс економіку підняв. А згадайте 2022 рік, коли пішли на війну від малого до великого, але через якийсь час всі побачили , що одні гинуть, а влада жиріє на крові, то так і вийшло, ніхто не хоче гинути за риго-зелених тварин!
показать весь комментарий
10.01.2025 10:38 Ответить
Страница 1 из 3