6707 посетителей онлайн
25 375 243

Украина должна была мобилизовать всех мужчин и женщин в возрасте от 18 лет, - экс-глава Минобороны Британии Уоллес

Воллес про мобілізацію 18-річних та жінок

Президент Украины Владимир Зеленский должен был мобилизовать мужчин и женщин в возрасте от 18 до 28 лет.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом в подкасте The Rest Is Politics заявил бывший министр обороны Британии Бен Уоллес.

"У меня всегда был вопрос к Зеленскому: почему вы не мобилизовали своих людей? В 1939 году мы мобилизовали мужчин. А в 1940 году мы приняли закон о женщинах на войне. Мы мобилизовали женщин. И если вы выступаете против врага, который хочет вас уничтожить, как это делал Адольф Гитлер, почему вы не провели мобилизацию?" - заявил Уоллес.

После возвращения с учебы за рубежом, по его мнению, эти люди могли вернуться к работе и быть мобилизованными в случае необходимости.

Уоллес считает, что Британия "должна была сделать больше", в частности - гораздо раньше перекрыть потоки "грязных денег" российских олигархов и нарастить производство, отправляя больше оружия в Украину.

Напомним, по данным Washington Post, в течение 2024 года Украина смогла мобилизовать в армию примерно 200 тысяч новобранцев.

Топ комментарии
+33
слушна думка....
показать весь комментарий
10.01.2025 08:50 Ответить
+29
Прямо так і сказав, мобілізувати жінок і дітей, а не мусарів, військових пенсів, прокурорів, мажорів та інших гнид заброньованих зебандою?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:13 Ответить
+22
в 1940 бав лент ліз і не було заборони бити по території Рейху , а поряд з англійськими льотчиками в небі бились американці і французи тай літаків було не 6 штук . а головне союзники були справжні !
показать весь комментарий
10.01.2025 09:13 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Ну не хочешь гинуть за рыгозеленых завтра будешь гинуть за аквафрешевых .Третьего не дано
показать весь комментарий
10.01.2025 11:11 Ответить
Я цивільна особа, стою на обліку і не ухиляюсь від повісток, мова про ухилянтів, яких більше 500тис. та СЗЧ шників! До мене які претензії, я вам факти пишу!
показать весь комментарий
10.01.2025 11:15 Ответить
Після фронта підуть !
показать весь комментарий
10.01.2025 09:32 Ответить
Але Зеленського президентом обрала якраз таки молодь .!
-----------
Переваги у вікових групах.

Володимир Зеленський є лідером серед виборців в усіх вікових групах виборців, причому найвища - серед наймолодших виборців: серед виборців віком 18-29 років - 80%, 30-39 років - 73,5%, 40-49 років - 73%, 50-59 років - 72%, 60 років і старше - 69,5%. Відповідно, підтримка Петра Порошенка більша серед виборців старшого віку: у групі виборців 18-29 років - 19%, 30-39 років - 25%, 40-49 років - 25%, 50-59 років - 26,5%, 60 років і старше - 29%.

https://dif.org.ua/article/khto-za-kogo-progolosuvav-demografiya-natsionalnogo-ekzit-polu2019-drugogo-turu-prezidentskikh-viboriv
показать весь комментарий
10.01.2025 10:02 Ответить
так в якій віковій категорії переміг другий кандидат ? я бачу повний програш у всіх групах , а різниця це в межах похибки . так згідно цим даним другий кандидат програв навіть серед виборців ЗСУ. і головне особисто я цим опитуванням не вірю .
показать весь комментарий
10.01.2025 11:01 Ответить
Правильно, для них і зроблений марафон, відключені патріотичні канали, вони і будуть голосувати за зе
показать весь комментарий
10.01.2025 11:09 Ответить
молодь дивиться телевізор , щей марафон ? я в 50 не дивлюсь телевізор, навіть коли мене показували !
показать весь комментарий
10.01.2025 11:15 Ответить
Україні, так чи інакше доведеться посилювати армію, а у ПП0 залучати звичайних мобілізованих просто небезпечно, там помилка, свідома чи несвідома, невмотивованого ждуна може дуже дорого коштувати. Вважаю, що вже зараз варто брати у сили ППО жінок з базовою освітньою підготовкою для відповідних спеціальностей, які хочуть пройти курс навчання і бажають захищати українське небо (якщо є дефіцит резерву з чоловіків).
показать весь комментарий
10.01.2025 09:07 Ответить
Вони вже набрали жінок . Для всіх місця в ППО не вистачить
показать весь комментарий
10.01.2025 09:26 Ответить
Ти вже на передовій воюєш з лопатою, чи з бракованими мінами?
показать весь комментарий
10.01.2025 10:02 Ответить
І з лопатами під КАБи.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:08 Ответить
Ви свої каби закопали у асфальт..хто винен?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:21 Ответить
З бездарними керівниками країни і командирами цих людей за півроку перемололи б у м'ясорубці, так як це зробили з теробороною
показать весь комментарий
10.01.2025 09:10 Ответить
То що хай перемелюють тих кому за 45, а молодь буде по кабаках відпочивати.
Після 45 у війську толку практично немає, ні пробігти, ні підняти, ні влучити. Якби призивали молодь то втрат серед ЗСУ було б значно менше.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:25 Ответить
То хай здихає молодь поки "пенсіонери" сидять під ганделиками, бо на війну ноги не носять, а бігти по горілку "пенсіонер" біжить аж підстрибує. Треба на позиції, де засіли кацапи, скадати горілку, де тільки візьмуться сили, аж курява буде стояти за спинами штурмовиків так будуть рватись до кацапів.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:06 Ответить
Я теж не розумію, деякі виходять на пенсію в 40 чи 46, на фронт після 50 не беруть!!!!! Ще 15 років до пенсії, а в армію не можна?! Там же не тільки штурмовики
показать весь комментарий
10.01.2025 11:13 Ответить
Але усі б бачили, хто зрадник а хто патріот. А зараз якби є полузрадники і є буцімто патріоти. Тому карати немає кого. Після війни "розберемося".
показать весь комментарий
10.01.2025 09:28 Ответить
Про що він говорить?
Адже,саме в Британії,ермак числиться в офіційних списках рос.агентів,який зводить всі потуги боротьби з рашкою практично до нуля.
Приклад:були колишні "воєнкомати",які справлялися з мобілізацією більш-менш нормально.Потім зермак розігнав всі,бо десь там корупцію виявили і запровадив колумбійський варіант: люди в формі розпочали масову ловлю людей по вулицях, маршрутках, магазинах.Мотивація новопризваних впала майже до нуля.В одній лише бригаді втекло 1700.
Проблема не в чисельності й так біля мільйона в строю.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:12 Ответить
в 1940 бав лент ліз і не було заборони бити по території Рейху , а поряд з англійськими льотчиками в небі бились американці і французи тай літаків було не 6 штук . а головне союзники були справжні !
показать весь комментарий
10.01.2025 09:13 Ответить
Прямо так і сказав, мобілізувати жінок і дітей, а не мусарів, військових пенсів, прокурорів, мажорів та інших гнид заброньованих зебандою?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:13 Ответить
"...якщо ви виступаєте проти ворога, який хоче вас знищити, як це робив Адольф Гітлер, чому ви не провели мобілізацію?..."

У тому-то і справа, що Зеленський - зрадник і москальський посіпака. І знищити він бажає не рашистів, а Україну. Але виборцям Зеленського ніби заціпило.

https://www.youtube.com/watch?v=Q4_B5Oe5Mrs
показать весь комментарий
10.01.2025 09:14 Ответить
О , ліміта німецька , " патріот закірдоння" ану розкажи цим посіпакам зеленим як треба жити на білому світі. Ухилянтам
показать весь комментарий
10.01.2025 09:34 Ответить
А давайте краще разом з Вами та Зеленським весело розповімо ЯК РОСІЯ ПОСУВАЄ КОРДОНИ УКРАЇНИ. Дивіться у повторі: https://www.youtube.com/watch?v=Q4_B5Oe5Mrs
показать весь комментарий
10.01.2025 09:36 Ответить
Нема коли дивитися , трошки зайнятий , можу тільки читати бо шумно
показать весь комментарий
10.01.2025 09:40 Ответить
Та й по факту нема на кого там дивитися .
показать весь комментарий
10.01.2025 09:42 Ответить
Зеля відверто поганий головнокомандувач але які перспективи змінити його на хорошого враховуючи реалії сьогодення?
показать весь комментарий
10.01.2025 12:57 Ответить
Спочатку треба чітко усвідомити - залишати Зелю НЕ можна. Ні за яких обставин. Якщо це усвідомити - варіанти знайдуться. Коли люди розуміють, що НЕ робити не можна - шлях знаходиться завжди. А якщо якимось боком допускати, що Зелю можна і залишити та якось викрутитися при такому "головнокомандувача" - тоді і починаються камлання "не розхитувати країну". Зеля = крах України. Хто не вірить - хай почекає - дочекається ганебного краху країни. Але тоді вже гнати Зелю буде пізно.
показать весь комментарий
10.01.2025 14:54 Ответить
Якби Зеля був просто "поганий головнокомандувач" - то ще пів-біди - знайдуться люди, підскажуть. Зеля - свідомий зрадник і москальський прихвостень. Не можна виграти у війні, коли керівництво країни - агенти ворога.
показать весь комментарий
10.01.2025 14:56 Ответить
Кацапи на вас розраховують.
показать весь комментарий
10.01.2025 18:41 Ответить
Кацапи розраховують на Зеленського з Єрмачком. Відповідно до оманського плану...
показать весь комментарий
10.01.2025 20:39 Ответить
Припливли...
показать весь комментарий
10.01.2025 09:15 Ответить
Це коли б бажали Перемоги, але все керівництво бажало помарадерничати
показать весь комментарий
10.01.2025 09:16 Ответить
"У мене завжди було питання до Зеленського: чому ви не мобілізували своїх людей?" Джерело: https://censor.net/ua/n3529480

Він мав на увазі квартал?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:17 Ответить
Або тонкощі перекладу - своїх людей, типу, він пан, а люди його кріпаки.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:09 Ответить
В цілому згоден, та де на всіх взяти снарягу, зброю, БК, ББМ та ін.? Чи з вилами йти на ворога? В цей час хтось повинен набезпечувати енергетику, їжу та інший функціонал... Нам досі не можуть забезпечити вже створені бригади...
показать весь комментарий
10.01.2025 09:19 Ответить
"енергетику, їжу та інший функціонал.." -18-ти річні не забезпечать ..навіть 25 річні не забезпечать.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:57 Ответить
Мобілізувати - не мобілізувати… А підготувати повинні були.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:20 Ответить
Британія тоді мобілізувала 9% свого населення, поки за Британію не прийшли американці воювати, а не всіх, Україна вже 6-7% поки за рашу не прийшли корейці воювати.
Захищаючи Британію американців загинуло в тричі більше ніж самих британців. Тому, при всій повазі сидів би та не п***ів.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:22 Ответить
На теріторіі Великой Британії жодного американця не воювало.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:40 Ответить
На території Британії німці нічого не окупували.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:43 Ответить
Як це не воювало, не беручи до уваги навіть день Д, Британія тоді імперія на півсвіту яку американці рятували в Африці, Азії, Європі бо в Британії воювати було нікому.

показать весь комментарий
10.01.2025 09:47 Ответить
вам би книжки по історії читати, а не дурню строчити .
показать весь комментарий
10.01.2025 09:53 Ответить
вони воювали за них
показать весь комментарий
10.01.2025 18:15 Ответить
Де ти в нас 6-7% побачив коли в армії 1 млн населення із 40 ? Ну хай навіть половина списалась + ті що загинули/пропали без вісті. Хоча їх явно менше. Маємо 3-4 відсотки, ніяк не більше. І це ще треба врахувати що в ******** економіці майже всі списані/інваліди (хіба окрім лежачих), яких сьогодні пропрційно в рази більше ніж загиблих через кращу медицину і евакуацію - повертаються в економіку.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:57 Ответить
А хтось в світі взагалі зважає на різницю розмірів між Україною і московвєю? Навіть математично.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:23 Ответить
Бо містер воллес це не друга світова і мясом тут не перемогти, а тільки знищити вкрай і остаточно державу як ви і мріете чортові ублюдочні ліцеміри.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:25 Ответить
я вважаю що у Бритів ще буде нагода проявити себе зараз, дивлячись на те як зхід поводить себе наразі, а не потякать які вони були сміливі та розумні
показать весь комментарий
10.01.2025 09:32 Ответить
Не всім щастить спочатку розміняти кілька років миру на розділ Чехословаччини, потім отримати повноцінний ленд-ліз від найбільшої економіки світу, а далі домовитися з СРСР і погодитися віддати йому після 1945 року всю Східну Європу, щоб тільки мільйони радянських громадян (у т.ч. й українців) гинули і відтягували на себе ресурси Третього Рейху замість острів'ян. І ще в 1939 році кинути Польщу, з якою підписали договір про військову допомогу.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:32 Ответить
Британія на відміну від совка і США воювала з самого початку з німцями якщо що
показать весь комментарий
10.01.2025 12:38 Ответить
Так, звісно, з 1 вересня 1939 року й воювала (ні). Саме тому Польща змогла відбитися - бо німці не могли кинути проти неї всі сили, оскільки їх британці на заході скували боями (ні). А з 1941 року Великобританія воювала в союзі з СРСР проти тоталітаризму. В союзі з СРСР проти тоталітаризму - повторюю. А в 1945 Великобританія сказала - оскільки пакт Молотова-Ріббентропа є злочинним, ми не дозволимо зайняття цих територій СРСР.
показать весь комментарий
10.01.2025 14:06 Ответить
І хто це каже?
Ваших дітей, білих дівчаток, вашу англосаксонську кров гвалтують дикуни, а ви що зробили?
Приховали це! Проголосували у парламенті щоб ніякого розслідування не було!
Вам свою власну кров не шкода! Не дивно що й на кров української молоді вам начхати. Своїх не пожаліли.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:33 Ответить
О, маскофіл в коментарях.
Ніхто нічого не приховував, вирішили не забирати справу в місцевої поліції на рівень Лондона, бо вона і так досить успішно веде розслідування. Але про це Ілон вам не написав, чи не так?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:56 Ответить
Нєнєнє!!! А рейтинги як же?

Краще зливати території і звинувачувати Захід.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:34 Ответить
Звісно, простіше всього чужими руками воювати.
З одного боку Захід хоче обезкровити росію, а з іншого дуже боїться сам заляпатися кров'ю та дуже не хоче витрачати власні кошти на підтримку. Або точніше мабуть сказати що вони так бояться путіна що не наважуються надавати реальну військову допомогу яка може змінити те що відбувається на ЛБЗ вже три роки.
Він каже про 1939 рік, не уточнюючи співвідношення чисельності армії, техніки, геополітичний розклад. Він не хоче згадувати скільки країн одночасно боролись з фашистами і навіть тоді скільки мільйонів життів це коштувало.
А головне він обходить тему того що росія ядерна держава і у випадку програшу або затягування війни все одно буде застосовано як мінімум ТЯЗ, якби там не ******* нам що Китай не дозволить *****.. чи США знищить ЧФ у випадку застосування ТЯЗ по Україні.
Схавається все, так само як схавали Каховську ГЕС, Запорізьку АЕС і т.д.
Адекватні люди вже зрозуміли що Україну з 2014 року кинули, просто тупо кинули і на найближчі роки ніяких позитивних перспектив не буде, як мінімум поки не здохне ***** і його оточення упирів, або поки не зміниться покоління влади у росії, якщо нове буде не гірше.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:42 Ответить
ТЯЗ не буде.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:46 Ответить
Ні слова про чиновників чи мажорів
показать весь комментарий
10.01.2025 09:46 Ответить
А чиновники і мажори не чоловіки і не жінки 18+ ?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:51 Ответить
Так все виноваті люди бо не виконалась конституція, не мобілізували економіку не розділи олігархів не ввели військове керівництво в адміністраціях не дали всім однакову пайку по зарплатам....... А підняли податки і все решту
показать весь комментарий
10.01.2025 10:34 Ответить
Ну якщо мобілізувати олігархів то звісно одразу війна закінчиться за 1 день. Прастиє рєшенія як вони є. Спершу голосуємо по приколу, потім звалюємо відповідальність на кого завгодно.
показать весь комментарий
27.01.2025 12:52 Ответить
Ти бот?
показать весь комментарий
01.02.2025 00:02 Ответить
Ти дебіл?
показать весь комментарий
20.02.2025 01:57 Ответить
По собі судиш?
показать весь комментарий
20.02.2025 08:13 Ответить
по тобі
показать весь комментарий
31.03.2025 14:59 Ответить
Якщо людина опускається на питання з образою то вже просто про вас робиться висновок
показать весь комментарий
06.04.2025 15:39 Ответить
экс-Воллес может желает почистить опу от фсб?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:51 Ответить
слушна думка, але тільки усіх, а не злиднів... мобілізація має проходити за майновою ознакою, є якась нерухомість чи активи в акціях (квартира, пай дача, шмат фірми) то будь ласкавий захищати буквально свою землю, а не ховатися за чужими спинами і вити про кумедні донати, має бути прогресивний податок на майно і розкіш, з якого будуть фівнансуваи оборону!!! мобілізація має проходити за базами БТІ та земельним кадастром нехай кожен своє сам захищає, а не відсиджується, ті що втікли, або нехочуть нехай тікають, арештувати майно і конфіскувати, або не хочеш, то відмовляєшся від власності і ніхто тебе не чіпає. о це буде мотивація, не треба буде ні ловити, ні шукати))) а то який ідіот піде вмирати за ці копійки як раб за орендовану конуру, з якої виселять твою родину коли тебе вб'ють чи скалічать...?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:51 Ответить
смішна ви голота
показать весь комментарий
10.01.2025 10:50 Ответить
не смішна, а не зовсім дурна, задарма працювати чи здохнути дурних ВЖЕ немає)))) патріоти ФСЕ...
показать весь комментарий
10.01.2025 11:01 Ответить
Я бачу, ти дуже радий, що патріоти ,,ВСЕ,, Ти ж, звісно, не патріот. Тому тільки за великі гроші. І неважливо з якої сторони. Я правильно тебе зрозумів?
показать весь комментарий
10.01.2025 12:08 Ответить
я не ідіот, задарма вмерти за чужих жінок, дітей, майно, заводи ахмєта і тд... поки їх хазяї ховаються від мобілізації!!! і буду сраку рвати за ту країну де мені буде добре і власне житло!!! я батьківщіну не обирав і не раб!!! патріотами цікавляться лише тоді коли треба вмерти , а в мирний час вони вороги... а ти провокатор)))
показать весь комментарий
10.01.2025 13:38 Ответить
Так, я провокую ,,відкрити лічіко,, таких як ти, не хочу називати тебе українцем, пі терів. Отож і горять підстанції та воєнкомати підпалені такими як ти. Бо забагато вас в Україні. Вам би на росію скоріше перебратися. Там за Ахмєтова не треба воювати. Там за путіна і родіну.І за власну квартиру в Магадані. Тьфу, гидота!
показать весь комментарий
10.01.2025 13:47 Ответить
ідіот ти)) я не ждун)) я не раб і не зебот як ти, чмо))) і ні чого непалю і не здаю, і грошей мені тих не треба!!! чому ти підр не в окопі)? чи землі, щур тиловий)))
показать весь комментарий
10.01.2025 13:53 Ответить
Випий пігулку, істерик.
показать весь комментарий
10.01.2025 13:57 Ответить
Спочатку Будапешський меморандум нас розброїв ...для зручності нападу на Україну ,московією ...потім підсунули 🤡 президентом ,розпіаривши його, як голуба миру...тепер давайте, повбивайте свю молодіж ...і все справа в шляпі ...України нема ,українців нема , землю можно дерібанити ...
показать весь комментарий
10.01.2025 09:56 Ответить
Для того щоб мобілізувати країну і втримати економіку треба голова на плечах
показать весь комментарий
10.01.2025 09:57 Ответить
Брити були у 1939 році один на один з гітлерівською німеччиною. Питання стояло про виживання нації. Пішли воювати всі: і аристократи і робітники, і багаті і бідні. І нам це доведеться зробити: бо який зміст берегти молодь, якщо вона попаде в кацапське рабство?
показать весь комментарий
10.01.2025 09:57 Ответить
бритів від фашистів відділяла широка смуга води, здолати котру могли виключно бомби й літаки
показать весь комментарий
10.01.2025 10:51 Ответить
«Чудова ідея» для повного знищення української нації.
показать весь комментарий
10.01.2025 09:59 Ответить
Вважаю не просто помилкою, а цілеспрямованим саботажем відмову "зелених" дегенератів від мобілізації з 18 років. Натомість стали мобілізовувати вибірково з 27 і збільшили призивний вік до 60 років. Потім призивний вік зменшили до 25 років. Чиновники та члени їх родин стали "заброньованими", а от особи передпенсійного віку мобілізованими "до кінця війни". Тобто "в один кінець" - до смерті. В результаті ЗСУ стали схожими на табори утилізації "лишніх ротів". Чиновники мріють отримувати гігантські пенсії і нараховують самі собі гігантські зарплати та премії. Найбільша пенсія в Україні 390 000 гривень на місяць. Пенсії суддям понад 100 000 гривень. Для збільшення сум в Пенсійному Фонді потрібно утилізувати "пересічних пенсіонерів" і збільшити кількість працюючих, які будуть платити величезні податки для наповнення Пенсійного фонду і відбудови країни. Народжувати в умовах розрухи, бідності та загрози втрати батька на війні за добробут чиновників та їх сімей можуть виключно розумово неповноцінні жінки, або ті яким вдалося влізти в ліжко до діючих заброньованих по самі вуха чиновників. Оце і є "соціальна політика" єрмака-зєлєнского. і "своіх оні нє бросают" - всі інородці в тилу, прилаштовані і безкарні! - Умєров (родина в США), зєлєнскій (родина на "два доми" в Ізраїлі та Іспанії), єрмак (родина в **********), Рєзнік(ов) (теж кудись втік), всілякі гогілашвілі. арахамії, шефіри, коломойські, боголюбови, якісь алахвєрдієви в депутатах (родина в азербайджані)... Ми вже настільки втратили почуття гідності що інородці на Майдані Незалежності вперше наважились виставити ханукію (девятисвічник) на честь якогось повстання жидів тисячі років тому. Ми яким боком до історії Іудеї? Це плювок в обличчя кожному українцю! Навіть цікаво що відчувають люди дивлячись на пики корумпованих керівників-інородців по телевізору 24/7 на "єдиному каналі", але знаю точно що в країну, де на Майдані политому кровю українців, чужаки встановлюють ханукію, мало хто захоче повернутися...
показать весь комментарий
10.01.2025 09:59 Ответить
а яким чином мобілізація утилізує пенсіонерів? аби щось написати?
показать весь комментарий
10.01.2025 10:53 Ответить
Візьми представника робочих професій. Наприклад, механізатора якого мобілізують у віці 57 років. У мене був такий знайомий. Мав стаж 40 років. "Провоював" аж три місяці. Загинув. Але по документам "помер від серцевої недостатності". Пенсію вже ніколи не отримає.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:06 Ответить
Зараз найчастіше народжують третю дитину.
показать весь комментарий
10.01.2025 14:03 Ответить
показать весь комментарий
13.01.2025 12:06 Ответить
Може ще методами першої і другої світової будемо воювати? Піхота, гвинтівки з багнетами, кіннота, шаблі?
показать весь комментарий
10.01.2025 10:19 Ответить
А кацапня ж так і воює.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:21 Ответить
Во-первых плевать как воюет кацапня. А если они дрьмо начнут в окопах жрать, то что - и нам нужно?

Во-вторых кацапы себе могут это позволить, более того им это даже выгодно, потому что у нас в армию идет генетическая элита, а у них генетические маргиналы. Плюс ко всему союзники у них нормальные и не занимаются говорильней, как некоторые.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:11 Ответить
Точно сказав.Мобілізувати жінок, а не ментів,прокурорів,чиновників,депутатів.А цієї срані в Україні понад 1 000 000 підарасів.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:20 Ответить
Может ему напомнить, что его страна отобрала у нас ядерку и обязалась защищать?
показать весь комментарий
10.01.2025 10:20 Ответить
Проблема не у віці, нічого там робити в 18 років. Проблема у зірваній мобілізації як такій. Тіль зелений сброд зміг перетворити масовий патріотичний прояв добровольців на "бусиіікацію", непрозоре і ганебне бронювання. І влаштувати повальне мародерство ресурсів, фінансів
показать весь комментарий
10.01.2025 10:21 Ответить
Це не зовсім так, 18 вже потрібні, жінки можливо ще ні, але тільки з такими діями влади ми все одно програємо. А тварини які сидячи дома кричать шо воно несоздано для війни, вже ждуть кацапів бо думають, що тоді їх доля обмине стороною, забуваючи що, ви гниди будете розхідним матеріалом в наступній війні кацапстану....
показать весь комментарий
10.01.2025 10:28 Ответить
Вже потрiбнi?

А где же делись предыдущие?

А когда и 18-летних угробят в очередной курской операции, кого?

Вже i жiнки потрiбнi будут?

Пол-страны уже нет, а вам все воевать хочется.
показать весь комментарий
10.01.2025 11:13 Ответить
Мобілізувати потрібно усіх чоловіків віком від 20 до 50 років, і пофіг, чи ти мажор, чи прокурор, чи мєнт, чи пуп землі! Так буде справедливо.
показать весь комментарий
10.01.2025 10:24 Ответить
и вооружить всех саперными лопатками и легкой стрелкотней - нехай их арта выкашивает
показать весь комментарий
10.01.2025 10:32 Ответить
А ти мєнт чи заброньваний?
показать весь комментарий
10.01.2025 10:38 Ответить
Не треба транслювати Єрмаківський інформаційний понос! Україна отримала 142 мілїярди долларів військової допомоги, тому не треба піз*ежу про те, що не вистачає берців, автоматів Калашникова і шоломів щоб одягнути 200 000 новобранців і направити їх на 2-х місяну підготовку новобранців.
Пенсії одного судді вистачить щоб прогодувати роту новобранців... Хоча, при у мові, що командир і начпрод учбового центру не будуть класти у власні кишені по дві суддівськіх пенсіх щотижнево.
ЦУ нас в Україні зараз дві війни - війна бідного народу з росіянами і війна владних маланців за місце біля бюджетної кормушки!
показать весь комментарий
10.01.2025 10:42 Ответить
простите, уточните плиз откуда вы п"здите про 142 мілярди долларів? вы сперва посмотрите структуру розподілу этой суммы p.s во-во, с калашматом как раз много навоюешь
показать весь комментарий
10.01.2025 11:03 Ответить
Пиджаков с ромбиками "Института управления арендой Украины" просьба вибирать выражения в сторонке!
- Про 142 ярда. У них подсчитано, сколько и на сколько передано. То, шо нам не сказали сколько просрано и подерибанено - я не удивляюсь. А вы, такий умный и обїзнаний - дайте распечатку расходов, вместо того шоб пиз*еть!
- для пиджаков. Начальная подготовка состоит из изучения индивидуального стрелкового оружия и пользования гранатами состоящими на вооружении. Самолет Ф-16 отложим на потом. Так вот, даже этого обучения нет для "бусифицированных". У нас, в Афганистане в первые дни были такие солдаты, которые с перепугу готовились бросить гранату, выдергивали чеку, а потом, когда испуг проходил, засовывали эту гранату обратно в гранатную сумку. С вытекающими последствиями, описанными в Приказе Министра обороны СССР по недостаточному обучению личного состава. Более "умные" бросали гранату в противника не выдергивая чеки. Хорошо, если попадали в голову врагу...
Вот это и есть подготовка резервов. А у нас ТЦК хватает на улицы человека с ограниченным зрением, чтобы отправить его на передовую пулеметчиком...
показать весь комментарий
10.01.2025 12:03 Ответить
Страница 2 из 3