12395 посетителей онлайн
9 325 94

Я не хочу вводить диктатуру, как в Северной Корее, но военная цензура нужна, - Сырский

Сирський заявив, що Україні потрібна цензура під час війни

Главнокомандующий ВСУ генерал Александр Сырский считает, что цензура в военное время нужна, однако надо рассказывать гражданам о реальном состоянии ситуации, чтобы не было разницы между фронтом и тылом.

Об этом он сказал в интервью проекту БАЗА на "Радио Байрактар", информирует Цензор.НЕТ.

"Я не хочу ввести диктатуру как в Северной Корее, я просто хочу сказать, что война, не мы же первые воюем в мире, войны происходят и сложился определенный комплекс действий, которые надо обязательно выполнять", - подчеркнул он.

Главком отметил, что в Украине этот вопрос регулируется законом.

В то же время он считает, что обществу нужно говорить о войне.

"Надо рассказывать о реальном положении, чтобы люди понимали, что война вот она здесь, рядом с нами. Что люди здесь получают ранения и, к сожалению, бывают убиты. Чтобы не было такой резкой разницы между фронтом и тылом", - заявил Сырский.

По его словам, это не попытка кого-то ограничить в правах, а "необходимость", особенно сейчас, когда информационное пространство настолько становится доступным для всех фактически.

Генерал вспомнил начало Харьковской и Курской операций, когда враг не понял замысла Сил обороны Украины и не воспринял эту информацию.

Главнокомандующий считает этот случай "исключением из общего правила", поскольку есть чувствительная информация, которую нельзя распространять.

Топ комментарии
+63
.... без неї так не зручно ППО відправляти в окопи
показать весь комментарий
23.01.2025 18:06
+63
Цензура тобі потрібна, рашист?
Щоб ти здав пів України пуйлу, знищив солдат у котлах, грабував військовій бюджет .... і щоб ніхто не знав і всі мовчали?
показать весь комментарий
23.01.2025 18:09
+42
Україна перемагала перші роки війни тому що це було супільство вільних людей

сирок та зєля хотять зробити з України рашку.

мала рашка НЕ зможе перемогти велику рашку !

.
показать весь комментарий
23.01.2025 18:11
Комментировать
Сортировать:
.... без неї так не зручно ППО відправляти в окопи
показать весь комментарий
23.01.2025 18:06 Ответить
Коли папа чекає на сина в раші можна любу фігню нести беспробудно. тільки , щоб зелі подобалося.
показать весь комментарий
23.01.2025 21:39 Ответить
Хотіти і Мати можливість - то є дві великі різниці.
показать весь комментарий
23.01.2025 18:07 Ответить
Хотєлка ще не виросла.
показать весь комментарий
23.01.2025 18:41 Ответить
Та хто воно таке для введення воєнної цензури? Просто "Сирок", який ще не витриманий для сиру .....
показать весь комментарий
23.01.2025 20:53 Ответить
Україна має стати аналогом Ізраілю, а НЕ рашки

в Ізраілі проходять масові митинги про Бі-бі.....

.
показать весь комментарий
23.01.2025 18:08 Ответить
дык там и служат фсе)))
показать весь комментарий
23.01.2025 18:10 Ответить
Дик там і забезпечення з плануванням операцій інше. Бачили у що перетворили Сектор Гази? То мабуть піхотою так, правда?
показать весь комментарий
23.01.2025 19:17 Ответить
Сектор Гази = РФ ??
показать весь комментарий
23.01.2025 20:40 Ответить
ага, фсе... почитайте їх новини (рашистською мовою, правда) про відмови та бойкот призиву ортодоксами - а їх там дуууже багато..
показать весь комментарий
23.01.2025 20:50 Ответить
Але в Ізраїлі дуже жорстка воєнна цензура.
показать весь комментарий
23.01.2025 18:17 Ответить
але не політична, як у нас
показать весь комментарий
23.01.2025 19:24 Ответить
І вибори в Ізраїлі проводяться по закону, ніхто війною не прикривається, хоча Ізраїль воює з 1948 року. Якби в них тоді до влади прийшов такий собі Зеленський, то він би й досі сидів би при владі, розповідаючи мовляв у нас війна, не на часі, ось коли всіх арабів пабідім, ось тагда такі да...
показать весь комментарий
23.01.2025 18:17 Ответить
Такий як зеленський в Ізраілі вже весів би на стовпі,бо там у людей немає не на часі,там такого як зеленський не вибрали би,бо люди в Ізраілі думають головою,а не дупою як в Україні.
показать весь комментарий
23.01.2025 18:26 Ответить
це тому вони голосують за московського сраколиза натаньяху?
показать весь комментарий
23.01.2025 19:53 Ответить
І у всіх цих війнах з 1948 року Ізраїль втратив менше військових, чим Україна в боях за один Бахмут. З чим ви порівнюєте?
показать весь комментарий
23.01.2025 19:20 Ответить
Тоді вже додайте порівняння, скільки втратили рашисти за Бахмут ?
показать весь комментарий
23.01.2025 20:42 Ответить
але Ізраіль не лишився майже 20% теріторії, з нього не виїхала чверть населення - навпаки, за останній рік там населення збільшилося. тож з голосуванням та підрахунками голосів там все набагато простіше. до того ж війна в них така.. бойові дії не по містам Ізраіля, а в тому клятому Секторі Газа, який менше ніж Крим. 2 ракети або "шахеда" на день - це вже ЧеПе. тобто, масштаби зовсім не ті, що в нас. їм проводити вибори ніщо не заважає. а в нас як зараз вибори? знімати бійців з фронта, щоб вони проголосували по місцю реєстрації? або везти виборчі дільниці "на нуль"?
показать весь комментарий
23.01.2025 20:59 Ответить
Я кажу за принципи, яких дотримується керівництво Ізраїлю по відношенню до своїх громадян. Починаючи з 1948 р. минулого століття. Ще трохи і буде 100 років. Там нікому і в голову не прийшло прикриватися війною, щоб чіплятися за владу та обманувати власний народ, мовляв я досі при владі, бо війна. І зрозуміло чому, бо в Ізраїлі всю його новітню історію при владі єврейські націоналістичні партії. Так, вони або праві, або ліві, але всі проєврейські. Там немає в кнесеті партії, яка б представляла іранські інтереси і там народ нвколи в житті не обрав би собі президентом чуівка, який називав би Ізраїль актором німецьких фільмів для дорослих, Тору термосом та того, хто б реготав з Холокосту в стилі "сєньйор Холокост". І щодо 2 ракети або 2 шахеда в день це теж неправда, бо ізраїльський Залізний купол під час масованих атак збиває водночас сотні такет та щахедів, бо вони не закатують мільярди в асфальт, як це робито зеленський, а переймаються безпекою власного народу. А для зеленського українці та незалежна європейська Україна не важливі, йому похєр на цю державу, він Укураїні за щось мститься, бо інакше це не назвеш. Його так само, як ***** влаштує УССР, хохляндія, малоросія зі "сватами", "папіками", замість українського кіно та з "КВНами" замість українського гумору.
показать весь комментарий
23.01.2025 21:23 Ответить
А як голосували строковики до війни (я це пройшов на початку 90-х), вам розповісти?
Може всіх відпускали додому, по місцю реєстрації?
А у виборчих дільницях на нулі немає нічого неможливого. Ті ж журналісти щоденно там знаходяться, то чому не можуть це зробити члени виборчих комісій? Вони з іншого тіста зроблені?
показать весь комментарий
24.01.2025 09:08 Ответить
Ти вже обрізався?
показать весь комментарий
23.01.2025 22:40 Ответить
"Я не хочу". Він себе Богом об'явив? Азіров номер 2.
показать весь комментарий
23.01.2025 18:08 Ответить
Чого до чоловіка причепитись, він не віноват, що не той лист підсунули, поселились з верховним
показать весь комментарий
23.01.2025 19:11 Ответить
Помилися
показать весь комментарий
23.01.2025 19:12 Ответить
цензура - це тоді, коли кацапи достеменно знали за деталі наступів підрозділів ЗСУ на Запоріжчині та курвщині?
так, пане сирський?
показать весь комментарий
23.01.2025 18:09 Ответить
то другоє, то робота розвідки РФ
показать весь комментарий
23.01.2025 20:43 Ответить
Цензура тобі потрібна, рашист?
Щоб ти здав пів України пуйлу, знищив солдат у котлах, грабував військовій бюджет .... і щоб ніхто не знав і всі мовчали?
показать весь комментарий
23.01.2025 18:09 Ответить
зразу навчиться казати правду.
показать весь комментарий
23.01.2025 18:10 Ответить
Україна перемагала перші роки війни тому що це було супільство вільних людей

сирок та зєля хотять зробити з України рашку.

мала рашка НЕ зможе перемогти велику рашку !

.
показать весь комментарий
23.01.2025 18:11 Ответить
Солдафон є солдафон
показать весь комментарий
23.01.2025 18:11 Ответить
Який з нього солдафон, це пародія
показать весь комментарий
23.01.2025 19:15 Ответить
Що, вже мало єдиного брехломарахвону?
показать весь комментарий
23.01.2025 18:11 Ответить
О, уже растет новый генерал Пиночет Мася, вы даже на Насера не тянете. И это только по фамилии
показать весь комментарий
23.01.2025 18:12 Ответить
цензура нашої інформації запустить лавину брехливої кацапської дезінформації.
не думаю, що це буде краще
показать весь комментарий
23.01.2025 18:13 Ответить
Чому є канали для передачі цієї дезинформації і хто її споживає ??
показать весь комментарий
23.01.2025 20:47 Ответить
Ну - до Пн.Кореі нам ше срати и срати
показать весь комментарий
23.01.2025 18:14 Ответить
о пішов подгон про цензуру зараз війскову депутати вели шоб про них не писали як крадуть далі шо за репост в тюрьму раша в повний рост.
Я згоден шо воені не повинні своі дії озвучувати
але це натяк на те шо коли самі военні починають розповідати про м'ясні штурми браковані міни неякісне харчування тот тут цензура сирського повинна вступати в повний зріст цеж друзі наймогутнішого поставляют в армію непотріб тут табу ось що він хотів сказати ми вже це давно зрозуміли шо ви маріонетка самостійності нема того і Залужного вбрали шо він не заглядав в рота тим недокомандирам а робив свою справу
показать весь комментарий
23.01.2025 18:16 Ответить
Після звільнення Залужного та 16 кращих генералів і почалося.
На Півн.Корею рівняється виходець із рф?
показать весь комментарий
23.01.2025 18:16 Ответить
Оце заява. Виглядає на підготовку суспільства до закручування гайок
показать весь комментарий
23.01.2025 18:16 Ответить
Вона вже 2 роки в Україні.
показать весь комментарий
23.01.2025 18:20 Ответить
Зрозуміло. Не всі роти позатикали. Охлос щось підозрює, питання незручні задає, не дозволяє "ілітам" вільно грабувати країну, геноцидити народ та здавати території. Ач які холопи! Геть знахабніли! Вже діткам еліти не можна покататися з піснями "я уззкій!" ППОшників не можна в посадках утилізувати! А ну в стойло, бидло!
показать весь комментарий
23.01.2025 18:19 Ответить
єрмачина, тестує реакцію на диктатуру!
почав з далеку. наче б то з цензури військових дій.
так шо, готуємось до закручування гайок до упору.

до речі, як що байден був категорично проти цього, і періодично видавали підсрачник зе!гундосу, то самозакоханому ананісту трампу, по цимбалах. він сам такий!
показать весь комментарий
23.01.2025 18:19 Ответить
Введи цензуру для д'єрмака щоб він кацапам військові секрети не передавав
показать весь комментарий
23.01.2025 18:20 Ответить
О, хєнерал Творожнікофф знов відкрив свою брудну пащеку. Не хоче він. Та хто тобі дасть, йолопе? Єдине, що він наразі реально може запровадити - це загальноукраїнське повстання внаслідок власної безмежної дурості.
показать весь комментарий
23.01.2025 18:20 Ответить
показать весь комментарий
23.01.2025 18:21 Ответить
Підтримую. Безуглій треба вдягнути намордник з кляпом. Але це до Дєрьмака.
показать весь комментарий
23.01.2025 18:22 Ответить
Я не хочу запроваджувати диктатуру, одразу як у Північній Кореї, для початку зробимо як в росії. Мабуть так звучить мовою оригіналу. Взагалі, під час такої страшної екзистенційної війни, коли кацапи влаштували геноцид всьому українському народу, коли вбивають просто за те, що ти українець, назначити головкомом ЗСУ росіянина це просто вищий пілотаж по знущанням. Він родився в росії, його батьки живуть в росії, родичі в росії, військову освіту отримав в росії, кому як не йому очолити українську армію?
показать весь комментарий
23.01.2025 18:24 Ответить
Військову освіту отримав у Харкові. Служив в Україні.

В Україні усі громадяни українці ?
показать весь комментарий
23.01.2025 20:51 Ответить
Мясник нарешті озвучив свою потаємну мрію, зробити з України Північну Корею, щоб отримувати відкати за браковану зброю закуплену владою за народні кошти і ще ,таким чином, неозброєних захисниників України вбивати в котлах за допомогою рашистів це поперше, по друге, якщо б у нас була Північна Корея вони з Зеленським булиб першими хто отримав вищу міру покарання і не коли б не були у владі.
показать весь комментарий
23.01.2025 18:26 Ответить
Диктатурою і цензурою легше свої провали заховати, а потім пропаганда зі зрадників та пройдисвітів намалює героїв.
показать весь комментарий
23.01.2025 18:27 Ответить
Більше зраду, диверсію в інтересах ворога ніж провали
показать весь комментарий
24.01.2025 12:35 Ответить
Та хто ти такий, щоб запроваджувати диктатуру чи ще щось? Займайся обороною, а не тріпання язиком!
показать весь комментарий
23.01.2025 18:27 Ответить
Ти своїм ріднім в рашці будеш розповідати про свої хатєлкі ,палкаводєц недороблений.
показать весь комментарий
23.01.2025 18:30 Ответить
Вони схвалять !
показать весь комментарий
23.01.2025 18:48 Ответить
Яка в біса "воєнна цензура"?! Поміняли генерала, який зупинив рашистську навалу, звільнив київщину, харківщину на кінченого совка!
показать весь комментарий
23.01.2025 18:30 Ответить
Викладає меседжі ермака,як суспільство зреагує
Сам по собі,абсолютний нуль,як політична постать,щоби приймати якісь рішення в створенні диктатури.
показать весь комментарий
23.01.2025 18:31 Ответить
Треба було вчасно зацензурити гівнокомандувача, який за півроку наперед почав попереджати русню про контрнаступ. А в кутузку треба було його посадити ще за Чонгар. А тепер вони валять вину за свої чи то пройоби, чи то умисні диверсії, на генералів, вдобно ж так: бубачка ж біла і пухнаста, дайте йому цензуру і ще одну каденцію бескінечну.
показать весь комментарий
23.01.2025 18:32 Ответить
неужели он хочет превратить Украину во вторую рашку?!
показать весь комментарий
23.01.2025 18:41 Ответить
Я не хочу запроваджувати диктатуру, як у Північній Кореї, але воєнна цензура потрібна, - Сирський

Так вона і є якби, на деяких ресурсах досягла правда дурних масштабів і це почало працювати в іншу сторону.
показать весь комментарий
23.01.2025 18:47 Ответить
Манія величі загострюється?
показать весь комментарий
23.01.2025 18:48 Ответить
НЕ БУЛО Б ГЛАСНОСТІ, ТО БІЛЬШІСТЬ ХАПУГ-ОФІЦЕРІВ БИ МАЛИ Б ВІЛЛИ НА КУРОРТАХ СВІТУ...ХОЧА ВОНА НЕ СТАЛА НА ЗАВАДІ...ЗУБИ ДРАКОНА НА УЗБІЧЧІ, А ЧЕРЕЗ ТИХ ЗЛОЧИНЦІВ ВБИТИХ І СКАЛІЧЕНИХ БУЛО Б МЕНШЕ.. А ОТ ЗАКОН ДЛЯ ЗРАДНИКІВ І КОРУПЦІОНЕРІВ НА ПОЖИТТЄВЕ ПОТРІБЕН, АЛЕ ЙОГО НЕ БУДУТЬ ПОДАВАТИ У ВЕРХ.РАДУ..ПО ТЮРЕМ НЕ ВИСТАЧИТЬ..
показать весь комментарий
23.01.2025 18:49 Ответить
Досить розхитувати зебанатів корабель своїми огидними викриттями мародерства на крові! Висвітленням пройобів найвищих планувальників м'ясних контрнаступів! Знищення доброволців-патріотів в безглуздих штурмах чи утримання на позиціях, які вже не мають ніякого тактичного значення. Лагідна бусифікація - це все кремлівське ЫЫЫпсо. Гоям не повадно знати, як протермінований юдомалорос і шобла продають країну гуртом і вроздріб.
показать весь комментарий
23.01.2025 18:50 Ответить
Комплекси Наполеона все ж таки заразні. За'бешся робити. Ще трішки, будем вас в ростові ловити.
показать весь комментарий
23.01.2025 18:54 Ответить
Військова цензура і так є.
Людолови в військовій формі понатягують балаклави щоб не взнали та не змогли зрозуміти - бандити то чи дійсно захисники.
На так званих "блокпостах" суворо заборонено вести відеозйомку ожирівших свиней у формі поліції та в рибацькому камуфляжі.
Також публікація про злочини військових перекручується та вводиться в оману суспільство.
По Сирському все це необхідно для того щоб ловити диверсійні загони орків, яких просто не міряно по всій Україні.
показать весь комментарий
23.01.2025 19:03 Ответить
Сьодні бачив патруль - без балаклав. Не тринди.
показать весь комментарий
23.01.2025 20:53 Ответить
Ти не тринди. Ходять в балаклавах і менти навіть ховають пики.
показать весь комментарий
23.01.2025 22:30 Ответить
Тю так твій хазяїн вже дав тобі світло - Конституція на паузі. так що гойда
показать весь комментарий
23.01.2025 19:04 Ответить
показать весь комментарий
23.01.2025 19:09 Ответить
показать весь комментарий
23.01.2025 19:12 Ответить
Я хочу запроваджувати диктатуру,але бздю.
показать весь комментарий
23.01.2025 19:25 Ответить
Вот эта Елдаковская, савково-кацапская шавка с его фсбэшными покравителями и бениным Оманским Нариком ведут страну к капитуляции!!
показать весь комментарий
23.01.2025 19:25 Ответить
правильно, діпстейт з його недолугими картами де кожен може побачити майже закритий котел під В. Новосілкою забанити, бутусова кинути за грати за дискредитацію військовополітичного керівництва, ну і цензор само собою закрити, пороха розстріляти адже це він у всьому винен.
нарід має дивитись виключно марафон та гундосики, це мрія жопи.
показать весь комментарий
23.01.2025 19:40 Ответить
Видно сирський даже і не догадується, що в Україні є Конституція, і ніхто ніхто її не спроможний поміняти під час війни. Той хто поставив її на паузу буде відповідати перед трибуналом.
показать весь комментарий
23.01.2025 19:54 Ответить
У Конституції зазначено про порядок введення воєнного стану.
показать весь комментарий
23.01.2025 20:54 Ответить
Так. Е в Конституції. Читай, вчись.
показать весь комментарий
23.01.2025 22:33 Ответить
Вчись правильно писати.
показать весь комментарий
24.01.2025 20:06 Ответить
І про порядок введення стану війни зазначено, який московською 5-ю колоною у владі всупереч Конституції зараз саботується
показать весь комментарий
24.01.2025 12:42 Ответить
Тут, об"єктивно, недопрацювали попередники. У 2014 р. вже виникла ця проблема, але її не змогли вирішити.
показать весь комментарий
24.01.2025 20:08 Ответить
Стандартный набор слов от сырка и зели это ,,новости,, с фронта
показать весь комментарий
23.01.2025 21:00 Ответить
"Я не хочу запроваджувати диктатуру ..." - це типу заявка що може? Недодиктатор кацапський для тебе написана Стаття 109. Дії, спрямовані на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або на захоплення державної влади караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років з конфіскацією майна або без такої
показать весь комментарий
23.01.2025 21:13 Ответить
Навчись користуватися ********* можливостями ,застосовуй їх для дезінформації.Ти ж і сам до цієї пори не розумієш задуму курської( а насправді ) суджанської ) операції,бо скільки коксу вижрати і одебілитись ти не можеш собі дозволити, все ж таки на пратиці керуєш і і застосовуєш зсу, А це не ротом з екрана побрехеньки молоти.
показать весь комментарий
24.01.2025 05:25 Ответить
Чмирський щось багато почав базікати...
показать весь комментарий
24.01.2025 05:28 Ответить