6663 посетителя онлайн
39 737 401

Задержан нападавший, застреливший военного РТЦК на АЗС вблизи Пирятина, - полиция

Стрілянина на АЗС в Пирятині

Правоохранители задержали мужчину, который застрелил военного РТЦК на автозаправочной станции в г. Пирятин на Полтавщине во время сопровождения военнообязанных в 199 учебный центр.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на департамент коммуникаций полиции Полтавской области.

Как отмечается, нападавший выстрелил в военнослужащего Полтавского РТЦК из ружья, завладел его автоматом и вместе с соучастником скрылся с места происшествия. К сожалению, спасти жизнь военному не удалось. Во время спецоперации полицейские задержали нападавшего.

"Около полуночи 31 января в полицию Полтавщины поступила информация, что на автозаправке, расположенной недалеко от города Пирятина на автодороге Киев - Харьков - Довжанский, неизвестный мужчина выстрелил в военного, завладел его оружием и скрылся с места происшествия вместе с сообщником", - говорится в сообщении.

На место происшествия сразу прибыла следственно-оперативная группа, оперативники и криминалисты полиции. Во время первоочередных следственных действий полицейские выяснили, что военные перевозили военнообязанных в сопровождении двух работников ТЦК и СП. Когда транспортное средство остановилось на АЗС, неизвестный мужчина внезапно произвел выстрел из ружья в военного Полтавского РТЦК, завладел его автоматом и скрылся с места совершения преступления вместе с сообщником.

"С целью оперативного задержания вооруженных преступников мы немедленно начали специальную полицейскую операцию. В течение нескольких часов оперативно-розыскных мер мы установили местонахождение нападавших. С привлечением спецподразделений полиции области фигуранты задержаны в порядке статьи 208 Уголовно-процессуального кодекса Украины. Оказалось, что стрелял в военного житель Полтавщины 1984 года рождения. Его сообщник - житель Полтавы 1988 года рождения. В ходе проведения неотложного обыска следователи оружие у нападавшего изъяли. Решается вопрос о сообщение фигурантам о подозрениях и избрании им меры пресечения", - заявил начальник полиции Полтавщины вген Рогачев.

По данному факту следственным подразделением полиции под процессуальным руководством прокуратуры начато досудебное расследование уголовных производств, открытых по ч. 1 ст. 115, ч. 3 ст. 262 и ч. 2 ст. 114-1 Уголовного кодекса Украины.

Санкция статей предусматривает от семи до пятнадцати лет лишения свободы.

Ранее Цензор.НЕТ сообщал, что военнослужащего РТЦК, сопровождавшего мобилизованных, застрелили на АЗС в Пирятине. Нападавший сбежал.

Топ комментарии
+29
От же ж дебіли,тільки біди накоїли.І собі і іншим
показать весь комментарий
01.02.2025 12:35 Ответить
+24
1) Чого ви так молилися на ЗСУ в перший рік війни.? Коли ворог був у вашого порога. Віддавали останнє
2) Чому перший , частина другого року не було бусицікації?
3) Чому, ті хто на фронті, повинні 24/7 захищати вас , вже три роки, ваше майно, ваше право на роботу, бізнес, відпочинок від приходу кац....
4) Чому військові безправні і без терміну демобілізації, бо більшість ,хто має їх замінити , не бажають йти воювати.
5) Чому ви користуєтесь своїми правами, свободами, можливостями, заявляєте про них за рахунок військових, що третій рік без відпочинку і ротацій.
6) Ви часто маніпулюєте, що нехай пенсіонери військові воюють, поліцця, депутати. Тоді ви підете. Так до вашого відома, в ЗСУ багато військових пенсіонерів, цілі бригади поліції воюють, багато депутатів районних, обласних рад на війні. Чого ж ви ще чекаєте?
Ті депутати і можновладці, які не йдуть воювати, то вони такі ж я і ви уникають війни
7) Ви скажете, так в армії бардак, бюрократія тощо. То чого ж ви не йдете, не змінюєте армію за стандартами NATO.?
Чого ви не замінете пенсіонерів совкових.?
8) Якщо ви не хочете захищати владу . ОК. То чого ви не йдете захищати свою власність, свої права, можливості, землю, Україну.?
9) Якщо Україна вам нічого не дала , вона не ваша. То чого ви в ній сидите.? Навіщо вам бути там, де хреново, не любо?
10) Чого ви кричите про бусифікацію, про порушення ваших прав, якщо ви спочатку порушили Конституційні обов'язки свої.
Не було б бусифікації ( як в перший рік війни) , якби кожен виконав свій обов'язок і пішов до військомата.
11) Чому ви вирішили, шо права є у вас , але обов'язків немає.? Чого ви маєте право порушувати обов'язки, а інші не мають права їх змушувати виконувати.
12) Чому ви питаєте ( вимагаєте) в інших, чи він на війні, а не питаєте в себе на сам перед.?
І таких чому , в мене до вас багато.
Але дайте відповідь хоча б на ці запитання . Чи страшно навіть собі признатися у правді своїй.
P.S. Хочте вгадаю? Ви не напишете правду в коментах. Думаю, жоден не відповість тут чесно.
показать весь комментарий
01.02.2025 15:27 Ответить
+23
Довєдьонноє до отчаянія мєстноє насєлєніє Полтавщіни, котороє ждьот освобождєнія сіламі братской русской арміі.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:37 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 4 из 5
По суті військовий,виведений поза штат застрелив підорка пристрояного в ТЦК,не військового,а чорта,який заради грошей погодився викрадати людей!!!Автомат у нього був,що не втекли насильно бусифіковані.
На похороні жодного цивільного!!!!Напевно з поваги не прийшли
показать весь комментарий
05.02.2025 14:11 Ответить
То мобілізовані самі мали добиратись в навчальний центр? На таксі чи рейсовому автобусі?
показать весь комментарий
01.02.2025 18:56 Ответить
коли треба - то він військовослужбовець, а коли ні - то цивільна особа
показать весь комментарий
01.02.2025 16:35 Ответить
Муділо кацапське.
показать весь комментарий
01.02.2025 13:16 Ответить
Тут у статті не все сказано. До коригування статті вона мала інший вигляд, який можна було повернути на користь "нападника". Не зненацька напав, а запропонував військовому віддати автомат. Той не погодився. Зрозуміло, що автомат у нього для того, щоб когось вбити. "Нападник" не хотів, щоб його вбивали. Ну - як в Афганістані: "Ага, єслі я нє вистрєлю - тогда он в мєня вистрєліт". Хто хоче бути вбитим? Для чого у воєнного автомат? "Якщо в першому акті спектаклю на стіні висить рушниця, то у другому вона має вистрелити". Роззброїти воєнного "нападник" хотів не заради заволодіння його зброєю, а щоб той не вистрелив - тому що у "нападника" була мета визволити товариша. Визволити товариша. Навіщо? Тому, що вони не хотіли бути гарматним м'ясом у "верховного головнокомандувача". Три роки тому у нас вистачало добровольців, яких влада ще не всіх брала. Де вони тепер? Тепер вже насильно заганяють, щоб загнати туди, де поділися добровольці. Сталося те, про що я писав у березні 2022-го: Zеленський оточив себе командою некомпетентних осіб, які не тільки не спеціалісти в своїй роботі, а й не патріоти. А то й вороги. Що змінилося? Нічого. Zеленський з "офісом" залишаються при владі - рашисти продовжують захоплювати і знищувати наші міста і людей. А хто їм заборонить? Ну не Zеленський же. А вже і нікому воювати. Бо Zеленський прошашличив підготовку до вторгнення і наших бійців. Тому нинішні "ухилянти" не всі вороги України - просто люди хочуть жити, а не грати у безвиграшну лотерею, або у "русскую рулєтку", де цілий барабан заряджений. А автомат "нападник" не "викрав", як було сказано у деяких новинах, а підібрав, щоб не залишати. Бо хто його знає, хто його міг би підібрати. Потім той автомат він викинув у лісі. Вже це не крадіжка. Бо крадіжка - це таємне заволодіння чужим майном з метою збуту. Цього не було. І не втекли ці люди, як зараз говорять - за ними ніхто не гнався. І поліцаї "нападника" не "розшукали в ході операції", а просто прийшли туди, де він був. Зараз сказано, що зброю у нападника вилучено. Можна подумати, що автомат. Ні. Тільки рушницю. А автомат, як я і казав, чоловіки викинули в кущі. І ось у нових статтях наголошується: "Напад на воєнного, який на фронті отримав поранення. Вбили у тилу. Треба присікати таке". І ні слова про те, які ж причини. А вони залишилися.
показать весь комментарий
05.02.2025 07:30 Ответить
Якою "групою осіб"? Не нагнітайте. І не "оні", а чоловік з рушницею. Він прийшов визволяти товариша. Вам колись доводилося когось визволяти? За якою ціною ви не постояли б? Якби вашу дитину забирали невідомі особи певідомо куди і навіщо - яка була б ваша реакція? Так, не вбили б. Тому що нічим. А подумали б: "Ех, шкода, що нема рушниці, а то б я їх!" От у "нападника" була рушниця, і він зробив те, що ви хотіли б зробити. Просто вас ще не торкнулася така ситуація. Ось послухайте і уявіть себе на місці тих приречених, яких заганяють на вірну загибель - заради чого? Заради кого? Влада буде спекулювати поняттями "батьківщина", "незалежність", але чому цей обов'язок не стосується друзів Zеленського, яким є, що захищати, у якого всі судді-прокурори враз стали інвалідами або недоторканими - як "слуги народу"? Влада поставила себе ворогом українському народу, а хто хоче захищати свого ворога? Отож. https://youtube.com/shorts/b0prdzvUMdc?si=NacXeG7fJdpOsMWk
показать весь комментарий
05.02.2025 07:46 Ответить
Ну - вони не втекли, а просто пішли куди їм треба було. А що - треба було стояти над вбитим? Для чого? Вони ж не "русскіє", щоб насолоджуватися вбивством. І вбив же не заради вбивства, а щоб той не вистрелив. Тому ж і просив віддати автомат. Бо якби просто хотів вбити, то мовчки підійшов би і вбив. До речі, так вже і почали в новинах говорити, ніби просто підійшов і вбив. І не говорять вже, що попросив віддати автомат. Віддав би - був би живий. Але тоді б на нього наїхали zелені і сказали б, що треба було стріляти. Вже ж тецекашники били і вбивали бранців. І зараз кому дали обсмоктувати цю подію? Притулі! О! Він, як ото при Януковичу Захарченко (головний мєнт) казав: "Міліцію бити ніззя!", так і Притула - що не можна, мовляв, у тилу вбивати воєнного. А кого можна? А де можна? Словоблуд цей Притула. У мене зустрічне питання: "Навіщо воєнному автомат у тилу? Кого він зібрався вбивати? Супроводжував новобранців на тренування - під дулом автомата?" Тобто, зразу вже ламав людей - привчав, що вони ніхто?
показать весь комментарий
05.02.2025 07:59 Ответить
Не знаю, хто тут радіє, а я перекладаю провину цього випадка на ZеКоМанду. Просто так чоловік з рушницею у будь-кого на вулиці не стріляв би. І не заради зброї він вбив тецекашника - зброю ж він потім викинув.
показать весь комментарий
05.02.2025 08:03 Ответить
А чому ти не пішов захищати мою батьківщину - Україну? Може тоді і цього б випадку не було.
показать весь комментарий
05.02.2025 08:08 Ответить
Не плутайте. У "нападника" була причина - визволення товариша від вірної загибелі. Вам доводилося когось визволяти? Якою ціною?
показать весь комментарий
05.02.2025 08:09 Ответить
Для чого тому тецекашнику автомат у тилу? Кого він збирався розстрілювати? Якщо нікого - то не треба його озброювати, бо може бути спокуса когось застрелити. Ви не подумали, що міг накоїти тецекашник автоматом, де 30 патронів? Уявіть, що "нападник" просто стояв би, нікого не чіпаючи, а тецекашник почав би направо і наліво шмалятм у перехожих, у новобранців. Кажуть же, що він був на фронті. Уявляєте, яка могла бути у нього психіка? Ось здалося б йому щось, привидилося б - і почав строчити. Пам'ятаєте, як судили охоронця, який ненавмисно вбив юнака у фунікулері? Казали, що він після фронту, тому нервовий. Правда, не спеціально вбив, а штовхнув - бо той при друзях-подругах героєм був принизити демобілізованого. А хто ж йому винуватий, що він не утримався на ногах, а вдарився головою у скло і розбив його на свою голову? Так ось - якби тецекашник застрелив декількох людей на очах у "нападника" з рушницею, то "нападнику" ще б і претензію висунили - чому, маючи рушницю, не застрелив здурілого тецекашника? Сказали б, що якби він скоро застелив би автоматника, то той не стільки б людей розстріляв. Так що, "не все так однозначно".
показать весь комментарий
05.02.2025 08:24 Ответить
Винуватий не той, хто застрелив, а Zеленський, що довів до такої ситуації.
показать весь комментарий
05.02.2025 08:28 Ответить
Так це не його позиція, а керівництва воєнкомату: у кого була відстрочка/бронь - тих відпустили
показать весь комментарий
01.02.2025 12:45 Ответить
Так, бо в нашій кримінальній країні все залежить від того, яку ієрархію в харчовому ланцюжку ти займаєш. Якщо "поважна людина" - то 200 баксів за покалічену людину - екс мер Майбоженко підтвердить. А взагалі багато людей просто лицемірні. В даному випадку - давайте розстріляємо на місці, а якщо якийсь лох Василь помер в ТЦК (навіть якщо сам помер, окей) - то туди йому і дорога. Так і живемо. Приємно читати адекватну людину
показать весь комментарий
01.02.2025 13:03 Ответить
Санкція статей передбачає від семи до п'ятнадцяти років позбавлення волі.
Джерело: https://censor.net/ua/n3533463

Сподіваємося буде по максимуму.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:41 Ответить
Іди розумна до своєї роботи!.
показать весь комментарий
02.02.2025 08:59 Ответить
За тобою вже давно плаче слідчий ізолятор СБУ! ТИ доЖУжжишся,мерзото!
показать весь комментарий
01.02.2025 12:57 Ответить
Видатний письменник - не обов'язково порядна людина. Принаймні, у випадку Джойса.
показать весь комментарий
01.02.2025 17:41 Ответить
Аи як в ТЦК вбивають і їм нічого (зовсім) немає...?!
показать весь комментарий
01.02.2025 14:47 Ответить
А що там поліція,депутати,охоронні фірмочки..?
Готові захищати .?!
показать весь комментарий
01.02.2025 14:48 Ответить
Треба було того під@ра з його ж рушниці і грохнути.
показать весь комментарий
01.02.2025 12:39 Ответить
Коли до тебе доберуться руzzкіє асвабадітєлі - вони обов'язково оцінять твою "позицію".
показать весь комментарий
01.02.2025 12:41 Ответить
Ти що оце нашкрябав?
показать весь комментарий
01.02.2025 13:05 Ответить
Громадяни країни, а не таке лайно як ти!
показать весь комментарий
01.02.2025 13:07 Ответить
Актріса нємєцково кіно, найвірогідніше))
показать весь комментарий
01.02.2025 13:13 Ответить
тільки володіння зброєю може виправити ситуацію-людина поступила так від безвиді-він мав що скаржитись у зелепрокуратуру інвалідам -всі тільки говорять а людина зробила-дикий захів вже давно тут і не прості люди його почали
показать весь комментарий
01.02.2025 13:06 Ответить
Диванні слєдователі вже все знають.
показать весь комментарий
01.02.2025 18:24 Ответить
перевозили військовозобов'язаних у супроводі двох працівників ТЦК та СП. Джерело: https://censor.net/ua/n3533463

А де був другий працівник ТЦК? Какуняв на заправці?
показать весь комментарий
01.02.2025 12:43 Ответить
Друже, доки ти кипиш праведним гнівом, подумай, може рузькі братушані набагато коротше вмовлятимуть...
показать весь комментарий
01.02.2025 12:48 Ответить
УБИВАТЬ КОНЕЧНО НЕЛЬЗЯ !!! А АВТОМАТ ЗАЧЕМ У ТЦКАШНИКА !?
показать весь комментарий
02.02.2025 06:34 Ответить
зеленiботи п"дори гнойнi !!
показать весь комментарий
01.02.2025 17:38 Ответить
бачите,як ухилянтська підорва розонялась. А треба було всього лише ввести закони ВЧ,а не цей дитсадок,що зараз-і в морзі був би дезертир,а не солдат.
показать весь комментарий
01.02.2025 16:53 Ответить
Це ухилянтське підарво,що ждьот асвабадітєлєй. Воно давно тут "тєму качаєт" Не гайте часу на нього.
показать весь комментарий
01.02.2025 17:00 Ответить
За законами В Ч, підаре.
показать весь комментарий
01.02.2025 17:03 Ответить
Це ботоферма з ТОТ.
показать весь комментарий
01.02.2025 17:05 Ответить
За законами ВЧ всі палії,коригувальники,диверсанти мають знищуватись на місці. Дезертири,хабарники,схематозники і ухилянти мають отримувати 10 років з відбуттям покарання після війни-і спрямовуватись на риття окопів чи у штрафний підрозділ з правом зняття судимості за подвиги в бою. За будь-яке перешкоджання ЗСУ чи опір-розстріл на місці. Мають діяти трибунали. Якщо у найближчий час нічого не зміниться-і влада не знайде в себе "політичної волі" та дозволить кільком тисячам покидьків і сцикунів визначати долю 30-мільйонної нації-Україна впаде,а ми всі кров'ю вмиємось: і герої,і ухилянти ,і жінки,і діти. Запомнітє етот твіт.
показать весь комментарий
01.02.2025 17:25 Ответить
Де ти це бачив? Якби бачив-не смердів би тут.
показать весь комментарий
01.02.2025 17:28 Ответить
кукуй іди нах уй!
показать весь комментарий
01.02.2025 17:30 Ответить
Підарасня радіє смерті військового ЗСУ!
показать весь комментарий
01.02.2025 15:40 Ответить
До речі, убитий не був працівником ТЦК - він лише супроводжував мобілізований від військової частини!
показать весь комментарий
01.02.2025 13:46 Ответить
здійснюється ваша мрія: всіх військових відправлять на нуль; всіх працівників правоохоронних органів відправлять на нуль (злочинів в країні нема, всі ввічливі та толерантні).
отже, всі на нулі, вибороли ще ну нехай рік часу, а війна не закінчується, бо росіяни - тупа, безжальна пошесть.
й от за рік, як всі військові та правоохоронці вже на нулі, постає потреба поповнити підрозділи - вже можна до вас звернутись чи ще є хтось, хто має піти у повному складі?
показать весь комментарий
01.02.2025 13:56 Ответить
от ще таким *******, як оце ти мені не доводилось відписуватись.
***** йди, уйобок.
показать весь комментарий
01.02.2025 16:33 Ответить
Є посилання на пруф?
показать весь комментарий
01.02.2025 12:49 Ответить
Ще не бачив полонених з Херсонської області. або з Запоріжжя. Якби їх було 10 тисяч, то вони би були и не поодинці.
показать весь комментарий
01.02.2025 14:56 Ответить
Перед 65 йде -64 стаття!

Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України.

В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Не можуть бути обмежені права і свободи, передбачені статтями https://constitution.in.ua/articles/24/ 24, https://constitution.in.ua/articles/25/ 25, https://constitution.in.ua/articles/27/ 27, https://constitution.in.ua/articles/28/ 28, https://constitution.in.ua/articles/29/ 29, https://constitution.in.ua/articles/40/ 40, https://constitution.in.ua/articles/47/ 47, https://constitution.in.ua/articles/51/ 51, https://constitution.in.ua/articles/52/ 52, https://constitution.in.ua/articles/55/ 55, https://constitution.in.ua/articles/56/ 56, https://constitution.in.ua/articles/57/ 57, https://constitution.in.ua/articles/58/ 58, https://constitution.in.ua/articles/59/ 59, https://constitution.in.ua/articles/60/ 60, https://constitution.in.ua/articles/61/ 61, https://constitution.in.ua/articles/62/ 62, https://constitution.in.ua/articles/63/ 63 цієї Конституції.
показать весь комментарий
01.02.2025 15:02 Ответить
Ніякі військові не повинні обмежувати, охороняти, супроводжувати громадян... Добусифікувалися...
показать весь комментарий
01.02.2025 16:11 Ответить
ой, сходи накуй, ухилянт в погонах. сто разів таке було, коли приїжджали бусифікатори з інших областей і влаштовували рейди.
показать весь комментарий
01.02.2025 13:56 Ответить
а поліція і прокурори - це громадяни України?
показать весь комментарий
01.02.2025 13:58 Ответить
а якщо мстились? прикинь, і таке може бути.
показать весь комментарий
01.02.2025 14:01 Ответить
тебе ждуна й ухилянта першого й зловлять
показать весь комментарий
01.02.2025 14:05 Ответить
з мого підприємства мобілізовано більше 22% військовозобов'язаних. з поліції близько 3%

Хто кого захищає?
показать весь комментарий
01.02.2025 14:08 Ответить
давайте і я буду маніпулювати лозунгами, давайте всіх військовозобов'язаних мого підприємства на фронт відправимо, що буде?

хто казав що всіх одразу? крім тебе?
показать весь комментарий
01.02.2025 14:19 Ответить
ну так чому пишеш таку херню: "Давайте всю поліцію на фронт. Що буде?" ???

"тільки в масштабах вашого підприємства" - не одного мого підприємства, а по всій країні таке.

"звідки цифра 3%" - взнай. з офіційних джерел.
показать весь комментарий
01.02.2025 14:28 Ответить
некомплект?

який може бути некомплект, якщо кількість народу зменшилася на 10 млн???
показать весь комментарий
01.02.2025 14:32 Ответить
шо ти мелеш? крінж.
показать весь комментарий
01.02.2025 14:36 Ответить
так, це не кіно, якщо поліція не виконує свої функції, то люди самі будуть виконувати ці функції. такого в уїкіно нема, це реальність.
показать весь комментарий
01.02.2025 15:37 Ответить
просто так вбили? мотив який?
показать весь комментарий
01.02.2025 15:44 Ответить
Є факт злочину, ок. їх посадять.
Але щоб і надалі таке не траплялось, що треба зробити?
показать весь комментарий
01.02.2025 15:55 Ответить
відчуття несправедливості заважало. тобі цього не зрозуміти, бо ти кацап.
показать весь комментарий
01.02.2025 16:07 Ответить
ухилянська криса він,з купленою у МСЕК довідкою,що в нього злоякісний геморой ускладнений простатитом та плоскостопієм...
показать весь комментарий
01.02.2025 13:16 Ответить
справа в тому,що таких ботів тут небагато. 80% цієї наволочі це звичайні ухилянти з диванів...
показать весь комментарий
01.02.2025 13:19 Ответить
за убийство 15 лет, почему не расстрел ?
показать весь комментарий
01.02.2025 14:35 Ответить
Я в 1968-ом за драку без тяжёлых, 4 года отторчал.
показать весь комментарий
01.02.2025 15:17 Ответить
Відпоідь на багато, чому.......ЗЕ!!!!!!!!!
показать весь комментарий
02.02.2025 08:15 Ответить
Скажи ***, хто такі, працівники тцк??? самі вони цього не знають
влада, не знає. як воювати, вони на 99% цивільні, а як пакувати, вони військові....
застосування військових формування проти населення заборонено конституцією. а бардак з мобілізацією зроблений штучно саме боневтіком. нахрена? не знаю .
а те що від черг в тцка 2022 ***** не залишилось , заслуга саме його бо такого піздєца, який він зробивз бронюванням захисників своєї сраки та своїх васалів, не мало бути. тебе, недалека т и людина, мало захищати зсу та силовики атак як 600-700 к зсу якогось *** втилу та400к силовиків заброньовані презом . тому цей мільйон ловить тебе, дятла твого брата чи тата, мене
інваліда59років щоб ми з вами захищали армію, мусарів та ще 1,5 млн відмазаних від *****!!!!!!чи не так??????
показать весь комментарий
02.02.2025 10:28 Ответить
Не оправдовую сь апишу про уйобків що підтримуют дії зе
показать весь комментарий
02.02.2025 16:18 Ответить
ну тиж і тварюка нестор
показать весь комментарий
01.02.2025 18:59 Ответить
а ще було б краще при затриманні того ****** випустити в нього рожок з калаша . і в сізо не потрібно годувати і в суді на одну справу менше . **** воно не людина а животноє . навіть звірі собі подібних просто так не вбивають
показать весь комментарий
02.02.2025 07:59 Ответить
ти жужжиш як муха над гівном --- жужужу-жужужу
показать весь комментарий
02.02.2025 08:06 Ответить
виліз крот з луб.янки і коментує -- почем опиум для народа ???
показать весь комментарий
02.02.2025 08:14 Ответить
Яке взагалі мають право військові обмежувати свободу громадян і супроводжувати,це ЗЕКи чи що?Докирувалися
показать весь комментарий
01.02.2025 13:57 Ответить
Це ти розкажи чиновникам і всим силовикам,які сраки в тилу гріють
показать весь комментарий
01.02.2025 14:48 Ответить
Страница 4 из 5