10296 посетителей онлайн
16 263 267

Для представителей ТЦК создадут правила поведения по обращению с военнообязанными, - Сухопутные войска

Для ТЦК планируют разработать правила обращения с военнообязанными

В течение февраля планируют разработать для представителей ТЦК правила обращения с гражданскими военнообязанными.

Об этом в интервью hromadske заявил начальник управления коммуникаций Командования Сухопутных войск ВСУ Виталий Саранцев, информирует Цензор.НЕТ.

Он отметил, что такие правила будут обязательными для всех, а создать их планируют в течение февраля.

Саранцев отметил, что эти правила доведут до всех военных ТЦК, чтобы в дальнейшем не допустить нарушения прав человека и не возмущать общество.

"К сожалению, да, негатив иногда случается и со стороны ТЦК. Но это не остается незамеченным и не остается без наказания. Проводятся расследования, делаются соответствующие выводы. Но что делает враг? Он просто эти вопросы масштабирует и нагнетает", - добавил он.

Кроме того, Саранцев также отметил, что такие термины как "бусификация" и "людоловы" должны исчезнуть из повседневного лексикона украинцев, поскольку это является элементом российской ИПСО.

"Как бы это сейчас не звучало, ведь "российская ИПСО" уже становится мемом. Однако это все очень легко входит в наше употребление. Хотя не так давно был материал, где российские пропагандисты сами заявили, что они первыми назвали нас "людоловами". А мы радостно и с легкостью это все подхватили и используем в нашем лексиконе, только ухудшая собственное состояние. То есть такие информационные атаки проводятся на территории нашей страны против нас самих. И мы сами помогаем противнику заводить себя в эту петлю", - резюмировал начальник управления коммуникаций Командования Сухопутных войск ВСУ.

Топ комментарии
+54
А що, закони України на тцкунів не розповсюджуються, що треба створювати для якісь особливі правила? тцк над законом? Це що ще за маячня?
показать весь комментарий
06.02.2025 13:55 Ответить
+50
Щоб ще придумати, щоб і далі ******* займатись. Роль "правил" поведінки повинні виконувати лише кримінальний і адміністративний кодекси, все інше - профанація і сцяння в очі
показать весь комментарий
06.02.2025 13:55 Ответить
+41
Ліга сміху. Одні стендапи.
показать весь комментарий
06.02.2025 13:51 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
А що, закони України на тцкунів не розповсюджуються, що треба створювати для якісь особливі правила? тцк над законом? Це що ще за маячня?
показать весь комментарий
06.02.2025 13:55 Ответить
Щоб ще придумати, щоб і далі ******* займатись. Роль "правил" поведінки повинні виконувати лише кримінальний і адміністративний кодекси, все інше - профанація і сцяння в очі
показать весь комментарий
06.02.2025 13:55 Ответить
Ліга сміху. Одні стендапи.
показать весь комментарий
06.02.2025 13:51 Ответить
А просто навести порядок согласно законов неданаполеону не дает религия и еще что? Именно он несет прямую ответственность за процесс мобилизации.
показать весь комментарий
06.02.2025 13:53 Ответить
Як справи з бодікамерами, які обов'язково повинні бути у співробітників ТЦК?...Так буде і з правилами поведінки...
показать весь комментарий
06.02.2025 13:56 Ответить
А що, Конституція на них не розповсюджується?
Цікаво, а бусифікацію в тих правилах пропишуть, тільки назвуть ''послуга доставки''.
Якщо ідіот то це вже пожиттєво.
показать весь комментарий
06.02.2025 14:00 Ответить
Є закон,його потрібно виконувати,які правила нах ?Що таке правило?
показать весь комментарий
06.02.2025 13:59 Ответить
А до цього ніяких правил не було? Схоже на передвиборчі обіцянки найвеличнішого недолугого!
показать весь комментарий
06.02.2025 14:00 Ответить
Правила поведінки - Карний Кодекс України, Конституція України. Чи ні?
показать весь комментарий
06.02.2025 14:04 Ответить
Ілюстрації з нових "Правил поведінки для представників ТЦК". )))

показать весь комментарий
06.02.2025 14:03 Ответить
Чому ж тоді тцкуни не йдуть воювати? Україна їм не ненька? Чекають "освободителів"?
ПС. Не бреши, тцкун. Навіть, депутати офіційно визнали, що в тцк 90% якраз НЕ воювали.
показать весь комментарий
06.02.2025 14:27 Ответить
Так, ти правий. Конфлікти з тцкунами завжди починаються однаково: ідуть собі тцкуни вулицею, їдять морозиво, нікого не трогають, раптом ні з того, ні з сього до них підбігають злі цивільні ухилянти, починають ображати, б"ють, заламують і пхають в буси. Вшістьох з автоматами на одного нещасного беззбройного тцкуна...
показать весь комментарий
06.02.2025 14:22 Ответить
а віталя саранцев все говорив говорив говорив.....

показать весь комментарий
06.02.2025 13:55 Ответить
Працював у тцк? А залишитись людиною і служити в якому-небудь рембаті чи БМЗ не вийшло? Захотілось стати людоловом?
показать весь комментарий
06.02.2025 14:31 Ответить
Тобто розробити правила щодо поводження з цивільними військовозобов'язаними? Я як юрист цього не можу поки що збагнути. Що це? Вони вже давно є. Просто треба дотримуватись Конституції та Законів. І все. Навіщо колесо знову придумовувати?
показать весь комментарий
06.02.2025 15:16 Ответить
А, Конституція України, Карний кодекс України, Закони України, це не "правила поведінки"? Знову будуть страждати якоюсь хернею, аби не виконувати те, що і так написане
показать весь комментарий
06.02.2025 15:03 Ответить
Так, ти ухилянтів в формі дуже схоже описав.
показать весь комментарий
06.02.2025 14:24 Ответить
У вас навіть стандартні плакати з гаслами напоготові. От скажіть, що вони не з "методички"
показать весь комментарий
06.02.2025 15:00 Ответить
Може краще почати з виконання Конституції України?
показать весь комментарий
06.02.2025 14:49 Ответить
просто дотримуватись законів і правил що вже є фуражка на лобі чи релігія не дозволяє..
показать весь комментарий
06.02.2025 14:08 Ответить
А ти сам воюєш? Чи картинки тут публікуєш? Ти то сам де?
показать весь комментарий
06.02.2025 14:58 Ответить
Я хз з чого ви вирішили що знаєте мою позицію)

1) Тому що не було порушено наше життя. Було що захищати. Була Конституція й ніхто не боявся нічого.

2) Тому що ціль буда проста для влади тако ж - вижити. Для бусифікації має бути створена система бо то є дуже важким проектом.

3) Хз це питання для тих хто захищає - для чого він він там та що він захищає. У мене наприклад нічого немає. Навіть квартири.

4) Я думаю тому що для влади такий проект як заміна такої кількості досвідчених воїнов на нелосвідчених дуже важкий та вони не знають як то можно зробити.

5) Тому що права гарантовані Конституцієй не залежать від умов. Вони безумовні. Доречі ще є права гарантовані кожній людині просто за своїм фактом існування.

6) Це не до мене. Хоча наприклад кількість тцк у Закарпатті приблизно декіька бригад.

7) Хочеш стати багатим - просто стань...ага)))) Лозунги вони такі - безглузді та пустопорожні.

9) Відкриваються кордони й такі погані українці їдуть з України. Я тільки за.

10) Тому що права завжди мають перевагу над обов'язками. Якщо це правове государство звичайно. Наприклад обов'язок - захищати владу, не може перекреслювати право обрати поїхати куда хоче людина та не воювати.

11) Тому що обов'язки працюють тільки в контексті прав. наприклад у мене є право жити, але разом з тим у мене є ' обов'язки - не красти, не вбивати та інше. Якщо в мене є право жити, а потім до мене ліплять обов'язок - вмерти, то це якось суперечить одне одному.

12) Я думаю, це у випадку (а це досить поширено), якщо хтось відправляє іншу людину вмирати, але сам при цьому не поспішаеє це робити.
показать весь комментарий
06.02.2025 15:20 Ответить
І навпаки.
показать весь комментарий
06.02.2025 14:05 Ответить
А хіба їх немає? А відповідальність за порушення на практиці хіба є? А покарання? Можна написати багато гарних законів і не виконувати їх.
показать весь комментарий
06.02.2025 14:17 Ответить
Своє життя має буде менше цінитися,за країна? Це придумали ті,хто сам не хотів віддавати життя за країну.
показать весь комментарий
06.02.2025 15:00 Ответить
А для чого нам Закони та Конституція?
показать весь комментарий
06.02.2025 16:15 Ответить
Коментувати немає чого! Скільки б представники ЗСУ не розповідали б, що ТЦК діє в межах своїх повноважень, факт залишається фактом! ТЦК - це просто виродки роду людського і військові злочитнці! А Україна вже набула ознак тоталітарної держави!
показать весь комментарий
06.02.2025 17:19 Ответить
Ну прикольно ж.
показать весь комментарий
06.02.2025 13:55 Ответить
"це російське ІПСО" стало мемом не через дії міфічних людей. А через ваші дії
показать весь комментарий
06.02.2025 15:50 Ответить
Тобто, факти "бусифікаціїта та людоловства ніхто прибирати не планує, але терміни мають зникнути, бо це іпсо? Потужно
Насправді в Конституції чітко прописано, що за мобілізацію відповідає влада(всіх рівнів) а не військові. Може простіше почати виконувати Конституцію, ніж намагатися в черговий раз натягувати сову на глобус?
показать весь комментарий
06.02.2025 16:44 Ответить
Слово "людолови" в російській мові відсутнє хіба що "человеколовители". А "Людолови" то назва роману письменниці Зінаїди Тулуб про відлов українського народу усілякими падлюками в період кінця XVI - початку XVII століття. В 1930-ті роки влада роман намагались заборонити, так само як і сьогодні це влучне слово. Як колись відповіла фахівцям літературної мови актриса Фаина Раневская "жопа-есть, а слова-нет..."
показать весь комментарий
06.02.2025 17:26 Ответить
Буде "Комікс честі ТЦКуна"?
показать весь комментарий
06.02.2025 14:20 Ответить
Які там правила -- потрібнии приклад коли діти високопосадовців идуть в армію
показать весь комментарий
06.02.2025 13:53 Ответить
На бусиках напишуть " Безкоштовна добровільна цілодобова Служба доставки" і вже не придерешся!
показать весь комментарий
06.02.2025 14:05 Ответить
І що? Ну людина вважає що її життя важливише ніж щось інше. Яке твое собаче діло до того?
показать весь комментарий
06.02.2025 14:58 Ответить
Чергове" прастое решение" від влади...
Замість рекрутинг,матеріальне забезпечення та грошова мотивація...а так просто " переставлять ліжка"...так як то робили раніше в усьому ...☹️
показать весь комментарий
06.02.2025 15:00 Ответить
Як офіційно, Ігор Петрович - мабуть парторг у зелених) "допомагают московитам зривати мобілізацію" дії саміх ТЦК. Знущання, катування, грошові побори...
Цікаво, а це - пуйловське ІПСО?

https://www.unian.ua/society/na-volini-predstavniki-tck-pobili-cholovika-ta-zabrali-z-likarni-ombudsmen-vidreaguvav-na-skandal-video-12857286.html На Волині представники ТЦК побили чоловіка та забрали його прямо з лікарні

https://weukraine.tv/novyny/na-lvivshhyni-predstavnyky-ttsk-znushhalys-z-cholovika/ На Львівщині представники ТЦК знущались з чоловіка: момент потрапив на відео

https://uraua.info/2025/02/u-zaporizhzhi-mobilizovanyj-pomer-pislya-zatrymannya-tczk-advokat-kazhe-pro-tortury-ta-falsyfikacziyi/ Адвокат із Запоріжжя Людмила Петрова повідомила про смерть свого сина, який помер через кілька днів після мобілізації через територіальний центр комплектування (ТЦК).
показать весь комментарий
06.02.2025 18:07 Ответить
Сподіваюсь нові правила будуть адекватні: кинувся на людину у формі - отримай кулю.
показать весь комментарий
06.02.2025 14:02 Ответить
пане, пройдемо, будь ласка, до буса))))
показать весь комментарий
06.02.2025 14:29 Ответить
Я не продав свою честь і совість і ворогом народу НІКОЛИ не стану. Якщо, навіть, дійде до того, що почнуть забирати таких інвалідів, як я, і запропонують служити в тцк, буду писати рапорти в який-небудь рембат. Куди завгодно, тільки не в людолови.
показать весь комментарий
06.02.2025 14:44 Ответить
Дпвайте відправимо на Фронт булівельників,сантехніків,електриків,фопів...а хто податки платитиме..?!
Депутати,чинуші,поліція..?!)))
показать весь комментарий
06.02.2025 15:06 Ответить
Не мелочіться. За "бусифікація" та "людолови" написаних у соціальних мережах - розстріл на місці по рішенню трійки. От тоді порядок буде. А "бусіфікація" з "людоловами" зникнуть.
показать весь комментарий
06.02.2025 16:27 Ответить
То слова людолови і бусифікація не можна вживати, боьїх придумали москалі ??))))))))))
Слова клоун цирк також москалі?))))
Зерно проростає в терені що для нього придатне. Не було би скандалів ( і то тільки ті що вилізли), цієї теми навіть не існувало би.
Доречі, якось дивно зникли всі епілептики. Тцкуни придумали вже нову назву?
показать весь комментарий
06.02.2025 17:25 Ответить
Війська не можуть бути задіяні в наведенню правопорядку чи будь-які дії проти населення, лише оборона. А тепер які Вам треба правила? Кажу лягай, і стріляю.
показать весь комментарий
06.02.2025 14:22 Ответить
Я тебе спокійно запитав.А ти тут влаштовуєш істерику.В тебе горить.Тут є інший аккаунт Паламарчук.Це ти,чи ні? Напевно ти.Сам ти як видно не воюєш.А розповідаєш за ухилянтів.Сам то чого не воюєш?
показать весь комментарий
06.02.2025 15:25 Ответить
Відправити тцк на фронт і не буде іпсо, бусифікацію і людоловів, а щоб не втекли за ними мусорів відправити, хай наглядають, а за мусорами прокурорів, будуть на 0 один одному розказувати хто головніший і хто менше ухилян.
показать весь комментарий
06.02.2025 19:02 Ответить
Ні, тому що це- обрані на захист зеленої влади.
показать весь комментарий
06.02.2025 14:06 Ответить
показать весь комментарий
06.02.2025 14:33 Ответить
сколько армейских корпусов ****** занимаются в тылу ужас
показать весь комментарий
06.02.2025 14:56 Ответить
зеля вже пізно. нагірший през. Навіть гірше яника.
показать весь комментарий
06.02.2025 15:01 Ответить
А можна вам задати задачку з математики? Щоб ви розуміли що таке ТЦК і як воно працює... От пораїуйте - в Україні є 300 тис співробітників ТЦК, плюс 300 тис поліції. Це 600 тисяч людей що щодня мобілізують інших людей! А у ЗСУ зараз не вистачає 700тис людей. Скільки людей повинен спіймати кожен ТЦКшник шоб задовольнити потреби ЗСУ?

У вас не виникає відчіття що щось не сходиться? Адже вони щодня наловлюють повні бусики! Куди дівають наловлені? Це тільки у мене щось не сходиться?
показать весь комментарий
06.02.2025 17:00 Ответить
показать весь комментарий
06.02.2025 14:19 Ответить
показать весь комментарий
06.02.2025 14:55 Ответить
В ЗЕленої шобли, все прикольно і нічого мудрого!
показать весь комментарий
06.02.2025 15:04 Ответить
привіт убогий!
вже навоювався?
показать весь комментарий
06.02.2025 15:36 Ответить
Где-то так. "Величайший" сцится исполнять свои обязанности.
показать весь комментарий
06.02.2025 16:25 Ответить
А кримінальний кодекс на них не діє?

Але краще вже так, поки півень в дупу не клюнув, мужик не перекресьиться.
показать весь комментарий
06.02.2025 14:13 Ответить
показать весь комментарий
06.02.2025 15:07 Ответить
показать весь комментарий
06.02.2025 14:21 Ответить
показать весь комментарий
06.02.2025 14:30 Ответить
наразі дивлюсь на тебе та твій палаючий пердак
показать весь комментарий
06.02.2025 14:59 Ответить
Зельц відповідальний за мобілізацію, але воно дешевий та клоунський непотріб, який скидує свої обов'язки на других..
пісюніст та дешевка, факт...
показать весь комментарий
06.02.2025 16:41 Ответить
Конституція на паузі!
показать весь комментарий
06.02.2025 16:47 Ответить
На жаль, так, негатив подекуди трапляється і з боку ТЦК. Але це не залишається непоміченим і не залишається без покарання. Проводяться розслідування, робляться відповідні висновки. Джерело: https://censor.net/ua/n3534326
показать весь комментарий
06.02.2025 13:52 Ответить
А до цього що було?
Придурочна влада думає що це так просто мене.
показать весь комментарий
06.02.2025 14:43 Ответить
Стицько #601129 Кацапський бот, ти дуже примітивний. Твої фсбешні вуха дуже добре видно
показать весь комментарий
06.02.2025 14:48 Ответить
Stable Tether Поліція навіть не затримує тих хто відбиває ухилянтів на вулицях. З приводу ТЦК Зеленській води в рот набрав.
показать весь комментарий
06.02.2025 15:32 Ответить
А не пробували просто конституцію виконувати,чи як в приказці,коли собаці нічого робити вона я..ця лиже.
показать весь комментарий
06.02.2025 17:09 Ответить
Бідні тецекісти. Цивільні вже заїбали їх викрадати і саджати на підвал
показать весь комментарий
06.02.2025 20:15 Ответить
Для ухылянтов тоже надо создать правила поведения типа не надо говорить я вас туда не посылал ,идите на со всвоей Украиной и другие нецензурные выражения не применять и обязательные бодикамеры(для тцк) ,чтобы ясно было кто первым начал хамить и физическую силу применять к оппоненту .Подозреваю что процент нарушений будет явно не на пользу ухылянтам и физическое насилие со стороны тцкашников окажется в большинстве случаев оправданным
показать весь комментарий
06.02.2025 14:14 Ответить
так ти їх і покажи своїм своїм братушкам обісцяним. ти ж поцріотом працюєш?
показать весь комментарий
06.02.2025 14:41 Ответить
А як щодо поліції..?
показать весь комментарий
06.02.2025 15:04 Ответить
з 2014 пом 2023 рік я своє відвоював.
показать весь комментарий
06.02.2025 15:29 Ответить
ну він не пійде а хтось захоче...
це ринок
показать весь комментарий
06.02.2025 17:08 Ответить
95-квартал отжигаєт💩
показать весь комментарий
06.02.2025 17:59 Ответить
Правила правилами.
А відповідальність дальше ніяка?
Ще вартує,аби ООН розбирало інциденти,до повного щ...
показать весь комментарий
06.02.2025 18:30 Ответить
А не пробував присягу виконати тецекун ?
показать весь комментарий
06.02.2025 19:04 Ответить
Я чомусь відразу уявив таких бравих вояків у костюмах мушкетерів, які підходять, відкланюються й кажуть " я імєю чєсть отвєсті вас к бусіку".
показать весь комментарий
06.02.2025 20:15 Ответить
На кожну хєрню в нього картінка
показать весь комментарий
06.02.2025 20:17 Ответить
Мы, собственно, и воюем, так как не потерпим всяких узурпаторов у власти и наглых нарушителей прав человека. А тцкуны ведут себя как эти самые узурпаторы и нарушители. Боже, два года пришлось ждать появление этих "курсов поведения", то есть фактически нужно было дождаться, когда ТЦКунов начнут мочить, чтоб наконец кто-то включил мозги.
Это ж представляете какие у нас люди? Невоспитанные селюки, которых воспитали такие же невоспитанные и невменяемые, чтобы они гнобили народ, убивали прямо в отделениях ТЦК, пихали в автобусы.
Вот я был во вторник в ТЦК по месту проживания и ставал на учёт по месту проживания. И пока вбивали мои данные, мне говорят "Ой, а ты в розыске у тцк по месту регистрации". Я сделал запрос в Дiю и вижу что в справке о несудимости, развёрнутой, у меня нет ни розыска, ни непогашенной задолжности, везде пишет відсутнє. А в резерв+ пишет, будто у меня нарушение. Теперь я должен бросить своего неходячего психически больного родственника и ехать в другой конец города, чтобы решать дебильные вопросы. А по пути там будут блокпосты, из-за которых я скорей всего не доеду до ТЦК, а буду сидеть в бусике пока его не забьют до упора. И ожидает меня это приключение уже завтра.
Самое забавное - говорю в ТЦК, что в розыске я могу быть только при уклонении по уголовке с решения суда, а мне говорят типа "ну это не розыск, это типа административное". Я говорю, что в нашем государстве нету такого "розыск по административке", нету, не было и не будет, это по сути как перейти дорогу в неположенном месте. Кто в здравом уме будет ставить розыск из-за подобного нарушения.
Короче, эта страна меня порядком достала. Родственнику при переходе с 2 группы на группу 1-А к пенсии добавили 50 грн. Мне пособие по уходу в 2021-2023 платили 1700-2200 грн, и живи как хочешь. Если это всё, что может мне дать государство, то зачем мне такое государство?
показать весь комментарий
06.02.2025 21:13 Ответить
А що, закони України на ухилянтів не розповсюджуються, що треба що б за ним ТЦК бігало? Ухилянти над законом? Це що за маячня?!!!
показать весь комментарий
06.02.2025 21:19 Ответить
А вот тебе ещё правда - 17 статья КУ.
Почему менты забронированы и нет - большая часть ТЦКунов (по крайней мере в моём городе) молодняк и быки-шкафы, которые не служили
показать весь комментарий
06.02.2025 21:24 Ответить
Только если ТЦКуны изобьют, то им ничего не будет. В худшем случае переведут в другую область.
А если дать в морду за противоправные действия ТЦКунам, то посадят на десять лет.
показать весь комментарий
06.02.2025 21:26 Ответить
Слова "ухилянт" нету в правовом юридическом поле. Его придумали идиоты, ТЦКуны и прочие, чтобы публично официально и, якобы, законно оскорблять людей.
Если бы отбор был честный, со всеми депутатами, их детишками, чтобы не было брони у ментов, которые согласно 17 статье КУ первыми пошли воевать, то наверно тогда было бы всё по другому.
показать весь комментарий
06.02.2025 21:28 Ответить
Всьо. Тепер за порушення законів вже офіцйно не каратимутьа а, за порушення правил поведінки в наряд відтправлятимуть, поза чергою на тумбочку або картоплю чистити. Тепер офіційно країна перходить на - одним правила, іншим безпрєдєл, закони нах.
показать весь комментарий
06.02.2025 23:32 Ответить
То есть, все менты, все вооруженные и обученные органы - уклонисты, согласно 17 статье Конституции Украины.
Красава, поддерживаю
показать весь комментарий
07.02.2025 15:39 Ответить
Кодекс честі лицаря-ТЦКуна:
1. Будь завжди приготований, завжди при зброї, крім хіба нічного відпочинку.
2. До чого б ти не брався, прагни здобути честь і добре ім'я - своєю чесністю.
3. Обороняй убогих і немічних.
4. Допомагай тим, що самі оборонитися не можуть.
5. Не роби нічого такого, що завдає комусь шкоди чи зневаги.
6. Будь готовий обороняти свою батьківщину.
7. Охотніше працюй за честь, ніж за зиск.
8. Ніколи не ламай своєї обіцянки.
9. Честь батьківщини борони своїм життям.
10. Краще чесно помри, ніж маєш ганебно жити.
показать весь комментарий
06.02.2025 14:09 Ответить
А шо, Статути вже не діють ?
показать весь комментарий
06.02.2025 14:09 Ответить
тобі хтось заважає таким ухилянтом стати? на тій неділі я ьув на похорогах свого підлеглого, він після тяжкого поранення працював у ТЦК, оклигав трохи і знову пішов воювати,загинув.
показать весь комментарий
06.02.2025 14:28 Ответить
Стицько #601129 Вони чекають на вас. Влаштовуйтесь в ТЦК, і лагідно, без примусу роздавайте повістки. В ТЦК теж повинні бути ротайії
показать весь комментарий
06.02.2025 14:40 Ответить
Страница 1 из 3