5249 посетителей онлайн

Пока Украина не в НАТО, нам нужна армия в 1,5 миллиона, - Зеленский

Зеленский об армии

Президент Владимир Зеленский заявил, что Украина нуждается в армии в 1,5 миллиона, пока страна не стала членом НАТО. Сейчас численность украинской армии почти вдвое меньше.

Как передает Цензор.НЕТ со ссылкой на УП, об этом Зеленский заявил на пресс-конференции в Мюнхене.

Так, президент подчеркнул, что если Украина не будет в НАТО, то ей нужно развивать систему безопасности вместе с Европой, и важно, чтобы европейские лидеры это осознавали.

"Если мы не в НАТО или - пока мы не в НАТО, мы должны иметь именно такую армию, которая способна защитить. Это соответствующее оружие, натовское. И соответствующее количество воинов. Наших, украинских. Но что это за количество? Я вам просто говорю цифры, которые мы понимаем со всеми военными. Это будет армия в 1,5 миллиона. Полтора миллиона!" - сказал Зеленский.

В то же время он отметил, что сегодня украинская армия почти вдвое меньше.

"Боевых бригад у нас, примерно, в два раза меньше (чем у России. - Ред.). У них - 220, а у нас - 110 на сегодня боевых бригад. Ну, значит нам нужно 220", - сказал Зеленский.

По его словам, на содержание такой армии, в противовес нынешним "40 миллиардам в год", нужно будет предусмотреть "60 миллиардов" в год, поэтому важно также подумать, кто и как будет это финансировать.

Топ комментарии
+27
та можно хоч всю країну в армію призвати, але толку не буде допоки верховне керівництво це злодійкуваті, зрадливі щурі, які працюють проти держави та опікуються лише тим, як убезпечити власні дупи
показать весь комментарий
14.02.2025 14:42 Ответить
+23
📣 Я не згодна з Юрієм Бутусовим, що в голові у президента є багато різних меседжів.

В голові у президента є багато дзвінких тарілочок, які оглушливо бемкають одна об одну: бам! бам! бам!

Тому впродовж кількасекундного відео він то вирячить очі, то скосить очі, то закриє очі, то примружить очі, а під кінець промови його очі починають жити своїм власним життям…

А виглядає наш президент так, ніби за лаштунками йому дають підсрачники і запотиличники.

Оскільки чекати дива уже нізвідки у цьому божевільному світі, то уповаю на випадок, коли тарілочки забамкають з такою силою, що президент збацає свій коронний номер на піаніно у прямому ефірі.

Щоб уже напевно усім усе стало ясно. Світлана Самарська .
показать весь комментарий
14.02.2025 14:44 Ответить
+21
Воно зовсім вже здуріло. 1,5 мільйони армія на 30 мільйонів жителів. А як її утримувати? Що це за країна буде? З рівнем життя як в Північній Кореї?
показать весь комментарий
14.02.2025 14:42 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
і міллярд дерев!
показать весь комментарий
14.02.2025 15:26 Ответить
Це шантаж нарка. Всі розуміють, що НАТО це не реально так само як і армія 1.5 млн. Він спеціально вимагає неможливого. Хочу воювати вічно.
показать весь комментарий
14.02.2025 15:29 Ответить
Хто буде годувати і обладнати армію 1.5 мільйона. Їжаку зрозуміло потрібна технологічна армія зі зброєю масового знищення.
показать весь комментарий
14.02.2025 15:26 Ответить
Пенсійний фонд - 1 трлн грн., фонд оплати праці бюджетників ще 400 млрд. Якщо впровадити продуману карткову систему рівня США 40х грошей вистачить і без заходу. До Перемоги !
показать весь комментарий
14.02.2025 15:02 Ответить
До КНДР ще треба дорости, навчитись МБР робити, снаряди мільйонами, уран збагачувати. Тут буде щось рівня Бірми.
показать весь комментарий
14.02.2025 15:23 Ответить
Воно зовсім вже здуріло. 1,5 мільйони армія на 30 мільйонів жителів. А як її утримувати? Що це за країна буде? З рівнем життя як в Північній Кореї?
показать весь комментарий
14.02.2025 14:42 Ответить
В тому і справа, що ні. Але, як тільки закінчиться війна, закінчаться і подачки. Ніхто не буде весь час утримувати нашу армію. Ніхто. Все утримання повністю ляже на плечі простих українців.
показать весь комментарий
14.02.2025 14:50 Ответить
Насправді ні. Бюджетники та пенсіонери і армія - це зовсім різні речі. Основна частина витрат на армію - це не зарплатня воїнам. Це забезпечення її функціонування. І тому утримання великих армій в більшості не можуть собі дозволити, навіть, розвинені та потужні в економічному плані країни.
показать весь комментарий
14.02.2025 15:12 Ответить
Навряд чи. Максимум через 2 роки після закінчення війни Європа знов торгуватиме з рашкою, аж гай шумітиме, і ми і наша армія станемо нікому не потрібні.
показать весь комментарий
14.02.2025 15:15 Ответить
Тут є ще один нюанс. 1,5 мільйона армія, третина з них - це офіцери. Тепер уяви, що ми дійсно створили таку армію, живемо в злиднях, але все ж-таки якось утримуємо. Йдуть роки, кожен рік якась кількість офіцерів йде у відставку за вислугою. А що буде, якщо років через 20 - 30 якесь куйло знов на нас нападе? Правильно, повториться те ж саме, що відбувається і зараз. Сотні тисяч 45 - 59 річних відставників, яких цивільні утримували 25 років, сидітимуть вдома, бо "для них немає посад", а на війну знов гребтимуть на вулицях тих же цивільних...
показать весь комментарий
14.02.2025 15:43 Ответить
📣 Я не згодна з Юрієм Бутусовим, що в голові у президента є багато різних меседжів.

В голові у президента є багато дзвінких тарілочок, які оглушливо бемкають одна об одну: бам! бам! бам!

Тому впродовж кількасекундного відео він то вирячить очі, то скосить очі, то закриє очі, то примружить очі, а під кінець промови його очі починають жити своїм власним життям…

А виглядає наш президент так, ніби за лаштунками йому дають підсрачники і запотиличники.

Оскільки чекати дива уже нізвідки у цьому божевільному світі, то уповаю на випадок, коли тарілочки забамкають з такою силою, що президент збацає свій коронний номер на піаніно у прямому ефірі.

Щоб уже напевно усім усе стало ясно. Світлана Самарська .
показать весь комментарий
14.02.2025 14:44 Ответить
Макс, хворе не воно! Хворе общество, которое сделало его президентом. И это гораздо страшнее!
показать весь комментарий
14.02.2025 15:07 Ответить
А хто її буде утримувати ?
показать весь комментарий
14.02.2025 20:59 Ответить
Дякую )
І вам 💘 настрою
показать весь комментарий
15.02.2025 09:50 Ответить
показать весь комментарий
14.02.2025 15:03 Ответить
У всіх цих "повномасштабних" війнах з 1948 року загинуло трохи більше 10 тисяч ізраїльських солдат, що менше, ніж Україна втратила в одній битві за Бахмут і приблизно відповідає 3 місячним нашим втратам. Ізраїль ніколи не вів такої тотальної війни на виснаження, він просто виграв кілька битв і провів кілька операцій - ось всі його війни
показать весь комментарий
14.02.2025 16:08 Ответить
Єгипет був ворогом Ізраїлі до 80-х років. Зараз Єгипет це позаблоковий союзник США, як Південна Корея чи Японія, на озброєнні якого більше 1000 одних лише Абрамсів, яких нам передали аж 31 штуку. Американці вже давно купили Єгипет і Йорданію і вони більше не вороги Ізраїля
показать весь комментарий
14.02.2025 16:12 Ответить
Півні́чна Коре́я - держава-https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B8%D0%BA%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0 диктатура в https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%85%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B0_%D0%90%D0%B7%D1%96%D1%8F Східній Азії,
населення - 25 млн.
армія - активні службовці 1 190 000 осіб (2012)
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B2%D1%8F%D1%82%D0%B0_%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97_%D0%9D%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%BE-%D0%94%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B8 Національні свята
16 лютого - День народження https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%96%D0%BC_%D0%A7%D0%B5%D0%BD_%D0%86%D1%80 Кім Чен Іра,
15 квітня - Свято сонця (День народження https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%96%D0%BC_%D0%86%D1%80_%D0%A1%D0%B5%D0%BD Кім Ір Сена, попередника Кім Чен Іра);
9 вересня - День утворення КНДР (https://uk.wikipedia.org/wiki/1948 1948).
....... (поки без дати) День народження наступника Кім Чен Іра.
показать весь комментарий
14.02.2025 15:13 Ответить
це - наше "світле майбутнє", нажаль, якщо ми хочемо зберегтись як нація

або власне українське ЯО (в достатній кількості, приблизно кількасот стратегічних боєголовок)

і власне ЯО буде не тільки дешевший, але й надійніший варіант захисту України, бо дядько Сем відкритим текстом каже, що йде з Європи, а Туреччина, Угорщина, Словаччина і ще половина блоку НАТО не будуть воювати з рашкою
показать весь комментарий
14.02.2025 15:32 Ответить
маючи 1,5 млн армію рашки (та ще й з ЯО) ми просто вимушені будемо мати армію в 500-700 тис. + стільки ж боєздатного і готового резерву

.
показать весь комментарий
14.02.2025 15:35 Ответить
Fedor Fedorov
Реєстрація: 01.02.2025
показать весь комментарий
14.02.2025 15:37 Ответить
+ 100 !

то хто із них має бути Президентом України ?

.
показать весь комментарий
14.02.2025 15:39 Ответить
ЦАХАЛ провів кілька повномасштабних війн з Арабським світом, забули ?

об'єднані сили арабів були в кілька разів більші за ізраільські

.
показать весь комментарий
14.02.2025 15:42 Ответить
Fedor Fedorov
Реєстрація: 01.02.2025
показать весь комментарий
14.02.2025 16:08 Ответить
Iqor shool. Це точно. Янукович нічому не навчив. Найбільша загроза для України, це виборці. Проголосували по приколу, а тепер вимагають відкрити кордон і прибрати з вулиць тцкашників.
показать весь комментарий
14.02.2025 16:47 Ответить
Олександр САТ РАМ #601301 Кацапе, ти знову виліз ? А ну бігом на російські сайти.
показать весь комментарий
14.02.2025 16:56 Ответить
Олександр САТ РАМ #601301 Я знав що скоро ти почнеш закликати до знищення влади. А починав з того, що тцекашники, це людожери. Я тобі вже казав, ви фсбешні боти дуже примітивні.
показать весь комментарий
14.02.2025 17:02 Ответить
Олександр САТ РАМ #601301. Ти думаєш, що всі забули звернення путіна до наших військових на початку вторгнення ? Коли він закликав наших військових повернути багнети проти злочинної влади в Києві. Я зараз нагадаю.
показать весь комментарий
14.02.2025 17:16 Ответить
Олександр САТ РАМ #601301. Не треба нам настанов твого путіна https://www.facebook.com/watch/?v=485644302941710
показать весь комментарий
14.02.2025 17:30 Ответить
Олександр САТ РАМ #601301. Кацапе ,ти можеш робити якій завгодно вигляд. Твої фсбешні вуха всі бачать. Зустрінемось в новинах про ТЦК. Твої теми це ТЦК, і заклик до повалення влади. Новини де FPV розриває дупи москалям і горять російські НПЗ, тебе нема.
показать весь комментарий
14.02.2025 17:54 Ответить
А колись Залужному казав: "нам не потрібно мобілізувати 500 тис."
показать весь комментарий
14.02.2025 15:08 Ответить
Все банальніше. Він не уявляє ні що таке мільйон дронів, ні що таке мільярд дерев, ні яка між ними різниця.
показать весь комментарий
14.02.2025 15:13 Ответить
Оманський Членограй
показать весь комментарий
14.02.2025 15:25 Ответить
А може краще асфальт?
показать весь комментарий
14.02.2025 20:40 Ответить
Ну які 4 млн з населення в 24 млн.максимум?
З них 11 млн.пенсіонерів.
Ділим 13 ,що залишилось навпіл-6,5 млн чоловіків,мінус 1,5 млн діти та підлітки.
Залишилось 5 млн працездатного (умовно звичайно,бо є ще інваліди )
І кожен рік мінус 500 тис помирає населення і тисяч 300-400 буде виїзджати.
То що?
Яку армію можем виставити?
Це ще не вщитані втрати в бойових діях.
показать весь комментарий
14.02.2025 18:21 Ответить
Мобілізація-максимум 10 відсотків від населення і то короткочасно
показать весь комментарий
14.02.2025 18:23 Ответить
Сподівається що його і далі всі навкруги будуть годувати грошима?!
І 60% він буде просто розкрадати?
показать весь комментарий
14.02.2025 14:45 Ответить
Дембеля до виборів НЕ БУДЕ.
Зупинення бусіфікації до виборів НЕ БУДЕ.
Всю армію будуть ПРИМУШУВАТИ голосувати за наркомана Зеленського.
Офіцерів будуть ЗАЛЯКУВАТИ: як що не дадуть у підрозділу 90% голосів "за" - будуть звільняти та виводити поза штат на 700 грн у місяць.
показать весь комментарий
14.02.2025 14:49 Ответить
Він НЕ ХОЧЕ ВИТРАЧАТИ ГРОШІ на навчену, оснащену, озброєну АРМІЮ!
Він ХОЧЕ витрати на бронежилети замінити БЕЗПРАВНИМИ СОЛДАТАМИ.
показать весь комментарий
14.02.2025 16:58 Ответить
Армія РФ - 1.5 млн, населення 140
Армія США - 1,5 млн, населення 340
Армія Китаю - 2 млн, населення 1,5 мільярда
Армія Україна - 1, 5 млн, населення 30 мільйонів, якщо вони є...

Він божевільний! Хворий на голову.
показать весь комментарий
14.02.2025 15:03 Ответить
кім чен зе північна корея 2
показать весь комментарий
14.02.2025 15:45 Ответить
Боюся наступні вибори цю надію остаточно розвіють.
показать весь комментарий
14.02.2025 15:14 Ответить
Страна которая заработала 40 млд. дол За прошлый год ну не может содержать 1.5 млн. армию
показать весь комментарий
14.02.2025 14:51 Ответить
Пока не в НАТО , так украина там никогда не будет, и каждый год с Украины будут вывозить детей , которые никогда в Украине работать не будут ,
показать весь комментарий
14.02.2025 14:57 Ответить
Та казали що зараз армія 1.2 млн ? Ні? А куди дів 450 тис тоді?
показать весь комментарий
14.02.2025 15:03 Ответить
может пора уже начинать? там, сократить госаппарат, кучу левых "министерств", телемарафет, обрезать зарплаты\пенсии\надбавки госчиновникам( особенно тем, кто с 2 лямами государственных денег во время войны хз за что) судьям\прокурорам всех инвалидов - загнать в общежитие и обеспечить питание мивиной в столовой и лекарства и т.д. и т.п.
показать весь комментарий
14.02.2025 14:47 Ответить
Краще й не скажеш!
показать весь комментарий
14.02.2025 14:48 Ответить
Нахера? В нас є один потужний термінатор!
показать весь комментарий
14.02.2025 14:49 Ответить
Я в шоці з його нахабності. Як вам оце "... важливо також подумати, хто і як буде це фінансувати. " Значить він буде деребанити бюджет, купуючи металобрухт з 50% відкатом на шкоду фінансуванню ЗСУ. (нехай українці донатать !!, бо лохи !) БОРЗОСТЬ цього неадекватного Лідора просто немає меж. Пішов би він за РУЦЬКИМ кораблем на дно мацкви -річки.
показать весь комментарий
14.02.2025 15:41 Ответить
Наче зараз вона утримується за рахунок українців
показать весь комментарий
14.02.2025 14:46 Ответить
В України немає можливості тримати власну армію, навіть якщо вона скоротится в 10 разів. Всі це розуміють, і будуть давати гроші, і не від доброти душевної, не від гуманізму, а тому що полякам з румунами не потрібен на кордоні срср 2.0
показать весь комментарий
14.02.2025 15:03 Ответить
....армія в 1,5 мільйона українських левів і президент - не баран, який оце натепер банкує зі граєю 5-5 ефективних шакалів...
показать весь комментарий
14.02.2025 15:41 Ответить
та можно хоч всю країну в армію призвати, але толку не буде допоки верховне керівництво це злодійкуваті, зрадливі щурі, які працюють проти держави та опікуються лише тим, як убезпечити власні дупи
показать весь комментарий
14.02.2025 14:42 Ответить
Пане Зе досить вживати і молоти відверту хрінь.Ця армія яка вже є якщо в цьому році не домовляться і не припинять війну 70% залишить позиції.Люди вже втомлені і задовбалися цією війною.
показать весь комментарий
14.02.2025 15:53 Ответить
З якої чисельності населення можна утримувати армію у 1,5 мільона? Які мають бути податки на решту населення, щоб утримувати таку армію?
показать весь комментарий
14.02.2025 14:49 Ответить
Що Вам перше спливає в голові, коли ви чуєте назву країни "Колумбія"?)
показать весь комментарий
14.02.2025 14:52 Ответить
Ти тільки ЗП порахував.
показать весь комментарий
14.02.2025 17:23 Ответить
нам його не дадуть створити. Не для того його сша так болісно відбирало
показать весь комментарий
14.02.2025 16:44 Ответить
Україна ставить це питання і зе ставить, і повторює це мільйон разів. Нас тупо посилають раз за разом. Тому що вирощування топінамбуру на Березі слонової кістки чи пропаганда миття рук в Непалі для них дійсно важливіше. Ви спілкувалися з європою? чули що вони кажуть? самовдоволено ухмиляються мені в обличчя і кажуть " ну на нас він точно не нападе. Це ж ми, білі люди. І ми в Нато. І ми завжди домовимося. А вам не пощастило. Да"
показать весь комментарий
14.02.2025 16:54 Ответить
ну ви як з дит. садочку.... ну які інші союзники??? співставні з рф - то китай, іран і корея, але вони зайняті))
які країни та люди, шо напевне не відмовилися б надати гроші в обмін на який свій інтерес і покрили б витрати, співставні з росією і її союзниками??
які співствні "багатства" України та росії? ну дит. садок, їй Богу
Співставні росії - то Єс і сша. Але їх філософію я вам написав. Єс сс*ться. Сша не хоче. Спробуйте нагнути Сша і відноситися до себе рівноправно відпишіться про успіхи)
показать весь комментарий
14.02.2025 19:01 Ответить
він каже наші, українські, тому що він знає більше ніж ви. Тому що він провів 1000 переговорів, і знає, що інші союзники вже його послали. Не питання вийти і грізно сказати: 200 тис європейців, висувайтеся сюди завтра. Всі його пошлють і це вже буде привселюдна ганьба. Ну не пишіть дурні.

Єдине що могло б спрацювати - це шантаж. Грязний і неприкритий шантаж, що зітре втіху і їх самовдоволення і змусить вср*тися. Але що це могло б бути? все нереалістичне. Коридор кацапам? союз СССР? замінувати АЕС? напасти на угорщину?? ЩО???
показать весь комментарий
14.02.2025 19:06 Ответить
які 1,5 мільйони фофа ти що? на шашлики не вистачить
показать весь комментарий
14.02.2025 15:00 Ответить
Ідійот , доки ти не попхався в Президенти по вказівці хасидо-олігархів , то вистачало тої армії за Папєрєдніка, бо у владі були професійні політики , держуправлінці та дипломати, а не дешеве пересувне шапіто з мавпоподібним українофобським фронтменом.
показать весь комментарий
14.02.2025 14:46 Ответить
И командующий вместо барана
показать весь комментарий
14.02.2025 17:51 Ответить
Пустозвон
показать весь комментарий
14.02.2025 15:05 Ответить
Це він 1500 000 поліціантів за армію не рахує.
показать весь комментарий
14.02.2025 18:13 Ответить
Будем дороги з Московії на Київ будувати. Все як завжди.
показать весь комментарий
14.02.2025 18:22 Ответить
Так ! І крадуть вони та мародерять більше ніж ч Україні !
показать весь комментарий
14.02.2025 18:25 Ответить
Допоки Україна не в НАТО, нам потрібна армія в 1,5 мільйона, - Зеленський Джерело: https://censor.net/ua/n3535819

Точно. І Зеленський впєрєді на ліхом канє.
показать весь комментарий
14.02.2025 20:52 Ответить
Мене здивувала фраза "наших українських воїнів". Тобто та ж пісня. Ви дайте трішки більше грошей, а ми вже наловимо на них же 700 тисяч.
Ні слова про те, що Україні ця 1,5 млн армія буде потрібна на довгі роки а то й десятиліття. Ні слова про те, що в такому випадку це повинна бути контрактна армія, бо і накше військовий час не закінчиться ніколи. А це смерть економіки та демографії України.
Ні слова про те, що союзники також отримують величезні вигоди від того, що Україна тримає східний фронт, бо таким чином ЄС забезпечує собі безпеку. А відтак просто повинні допомогти нам створити контрактну армію.
Просто хай порахують яку армію вони б повинні були утримувати в ЄС вже ЗАРАЗ, якби ЗСУ не стояло на сході!
Я навіть не уявляю хто з українців згодиться на таке життя: з вічним військовим станом, бусифікацією, закритими кордонами... І в чому тоді сенс усих цих перемовин? Чим такий мир буде відрізнятися від війни для нас?
показать весь комментарий
14.02.2025 15:14 Ответить
Блд, та забудьте ви про той Ізраїль. Ізраїль не має фронту в тисячу км з другою армією світу. Населення Ізраїлю 10 млн і воюють вони навіть не з армією, а з партизанщиною. 10 млн ганяє кілька підрозділів радикалів на невеличкому клаптику землі, меншому за територію Києва.
Армія по "типу ізраїльської" - це бусифіковувати весь класс одразу після випускного та посилати на фронт проти російських найманців та зеків. Геніальний плян.
Спробуйте це утнути хоча б один раз, і ви отримаєте таке повстання, що Коліївщина буде виглядати виступом пансіонних баришень.
В росії контрактна мотивована армія. Протистояти їй може лише така ж мотивована контрактна армія. Крапка.
Ви можете видумувати які завгодно альтернативи. Роздати усім по мушкету, бусифіковувати зі шкільної парти, викликати духа Огня. Усе закінчиться або революцією, або масовою втечею населення закордон.
показать весь комментарий
14.02.2025 15:28 Ответить
За спиною Ізраїлю стоять США. Лише тому Ізраїль ще живий. І ви це чудово знаєте. Тому те, що ви пишите вище - правда, але як кажуть з нюансом. А нюанс в тому, що теоритично антиізраїльська коаліція має таку потугу, але фактично задіяти її не здатна. Тому насправді, Ізраїль воює не з коаліцією, а проксі. І це ви теж напевне чудово знаєте.
Що стосується української контрактної армії. Ну, якщо перемиря буде підписано, то тримати на лінії розмежування 1,5 млн бійців навряд чи знадобиться, особливо якщо будуть миротворці. Скоріше расклад буде таким: 500 тис на лінії, ще 1 млн підготовленого резерву. Відповідно, контрактна виплата буде складати цифру, значно менше 1 млн грн у мирний час для 500 тис осіб. І це не така вже велика сума, щоб її не потяг інтегральний Захід.
Друге, і напевне найважливіше. Війна в Україні для Європи істотно, суттєво відрізняється від усіх війн на планеті. А зауважу, що наразі у світі відбувається 40+ війн та конфліктів. Але заради цих 40+ війн та конфліктів не збираються терміново світові лідериу Мюнхені. Війна в Україні - це реально питання безпеки ЄС та в цілому питання статусності Заходу на десятиріччя вперед. Це питання світоустрою на як мінімум поточне сторіччя.
Тому так, я не розумію, чому цей тягар повинен нести виключно український народ? Захід не здатен профінансувати контрактну армію в Україні? Реально? Захід та ті ж США десятиріччями виділяли сотні мільярдів доларів на реальну ***..ню. Вирощування топінамбуру на Березі слонової кістки чи пропаганду миття рук в Непалі.
Бюджет Пентагону майже 800 млрд. Лише Пентагону. Витрати ЄС на оборону 250 млрд. При тому, що ЄС навіть після 2022 року витрачає копійки у порівнянні з їх ВВП. І ви реально стверджуєте, що профінансувати хоча б 1 млн контрактників в Україні - це непосильний тягар?
Ні, справа не в грошах. Справа в тому, що український уряд ніколи такого завдання і не ставив. Усіх цілком задовольняє, що Україна перетворена в чумний барак, а український народ виловлюють по вулицях як бродячих псів. Ось у чому реальна причина поточного стану справ.
Усіх задовольняє, що кацапів стримують українці, і на це не потрібно витрачатися. Ось і весь секрет чому в Україні не було і як виглядає ніколи не буде контрактної армії.
показать весь комментарий
14.02.2025 16:25 Ответить
Знаєте чому нас посилають? Тому що ми ставимо питання, але покірно несемо цей тягар. І поки ми його несемо - ніхто пальцем не ворухне.
Хто заважає Україні чітко озвучити - або контрактна армія, або ми шукаємо інших союзників.
Вони завжди домовляться? Ну хай спробують.
Але тоді - а хто заважає нам домовитися? Трамп показав як це робиться.
Усі згадують слова Голди Меїр про неможливість домовитися з ворогами. Але ніхто не згадує, що головним у її меседжі було "ми хочемо жити".
Так от, українці теж "хочуть жити". І саме це повинно стояти на першому місці. Світ великий. У ньому повно грошей. Захід не єдиний, хто має гроші. А от другої України у Заходу немає.

У світі є країни та люди, які напевне не відмовилися б надати гроші в обмін на який свій інтерес. Але треба їх шукати і шукати, у чому їх інтерес. І навчитися робити пропозиції від яких неможливо відмовитися.
Кацапи роблять гроші на всьому. На ЧВК в Африці, блд, роблять гроші. Україна сидить на купі скарбів, від географії до надр та освіченого населення і не може знайти пару сотень млрд навіть не долярів, гривень, щоб захистити себе. На жаль, це рівень наших аналітиків, нашої дипломатії, та нашого світогляду в цілому. Але ніхто не заважає навчитися.
Головне, не згоджуватися на роль безкоштовного витратного ресурсу. Навіть з союзниками. Бо союзник не мама рідна. У нього теж свій інтерес. Справжній альянс - це баланс інтересів. А не гра в одні ворота.
показать весь комментарий
14.02.2025 17:46 Ответить
Страница 1 из 2