6525 посетителей онлайн
10 834 123

Украина за время полномасштабной войны потеряла более 46 тысяч военных, - Зеленский

Владимир Зеленский

Президент Владимир Зеленский заявил, что Украина потеряла более 46 тысяч военных за время полномасштабного вторжения.

Об этом он сказал в интервью NBC News, передает Цензор.НЕТ.

Также президент добавил, что еще десятки тысяч военных считаются пропавшими без вести.

"И мы не можем знать наверняка, потому что пропавшие без вести могут быть мертвыми, или они могут быть в плену. И это десятки тысяч. Это правда. Кроме того, есть более 350 000, я думаю, около 380 000, раненых", - рассказал Зеленский.

Он также добавил, что Россия депортировала 19,5 тысяч украинских детей.

Кроме того, нет точных данных о жертвах среди гражданского населения. По словам президента, количество погибших гражданских также может измеряться десятками тысяч.

"Мы не знаем, сколько там погибших, к сожалению, потому что те города, которые мы деоккупировали, в которые мы вошли, мы нашли там массовые захоронения. Они проводят массовые расстрелы, массовые пытки. Знаете, в маленьких городках, где было пару тысяч человек, мы находили по 500 трупов в одной большой могиле", - рассказал Зеленский.

Топ комментарии
+33
Нічого дивного. Воно ж постійно вгашене.
показать весь комментарий
16.02.2025 18:51 Ответить
+24
І ВСІ їх життя на твоєй паскудній душонке, мразота квартальная. ТИ замаран кровю українців з ніг до голови, паскуда шашличная. Тобі НІКОЛИ не відмитись від цього, гнида неголена.
показать весь комментарий
16.02.2025 18:49 Ответить
+23
"а хто не вірить - змінюйте громадянство!"
показать весь комментарий
16.02.2025 18:58 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Ні, не зрозуміло. Всі знають, що депозити населення зростають, а сума валюти на руках людей перевищує річний ВВП країни. Активних людей. А якщо уріжуть щось там пасивним людям, то мені пох на це. Хай йдуть в ЗСУ і покращать своє матеріальне становище і своїх сімей. Стосовно Німеччини... Там всьго лям людей, з них 75% жінки й діти. Але, не зважай на факти, пиши ще, у тебе виходить)))
показать весь комментарий
08.03.2025 21:53 Ответить
Мова йдеться про загальний мобілізаційний ресурс України - не треба перекручувати мої слова. Не доходить малоросам та рашистським ботам, що навіть моб ресурса в 3 млн вистачить, щоб продовжувати цю війну до тих пір, доки рашка не витратить всі совкові запаси заліза, бомб та снарядів, а також фінансово не потягне . Особливо, якщо ми будемо краще вкладатись в оборону. Тому кацапам так конче необхідна пауза . Повторю питання, навіщо ви підспівуєте рашистській пропаганді. І які ваші цифри і варіанти поведінки для України ???
показать весь комментарий
17.02.2025 21:03 Ответить
Вважаю, якщо у військового може бути статус безвісті зниклий то це як пальцем в небо.
А в мирний час перепис з тієї ж причини не проводили. Бо ці данні кажуть гучніше про їхню неспроможність керувати країною.
Чи данні про відсутність укріплень, що прямо залежить від чисельності.
В нас середні числа статистик приводять змішуючи декілька чинників, які мають обраховуватись окремо.
показать весь комментарий
17.02.2025 09:22 Ответить
Давайте повторю питання: яке джерело вказує, що у нас 5 мільйонів осіб, придатних до мобілізації і не обмежені по здоров'ю та інших причинах? Якщо вже вказали точну цифру, давайте про неї говорити
показать весь комментарий
17.02.2025 08:42 Ответить
Ще раз повторюю, бо бачу, що з першого разу не дійшло:
1. Вже мобілізовані і ті, хто в складі ЗСУ/СБУ/ТРО - це не моб ресурс, це вже регулярна армія.
2. Ви написали, що у нас саме моб ресурсу 5 мільйонів, а потім почали задвигати, що 2+2=10. На моє питання, які пруфи - лише посилання на теоретичні матеріали із сумнівним методом підрахунку.
показать весь комментарий
17.02.2025 08:41 Ответить
Це не його країна, і на кількість втрат Оманському начхати. Для Боневтіка головне гешефт, тому поки і не втік. Яку цифру підсунуть, таку і підпише.
показать весь комментарий
17.02.2025 00:28 Ответить
И где он солгал? Потеряли более 46 тысяч. Ты считаешь, что менее?
показать весь комментарий
17.02.2025 00:15 Ответить
А ви бачили карту Британської імперії на початку війни? Так, висадились на території Британської імперії.
показать весь комментарий
17.02.2025 00:04 Ответить
Звісно добре що ти в це віриш, проте не фантазуй. Ким і що робиться? Кожного дня тільки й новин: не вистачає особового складу, не вистачає дронів, брак інженерних споруд, і т. д.
показать весь комментарий
16.02.2025 23:14 Ответить
На деяких ділянках це робиться, але недостатньо швидко та організовано. Зараз вийде. аби було бажання
показать весь комментарий
16.02.2025 22:54 Ответить
Кацапська ботяра, ти дадай ще нулі бо куратор скаже, що погано працюєш
показать весь комментарий
16.02.2025 22:53 Ответить
Зверху пораховано, що разом із зниклими, загиблих більше 100 тис, а то і всі 150 тис. Це втричі більше. В день наших біля 120 плюс поранених 120*3 = 450. До 500 наших в день вибуває. Так само і наші рахують не загиблих, а всіх разом. Давно треба це зрозуміти.
показать весь комментарий
16.02.2025 22:44 Ответить
Так британцям була потреба мобілізувати таку кількість солдат, якщо німці не висадились на острові?
показать весь комментарий
16.02.2025 22:41 Ответить
1,2 млн вже мобілізованих + 3. 7 складає 4. 9 млн чоловіків. Якщо перевірити 600 тис заброньованих, половина буде блатних. З 1.5 млн непридатних принаймі половина виявляться блатними. Остаточне питання: навіть 3 млн мобілізованих вистачить, щоб замінити 500 тис вибувших раніше ? Дуже хочеться кацапам, і вони з кожної праски вішають лапшу рабсіянам, що в Україні нема кого мобілізувати. Ви підспівуєте цій пропаганді, навіщо ?
показать весь комментарий
16.02.2025 22:39 Ответить
У такому випадку нащо кожен день проводити мобілізацію?
показать весь комментарий
16.02.2025 22:16 Ответить
Так, про Другу світову війну.
показать весь комментарий
16.02.2025 22:13 Ответить
куди діваються 30 тисяч бусифікованих щомісяця? чи ця кількість неправдива?
показать весь комментарий
16.02.2025 21:30 Ответить
Геть цю тваоину зелену.
показать весь комментарий
16.02.2025 21:26 Ответить
Мене вразили не цифри. А сама заява. Що це означає ? Дивіться, дорогенькі, як я потужно накерував, що такі "НЕЗНАЧНІ" втрати ! І ні слова, що цього не мало статись !!! Аби ЗСУ мало накази та плани оборони України. Всі на Банковій знали, що вторгнення відбудеться .... після церемонії закриття Олімпіади в Пекіні, і що Сі категорично заборонив ***** розпочати "СВО" до цієї дати. 20 лютого. Та навіть якщо й було б. То ця цифра була б на порядок менша. Тобто, 4-5 тисяч. І кордони України ніхто б не наважився "трішки пєрєдвинуть!!! ??????????"
показать весь комментарий
16.02.2025 21:00 Ответить
І тому в селах повигрібали усіх чоловіків і твоя зелена ******* збирається завозити сюди бангладешців, бо вже людей немає? "Оні іспарілісь" (с) чи що, довбойоб?! Воно божевільне!
показать весь комментарий
16.02.2025 20:59 Ответить
В Німеччині напевно..Мамкіни економісти... Навіть якщо не працюють, або працюють в темну, вони самі себе утримують, та свої родини часто. При цьому не даючи ані гривні в бюджет, хоча на справді дають, так само й не беручи звідти ані копійки. А тепер дивись: забусярили ті три мільйони осіб. Вгадай з трьох разів на що ляже тягар їх повного забезпечення? Сподіваюсь здогадався. А зараз дивись далі: їх родини втратять значну частину доходу, потім держава уріже соціалку,збільшить податки, що вже відбулося, і т. д., бо забусярених треба за якісь кошти утримувати,а це зовсім не дешево. І ось це все летить величезним комом, набираючи оберти! Так зрозуміло?
показать весь комментарий
16.02.2025 20:58 Ответить
Він не винен! Як дитя. Що йому пишуть, те і читає, що дають, те і підписує. Ще й неосудний буде. Бо довідку 100% має, що він не відає що творить
показать весь комментарий
16.02.2025 20:53 Ответить
ви вже якось визначтеся в вашому дурдомі! то путіну треба перемир"я чи ні? бо кожен день покази різняться! і так вже 11 рік...
показать весь комментарий
16.02.2025 20:53 Ответить
Немає довіри. Це лише балачки брехуна.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:52 Ответить
Nick Heinen Як не пам'ятати.Він там попередив Порошенка, що буде його вироком, то, швидше за все, він мав на увазі не тільки його, а всіх нас.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:52 Ответить
От халепа, що слуги народу не зайняли потужне місце ? Тоді безУмну виносьте ! У зал. Вона там на фронті за десятьох воювала, і за кілька комбригів приймала рішення. А автомат який у неї був на фото !!! Шварценеггер плаче. А руки по лікоть у крові від .... чеченців, яким вона горлянку різала.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:51 Ответить
З такими заявами може виступати або абсолютно тупе, та те що не має зв'язок з реальністю , обдовбаний в хлам нарколига.
Вибиріть самі, третього не дано...
показать весь комментарий
16.02.2025 20:45 Ответить
За 3 года войны ты так и не понял, что потери противника это убитые + раненые.
Прочитай внимательно эту новость:
У 2024 році РФ втратила більше солдатів, ніж за попередні два роки війни, - Сирський
показать весь комментарий
16.02.2025 20:42 Ответить
Так ось він власне:

Нормально
готуйте мобілізованих, заводьте їх спочатку на 3 лінію оборони, потім на другу, а вже в кінці на першу. Будуйте укріплення заздалегідь, мобілізуйте бетонні заводи та рийте і бетонуйте день та ніч, не шкодуйте мін.

Чи це все можна робити із теперішніми темпами мобілізації бусіфікації? Це все треба було робити у мирний час, проте в країні в пріоритеті були шашлики. А зараз вже не вийде.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:42 Ответить
Прикинь, воювати дійсно нема кому. Той факт, що чоловіки ще залишилися не означає, що вони будуть влювати. Просто в якийсь момент кількість СЗЧ зросте до 100% свіжомобілізованих і усе. Ну неможливо людей змусити воювати, це не юніти в комп'ютерній грі, що повністю позбавлені власної волі. Такі діїї врешті-решт можуть призвести тільки до соціального вибуху.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:42 Ответить
Я уважно читав ваш коментар:

"Моб. ресурс за самими скромними показниками - 5 млн.", не "всього", а саме "моб ресурс"...

Це ви не уважно читаєте те, що написали, і так само не уважно читаєте відповіді. І наводжу сам текст статті:

Так, видання опублікувало інфографіку, де вказано, що мобілізаційний резерв України на сьогодні становить 3,7 млн осіб. Загальна кількість чоловіків-громадян України віком від 25 до 60 років - 11,1 млн. З них:

1,2 млн вже мобілізовані або пішли на фронт добровольцями;
2,9 млн проживають на окупованих територіях;
1,3 млн виїхали за кордон;600 тис. заброньовані;
1,5 млн непридатні до військової служби,
решта 3,7 млн - чоловіки, яких можна мобілізувати. Із цієї кількості 900 тис. чоловіків не зареєстровані у жодних реєстрах.

Де тут сумарно 5 мільйонів????
показать весь комментарий
16.02.2025 20:38 Ответить
Я особисто знаю з десяток "ухилянтів" на вуличці, де троє були в ЗСУ і один заброньований. А в мільйонниках і на Сході-Півдні ухилянтів в рази більше.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:35 Ответить
Нуу... не зовсім, пам'ятаєте цей полум'яний спіч на дебатах? Зараз Пороху https://www.youtube.com/watch?v=3ZF6mmnJPoQ треба вийти в Раді і видати такий же спіч. "Голосуй за Порошенка! Бо ***** Путін нападєєє!!", ми тоді баян порвали тут) Було дуже смішно. А воно он бачите як все повернулось.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:34 Ответить
Ви про Другу Світову? Чи німці висадились в Британії ?
показать весь комментарий
16.02.2025 20:33 Ответить
Зо три мільйони з цих п'яти не працюють, а переховуються від ТЦК.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:31 Ответить
А 5 млн не треба одночасно виводити, хто сказав вам про таку дурницю? Одні виходять, інші вертаються.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:30 Ответить
Ви неуважно читали статтю: там вказується, що до 1.2 мобілізованих ще 3.7 млн резерву. Разом як раз і виходить близько 5 млн. Зараз існує єдина онлайн база всіх українців. Там похибка буде не більше одного відсотка. І ще, я бачу скільки чоловіків (мовчу про жінок) ходять в тренажерні зали, ресторани, водять автівки біля Києва. Що ви хочете довести? Що нам нема кому воювати і треба приймати мир на будь -яких умовах та без будь-яких гарантій ? Якщо ми продовжимо воювати, війна вщухне, як вщухли ракетні обстріли, а не запалиться з новою силою через рік-два
показать весь комментарий
16.02.2025 20:29 Ответить
як раз і мешкаю у невеликому містечку на 50 тис, на місцевому кладовищі до ста могил солдатів, причому деякі з навколишніх сіл.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:16 Ответить
є https://ualosses.org/uk/soldiers/ сайт з поіменним списком усіх загинувших та померлих (в тилу) військовослужбовців за весь період війни, починаючи з сержанта Кокуріна 18.03.14
всього майже 70,5тис , до лютого 2022р було майже 5тис
показать весь комментарий
16.02.2025 20:11 Ответить
Nick Heinen Абсолютну нісенітницю він ніс ще у своїй передвиборчій програмі )
показать весь комментарий
16.02.2025 20:11 Ответить
Правду узнаєм потім.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:10 Ответить
Кацапів загинуло майже 900 тисяч ,а українців 47 тисяч , ти що українців за дурнів маєш.
показать весь комментарий
16.02.2025 20:06 Ответить
В моєму місті на 35 тис. населення 120 загиблих. В Україні +- в 1000 раз більше, виходить десь 120 тис. лише військових. Скільки цивільних загинуло - одному Богу відомо. Є дані, що лише в Маріутолі 100 тис. загинуло та 30 тис зниклих без вісті.
показать весь комментарий
16.02.2025 19:59 Ответить
У руснявого ІПСО свято! Але є одне міркування, брехати перед виборами це гарантія поразки, тому 46т це реальна цифра втрат. Але до неї треба добавити 52т зниклих та 7.5т у полоні. Загалом біля 100т.
показать весь комментарий
16.02.2025 19:53 Ответить
Брехня. Важить хто їх рахував...
показать весь комментарий
16.02.2025 19:47 Ответить
Ні, разом з зниклими до 100т. Втрати дуже чуттєва річ, особливо перед виборами.
показать весь комментарий
16.02.2025 19:45 Ответить
"60 тисяч зниклих"
Это с учетом гражданских.
Удали свой коммент, не распространяй дезу
показать весь комментарий
16.02.2025 19:45 Ответить
460 000 тільки вбитими і 1 000 000 пораненими і каліками. Цей клоун, не поважає українців
показать весь комментарий
16.02.2025 19:44 Ответить
Якщо провести аналіз загиблих по будь якому місту в Україні до числа жителів то отримаєм цифру ьільше 100000 тисяч загиблих
показать весь комментарий
16.02.2025 19:44 Ответить
Вже тількі за цю брехню зеленський повинен нести відповідальність можливо і крімінальну.
показать весь комментарий
16.02.2025 19:43 Ответить
Рекомендую особисто Вам і недоробленому математику в коментарях вище приїхати у невеличке містечко і пройтись Алеєю Слави. Порахувати. Потім помножити на кількість таких містечок (за села взагалі не веду мови). Рашистів треба додушити - навіть питання не стоїть, треба. Але буду безмежно вдячний, за детальний аналіз, як саме (будь ласка, не в стилі марафону). Хочете поповнити ту статистику - схиляю перед Вами голову. Інакше - пропаганда.
показать весь комментарий
16.02.2025 19:42 Ответить
Усіх зниклих загалом 59, але вже відомо офіційно про 7.5 т у полоні. Таким чином справжних зниклих до 52т.
показать весь комментарий
16.02.2025 19:42 Ответить
Ну там жеш написана: безвісти зниклих - 10 000
показать весь комментарий
16.02.2025 19:41 Ответить
А хто пропонує капітуляцію, окрім зе-ботів?
показать весь комментарий
16.02.2025 19:39 Ответить
Британці, котрі розповідають як потрібно проводити мобілізацію, змогли залучити безпосередньо до війська (бо ще була альтернативна служба на виробництві, в госпіталях, шахтах) лише 3,5 млн осіб на 47-млн. населення і це в віці 18-51 року, разом з жінками, тобто 7,5%.від усього населення. В нас 30-32 млн. населення, це загальний мобілізаційний ресурс 7,5% десь у 2.5 млн, На папері в нас 11 млн. чоловіків 18-60 років, з яких 1.5 млн вже воює та провоювало (хтось зниклий, хтось в полоні), інші то інваліди та придатні до ТЦК - 1,5 млн., виїхали за кордон майже 1 млн., заброньовані - 1 млн., відстрочки (вчаться, за станом здоров'я, доглядають, з полону, і т.д.) - ще десь 1 млн., 0.5 млн на ТОТ, 18-24 та 50+ ще десь 1.5-2 млн., невідома яка кількість котрі не зможуть бути мобілізовані за втратою близьких на фронті, от і виходить що вже понад 8,5 млн. чоловіків з 11 млн. чоловічого населення, не можуть призвати.

Так що заспокойтеся з такою зеленою маячнею щодо 5 млн., тут усього залишилось 2.5 млн, і щось мені здається що більшість з них #!пало йти воювати.
показать весь комментарий
16.02.2025 19:38 Ответить
Це пізд, не правда
показать весь комментарий
16.02.2025 19:35 Ответить
А скількох генералів для цього ТИ знищив , а вова? Кращих генералів ******** новітньої світової?
показать весь комментарий
16.02.2025 19:34 Ответить
показать весь комментарий
16.02.2025 19:33 Ответить
Значить шашлики вдались😭🤮😩😠
показать весь комментарий
16.02.2025 19:28 Ответить
це в середньому 42 людини в день, а якщо брати сводку щоденну, то втрати росіян в середньому 781 в день, тобто в 20 разів більше
показать весь комментарий
16.02.2025 19:28 Ответить
А в мене цифр немає. Я навіть і не намагаюсь когось в чомусь переконати. Це ви навели конкретні цифри з акцентом на те, що є ще кому воювати. Потім я поставив логічне питання - звідки інформація.
показать весь комментарий
16.02.2025 19:28 Ответить
Бреше - як дихає.
А дихає - часто)))...
показать весь комментарий
16.02.2025 19:27 Ответить
Все правильно він каже. Бо Трамп назвав якісь захмарні цифри.
показать весь комментарий
16.02.2025 19:27 Ответить
Ваш аргумент про непрямі методи оцінки цікавий, але він не пояснює ключове питання: чому між даними Financial Times (3,7 млн) і Texty.org.ua (5 млн) така суттєва розбіжність у 1,3 мільйона людей? Це не дрібна похибка, а різниця, яка може вплинути на стратегічні рішення.
Окрім того, використання банківських рахунків чи мобільного трафіку як індикатора кількості населення має значні слабкі місця. Наприклад, одна людина може мати рахунки в кількох банках або SIM-карти різних операторів. Постає питання: як її рахують? Як одну людину чи як дві-три? Такі методи можуть призводити до значного завищення оцінок.
Ще один нюанс - трудова міграція. Людина може активно користуватися українськими банківськими картками та мобільним зв'язком, але при цьому жити за кордоном і не підпадати під мобілізаційний резерв. Так само є з внутрішньо переміщеними особами - вони можуть бути в Україні, але не перебувати за місцем реєстрації, що ускладнює підрахунки.
У результаті всі ці фактори роблять непрямі методи оцінки ненадійними. А якщо цифри можна визначати опосередковано, то чому різні джерела дають настільки різні результати? Відповідь очевидна - це припущення, а не точні дані. Планувати мобілізацію на таких цифрах - це як рахувати гроші в темряві: наче сума є, але скільки саме - невідомо.
показать весь комментарий
16.02.2025 19:26 Ответить
Він просто пішов врознос, несе абсолютну нісенітницю, такого раніше не було, якось тримався. Це близькість виборів так впливає чи подарунки з Колумбії стали міцніші, невідомо.
показать весь комментарий
16.02.2025 19:26 Ответить
Ну для чого пременшувати число жертв і маштаб рашиських злочинів ?таке враження що президент і його компанія свідомо чи ні підіграють рашиському режиму.
показать весь комментарий
16.02.2025 19:24 Ответить
Наркоман лять, в Україні з 2022 будь-де https://varianty.lviv.ua/publikatsiyi/chastynu-briukhovytskoho-lisu-zrubaiut-dlia-rozshyrennia-holoskivskoho-tsvyntaria об'єм кладовищ збільшився вдвічі. Розрахунок на десятки тисяч місць, гуглиться елементарно по запиту "міськрада кладовище розширення". Полтава нових 40 гектар, Калуш 22 гектари, Херсон 30 гектарів. І так по всій країні, навіть біля невеличких сел. 46000 ага...
показать весь комментарий
16.02.2025 19:23 Ответить
Жиди поган1 правять нами,а ми ще г1рш1 н1ж жиди,
ми продали козацьку саву,жиди в ярмо нас запрягли...
Т.Г.Шевченко. .
показать весь комментарий
16.02.2025 19:23 Ответить
Які ваші цифри та, будь ласка, посилання ?
показать весь комментарий
16.02.2025 19:22 Ответить
Зараз нема необхідності у переписі, цифру можна визначити опосередковано за іншими показниками. Плюс, раніше не було електронних баз людей. Майже всі люди мають банківські картки, користуються мобільним інтернетом тощо. Ще дані від Файненшел Таймз. https://tsn.ua/ato/yakiy-mobilizaciyniy-rezerv-********-the-financial-times-nazvalo-cifru-2707299.html Мобілізаційний резерв України - інфографіка FT
показать весь комментарий
16.02.2025 19:21 Ответить
Ось у чому проблема, засекреченя наших втрат дає йому можливість цифрами маніпулювати. Він крутить, маніпулює і тупо бреше
показать весь комментарий
16.02.2025 19:18 Ответить
Не треба миром називати капітуляцію. Якщо українці зрозуміють, що гарантій безпеки нема, тоді будуть виїзжати. Рашистів треба додушити, совкового заліза залишилось на рік- півтора. Зараз буде не мир, а час для рашистів перегрупуватись.
показать весь комментарий
16.02.2025 19:17 Ответить
Підрахунки базуються на демографічних прогнозах Інституту демографії та соціальних досліджень імені М. В. Птухи НАН України, моделюваних у 2020 році. Через відсутність актуальних даних, зокрема через те, що останній перепис населення проводився у 2001 році, існує значна похибка в оцінках. Автори самі підкреслюють цю невизначеність, зазначаючи, що точна кількість населення України невідома.
Ось і весь висновок. Вся стаття - пальцем в небо на основі прогнозів та моделювань, яким декілька років. Це як малювати карту скарбів за розповідями очевидців, які бачили її в тумані - загальні контури наче є, але коли копати, можна знайти зовсім не те, що очікуєш.
показать весь комментарий
16.02.2025 19:16 Ответить
…Понад 46 тис… 47тис? 48тис? 148тис? Навіщо казати того що ви пане презедент не знаєте? Чи не хочете знати? Зʼїздіть на «Лісове» в Києві. Через день хоронять. І це тільки одне з кладовищ. Невподобайтесь сталіну, для якого загиблі були- статистикою. Але я бачу ви вже до виборів готуєтесь!!! Хер вам і вашому кодлу у ср….ку. Ви думаєте всі ідіоти і не бачили просраного початку повномасштабного вторгнення перших днів?!
показать весь комментарий
16.02.2025 19:15 Ответить
думаю це ті по яким призначені виплати, всі інші це зниклі безвісти або ще не упізнані.
за втрат 15 тисяч на рік не потрібна бусифікація, тому ніхто і не вірить цьому троцькому який бреше як тільки відкриває рот.
показать весь комментарий
16.02.2025 19:13 Ответить
І все завдяки тобі . зеленський ТИ кончаний моральний урод
показать весь комментарий
16.02.2025 19:13 Ответить
На жаль, Зеленському абсолютно НЕ МОЖНА ВІРИТИ!
Патологічний брехун бреше по будь якому приводу.
показать весь комментарий
16.02.2025 19:12 Ответить
Відкритих некрологів на 50% більше від тієї цифри, що він називає. На два некрологи - один зниклий безвісти. Цифри втрат від Бутусова на стрімі підтверджують об'єктивні дані.
показать весь комментарий
16.02.2025 19:10 Ответить
В городе с населением пятьдесят тысяч до войны .Сейчас сто могил погибших героев с 22го года Поэтому очень условное кол-во погибших- это один боец всу на пятьсот жителей/// Поскольку выехало пять миллионов но в основном это женщины старики и дети то на статистику они не влияют .Поэтому если взять цифру тридцать пять миллионов граждан Украины и разделить на пятьсот то получится семьдесят тысяч .Плюс тридцать тысяч официально пропавших без вести которые скорее всего все погибли .Выходит примерно сто тысяч погибших по этой формуле .Но поскольку по сёлам выгребали всех то там другое соотношение погибших к числу жителей
показать весь комментарий
16.02.2025 19:10 Ответить
"Ми можемо та повинні..." Хто це "ми"? Вам горя і сліз людських замало? До кого ці заклики? Не навойювалися - воюйте, Ваше право. Армія розбіжиться... народ виїде.... Виїде звичайно. Бо ви дістали той народ по самі вінця. Ще раз. Мир. Хочеться інакшого - Ваше право. Але тільки Ваше особисто.
показать весь комментарий
16.02.2025 19:09 Ответить
Виведи з економіки 5 мільйонів пацючих чоловіків і вона сколапсує набагато раніше ніж кацапи хоч щось захоплять.
показать весь комментарий
16.02.2025 19:09 Ответить
.. так тож не його кровинки , в тих десятках тисяч загиблих , непохованих , навіки залишених у окопах , привалених погребах і будинках , конаючих у полоні від тортур і голоду... це лише ресурс для війни , тому можна і цифрами пограти ..
показать весь комментарий
16.02.2025 19:09 Ответить
О, налетіли кацапські боти: їх улюблена тема, що в нас вже дітей мобілізують. Ви вулицю в Києві переходили?Автівки таким потоком, що до війни такого не було. Бачили переповнені спортивні центри та ресторани.
показать весь комментарий
16.02.2025 19:06 Ответить
Я так розумію, 46тисяч бійців ЗСУ - це тільки ті, що поховані з належними почестями... А ті, хто залишиився на окупованій території, ЕрЗе не враховує...
показать весь комментарий
16.02.2025 19:05 Ответить
Знов розкукарікався олень неголений. КОКСОхімічний комбінат працює в турборежимі. Напудрив ніздрі і чеше піднебінням по язиці. ****** оманський!
показать весь комментарий
16.02.2025 19:04 Ответить
Якщо кацапи захоплять Україну, то чи буде взагалі українська економіка ?
показать весь комментарий
16.02.2025 19:04 Ответить
Які у вас цифри і звідки вони ? Якщо щось доводите, то де аргументи? Ось посилання https://texty.org.ua/projects/111874/mobilizacijnyj-rezerv/?fbclid=IwAR39tfUC-8-BsUEhxIgTwVJFYwLqliz2zWboZ72b1Js4wOFimIYw3UE4vDU Мобілізаційний резерв. Скількох чоловіків ще можна мобілізувати і чому потрібно залучати в ЗСУ більше жінок - Тексти.org.ua.
показать весь комментарий
16.02.2025 19:03 Ответить
Дещо занизив, по моїм дуже приблизним підрахункам це число становить 55-60 тисяч.
показать весь комментарий
16.02.2025 19:02 Ответить
"а хто не вірить - змінюйте громадянство!"
показать весь комментарий
16.02.2025 18:58 Ответить
Людина вважає що якщо вигребти усіх чоловіків від 25 до 60 то економіка країни почне квітнути та розвиватися.
показать весь комментарий
16.02.2025 18:58 Ответить
В середньому загинув пожен десятий мобілізований. Серед контрактників професійних втрати можливо більші. Загиблих більше ста тисяч. Вічна їм память.
показать весь комментарий
16.02.2025 18:58 Ответить
Страница 1 из 2