5538 посетителей онлайн
11 284 145

Британия готова ввести свои войска в Украину, чтобы обеспечить выполнение мирных соглашений, - Стармер

Премьер-министр Великобритании Кир Стармер

Премьер-министр Великобритании Кир Стармер заявил, что его страна готова ввести войска на территорию Украины для обеспечения гарантий безопасности.

Об этом информирует Цензор.НЕТ со ссылкой на Интерфакс-Украина.

"Великобритания готова играть ведущую роль в ускорении работы по гарантиям безопасности для Украины. Это включает дальнейшую поддержку украинских военных, куда Великобритания уже выделяет 3 миллиарда фунтов стерлингов в год по крайней мере до 2030 года. Это также означает готовность и желание внести вклад в обеспечение гарантий безопасности Украины путем размещения наших собственных войск на местах, если это необходимо", - отметил премьер.

Он также добавил, что "любая роль в помощи гарантировать безопасность Украины помогает гарантировать безопасность нашего континента и безопасности этой страны (Британии - Ред.)".

Стармер убежден, что конец войны не может просто стать временной паузой перед новой атакой Путина.

По его словам, Великобритания может играть "уникальную роль" как мост между Европой и США в мирном процессе в Украине.

"Эти решающие дни впереди будут определять будущую безопасность нашего континента. Как я скажу в Париже, мир приходит через силу. Но верно и обратное. Слабость ведет к войне", - подчеркнул глава британского правительства.

"Это момент для всех нас, чтобы активизироваться - и Соединенное Королевство сделает это, потому что это правильно для ценностей и свобод, которые мы ценим, и потому, что это фундаментально для нашей собственной национальной безопасности", - резюмировал британский чиновник.

Топ комментарии
+16
от тільки цю мирну угоду потрібно ще досягнути спочатку. на Заході наївно вірять у те, що ху йло задовільниться зараз тими кількома шматками української окупованої території і піде на мирну угоду в той час коли воно хоче захопити усю Україну і викинути манатки НАТО на кордони 1997-го року про що вони говорили ще у грудні 21-го року і продовжують про це постійно говорити і зараз. навряд. Тому. війська британські, та і не тільки британські, потрібні в Україні не після досягнення мирної угоди, а саме зараз, щоб домогти її досягнути.
показать весь комментарий
17.02.2025 03:00 Ответить
+13
та хоч одного, але офіційно
кацапам вистачить щоб обісцятись

невже хоч у когось є яєчкі?
показать весь комментарий
17.02.2025 02:16 Ответить
+13
У Другій світовій війні британські війська в складі військових сил союзників приймали участь у воєнних діях. За часів існування Британської імперії де тільки її війська не воювали. Тому воєнний вишкіл у британських військ набагато кращий, ніж якоїсь рашки-засирашки. Не можуть нащадки Черчиля погано воювати!
показать весь комментарий
17.02.2025 04:01 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Скільки - це ключове питання. Загалом треба 500 тисяч на місцях плюс авіакомпонента.
показать весь комментарий
17.02.2025 02:06 Ответить
Англічанка гадіт(с)
показать весь комментарий
17.02.2025 02:15 Ответить
та хоч одного, але офіційно
кацапам вистачить щоб обісцятись

невже хоч у когось є яєчкі?
показать весь комментарий
17.02.2025 02:16 Ответить
«Они» («Драма в стихах») https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%8B%D0%BA%D0%BE%D0%B2,_%D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B9_%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Дмитрия Быкова начинается монологом, в котором есть такие строчки:

«- Нам англичанка гадит, как всегда.
Она давно пред нами виновата.
Но мы их остров можем без труда при помощи https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B8%D0%BD%D0%B6%D0%B0%D0%BB_(%D0%B3%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B7%D0%B2%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B9_%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81) кинжала и "https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B0%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82_(%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81) Сармата" испепелить за три минуты в хлам,
и https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BF,_%D0%94%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%B4 Дональд Трамп в душе не возражает»
показать весь комментарий
17.02.2025 02:20 Ответить
Розслаблятись не треба але ... довго Британія по-бальшому мовчала . Тому можна трішки порадіти?
показать весь комментарий
17.02.2025 02:28 Ответить
То есть полумиллионая армия в командировке, просто будет стоять до второго пришествия в Украине? Кто оплачивать будет этот банкет? Суммы ведь будут не большие, а астрономические. И где гарантия что они все не убегут как только граната от АГС взорвется в километре от окопа. Кстати, насчёт окопов. Они ведь их и посещать не планируют, не то что жить в них.
показать весь комментарий
17.02.2025 02:32 Ответить
Іноземні війська могли б замінити наші частини на кордоні з Білоруссю, щоб перекинути останні на схід.
показать весь комментарий
17.02.2025 02:34 Ответить
Це трошки не про те.
показать весь комментарий
17.02.2025 02:40 Ответить
Алекс,Юстас просив передати,щоб ти завалив хлєбало.
показать весь комментарий
17.02.2025 02:47 Ответить
Я пишу саме про те, що нам треба. Ваш когнітивний дисонанс - то ваші проблеми.
показать весь комментарий
17.02.2025 02:53 Ответить
Нравится сладкая ложь? Иди послушай записи Арестовича за 22 год.
показать весь комментарий
17.02.2025 02:58 Ответить
от тільки цю мирну угоду потрібно ще досягнути спочатку. на Заході наївно вірять у те, що ху йло задовільниться зараз тими кількома шматками української окупованої території і піде на мирну угоду в той час коли воно хоче захопити усю Україну і викинути манатки НАТО на кордони 1997-го року про що вони говорили ще у грудні 21-го року і продовжують про це постійно говорити і зараз. навряд. Тому. війська британські, та і не тільки британські, потрібні в Україні не після досягнення мирної угоди, а саме зараз, щоб домогти її досягнути.
показать весь комментарий
17.02.2025 03:00 Ответить
ці гаранти хоч щось роблять, на відміну від піндосів, які ср*ть що в реальному житті, що в коментах
показать весь комментарий
17.02.2025 03:00 Ответить
Полковнік Ісаєв,виполняйтє прікази Центра - заткнітє пасть.
показать весь комментарий
17.02.2025 03:11 Ответить
А мені здається , то добре, що хоча б "Х атряд" ізоляціоністів зі США надихнули швиденько РІШУЧЕ вирішити зібратися європейців ... Не думаю, що в них то так було задумано, вони не стратеги дипломатичного тиску - жахливі тупі відкровення були справжні , а нетаковна розлюченість скоріше від того , що у внутряках у них не все добре... А хоча б ПРЕМІЮ МИРОТВОРЦЯ вони повинні домогти заробити Трампу. Ну як зуміли ...
показать весь комментарий
17.02.2025 03:18 Ответить
Ото ж то. Як на мене ці всі танці з бубнами навкруги перемовин закінчаться великим ніхуа.
показать весь комментарий
17.02.2025 03:20 Ответить
пахом погулі чи вас в гуглі забанили
показать весь комментарий
17.02.2025 03:21 Ответить
Але ************ вже криком вопить на тих, хо відмітає мир та закінчення війни. "Еслі атєц радной Хйло так вирішиь треба йому довіряти "- кричать вони на не готових зупинятися у війні Zників... Відкрився спецканал Z з палкими призовами йти на кінець війні...
показать весь комментарий
17.02.2025 03:22 Ответить
Особливо орбан з фіцо - швидко і рішуче. ))
показать весь комментарий
17.02.2025 03:24 Ответить
Чому Україні не співпрацювати з такими країнами як Великобританія? Які реально готові допомогти в воєнному питанні. Та передати їм ліцензії на спільну видобудову рідкісних копалин замість Продажних Омериканьских п*дарасів? Надіюсь так і буде. Европа теж може розробляти багато чого за допомогою наших недр і по максиму задіяти свої ВПК а ми в замін получимо зброю і сподіваюсь більш менш надійних союзників а не кідалово зі штатів які не перший раз зраджують нам на користь х*йлу
показать весь комментарий
17.02.2025 03:24 Ответить
Поки що Королівство доказує що їх підписи варті і дуже вартісні
показать весь комментарий
17.02.2025 03:32 Ответить
У Другій світовій війні британські війська в складі військових сил союзників приймали участь у воєнних діях. За часів існування Британської імперії де тільки її війська не воювали. Тому воєнний вишкіл у британських військ набагато кращий, ніж якоїсь рашки-засирашки. Не можуть нащадки Черчиля погано воювати!
показать весь комментарий
17.02.2025 04:01 Ответить
Виходячи з досвіду останніх двох світових війн агресора (тоді Німеччину, тепер рашку-засирашку) МОЖНА ПЕРЕМОГТИ ТІЛЬКИ РАЗОМ ІЗ СОЮЗНИКАМИ ЗА ФОМУЛОЮ: 3 ПРОТИ 1. Самотужки Україна не зможе перемогти агресора навіть якби рашка була б така як ми. Досвід воєн минулих століть не варто брати до уваги, бо специфіка ведення війни була іншою. Без союзників ми ніколи рашку не переможемо! Отже, двоє вже є ми і Британія. Ще треба одного вмовити на антипутінську коаліцію.
показать весь комментарий
17.02.2025 04:09 Ответить
У 100-річній війні!!!
показать весь комментарий
17.02.2025 04:10 Ответить
кацап, британці утримували півсвіту колись
перший спецназ був британський, SAS
звісно зараз вже не те, але інші нації ще гірші
тільки турбуються до проносу
показать весь комментарий
17.02.2025 04:13 Ответить
так, твій висер, ботяра
показать весь комментарий
17.02.2025 04:17 Ответить
Добре так звучить. Вулиця імені Кіра Стармера.
показать весь комментарий
17.02.2025 04:49 Ответить
ось свіжий допис у Х(ло) ПРАВДА Маска від його читача з великим рейтингом

Голова Мюнхенської конференції з безпеки буквально розплакався сьогодні через промову JD Vance у п'ятницю, який критикував європейських лідерів. В даний час Європою керують надзвичайно нестабільні та несерйозні люди.

Байден відносився до Європи як до партенеррів обʼєднав навколо НАТО 55 країн . Так - вони довго запрягали ... Але вже є коаліція готова допомагати Україні. Що ж робить ДОН з його командою -розриває єдність Європи. Кому це вигідно ? Так точно - СІ+ХУ+MAGA
показать весь комментарий
17.02.2025 04:52 Ответить
"обʼєднав навколо НАТО 55 країн ."- мала на увазі Рамштайн.
показать весь комментарий
17.02.2025 04:54 Ответить
Мое мнение человек выше расписал. Пост Desar'а. Это слишком дорого. Оттого этого не будет.
показать весь комментарий
17.02.2025 04:54 Ответить
Воював разом з ветеранами SAS. Попадали разом в повний короткий п**рєз, з небесними, з пораненими, з контуженими, з купою майна, що треба було відтаскувати по посадці від **рів.
Шо можу сказати?
До того британці якось жили своєю компашкою. Після - це капєц. Мав хатинку в Вірнопіллі - копають поруч бліндаж.
Факофф, ю стьюпід мазефаке.с!
Ніхрєна.
Ну...
Єдина причина для похвальби:
Ми були цивільними немолодими людьми.
SAS, британський спецназ - це шось з фільмів про Джеймса Бонда.
А тут вийшло, що ще вчора цивільні 35-45-55-ти річні українці зненацька в війну вміють краще за десь там навчених )))

показать весь комментарий
17.02.2025 04:55 Ответить
Стармера в перші дні після інавгурації просто ЗНИЩУВАВ в своєму Х Маск , мабуть з тиждень... Поки Трамп не поговорив з ним дружньо й підтримав-Маск відчепився. ОТ тепер й побачимо, чи знову цей аутист за нього візьметься, чи він залишиться під мовчазним захистом Трампа .
показать весь комментарий
17.02.2025 05:06 Ответить
Британія вже не ЄС , але вже й не прямо оголошений друг МАГА ... А от Європою залишається ...
показать весь комментарий
17.02.2025 05:09 Ответить
Ти не зрозумів, диванний.
Вони сюди їхали в 22-му (абсолютний респект кожному. Ми з ними близькі друзі зараз)
Вони думали, що тут цивільні "індуси".
Я теж був цивільним "індусом" ))))
А що вийшло в результаті?
Я не можу те все передати в вигляді коменту на Цензорі.
Ми пережили все.
показать весь комментарий
17.02.2025 05:16 Ответить
Потрібно приймати з усіх боків. І спереду та ззаду. Логіка така, то не діставайся ж ти нікому.
показать весь комментарий
17.02.2025 05:17 Ответить
А в цифровому виразі? Найбільше Німеччина. Найменше Британія. Це я про допомогу якщо що.
показать весь комментарий
17.02.2025 05:19 Ответить
А натомість їм що? З корисними копалинами вже запізнилися.
показать весь комментарий
17.02.2025 05:22 Ответить
а ти за кого бот?
показать весь комментарий
17.02.2025 05:33 Ответить
вони для спец операцій навчені
це як скальпелем бійку виграти
так, він гострий як чорт , але ж...

сам розумієш якщо ножом працював
показать весь комментарий
17.02.2025 05:35 Ответить
ніяких але. абсолютно. плювати на те, що там хтось вопить, в першу чергу на усі ці їхні помийки ********** і прочої рвані. той тупий Швець любить цитувати цю всю діч у своїх ефірах. нахіба? тупо... то все брєд. головне тут - це офіційні заяви їхніх дипломатів, тобто офіційних осіб, а не якихось там зетників і ці заяви потрібно тлумачити саме так, як вони були сказані. а сказано було ще у 21-му році в грудні - НАТО, забирайте свої манатки на кордони 97-го року. і зараз вони періодично це повторюють. а та ********* просто відпрацьовує наратив кремля. для чого? та мабуть для того, щоб не обсирали сцаря і не нагнітали хвилю, бо це може знову привести до чергового походу типу пригожина на кремль.
показать весь комментарий
17.02.2025 05:43 Ответить
Британия уже гарантировала нам в 1994 году в Будапештском меморандуме. Сейчас нам будут обещать все что угодно. Получат нобелевскую премию Мира, и еще одну, и опять, пока от Украины ничего не останется. Введут войска, потом Путин скажет про ЯО, выведут войска. Куда введут, с какими полномочиями? Опыт подсказывает, что нахлобучить туземцев англосаксам не составляет никаких проблем. П.С. Венгрия и Словакия введут войска на Закарпатье?
показать весь комментарий
17.02.2025 06:28 Ответить
Ну так Ахметка, Коломойша, Мертвечук і Порось вже поимели неньку і х*й що Українці з того бачили кромі війни і тотальної корипції. Навіть Зелені і ті розуміють що Омерика при трампі теж вас хорошенько поимеет. Тому вибирати треба вже з тих хто реально готовий допомогти бо в іншому випадку треба буде всій Україні мобілізуватись і вже воювати проти кацапів при своїх інтересах з гівном і палками і ще не факт що піндоси не впишутся при такому розкладі за п*йла і зроблять свому ново обраному партнеру ленд лиз якій Україні в свій час зажала...вот така х*йня малята так шо не умничай
показать весь комментарий
17.02.2025 06:39 Ответить
Тобто, Ви пропонуєте відмовитись від британських військових??

Яка х@р різниця, який в них зараз досвід?? В нас багато досвіду було у лютому 22 року?? Охєрєнний досвід вуличних боїв у киян був, коли від кацапів відбивались мешканці! Коли ловили диверсантів..
показать весь комментарий
17.02.2025 06:42 Ответить
Уявляєте, контингент британських військ на території України, за сприянням, або під керівництвом Залужного, які не підчіняються верховному лідору? Зеленський з єрмаком краще втоплять всю Україну в крові, ніж допустять таке.
показать весь комментарий
17.02.2025 07:12 Ответить
Цензорні кацапи розхвилювалися. Сцикотно...
показать весь комментарий
17.02.2025 07:18 Ответить
Британії респект.
Як треба воювати вони показали у Другій світовій.
І Гітлеру. І Йосьці.
показать весь комментарий
17.02.2025 08:05 Ответить
Прекрасно умеют.
показать весь комментарий
17.02.2025 08:10 Ответить
вкраїнчики переключили гімноструйку з тцк на бритів
показать весь комментарий
17.02.2025 08:11 Ответить
Нічого вони не роблять і не будуть робити, і ніякі вони не "гаранти", а піндоси до вашої інформації це греки з гористого регіонах Греції, що мігрували на південь російської імперії, і потім це стало назвою усіх греків в рі
показать весь комментарий
17.02.2025 08:11 Ответить
Спасибо конечно, но вы бежите впереди паровоза!

Говорить о вводе миротворцев можно только после полного возврата Украине всех её территорий!
показать весь комментарий
17.02.2025 08:38 Ответить
Бг-ггг... Пол мира -это детище Британии(USA - Новая Зеландия и иже). Я уж молчу о том, что Англия нарисовала люлей кацапам в крымскую войну позапрошлого столетия. SURE, арифметика на осень...ХЕХ...
показать весь комментарий
17.02.2025 08:46 Ответить
"...ввести свої війська в Україну..."

Якось звучить воно не той - не дуже....
показать весь комментарий
17.02.2025 08:51 Ответить
А чего далеко ходить , в начале горячей фазы бриты первыми дали белее-менее серьезное вооружение... И кацапы буксонули в своем Киев за 3 дня. А если бы британцы войска свои ввели, то кацапы бы всей гурьбой зашифровались в зауралье.
показать весь комментарий
17.02.2025 08:52 Ответить
Бг-ггг... сложнейшая война в стиле Первой мировой(окопная+закидать мясом кацапским)...ХЕХ...
показать весь комментарий
17.02.2025 08:55 Ответить
То Ви почнете розробку корисних копалень?? Чи назвіть тих громалян, хто займеться. Ну крім всіляких ахметок, коломойш, зелелені. Ви в курсі, що в Європі всі дороги в концессії? В них не заривають бабло, в них вкладають гроші приватні компанії, а потім заробляють на них, салачують податки. Автобани платні! І ніхто не п@здить гроші з бюджету, не закатує в асфальт. І всі довольні!

Якщо самі не розробляємо корисні копальні - чому не віддати так само їх? Це гроші до бюджету, податки, створення робочих місць.
показать весь комментарий
17.02.2025 08:58 Ответить
Чому?
показать весь комментарий
17.02.2025 09:00 Ответить
Потужно. Особливо якщо пом'ятати що армія ВБ це усього 70 тис.
показать весь комментарий
17.02.2025 09:28 Ответить
На Покровськ вистачить, на два місяці.
показать весь комментарий
17.02.2025 09:43 Ответить
Тобто, аргументів немає.
показать весь комментарий
17.02.2025 10:00 Ответить
показать весь комментарий
17.02.2025 10:13 Ответить
"Угу..с точки зрения банальной эрудиции, каждый индивидум может логически мыслить..."

Ваш пост - як й цитата, наведена мною вище - це аросто набір слів.
показать весь комментарий
17.02.2025 10:19 Ответить
показать весь комментарий
17.02.2025 10:23 Ответить
Страница 2 из 2