17336 посетителей онлайн
24 274 358

Война - единственное, что держит Зеленского при власти, - The Hill

Зеленский держится за власть благодаря войне

Президент Владимир Зеленский не позволяет закончиться войне только потому, что это лишит его власти в Украине.

Об этом говорится в материале The Hill, передает Цензор.НЕТ.

"Что, если Зеленский, вместо того, чтобы быть героем этой истории, на самом деле является человеком, который не позволит закончиться войне - не для блага своего народа, а потому, что мир будет означать его собственную гибель? Хороший лидер ставит на первое место выживание своей нации. Он знает, когда нужно сражаться, и, что более важно, он знает, когда нужно вести переговоры. Зеленский, однако, дал понять, что его власть зависит от войны, и только от войны", - пишет издание.

Автор предполагает, что если закончится война, то закончится и президентство Зеленского.

Издание отмечает, что ситуация на поле боя ухудшается, солдаты уходят в СОЧ, а "принудительный призыв превращается в нечто похожее на похищение". В то же время Зеленский снова продлил военное положение.

"Никаких выборов. Никаких мирных переговоров. Нет спасения. Потому что если закончится война, закончится и его президентство. И это, больше всего, объясняет, почему война должна продолжаться", - говорится в материале.

Автор считает это признаком не уверенного правительства, а "отчаянного режима, который пытается удержаться силой".

"И все же война должна продолжаться. Это единственное, что держит Зеленского у власти. Если бы он назначил выборы, то, скорее всего, проиграл бы. Поддержка его падает... Сейчас не 2022 год. Оптимизм тех первых месяцев, когда мир верил, что Украина может отбросить Россию, исчез. Даже США, крупнейший спонсор Украины, медленно сокращают поддержку, а вашингтонские инсайдеры признают, что полная победа Украины больше не является целью", - пишет автор.

В материале Зеленского сравнивают с рядом мировых лидеров, которые "цеплялись за власть".

"Совсем недавно Саддам Хусейн удерживал свою диктатуру еще долго после того, как Ирак был побит санкциями и междоусобицами, управляя опустошенной страной, вместо того, чтобы отказаться от контроля. Муаммар Каддафи мог бы попросить убежища и спасти Ливию от кровавого коллапса, но его эго требовало бороться до конца, в результате чего его вытащили на улицу и казнили.

Роберт Мугабе грабил Зимбабве, пока его народ голодал, растянув свое правление на десятилетия, пока даже его собственная партия не смогла больше терпеть руины. Зеленский присоединяется к длинной череде лидеров, которые ставят собственное благосостояние выше благосостояния своих народов", - отметили там.

Топ комментарии
+43
Цей Hill - він чиє видання? З ким пов'язаний?
Бо лаптями тхне за кілометр.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:18 Ответить
+41
Земля круглая, а карма - стерва, и вот теперь Зе узнает, как это, когда тебя поливают говном из каждого утюга...
показать весь комментарий
19.02.2025 10:17 Ответить
+37
Ну и тут они, к сожалению, абсолютно правы. И он за власть держится зубами
показать весь комментарий
19.02.2025 10:18 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 4
Та ти що, а чому тільки зараз про це кажеш??? А я думав що вона вже більше півроку як в Україні!!! Ти ще мудак!!!
показать весь комментарий
19.02.2025 17:50 Ответить
Почитай думку американців у соцмережах, коментарях до подібних статтей про свого коханого трампа. Мітинги не єдина форма виразу незгоди зі своєю владою
показать весь комментарий
19.02.2025 17:51 Ответить
Якщо ти публічно насрав у своєму коментарі, то потрібно ж це все прикрити щоб не смерділо на всі сторони чи залишити як є, бо ти кайфуєш від свого запаху?
показать весь комментарий
19.02.2025 17:54 Ответить
та до сраки ті соцмережі де можна ботами створити потрібну картинку.
вибори хто виграв ? ото ж бо, я наприклад чудово розумів що саме так і буде.
показать весь комментарий
19.02.2025 18:03 Ответить
Ти лазиш в інтернеті щоб чуже лайно прикривати ,, та ще й своєю мордякою .? Ну ну .!
Успіхів тобі , в твойом нєльогком трудє , дебіла шмат !
показать весь комментарий
19.02.2025 18:11 Ответить
бо в Україні диктатура, досить вже на це закривати очі
показать весь комментарий
19.02.2025 18:54 Ответить
караул, царя-батюшку образили
показать весь комментарий
19.02.2025 18:55 Ответить
Не рівняй Україну до США, там стільки московських ботів не вистачить. Виграв вибори це умовне сумнівне твердження. Місцеві екзитполи свідчили про протилежне.
показать весь комментарий
19.02.2025 19:00 Ответить
Будут выборы после войны - сможете проголосовать за своего кандидата.
Вот так меняется президент и ВР в Украине. Во время войны выборов не будет.
показать весь комментарий
19.02.2025 19:33 Ответить
Ну справжній герой про це ніколи не кричить!!! По друге зЄлєпукіна військові теж не поважають, а ти тут за це чмо вогонь розпалюєш!!! А тому не там, тому що ти молодше за мене на 15 років, зрозуміло чи тобі перекласти!!!
показать весь комментарий
19.02.2025 19:34 Ответить
У 2014 і у 2019 НЕБУЛО ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ.
Хто парашенку винен шо він неоголосив військовий стан у 2014 році під час активних бойових дій ???
показать весь комментарий
19.02.2025 20:21 Ответить
Діалог закінчено, бо ти кончений на всю голову мудак, ти не зрозумів що тобі пишуть, бо ти тупий монголоїд!!! Тема закрита!!! Пішов на ..уй!!!!
показать весь комментарий
19.02.2025 20:52 Ответить
Який в мене з тобою "діалог" може бути,козлорила ти потвора,я вас почав вбивати в Ольгіно,далі в Червоному,вбивав вас в Високопіллі,Архангельскому,Попівці, звідки ви підари тікали,Старосілля,Пктропавлівка,ну а далі -Дудчани.запам'ятай,кацап,я вас руками вбивати буду до кінця життя
показать весь комментарий
19.02.2025 21:18 Ответить
В луганде дыре и крымо такое счастье уже наступило.
МОЖЕШ НЕЖДАТЬ А ОТПРАВЛЯТСЯ ТУДА СЕГОЛНЯ И ДАЖЕ ПРЯМО СЕЙЧАС.
показать весь комментарий
19.02.2025 21:46 Ответить
Чуєш хєрой, таким як ти зброю не можно давати, тільки автомат з пластелину, ти ж ******** на всю голову!!! Я львів'янин в сьомому поколінні!!! Пройшов всі віськомати, правий сектор, тро!!! Всюду відмова, по віку хоча я дам просратися багатьом молодим, і тобі тим паче!!! Тому " хєрой" ніколи не кричи на кожному кроці хто ти бо повагу втратиш одразу як що ти її заслуговуваєш!!! На цьому все!!!
показать весь комментарий
19.02.2025 22:14 Ответить
Ні це не правда.Кадафі,Хусейн і інша шобла це компашка пуйла і саме з ним їх треба порівнювати.Але для деяких американських журношлюх більше подобаються рублі ніж реальність.
показать весь комментарий
19.02.2025 22:34 Ответить
козлорила,ти взагалі-то знаєш що таке автомат і з нього вбивати кацапа,твого ***** "соплємєнніка",тварюка ти дірява? Повзи нах...потвора обіссяна,разом зі своїм ху#лом.
показать весь комментарий
19.02.2025 23:44 Ответить
і тим не менш він тримається. Я бажаю йому сил і вистояти. Його стійкість - це наше життя.
показать весь комментарий
20.02.2025 02:07 Ответить
такой http://www.rbc.ua/ukr/news/konstitutsiya-zaboronyae-stefanchuk-anonsuvav-1690562840.html запрет предусмотрен законом "О правовом режиме военного положения" Согласно Конституции Украины (ст. 83) во время действия военного или чрезвычайного положения, полномочия Верховной Рады Украины продолжаются до дня первого заседания первой сессии Верховной Рады Украины после отмены военного или чрезвычайного положения.
показать весь комментарий
20.02.2025 03:35 Ответить
Після вибору наряду у 2019р. не можна бути впевненим ні в чому. Краще не ризикувати
показать весь комментарий
20.02.2025 03:41 Ответить
Статтю Конституції давай троль кремлівський. Навіщо мені твій узурпаторський закон, що сцперечить Конституції, яка має вищу від нього юридичну силу.
показать весь комментарий
20.02.2025 03:41 Ответить
сходи гівенця поїж)
показать весь комментарий
19.02.2025 10:21 Ответить
Можна уточнити: свій народ, це хто?
показать весь комментарий
19.02.2025 10:34 Ответить
Від цього у кацапів в дупі залипне 🤬
показать весь комментарий
19.02.2025 10:35 Ответить
Від ненавісті к зе до кохання одна стаття в-The Hill
показать весь комментарий
19.02.2025 10:37 Ответить
там свобода слова, тому "хто платить конкретному журналісту/оглядачу/анлітику у The Hill, той і замовляє наративи".
До речі посилання на статтю у The Hill чомусь у мене не відкриваються ) Совпадєніє? не думаю.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:40 Ответить
Можливо й сказав, все може бути. Але дуже часто у нас "перекладачі" пишуть те що їм хочеться чути, а не те що було справді сказано. Як правило, звучало - "росія не переможе, а Україна не програє". Політикани ще ті словоблуди...
показать весь комментарий
19.02.2025 10:41 Ответить
Тут головне, щоб дурники, якs вибрали Вову в 2019, не "воспрялі духом", і не почали в пориві патріотичного екстазу об'єднуватись нfколо свого колись улюбленого президента.
показать весь комментарий
19.02.2025 10:47 Ответить
Если пуйло хочет смены власти в Украине, то ему достаточно закончить войну и освободить захваченные территории и, тогда народ Украины сменит президента и власть, но это не точно!🥳🤪
показать весь комментарий
19.02.2025 10:48 Ответить
так.
- тільки не 350, а 180,
- не наданих, а реінвестованих в американський впк,
- і не новачком, а постом в truth social
показать весь комментарий
19.02.2025 10:59 Ответить
Зараз - неможливо. Але нагадаю, що війна ця йде вже більше десяти років.
Поки ВС - вибори не проводяться, тому зв'язок прямий.
Виставити зєлю диктатором - ціль русні. Відсікти допомогу Україні, перетворити сво на визвольну місію, як США в Іраку.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:01 Ответить
Ти дебіл сліпий?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:08 Ответить
Ну так там немає і заборони на продовження. Зєля робить окремий blob:https://itd.rada.gov.ua/bb777711-1d8e-4cf9-8c53-353bacb0a2ed закон, який продовжує ВС. Закон він зробити може, ВР його голосує. Чим цей закон протирічить закону про правовий режим ВС?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:25 Ответить
Твій Х-уйло помре (можливо скоро, якщо відкине копита, як його улюблений збирач земель, то менше року залишилося), але він не може передати владу дочкам (зжеруть їх), і наступника не може призначити також, як його призначив попередник-алкаш 31.12.1999, отже, від моменту коли Х-уйло дасть дуба, буде у вас велика катавасія.
Передивитися ще раз фільм "Смерть Сраліна", чи що, думаю, це ваш найближчий сценарій.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:33 Ответить
У русні є приклад Грузії.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:33 Ответить
Можно написать этому экспердуну - https://x.com/ghlionn
Я сам не пользуюсь твитером
показать весь комментарий
19.02.2025 11:34 Ответить
Україна не проголосує за проросійського кандидата при одній умові: буде кандидат від ліберальних проукраїнських сил, який візьме в оборот 73%. Якщо ж його не буде, і виставлять виключно Зе, Залужний, Порошенко, то все може бути.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:38 Ответить
А зєля приймає новий закон. І скажіть, який саме пункт закону порушує закон зєлі про продовження дії ВС?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:40 Ответить
Схоже на те, оскільки через VPN розділ "Opinions" в "The Hill" відкривається, але цієї статті немає. А взагалі це розділ, де всі кому не лінь можуть висловлювати будь-що, редакція "The Hill" знімає з себе відповідальність. Автору цього матеріалу в "Цензорі" варто було б надати інформацію про те, що це не офіційна думка, а імовірний вкид (чи то кацапський, чи то трампомасковський).
показать весь комментарий
19.02.2025 11:48 Ответить
Ні, тому що буде неконституційним.
Стаття 103. Президент України обирається громадянами України на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування строком на п'ять років.
Одна й та сама особа не може бути Президентом України більше ніж два строки підряд.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:52 Ответить
Напиши тут відповідь. Ми почитаємо.
показать весь комментарий
19.02.2025 11:56 Ответить
В Конституції прямо сказано - п'ять років, не більше двох разів поспіль.
Де в законі про правовий режим воєнного стану написано, що водити лише один раз без можливості продовження?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:56 Ответить
Схоже ваша "свідомість" вельми далека від української, ви не з тих, що "путін, пріді..."?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:56 Ответить
ОООоо,ще одне розумово відстале недоробло зелене хрокнуло ,тебе влаштовує зебанда ,зграя нікчем,злодюжек та зрадників?
показать весь комментарий
19.02.2025 11:57 Ответить
Я вважаю що Україна при будь яких варіантах не проголосує за кацапську маріонетку . На даний момент ще неможливо .
У всіх кацапським маріонеток разом взятих - рейтинг нижче плінтуса .
показать весь комментарий
19.02.2025 11:59 Ответить
Втрачено біля 18 мільйонів населення. Зараз залишилося 29-32 мільйони , при 48 на початку війни
показать весь комментарий
19.02.2025 12:01 Ответить
Не написано там такого. Як і не написано що президент не може сам собі продовжити повноваження. Значить може. Ти ж сам пишеш що він вже у нас закони приймає! В цю гру можна грати вдвох.

Там чітко написано, що після закінчення строку ВС припиняється. А далі лише два варіанти: або мирний час, або стан війни.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:07 Ответить
Закони не можуть йти супроти положень Конституції, якщо це не обумовлено самою Конституцією. Тривалість і кількість президентських строків визначається Конституцією, отже, інші закони тут безсилі. Так що промах.
Так, він припиняється. А своїми законами-указами зєля одразу вводить новий.
Який закон або пункт Конституції забороняє йому це робити?
показать весь комментарий
19.02.2025 12:11 Ответить
Від якої нафіг правди? Зеленський що - може закінчити війну? Яким чином? Бажаєте капітуляції України?
показать весь комментарий
19.02.2025 12:12 Ответить
Це не "не подобається" - це й є проаганда, яка перекладає провину за війну з агресора на сторону, що захищається.
Припинити війну Зеленський ніяк не може - хіба каітуляцією і знищенням УКраїни. Вам, ботам, це отрібно?
показать весь комментарий
19.02.2025 12:14 Ответить
А далі лише два варіанти: або мирний час, або стан війни.
Доречі, а це де ще написано? Про стан війни особливо. Немає нічого в законі про правовий режим ВС щодо стану війни.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:14 Ответить
Він не ро Бубачку погане написав, дура. Він переклав провину за війну на Україну - ніби Зеленський може припинити війну, але сеціально не припиняє.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:15 Ответить
Ми без хілих розберемося.
Краще б рабсію чи ********** зайнялись чи кимчиндрин з сісосі самі рейтингові &демократичні?
показать весь комментарий
19.02.2025 12:17 Ответить
Відкрито ображає відвертою брехнею Трамп що Зелю, що Україну. Зеля такої маячні про Трампа не каже.
Чи заява, що Україна не сприйматиме домовленностей про Україну без участі України - це образа Трама??? Це максимально коректна відповідь на хамство трампа.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:25 Ответить
Дискусійне формулювання. Та заборони йому це робити немає. Це закон, і то закон. Не протирічать.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:25 Ответить
Зараз воюють без оголошення війн. Чому ми маємо бути такими правильними. росія навіть в курвській області ВС не ввела.
І взагалі, вводити стан війни, не маючи закону про правовий режим стану війни - це стрибок в нікуди.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:30 Ответить
Приймає Рада. Президент створює і подає на розгляд.
Заборона виїзду - наслідок воєнного стану. Законний чи ні, я не цікавився.
Мова зараз йде власне про воєнний стан.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:39 Ответить
Тому що русня хитра. У них є чого повчитись. Вони у нас вчаться, і ми у них.
Корпусна структура армії, на яку зараз переходять, у них давно існує.
FPV дрони вони у нас злизали.
Газ і нафта тут ні до чого.
У нас стан війни? А покажіть закон, що визначає, як діяти ЗСУ, Раді, прокуратурі, іншим гілкам влади. Немає закону? Немає і дії. Сидимо, п'ємо каву, спостерігаємо за руснявими танками. Стріляти в них не можна: незаконно. Бо немає закону, який би це передбачав.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:41 Ответить
Підписує закони. Насправді подає на розгляд ВР, а вона приймає. Не сильно слідкував за своїми формулюваннями.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:46 Ответить
А то вже інші питання, пов'язані з міжнародною політикою.
Коли Україні допомагають відстоювати демократію і територіальну цілісність - це одне.
Коли Україні допомагають воювати з росією - це зовсім інше.
Для пересічного європейця або американця.
Одна справа - допомагати самозахисту.
Інша - бути фактичною стороною конфлікту з ядерною росією.
показать весь комментарий
19.02.2025 12:58 Ответить
То може все-таки скажете, як закон про правовий режим ВС забороняє зєлі продовжувати його дію?
Бо зєля кожного разу подає на розгляд ВР законопроєкт, що продовжує дію ВС, і ВР цей законопроєкт ухвалює, після чого зєля вже підписує новий закон.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:03 Ответить
Це вже не юридична площина, а психологічна.
Спитай у європейця: готовий допомогти Україні захищатись від росії?
Спитай у європейця: готовий допомогти Україні вести війну з росією?
Відповіді в обох випадках будуть різні.
Європейці дуже бояться слова "війна", бо після Другої світової живуть девізом "ніколи знову".
показать весь комментарий
19.02.2025 13:15 Ответить
Ты, дебил тупой, никак не можешь понять, что никакие твои обиды в 2019м или еще каком-то году не могут оправдать твое предательство Украины, когда ты поддерживаешь откровенно антиукраинскую пропаганду, которая заявляет, что это Украина виновна в затягивании войны.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:18 Ответить
Це ти ж і є ворог України , кого ти вже перемогло разом з цим мародером? Зсу, інвалідів, обмежено придатних, волонтерів, фопів ,фермерів ще кого?Ти ж і дальше бажаєш таких звитяг.Ви ,підараси зеленського, набагато більше зло для України чим навіть кати -кацапи.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:27 Ответить
У межах повноважень і законів - так, зобов'язаний.
Забігаючи наперед.

Стаття 106. Президент України:
31) здійснює інші повноваження, визначені Конституцією України.

Стаття 93. Право законодавчої ініціативи у Верховній Раді України належить Президентові України, народним депутатам України та Кабінету Міністрів України.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:28 Ответить
Західників лякати не слід, вони тендітні.
Сказати ротом - одне, західники звикли, що політики словами кидаються.
А от на офіційному рівні документами підтвердити, що ми дійсно у стані війни - це інше. Бо війни - з ким? З росією. А це ай-яй як страшно. Краще не втручатись.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:29 Ответить
бо ніяким законом це не передбачено
Але і не заборонено. Тому зєля, в рамках статті 93 Конституції, подає на розгляд ВР новий закон, яким він продовжує дію ВС.
Він же законом дію продовжує. Який розглядає і приймає ВР. Не указом Президента, бо на це повноважень він не має.
Якщо завтра ВР підніме бунт і відмовиться голосувати за продовження ВС, то ВС скасується автоматично.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:36 Ответить
За фактом - війна. За формальними ознаками - ні.
Слова зараз мають велике значення. Не дарма Китай вперто називає цю війну "українською кризою".
показать весь комментарий
19.02.2025 13:44 Ответить
Особисті образи - це ознака браку аргументів.
На розгляд ВР він може подати будь-який законопроєкт. От просто будь-який.
Але закон про Ампєратора по-перше, не пройде розгляд на предмет конституційності, по-друге, навряд чи навіть зєлєні слуги проголосують за таку прутню.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:52 Ответить
На словах - можна. Всі звикли, що політики роблять гучні заяви.
Папір - інша справа. Ним можна трусити перед носом переляканих західніків і казати "відітє, с намі Украіна воюєт, хотітє поучаствовать? Одін патрон для ЗСУ от вас - і ви уже по уставу ООН являєтєсь стороной конфлікта, то єсть законной целью нашєй арміі".
показать весь комментарий
19.02.2025 13:55 Ответить
Це питання, яка ж це образа. Чого це не пройде? Якою статтею це заборонено? Де в конституції написано що заборонено президенту оголосити себе Ампіратором? Це ж твоя логіка.
показать весь комментарий
19.02.2025 13:57 Ответить
Почнемо з того, що в Конституції немає терміну Ампіратор.
Відповідно, і прав та повноважень у "Ампіратора" ніяких немає.
Щоб вони з'явились, треба міняти Конституцію.
А для цього треба конституційна більшість в ВР.
показать весь комментарий
19.02.2025 14:11 Ответить
В розумінні західників, вони допомагають Україні захистити себе.
Якщо війна, то це сприймається як конфлікт двох держав заради якихось там інтересів.
Тіпа можна сойтісь посєрєдінє. На що і упирає русня.
Це суто психологія, юриспруденція тут вже відіграє другорядну роль.
Русні потрібно розлякати нашу міжнародну підтримку словосполученням "війна з росією".
Від нього у західників починають відвисати памперси.
показать весь комментарий
19.02.2025 14:15 Ответить
Звісно, не заборонено. Але ВР не підтримає, і комітет, що відповідає за перевірку законопроєктів.
Не заборонено, але абсолютно безглуздо. Як і законопроєкт зєлі про виключно англійську мову в кінотеатрах. Не пройшов, бо прутня.
показать весь комментарий
19.02.2025 14:26 Ответить
А як Зеленський може завершити війну, якщо він її не починав? Здатись утиркам з рашки? Чий цей Hill?
показать весь комментарий
19.02.2025 14:39 Ответить
Історію з далекобійною зброєю згадайте.
І з ракетами та літаками, що залітають. Особливо з дронами.
Здавалось би - лише балалайка. Небезпечна. Збийте на підльоті.
Не збивають. А чому?
показать весь комментарий
19.02.2025 14:40 Ответить
ООООООООООООО
А не те саме ви з бубачкою говорили на стадіоні і не тільки Порошенку ?
Повернулась фортуна задом, да
показать весь комментарий
19.02.2025 15:09 Ответить
Ви хвора на голову, це ми вже з'ясовували з вами не раз. Ви готові злити Україну, аби тільки зробити погано "Бубочці".
показать весь комментарий
19.02.2025 15:12 Ответить
Саме я, а не ви
Нагадую, хто злив Україну в 2019 .
Ви
показать весь комментарий
19.02.2025 15:16 Ответить
Лійкуйтеся. Може таке бути, що ще можливо знайти спеціаліста, який вам зможе допомогти. Бо ви у своїй ненависті до Зелі раді були б знищенню України - аби тільки помститися тим, хто злив вашого ідола у 2019му.
показать весь комментарий
19.02.2025 15:23 Ответить
А чи не ви бігали з вереском що війна вигідна Порошенку, тому ми обираємо блазня, який закінчить війну.
Власне це головне виправдання зебілів за свій злочин на виборчій дільниці 2019.
показать весь комментарий
19.02.2025 15:39 Ответить
Не старайтесь. Не дійде. Це свідок а чому Порох не закінчив антитерористичну операцію за 24 години, йому вигідна війна, він на ній заробляє
показать весь комментарий
19.02.2025 15:47 Ответить
Харе мене звинувачувати у своїх завіхріннях. Я ніколи не звинувачував Порошенка у тому, що йому вигідна війна - бо це повна маячня. Я завжди писав і тим, хто звинувачував у війні Порошенка, і тим, хто звинувачував у тому ж Зеленського, що війну припинити може тількти той, хто її почав - тобто - *****.
Ви просто думаєте, що я - це дзеркальні ви, але мені похеру і на Порошенка, і на Зеленського - я нікого з них не підтримую і звинувачую кожного з них тільки у тому, у чому вони реально винні, а не у пропагандистській дурні, як це робите ви.
Ви ж заради помсти тим, хто не обрав вашого Порошенка, раді були б навіть знищенню України. На відміну від вас, я - патріот саме України, а не Порошеніі чи Зеляндії.
показать весь комментарий
19.02.2025 15:53 Ответить
Ніби я не знаю хто ви і що. Накатали тут пост про свою гідність.
Не смішіть.
показать весь комментарий
19.02.2025 15:57 Ответить
А про що ж там йдеться? Читати не вмієш між рядками?
Пропагандистське видання розширює московсько-трампівські наративи:

- про закінчення війни Україною уявним примиренням і зупинкою бойових дій з агресором, наче Україна на когось нападала, щоб той зміг відновити свої виснажені під нуль сили і продовжити агресію та подальше захоплення України. Проте, ні слова не пише про те, що кровопролиття відразу може припинитися з виводом окупаційних військ з України без жодного псевдопримирення з агресором людожером,

- відбілює ворожого агента - узурпатора поста президента, який начебто має продовжувати сидіти на посту, безпідставно пов'язуючи проведення виборів, яких хоче весь український народ, з невигідним для України примиренням з агресором.

Конституцією України не заборонено, а навпаки обов'язково встановлено для всіх органів державної влади проводити вибори президента безперервно, незалежно від будь-яких обставин, навіть під час війни та антиконституційного воєнного стану.
показать весь комментарий
19.02.2025 16:00 Ответить
Зважаючи на те, яку маяню ви наказати - то так, ви не знаєте хто я, бо ваші фантазії замінюють вам реальність.
Я ж ніколи не голосував ні за Порошенка, ні за Зеленського. Я не є такою ж як ви схибленою істотою з мізками навиворіт, тільки зі сторони Зеленського.
Я відмітаю несправедливі звинувачення як у бік Порошенка, так і у бік Зеленського і критикую обох тільки по фактах. І через те мене зелеботи називають порохоботом, а поробохоти - зелеботом.
Мій ворог - це не Порошенко і не Зеленський, міг ворог - це *****.
показать весь комментарий
19.02.2025 16:08 Ответить
Ізраїль воююча країна?
показать весь комментарий
19.02.2025 16:21 Ответить
Я не голосував так само і за Зеленського.
Я не входжу ані до секти Порошенка, ані до секти Зеленського.
І тому я не пітримую ані фейки проти Порошенка, ані фейки проти Зеленського. І тому я можу критикувати по фактах як Зеленського, так и Порошенка.
Між нами різниця не у тому, що ви - сектантка Порошенка, а а я - нібито за Зеленскього, ні. між намі різниця у тому, що ви - сектантка, а я - ні.
Стаття про те, що Україну звинувачують у тому що це влада України затягує війну - а ви у своїй неадекватності готові ітримати цю антиукраїнську пропаганду, не розуміючи у фанатичному угарі те, що ця стаття не проти Зеленського - вона проти України!
показать весь комментарий
19.02.2025 17:30 Ответить
Офіційні заяви теж бувають маячнею - як от заяви Трампона про те, що "Україні не треба було починати війну".
То ви підтримуєте цю офіційну маячню, чи розумієте, що ані Порошенко, ані Зеленський припинити війну не могли і війну зуинити може тільки той, хто її почав - ***** тобто.
показать весь комментарий
19.02.2025 17:32 Ответить
Та яка секта . Ви так нічого і не зрозуміли
Мова на виборах була про Україну. Якою вона буде. З армією, економікою, реформами , євроінтеграцією чи клоунадою, цирком, стрибанням зайчиків на Майдані у День Незалежності і просраними можливостями, з війною і кризою внаслідок правління ідіотів.
Якщо ви не змогли обрати перший варіант, значить автоматично проголосували за другий. В агітації проти безпеки України ви також приймали участь.
показать весь комментарий
19.02.2025 17:40 Ответить
кацап,я Правобережну Херсонщину звільняв,кацап,ти чому не на Курщині!
показать весь комментарий
19.02.2025 18:11 Ответить
Цитата из: The Hill - Зеленский, вместо того, чтобы быть героем этой истории, на самом деле является человеком, который не позволит закончиться войне - не для блага своего народа, а потому, что мир будет означать его собственную гибель .
показать весь комментарий
19.02.2025 18:27 Ответить
Суцільний рашистський проплачений пропагандонський понос.
показать весь комментарий
19.02.2025 18:52 Ответить
Страница 2 из 4